» »

kateri majhen (kompakten) SUV?

kateri majhen (kompakten) SUV?

Musashi ::

imaš ti težavo z branjem? Novi avti imajo novo generacijo, ki je s ketno. Stari modeli pa imajo belt ja...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Musashi ()

ZveeZ ::

Musashi je izjavil:

2023

Dvomim, da je OP naštancal 100kkm v dveh letih z malim Peugeotom.

fikus_ ::

Musashi: Še enkrat poglej seznam (tudi kaj je napisano nad njem), boš videl, da hibridi imajo motor z verigo (razen en C3), navadni bencinarji še vedno z jermenom.

PS Vprašanje, ali prodajaš PSA avtomobile?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

ZveeZ ::

Ta je dobra:
By adopting the distribution chain, Stellantis improves engine reliability while reducing repair and maintenance costs for owners. It should be noted that, in Europe, all new Stellantis models with internal combustion engines use the 3rd generation 1.2L, even though the Puretech name has been dropped from all communications.


PureCrap motorji imajo tako slab renome, da so jih kar preimenovali oz. neimenovali:)

Musashi ::

fikus_ je izjavil:

Musashi: Še enkrat poglej seznam (tudi kaj je napisano nad njem), boš videl, da hibridi imajo motor z verigo (razen en C3), navadni bencinarji še vedno z jermenom.

PS Vprašanje, ali prodajaš PSA avtomobile?!


ja, še enkrat ga poglej in poglej kaj Peugeot prodaja. Ja, tudi 100 bencin ima verigo.

fikus_ ::

Članek je iz Feb. 2025, za 1.2 PureTech 100 MT : EB2ADTD piše, da ima jermen.

Na avtonet imaš bencinarja

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Kjer pa ni točno razvidno točno za kateri motor gre. Iz mojega vira je to motor z zobatim jermenom 1.2 PureTech 100 MT : EB2ADTD.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Musashi ::

Lol, si trd, katerega tvojega vira? A članka? Tudi v tvojem članku piše da obstaja tudi 100 bencin z verigo.

fikus_ ::

Si trd, sem ti dal link do članka, kjer so navedeni avtomobili in kateri motorji so vgrajeni, sem ti dal link do navadnega bencinarja, ki se prodaja v SLO, za katerega v članku piše, da ima še vedno jermen, ti pa še vedno nekaj trdiš!!!

Ja piše za C3 da ima verigo, ne pa za P208!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Musashi ::

Lol... Kr vstrajaj. Ali pa pokliči prodajalce pa vprašaj za oznako motorja.

ZveeZ ::

Sej je vseeno. Tisti ki bo kupoval Stellantisov avto itak ne ve za PT probleme. Tisti, ki za te probleme ve, ga v salonu ne vidijo.

fikus_ ::

Musashi, pravkar poklical gospoda iz mojega linka za P208. Gospod, ki se je oglasil, je dejal, da imajo vsi 100 KM Puretech motorji jermen!
Tako da kar bodi trd in verjemi, da imajo verigo, jaz te pa postavljam na laž!

Še enkrat, ali prodajaš pežoje?! Če je odgovor da, potem si nesposoben trgovec ali zavajaš/lažeš kupcem!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Musashi ::

LOL, lažeš kot pes teče...

ZveeZ ::

fikus_ je izjavil:

Musashi, pravkar poklical gospoda iz mojega linka za P208. Gospod, ki se je oglasil, je dejal, da imajo vsi 100 KM Puretech motorji jermen!

Dejansko ta izjava 100% drži. Ker 1.2 motor z verigo ni oglaševan kot Puretech!

Edit: se posipam s pepelom. Trgovci se vedno pridno uporabljajo PureTech tudi pri posodobljeni verziji :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZveeZ ()

fikus_ ::

Musashi je izjavil:

LOL, lažeš kot pes teče...


Pokliči na telefon iz linkanega oglasa na avtonetu za P208 ter vprašaj kakšen motor ima, ali ima jermen ali verigo!
Dokler pa tega ne storiš, pa utihni, ko boš pa poklical, pa se mi opraviči!

Dokler si pa ti "lažnjivi pes" kot obsojaš druge!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Blinder ::

fikus_ je izjavil:

V tem primeru domnevam, da je avto videl dosti AC in priganjanja motorja, kar je privedlo do pregrevanja


kaj za ena teorija je to? kaj avto nima hladilnega sistema?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Musashi ::

fikus_ je izjavil:

Musashi je izjavil:

LOL, lažeš kot pes teče...


Pokliči na telefon iz linkanega oglasa na avtonetu za P208 ter vprašaj kakšen motor ima, ali ima jermen ali verigo!
Dokler pa tega ne storiš, pa utihni, ko boš pa poklical, pa se mi opraviči!

Dokler si pa ti "lažnjivi pes" kot obsojaš druge!


ne, kar ostanem pri trditvi :)

fikus_ ::

Torej ne boš poklical in vprašal, da bi dobil odgovor, da še vedno prodajajo motorje z zobatim jermenom in ne tako kot ti trdiš, v tem konkretnem primeru Peugeot 208?!
Jaz sem poklical trgovca in vprašal, ali je pri avtu v oglasu (P208) motor z jermenom, ali veriga. Odgovor je bil jermen, kot pri vsek 100 KM in da je sedaj jermen ojačan in iz boljšega materiala, ter da ima garancijo 7 let ali 100 kkm.

Torej si, ali nesposoben trgovec, ali pa lažniv trgovec?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Musashi ::

;), nimaš prav pri prav nobeni trditvi. Pa pazi da te ne bo infarkt.

fikus_ ::

Torej je trgovec lagal, da ima P208 iz oglasa jermen?!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Musashi ::

Zakaj pa to mene sprašuješ? Vprašaj ga. Pa še vedno ne verjamem da si ga sploh poklical ;)

fikus_ ::

Niš te ne sprašujem, dokazujem, da ali zavajaš, ali pa lažeš!

Pokliči, imaš telefonsko in vprašaj!!!

Tukaj imaš oglas:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Musashi ::

Boš moral kar sam poklicati. Pa pazi na srce, se mal preveč razburjaš ;)

iloveboobz ::

Zakaj bi sploh hotu v 2025 kupovat ta krš? In to z lastnim denarjem in samovoljno?
smoki

Musashi ::

to se jaz za vsakega ki kupi MG sprašujem...

fikus_ ::

Blinder je izjavil:

fikus_ je izjavil:

V tem primeru domnevam, da je avto videl dosti AC in priganjanja motorja, kar je privedlo do pregrevanja


kaj za ena teorija je to? kaj avto nima hladilnega sistema?


Ko voziš s Puretech, EcoBoost,... mlinčkom po AC, ga moraš bolj priganjati da dosega višjo hitrost. Zato motor dela na višji temp, kot pri mestni vožnji, kar pomeni hitrejše staranje materialov, da se prepreči klenkanje, motor dela z bolj bogato mešanico bencina in zraka (če bi poznal osnove motoroznanstva, bi to vedel, tudi to, da pri revni mešanici bencina poteka zgorevanje pri nekoliko višji temperaturi), zato nekaj več bencina pride v olje (tudi več izpiranja olja s sten cilindra, večja obraba predvsem obročkov). Pri tem sta dve stvari, ki slabo vplivata na življenjsko dobo obročkov; nekoliko višja temperatura in slabše mazanje. Posledica tega je večja obraba obročkov, kar privede do slabšega tesnenja oljnih obročkov, več olja ostane na stenah cilindra v zgorevalni coni --> avto "pije" olje.
Ti Puretech, Ecoboost,... motorji tudi delajo pri nekoliko višjih tlakih, da dosegajo deklarirano moč.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

iloveboobz ::

Musashi je izjavil:

to se jaz za vsakega ki kupi MG sprašujem...

MG nima jermena v olju. In fact, nima ne jermena, ne ketne. Pa za razliko od stellantis krša ma več k 2 leti tovarniške garancije :)
smoki

fikus_ ::

Musashi je izjavil:

Boš moral kar sam poklicati. Pa pazi na srce, se mal preveč razburjaš ;)



Jaz sem opravil "domačo nalogo" in poklical, ti pa še kar nekaj trdiš in si trd, nočeš poklicati, da bi na lastni izkušnji spoznal, da se ali, motiš, ali lažeš,....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Musashi ::

fikus_ je izjavil:

Musashi je izjavil:

Boš moral kar sam poklicati. Pa pazi na srce, se mal preveč razburjaš ;)



Jaz sem opravil "domačo nalogo" in poklical, ti pa še kar nekaj trdiš in si trd, nočeš poklicati, da bi na lastni izkušnji spoznal, da se ali, motiš, ali lažeš,....


ne verjamem

fikus_ ::

Potem pa pokliči!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

iloveboobz ::

fikus_ je izjavil:

Blinder je izjavil:

fikus_ je izjavil:

V tem primeru domnevam, da je avto videl dosti AC in priganjanja motorja, kar je privedlo do pregrevanja


kaj za ena teorija je to? kaj avto nima hladilnega sistema?


Ko voziš s Puretech, EcoBoost,... mlinčkom po AC, ga moraš bolj priganjati da dosega višjo hitrost. Zato motor dela na višji temp, kot pri mestni vožnji, kar pomeni hitrejše staranje materialov, da se prepreči klenkanje, motor dela z bolj bogato mešanico bencina in zraka (če bi poznal osnove motoroznanstva, bi to vedel, tudi to, da pri revni mešanici bencina poteka zgorevanje pri nekoliko višji temperaturi), zato nekaj več bencina pride v olje (tudi več izpiranja olja s sten cilindra, večja obraba predvsem obročkov). Pri tem sta dve stvari, ki slabo vplivata na življenjsko dobo obročkov; nekoliko višja temperatura in slabše mazanje. Posledica tega je večja obraba obročkov, kar privede do slabšega tesnenja oljnih obročkov, več olja ostane na stenah cilindra v zgorevalni coni --> avto "pije" olje.
Ti Puretech, Ecoboost,... motorji tudi delajo pri nekoliko višjih tlakih, da dosegajo deklarirano moč.


kakšno priganjanje neki. Pr konstatni voznji 130km/h daje tak motor od sebe mogoče 20kW in je daleč od tega, da bi se matral oz. bil pod kakim večjim stresom. In tudi tlak na turbini bo takrat minimalen; mešanica pa precej lean.
smoki

Musashi ::

iloveboobz je izjavil:

Musashi je izjavil:

to se jaz za vsakega ki kupi MG sprašujem...

MG nima jermena v olju. In fact, nima ne jermena, ne ketne. Pa za razliko od stellantis krša ma več k 2 leti tovarniške garancije :)


e jebiga, je pa vse ostalo kar ima totalen krš...

fikus_ je izjavil:

Potem pa pokliči!


ti dej

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Musashi ()

iloveboobz ::

Musashi je izjavil:

iloveboobz je izjavil:

Musashi je izjavil:

to se jaz za vsakega ki kupi MG sprašujem...

MG nima jermena v olju. In fact, nima ne jermena, ne ketne. Pa za razliko od stellantis krša ma več k 2 leti tovarniške garancije :)


e jebiga, je pa vse ostalo kar ima totalen krš...


Aha in to praviš kot nek expert ane? Kolk si jih že mel v delavnici? Aja forumski bojevnik, k edino prevozno sredstvo k ga pozna je trola :)
smoki

fikus_ ::

iloveboobz je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Blinder je izjavil:

fikus_ je izjavil:

V tem primeru domnevam, da je avto videl dosti AC in priganjanja motorja, kar je privedlo do pregrevanja


kaj za ena teorija je to? kaj avto nima hladilnega sistema?


Ko voziš s Puretech, EcoBoost,... mlinčkom po AC, ga moraš bolj priganjati da dosega višjo hitrost. Zato motor dela na višji temp, kot pri mestni vožnji, kar pomeni hitrejše staranje materialov, da se prepreči klenkanje, motor dela z bolj bogato mešanico bencina in zraka (če bi poznal osnove motoroznanstva, bi to vedel, tudi to, da pri revni mešanici bencina poteka zgorevanje pri nekoliko višji temperaturi), zato nekaj več bencina pride v olje (tudi več izpiranja olja s sten cilindra, večja obraba predvsem obročkov). Pri tem sta dve stvari, ki slabo vplivata na življenjsko dobo obročkov; nekoliko višja temperatura in slabše mazanje. Posledica tega je večja obraba obročkov, kar privede do slabšega tesnenja oljnih obročkov, več olja ostane na stenah cilindra v zgorevalni coni --> avto "pije" olje.
Ti Puretech, Ecoboost,... motorji tudi delajo pri nekoliko višjih tlakih, da dosegajo deklarirano moč.


kakšno priganjanje neki. Pr konstatni voznji 130km/h daje tak motor od sebe mogoče 20kW in je daleč od tega, da bi se matral oz. bil pod kakim večjim stresom. In tudi tlak na turbini bo takrat minimalen; mešanica pa precej lean.



Saj ne rabiš verjeti, kar vozi se po AC 130 km/h nekaj 10 kkm, boš videl rezultat.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

iloveboobz ::

to je posledica slabih materialov in neprimernega olja, ne usecase-a. Kot rečeno, avtocestne voznje so dejansko najbolši scenarij tudi za take motorje, ker je load relativno konstantn dolg časa skupaj. Po drugi strani mas pr mestni voznji stalno pospesevanje in posledično spreminjanje obratov in termično ciklanje..
smoki

chucki ::

Videl sem sliko tega pure tek motorja pri 60.000km je bil jermen ze cist razpokan in delci jermena med oljem... Pri teh motorjih mors jermen na 50.000km menjat
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

KAVINSKY ::

fikus_ je izjavil:

Saj ne rabiš verjeti, kar vozi se po AC 130 km/h nekaj 10 kkm, boš videl rezultat.


Kaj pa se zgodi če pelješ na konstantnih 3000 obratih? PireTech in EcoBum so konstrukcijska katastrofa, ostali so ok.

fikus_ ::

Chucki; Ne vem od katerega leta naprej imajo Puretech "izboljšane" jermene, ki zdržijo več kot 60 kkm.

Kavinsky; desetletje in še več, intenzivno šparajo na materialih (tudi pri motorjih). In Ecoboost ter Puretech ter še kateri, sta rezultat tega šparanja.
Npr. P208 100 HP in moje povezave na Avtonet ima to moč pri okrog 5500 rpm. Če to redno koristiš, potem se motorju slabo piše. Če pa imaš 2,0 bencinarja, pa 100 HP obremenitev ne pomeni dosti, ker lahko od sebe da 150+ HP.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

iloveboobz ::

2.0 atmosferc bo pr 130km/h bolj obremenjen kot tale 1.0 turbinar, tko bt.w..
smoki

KAVINSKY ::

Ne drži, konstrukcijska napaka Forda in PSA je, ker je neka brihta sklepala, da je ok izpostaviti gumo olju. Pas se lušči, delci zabijejo dovod olja, kar povzroči pomanjkanje olja za lubrikacijo in hlajenje - kot da voziš avto brez olja. Z uporabo verige ali klasičnega jermena, bi ti motorji tekli v nedogled.

fikus_ ::

Že kar nekaj let se 2,0 atmosferca bolj težko dobi oz. precej manjša izbira. Trenutno se ne spomnim, da bi bil kakšen nov na trgu.
Ne moreš pa kar tako primerjati hrušk in jabolk, Puretech je s turbino, torej naj bo tudi 2,0 s turbino.

Ti manjši 3 cil. motorji so za po mestu OK, manjša poraba kot kakšen 4 col. 1.6 , moči dovolj,...
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

iloveboobz ::

Puretech je s turbino, torej naj bo tudi 2,0 s turbino.


primerjaj motor podobnih konjev in navora. Torej 1.0 turbinc in 2.0 atmosferc.

atmosferca bolj težko dobi oz. precej manjša izbira. Trenutno se ne spomnim, da bi bil kakšen nov na trgu.


toyota ima recimo 2.0 atmosferca v hibridih. Pa mazda je še do pred kratkim mela 2.0 v skor vseh modelih...
smoki

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Tukaj ni bilo govora o hibridih, si jih ti not vtaknil, tudi nisem pisal o motorjih enakih moči, jih ti vsiljuješ,.... V glavnem krojiš kot ti ustreza
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

rs1975 ::

fikus_ je izjavil:

Chucki; Ne vem od katerega leta naprej imajo Puretech "izboljšane" jermene, ki zdržijo več kot 60 kkm.

Kavinsky; desetletje in še več, intenzivno šparajo na materialih (tudi pri motorjih). In Ecoboost ter Puretech ter še kateri, sta rezultat tega šparanja.
Npr. P208 100 HP in moje povezave na Avtonet ima to moč pri okrog 5500 rpm. Če to redno koristiš, potem se motorju slabo piše. Če pa imaš 2,0 bencinarja, pa 100 HP obremenitev ne pomeni dosti, ker lahko od sebe da 150+ HP.

Pri nas doma imamo tega famoznega 2008. Letnik 2018, 1.2, 130KM.
Lani smo delali menjavo jermenov pri cca. 50.000km. Servisni interval je predviden na 120.000km ali na 6 let. Jermen ni zgledal nič napokan, tudi v karterju ni bilo nobenih koščkov jermena.
Strošek menjave je bil cca. 400EUR. Če to vzameš v zakup in menjavaš na 50-60.000 km je čisto ok avto. Vsaj pri nas se je tako izkazalo.

fikus_ ::

Pri rednih menjavah jermena motorji čisto OK delujejo.
Žlahtniku so na uradnem servisu tudi tudi predlagali menjavo jermena pri naslednjem rednem servisu (koliko km ima avto ne vem). Je nekaj omenjal, da se pogovarjajo, da bi material šel pod garancijo, delo pa bi moral plačati, ni pa to dokončen dogovor.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

ZveeZ ::

Ja, ce ze kupis tak avto ti drugega na preostane. Ampak dvomim, da bi kdorkoli sploh povohal 1.2 PT, ce bi vedel za ta design flaw. Pa priznam, da sem tudi sam nekoč kupil avto s takim motorjem.

Je pa tudi res, da so na netu pričevanja lastnikov/mehanikov, ko jim je motor zaribal pred 60kkm. Verjetno je odvisno od same obremenitve ter od servisnih intervalov.

iloveboobz ::

fikus_ je izjavil:

Tukaj ni bilo govora o hibridih, si jih ti not vtaknil, tudi nisem pisal o motorjih enakih moči, jih ti vsiljuješ,.... V glavnem krojiš kot ti ustreza

zakaj bi primerjal krompir in kranjsko salamo potem?
smoki

jan_g ::

ZveeZ je izjavil:

Ja, ce ze kupis tak avto ti drugega na preostane. Ampak dvomim, da bi kdorkoli sploh povohal 1.2 PT, ce bi vedel za ta design flaw. Pa priznam, da sem tudi sam nekoč kupil avto s takim motorjem.

Je pa tudi res, da so na netu pričevanja lastnikov/mehanikov, ko jim je motor zaribal pred 60kkm. Verjetno je odvisno od same obremenitve ter od servisnih intervalov.


Ok, ampak @rs1975 dela na leto manj kot 10k. Potem take težave ne bolijo toliko, ker pride do njih šele čez toliko let. In če veš za to napako, pač požreš ta strošek vsakih 5-6 let. Če bi delal bolj običajnih 20-25k na leto, potem vprašanje, če bi šlo skozi tako enostavno. Saj bi že leta 2020/21 bil na 50+k in takrat se še ni toliko govorilo o tem problemu.

fikus_ ::

iloveboobz je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Tukaj ni bilo govora o hibridih, si jih ti not vtaknil, tudi nisem pisal o motorjih enakih moči, jih ti vsiljuješ,.... V glavnem krojiš kot ti ustreza

zakaj bi primerjal krompir in kranjsko salamo potem?


Če bi bral, kar sem pisal in sledil rdeči niti, potem bi razumel, zakaj sem primerjal tako kot sem.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

iloveboobz ::

govoril si o tem, kako so mali mlinčki "obremenjeni" na avtocesti. Če ze primerjaš z "manj obremenjenimi" motorji, je edino prav, da to primerjaš z motorjim, k majo podobne karakteristike. Torej v tem primeru pride v poštev samo 1.6/2.0 atmosferc.

O kakih drugih rdečih nitih ti sanjaš, veš pa samo ti.
smoki

fikus_ ::

Še vedno ne razumeš poante, "majhen mlinček" s turbino bo na AC pri neki hitrosti delal v zgornjem območju moči, kot "večji mlin" s turbino, ki bo delal v spodnji polovici moči.

Zgoraj nekje sem pisal o višji temp. "majhnih mlinčkov", ker morajo delati naišjem nivoju moči na AC, in se bolj grejejo, da se prepreči nevarnost klenkanja, zato delajo na bolj bogati mešanici,.... to ni zraslo na mojem zeljniku, sem bral članek, kjer so pojasnjevali zakaj več bencina v motornem olju.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

citroen c4 space tourer 1.2 130 ks 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
703896 (331) iloveboobz
»

Renault Captur - FHEV ali MHEV? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14813866 (5302) lubej1
»

redni servis (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10010833 (6927) Ahim
»

Ford Focus izkušnje - nakup?! (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7211331 (7164) iloveboobz
»

vzdržljivost 3-valjnih motorjev (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20552056 (31355) pi pawr

Več podobnih tem