Forum » Loža » Koliko vas stane otrok (študent) v Ljubljani?
Koliko vas stane otrok (študent) v Ljubljani?
Ferdo Piš ::
Če odštejemo fiksne stroške: najemnino za sobo/stanovanje, stroške sobe/stanovanja (elektrika, gretje, internet...), prevoz v LJ in nazaj, LPP, morebitna šolnina.
Koliko denarja daste a)študentu, ali b)študentki vsak mesec za samo življenje (hrana, pijača, obleke, knjige, luksuz)?
Koliko denarja daste a)študentu, ali b)študentki vsak mesec za samo življenje (hrana, pijača, obleke, knjige, luksuz)?
FrRoSt ::
Sicer nimam sam studenta v Lj, vendar od študentov pri nas vem, da od od 0€ naprej!
Zgornjo vsoto si lahko pa sam zamisliš!
Ja, imamo punco, ki ima in živi s fantom, mislim, da je fant celo na pragu redne zaposlitve, menfa se preživljata sama, vključno z najemnino. Od domačih ne dobi oz ne zahteva nič!
Je pa zelo pridna in v redu punca. Gre že za višje letnike.
Zgornjo vsoto si lahko pa sam zamisliš!
Ja, imamo punco, ki ima in živi s fantom, mislim, da je fant celo na pragu redne zaposlitve, menfa se preživljata sama, vključno z najemnino. Od domačih ne dobi oz ne zahteva nič!
Je pa zelo pridna in v redu punca. Gre že za višje letnike.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
komu zvoni; zvoni tebi.
feryz ::
Od letos nič več, ker imajo štipendijo. Jurja dvesto vsak.
Pa še delata cele dneve in pokasirata vsaj še toliko.
Edino stroške garsonjere jima plačujem.
Bolj je na mestu vprašanje, koliko bi morala onadva dati meni. Oz. naši, ker ona jamra cele dneve.
Jaz imam preko glave zase, ker nič ne rabim.
Pa še delata cele dneve in pokasirata vsaj še toliko.
Edino stroške garsonjere jima plačujem.
Bolj je na mestu vprašanje, koliko bi morala onadva dati meni. Oz. naši, ker ona jamra cele dneve.
Jaz imam preko glave zase, ker nič ne rabim.
novak-t ::