» »

okvara motorja

okvara motorja

1
2
»

Blinder ::

Lejga je izjavil:

7 dni so rabli da so ugotovili da je motor hin, res majstri.


so zavlacevali, da so lahko nabili 1000 € stroskov diagnostike :))
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

tomaz- ::

mikhaair je izjavil:

Stvari menjane v garanciji imajo garancijo do poteka garancije.
Torej dobis nov motor v okviru garancije mesec pred iztekom le-te, imaš garancijo le za ta mesec.
Ko avto ni v garanciji in kupiš nov rezervni del in ti ga vgradijo, imaš zakonsko garancijo na del in delo.


ni res. Kadar je v času garancije zamenjan bistven del ali komponenta ( kar motor vsekakor je ) , začne garancijski rok za to komponento teči znova - ZVPot-1 :
Uveljavljanje garancije

V primeru uveljavljanja garancije, lahko kupec najprej zahteva odpravo napak. Če se napaka pokaže v 30. dneh od dobave, lahko že takoj zahtevate vračilo kupnine.

Če napake niso odpravljene v skupnem roku 30 dni od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blago.

30-dnevni rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora proizvajalec potrošnika obvestiti.

V primeru, da proizvajalec v roku 45. dni ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko zahtevate vračilo celotne ali sorazmerno znižanje kupnine.

Sorazmerno znižanje kupnine je lahko sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, napram blagu brez napake.

Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim mora proizvajalec izdati nov garancijski list.

stara mama ::

Vse lepo in prav na papirju, zdaj se pa v praksi pejd bodit z nekim audi hendlerjem...
Ekologija™ in Trajnost™

tomaz- ::

saj zato pa imamo "teksas" .. Ker je vsak glasen in poln principov samo po tipkovnici, ko je pa dejansko treba nekaj speljat in založit tudi kak evro za morebitno tožbo, če s prijavo inšpekciji ne uspe, se pa vsi principi nehajo. Jebiga, če je v glavah že vnaprej vse obsojeno "na propad". Seveda trgovci to s pridom zlorabljajo, kdo pa ne bi??

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

jan_g ::

Za 10k se pa že splača bosti z uradnim servisom. Sploh v tem konkretnem primeru, ko je bil motor že enkrat menjan, prav tako pa kaže na pogosto napako. Najprej zlepa, če ne gre, pa zgrda. Odvetnik in tako dalje ...

stara mama ::

tomaz- je izjavil:

Jebiga, če je v glavah že vnaprej vse obsojeno "na propad". Seveda trgovci to s pridom zlorabljajo, kdo pa ne bi??

Oni imajo mal več vsakodnevne prakse s takšnimi primeri kot potrošnik ki se s tem srečuje prvič.
Žal so v močni prednosti, pametnega protiukrepa ni (ali ga hitro poskusijo eliminirat), odvetniki pa ne ravno poceni + majo dost dela z kakimi profitabilnejšimi primeri.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

tomaz- ::

no vidiš: I rest my case - vnaprej "izgovori", kako se ne da ... Lepo je biti trgovec v SLO , vsak kupec slej ko prej počepne, ponavadi že kar takoj.. Fak, vreča dnarja se je najdla za jebeni baterijski avto, jurja ali dveh pa ni za založit za odvetnika..

DamijanD ::

Bjorn ima na svojem kanalu kar nekaj posnetkov iz servisa, kjer mojster popravlja različne motorje in tipično so ali ležaji ali pa tesnilo hladilne...

Orias ::

srecko223 je izjavil:


Žal se bojim, da evropska avto industrija nima svetle prihodnosti. Metem, ko v večmilijonskih kitajskih mestih EV vozila že vozijo povsem avtonomno, se v Evropi še vedno učimo osnov in čedalje več uporabnikov novejših vozil se srečuje z izjemno dragim servisiranjem zaradi konstrukcijskih napak proizvajalcev. Trenutno kaže, da Kitajci in Tesla znajo narediti dober EV pogon, vse ostalo je nek kompromis, ki drago stane predvsem uporabnika.


Se strinjam. V roku 5 let se bo videlo realno stanje. Nemške znamke rešuje samo še ugled, ki so si ga ustvarile v preteklosti. Da je to tega prišlo so si pa sami krivi proizvajalci in ne polprevodniška agenda, covid ali zeleni prehod.

miha98 ::

Pol pa pejta oba na Kitajsko živet, če je tako fajn tam. Tega nikoli ne bom razumel, šimfajo a sami pa še kar ostajajo tu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha98 ()

2dark ::

Invictus je izjavil:

jan_g je izjavil:

S tem da ICE motorja ne menjajo za vsako težavo, saj se da veliko stvari tudi popraviti. Elektromotor s kontrolnim vezjem pa je očitno blackbox. Se ne popravlja, zgolj menja.

Koliko ljudi pa še zna danes podreti elektromotor ali ga celo na novo naviti?

Praktično noben, teh novih avto motorjev pa še manj...


Ti malo na pamet? Sem dal link od Servisa za EV-je EV Clinic iz Zagreba. Daleč naokoli najbolj poznani za popravila Ev-jev.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

miha98 ::

Kaj te veš kaki so toti hrvati... Naredijo že mogoče samo na koncu pa pride računica, da te kap...

wcpapir ::

EV Clinic je poznan ja..zaradi svojih kontraverznih objav na FB. En velik gobec jih je po domače. So indijanci s spajkalniki v rokah ki si pač upajo menjati posamične celice, sklope in razdirati baterije, tudi če proizvajalec ne dovoli tega. Kako potem sheka avto, da ga prepriča da je noter "ok" baterija? Vrjetno tako na ravni tunerjev, kot pri dizlih mečejo dpf ven in priredijo mapo da ne kadi ter ne sveti lučka.

miha98 ::

Pejt tja pa jih vprašaj. Mogoče jim pa kej oni Rimac prišepne kako in kaj.

wcpapir ::

miha98 je izjavil:

Pejt tja pa jih vprašaj. Mogoče jim pa kej oni Rimac prišepne kako in kaj.

Ne rabim vprašat.

https://dems.si/dems-ev-clinic-zagreb/

Berem take zgodbe da popravijo baterijo tesle s za manj kot 9k eur, ob enem povejo da popravilo traja 100ur in 3 dni testiranja. In ta računica lepo pove, da so plačani manj kot keramičar. Takim ne bi dal popravljati.

miha98 ::

Pol pa pel k keramičarju a ne? Mogoče bo pa on bolš...

Zvezdica27 ::

za 8 jurjev lahko daš tudi odvetniku 100e da pogedain svetuje. Tu bo samo cigumigu

zz

Hudobec82 ::

Ma kle je bl fora v tem, da kupujemo pleh, ki si ga v resnic ne mormo prvoščit. Ko smo mel Cliota za 9k in je neki crknil si pač plunu tistih 500 evrov. Who cares? Zdej, ... tm v AMZS opisu piše, da ta avto stane 115.756 evrov. Proporcinalno ne bi smel bil problem plunit 7k za servis. Sej u bistvu sploh ni drago, glede na ceno avta. Politika je ista, kot je bla. So pa to dnarji čist izven mojga razumevanja. Mene je tok dnarja pršla bajta.

Utk ::

Ja, tako nekak. Ne vem če stane ravno 115 jurjev nov, ampak kolk že stane daš na kup, kupiš rabljenega, od kupa nekaj ostane, in potem popravljaš po potrebi. Dokler je karkoli na kupu, si na profitu. Če kupa nikoli ni bilo, si pa kupil predragega.

denabiker ::

To mi je tak čudno, kar vse bi menjali, takšne podobne fore kot na enem servisu, ko so menjavali cel zaganjalnik, en mehanik tam pa je domov jih vozil, zamenjal scetke, spucal kolektor ali kako se že reče pa jih prodajal naprej...
Kaj ima motor za crknit? A je kdo izmeril in testiral navitje, ali ležaji, ali kaj na elektroniki, včasih na kakšni napravi je bil samo kondenzator kriv pa so vse menjali..imaš spet zgodbo, ne vem koliko tisočakov za komplet elektroniko, pa je bil samo triac za zamenjat ker ga teleti niso znali ugotovit.
Da ne bo podobna zgodba, ko so na prestižni znamki menjali komplet motor, ker ga niso znali teleti na servisu popravit. Tisti motor je pa en pubec za 15min zrihtal, je rekel, mislim da vem v čem je fora in ga je za 1 pir zrihtal? je že imel izkušnje na enakem avtu.

A. Smith ::

Uradni servisi načeloma NE SMEJO menjati po majhnih komponentah. Recimo, da samo 1 transistor zamenjš, pa je plata dobra? NE SMEJO, ker se ne ve, koliko je plata stara in kdaj bo kaj drugega crknilo, dati pa morajo garancijo. Zato uradni servisi vedno menjajo cel sklop.
Za popravilo po manjših komponentah boste morali obiskati neuradne servise tipa EV klinika. Zdaj, koliko vam pa tam lahko dajo garancije in kako omejena bo, je pa drugo vprašanje.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Utk ::

Pa saj so zamenjali že motor in so dali kurac od garancije...in zdaj ga treba spet.
Nice try.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Mimogrede, naročniki tiskanih vezij iz automotive industrije pogosto zahtevajo, da se tiskanin ne popravlja, če se ugotovi kaka napaka med postopkom polaganja in spajkanka SMD in THT, ampak se jo zavrže. Tudi, če bi to lahko popravil s spajkalnikom v pol minute.

Utk ::

To je enako smešno kot če bi rekli, da se olje v menjalniku ne menja, ker je doživljensko, če pa crkne menjalnik, se pa pač zamenja menjalnik.
Oh wait...

Komu le je to v interesu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DamijanD ::

V novem videu: (tale slikca je pa od teslinega motorja, kjer se je nekaj odlomilo znotraj in so šli zobniki papa)
mehankar reče za etrona - samo 12V baterija je zanič - lucky owner :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

mugen999 ::

Ja res je kot ste že zgoraj ugotovili, ni se za čudit če el. motor pride 7k, v avtu za 100k. V daciji spring ki je 5 krat cenejsa od etrona el. motor gotovo ni 5 krat cenejši od 7k ampak je vsaj 2-3k eur, tako da s tega stališča audijev motor še ni tako drag. Je pa na žalost dejstvo, da danes el. avte znajo popravljat samo dragi uradni servisi, ker imajo edini veze s tovarnami, znanje in drago opremo. Kaj mislite koliko stane oprema za diagnostiko audi etrona. Pa ne zdaj reči da so obdji z aliexpresa zadostni ker verjetno niso.

IL_DIAVOLO ::

EV se bo sesul v prah, se preden bo zalaufal.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Utk ::

V tem primeru se EV črkuje AUDI.

Par dni nazaj je nekdo prilepil novico, da audi odpušča polovico tovarne, ki dela etrone. Čez kako leto bi pa znal zapret v kompletu.
Zero fucks given, če bojo nehali delat taka jajca.
S tem res ne delajo uslugo električnim avtom, niti Tesli in kitajcem. Še njih bojo postrani gledli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

mugen999 je izjavil:

Ja res je kot ste že zgoraj ugotovili, ni se za čudit če el. motor pride 7k, v avtu za 100k. V daciji spring ki je 5 krat cenejsa od etrona el. motor gotovo ni 5 krat cenejši od 7k ampak je vsaj 2-3k eur, tako da s tega stališča audijev motor še ni tako drag. Je pa na žalost dejstvo, da danes el. avte znajo popravljat samo dragi uradni servisi, ker imajo edini veze s tovarnami, znanje in drago opremo. Kaj mislite koliko stane oprema za diagnostiko audi etrona. Pa ne zdaj reči da so obdji z aliexpresa zadostni ker verjetno niso.


VCDS za 80€ bo znal nardit marsikaj na tem audiju..
#brezpodpisa

Utk ::

Če rečeš da je motor crknu, ne vem kako se temu lahko reče "diagnostika".
Kot da bi bencinar crknu zarad zanič svečk in bi mehanik reku "motor je treba zamenjat". Ja ok, da ne dela ve vsak bedak, pa tudi da bo šel naprej če ga zamenjaš. Ampak to je nivo uradnih servisov in njihovih "izobraževanj" za desetine jurjev...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Invictus ::

2dark je izjavil:

Invictus je izjavil:

jan_g je izjavil:

S tem da ICE motorja ne menjajo za vsako težavo, saj se da veliko stvari tudi popraviti. Elektromotor s kontrolnim vezjem pa je očitno blackbox. Se ne popravlja, zgolj menja.

Koliko ljudi pa še zna danes podreti elektromotor ali ga celo na novo naviti?

Praktično noben, teh novih avto motorjev pa še manj...


Ti malo na pamet? Sem dal link od Servisa za EV-je EV Clinic iz Zagreba. Daleč naokoli najbolj poznani za popravila Ev-jev.

Ja, in koliko motorjev previje na dan? Enega?

In to je eden. Premalo že za zdajšnji vozni park EV...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Lejga ::

Glede previjanja motorjev obstaja velika verjetnost da se dajo previti tukaj:
https://www.elkostroj.si

Vsi, ki mislite da je elektromobilnost od danes, se konkretno motite, je že zelo stara zadeva, samo pravih baterij še ni bilo takrat. Če se pogleda aktualni PCB dizajn krmilnikov se znajdemo ene 20 let nazaj. Problem dragih servisov je pa pomanjkanje kadra, ki se spozna na močnostno elektroniko na splošno. Tesla ima PCB obliko krmilnika zemljevida ZDA, to pove vse. Problem, ki ga jaz vidim je v tem da nam hoče industrija prodati avto, kot telefon, ki ga bo znal popravi samo proizvajalec. Čez par let bomo imeli dovolj serviserjev, ki bojo znali popravljati vse EV-je. Isto je bilo v 90-tih, ko so vsi mehaniki jamrali da avta s senzorji ni mogoče popraviti brez pooblaščenega servisa. Drugače pa OP če si že plačal diagnostiko, naj ti servis točno pove kaj je hin, za 5€ ti tudi jaz lahko povem da je motor hin.

Invictus ::

Ja, vemo.

A ti veš, da je imel včasih hitrostni rekord pri avtih električni avto?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

2dark ::

Lejga je izjavil:

Čez par let bomo imeli dovolj serviserjev, ki bojo znali popravljati vse EV-je. .


Ne bomo.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Utk ::

Bomo, če bojo potrebni. Tolk kot jih zdaj šraufa te uboge dizle in bencinarje sigurno ne.
Sploh bojo pa odpadla fina dela za veliko denarja, menjava olj, svečk, filtrov in podobno. Tu je danes dnar, ko je res kaj za popravit, ti tega niti na dizlu nihče najraje ne bi, ampak pač mora, da boš drugič prišel še olje zamenjat.

Barbarpapa2 ::

Jutro...

Invictus je izjavil:

Ja, vemo.

A ti veš, da je imel včasih hitrostni rekord pri avtih električni avto?


Baje je prvi hitreje kot 100 km/h vozil električni La Jamais Contente (nikoli zadovoljna), ki ga je vozil Camille Jenatzy in to leta 1899...

200 km/h pa je leta 1906 presegel The Rocket firme Stanley - ta pa je bil parni :P

Petek je...

Jože

stara mama ::

wcpapir je izjavil:

EV Clinic je poznan ja..zaradi svojih kontraverznih objav na FB. En velik gobec jih je po domače. So indijanci s spajkalniki v rokah ki si pač upajo menjati posamične celice, sklope in razdirati baterije, tudi če proizvajalec ne dovoli tega.

Če res menjujejo posamezne celice, si zalužijo vse srd in tožbe tega sveta. (ne rečem modul, vsak s svojim BMS)
Glavno pravilo pri baterijskih paketih je, da morajo bit celice enake in celo iz enake serije, vse ostalo se razdre in uporablja posamično.
Recimo Musk vam to lepo zapakira in proda v powerwallu. Kaki poljaki vam pa znajo te celice prodajat po znižani ceni.
Kar pa še za to ni dobr, vam pa kitajci prodajo pod znamko Ultrafire.

Sem že enga zavrnu, ko je hotel da mu zamenjam posamezno celico v bateriji za vrtalnike.
Pol bi pa tip dal zadevo lepo polnit, če se mu slučajno vžge zarad različnih upornosti bi pa imel na vesti njegovo bajto.
Zato, da bi prišparal jebenih 40EUR!!!
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

J.McLane ::

Kolikor je meni znano se da posamezne celice menjat da je zadeva dokaj varna, ampak to vključuje zelo veliko dela in merjenje vsake celice posebej, da dobiš kolikor toliko enakovredne.

Sicer pa če bi bilo tako kritično kot govoriš ti, bi zagorel vsak baterijski paket, ki je degradiran na ene 60% SOH, ker če boš tam šel gledat posamezne celice boš videl veliko večja odstopanja, kot pa če bi sam nekaj spacal skupaj.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

stara mama ::

J.McLane je izjavil:

Kolikor je meni znano se da posamezne celice menjat da je zadeva dokaj varna, ampak to vključuje zelo veliko dela in merjenje vsake celice posebej, da dobiš kolikor toliko enakovredne.

Neznanka je, kaj se zgodi s temi celicami po več ciklih uporabe, to boš težk stestiral.
Kot home-builder se je boljš držat priporočil, čeprav z razdrtimi celicami iz boscha sicer (še) nisem imel težav.
Ekologija™ in Trajnost™

ginekk ::

mugen999 je izjavil:

Ja res je kot ste že zgoraj ugotovili, ni se za čudit če el. motor pride 7k, v avtu za 100k. V daciji spring ki je 5 krat cenejsa od etrona el. motor gotovo ni 5 krat cenejši od 7k ampak je vsaj 2-3k eur, tako da s tega stališča audijev motor še ni tako drag. Je pa na žalost dejstvo, da danes el. avte znajo popravljat samo dragi uradni servisi, ker imajo edini veze s tovarnami, znanje in drago opremo. Kaj mislite koliko stane oprema za diagnostiko audi etrona. Pa ne zdaj reči da so obdji z aliexpresa zadostni ker verjetno niso.


Daj nabijat. Oprema za diagnostiko bi morala bit cenejša kot pri ICE. Kajti tudi pri ICE je kup elektronskih komponent, sicer ne močnostnih, poleg tega pa je ICE strojno bolj kompleksen od EV vsaj za faktor več. EV ni prav nič posebna tehnologija, Kitajci so jo očitno zaobvladal mnogo hitreje kot ICE.

Pač če bodo proizvajalci počeli t.i. vendor lock in računali na drage uradne servise, se jim bo to vrnilo kot bumerang. In da, Audijev eTron je precenjen do obisti.

Orias ::

miha98 je izjavil:

Pol pa pejta oba na Kitajsko živet, če je tako fajn tam. Tega nikoli ne bom razumel, šimfajo a sami pa še kar ostajajo tu...


Jaz pa tega ne razumem, da marsikatero elektično vozilo uporablja kitajsko platformo. Razlika med Evropo in Kitajsko je samo v tem, da kupiš na Kitajskem avto izdelan na isti platformi za več kot pol nižjo ceno. Sploh pa je tista dobra "made in EU" z deli iz drugih celin :D :D :D :D
Audi v Ingolstadtu je šele začetek. Tudi Mercedesu ne gre nič kaj bolje. Nova S klasa bo po vsej verjetnosti pogreb. Nemci so se sami ustrelili v koleno. In iz ene strani jim je čisto prav. Nemci so imeli dobro razvite motorje na notranje izgorevanje ( bencin, dizli, vodik) in so vse to čez noč uničili.

stara mama ::

Povem ti iz prve roke, da avti si delijo platformo, a vsi deli v tukajšnjih avtih še vseeno niso narejeni tam.
Tu se delajo (nekateri) deli za tukaj sestavljane avte, v tamkajšnji podružnici enake firme pa dobavljajo dele za tamkajšnje sestavljalce.

To je načeloma, ni pa nujno! Ker sem že videl ogromne idiotizme ko material gre vsaj 2x čez pol sveta pred vgradnjo.
Kitajci so seveda že predragi - ali pa sklepajo kompromise, neupoštevanje standardov, vrjetno še kaka državna pomoč, itd itd,
za enostavnejše zadeve pa močno konkurirajo ostale azijske države - predvsem Indija, Kambodža, ...
Vem za par produktov, kjer kitajci enostavno niso več konkurenčni.

Tole je iz vidika proizvodnje, cenovna politika in razlike v končnih cenah so povsem druga tema.
Ekologija™ in Trajnost™

Zgodovina sprememb…

mailer ::

starfotr je izjavil:

Mimogrede, naročniki tiskanih vezij iz automotive industrije pogosto zahtevajo, da se tiskanin ne popravlja, če se ugotovi kaka napaka med postopkom polaganja in spajkanka SMD in THT, ampak se jo zavrže. Tudi, če bi to lahko popravil s spajkalnikom v pol minute.
Tiskanine se ne popravlja, ker jih je veliko zalitih v razne smole in epoksije ali so zavarjeni v ohišje. Zaradi možnosti vibracij in posledično hladnih spojev lahko odpove ključen del elektronike, kar si proizvajalec ne more priviščiti. Zato se modernih vezij ne popravlja ampak menja v celoti. Problem je recimo zdaj pri meni, ker mi je odpovedal levi smerokaz (napaka je mehanske narave) in je verjetno počila ena plastika, ki aktivira stikalo. Zamenjati mi želijo celoten volanski sklop stikal, kljub temu, da je problem le v eni funkciji od dvajsetih, cena sitniš 400€ za nizkocenovni model avtomobila.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

J.McLane ::

Jaz sem pred 25 leti na Yugotu moral tudi menjat cel sklop obvolanskih ročk, ker mi hupa ni delala, ker se je en kovinski jezižek odlomil.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Velik servis - absurdna cena? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
31747497 (32945) robo125
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17943777 (39765) WizzardOfOZ
»

Resnica o škodljivosti dizlov (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Na cesti
40658033 (45870) m0LN4r

Več podobnih tem