Forum » Loža » Odličnjakinja za tekočim trakom
Odličnjakinja za tekočim trakom
Mato989 ::
V osnovi je težava SLO šolstva v tem, ker smo premaknili vse za 1 stopničko...
90% zaposlitev v SLO je takih ki bi jih lahko opravil delavec ki je končal SŠ in je imel 3-9 mesecev uvajanja...
Ko sprejmemo to boldano trditev, pridemo do logičnega zaključka da je večina faksov BV... ker nimamo mi elitnih raziskovalnih centrov ipd...
Če odmislimo medicino in še nekaj smeri ki so res koristne... bi lahko večino zaposlitev ki jo opravljajo diplomirani, delali SŠ izobraženi po 6 mesečnem uvajalnem obdobju.
OŠ bi morala biti razdeljena bolj konkretno v 2 dela... torej prvi del (razredni pouk) bi moral dati dobro znanje
- branja
- računanja
- tujega jezika(ali 2 kot dodatno)
- več telovadbe
in osnovno znanje
- družboslovja
- naravoslovja
ter limitirano znanje
- likovne
- glasbene
Potem pa bi moral OŠ (predmetni del) poskrbeti da učenci pridobijo kvalitetno znanje iz naravoslovja, omejiti bi morali družboslovno znanje na 1-2 uri tedensko
Predvsem pa bi morali dodati:
1. Ekonomsko znanje in finančno pismenost
2. Dobro poznavanje uporabe oridij na PCju (Word, Excel, PP)
3. Dodaten krožek programiranja
In potem pridemo do največjega problema
SŠ + terciarni način izobraževanja... Tu je treba močno konsolidirat in urediti.
1. SŠ kjer po koncu izobraževanja nimaš poklica močno omejiti na 10% generacije MAX... (to so tisti ki bodo "znanstveniki", "filozofi", medicina elita znanja in sposobnosti... in tudi povečat težavnost... če nek "jaz" ki se ne uči razen matematike več kot 1 uro v 4 letih, izdela s 3,5 povprečno oceno gimnazijo potem je nekaj hudo narobe... če odmislim matematiko se za maturo nisem učil nič (no knjige sem prebral) to je nesprejemljivo ker tak genij pač nisem. Torej je lahko samo matura prelahka (ukinit Gaussa)
2. ostale SŠ kjer pa pridobiš poklic pa narediti bolj fleksibilne... torej vse morajo biti 4 letne, kjer imaš prva 2 letnika večino teorije(tu pač predelate tiste neke splošne teme SLO, Zgodovine, Geografije, Matematike in 2 tuja jezika(zraven strokovnih), naslednja 2 letnika pa razen podpornih predmetov samo še prakso (jaz bi dal celo tako da si september + oktober v šoli dobiš podporno teorijo potem pa od novembra naprej do junija praksa)
Nato pa pridemo do terciarnega razbohotenega glupega izobraževanja...
1. Ukinit večino smeri... ohranit core smeri ki so smiselne kjer je 70% naravoslovnih...
2. Ukiniti VSE visokošolske smeri in naredit terciarni sistem dvoslojen:
2.1 Torej imaš FAKULTETE z UNI DIPL nazivom kamor lahko grejo samo tisti iz gimnazije (to je akademska znanstvena sfera) --- trajanje 4 leta od tega vsaj 6 mesecev prakse v 4. letniku!
2.2 Imaš VIŠJEŠOLSKE STROKOVNE ŠOLE (VSŠ) kamor lahko grejo tisti ki pridobijo poklic po SŠ (To je delovno obrtniška sfera) --- trajanje 2 leti od tega vsaj 6 mesecev prakse!
Potem je seveda prevetrit celoten sistem zaposlovanja ker na 90% delovnih mest (ali več) NE RABIŠ UNI DIPL... je SŠ dovolj...
90% zaposlitev v SLO je takih ki bi jih lahko opravil delavec ki je končal SŠ in je imel 3-9 mesecev uvajanja...
Ko sprejmemo to boldano trditev, pridemo do logičnega zaključka da je večina faksov BV... ker nimamo mi elitnih raziskovalnih centrov ipd...
Če odmislimo medicino in še nekaj smeri ki so res koristne... bi lahko večino zaposlitev ki jo opravljajo diplomirani, delali SŠ izobraženi po 6 mesečnem uvajalnem obdobju.
OŠ bi morala biti razdeljena bolj konkretno v 2 dela... torej prvi del (razredni pouk) bi moral dati dobro znanje
- branja
- računanja
- tujega jezika(ali 2 kot dodatno)
- več telovadbe
in osnovno znanje
- družboslovja
- naravoslovja
ter limitirano znanje
- likovne
- glasbene
Potem pa bi moral OŠ (predmetni del) poskrbeti da učenci pridobijo kvalitetno znanje iz naravoslovja, omejiti bi morali družboslovno znanje na 1-2 uri tedensko
Predvsem pa bi morali dodati:
1. Ekonomsko znanje in finančno pismenost
2. Dobro poznavanje uporabe oridij na PCju (Word, Excel, PP)
3. Dodaten krožek programiranja
In potem pridemo do največjega problema
SŠ + terciarni način izobraževanja... Tu je treba močno konsolidirat in urediti.
1. SŠ kjer po koncu izobraževanja nimaš poklica močno omejiti na 10% generacije MAX... (to so tisti ki bodo "znanstveniki", "filozofi", medicina elita znanja in sposobnosti... in tudi povečat težavnost... če nek "jaz" ki se ne uči razen matematike več kot 1 uro v 4 letih, izdela s 3,5 povprečno oceno gimnazijo potem je nekaj hudo narobe... če odmislim matematiko se za maturo nisem učil nič (no knjige sem prebral) to je nesprejemljivo ker tak genij pač nisem. Torej je lahko samo matura prelahka (ukinit Gaussa)
2. ostale SŠ kjer pa pridobiš poklic pa narediti bolj fleksibilne... torej vse morajo biti 4 letne, kjer imaš prva 2 letnika večino teorije(tu pač predelate tiste neke splošne teme SLO, Zgodovine, Geografije, Matematike in 2 tuja jezika(zraven strokovnih), naslednja 2 letnika pa razen podpornih predmetov samo še prakso (jaz bi dal celo tako da si september + oktober v šoli dobiš podporno teorijo potem pa od novembra naprej do junija praksa)
Nato pa pridemo do terciarnega razbohotenega glupega izobraževanja...
1. Ukinit večino smeri... ohranit core smeri ki so smiselne kjer je 70% naravoslovnih...
2. Ukiniti VSE visokošolske smeri in naredit terciarni sistem dvoslojen:
2.1 Torej imaš FAKULTETE z UNI DIPL nazivom kamor lahko grejo samo tisti iz gimnazije (to je akademska znanstvena sfera) --- trajanje 4 leta od tega vsaj 6 mesecev prakse v 4. letniku!
2.2 Imaš VIŠJEŠOLSKE STROKOVNE ŠOLE (VSŠ) kamor lahko grejo tisti ki pridobijo poklic po SŠ (To je delovno obrtniška sfera) --- trajanje 2 leti od tega vsaj 6 mesecev prakse!
Potem je seveda prevetrit celoten sistem zaposlovanja ker na 90% delovnih mest (ali več) NE RABIŠ UNI DIPL... je SŠ dovolj...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
ginekk ::
Sploh v IT svetu je sedaj znanja na voljo pri drugih virih toliko, kot še nikoli doslej. In pa seveda tradicionalni poklici: frizerka, kozmetičarka, keramičar, avtomehanik, gradbenik, zidar ipd. Tukaj bo vedno dovolj dela, ker AI tega ne bo pohendlal še lep čas :)
Kaj ima veze da je znanje dosegljivo bolj kot včasih? Saj ne velja zgolj za IT, tud za škarje in keramiko imaš YT tutoriale.
Men je totalno debilno, da se primerja nekaj tisoč ur poslušanja predavanj in še dodatno nekaj tisoč ur vloženega dela, ki rezultira v zaključenem delu, z nekimi vendor certifikacijami ali pa celo online tečaji.
To je neprimerljivo. ITjevc brez študija nikoli ne bo enakovreden wannabe ITjevcu samouku.
Mislim v medicini je to vsem samoumevno, a ni čisto nič drugače na vsakem področju.
Furbo ::
Zakaj bi piflar tako debilno razmišljal? Valjda je piflarju jasno kako veze pomagajo, če ne prej, pa ko pride v službo privatniku in tam dobi debila za šefa, ki je vse kar je znal narest to, da ima veze z lastnikom firme (je v žlahti).
Od kod ti ideja, da piflar naivno pomaha z diplomo in pričakuje da se mu klanjajo? Saj se je vendarle moral potrudit več od ostalih za svoje znanje. In če se je potrudil tam, bi se zlahka potrudil še kje drugje, mar ne?
Socializacija in ohranjanje stikov nimata nobene veze s tem ali si piflar ali ne.
Seveda se lahko piflar potrudi, ampak vse preveč jih vidimo, kako samo jamrajo, da vsi dobijo vse preko vez, piflarji pa delajo za blagajno, tekočim trakom ali v javni upravi (tisti katerih teta dela tam in jih spravi not).
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
ginekk ::
To pa je pač narava trga, lahko si super znanstvenik politolog recimo, pa pri nas kaj dosti več priložnosti za ustrezno delo kot na faksu ne bo.
Mato989 ::
Sploh v IT svetu je sedaj znanja na voljo pri drugih virih toliko, kot še nikoli doslej. In pa seveda tradicionalni poklici: frizerka, kozmetičarka, keramičar, avtomehanik, gradbenik, zidar ipd. Tukaj bo vedno dovolj dela, ker AI tega ne bo pohendlal še lep čas :)
Kaj ima veze da je znanje dosegljivo bolj kot včasih? Saj ne velja zgolj za IT, tud za škarje in keramiko imaš YT tutoriale.
Men je totalno debilno, da se primerja nekaj tisoč ur poslušanja predavanj in še dodatno nekaj tisoč ur vloženega dela, ki rezultira v zaključenem delu, z nekimi vendor certifikacijami ali pa celo online tečaji.
To je neprimerljivo. ITjevc brez študija nikoli ne bo enakovreden wannabe ITjevcu samouku.
Mislim v medicini je to vsem samoumevno, a ni čisto nič drugače na vsakem področju.
Je zelo preprosto... spomnim se enegak i je nekaj tisoč ur poslušal, predavanja, kot praviš ti, in enega ki jih ni... naredil je prej kot oni... in to je pomembno...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
c3p0 ::
JanBrezov ::
V osnovi je težava SLO šolstva v tem, ker smo premaknili vse za 1 stopničko...
90% zaposlitev v SLO je takih ki bi jih lahko opravil delavec ki je končal SŠ in je imel 3-9 mesecev uvajanja...
Ko sprejmemo to boldano trditev, pridemo do logičnega zaključka da je večina faksov BV... ker nimamo mi elitnih raziskovalnih centrov ipd...
Če odmislimo medicino in še nekaj smeri ki so res koristne... bi lahko večino zaposlitev ki jo opravljajo diplomirani, delali SŠ izobraženi po 6 mesečnem uvajalnem obdobju.
Nisem bral preostalega, ampak morda ni pomembno, bi pa dodal par stvari:
1. Tistih 90% opravil noben noče počet. Vsi hočejo nekaj več in pridejo v 90% opravila zato, ker drugega ne morejo. V višje izobraževanje gredo pač vsi zato, ker še ne vejo, da ne morejo.
2. Izobraževanje vsaj na "pravem" zahodu (kar Slovenija morda ni) ni samo izobraževanje, ampak biznis, in temu biznisu je v interesu, da jih pride čim več, ker to pomeni tudi čim več denarja. Na koncu niti ni važno, da vsem uspe, važno je, da so "stranka" v "podjetju" za izobraževanje. Ta denar v Sloveniji večinoma plača država, v tujini pač posameznik sam.
Mato989 ::
V osnovi je težava SLO šolstva v tem, ker smo premaknili vse za 1 stopničko...
90% zaposlitev v SLO je takih ki bi jih lahko opravil delavec ki je končal SŠ in je imel 3-9 mesecev uvajanja...
Ko sprejmemo to boldano trditev, pridemo do logičnega zaključka da je večina faksov BV... ker nimamo mi elitnih raziskovalnih centrov ipd...
Če odmislimo medicino in še nekaj smeri ki so res koristne... bi lahko večino zaposlitev ki jo opravljajo diplomirani, delali SŠ izobraženi po 6 mesečnem uvajalnem obdobju.
Nisem bral preostalega, ampak morda ni pomembno, bi pa dodal par stvari:
1. Tistih 90% opravil noben noče počet. Vsi hočejo nekaj več in pridejo v 90% opravila zato, ker drugega ne morejo. V višje izobraževanje gredo pač vsi zato, ker še ne vejo, da ne morejo.
2. Izobraževanje vsaj na "pravem" zahodu (kar Slovenija morda ni) ni samo izobraževanje, ampak biznis, in temu biznisu je v interesu, da jih pride čim več, ker to pomeni tudi čim več denarja. Na koncu niti ni važno, da vsem uspe, važno je, da so "stranka" v "podjetju" za izobraževanje. Ta denar v Sloveniji večinoma plača država, v tujini pač posameznik sam.
1. To kar nočejo ali želijo početi plačnika en drek briga (razen če plačajo sami) bistveno je da poenotimo zadeve in prisilimo ljudi da več ne zapravljajo časa v šolah če iz tega ni dodane vrednosti.
2. Lahko je biznis kolikor hoče samo ne na plečih vseh državljanov... dejansko bi moral bit cilj države da mladina čimprej spoka delat in ima družino ne pa da bluzi po študentskih žurkah do 28tih ali 30tih...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Twixz ::
Men je bila šola izziv, ne nuja. Diplomo naredil precej na "kamot" že redno zaposlen v logistiki ene trgovine, s tem da sem vmes spremenil smer študija, ker mi je bil prvi faks nezanimiv, pač je bilo treba konec srednje šole se nekam vpisat.
Bi pa mogla šola bolj temeljit na praksi in ne drkanju teorije. Faksi so preveč splošni. Eni pa pač najdejo tist mir v življenju ko z minimalcem kamot preživijo čez mesec.
Bi pa mogla šola bolj temeljit na praksi in ne drkanju teorije. Faksi so preveč splošni. Eni pa pač najdejo tist mir v življenju ko z minimalcem kamot preživijo čez mesec.
karafeka ::
Kaj ima veze da je znanje dosegljivo bolj kot včasih? Saj ne velja zgolj za IT, tud za škarje in keramiko imaš YT tutoriale.
Ti lahko začneš iz nule programirat v parih sekundah, samo kak IDE rabiš in tutoriale, pa PC in internet za v pomoč.
Zdaj pa se loti polagat keramiko v parih sekundah. Ali pa betonirat, zidat. Še za malanje rabiš orodje in material. Pa si lahko nekdo pogleda nešteto videov kako se mala, pa bi ga rad videl, ko bo to prvič delal.
matic492 ::
Ti lahko začneš iz nule programirat v parih sekundah, samo kak IDE rabiš in tutoriale, pa PC in internet za v pomoč.
Zdaj pa se loti polagat keramiko v parih sekundah. Ali pa betonirat, zidat. Še za malanje rabiš orodje in material. Pa si lahko nekdo pogleda nešteto videov kako se mala, pa bi ga rad videl, ko bo to prvič delal.
Ker ko si pogledaš 10 tutorialov v Javascriptu si pa zmožen sprogramirat spletno stran...
Čisto isto je, sam zdi se ti programiranje lažje, če si tak tip človeka.
Also, malo si hipokritičen, sej si gor napisal da rabiš PC in internet. To je ene parkrat dražje kot pa osnovno orodje za malerja.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
matobeli ::
Recimo ena dodatna soba ali kopalnica, ki jo lahko uporabljaš da se učiš malat/pečarit košta cca 3k/m2. Pa težko kupiš manj kot 30 naenkrat...
Mal pozabljamo da se programrat začne v otroški sobi.
Mal pozabljamo da se programrat začne v otroški sobi.
matic492 ::
Sej tudi borzo in forex lahko začneš trgovat v otroški sobi za minimalne vložke na začetku, zakaj niso vsi v Sloveniji programerji in traderji potem?
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
karafeka ::
Saj ko bereš slo-tech in kak reddit, se zdi, da so vsi ITjevci in investirajo v neke ETFe in delnice.
matic492 ::
To ni trgovanje, ampak investiranje, to dela v ZDA čisto vsak, ki varčuje za penzijo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
karafeka ::
Ker ko si pogledaš 10 tutorialov v Javascriptu si pa zmožen sprogramirat spletno stran...
Čisto isto je, sam zdi se ti programiranje lažje, če si tak tip človeka.
Also, malo si hipokritičen, sej si gor napisal da rabiš PC in internet. To je ene parkrat dražje kot pa osnovno orodje za malerja.
Kdo danes nima interneta, pa računalnika...
Pa program lahko ti brez problema non stop spreminjaš, pišeš nove funkcije, razrede, vse skupaj zbrišeš pa na novo kodo implementiraš (kar je v bistvu dobra praksa btw).
Kako boš ti nekaj sezidal oz. štemal in podiral v nekem stanovanju v bloku? Sosedi te bojo za jajca obesli, če boš to delal ponoči ali pa čez vikend.
Ali pa štemal za električne kable, ali pa hotel talno gretje položit. In to večkrat, da se naučiš. Pa ploščic tudi ne moreš kar tako zbrisat, pa na novo položit. Malanje je še najbolj enostavno.
Kar hočem povedat je, da se je veliko lažje naučit programirat kot pa neke obrti. Zato pa je teh ITjevcev polno, po celem svetu. Kvaliteta je pa drugo vprašanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: karafeka ()
matic492 ::
"Lažje" samo v materialnem smislu, ne pa mentalnem. Poznam kar dosti ljudje, ki ne bi bili dobri programerji niti če bi se 10 let učili programiranje.
Sicer pa sigurno najdeš kje neplačano pripravništvo, pa lahko gledaš mojstra pri delu. Pa ne govorim o štemanju in podiranju sten... ampak recimo polaganje ploščic v svoji kopalnici. Ja, mojster bo vse naredu v enmu dnevu. Lahko pa sam narediš, pač boš rabil 3 tedne, če boš hotel da je vse v vaservagi in ni štorasto. Mogoče imam tak pogled, ker je moj oče veliko doma sam delal in mi je to čisto normalno. Vse se da, samo rabiš pač 10x dlje kot nekdo z izkušnjami.
Sicer pa sigurno najdeš kje neplačano pripravništvo, pa lahko gledaš mojstra pri delu. Pa ne govorim o štemanju in podiranju sten... ampak recimo polaganje ploščic v svoji kopalnici. Ja, mojster bo vse naredu v enmu dnevu. Lahko pa sam narediš, pač boš rabil 3 tedne, če boš hotel da je vse v vaservagi in ni štorasto. Mogoče imam tak pogled, ker je moj oče veliko doma sam delal in mi je to čisto normalno. Vse se da, samo rabiš pač 10x dlje kot nekdo z izkušnjami.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Magic1 ::
Ploščice polagat ni noben bav vav. Mal gledaš, kupiš primerno opremo in je vse odvisno, koliko hočeš bit natančen. Rabi boš pa dosti dlje, kot keramičar.
Magic
karafeka ::
Ja, ampak če boš hotel postat obrtniški polagalec ploščic, boš jih moral položiti večkrat. Verjetno boš hitro brez žene, če ji boš vsak vikend kopalnico razbijal :), pa ji denar za ploščice zapravljal.
Kot programer, pa nobenega ne boš motil.
Kot programer, pa nobenega ne boš motil.
Magic1 ::
Te poklicne res ne moreš it privat kar iz nule. To greš k kakšnemu mojstru kot pomočnik, potem je pa na tebi kako hitro zaobvladaš.
Magic
karafeka ::
"Lažje" samo v materialnem smislu, ne pa mentalnem. Poznam kar dosti ljudje, ki ne bi bili dobri programerji niti če bi se 10 let učili programiranje.
Stroškovno in praktično je veliko lažje programirat, kot pa se špilat obrtnika. Ampak imaš prav, na koncu je veliko odvsisno od posameznika.
Sicer pa sigurno najdeš kje neplačano pripravništvo, pa lahko gledaš mojstra pri delu.
Če si frišn iz osnovne šole, pomoje z lahkoto dobiš pripravništvo. Če pa iz univerze in star 30 let, ne poznaš niti imena za različna orodja, pa te bo malo težje kdo hotel uvajati. Se boš moral sam verjetno. S pravo mentaliteto je vse mogoče.
Bud_Bundy ::
Te poklicne res ne moreš it privat kar iz nule. To greš k kakšnemu mojstru kot pomočnik, potem je pa na tebi kako hitro zaobvladaš.
Predvsem je v vseh teh poklicih polno začetniških napak, katere "moraš" narediti, da si zapomniš, kaj se ne dela. Če boš te napake delal v svoji firmi boš kmalu brez denarja in strank.
matic492 ::
Ampak veliko večje šanse so, da te nekdo vzame za malerja ali polagalca ploščic, če nimaš čisto nič izkušenj, kot pa programerja, kjer moraš znati zelo veliko stvari, preden si sploh uporaben kot junior.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
karafeka ::
matic492 ::
Ker ljudje nočejo (tega) delat, sej so glih pred kratkim bile neke novice, da ne najdejo mladih, ki bi hoteli to delat.
Jaz če ne bi bil programer, ali če programiranje ne bi bilo tako veliko več plačano, kot ostali poklici v Sloveniji, bi šel delat tudi za manjšo plačo nekam, samo da bi nabral izkušnje in lahko šel po svoje.
Mi je delal tak električar nekaj, meni je delal prek popoldanca, poleg službe torej, ko sem ga klical leto kasneje za nekaj drugega je pa delal še samo na svoj SP. Sigurno mu ne gre slabo.
Jaz če ne bi bil programer, ali če programiranje ne bi bilo tako veliko več plačano, kot ostali poklici v Sloveniji, bi šel delat tudi za manjšo plačo nekam, samo da bi nabral izkušnje in lahko šel po svoje.
Mi je delal tak električar nekaj, meni je delal prek popoldanca, poleg službe torej, ko sem ga klical leto kasneje za nekaj drugega je pa delal še samo na svoj SP. Sigurno mu ne gre slabo.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
PrihajaNodi ::
V osnovi je težava SLO šolstva v tem, ker smo premaknili vse za 1 stopničko...
90% zaposlitev v SLO je takih ki bi jih lahko opravil delavec ki je končal SŠ in je imel 3-9 mesecev uvajanja...
Ko sprejmemo to boldano trditev, pridemo do logičnega zaključka da je večina faksov BV... ker nimamo mi elitnih raziskovalnih centrov ipd...
Če odmislimo medicino in še nekaj smeri ki so res koristne... bi lahko večino zaposlitev ki jo opravljajo diplomirani, delali SŠ izobraženi po 6 mesečnem uvajalnem obdobju.
OŠ bi morala biti razdeljena bolj konkretno v 2 dela... torej prvi del (razredni pouk) bi moral dati dobro znanje
- branja
- računanja
- tujega jezika(ali 2 kot dodatno)
- več telovadbe
in osnovno znanje
- družboslovja
- naravoslovja
ter limitirano znanje
- likovne
- glasbene
Potem pa bi moral OŠ (predmetni del) poskrbeti da učenci pridobijo kvalitetno znanje iz naravoslovja, omejiti bi morali družboslovno znanje na 1-2 uri tedensko
Predvsem pa bi morali dodati:
1. Ekonomsko znanje in finančno pismenost
2. Dobro poznavanje uporabe oridij na PCju (Word, Excel, PP)
3. Dodaten krožek programiranja
In potem pridemo do največjega problema
SŠ + terciarni način izobraževanja... Tu je treba močno konsolidirat in urediti.
1. SŠ kjer po koncu izobraževanja nimaš poklica močno omejiti na 10% generacije MAX... (to so tisti ki bodo "znanstveniki", "filozofi", medicina elita znanja in sposobnosti... in tudi povečat težavnost... če nek "jaz" ki se ne uči razen matematike več kot 1 uro v 4 letih, izdela s 3,5 povprečno oceno gimnazijo potem je nekaj hudo narobe... če odmislim matematiko se za maturo nisem učil nič (no knjige sem prebral) to je nesprejemljivo ker tak genij pač nisem. Torej je lahko samo matura prelahka (ukinit Gaussa)
2. ostale SŠ kjer pa pridobiš poklic pa narediti bolj fleksibilne... torej vse morajo biti 4 letne, kjer imaš prva 2 letnika večino teorije(tu pač predelate tiste neke splošne teme SLO, Zgodovine, Geografije, Matematike in 2 tuja jezika(zraven strokovnih), naslednja 2 letnika pa razen podpornih predmetov samo še prakso (jaz bi dal celo tako da si september + oktober v šoli dobiš podporno teorijo potem pa od novembra naprej do junija praksa)
Nato pa pridemo do terciarnega razbohotenega glupega izobraževanja...
1. Ukinit večino smeri... ohranit core smeri ki so smiselne kjer je 70% naravoslovnih...
2. Ukiniti VSE visokošolske smeri in naredit terciarni sistem dvoslojen:
2.1 Torej imaš FAKULTETE z UNI DIPL nazivom kamor lahko grejo samo tisti iz gimnazije (to je akademska znanstvena sfera) --- trajanje 4 leta od tega vsaj 6 mesecev prakse v 4. letniku!
2.2 Imaš VIŠJEŠOLSKE STROKOVNE ŠOLE (VSŠ) kamor lahko grejo tisti ki pridobijo poklic po SŠ (To je delovno obrtniška sfera) --- trajanje 2 leti od tega vsaj 6 mesecev prakse!
Potem je seveda prevetrit celoten sistem zaposlovanja ker na 90% delovnih mest (ali več) NE RABIŠ UNI DIPL... je SŠ dovolj...
Pozabljaš da jih na kitajskem že v vrtcih učijo osnov, to je gospodinjstva polaganje opek torej praktična znanja. Ne rečem da biologija ni pomembna ne bi pa smela biti prioriteta niti zgodovina. Če ima tak učenec slabe ocene pri piflarskih področjih dobre pa na praktičnih ni nič narobe.
Današnja sola je za v smeti.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
karafeka ::
Mi je delal tak električar nekaj, meni je delal prek popoldanca, poleg službe torej, ko sem ga klical leto kasneje za nekaj drugega je pa delal še samo na svoj SP. Sigurno mu ne gre slabo.
Koliko je pa star?
Mogoče se mi samo zdi, ampak večina obrtnikov je že skoraj v penziji in jih skrbi, da ni nikogar zadaj. V zadnjih letih je žlahtnih gradil hišo, pa sem videl kako je. Čeprav spet, mogoče je na nivoju cele Slovenije drugače.
PrihajaNodi je izjavil:
Pozabljaš da jih na kitajskem že v vrtcih učijo osnov, to je gospodinjstva polaganje opek torej praktična znanja. Ne rečem da biologija ni pomembna ne bi pa smela biti prioriteta niti zgodovina. Če ima tak učenec slabe ocene pri piflarskih področjih dobre pa na praktičnih ni nič narobe.
Današnja sola je za v smeti.
Bolj greš proti vzhodu, bolj praktični so ljudje na splošno.
Zahod je cel postal en Fachidiot.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: karafeka ()
blay44 ::
Meni se pa zdi, tako od opazovanja med vrstniki, da ti osebki z visokim IQ gledajo na svet čisto drugače kakor mi, ki smo prilagojeni preživetju na "plantaži".
Blinder ::
Poznam obratne primere...
v šoli niso znali v 8 razredu prav brat in pisat,
danes pa uspešni privatniki
uspesni privatniki ki pa vseeno ne znajo ne brat ne pisat
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
blay44 ::
Med popravilom enega gramofona sen naplošči prebral tole:
"Naša družba je delovanje norih ljudi za nore cilje."
John Lennon
"Naša družba je delovanje norih ljudi za nore cilje."
John Lennon
m0LN4r ::
Na družbenih omrežjih se mi že nekaj časa prikazuje oglas "odličnjakinja za tekočim trakom".
In če dobro pomislim, tudi sam poznam nekaj ljudi (ni nujno sošolcev), ki so bili do neke točke odličnjaki (nekateri celo zlati na maturi), potem pa naenkrat - kot bi se jim nekaj zgodilo - konec njihovega uspeha in so pristali v nekih povprečnih ali celo podpovprečnih službah.
Kaj točno je povprečna ali podpovprečna služba zame? Tam, kjer nimaš nobene prilagodljivosti, delaš večizmensko delo, morda celo med vikendi in prazniki, imaš omejeno napredovanje in se ves čas boriš za obstanek ali pa ves čas iščeš nekaj boljšega.
Hkrati me čudi, da je večina takšnih ljudi tudi kasneje v življenju še vedno splošno razgledanih, niso pa razvili neke uspešne kariere oz. imajo službe "od danes do jutri".
Zakaj mislite, da pride do takšnih sprememb? Se ljudje enostavno naveličajo truda? Niso navajeni poraza in ob prvem manjšem padcu obupajo? Imajo druge prioritete in jim služba/kariera ni na prvem mestu? Morda kaj drugega?
Kot ze omenjeno bo za vecino veljalo neka psiholoska sprememba, mogoce v druzinskem okolju ali pa nasploh, ko ugotovis, da to kar si hotel delati v bistvu ugotovis, da tega sploh noces poceti, ker se ne splaca muciti za tistih nekaj evrov vec, da si potem nonstop pod stresom in pritiski.
Less is more. Spomnil si me na zeninega bivsega sodelavca, ki je bil vodja projektov vec kot 10 let, pa mu je nekega dne vse dokurcilo in je danes neke vrste hisnik v bolnici. Placa manjsa ja, ampak je rekel, da mu cisto nic ne manjka in v enem letu se je clovekovo zdravje tako spremenilo, da nisva mogla verjeti.
Cloveka pred tem nikoli nisem videl se zares smejati, skos podocnjaki, pod stresom, pri zdravniku.
Pac odvisno po mojem kje si in kaj delas. Nekateri pa glih to mazohijo potrebujejo, poznam tudi take, da komaj cakajo da gredo v sluzbo in hocejo cim pozneje domov, ker jim pac ni za bit doma in to upravicujejo z vecjo placo = vec trosenja.
Meni je vseeno, sicer jaz tudi na vsake tolko pomislim, da v bistvu bi lahko imel 30% nizjo placo in opravljal kak no brain job ali pa polovicni delovni cas in bi bil se bolj vesel, ker bi potem imel polovico dneva prostega, da bi si sam pridelal hrano, pa postoril marsikaj sam. Tako pa se mi trenutno sploh ne ljubi zraven spravljat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Glugy ::
Veliko ljudi z psihološkimi motnjami je izredno brihtnih ampak ne znajo se pa cenit pa znat svoje prednosti dobro prodat naprej, ne znajdejo se na trgu dela. Težko je pridt to vseh uradnih kompetenc ki jih potrebuješ za službo ki bi ti bi lahko bila sicer pisana na kožo. Enostavno če ti življenje kar naprej meče polena pod noge potem pač na neki točki obupaš in rečeš ok enostavno kljub vsej pameti nisem sposoben na trgu dela biti karkol več. Ne da se mi več boriti z mlini na veter, boljše se vdat in imat vsaj nekaj miru ker vsaj ni več negotovosti ko ne veš kaj boš pa kaj bi. Samo to je žalostno vidit take ljudi ki bi lahko veliko več doprinesel družbi ampak enostavno sistem ni dovolj prožen za take ljudi. Ni tle samo lenoba edina varianta zakaj taki ljudje ne pridejo kam višje. Ampak je pa to najlažje za laike da označiš nekoga za lenobo. Veliko je odvisno tudi od podpornih sistemov družbe. Kako zelo te podpirajo starši, prijatelji, znanci, sorodniki. Ne samo zdaj ampak skoz celo življenje. Če imaš na vsakem koraku nekoga na katerega se lahko obrneš in ti vzbuja upanje in ti zna pomagat boš velik dlje prišel pa tud če ne boš brihten, če pa ravno obratno pa čeprav si super brihten boš pa veliko težje do tega prišel.
m0LN4r ::
Bi se povsem strinjal, spominjas me na nekoga, ki je hotel ze na gimnaziji programirati, pa so mu starsi po soli prepovedali uporabljati racunalnik in je moral it na "njivo" delat, ker pac z besedami fotra, racunalnik ne prinese hrano na kroznik in to matretiranje se je odvijalo leta in leta, ampak ok tega vec danes verjetno ni, te generacije so mimo.
Nekateri poznamo oba svetova, od "rocneg dela na plantazi" in corporate german BS, seveda gledas drugace na svet, ce v srajci zasluzis tolko, da se ne sprasujes, kdaj je v Sparu akcija, ampak enostavno vrzes v kosarico BIO izdelek in lazje spis.
Meni se pa zdi, tako od opazovanja med vrstniki, da ti osebki z visokim IQ gledajo na svet čisto drugače kakor mi, ki smo prilagojeni preživetju na "plantaži".
Nekateri poznamo oba svetova, od "rocneg dela na plantazi" in corporate german BS, seveda gledas drugace na svet, ce v srajci zasluzis tolko, da se ne sprasujes, kdaj je v Sparu akcija, ampak enostavno vrzes v kosarico BIO izdelek in lazje spis.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
NekdoPach ::
Nekaj takega se je meni zgodilo.
Piflarstvo je posledica kompenziranja psiholoških/socialnih težav, primanjkljal probaš nadomestit z uspehi na akademskem področju, gre za klasično nevrotičost in ne neko željo po učenju, znanju, uspehu. Če imaš srečo, po faksu ne veš kaj bi sam s sabo in najdeš nek simple boring job, če imaš pa smolo kot jaz pa prej izgoriš in nisi sposoben več umskega napora oz. ga ta 5krat bolj izčrpa kot sicer.
Piflarstvo je posledica kompenziranja psiholoških/socialnih težav, primanjkljal probaš nadomestit z uspehi na akademskem področju, gre za klasično nevrotičost in ne neko željo po učenju, znanju, uspehu. Če imaš srečo, po faksu ne veš kaj bi sam s sabo in najdeš nek simple boring job, če imaš pa smolo kot jaz pa prej izgoriš in nisi sposoben več umskega napora oz. ga ta 5krat bolj izčrpa kot sicer.
solatko ::
Slovenska šola, bi rekel, da je vse skupaj smešno, če nebi bilo hudičevo resno. Smo ena redkih držav, kjer je glavno vodilo negativna selekcija, od šole do smrti. Zdi se mi, da ni vodilo našega sistema podajanje čim boljšega in uporabnega znanja, temveč lovljenje neznanja. Nobena šola in le redki učitelj, otroke nauči, kako se je sploh potrebno učiti, kaj je pomembno in kaj je dobro, če veš vsaj kakšno malenkost. Sistem že v osnovni šoli preobremeni otroke z ogromno popolnoma neuporabnega balaste, ki napolni možgane in potem se z enako snovjo, sicer malo razširjeno srečaš še na srednji šoli. Znanje podajajo zafrustrirani predavatelji/ce, katerih glavna frustracija je, da so premalo cenjeni v družbi in nad tem slabim podajanjem znanja ni nikakršnega nadzora, niti sankcij, če pa slučajno kakšen od njih odstopa v kvaliteti navzgor pa se porabi vsa sredstva, da se ga/jo, onemogoči.
Učencem, dijakom in študentom ne ostane nič drugega, kot, da se temu sranju prilagodijo, če hočejo prit do zaželjene diplome in se pač učijo po potrebah in ne zato, da bi dejansko kaj znali. Večina študentov bi pol ure po opravljenem izpitu, na ponovitvi krepko padli, saj se jim z narejnim izpitom odvali kamen od srca in znanje iz glave. Potem pa dobimo kopico fahidiotov, ki so dejansko nauporabni za karkoli koristnega.
Nadpovprečno inteligentni se pač poleg zahtevanega, učijo tudi za dejansko znanje po drugačnih kanalih in so praviloma tudi bolj uspešni življenju, če tudi sistemskega kriterija ne dosežejo ali pa imajo slabše ocene, na žalost pa jih veliko obupa že prej, tudi skozi srednjo šolo ne pridejo, kar na enkrat pa izvemo, da so postali izredno uspešni poslovneži ali obrtniki.
Šola bi densko morala usmerjat otroke v tisto in do tam, za kar so sposobni in kar jih bo v življenju tudi veselilo delat pa naj bo to v poklicni smeri ali akademski, med drugim tudi v učiteljstvo, ne, da postanejo učitelji zato, ker v drugi sferi ne dobijo službe.
Sistem šolanja bi moral biti nastavljen tako, da bi lahko v pol leta ali letu, z dodatnim izobraževanjem pridobil potrebno znanje za čisto drugi poklic in s tem tudi ustrezno kvalifikacijo pa pač ni. Potem bi imeli manj depresivnih, manj nezadovoljnih in veliko več srečnih in veselih ljudi, kot danes.
Učencem, dijakom in študentom ne ostane nič drugega, kot, da se temu sranju prilagodijo, če hočejo prit do zaželjene diplome in se pač učijo po potrebah in ne zato, da bi dejansko kaj znali. Večina študentov bi pol ure po opravljenem izpitu, na ponovitvi krepko padli, saj se jim z narejnim izpitom odvali kamen od srca in znanje iz glave. Potem pa dobimo kopico fahidiotov, ki so dejansko nauporabni za karkoli koristnega.
Nadpovprečno inteligentni se pač poleg zahtevanega, učijo tudi za dejansko znanje po drugačnih kanalih in so praviloma tudi bolj uspešni življenju, če tudi sistemskega kriterija ne dosežejo ali pa imajo slabše ocene, na žalost pa jih veliko obupa že prej, tudi skozi srednjo šolo ne pridejo, kar na enkrat pa izvemo, da so postali izredno uspešni poslovneži ali obrtniki.
Šola bi densko morala usmerjat otroke v tisto in do tam, za kar so sposobni in kar jih bo v življenju tudi veselilo delat pa naj bo to v poklicni smeri ali akademski, med drugim tudi v učiteljstvo, ne, da postanejo učitelji zato, ker v drugi sferi ne dobijo službe.
Sistem šolanja bi moral biti nastavljen tako, da bi lahko v pol leta ali letu, z dodatnim izobraževanjem pridobil potrebno znanje za čisto drugi poklic in s tem tudi ustrezno kvalifikacijo pa pač ni. Potem bi imeli manj depresivnih, manj nezadovoljnih in veliko več srečnih in veselih ljudi, kot danes.
Delo krepa človeka
Horas ::
jaz imam 7. stopnjo elektro 3letna potem računalniška, potem sem šel mehatroniko. raje delam v proizvodnji, malo fizično večino furam viličarja, rad imam aktivno delo, oddelam vsaj 40-45 tednov nočne pa imam večjo plačo kot vodja izmene
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
zodiak ::
Jaz se prav spomnim , da sem v nevem katerem razredu osnovne šole 5 ali 6 razred prišel v šolo in tam izvedel , da imamo danes pri slovenščini prosti govor oz. Narek pred razredom nekega besedila v učbeniku. Cel dan sem se to piflal do 5 ali 6 ure slovenščine in sem potem naredil z trojko ali štirko. Ja tako je bilo good old times.... Ne vem tako verjetno nebo nikoli več. Časi pred krizo...
joez7 ::
jaz imam 7. stopnjo elektro 3letna potem računalniška, potem sem šel mehatroniko. raje delam v proizvodnji, malo fizično večino furam viličarja, rad imam aktivno delo, oddelam vsaj 40-45 tednov nočne pa imam večjo plačo kot vodja izmene
No, dovolj pošteno. Poznam kar nekaj diplomirancev, ki raje delajo fizično - za primeren denar. Kolega pravi, da se ob primernemu delu dejansko spočije, fizično se razgiblje, umsko pa doseže nirvano. Mu je blo najhuje sedet po 6h in prenašat stres. Pravi, da je važno, da zadovoljen, niso važne titule.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.
Eduardo ::
1. Razlika med akademskim in resničnim svetom: Uspeh v šoli temelji na strukturiranem okolju, kjer so naloge jasne, medtem ko resnično življenje zahteva prilagodljivost in reševanje kompleksnih problemov.
2. Spomin proti uporabi znanja: Akademske veščine, kot so dober spomin in sposobnost opravljanja izpitov, ne zagotavljajo uspeha pri uporabi znanja v praksi.
3. Območje udobja in strah pred neuspehom: Akademski uspeh lahko ustvari varno okolje, zaradi česar se nekateri bojijo prevzeti tveganja v resničnem življenju.
4. Pomanjkanje odpornosti in veščin obvladovanja: Uspešni učenci so lahko manj pripravljeni na stresne situacije v službi, kjer so potrebne veščine, kot so čustvena inteligenca in obvladovanje stresa.
5. Dejavniki izobraževalnega sistema: Izobraževalni sistem pogosto nagrajuje učenje na pamet in upoštevanje pravil, namesto razvijanja kreativnosti in iniciative.
6. Prekomerno osredotočanje na akademski uspeh: Visoki pričakovanji glede kariere brez praktičnih veščin lahko vodita v frustracije in stagnacijo.
Osebne anekdote načeloma ne pomagajo. Pa še pri tebi je tako, da zna biti, da se primerjaš z napačnim. S tvojo stopnjo bi se jaz primerjal z nekom, ki je recimo lastnik elektro podjetja, če bi štelal kompas, ne pa z vodjo izmene v proizvodnji.
2. Spomin proti uporabi znanja: Akademske veščine, kot so dober spomin in sposobnost opravljanja izpitov, ne zagotavljajo uspeha pri uporabi znanja v praksi.
3. Območje udobja in strah pred neuspehom: Akademski uspeh lahko ustvari varno okolje, zaradi česar se nekateri bojijo prevzeti tveganja v resničnem življenju.
4. Pomanjkanje odpornosti in veščin obvladovanja: Uspešni učenci so lahko manj pripravljeni na stresne situacije v službi, kjer so potrebne veščine, kot so čustvena inteligenca in obvladovanje stresa.
5. Dejavniki izobraževalnega sistema: Izobraževalni sistem pogosto nagrajuje učenje na pamet in upoštevanje pravil, namesto razvijanja kreativnosti in iniciative.
6. Prekomerno osredotočanje na akademski uspeh: Visoki pričakovanji glede kariere brez praktičnih veščin lahko vodita v frustracije in stagnacijo.
jaz imam 7. stopnjo elektro 3letna potem računalniška, potem sem šel mehatroniko. raje delam v proizvodnji, malo fizično večino furam viličarja, rad imam aktivno delo, oddelam vsaj 40-45 tednov nočne pa imam večjo plačo kot vodja izmene
Osebne anekdote načeloma ne pomagajo. Pa še pri tebi je tako, da zna biti, da se primerjaš z napačnim. S tvojo stopnjo bi se jaz primerjal z nekom, ki je recimo lastnik elektro podjetja, če bi štelal kompas, ne pa z vodjo izmene v proizvodnji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Eduardo ()
kow ::
Poznam obratne primere...
v šoli niso znali v 8 razredu prav brat in pisat,
danes pa uspešni privatniki
uspesni privatniki ki pa vseeno ne znajo ne brat ne pisat
Druzba ima od njih veliko koristi. Ce si dobro splosno izobrazen in pises znanstvene clanke, ki jih nihce v resnici ne rabi oz. bere - v resnici druzbi nisi prispeval nic koristnega.
Že zaradi rasti svetovne populacije je bazen večji, kot je bil pred 50 leti.
Kaksne rasti? Kitajske, evropske, ruske, ameriske, brazilske mladine je danes manj kot pred 25 leti. Ja, manj v absolutnih stevilkah. V razvitem svetu imamo popoln kolaps potenciala inteligence.
Zanimivo, da mediji tega ne opazijo. Musk se sicer nekaj trudi, da bi informacija prisla do folka...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
no comment ::
Mediji nabijajo o (pre)slabem šolstvu non-stop. Še na sloteku neizkoriščeni potenciali jamrajo čez šolstvo.
Ljudi pa je na planetu več kot dovolj. Inteligence tudi. Če se pa kot država odločiš, da ni vredno vlagati v znanje...
Ljudi pa je na planetu več kot dovolj. Inteligence tudi. Če se pa kot država odločiš, da ni vredno vlagati v znanje...
Eduardo ::
Verjetno ni vprašanje, če je pametno vlagati ampak bolj kako. Posebej ker je kar pogosto to kaj je tema in po drugi strani, da sposobni ne pregurajo sistema, ker je narejen točno za te pridne punčke.
kow ::
no comment je izjavil:
Ljudi pa je na planetu več kot dovolj. Inteligence tudi. Če se pa kot država odločiš, da ni vredno vlagati v znanje...
slovenske inteligence je danes manj kot pred 20 leti (fizicno je manj mozganov). Jo bomo morali uvazati. Problem je, da ne bomo edini. Kako bos outspendal severnjake in amere? Ne bos.
bm1973 ::
no comment je izjavil:
Mediji nabijajo o (pre)slabem šolstvu non-stop. Še na sloteku neizkoriščeni potenciali jamrajo čez šolstvo.
Večinoma je to jamranje za boljše plače. Boljše šolstvo pač ne ustvarijo višje plače, ampak bolj izobraženi učitelji in boljši/zahtevnejši/manj z bedariji obremenjen učni program.
Tako kot čakalne vrste pri zdravnikih. Zmetali cel kup denarja v to, nikoli bolje, dokler zdajšnja ministrica ni zelo hitro dobo iz 14 dni dvignila na 30. Evo, pa ni čakalnih vrst...
mirator ::
To pa je pač narava trga, lahko si super zvsaj začasno zaposlitevnanstvenik politolog recimo, pa pri nas kaj dosti več priložnosti za ustrezno delo kot na faksu ne bo.
Ja, narava trga.
Malo za hec, malo za res. Kaj če bi tudi v poslovni svet vpeljali, podobno kot v športih, skavte?
Ko končaš šolo, zate nihče ne ve, ti pa tudi niti ne veš kam poslati kakšno prošnjo. Tako pa bi ti lahko nekdo, ki ima pregled vseh potreb, našel kjer koli v Sloveniji začasno začetno zaposlitev.
Sem zapisal, da malo za hec malo pa ....
Sicer pa smo šolski sitem, ki je nekoč bil dober, povsem degradirali. Pri tem mislim pedvsem na poklicne šole. Ko si jo končal si imel tako ustrezno teoretsko znaje kot že tudi praktične izkušnje.
BuDi79 ::
Eduardo ::
Če ima nekdo ozek talent je pač kaznovan. In ravno tako so tisti katere praviloma delajo izjemne stvari. Šolski sistem pa je tak, da vse tlači v mediano. Če te ultra zanima matematika in komaj govoriš, boš pri matematiki potreboval minimum svojega potenciala in dosegel max oceno, ukvarjal pa se boš s tem kar te ne zanima in v to vlagal večino časa. To pač ne motivira motivacija pa je ultravažna zadeva.
Seveda pa pridne punčke in podobni propagirajo sistem kot je, ker tam povprečnež z dobro treniranim spominom najbolj blesti. Samo končni izkupiček sistema je primerjalno slab ker odličnost ali zaduši ali pa oslabi. To je družba tistih, ki se trepljajo po ramenih in kakor se da dolgo ignorirajo realnost.
Seveda pa pridne punčke in podobni propagirajo sistem kot je, ker tam povprečnež z dobro treniranim spominom najbolj blesti. Samo končni izkupiček sistema je primerjalno slab ker odličnost ali zaduši ali pa oslabi. To je družba tistih, ki se trepljajo po ramenih in kakor se da dolgo ignorirajo realnost.
tikitoki ::
1. Razlika med akademskim in resničnim svetom."wall of text" kjet je še vedno fiksna ideja, da so uspešni bolj "pametni", čeprav so morda mnogi samo bolj ambiciozni in "nakonektani".
Najboljše izhodišče je rojstvo v premožno družino, ali družino z dobrimi kontakti. Nepotizem, veze in poznanstva, in korupcija so v dandanašnji družbi bolj koristni, kot mal višja inteligenca.
Eduardo ::
Najboljše izhodišče je rojstvo v premožno družino, ali družino z dobrimi kontakti. Nepotizem, veze in poznanstva, in korupcija so v dandanašnji družbi bolj koristni, kot mal višja inteligenca.
Sploh ni potrebe po tem. Dovolj je, da te drugače vzgojijo. Ne potrebuješ nobenih vez in poznanstev, samo jasno ti mora biti, da moraš imeti kontra karakter tega kar delajo šole.
Vse kar morajo narediti starši je, da se otrok zaveda, da je šola proizvodnja ubogljivih, miselno omejenih in odlično indoktriniranih mravelj. Potem, da sistem sfura in opazujejo kako se pustijo tepsti. Potem pa, da postavi svoj framework, kar je v današnjem sistemu možno in se pridruži tisti "elitni" manjšini, ki ne prodaja svojih ur, nima hobija fovšije itn.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Študent naj bo ali Kako in kam na fakulteto!!! (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Šola | 362675 (24867) | nejc_nejc |
» | "Strateški" pogled in usmerjevanje visokošolskega izobraževanja v Sloveniji (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 29272 (24419) | WizzardOfOZ |
» | Je srednja šola sploh relevantna? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 24505 (20295) | "NaN" |
» | Daljše šolanje pozitivno vpliva na zdravje (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 13863 (10811) | D3m |
» | Prepis iz gimnazije na računalniško šolo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 21709 (19713) | Smurf |