Forum » Na cesti » Realna poraba bencinarja
Realna poraba bencinarja
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
2dark ::
Nista 150 konjska pa vseeno.
Ford B Max 1.0 turbo 101 konj poraba povprečno 6.5 litra
Peugeot 208 1.2 turbo 110 konjev poraba povprečno 6.5litra
To je popolnoma normalna poraba, z varčevanjem pa bi verjento šlo dol še za pol litra. AMpak to potem ni vožnja, pač pa mučenje.
Ford B Max 1.0 turbo 101 konj poraba povprečno 6.5 litra
Peugeot 208 1.2 turbo 110 konjev poraba povprečno 6.5litra
To je popolnoma normalna poraba, z varčevanjem pa bi verjento šlo dol še za pol litra. AMpak to potem ni vožnja, pač pa mučenje.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
GrimReaper3 ::
Na koncu je tako da 130 KM+ bencinarja najbrž ne boš kupil za dolge vožnje.
Jaz imam po 6,5 letih 72k km. Za daljše razdalje od tega ne vem kaj bi, v prvi vrsti bi iskal rešitve kako se ne tako daleč voziti, šele nato pa katero vrsto pogona pri avtu bi vzel.
Pa tankanje ni problem samo denarno, ampak tudi časovno, če moraš 1x tedensko tankati.
Jaz imam po 6,5 letih 72k km. Za daljše razdalje od tega ne vem kaj bi, v prvi vrsti bi iskal rešitve kako se ne tako daleč voziti, šele nato pa katero vrsto pogona pri avtu bi vzel.
Pa tankanje ni problem samo denarno, ampak tudi časovno, če moraš 1x tedensko tankati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrimReaper3 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
_Sajmon_ ::
Novi Golf 1.5 eTSI 115KM DSG: po slabih 6000km je realna poraba skoraj točno 6l. Devet tankanj, od 5.8 do 6.3 sem izračunal. Računalnik pokaže deci manjšo porabo. Je pa to vožnja večinoma po LJ, kombinacija obvoznice in drugih cest. Če grem na daljšo avtocestno vožnjo, pade za pol litra recimo. V bistvu sem fasciniran, kako malo po rabi v LJ. Ja, če greš po Dunajski v center oz. kjerkoli je več semaforjev, si blizu 7l. Ampak s povprečjem sem več kot zadovoljen. Naredim >700km na tank.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Meizu ::
Malo offtopic ampak me zanima a je huda razlika med golfom GTI in polo GTI?
Ne ravno. Odvisno sicer kateri Polo GTI gledaš.
Če primerjamo automatika proti automatiku, potem je Golf GTI namerno občutno hitrejši - v Polu so iz nekega razloga prestave dosti daljše, sicer super za economy drive ampak v performansu je potem Golf občutno boljši.
Me je pa presenetil Polo GTI z ročnim menjalnikom, ki je sicer danes super redka stvar - veliko krajša prestavna razmerja, kar zelo občutno izboljša zmogljivosti vozila in je avto tudi zaradi manjše teže praktično skoraj enak Golfu po zmogljivosti, seveda če primerjamo letnik z letnikom. Moj Polo GTI je letnik 2019, gre za AW serijo z OPF filtrom (žal, sakramenski birokrati):
Merjeno preko dragy:
Polo GTI 2019 AW 200PS ročni menjalnik: 100-200km/h 15.08 sec
Golf GTI 2018 230PS DSG: 100-200km/h 15.68 sec
DSG seveda naščije ročni menjalnik iz 0-100 km/h, to je jasno.
Mojega tunanega nisem še meril, ker si ne lastim dragy sistema. Je pa razlika kar občutna.
Nekaj razlike je sicer v samem motorju:
Golf GTI ima samo direct injection, Polo GTI ima poleg direct injection še port injection (govorim za moj letnik, novemu Polu so seveda to vse odvzeli, avti so danes žal dražji, tako da jim je zmanjkalo budgeta) ter napram Golfovem EA888 drugo revizijo motorja sicer z budack cyclom, enostavno povedano VVT tehnologijo ki deluje na pritisk olja v gredi. Turbina je pri obeh načeloma IS20, je pa pri Polu vseeno malenkost manjša šoba kot pri Golfu.
Skratka po domače - Golf ima malenkost boljšo platformo za tuning v štartu, če ti je to glavni selling point avtomobila. Jaz sem se za Pola odločil prvič zato, ker sem prišparal 10.000EUR (Golf žal ni 10kEUR boljši od Pola), pa tudi zato, ker je zame zaradi WRCja Polo malenkost bolj ikoničen avto kot Golf, se pa zavedam, da sem v manjšini s tem mnenjem
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Pa tudi zaradi port injectiona konec koncev, Ea888 gen3b enostavno nima težav s packanjem ventilov.
Ampak obvezno najdi ročni menjalnik, če lahko!
v resnic je vseen, ker sta za hothatch-a bistvo predraga.
Moj je bil kar lepo 24.000EUR po salonski ceni. Kar pa danes delajo iz avtov je pa itak kriminal.
Ti pojma nimaš! Sploh ne vem zakaj prideš pisat pravljice v tako temo o kateri nimaš niti osnovnega pojma.
Bolj bo problem v tem, da nekateri očitno ne znate vozit, ker porabe, ki jih pišete tu noter so ali iz riti potegnjene, ali pa nabijate gas tam, kjer vam ga ni mesto nabijat. Naučite se vozit, pa bo. Da pa izkažem še sočutje, je pa možno tudi, da vozite neke stare 2 litraške ali 3 litrače, ki itak pijejo bencin podobno kot če bi ga iz kozarca zlival v lijak. Tehnologija je napredovala, Ata Stanko. Nismo več leta 1945 :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AtaStanko ::
Ti pojma nimaš! Sploh ne vem zakaj prideš pisat pravljice v tako temo o kateri nimaš niti osnovnega pojma.
Bolj bo problem v tem, da nekateri očitno ne znate vozit, ker porabe, ki jih pišete tu noter so ali iz riti potegnjene, ali pa nabijate gas tam, kjer vam ga ni mesto nabijat. Naučite se vozit, pa bo. Da pa izkažem še sočutje, je pa možno tudi, da vozite neke stare 2 litraške ali 3 litrače, ki itak pijejo bencin podobno kot če bi ga iz kozarca zlival v lijak. Tehnologija je napredovala, Ata Stanko. Nismo več leta 1945 :D
Kolk pa ti enih neumnosti namečeš ven v samo enem komentarju pa kr glava peče. Še enkrat: pojma nimaš
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Pravljice so že mimo. Treba bo it spat.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Meizu ::
Kolk pa ti enih neumnosti namečeš ven v samo enem komentarju pa kr glava peče. Še enkrat: pojma nimaš:)) To ti lahko svojo mamico šopaš, če ti verjame. A tako tvoja mamica in ati vozita?
Pravljice so že mimo. Treba bo it spat.
Ata Stanko, you're flat.
Bejž tam babice lovit raje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekoman ::
Imaš avto samo za službo?
Ne avto za privat, želja je, čim več se vozit nasploh in čim dlje.
Npr. v službo se vozim po 5 km daljši poti vsak dan sem in tja, je več ravnine ipd., skratka uživam v vožnji.
Če rabim kaj za doma iz "železnine" se zapeljem v lj 70 km stran v eno stran :) čeprav je lokalna trgovina 2 km stran.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Kayzon ::
Tako da precej drugače kot Meizu, ki več kot očitno ne zna pritisnit na plin. Ker 250KM avto seveda ne pije 6l.
Sej ga nimaš dobesedno kje pritisnit, ker je povsod gužva... Če bi se s fičotom vozil bi bila ista.![]()
Malo offtopic ampak me zanima a je huda razlika med golfom GTI in polo GTI?
v resnic je vseen, ker sta za hothatch-a bistvo predraga.
To kar se danes steje za hothatche je pa tudi noro,kje so casi ko si mel 205gti pa turbo gt renoja
![8-)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_cool.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Meizu ::
Ja napram tem 25 tonskim hibridom je danes vsak avto s kratko ritjo praktično zrel kandidat za hothacha
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Jaz imam Polo GTI z 250KM+ čipiran 2.0 turbo TSI in pijem cca. 6.3/100 pri zrelaksirani vožnji na AC (110-115kmh) in cca dobrih 6/100 pri vožnji po magistrali. V mestu najebeš, tam sem bližje 8-9/100.
Skratka, poraba bo ziher višja kot dizel, vzdrževanje bo malo cenejše. V povprečju gledano.
Je pa pri bencinarju tako, če ga goniš pije kolikor mu daš, če ga voziš počasi in umirjeno lahko tudi z veliko mašino narediš ugodno porabo. Dizli so kar se tega tiče vseeno malo bolj konsistentni. Zanimivo je, da je povprečna poraba Clia 90Tce od punce primerljiva z mojim GTIjem, če ga vozim v podobnem hitrostnem režimu kot Clia. Kar je po eni strani logično, po drugi pa presenetljivo kako učinkoviti so danes tudi bencinarji večjih prostornin.
Kako si to vozil? Jaz sem imel isto leto pa pol pa ga pod 6,7L nisem spravil, niti ko sem sel Slo-De-Slo z tempomatom nisem prisel nizje od tega.
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...
OP sem vozil 150KM TSI Tiguana, poraba bo manjsa kot Meizujev GTI, ampak bo vseeno malce vecja kot 1.6 Dizel. Racunaj na 5,5-6
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Meizu ::
Kako si to vozil? Jaz sem imel isto leto pa pol pa ga pod 6,7L nisem spravil, niti ko sem sel Slo-De-Slo z tempomatom nisem prisel nizje od tega.
Celo iz Kopra sem ga proti Ljubljani vlekel. Kot sem omenil, ta ekonomična vožnja ni možna pri 130km/h, tam bo GTI bliže 7 litrom - govorim seveda brez nabijanja gasa.
Sem zbrskal iz telefona eno fotko, sicer potovalnega računalnika (ki ne govori vedno resnice) ampak kot sem omenil po merjenju preko razlike v litrih med polnjenjem tanka pridem po računici v povprečju nekje na 6.3-6.5/100.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
Jaz imam Polo GTI z 250KM+ čipiran 2.0 turbo TSI in pijem cca. 6.3/100 pri zrelaksirani vožnji na AC (110-115kmh) in cca dobrih 6/100 pri vožnji po magistrali. V mestu najebeš, tam sem bližje 8-9/100.
Skratka, poraba bo ziher višja kot dizel, vzdrževanje bo malo cenejše. V povprečju gledano.
Je pa pri bencinarju tako, če ga goniš pije kolikor mu daš, če ga voziš počasi in umirjeno lahko tudi z veliko mašino narediš ugodno porabo. Dizli so kar se tega tiče vseeno malo bolj konsistentni. Zanimivo je, da je povprečna poraba Clia 90Tce od punce primerljiva z mojim GTIjem, če ga vozim v podobnem hitrostnem režimu kot Clia. Kar je po eni strani logično, po drugi pa presenetljivo kako učinkoviti so danes tudi bencinarji večjih prostornin.
Kako si to vozil? Jaz sem imel isto leto pa pol pa ga pod 6,7L nisem spravil, niti ko sem sel Slo-De-Slo z tempomatom nisem prisel nizje od tega.
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...
OP sem vozil 150KM TSI Tiguana, poraba bo manjsa kot Meizujev GTI, ampak bo vseeno malce vecja kot 1.6 Dizel. Racunaj na 5,5-6
Če hočeš hot hatcha za male pare in nično porabo, potem je sam tole
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
27800EUR pa maš 435HP AWD konjev v packagu GTIja. Razn če si fetišist za ročni menjalnik (sam potem itk ne kupiš VAG grupe) ali pa značke, potem je tole no brainer. Pa nikol ne bo treba gledat na porabo bencina. Kvečjemu porabo elektrike, če boš hotu it kam dalj :P
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
nekoman ::
Električni avto ne kupim nikoli in nikdar!! To itak ne bo dolgo pilo vode, ma Trumpl kar prav da je treba vrat? predragi servis in pogreb s polnjenjem in sto drugih. Osebno bom mel ica do 3€ na L, pol šele začnem mogoče Gruntar drugač.
Do sedaj sem imel ročni menjalnik,bi pa sedaj avtomatiko.
Nikoli se nisem vozil avtomatski menjalnik. A desne noge pol praktično ne rabiš? Ti bi bilo zame dvesto ker imam težave z desno nogo/kolenom ..
Do sedaj sem imel ročni menjalnik,bi pa sedaj avtomatiko.
Nikoli se nisem vozil avtomatski menjalnik. A desne noge pol praktično ne rabiš? Ti bi bilo zame dvesto ker imam težave z desno nogo/kolenom ..
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Meizu ::
X Power je zanimiva igrača, ki sicer izgleda dolgočasno, ampak EV je.
To pomeni, da trogaš s sabo 1800kg, nima mehanskega LSDja, nima takšne geometrije kot GTi ali recimo Hyundai i20n ali i30n, pa iz nekega razloga ima od 190km/h dalje neko blokado kjer znatno upočasni pospeševanje.
Ja, to ni problem v realnem življenju ampak na grobniku se pa to ne obnese glih. Je pa 0-100 to praktično Golf R performance iz semaforja, to je pa ziher zabavno.
Ampak petrol headi ne kupujemo avtov samo in zgolj zaradi številk, meni osebno veliko pomeni tudi neka zgodovina avtomobila, ki ga vozim. Bi pa z veseljem tudi X Powerja dodal v garažo.
To pomeni, da trogaš s sabo 1800kg, nima mehanskega LSDja, nima takšne geometrije kot GTi ali recimo Hyundai i20n ali i30n, pa iz nekega razloga ima od 190km/h dalje neko blokado kjer znatno upočasni pospeševanje.
Ja, to ni problem v realnem življenju ampak na grobniku se pa to ne obnese glih. Je pa 0-100 to praktično Golf R performance iz semaforja, to je pa ziher zabavno.
Ampak petrol headi ne kupujemo avtov samo in zgolj zaradi številk, meni osebno veliko pomeni tudi neka zgodovina avtomobila, ki ga vozim. Bi pa z veseljem tudi X Powerja dodal v garažo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Meizu ::
Ne vem s katerega frizbija si ti priletel ampak MG4 nihče v avto svetu ne šmirgla kej preveč. Ima številke ampak dizajn je pa whatever.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_rudis.png)
Kayzon ::
Jaz imam Polo GTI z 250KM+ čipiran 2.0 turbo TSI in pijem cca. 6.3/100 pri zrelaksirani vožnji na AC (110-115kmh) in cca dobrih 6/100 pri vožnji po magistrali. V mestu najebeš, tam sem bližje 8-9/100.
Skratka, poraba bo ziher višja kot dizel, vzdrževanje bo malo cenejše. V povprečju gledano.
Je pa pri bencinarju tako, če ga goniš pije kolikor mu daš, če ga voziš počasi in umirjeno lahko tudi z veliko mašino narediš ugodno porabo. Dizli so kar se tega tiče vseeno malo bolj konsistentni. Zanimivo je, da je povprečna poraba Clia 90Tce od punce primerljiva z mojim GTIjem, če ga vozim v podobnem hitrostnem režimu kot Clia. Kar je po eni strani logično, po drugi pa presenetljivo kako učinkoviti so danes tudi bencinarji večjih prostornin.
Kako si to vozil? Jaz sem imel isto leto pa pol pa ga pod 6,7L nisem spravil, niti ko sem sel Slo-De-Slo z tempomatom nisem prisel nizje od tega.
https://www.spritmonitor.de/de/detailan...
OP sem vozil 150KM TSI Tiguana, poraba bo manjsa kot Meizujev GTI, ampak bo vseeno malce vecja kot 1.6 Dizel. Racunaj na 5,5-6
Če hočeš hot hatcha za male pare in nično porabo, potem je sam tole
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
27800EUR pa maš 435HP AWD konjev v packagu GTIja. Razn če si fetišist za ročni menjalnik (sam potem itk ne kupiš VAG grupe) ali pa značke, potem je tole no brainer. Pa nikol ne bo treba gledat na porabo bencina. Kvečjemu porabo elektrike, če boš hotu it kam dalj :P
Elektricn avto je dal haha
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Meizu ::
Samo to bom reku: polo.
Polo ima več lovorik kot jih bo uni MG4 kadarkoli imel :)
Polo je zakon. Skupaj z klasiko Fiesto ST, Cliom RS in Hyundai i20N, to so danes avti za proper B road zabavo. Valjda so mogli pol teh avtov do zdaj že ukinit, ker želijo da se vozimo z dvotonskim MG4...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Samo to bom reku: polo.
Polo ima več lovorik kot jih bo uni MG4 kadarkoli imel :)
Polo je zakon. Skupaj z klasiko Fiesto ST, Cliom RS in Hyundai i20N, to so danes avti za proper B road zabavo. Valjda so mogli pol teh avtov do zdaj že ukinit, ker želijo da se vozimo z dvotonskim MG4...
Whatever. Ampak očitat mg4 obliko, in vozit polota...to enostavno ne moreš.
Če bi reku kaj o vožnji, pa še tu ima mg4 zadnji pogon, ok, ampak dizajn, lepo te prosim.
Edini pravi gti je pa itak golf, če smo že pri tem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
2dark ::
Zakaj so v tej temi sami bencinarji s 300 pa 400 konji? Pa se pogovarjate o porabi.
Večina ne vozi bencinarjev s toliko konji, pa pa do max. 150 konjev ali manj.
Večina ne vozi bencinarjev s toliko konji, pa pa do max. 150 konjev ali manj.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Meizu ::
Whatever. Ampak očitat mg4 obliko, in vozit polota...to enostavno ne moreš.
Če bi reku kaj o vožnji, pa še tu ima mg4 zadnji pogon, ok, ampak dizajn, lepo te prosim.
Edini pravi gti je pa itak golf, če smo že pri tem.
Heheh, tolaži se, tolaži...
Edit: Je pa sicer videt od daleč da imata ti in avtomobilizem nekje toliko skupnega kot morski prašiček in gravitacija. Morskega prašička in tebe nekako drži na tleh na zemlji, to je pa tudi to.
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Meizu ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
AtaStanko ::
Whatever. Ampak očitat mg4 obliko, in vozit polota...to enostavno ne moreš.
Če bi reku kaj o vožnji, pa še tu ima mg4 zadnji pogon, ok, ampak dizajn, lepo te prosim.
Edini pravi gti je pa itak golf, če smo že pri tem.
Heheh, tolaži se, tolaži...
Edit: Je pa sicer videt od daleč da imata ti in avtomobilizem nekje toliko skupnega kot morski prašiček in gravitacija. Morskega prašička in tebe nekako drži na tleh na zemlji, to je pa tudi to.![]()
Kdo se oglaša
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
Pa ti več kot očitno nimaš ne avta ne izpita. Daj raje se odpelji s skirco v šolo pa prepusti debato odraslim, ker to kar ti tu gor nakladaš je samo za v vrtec
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Utk ::
Edit: Je pa sicer videt od daleč da imata ti in avtomobilizem nekje toliko skupnega kot morski prašiček in gravitacija.
Lej človek, polo in dizajn, polo gti in poraba 6 litrov...tistemu, ki ima karkoli pojma o "avtomobilizmu", mu je iz tega vse jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Relanium ::
Tako da precej drugače kot Meizu, ki več kot očitno ne zna pritisnit na plin. Ker 250KM avto seveda ne pije 6l.
Sej ga nimaš dobesedno kje pritisnit, ker je povsod gužva... Če bi se s fičotom vozil bi bila ista.![]()
Malo offtopic ampak me zanima a je huda razlika med golfom GTI in polo GTI?
Niti ne, oba žreta olje ko zmešana, sploh pa za nenormalno ceno z zaspanim DSGjem ki je ful fajn za prehitevat.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
kanarin ::
Kia Ceed 1.0 120 KM letnik 2021, skoraj izključno mesta vožnja - ne pije manj kot 9l. Če gremo po avtocesti (vozim po predpisih) je okoli 6 l. Imel sem prej Peugeot 308 1,6 (2010), je porabil nekaj več (nekaj čez 10l) ampak spet ne toliko več glede na veliko razliko v kubaturi. Pri ozko mestni vožnji (do 3. prestave) očitno ni možno imeti kaj dosti manjše porabe.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
Sam ta MG4 zgleda k en kitajsk jajce,ne vem kaj vidite eni na njemu.
a karkol od VW v B/C segmentu pa ne zgleda k kitajsko jajce? V primeru proper kitajca je stvar vsaj pocen, kar je tudi en izmed poglavitnih čarov hothatchov. Sj noben ne kupi obsceno dragega hothatcha, ker to je oxymoron.
Samo to bom reku: polo.
Polo ima več lovorik kot jih bo uni MG4 kadarkoli imel :)
Polo je zakon. Skupaj z klasiko Fiesto ST, Cliom RS in Hyundai i20N, to so danes avti za proper B road zabavo. Valjda so mogli pol teh avtov do zdaj že ukinit, ker želijo da se vozimo z dvotonskim MG4...
To niso nobene prave klasike, ampak run of the mill kante, k bojo čez 10 let pozabljene. Če pa ze kupujes avto brez "duše", pa kupi vsaj neki kar je pocen in hitro. In ti niso ne hitri ne pocen.
Kar se pa tiče grobnika... Grem stavit da 99% folka nebo nikol vidl steze, k kupi take avte. Če dejansko nucas avto za stezo, pol itk ne gledas takih avtov. Ampak vsaj neki z rwd in kaksno modifikacijo, k ga dejansko nardit primernega za stezo.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
X Power je zanimiva igrača, ki sicer izgleda dolgočasno, ampak EV je.
To pomeni, da trogaš s sabo 1800kg, nima mehanskega LSDja, nima takšne geometrije kot GTi ali recimo Hyundai i20n ali i30n, pa iz nekega razloga ima od 190km/h dalje neko blokado kjer znatno upočasni pospeševanje.
Ja, to ni problem v realnem življenju ampak na grobniku se pa to ne obnese glih. Je pa 0-100 to praktično Golf R performance iz semaforja, to je pa ziher zabavno.
Ampak petrol headi ne kupujemo avtov samo in zgolj zaradi številk, meni osebno veliko pomeni tudi neka zgodovina avtomobila, ki ga vozim. Bi pa z veseljem tudi X Powerja dodal v garažo.
Tuki se motis, ker xpower ima mehansko zaporo na zadnji premi. Kaj točno majo pa alternativnezi v tem segmentu? Aja FWD bias z kakim haldex like sistemom.
Če mu lahko kaj očitas, je nizka končna hitrost (kar je pa tudi karakteristično za cenejse EVje nasploh). Ampak če ti je prioriteta visoka top hitrost, potem ze kasna remapirana dizlca pihne stock GTIja. Pa tudi sicer je ta podatek v praksi precej nepomemben, ker 95% boyracerjov, k kupi take avte, na nasih cestah nikol nebo mel sanse proper stestirat take brzine.
Iz mesta pihne pa golf r z manualcem (ker če si ice entuzijast pol nujno kupis ročnga!!!) k je vsaj sekundo počasnejsi do 100ke. Ni nič neobičajnega da ta kitajska kanta spravi 3.5-3.6 sekunde do 100ke...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MTB4life ::
Kar se pa tiče grobnika... Grem stavit da 99% folka nebo nikol vidl steze, k kupi take avte. Če dejansko nucas avto za stezo, pol itk ne gledas takih avtov. Ampak vsaj neki z rwd in kaksno modifikacijo, k ga dejansko nardit primernega za stezo.
What? Kje piše, da je za na pisto samo RWD? Tudi primeren setup na FWD avtomobilu nudi ogromno zabave in ogromno dela z volanom. To piše lahko samo nekdo, kateri ni bil blizu piste, ker Clio RS mk2/3, Megane RS mk2/3 in podobno je ko listja na Grobniku recimo.
Na pistah najdeš vse AWD, RWD, FWD. Na Grobniku RWD prevladuje samo v premium TD-jih, na ''masovkah'' in rookie bi rekel da je 50/50 RWD/FWD. V Franciji in Italiji na kakšnih manjših pistah spet prevladuje FWD.
Sam imam za pisto 2x RWD (en ima FR layout, drugi RMR) in še enega FF, tako da imam letno nekaj obiskov na različnih pistah =)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Relanium ::
Zato ker so poceni, drugače so pa FWD večinoma boy-racer avti.
Vsaka stara 330i/330d ima že fizikalno boljše izhodišče, če hočeš sideways je pa itak 90+% nadvlada z enostavnostjo menjave diferenciala.
Probi montirat špero na FWD..... (kar seveda je nuja če se hočeš približno pogovarjat o nekem dirkanju)
Nič ti ne koristi 300+ konjev na valjih, če jih ne spraviš na podlago.
Vsaka stara 330i/330d ima že fizikalno boljše izhodišče, če hočeš sideways je pa itak 90+% nadvlada z enostavnostjo menjave diferenciala.
Probi montirat špero na FWD..... (kar seveda je nuja če se hočeš približno pogovarjat o nekem dirkanju)
Nič ti ne koristi 300+ konjev na valjih, če jih ne spraviš na podlago.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MTB4life ::
Come on, kere nebuloze - se opravičujem izrazu.
330d boljšo fizikalno izhodišče
Zakaj ker ima več moči kot RS?
Mini R50 od Kavsa (ni stock valda) na Grobniku ima boljši čas kot M2 F87.
Ok kaj naj bi pomenilo probi montirat špero na FWD. Sem montiral in vozim na cesti in na pisti.
P.s. stalno spreminjaš poste, pusti kar pišeš.
Špere za FWD dobiš vse živo, še za Skodo Felicio imaš špero na voljo - dirkalno (lamelno 1way in 1.5way) in Quaife.
330d boljšo fizikalno izhodišče
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
Mini R50 od Kavsa (ni stock valda) na Grobniku ima boljši čas kot M2 F87.
Ok kaj naj bi pomenilo probi montirat špero na FWD. Sem montiral in vozim na cesti in na pisti.
P.s. stalno spreminjaš poste, pusti kar pišeš.
Špere za FWD dobiš vse živo, še za Skodo Felicio imaš špero na voljo - dirkalno (lamelno 1way in 1.5way) in Quaife.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MTB4life ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Relanium ::
p8438248 330d boljšo fizikalno izhodišče [:D naj bi izjavil:
Zakaj ker ima več moči kot RS?
Bolj mehansko (diff zamenjaš v roku 15 minut, max pol ure) kot spravljanja moči na cesto.
Še enkrat.... moč ti ne koristi dost, če je ne spraviš učinkovito na podlago in z nobenim FWDjem je ne boš.
Pa Drexler ma kej?
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
Na konc dneva se gre se vedno, da folk k kupuje hothatche, hoče dvozivke, ki bojo dobr daily in dobr na pisti. Ampak v praksi to pač ne gre skos, ker nebo dobr v ničemer. Lahko ga zbuildas, da je relativno dobr track toy, ampak bo potem totalno zanič daily, kar je spet mazohizem, če vozis avto vsak dan.
In slej k prej ugotovis, da za taksn hobi rabis dva avta. In če mas dailya, zakaj bi ta mogu bit nek dirkalnik. In če isces track toy, zakaj bi le ta mogu bit fwd hatch?
In slej k prej ugotovis, da za taksn hobi rabis dva avta. In če mas dailya, zakaj bi ta mogu bit nek dirkalnik. In če isces track toy, zakaj bi le ta mogu bit fwd hatch?
#brezpodpisa
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
MTB4life ::
p8438248
330d boljšo fizikalno izhodišče [:D naj bi izjavil:Zakaj ker ima več moči kot RS?
Bolj mehansko (diff zamenjaš v roku 15 minut, max pol ure) kot spravljanja moči na cesto.
Še enkrat.... moč ti ne koristi dost, če je ne spraviš učinkovito na podlago in z nobenim FWDjem je ne boš.
Pa Drexler ma kej?
Zato ker diff menjaš v 15 minutah ima dizel skret boljše dispozicije kot hothatch. Prosim ne no.
Stock 330d ne bo zdržal par krogov, ker se bo pregrel in intercooler je premalo učinkovit in boš izgubljal na moči. Zavore pri e46 recimo, da bi zdržale (če se ne motim ima 325x26) to bi šlo čez s nekimi namenskimi ploščicami, o podvozju, katero je stock bistveno premehko ne bom sploh zgubljal besed.
Drugače 200KM na eno os spraviš lahko brez špere samo s primernim setupom, če smo natančni pri odprtih pistah, kot je Grobnik.
Drugače za Cliote RS imaš na voljo dogbox menjalnike in sekvence v 5 ali 6 stopenjski izvedbi in ti sprašuješ, če dobiš eno bogo špero =)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Kako si to vozil? Jaz sem imel isto leto pa pol pa ga pod 6,7L nisem spravil, niti ko sem sel Slo-De-Slo z tempomatom nisem prisel nizje od tega.
Celo iz Kopra sem ga proti Ljubljani vlekel. Kot sem omenil, ta ekonomična vožnja ni možna pri 130km/h, tam bo GTI bliže 7 litrom - govorim seveda brez nabijanja gasa.
Sem zbrskal iz telefona eno fotko, sicer potovalnega računalnika (ki ne govori vedno resnice) ampak kot sem omenil po merjenju preko razlike v litrih med polnjenjem tanka pridem po računici v povprečju nekje na 6.3-6.5/100.
Ja ok 59km/h, razumem
X Power je zanimiva igrača, ki sicer izgleda dolgočasno, ampak EV je.
To pomeni, da trogaš s sabo 1800kg, nima mehanskega LSDja, nima takšne geometrije kot GTi ali recimo Hyundai i20n ali i30n, pa iz nekega razloga ima od 190km/h dalje neko blokado kjer znatno upočasni pospeševanje.
Ja, to ni problem v realnem življenju ampak na grobniku se pa to ne obnese glih. Je pa 0-100 to praktično Golf R performance iz semaforja, to je pa ziher zabavno.
Ampak petrol headi ne kupujemo avtov samo in zgolj zaradi številk, meni osebno veliko pomeni tudi neka zgodovina avtomobila, ki ga vozim. Bi pa z veseljem tudi X Powerja dodal v garažo.
Problem je tudi, da tisti MG sicer ima 400 konjev, ampak ima pa zavore in podvozje na nivoju Dacie.
Ce bi clovek tistih 400konjev uporabljal, bi stvar razpadla, doloceni deli bi se pa stopili.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Zato ker so poceni, drugače so pa FWD večinoma boy-racer avti.
Vsaka stara 330i/330d ima že fizikalno boljše izhodišče, če hočeš sideways je pa itak 90+% nadvlada z enostavnostjo menjave diferenciala.
Probi montirat špero na FWD..... (kar seveda je nuja če se hočeš približno pogovarjat o nekem dirkanju)
Nič ti ne koristi 300+ konjev na valjih, če jih ne spraviš na podlago.
Aja ? Jaz sem mislil, da obstaja tudi Rally Kategorija:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
Problem je tudi, da tisti MG sicer ima 400 konjev, ampak ima pa zavore in podvozje na nivoju Dacie.
Ce bi clovek tistih 400konjev uporabljal, bi stvar razpadla, doloceni deli bi se pa stopili.
To je sam copium, k si ga lastniki dragih nemcov nalivajo, da lazje spijo, k so odkartal 50 jurjov za golfa.
V resnic tak avto nerabi bolsih bremz, če ga nebos tiscal po pisti (v takem primeru pa tudi kaj druga rabi upgrade, ne sam kitajci). Pri normalni uporabi, kar bo delal 99% ljudi, seprav naziganje od semaforja do semaforja in lepljenje na zice po AC, so pa tiste zavore več kot dovolj. Nenazadnje ima pa tudi precej močno regeneracijo na obeh oseh, kar tudi odbije precej stresa na fizične zavore. Nekaj kar nemors rečit za ICE hatche.
Pač mimo dejstva, da ima "primerljiv" nemc skoraj 200 konjev manj in pogon na napačni OSI, hkrati pa kosta vsaj 10 jurjov več, pač nemors.
Nenazadnje, tudi zavore in podozje lahko nadgradis na kitajcu, če hočes. Pa se vedno ostane dost dnarja, da lahk vmes kupis se 3 shitboxe...
Tko pač je.. MG je lahko dost spodobn daily (operativni stroski, oprema, nakupna cena) k je hiter od semaforja do semaforja. Ni pa to avto z duso, k vzpodbujal emocije in nwm kaksn engadgement od voznika. Ampak roko na srce, tudi novodbno ICE hatchi tega ne počnejo pretirano dobro.
Tko da... Na konc dneva je odgovor se vedno 2 namenska avtomobila.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
To je res, ce gremo v ekstreme, je pa dejstvo da bo 50k golf z OEM brake sistemom, podvozjem zdrzal preverjeno veliko vec casual racinga, kot tisti MG - tako da je tudi za casual obisk piste boljsa izbira.
Od semaforja do semaforja, ce imas avto pred sabo pa itak ne mores 400 konjev koristit, pa do 50km/h kok je legalno potegne vsak avto brez tezav, ze zaradi bistveno nizje teze.
Od semaforja do semaforja, ce imas avto pred sabo pa itak ne mores 400 konjev koristit, pa do 50km/h kok je legalno potegne vsak avto brez tezav, ze zaradi bistveno nizje teze.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Ja pac, dejstvo je da z OEM Golfom lahko komot naredis nekaj krogov Nordschleife amatersko in se komot kot daily do tja pa nazaj.
Z MGjem pa lahko samo od semaforja do semaforja gres, pa se to samo ce si prvi na semaforju.
Hojnik nas hoce prepricat, da je na Polotu z 90 konji enako hlajenje, podvozje in zavore kot na GTIju - nice try
Z MGjem pa lahko samo od semaforja do semaforja gres, pa se to samo ce si prvi na semaforju.
Hojnik nas hoce prepricat, da je na Polotu z 90 konji enako hlajenje, podvozje in zavore kot na GTIju - nice try
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
Ne, js vas hoče prepričat, da je neumnost dajat 50 jurjov za golf r, zato ker bo avto enkrat sel na Nordschleife in parkrat na grobnik...
Ker za 50 jurjov lahk kupis cist spodobnga dailya in eno namensko track igračo. In oba bosta v svoji vrlinah bolsa od golf r...
Tega nisn nikjer trdil...
Ker za 50 jurjov lahk kupis cist spodobnga dailya in eno namensko track igračo. In oba bosta v svoji vrlinah bolsa od golf r...
Hojnik nas hoce prepricat, da je na Polotu z 90 konji enako hlajenje, podvozje in zavore kot na GTIju - nice try
Tega nisn nikjer trdil...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
hojnikb ::
Drgač pa, tudi z MGjom bos lohk sel na Nordschleife
Nebos se sicer vozu cel dan z njim, tut rekordov nebos postavlal, ampak kaksn krog ali dva lahk pa kamot odfuras...
Vmes pa se pal potrollas folk z eksotikami
In gres domov, vedoč, da je avto kostal za enga golga golf 1.0tsi z radkapami in nebo se treba tresit če avto pije 6.5 litra al 6.2....
Nebos se sicer vozu cel dan z njim, tut rekordov nebos postavlal, ampak kaksn krog ali dva lahk pa kamot odfuras...
Vmes pa se pal potrollas folk z eksotikami
In gres domov, vedoč, da je avto kostal za enga golga golf 1.0tsi z radkapami in nebo se treba tresit če avto pije 6.5 litra al 6.2....
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m0LN4r ::
Si me ze skoraj preprical, zdaj se samo rabim kak review, kok stvar dejansko kej zdrzi stresa, da ni tak da po dveh rundah nordschleife treba klicat ADAC in naredit generalko :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM