Forum » Na cesti » Start / stop napaka
Start / stop napaka
gtrxslo ::
Zivjo,
Zadnjih 14dni mi utripa oranzna lucka start /stop... Prizge se v mirovanju oz. Vsakic ko se zacne zmanjsevati hitrost...
Start / stop vedno izkljapljam in nikoli ne uporabljam... Moteca mi je samo utripajoca lucka....
Danes pri kolegu priklopili na racunalnik in pokaze napako U1111 battery sensor fault detected by ECU
Zanima me koliko je kaj kriticna voznja z okvarjenim baterijskim senzorjem ?
Predvidevam da je to senzor, ki zaznava napolnjenost baterije, sporoca alternatorju glede polnjenja itd...
Ce je kdo mehankar prosim za pomoc in odgovor... Ter koliko pride nov senzor ?
Gre se za Hyundai i30 karavan 2018 letnik
Lp
Zadnjih 14dni mi utripa oranzna lucka start /stop... Prizge se v mirovanju oz. Vsakic ko se zacne zmanjsevati hitrost...
Start / stop vedno izkljapljam in nikoli ne uporabljam... Moteca mi je samo utripajoca lucka....
Danes pri kolegu priklopili na racunalnik in pokaze napako U1111 battery sensor fault detected by ECU
Zanima me koliko je kaj kriticna voznja z okvarjenim baterijskim senzorjem ?
Predvidevam da je to senzor, ki zaznava napolnjenost baterije, sporoca alternatorju glede polnjenja itd...
Ce je kdo mehankar prosim za pomoc in odgovor... Ter koliko pride nov senzor ?
Gre se za Hyundai i30 karavan 2018 letnik
Lp
m0LN4r ::
Ta napaka lahko pomeni tudi, da se ti baterija prepocasi polni oz. ima prenizko napetost.
Imas note novi akumulator ali je ze 6 let star?
Imas note novi akumulator ali je ze 6 let star?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
gtrxslo ::
Akumulator je star še ne leto dni... pri kolegu tudi izmerili akumulator v mirovanju, v fazi vžiga motorja... med delovanjem motorja in pri obremenitvi ( torej prižgali klimo, luči, radio ni da ni... povsod vrednosti v mejah normale, kot mora biti pri zdravi bateriji...
Edino kar ni nismo izmerili, je napetost po recimo 12h urah " počivanja "..
Avto razen te lučke start/ stop, dela kot urca... vzge takoj, brez problema itd...
Zato upam, da ima start/ stop " svoj " senzor za baterijo in če je ta crknu, v takem primeru odprem števce in iz zadnje strani zalepim črn trak ( če se ne da drugače ugasniti lučke )
jutri preverim še varovalke ....
v kolikor šel glavni senzor me pa mal bolj skrbi kaj to potegne za sabo ?
avto ni več v garanciji, zato poskušam najprej sam najdet napako in kako in kaj...
Edino kar ni nismo izmerili, je napetost po recimo 12h urah " počivanja "..
Avto razen te lučke start/ stop, dela kot urca... vzge takoj, brez problema itd...
Zato upam, da ima start/ stop " svoj " senzor za baterijo in če je ta crknu, v takem primeru odprem števce in iz zadnje strani zalepim črn trak ( če se ne da drugače ugasniti lučke )
jutri preverim še varovalke ....
v kolikor šel glavni senzor me pa mal bolj skrbi kaj to potegne za sabo ?
avto ni več v garanciji, zato poskušam najprej sam najdet napako in kako in kaj...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: gtrxslo ()
Assass1n ::
Akumulator je pravi tip?
Lahko, da je hin komaj po enem letu, ker kvaliteta akumulatorjev je res slaba, če gre za "kitajca". Yuasa je druga zgodba :) .
Mogoče še garancija? Za prvi test ga priklopi čez noč na polnilec. Si napako pobrisal?
Pošlji mail na kakšen hyundai servis, rezervne dele koliko stane senzor ter, če je pogosta napaka. Če ni drag zamenjaš, mogoče zadaneš :)
PS: kakšnega pametovanja v postih ni zaznati, vidi se, da ima nekaj znanja in bi rad prišparal kakšen euro, če se da...
Lahko, da je hin komaj po enem letu, ker kvaliteta akumulatorjev je res slaba, če gre za "kitajca". Yuasa je druga zgodba :) .
Mogoče še garancija? Za prvi test ga priklopi čez noč na polnilec. Si napako pobrisal?
Pošlji mail na kakšen hyundai servis, rezervne dele koliko stane senzor ter, če je pogosta napaka. Če ni drag zamenjaš, mogoče zadaneš :)
PS: kakšnega pametovanja v postih ni zaznati, vidi se, da ima nekaj znanja in bi rad prišparal kakšen euro, če se da...
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
jure6j ::
Treba bo priklopiti avto na osciloskop da se vidi če laufa komunikacija(LIN ali CAN) med motornim računalnikom in senzorjem na akumulatorju.
http://www.autohex.net/dtc-help/hyundai...
http://www.autohex.net/dtc-help/hyundai...
jure6j ::
Treba bo priklopiti avto na osciloskop da se vidi če laufa komunikacija(LIN ali CAN) med motornim računalnikom in senzorjem na akumulatorju.
http://www.autohex.net/dtc-help/hyundai... je verjetno na dva kabla.Napajanje in LIN komunikacija.Ko boš priklopil osciloskop na LIN kabel imaš možnosti:
-ni LIN signala(prekinjen LIN kabel med senzorjem in motornim računalnikom)
-popačen LIN signal(odklopiš senzor in če se LIN popravi je krivda v senzorju)
Preveri varovalko AMS v motornem prostoru ki je napajanje senzorja(7,5A).Izmeri napetost na senzorju ki mora biti enaka napetosti baterije(najmanj 12.3V)Če bo napetost manjša ti akumulator nekaj prazni ali pa ga alternator ne polni.Preveri kontakte konektorja na senzorju.
http://www.autohex.net/dtc-help/hyundai... je verjetno na dva kabla.Napajanje in LIN komunikacija.Ko boš priklopil osciloskop na LIN kabel imaš možnosti:
-ni LIN signala(prekinjen LIN kabel med senzorjem in motornim računalnikom)
-popačen LIN signal(odklopiš senzor in če se LIN popravi je krivda v senzorju)
Preveri varovalko AMS v motornem prostoru ki je napajanje senzorja(7,5A).Izmeri napetost na senzorju ki mora biti enaka napetosti baterije(najmanj 12.3V)Če bo napetost manjša ti akumulator nekaj prazni ali pa ga alternator ne polni.Preveri kontakte konektorja na senzorju.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri akumulator za avto? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 41000 (383) | fikus_ |
» | Avtomobilski aumulator in stvarna napaka (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 4168 (2590) | MadMax |
» | Alternator ali akumulator? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 23006 (20334) | krneki0001 |
» | VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOMOddelek: Na cesti | 12184 (11583) | SkIDiver |