» »

Kaj če bi vsi vozili po CPP?

Kaj če bi vsi vozili po CPP?

1 2
3
»

solatko ::

c23po - Imaš prav, prvi mesec se še nekako trudijo, potem pa vidiš, kako se te "naučeni" nadebudneži, obnašajo po pločnikih in cestah.
Delo krepa človeka

feryz ::

Danes popoldan, recimo, je prvi v koloni na prehitevalnem pasu od Logatca do Unca prehiteval kamione s hitrostjo 85 km/h. Ker je rahlo padal dež.
Seveda mu ni uspelo, zato so nas po desnem pasu prehitevali kamioni.
Da bi se umaknil na vozni pas, mu, seveda, niti na kraj pameti ni prišlo, ker tam so noreli divjaki s kamioni mimo in se mu je zdelo bolj varno voziti po levem.

solatko ::

feryz - Sigurno kakšen od razpravljalcev na tem forumu - zadeževal je voznike na prehitevalnem, da niso noreli, na desnem pa so tak red delali kamioni.:'(
Delo krepa človeka

mirator ::

IgorCardanof je izjavil:

Ne branim teh voznikov, ampak kar opazam pa je, da mnogo voznikov se bo sele zadnji moment spravilo na prehitevalni pas prehitevat tovornjak ali drugega pocasnejsega. Potem so pa celi zivcni, ce jih kdo zapre in morajo bremzat na 80km/h. A da bi pa 5 sekund prej se premaknu na prehitevalni pas, tok dalec naprej pa ne gre razmisljat.

Posebnost je, da talent (oz. kar talenti, ker jih ni malo) vozi ves čas za tovornjakom. Ko se mu pa ti približaš in začneš prehitevati pa skoči pred tebe, čeprav je za tabo vse prazno. In ko bi potem vsaj pospešil, ampak ne. On prehiteva tovornjak s kakšnimi 10km/h hitreje in potem se še pozabi vrniti na vozni pas.

solatko ::

mirator - Večina teh je na S-T.
Delo krepa človeka

Dimnik ::

Satko, med to večino si tudi ti, ali?

c23po ::

rok_p je izjavil:

Spodnji post lahko samo podpišem. Dodam še, da sem pri 70 km/h bolj zbran kot pri 30 ali 50 km/h in enako pri 150 km/h kot pa pri 130 km/h...

Torej, kaj je bolj pomembno: biti bolj zbran ali spoštovati CPP? Je zbranost možno doseči le z adrenalinom, ali mogoče obstaja še kak način za to?
Računalniki nimajo spominov.

DamijanD ::

Meni so zanimivi tisti vozniki, ki na AC prehitevajo počasneje, kot vozijo na voznem pasu (torej se vozi nekih 120-130, dohiti kamione in prehiteva z 100/110, in potem ko se vrne na vozni pas, ponovno pospeši).

c23po ::

Bojijo se kamiona. Ne znajo oceniti širine svojega vozila in širine prostega pasu med kamionom in levo ograjo. Če bi ne upočasnili, bi bili živčni. Nekateri bi jim vzeli izpit, do takrat pa jih moramo razumeti. Za krajši čas je tudi 100/110 spodobna hitrost na AC.

In, če smo že v temi o spoštovanju CPP, ni jim kaj zameriti. Spoštujejo predpise in vozijo s prilagojeno hitrostjo, kar je najbolj važno.

Gor smo tudi brali zgražanje soforumaša, ki je od Logatca do Unca trpel pod terorom počasneža, ki je celo večnost prehiteval z 85 km/h. Tudi njega moramo razumeti. Soformaša namreč. Ta odsek AC je dolg 9.9 km in (Google pravi) se ga da prepeljati v šestih minutah. S hitrostjo počasneža pa v dobrih osmih. Več časa je sicer soforumaš uporabil za pisanje svojega prispevka, a nič ne de. Vsakemu svoje, le tistemu počasnežu ne. On povzroča trpjenje!
Računalniki nimajo spominov.

IgorCardanof ::

To merjenje časa mi je prav smešno. Jaz ne vozim hitro, ker se mi kamorkoli mudi in se štopam kako hiter bom. Samo pri 150 mi bo vožnja zanimiva, cijazit se 80 za nekom mi pa ne bo. Tako da ta argument kako boš 30s prej na cilju, je le (zelo) majhen del razloga zakaj ljudje vozijo hitreje.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

Lejga ::

CPP, kaj je to? Včeraj se peljem po "parkpacu" se nekdo z avtom višjega cenovne razreda odloči da bo speljal iz parkirnega prostora in meni izsili prednost trobljenje ni da ni. Me prehiteva po cesti umirjenega prometa, pred tem žmrkanje, štirje "žmigovci", da se greva pogovoriti, kdo ima prav... Sem ga ignoriral 2-3 km, me je zasledoval, pol je pa odnehal. Bi se moral ustaviti in poklicati policijo? Drugače je pa moj čas preveč dragocen da bi ga zapravljal z budalami. Hitrost mojega avta cca. 30km/h.

WizzardOfOZ ::

IgorCardanof je izjavil:

Samo pri 150 mi bo vožnja zanimiva, cijazit se 80 za nekom mi pa ne bo.


Radarski tempomat pa lane asist in je vseeno koliko un pred tabo vozi, ker avto prilagodi varnostno razdaljo in vozi sam za takim, ki vozi 80 po avtocesti na prehitevalnem pasu.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

kow ::

IgorCardanof je izjavil:

Ne branim teh voznikov, ampak kar opazam pa je, da mnogo voznikov se bo sele zadnji moment spravilo na prehitevalni pas prehitevat tovornjak ali drugega pocasnejsega. Potem so pa celi zivcni, ce jih kdo zapre in morajo bremzat na 80km/h. A da bi pa 5 sekund prej se premaknu na prehitevalni pas, tok dalec naprej pa ne gre razmisljat.


Da, tudi pocasni vozniki so slabi vozniki. Ampak, tudi ce naredijo taksno napako jim je lazje skociti na prehitevalni pas, v primeru da nihce ne vozi konstantno po prehitevalnem pasu s hitrostjo 170km/h.

delavec44 je izjavil:

Ima rešitev, reče se ji zavora.


Zavora na avtocesti pomeni, da je nekdo zajebal. Vsako bremzanje je v bistvu napaka oz. resevanje napake vozil pred tabo.

IgorCardanof je izjavil:

To merjenje časa mi je prav smešno. Jaz ne vozim hitro, ker se mi kamorkoli mudi in se štopam kako hiter bom. Samo pri 150 mi bo vožnja zanimiva, cijazit se 80 za nekom mi pa ne bo. Tako da ta argument kako boš 30s prej na cilju, je le (zelo) majhen del razloga zakaj ljudje vozijo hitreje.


Tvoja pozicija se mi zdi postena. Vozim hitro, ker sem sebicen in mi je tako bolj zanimivo, prijetno. Ceprav je morda to slabo za splosno pretocnost. Izjava me ne moti - dokler nam ne zacnes prodajati, da si "dober voznik", ker vozis hitro.
Kot so trdili nekateri visje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

delavec44 ::

c23po je izjavil:

Gor smo tudi brali zgražanje soforumaša, ki je od Logatca do Unca trpel pod terorom počasneža, ki je celo večnost prehiteval z 85 km/h. Tudi njega moramo razumeti. Soformaša namreč. Ta odsek AC je dolg 9.9 km in (Google pravi) se ga da prepeljati v šestih minutah. S hitrostjo počasneža pa v dobrih osmih. Več časa je sicer soforumaš uporabil za pisanje svojega prispevka, a nič ne de. Vsakemu svoje, le tistemu počasnežu ne. On povzroča trpjenje!


Seštej 2 min vseh vozil za njim, ki jih je 8 min oviral. Pa še potem nekaj časa traja, da se učinek hrmonike izniči. Če nisi sposoben s 130 km/h prehiteti, se vsaj umakni nazaj na vozni pas. Jaz bi takim pobral izpite.

feryz ::

Meni je ultra zanimivo, ko vozim za nekom, ki prehiteva kamion s 105 km/h.
In potem ko mu vendar uspe, greš mimo, se ozreš, kdo je za volanom. Jasno je, da pričakuješ neko babo s kokakola špegli ali čiča v osemdesetih, uočiš pa tipa pri tridesetih, ki se krčevito oklepa volana in je cel poten po čelu od izvedenega manevra.
Kaj si lahko sploh obetaš od takega človeka, ki niti najbolj preproste zadeve v RL ne obvlada in mu povzroča psihične in motorične težave?

Vožnja je totalna avtomatika, poteka nekje v ozadju glave, nezavedno. Čeprav dobiva vse signale iz okolice in nadzoruje samo izvajanje vožnje.
Jaz včasih gobezdam minute, ure in sploh ne vem, da vozim. Čeprav leti kot sneta sekira, pospešujem, bremzam, umikam se, prehitevam po desni, tudi nujno zaviram in podobno manevriram. Šele ko zaključim pogovor mi je jasno, kaj vse se je na cesti dogajalo vmes. In včasih je tega ogromno

delavec44 ::

kow je izjavil:

Zavora na avtocesti pomeni, da je nekdo zajebal. Vsako bremzanje je v bistvu napaka oz. resevanje napake vozil pred tabo.


Torej zastoj je napaka? Kako naj se recimo na Vrhniki konstanto vključujejo na AC, če ni dizajnirana za tako količino vozil.

Če voziš po voznem pasu 130 in je pred tabo kamion, prehitevalni pa poln je to napaka? Zame je napaka, če se rineš na prehitevalnega, če ni prost. Tu sicer zagovarjate naj začnemo prehitevati že pol ure prej ampak tudi vožnja po prehitevalnem, če je vozni prost je napaka.

gruntfürmich ::

premalo opozarjamo takšne voznike da ne vozijo pravilno. če nekdo naredili kolono zaradi 100kmh na prehitevalnem pasu mu je treba blendat, da se tega ne počne. jaz to praktično vedno naredil, ali pa trobim.

hlapčki slovenčki pa mirno vozijo za takim pacientom in bentijo v svojih avtih, tako da tisti pacient sploh ne ve da vozi narobe. tako ne gre! treba je navzven vzgajat sodržavljane, ne pa da se penite po forumih.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Nikoli ne blendam ali trobim.
Kultivirano čakam meter ali dva za ritjo, da se umaknejo. Ponavadi se ne, ker špeglov oni nimajo, včasih pa le zmotijo in se.

Se pa dosti več umikajo odkar sem menjal zafiro. Tisti osvetljen logo v maski vseeno ima svoj učinek.

delavec44 ::

gruntfürmich je izjavil:

premalo opozarjamo takšne voznike da ne vozijo pravilno. če nekdo naredili kolono zaradi 100kmh na prehitevalnem pasu mu je treba blendat, da se tega ne počne. jaz to praktično vedno naredil, ali pa trobim.

hlapčki slovenčki pa mirno vozijo za takim pacientom in bentijo v svojih avtih, tako da tisti pacient sploh ne ve da vozi narobe. tako ne gre! treba je navzven vzgajat sodržavljane, ne pa da se penite po forumih.


Kaj ni potem bolj vzgojno, da ga brake check-neš po prehitevanju? Si bo sigurno zapomnil.

Miki N ::

Kaj pa obratna fora? Tema "Kaj če bi vsi vozili kot ST supermani?". Bi znal biti zanimiv miselni eksperiment. Jaz si predstavljam futuristično, perfektno sinhronizirano šviganje - kot iz kakega SF filma. Samo ne Mad Max.

delavec44 ::

Miki N je izjavil:

Kaj pa obratna fora? Tema "Kaj če bi vsi vozili kot ST supermani?". Bi znal biti zanimiv miselni eksperiment. Jaz si predstavljam futuristično, perfektno sinhronizirano šviganje - kot iz kakega SF filma. Samo ne Mad Max.


Samo tu potem Solatko zmaga, pa ne bi bilo zanimivo za ostale.

feryz ::

Miki N je izjavil:

Kaj pa obratna fora? Tema "Kaj če bi vsi vozili kot ST supermani?". Bi znal biti zanimiv miselni eksperiment. Jaz si predstavljam futuristično, perfektno sinhronizirano šviganje - kot iz kakega SF filma. Samo ne Mad Max.

Peti element? Za glavnino bo Musk poskrbel, mi se bomo pa vmes vozili.

Miki N ::

feryz je izjavil:

Miki N je izjavil:

Kaj pa obratna fora? Tema "Kaj če bi vsi vozili kot ST supermani?". Bi znal biti zanimiv miselni eksperiment. Jaz si predstavljam futuristično, perfektno sinhronizirano šviganje - kot iz kakega SF filma. Samo ne Mad Max.

Peti element? Za glavnino bo Musk poskrbel, mi se bomo pa vmes vozili.


U ja na primer ja "5. element"!

Na Muska pa ne bi preveč računal - vse ideje o samovozečih avtih nekako nakazujejo, da bo šlo za nekakšne AI-mečkače. Zdaj razen če si boš avto "neuradno" čipiral pa bo potem malo bolj ... proaktiven, mogoče še drugim robotom blenda in se jim lepi na rit. :))

gruntfürmich ::

feryz je izjavil:

Nikoli ne blendam ali trobim.
Kultivirano čakam meter ali dva za ritjo, da se umaknejo. Ponavadi se ne, ker špeglov oni nimajo, včasih pa le zmotijo in se.

najslabša rešitev.
boš še kje fasal kazen zaradi premale varnostne razdalje, v najslabšem primeru pa se bo tisti voznik vsral in zaradi posranih gat pomotoma pritisnil na bremzo, kar ti bo stolklo avto ali pa boš umrl. kriv boš pa sam zaradi premale varnostne razdalje...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

feryz ::

Živemu človeku se vse zgodi. Pravijo.
Živi bili, pa videli.

kow ::

delavec44 je izjavil:


Če voziš po voznem pasu 130 in je pred tabo kamion, prehitevalni pa poln je to napaka?


Seveda je napaka. Ljudje na prehitevalnem pasu bi morali opaziti, da se ljudje vkljucujejo in jim pustiti prostor. To se v praksi seveda ne zgodi, ker vecina ljudi nikoli ne bo znala voziti.
Povprecen voznik ni dovolj inteligenten, pa tudi jebe se mu za splosno dobro. Edina smiselna resitev je samodejna voznja.

IgorCardanof ::

Pazim na te stvari dejansko kolikor se da. Ponavadi tudi ljudem, ki se bližajo tovornjaku in bodo prisiljeni zavirati tudi upočasnim, da se lahko vključi. Je pa kar pogosto kontra učinek, ker on me pa pričakuje, da bom šel mimo. Potem je pa še slabše :|
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

fikus_ ::

Si kandidat za delanje fantomskih zastojev.

Voziti morate tako, da čim manj ovirate druge. Npr. na AC ne prehitevat, ko se nekdo bliža na prehitevalnem pasu in bo moral zavirat.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

feryz ::

V bistvu je najslabše pri vožnji to, da ljudje kretensko šparajo. Ali kdo ve.
Lep primer je nekdo, ki nekomu za ritjo visi in ko se mu sprednji umakne med kamiona, ga ta začne prehitevati z enim kilometrom več. Ker to traja celo večnost, mora prehitevani pred naslednjim kamionom bremzati, na koncu se niti nazaj ne more vključiti. Logično je, da se folk noče več umikati.

Jaz sem mimo takih še preden so do konca umaknjeni na vozni pas, gredo lahko takoj nazaj na prehitevalni in nimajo problemov z zaviranjem.

starfotr ::

kow je izjavil:

Edina smiselna resitev je samodejna voznja.


Ni res. Edina smiselna rešitev premikanja ljudi na dolge razdalje je javni prevoz. Na kratke pa kolo in hoja.

GupeM ::

fikus_ je izjavil:


Voziti morate tako, da čim manj ovirate druge. Npr. na AC ne prehitevat, ko se nekdo bliža na prehitevalnem pasu in bo moral zavirat.

Tako je. In tudi ne zavirat/zmanjševati hitrosti na prehitevalnem, da se bo nekdo z voznega lahko vključil na prehitevalnega. To, da se varno vključi, je njegova naloga. Tvoja naloga je, da voziš z varnostno razdaljo.

Ko pa ti nekdo odvzame varnostno razdaljo, ker se je vključil na prehitevalnega, takrat pa moraš zmanjšati hitrost, da varnostno razdaljo znova vzpostaviš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

feryz ::

Ti in tvoj kur... javni prevoz.
Izven šolskega leta lahko pri nas kakršenkoli javni prevoz z lučjo iščeš, pa ti ne bo ratalo najti enega.
In smo sredi civilizacije, da ne bo pomote. Ne na koncu sveta.

Javni prevoz obstaja samo zaradi Ljubljane, pogojno Maribora, plačujemo ga pa vsi.
Tastara dva ga imata gratis že desetletje ali več, pa še nista imela možnosti vanj se vsesti.

starfotr ::

GupeM je izjavil:

fikus_ je izjavil:


Voziti morate tako, da čim manj ovirate druge. Npr. na AC ne prehitevat, ko se nekdo bliža na prehitevalnem pasu in bo moral zavirat.

Tako je. In tudi ne zavirat/zmanjševati hitrosti na prehitevalnem, da se bo nekdo z voznega lahko vključil na prehitevalnega. To, da se varno vključi, je njegova naloga. Tvoja naloga je, da voziš z varnostno razdaljo.

Ko pa ti nekdo odvzame varnostno razdaljo, ker se je vključil na prehitevalnega, takrat pa moraš zmanjšati hitrost, da varnostno razdaljo znova vzpostaviš.


Ej, temu se reče prilagoditev hitrosti razmeram na cesti. Pač, kot opisano velika večina ljudi ne razume osnov.

donvito ::

GupeM je izjavil:

fikus_ je izjavil:


Voziti morate tako, da čim manj ovirate druge. Npr. na AC ne prehitevat, ko se nekdo bliža na prehitevalnem pasu in bo moral zavirat.

Tako je. In tudi ne zavirat/zmanjševati hitrosti na prehitevalnem, da se bo nekdo z voznega lahko vključil na prehitevalnega. To, da se varno vključi, je njegova naloga. Tvoja naloga je, da voziš z varnostno razdaljo.

Ko pa ti nekdo odvzame varnostno razdaljo, ker se je vključil na prehitevalnega, takrat pa moraš zmanjšati hitrost, da varnostno razdaljo znova vzpostaviš.

Seveda je, samo kako naj jaz vem ali je on dal žmigavec, da se lahko vključi in opazuje promet ali da žmigavec in takoj zavije na prehitevalnega. Meni noga avtomatsko zdrsne z gasa, ko vidim, da nekdo da smernik za vključitev na prehitevalnega in da sem seveda blizu njega. Pač potrebuješ tisto sekundo, dve, da vidiš kakšen pacient je v avtu.

IgorCardanof ::

fikus_ je izjavil:

Si kandidat za delanje fantomskih zastojev.

Voziti morate tako, da čim manj ovirate druge. Npr. na AC ne prehitevat, ko se nekdo bliža na prehitevalnem pasu in bo moral zavirat.


On vozi 120 na voznem in se priblizuje tovornjaku, jaz vozim 140 na prehitevalnem. Seveda, če bi se ta 120 premaknil na prehitevalni pas 5 sekund prej, bi obadva lepo prehitela tovornjak, ker bi jaz zmanjšal malo hitrost. Tako pa seveda ne počne in kar vozi naprej ravno v situacijo, ko bom jaz blizu njega ko bo on v tovornjaku. V tem primeru je on prisiljen bremzat na 80. Tako da kdaj pri takih potem sam zmanjšan na isto hitrost kot on, da se lahko vključi. Kot rečeno pa dostikrat še zmeraj ne grejo na prehitevalni pas in pač bremzajo v tovornjak.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.

kow ::

Saj niso problem ljudje, ki vozijo 140km/h na prehitevalnem. Pri taksnih ljudje s 120km/h na voznem parku znajo oceniti koliko casa imajo itd.

Problem je, ko nekdo prileti s 170km/h, ki presenti tistega s 120km/h, potem mu pa se blenda da je v napoto. Ceprav clovek s 120km/h oz. nekaj vec (ponavadi rahlo pospesis) na prehitevalnem pasu relativno hitro prehiti kamion, ki vozi 90km/h.

Saj pravim, ce bi imeli dobre voznike, bi bila voznja lahko velik bolj "zaspana", na cilj pa bi prisli (povprecno) hitreje. Bilo bi tudi manj nesrec itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

GupeM ::

donvito je izjavil:


Seveda je, samo kako naj jaz vem ali je on dal žmigavec, da se lahko vključi in opazuje promet ali da žmigavec in takoj zavije na prehitevalnega. Meni noga avtomatsko zdrsne z gasa, ko vidim, da nekdo da smernik za vključitev na prehitevalnega in da sem seveda blizu njega. Pač potrebuješ tisto sekundo, dve, da vidiš kakšen pacient je v avtu.

Normalno. Nisem ciljal na takšno upočasnjevanje, kjer daš nogo z gasa, da vidiš kaj bo naredil. Mislil sem namerno upočasnjevanje, da ga spustiš predse.

mirator ::

Lejga je izjavil:

CPP, kaj je to? Včeraj se peljem po "parkpacu" se nekdo z avtom višjega cenovne razreda odloči da bo speljal iz parkirnega prostora in meni izsili prednost trobljenje ni da ni. Me prehiteva po cesti umirjenega prometa, pred tem žmrkanje, štirje "žmigovci", da se greva pogovoriti, kdo ima prav... Sem ga ignoriral 2-3 km, me je zasledoval, pol je pa odnehal. Bi se moral ustaviti in poklicati policijo? Drugače je pa moj čas preveč dragocen da bi ga zapravljal z budalami. Hitrost mojega avta cca. 30km/h.

Ne sekiraj se, si pač naletel na talenta.

IgorCardanof je izjavil:

To merjenje časa mi je prav smešno. Jaz ne vozim hitro, ker se mi kamorkoli mudi in se štopam kako hiter bom. Samo pri 150 mi bo vožnja zanimiva, cijazit se 80 za nekom mi pa ne bo. Tako da ta argument kako boš 30s prej na cilju, je le (zelo) majhen del razloga zakaj ljudje vozijo hitreje.
Že drugič ti repliciram in se s tabo strinjam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mirator ()

starfotr ::

IgorCardanof je izjavil:

To merjenje časa mi je prav smešno. Jaz ne vozim hitro, ker se mi kamorkoli mudi in se štopam kako hiter bom. Samo pri 150 mi bo vožnja zanimiva, cijazit se 80 za nekom mi pa ne bo. Tako da ta argument kako boš 30s prej na cilju, je le (zelo) majhen del razloga zakaj ljudje vozijo hitreje.


https://www.amzs.si/na-poti/omejitve-hi...

Marsikje v Evropi ali po svetu so omejitve nižje, kot pri nas. In prav tako živijo. Pa naj gre to za razvite države ali pa za države v razvoju. Dejstvo pa je, da so omejitve pri nas previsoke in bi ji bilo treba konkretno znižat. Samo tako bomo imeli manj žrtev in večji pretok prometa.

mirator ::

starfotr je izjavil:

kow je izjavil:

Edina smiselna resitev je samodejna voznja.


Ni res. Edina smiselna rešitev premikanja ljudi na dolge razdalje je javni prevoz. Na kratke pa kolo in hoja.

1. definiraj dolgo razdaljo,
2. definiraj potrebo po daljših vožnjah,
3. definiraj čas za konkurenčno poslovanje

Za tiste, ki pa imajo neomejen čas in niso ivalidi pa se s tabo povsem strinjam. Pa ne samo to. Ko imam v Ljubljani neko predvideno pot, si vse priredim tej poti in koristim javni prevoz.

Ne vem, v neki temi se mi zdi, da se nisi strinjal s primerjavo tvoje starosti s tvojim nickom, sedaj pa se mi zdi, da se s svojimi posti vse bolj s to primejavo poistovešaš.

starfotr ::

1. Vse pod 10 km je kratka razdalja. Če je to pot v službo, v trgovino itd. in to se z lahkoto opravi s kolesom. To pomeni na primer, da od ene skrajne točke do druge znotraj obroča v LJ ne rabiš avta. Če dam LJ kot primer.
2. Ne razumem kaj želiš povedat.
3. Kakšno konkurenčno poslovanje? A bo tvoje projektantsko delo v Sloveniji opravil en Romun ali pa Kitajec? Ne bo.

delavec44 ::

IgorCardanof je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Si kandidat za delanje fantomskih zastojev.

Voziti morate tako, da čim manj ovirate druge. Npr. na AC ne prehitevat, ko se nekdo bliža na prehitevalnem pasu in bo moral zavirat.


On vozi 120 na voznem in se priblizuje tovornjaku, jaz vozim 140 na prehitevalnem. Seveda, če bi se ta 120 premaknil na prehitevalni pas 5 sekund prej, bi obadva lepo prehitela tovornjak, ker bi jaz zmanjšal malo hitrost. Tako pa seveda ne počne in kar vozi naprej ravno v situacijo, ko bom jaz blizu njega ko bo on v tovornjaku. V tem primeru je on prisiljen bremzat na 80. Tako da kdaj pri takih potem sam zmanjšan na isto hitrost kot on, da se lahko vključi. Kot rečeno pa dostikrat še zmeraj ne grejo na prehitevalni pas in pač bremzajo v tovornjak.


So ti že napisali, da delaš narobe. Tako se oba čakata brez veze in on nima prednosti. Vsak normalni voznik bo počakal, da greš mimo.
Seveda greš pa mimo z nogo nad bremzo, ker včasih dobiš pa nenormalnega in te izsili.

solatko ::

Največji problem zadnja leta na naših cestah je v tem, da si ljudje kupujejo avtobuse za dnevne vožnje, v resnici pa še fičota nebi obvladal. Ne zavedajo se širine in dolžine vozila, ne vejo kakšne so sploh zmogljivosti vozila, ki ga vozijo in posledično, se bojijo vsakdanjih situacij, da slučajno nebi vozila opraskali. Če opazuješ promet na neki točki, lahko vidiš, kakšne razdalje si pustijo pri semaforju v čakajoči vrsti (bi skoraj pri vsakem večjem vozili pred njega komot postavil še eno vozilo), parkirne prostore praviloma zasedejo 1 1/2, na ožjih cestah se ustavijo, ko koga srečujejo, če prav se srečata brez problema dva manjša tovornjaka,.....
Več kot pol voznikov ne ve, da imajo ogledala za opazovanje dogajanja zadaj, veliko njih se ne zna razvrščat iz enega na drugi vozni pas ali na prehitevalni,....
Delo krepa človeka

WizzardOfOZ ::

solatko je izjavil:

kakšne razdalje si pustijo pri semaforju v čakajoči vrsti (bi skoraj pri vsakem večjem vozili pred njega komot postavil še eno vozilo)


Večina vozi z radarskim tempomatom in dvojno varnostno razdaljo, zati se jim avto sam ustavi tako.
Pa ni to problem.
Problem je ker noben ne spelje takoj ko se zelena prižge in tudi potem se še v rdečo vozijo, pa zabašejo križišče.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

GupeM ::

To sem mu že v drugi temi razlagal, pa njegova trda glava raje po svoje isto lajno ponavlja.

GupeM ::

https://mariborinfo.com/novica/globalno...

To bi morali uvesti tudi v Sloveniji. Dirkače bi najbolj bolelo, ko bi videli, kako njihovega jeklenega ljubljenčka ponujajo pod ceno.

delavec44 ::

Potem je najbolje, da imaš lizing in ti ne morejo.

GupeM ::

To je pa problem, ja. Ker večina je na lizing...

WizzardOfOZ ::

delavec44 je izjavil:

Potem je najbolje, da imaš lizing in ti ne morejo.


Če sem jaz prav razumel njihov novi zakon, ti lahko tudi, če je kdo drug lastnik, avto zaplenijo in prodajo, pa lahko ti ga tudi sprešajo če jim tako paše.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

delavec44 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Potem je najbolje, da imaš lizing in ti ne morejo.


Če sem jaz prav razumel njihov novi zakon, ti lahko tudi, če je kdo drug lastnik, avto zaplenijo in prodajo, pa lahko ti ga tudi sprešajo če jim tako paše.


V članku piše drugače.

Po podatkih Standarda je bilo v Avstriji doslej začasno zaseženih 133 vozil. V 14 dneh se preveri, ali so izpolnjeni pogoji za trajno zaplembo, na primer ali je vozilo v lasti voznika ali je bilo najeto oziroma v lizingu ter ali je bila meritev hitrosti pravilna.

V večini primerov so morali avtomobile vrniti, organi pa lahko izrečejo le prepoved vožnje za to vozilo.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Na avtocesti v sedežno garnituro (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
639869 (7092) GupeM

Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15423952 (21305) Mavrik

Vozi tik za zadkom avta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
37774681 (65675) dzinks63

Prometna nesreča na enosmerni cesti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9114929 (12144) Mavrik

Več podobnih tem