Forum » Loža » Passat 2.0 letnik 2010 ttrese, pri zagonu padajo obrati
Passat 2.0 letnik 2010 ttrese, pri zagonu padajo obrati
Technics ::
Čudno da nisi na Cosmopolitan forum objavil tega,bi ziher najdli rešitev prej kot tukaj.LOL :DDD
Technics ::
Ja, predvsem je zabavno brat folk k kuje te stare kante v zvezde, a vozu takega avta nikol ali pa v časih, k je to bil vsaj napol spodobn avto pred kakimi jugeci pa fičoti.
Te stare oz se starejše kante(do 2005) so ZAKON proti novim jajcam,sploh stare 2.2Dti,1.9tdi mašine . Imel Audija 1.9tdi,Opel Vectro 2.2dti,Signum 2.2dti vse nad 500 jurjev prevoženih nobenih večjih problemov. Menjaval redno olje in potrošni material,te stare mašine grejo prek milijona bp..držite se vi pubeci raje računalnikov ,ker o avtomobilih nimate dosti pojma. :D
hojnikb ::
Vozim tak avto vsak dan (1.9TDI) in je to vse, razn brez skrbi...
Nekaj je, če si imel te avte k so bli stari 10, max 15 let, nekaj čisto drugega pa pomeni met tak avto k ma enkrat 20, 30 let.. Ker ni samo motor tist, k nardi avto zanesljiv...
Nekaj je, če si imel te avte k so bli stari 10, max 15 let, nekaj čisto drugega pa pomeni met tak avto k ma enkrat 20, 30 let.. Ker ni samo motor tist, k nardi avto zanesljiv...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
mancini ::
OutOfTheBox ::
Vozim tak avto vsak dan (1.9TDI) in je to vse, razn brez skrbi...
Nekaj je, če si imel te avte k so bli stari 10, max 15 let, nekaj čisto drugega pa pomeni met tak avto k ma enkrat 20, 30 let.. Ker ni samo motor tist, k nardi avto zanesljiv...
Še zmer overall bolj zanesljiv kot kakšna nova 1.0 ecoboost jajca.
hojnikb ::
lahko iz prve roke rečem, da ne. Ja, motor res ni kaj prida problematičn (je pa mastn k prasic) je pa 321 električnih grimlinov, rja, starostni problemi (vsi gumjasti deli) da o lučkah na armaturi ne govorim. Pa seveda, za tak avto pod 0 rabis ze ritual da ga zalaufas. Liter olja in hladilne tekočine obvezna oprema, prav tako namenski tester, akumulatorsk booster (ker taksn avto nebi bil proper shitbox, če nebi mel battery draina) in stevilka najblizje vleke.
Folk, k dejansko vozi take avte, k so stari 20+ let točno ve o čem govorim. Tisti k trdijo nasprotno ali ne vozijo takih avtomobilov ze lep čas ali pa uporabljajo 1x tednsko da grejo do sosednje gostilne in nazaj. In itk zaradi 15 pirov pozabijo kake probleme so mel z avtom.
To je sad reality 90% shitboxov +20let.
Folk, k dejansko vozi take avte, k so stari 20+ let točno ve o čem govorim. Tisti k trdijo nasprotno ali ne vozijo takih avtomobilov ze lep čas ali pa uporabljajo 1x tednsko da grejo do sosednje gostilne in nazaj. In itk zaradi 15 pirov pozabijo kake probleme so mel z avtom.
To je sad reality 90% shitboxov +20let.
#brezpodpisa
Bud_Bundy ::
Že od malega smo kupovali nove, male renoje. Katra, petka clio, clio,itd. To je to. Nikoli v življenju nikjer obstali na cesti.
Nekateri pa vedno od nekje vlačijo te stare avte in zapravijo poleg časa, še več denarja, kot za nekaj, kar je bolj v njihovem rangu.
Nekateri pa vedno od nekje vlačijo te stare avte in zapravijo poleg časa, še več denarja, kot za nekaj, kar je bolj v njihovem rangu.
nokia6310 ::
OutOfTheBox je izjavil:
115km na dan. Ti rabiš počas gledat za nakup kakšne druge mašine, tud če boš to poštimal, boš kmal na 600 jurjev.
Kolk si pa že dal v njega v teh 6 letih? Kaj vse si že menjal?
Joj da ne naštevam: dvakrat menjal akumulator, dvakrat sklopko in vztrajnik, turbino, lambda sondo, senzor za uravnavanje plinov, ležaje na kolesih, diske, ploščice že dvakrat, gume, EGR ventil, srednji del avspuha po tistem je čudežno pri pospeševanju avto nehal piskat, zajlo na voznikovih vratih, sigurno sem še kakšno stvar pozabil. Je pa mali servis redno delan po intervalih.
Včeraj sem se pogovarjal s tem, ki popravlja pumpe in šobe. Rekel mi je, da nobena pumpa tudi če je nova dokler je zrak v sistemu avto ne bo vžgal. To postavlja teorijo na glavo, da je pumpa zanič. Zelo verjetno pa je, da so šobe, ali celo mmorda oboje. Kako zaupat tistemu ki mi bo to stestiral da je res to to, da me ne bo nategnil? Mislim da se ne bo zgodilo da je ena šoba zanič pa bo rekel, da so vse štiri? Enako je s pumpo. Kako naj vem, da je res zanič? A kdo priporoča koga dobrega? Jaz sem slišal za naslednje servise, ki se s tem ukvarjajo: Buja, Burja, Jelen. Našel sem še enega iz most pri komendi. Ta naj bi bil tudi kar v redu.
OutOfTheBox ::
Pri šobah , tudi če je samo ena šla falit, bo kmalu tudi druga in tretja, četrta. Če že podiraš in maš avto tam, se ne splača samo ene šobe menjat, da potem ugotoviš da boš čez 5 alpa 10k moral menjati še drugo in kmalu še tretjo. Vse imajo iste pogoje dela in vsi deli so isti zato je odpoved ene šobe dober indikator kdaj bodo šle še druge. Ravno par dni nazaj mi je znanec pravil da se je vozil z eno nedelujočo šobo, dokler mu ni čez par jurjev šla še druga, takrat pa je šel avto v varni način.
Šob na tolk starem avtu itak ne kupuješ novih, ampak obnovljene.
Sicer pa dvakrat menjava sklopke in dvakrat menjava turbine v 200k km? A si zelo agresiven voznik drugače? (speljevanje, plin,..)
Šob na tolk starem avtu itak ne kupuješ novih, ampak obnovljene.
Sicer pa dvakrat menjava sklopke in dvakrat menjava turbine v 200k km? A si zelo agresiven voznik drugače? (speljevanje, plin,..)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
zodiak ::
Moj stric je imel golfa 2 . Prodal pred par leti. Trenutno kar držijo ceno ti stari golfi v originalnem stanju. Peljal sem se s tem avtom po mestu in je bila zvočna izolacija enako glasna pri 50 km/h v mestu kot pri mojem avtu 200 km/h na avtocesti. S starostjo se začnejo tipične težave. Težko vžge pozimi zjutraj, zlomil se mu je ključ v ključavnici, moral je na servis nastaviti nekakšne ˝perice˝ za vžig ali kompresijo, nevem več točno kaj je bilo. To je avto za po mestu... Ni za dolge relacije. Tisti, ki povzdigujejo golfa tle , blage veze nimajo kaj je avto.
2dark ::
OutOfTheBox je izjavil:
115km na dan. Ti rabiš počas gledat za nakup kakšne druge mašine, tud če boš to poštimal, boš kmal na 600 jurjev.
Kolk si pa že dal v njega v teh 6 letih? Kaj vse si že menjal?
Joj da ne naštevam: dvakrat menjal akumulator, dvakrat sklopko in vztrajnik, turbino, lambda sondo, senzor za uravnavanje plinov, ležaje na kolesih, diske, ploščice že dvakrat, gume, EGR ventil, srednji del avspuha po tistem je čudežno pri pospeševanju avto nehal piskat, zajlo na voznikovih vratih, sigurno sem še kakšno stvar pozabil. Je pa mali servis redno delan po intervalih.
Včeraj sem se pogovarjal s tem, ki popravlja pumpe in šobe. Rekel mi je, da nobena pumpa tudi če je nova dokler je zrak v sistemu avto ne bo vžgal. To postavlja teorijo na glavo, da je pumpa zanič. Zelo verjetno pa je, da so šobe, ali celo mmorda oboje. Kako zaupat tistemu ki mi bo to stestiral da je res to to, da me ne bo nategnil? Mislim da se ne bo zgodilo da je ena šoba zanič pa bo rekel, da so vse štiri? Enako je s pumpo. Kako naj vem, da je res zanič? A kdo priporoča koga dobrega? Jaz sem slišal za naslednje servise, ki se s tem ukvarjajo: Buja, Burja, Jelen. Našel sem še enega iz most pri komendi. Ta naj bi bil tudi kar v redu.
Mene zanima, če si kontaktiral Aljaža. Me zanima , kaj ti je rekel.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Blinder ::
Joj da ne naštevam: dvakrat menjal akumulator, dvakrat sklopko in vztrajnik, turbino, lambda sondo, senzor za uravnavanje plinov, ležaje na kolesih, diske, ploščice že dvakrat, gume, EGR ventil, srednji del avspuha po tistem je čudežno pri pospeševanju avto nehal piskat, zajlo na voznikovih vratih, sigurno sem še kakšno stvar pozabil.
polovico mehanike si že menjal
A kdo priporoča koga dobrega?
Jaz sem sumil injektorje pa peljal prejšnji avto h temle: https://boviteam.net/
Imeli so tisto opremo za testiranje injektorjev. Pri meni so bili injektorji OK, jih niti niso testirali ker so našli, da je bila napaka drugje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
Moj stric je imel golfa 2 . Prodal pred par leti. Trenutno kar držijo ceno ti stari golfi v originalnem stanju. Peljal sem se s tem avtom po mestu in je bila zvočna izolacija enako glasna pri 50 km/h v mestu kot pri mojem avtu 200 km/h na avtocesti. S starostjo se začnejo tipične težave. Težko vžge pozimi zjutraj, zlomil se mu je ključ v ključavnici, moral je na servis nastaviti nekakšne ˝perice˝ za vžig ali kompresijo, nevem več točno kaj je bilo. To je avto za po mestu... Ni za dolge relacije. Tisti, ki povzdigujejo golfa tle , blage veze nimajo kaj je avto.
vaški pijanci k majo avto do 500m oddaljene gostilne... tam je pač golf2 čisto ok.
#brezpodpisa
nokia6310 ::
OutOfTheBox je izjavil:
Pri šobah , tudi če je samo ena šla falit, bo kmalu tudi druga in tretja, četrta. Če že podiraš in maš avto tam, se ne splača samo ene šobe menjat, da potem ugotoviš da boš čez 5 alpa 10k moral menjati še drugo in kmalu še tretjo. Vse imajo iste pogoje dela in vsi deli so isti zato je odpoved ene šobe dober indikator kdaj bodo šle še druge. Ravno par dni nazaj mi je znanec pravil da se je vozil z eno nedelujočo šobo, dokler mu ni čez par jurjev šla še druga, takrat pa je šel avto v varni način.
Šob na tolk starem avtu itak ne kupuješ novih, ampak obnovljene.
Sicer pa dvakrat menjava sklopke in dvakrat menjava turbine v 200k km? A si zelo agresiven voznik drugače? (speljevanje, plin,..)
Ne, dvakrat sta bila menjana samo sklopka in vztrajnik. Turbina pa samo enkrat.
BCSman ::
Golf2, menjava sklopke skupaj z delom mehanika je bila 180eur. Pri novejsih avtih z dvomasnim vztrajnikom das samo za sklopko brez dela minimalno 400eur.
Daljse relacije z golfom brez problema, to je avto za racionalne ljudi, ki sem jim gre za poceni prevazanje od a do b, ne pa take s preseratorskimi izjavami "da ni uzitka v voznji". Ja, z golfom2 res ni pretirangea uzitka v voznji in tudi ropota v kabini, so what.
Daljse relacije z golfom brez problema, to je avto za racionalne ljudi, ki sem jim gre za poceni prevazanje od a do b, ne pa take s preseratorskimi izjavami "da ni uzitka v voznji". Ja, z golfom2 res ni pretirangea uzitka v voznji in tudi ropota v kabini, so what.
nokia6310 ::
Aljaža sem kontaktiral. Se dogovarjava za pregled. Je res super mehanik. Celo nadomesten avto je pripravljen posodit za čas popravila. Ampak drugo ali tretje mnenje nikoli ne škodi. Tudi on pravi, da so šobe in pumpa zelo drage v primeru, da je potrebno vse zamenjat.
hojnikb ::
obstaja tudi bistveno bolj ekonomičen avto kot golf2 za prevoz iz a do b in je tudi zelo podobna skatla... Rece se ji dača spring...
#brezpodpisa
nokia6310 ::
Razen tega, kar sem naštel, sem na avtu zamenjal še: črpalko v tanku ker ni več kazala točnega ostanka goriva, Ležaje v menjalniku, zadnje roke, ker so rjavele, popravit sem dal strop strehe, ker se je po toliko letih posedel, vse štiri amortizerje, ročko menjalnika, ter desno sprednjo luč, ker je bila že bolj slaba leča. Mogoče pa, da sem še kaj pozabil.
Bud_Bundy ::
To je treba še bolj popravljat kot našega IMT-ja, pa se je enkrat sam zapeljal v dolino.
Blinder ::
Ja in v treh letih zgubit 15.000 eur vrednosti vozila, ker mu pospešeno zbija vrednost zaradi veliko kilometrov
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
MadMax ::
Da se tudi s cenejšim (manjšim) avtom vozit.
Če seveda komfort (ego) ne trpi preveč...
Pisko in krajcar, so nekoč rekli.
Mi pa seveda ni jasno kako uspeš uničit sklopko na 200k relacij? To moraš tudi sicer bit pravi model, temu primerno nekajkrat intenzivneje uničuješ tudi drugo na avtu...
Razen če 40k letno nabiješ s "pali-gasi" drkarijami do sosednje vasi?
Če seveda komfort (ego) ne trpi preveč...
Pisko in krajcar, so nekoč rekli.
Mi pa seveda ni jasno kako uspeš uničit sklopko na 200k relacij? To moraš tudi sicer bit pravi model, temu primerno nekajkrat intenzivneje uničuješ tudi drugo na avtu...
Razen če 40k letno nabiješ s "pali-gasi" drkarijami do sosednje vasi?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
OutOfTheBox ::
Sej izgleda da Nokia (OP) je že večkrat izrazil zanimanje (sodeč po drugih temah) po nakupu manjšega avta tipa Clio in podobni, ampak izgleda da nakupa ni nikoli izvedel.
Ales ::
Tole popravi, če ni predrago. Ali pa ne, če je.
Potem avto zamenjaj za 6 let mlajši z 250.000 km manj. In ponovi vajo čez 6 let.
V glavnem, glede na to, koliko km delaš letno, se nima več smisla voziti s trenutno kanto. Kupi drugo kanto z malo manj kilometri.
Kake relacije pa delaš to, daljše vožnje ali..? A ti avto tudi dlje časa stoji na mestu prižgan?
Potem avto zamenjaj za 6 let mlajši z 250.000 km manj. In ponovi vajo čez 6 let.
V glavnem, glede na to, koliko km delaš letno, se nima več smisla voziti s trenutno kanto. Kupi drugo kanto z malo manj kilometri.
Kake relacije pa delaš to, daljše vožnje ali..? A ti avto tudi dlje časa stoji na mestu prižgan?
nokia6310 ::
Ne avto nikoli ne stoji dlje časa prižgan. Tedenjsko je več ali manj po Ljubljani, čez vikend kakšna tura po Sloveniji. Enkrat je šel tudi do Berlina in nazaj. Pri drugem avtu je tako spet ne veš, kaj pričakovat in v kakšnem stanju je kaj. Drugače pa sem razen naštetega zamenjal še: zadnje roke, ekr so stare bile že rjaste, ležaji v menjalniku, ker so stari bili že izrabljeni, pumpa v rezervarju ker avto ni več kazal točnega stanja goriva, zajla na voznikovih vratih ker se pozimi niso dala več odpirat in zadnje loputke za gretje/hlajenje na naslonu za roko, ker so bile stare polomljene. Drugače se avto vozi večinoma po avtocestah nikoli samo po kratkih relacijah.
denabiker ::
Mi pa seveda ni jasno kako uspeš uničit sklopko na 200k relacij?
Kolega, ki je vodja servisa mi je razlagal, da imajo stalne stranke, pri katerih tudi 1x na leto menjajo sklopko. In to so po večinoma ženske in starejši ljudje. In to izgleda tako, ko pride avto prevzet, tuliii motor v visokih obratih in drži sklopko ter se po polžje odpelje. Pač ne more se navadit, štorasti, smotani ne vem kako bi opisal.
Imaš pa tudi avte s 500.000 s prvo sklopko, vse odvisno od voznika. Potem pa lahko vzameš povprečje.
2dark ::
Osebno bi svetoval in prodal oba in kupil en avto , ter mlajši.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
nokia6310 ::
Evo tudi Passat je zrihtan. Tako kot je mehanik predvideval je bila pumpa potrebna obnove. Šobe so za enkrat še v redu. Ni bilo poceni, ampak bo pa za nekaj časa mir. Sem se pa odločil za servis Jelen iz Gomilskega.
joez7 ::
Če ni skrivnost - koliko si plačal?
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
nokia6310 ::
Ales ::
nokia6310 ::
Saj sem razmišljal ali kupit obnovljeno pumpo, ker je cena obnovljene praktično ista kolikor je bil servis, ali dat to obnovit, pa sem se odločil, da bo vseeno z delom prišlo ceneje, če dam obstoječo obnovit.. Bi pa pohvalil servis. So zelo prijazni, profesionalni, držijo se rokov in dogovorjene cene. Tudi nadomestno vozilo bi lahko dobil, če bi še malo počakal.
Odvisno kdo mu jo je menjal in kje jo je dobil. Eno je menjat za rabljeno (najprej moraš vedet kje se jo dobi in v kakšnem stanju je), drugo je dat popolnoma obnovit obstoječo. Če ne znaš tega naredit sam, je treba še delo plačat.
Če ni skrivnost - koliko si plačal?
780 eur. Pumpe se ne da kar tako enostavno na odpadu dobit za 100 eur tako, da je bila to nažalost edina rešitev.
Čudno. V družini je en ravnokar menjal pumpo na Caddyu za drugo rabljeno, 50 EUR.
Odvisno kdo mu jo je menjal in kje jo je dobil. Eno je menjat za rabljeno (najprej moraš vedet kje se jo dobi in v kakšnem stanju je), drugo je dat popolnoma obnovit obstoječo. Če ne znaš tega naredit sam, je treba še delo plačat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nokia6310 ()
hojnikb ::
780€ za obnove je madness, sploh pri tako stari kanti..
samo za občutek; original cp4 črpalka, nova je cca 700€. Menjava pa tudi ni cel dan dela, tko da ti glih nemore vzet 200€ za delo...
samo za občutek; original cp4 črpalka, nova je cca 700€. Menjava pa tudi ni cel dan dela, tko da ti glih nemore vzet 200€ za delo...
#brezpodpisa
2dark ::
780€ za obnove je madness, sploh pri tako stari kanti..
samo za občutek; original cp4 črpalka, nova je cca 700€. Menjava pa tudi ni cel dan dela, tko da ti glih nemore vzet 200€ za delo...
Da, da. Ti vsesplošni mojster si spet najbolj pameten. Čudno, da nimaš top servisa za avte, ker vse veš. Če bi bilo tako enostavno, bi bil servis za visokotlačno črpalko za vsakim vogalom. Pa ga ni.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Telbanc ::
Folk, k dejansko vozi take avte, k so stari 20+ let točno ve o čem govorim. Tisti k trdijo nasprotno ali ne vozijo takih avtomobilov ze lep čas ali pa uporabljajo 1x tednsko da grejo do sosednje gostilne in nazaj. In itk zaradi 15 pirov pozabijo kake probleme so mel z avtom.
To je sad reality 90% shitboxov +20let.
Kolega ma eno kanto staro 34 let, nima nobenih problemov. Je pa res, da nekateri ne zdržijo pritiska, ko se začnejo popravila tam pri 20 letnici. Cinšpule, mreža pr katalizatorju, tesnila pokrova motorja, črpalka goriva, ....sam če avto ni gnil, se vseeno splača popravit, če znaš kaj sam narest. Drgač je pa res brez veze.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.
joez7 ::
Če ni skrivnost - koliko si plačal?
780 eur. Pumpe se ne da kar tako enostavno na odpadu dobit za 100 eur tako, da je bila to nažalost edina rešitev.
Pol mam pa srečo, da mam citroena. So pa pumpe kar lepo med sabo kompatibilne. Mi je mehanik lepo pokazal, da se da iz dveh sestavit eno delujočo. Je pa včasih mal loterija.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: joez7 ()
fikus_ ::
Če ni skrivnost - koliko si plačal?
780 eur. Pumpe se ne da kar tako enostavno na odpadu dobit za 100 eur tako, da je bila to nažalost edina rešitev.
Pol mam pa srečo, da mam citroena. So pa pumpe kar lepo med sabo kompatibilne. Mi je mehanik lepo pokazal, da se da iz dveh sestavit eno delujočo. Je pa včasih mal loterija.
Marsikaj se da, ampak mehaniki raje zamenjajo del, je manj dela, kot bi ga razdirali in popravljali, uspeh popravila ni zagotovljen, zaslužek s takšnimi časovno potratnimi popravili pa manjši.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
nokia6310 ::
780€ za obnove je madness, sploh pri tako stari kanti..
samo za občutek; original cp4 črpalka, nova je cca 700€. Menjava pa tudi ni cel dan dela, tko da ti glih nemore vzet 200€ za delo...
Nova visokotlačna črpačka na originalnem servisu pride sem že napisal 2300 €. Če mi ne verjamete, vprašajte na avto condor. Obnovljena visokotlačna črpačka pa pride pri Potokarju mislim da ravno 780 €. Če bi vedel za cenejšo varianto bi se sigurno odločil za njo.
Blinder ::
Sej če je na original servisu 2300 € pomeni, da je na autodoc glih tretjino tega
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
c3p0 ::
Daj št. dela pa da vidimo, razlike znajo bit bizarne. Vse to za neko rebranded bosch ipd. zadevo.
hojnikb ::
780€ za obnove je madness, sploh pri tako stari kanti..
samo za občutek; original cp4 črpalka, nova je cca 700€. Menjava pa tudi ni cel dan dela, tko da ti glih nemore vzet 200€ za delo...
Da, da. Ti vsesplošni mojster si spet najbolj pameten. Čudno, da nimaš top servisa za avte, ker vse veš. Če bi bilo tako enostavno, bi bil servis za visokotlačno črpalko za vsakim vogalom. Pa ga ni.
A sem rekel da je servis visokotlačne enostavno? Govorim samo kako stroškovno nesmiselno je, ko nova stane isto kot obnova...
Zdej pa prosim vzam tablete za dons, ker ti že ketno dol meče
#brezpodpisa
fikus_ ::
Jaz sem iskal visoko tlačno črpalko na Autodoc, cene od 550 do 1500€, vprašanje pa, če sem iskal pravo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
2dark ::
780€ za obnove je madness, sploh pri tako stari kanti..
samo za občutek; original cp4 črpalka, nova je cca 700€. Menjava pa tudi ni cel dan dela, tko da ti glih nemore vzet 200€ za delo...
Nova visokotlačna črpačka na originalnem servisu pride sem že napisal 2300 €. Če mi ne verjamete, vprašajte na avto condor. Obnovljena visokotlačna črpačka pa pride pri Potokarju mislim da ravno 780 €. Če bi vedel za cenejšo varianto bi se sigurno odločil za njo.
Če bi lepo prosil, bi ti jo forumski mojester Hojnik našel na spletu novo za 400€, staro bi ti pa obnovil za 100€. On to obvlada. Filozofiranje.
780€ za obnove je madness, sploh pri tako stari kanti..
samo za občutek; original cp4 črpalka, nova je cca 700€. Menjava pa tudi ni cel dan dela, tko da ti glih nemore vzet 200€ za delo...
Da, da. Ti vsesplošni mojster si spet najbolj pameten. Čudno, da nimaš top servisa za avte, ker vse veš. Če bi bilo tako enostavno, bi bil servis za visokotlačno črpalko za vsakim vogalom. Pa ga ni.
A sem rekel da je servis visokotlačne enostavno? Govorim samo kako stroškovno nesmiselno je, ko nova stane isto kot obnova...
Zdej pa prosim vzam tablete za dons, ker ti že ketno dol meče
NOva original ni niti pod razno cenovno enaka. Zakaj bedarije pišeš. Ti bi vzel eno ceneno kitajsko. bravo mojster. Sej gume tudi tako kuješ pa najcenejše olje kupuješ. Saj te poznam. Težek škrtica.
(\___/)
(> _ <)
(>🍫 )
(> _ <)
(>🍫 )
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
OutOfTheBox ::
Bosheva za OP-jev Passat je slabih 700EUR.
https://www.autodoc.si/bosch/7275798
OP niti ni tako slabo prišel skoz, kar se tiče rešitve njegovega problema. Možnost da mu bo obnovljena crknla pred kakšnim drugim večjim stroškom, je praktično zanemarljiva.
https://www.autodoc.si/bosch/7275798
OP niti ni tako slabo prišel skoz, kar se tiče rešitve njegovega problema. Možnost da mu bo obnovljena crknla pred kakšnim drugim večjim stroškom, je praktično zanemarljiva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()
hojnikb ::
780€ za obnove je madness, sploh pri tako stari kanti..
samo za občutek; original cp4 črpalka, nova je cca 700€. Menjava pa tudi ni cel dan dela, tko da ti glih nemore vzet 200€ za delo...
Nova visokotlačna črpačka na originalnem servisu pride sem že napisal 2300 €. Če mi ne verjamete, vprašajte na avto condor. Obnovljena visokotlačna črpačka pa pride pri Potokarju mislim da ravno 780 €. Če bi vedel za cenejšo varianto bi se sigurno odločil za njo.
Če bi lepo prosil, bi ti jo forumski mojester Hojnik našel na spletu novo za 400€, staro bi ti pa obnovil za 100€. On to obvlada. Filozofiranje.
780€ za obnove je madness, sploh pri tako stari kanti..
samo za občutek; original cp4 črpalka, nova je cca 700€. Menjava pa tudi ni cel dan dela, tko da ti glih nemore vzet 200€ za delo...
Da, da. Ti vsesplošni mojster si spet najbolj pameten. Čudno, da nimaš top servisa za avte, ker vse veš. Če bi bilo tako enostavno, bi bil servis za visokotlačno črpalko za vsakim vogalom. Pa ga ni.
A sem rekel da je servis visokotlačne enostavno? Govorim samo kako stroškovno nesmiselno je, ko nova stane isto kot obnova...
Zdej pa prosim vzam tablete za dons, ker ti že ketno dol meče
NOva original ni niti pod razno cenovno enaka. Zakaj bedarije pišeš. Ti bi vzel eno ceneno kitajsko. bravo mojster. Sej gume tudi tako kuješ pa najcenejše olje kupuješ. Saj te poznam. Težek škrtica.
ti še svojih tablet ne poznas dobr,kaj sele soforumase
#brezpodpisa
nokia6310 ::
OutOfTheBox je izjavil:
Bosheva za OP-jev Passat je slabih 700EUR.
https://www.autodoc.si/bosch/7275798
OP niti ni tako slabo prišel skoz, kar se tiče rešitve njegovega problema. Možnost da mu bo obnovljena crknla pred kakšnim drugim večjim stroškom, je praktično zanemarljiva.
Točno tako. Kot sem že napisal, bi lahko vzel tovarniško obnovljeno pri Potokarju za enako ceno. Ampak bi moral v tem primeru še delo posebej plačat.
Zdaj pa drugi problem:
Vedno ko se avto zjutraj zažene rabi par sekund, da zaštarta. Da zaštarta, se precej matra. Prva stvar na katero sem pomislil, je logično akumulator, ki je bil v skoraj sedmih letih že dvakrat menjan. Tudi štartar je bil menjan. Ko se avto zažene potem dela v redu. Ko se na semaforju ugasne pride v avtostop način, pa se občasno spet isto ponovi. Ta napaka se ne pojavlja vedno, ampak samo zjutraj ko je avto mrzel in v primeru, če se večkrat ustavi v avtostop načinu. Vergla vergla kake tri sekunde, mal počaka, potem pa vžge. Jaz bi skoraj stavil, da je akumulator. Možno pa je, da je štarter. Če bi bil štarter bi po moji logiki bil vedno prisoten ta problem. Kaj pa vi mislite, kaj bi lahko bilo?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 21618 (16395) | zobnik |
» | "Življenjske dobe" vaših avtomobilov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 51329 (27632) | krneki0001 |
» | Zamrznila Nafta v Golfu IV TDI (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15996 (12426) | Malajlo |
» | Volvo razvija prvega dizelskega hibrida (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28764 (26187) | IceIceBaby |