» »

Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije

Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije

Slo-Tech - Volkswagen, ki je pred tremi leti napovedal gradnjo šestih novih tovarn za proizvodnjo baterij za svoje električne avtomobile, ki bi imele letno kapaciteto 240 GWh, je načrte oklestil. Tehnični direktor koncerna Thomas Schmall je v intervjuju za Frankfurter Allgemeine Sonntagszeitung dejal, da bodo postavitev tovarn prilagodili dejanskemu povpraševanju, ki trenutno ni v skladu s pričakovanji.

Oddelek PowerCo že gradi tri nove tovarne za proizvodnjo baterij, in sicer v Nemčiji, Španiji in Kanadi. Te bodo dokončane po načrtih, in sicer tovarna v Salzgitterju prihodnje leto ter preostali dve še leto pozneje. A vendarle bo skupna kapaciteta manjša. Tovarne v Nemčiji, Valencii in Ontariu bodo imele skupno kapaciteto 170 GWh letno, po potrebi pa lahko Volkswagen to sorazmerno hitro poviša vse do 200 GWh do leta 2030, če se bo pojavila potreba. A za zdaj ne kaže tako. Volkswagen se namreč sooča z nižjim povpraševanjem po električnih avtomobilih, zato na primer naslednika ID.4 še ne bo kmalu.

Ni še jasno, ali bodo proizvajali nikelj-magnezij-kobaltove baterije ali litij-železne fosfatne baterije. Slednje so cenejše in ključne za izdelavo električnih vozil, ki bodo cenovno konkurenčna kitajskim. V prihodnjih letih pa bodo proizvajali tudi trdne baterije (solid-state).

199 komentarjev

«
1
2 3 4

Lonsarg ::

Dejansko je ekonomsko gledano gradnja preveč teh tovaren kar tvegana zadeva. Namreč tehnologija baterij se tako hitro spreminja da se ti lahko hitro zgodi da imaš preveč tovarn za staro tehnologijo, ko je že na voljo novejša.

Je sicer res da se je razvoj baterij vseeno malce upočasnih, ampak da se bo še bolj upočasnil bo najbrž trajalo še kako desetletje.

pegasus ::

Huš, NMC je nikelj - mangan - kobalt kemija, ne magnezij. Popravi.

Ganon ::

Zmagovalci bodi tisti proizvajalci, ki so ohranili dobršno mero skepse, Toyota je šla v elektrofikacijo zelo previdno, stavijo na hibride. O Mercedesu sem tudi bral, da bodo več vlagali v ICE itd.

EV je en velik šmorn. To ni pogon prihodnosti. Vsaj ne v trenutni obliki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

Sahibba ::

Ganon je izjavil:

Zmagovalci bodi tisti proizvajalci, ki so ohranili dobršno mero skepse, Toyota je šla v elektrofikacijo zelo previdno, stavijo na hibride. O Mercedesu sem tudi bral, da bodo več vlagali v ICE itd.

EV je en velik šmorn. To ni pogon prihodnosti. Vsaj ne v trenutni obliki.



Z hibridi ki popijejo 4l namesto prej 6l na 100km in imajo poleg eno majčkeno 3kwh baterijo in še več skopov nismo naredili nič. Da ne rečem, da toyotini novi modeli z variomatom tulijo in ne grejo nikamor napram ev. Jaz bi rekel ali ev ali (nič) obični ice.

deco16 ::

Spet bodo zaostali, ker pač ne gledajo naprej. Sam da se delničarje zadovolji, pol ko bo spet povpraševanje bodo pa 1 letni roki itd. Ena slaba poteza za drugo...

Kje je ID.2? Zakaj nočejo delaj poceni štromarjev?

Miki N ::

Ja samo dejansko so te tovarne dokaj vezane na točno določeno tehnologijo oziroma njeno ekonomijo. Nakar, če se globalno spremeni ti ostanejo samo še hale in skladišča (za kitajske baterije lol)- ter prst v riti.

Utk ::

Id2 je bil planiran za 2024 s ceno pod 25, to bi bilo nekaj kar se bi prodajalo. Zdaj je prestavljen na 2026. Leta 2026 s ceno 25 jurjev ne bo več nič posebnega, kitajci in ostali imajo 2 leti prednosti. Potem bo pa spet jok...
Cupra born za cca 30-35 jurjev se čisto v redu prodaja. Realno še preveč v redu proti osnovni tesli recimo. Ni problem povpraševanje, ampak cena.

Miki N je izjavil:

Ja samo dejansko so te tovarne dokaj vezane na točno določeno tehnologijo oziroma njeno ekonomijo. Nakar, če se globalno spremeni ti ostanejo samo še hale in skladišča (za kitajske baterije lol)- ter prst v riti.

Tudi če pride kaj novega, ni nujno, da so linije kar neuporabne, še zmeraj bo treba baterije nekako pakirat, itd. In tudi drugi ne bojo kar spremenili produkcije za 10 mio avtov letno čez noč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

Meni moj hibrid čisto odgovarja.
Le baterija je kakih 30 posto premajhna. Če še to povečajo, je tak pogon zmaga. 100 km dosega je res dovolj pri hibridu.

Pa tudi štromarja bi vzel z realnimi 500 km. V realnih pogojih. Pol tega je pa res premalo.

DamijanD ::

deco16 je izjavil:


Kje je ID.2? Zakaj nočejo delaj poceni štromarjev?

Nočejo ali ne (z)morejo ?

Konec 24 oz. n začetku 25 bi morala električna petka pridit za 25k, a ne?

deco16 ::

Nočejo, to da ne zmorejo ne verjamem več. Pa spremljam že neki časa sceno...

gruntfürmich ::

kake eni pokate..
če bi se vsak zmišljeval da ne bo postavil tovarne za baterijo ker bo to postala zastarela tehnologija potem nobeden ne bi proizvajal baterije, niti kitajci.

torej vaša logika ne vzdrži. torej je neka tehnologija stara in večna. nemci samo ne želijo proizvajati poceni baterij, nočejo proizvajat poceni EV avtov, in želijo propasti ker so brez vizije.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Miki N ::

Utk je izjavil:


Tudi če pride kaj novega, ni nujno, da so linije kar neuporabne, še zmeraj bo treba baterije nekako pakirat, itd. In tudi drugi ne bojo kar spremenili produkcije za 10 mio avtov letno čez noč.


Je nujno. Vse okrog bistvene specifične tehnologije je drobiž - izguba v tem primeru je prevelika da bi takale "pakirna linija" ostala rentabilna. Čeprav v EU se dogajajo čudeži glede ekonomije Zelenih tehnologij, tako da kdo ve - vse je možno.

Ampak brez panike - te nove tehnologije so pogosto hype, trenutna bo tukaj še kar nekaj let - verjetno dovolj, da se ena taka fabrika poplača.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Utk ::

Aha, sicer ne veš če in kaj se bo kdaj spremenilo, veš pa da se ne bo pakiralo več v enaka ohišja baterije, kanali za hlajenje bojo sigurno drugačni, pa ne samo drugačni, to se itak samo štanca zamenja, tudi sam material za ohišje in vse drugo bo drugačno, tako da bo cela tovarna za v smeti.

Miki N ::

Ne bo za v smeti, samo rentabilna ne bo glede na vložek. Pa ne se kregat.. prezgodaj je za ping pong.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miki N ()

Utk ::

Če VW tovarna ne bo rentabilna, ostale pa bojo, potem pomeni, da ostali vejo nekaj več kot VW. Potem je logično, da bo VW, ali pa kdorkoli drug, propadel.
In kakšna je alternativa? Da ne naredijo ničesar? Da niti ne poskusijo bit konkurenčni?

Gregor P ::

Kateri ostali oz. za koga, kdo je njihova (VW) ciljna publika?

Bodo lizinške hiše ostale z dvorišči, polnimi starih električnih avtomobilov?
Cene električnih avtov upadajo hitreje, kot so upale lizinške hiše, poleg tega je elektrika med kupci manj zaželena, kot so bila prva predvidevanja, kažejo tudi analize iz Nemčije.

Kaj se je zgodilo v Nemčiji? Grobišča električnih avtomobilov
Nemška električna nočna mora: "pokopališče" neprodanih avtomobilov in upadajoča prodaja so letošnjo pomlad zapisali na spletnem portalu Climate Change Dispatch. Spiegel je naredil reportažo: nemška industrija e-avtomobilov je v krizi, ki vodi v katastrofo. Novi neprodani avtomobili znamke Tesla so parkirani na starem letališču, so poročali pred poletjem.

Prodaja e-avtomobilov v Nemčiji strmo upada. V prvem četrtletju za približno 14,1 odstotka glede na leto prej. Razlog: konec subvencij za električne avtomobile. Avtomobili čakajo na kupce, lizinške hiše se držijo za glavo, ali kot je pred dnevi poročal Reuters: lizinški model v Nemčiji se lahko zaradi nizkih cen pri nadaljnji prodaji električnih avtomobilov, ki so precej nižje, kot so pričakovali ob oddaji avtomobilov, zruši. Cene lizinga so zrasle.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Drag bencin, še dražja elektrika, dragi avti in poceni lizingi za te drage avte. Kaj bi lahko šlo narobe...
Nemčija je zabluzila na večih nivojih, njih jaz sploh več ne bi gledal.

Gregor P ::

A vendar ima kar velik vpliv tudi na nas. Če so tam polna parkirišča poceni EV-jev, ki jih noben na mara, potem smo praktično pokopali naše EV prodajalce, ker kdo pri zdravi pameti bi jih potem dražje kupoval tu; in potem imamo v kratkem tudi pri nas polna parkirišča poceni EV, ki jih noben noče.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Kje so vsi ti poceni EV, ki jih nihče noče?
Morda pa tisto kar se nekemu prodajalcu zdi poceni ni spet tako zelo poceni...
Če bi bli res tako poceni, v Nemčiji, bi jih švercarji tudi k nam dostavili. Za 2 jurja več sicer, ampak ok, še zmeraj bi bli poceni. Če bi bli res tako poceni.

Če pogledamo tega, ki je res iz Nemčije:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Nov je verjetno koštal čez 40 jurjev, ne bom preverjal, in 25 jurjev za 2 leti starega je morda "poceni", ampak za 2-3 jurje več dobiš novega borna ali id3, z večjo baterijo, hitrejše polnjenje, bolj praktičen, itd.
Če je leta 2022 obstajal nek sucker, ki je za to keširal 40 jurjev, ne vem zakaj bi 2 leti kasneje morali mi reševat ta njegov problem...
Ampak verjetno je bil v lizingu, za 150 evrov na mesec, zdaj bi pa prodajalec rad dobil tolk kot je dal zanj. A jebiga...ne gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

gruntfürmich ::

Miki N je izjavil:

Ne bo za v smeti, samo rentabilna ne bo glede na vložek. Pa ne se kregat.. prezgodaj je za ping pong.

kako so pa potem kitajci rentabilni? zakaj so oni šli postavljat fabrike če pa je vsako leto nova tehnologija?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Sej to je problem nove tehnologije. Razvoj gre relativno hitro naprej in posledično je stara roba konkretno slabšla od nove. Pri klasiki je cena novih konkretno narasla (tudi veliko več noč tlačijo) in zato stari ne izgubljajo toliko. Novi električarji se cenijo in ponujajo več. Samo prodajalci upajo, da folk ne vidi tega. Sej v nemčiji je cena verjetno pod 20kEUR, samo so naši dilerji zlatarji. Je pa to BMW, se najdejo suckerji, ki 25kEUR še nakako napraskajo.

Kitajci velikokrat niso rentabili. Samo je partija zelo radodarna. Oni dostikrat delajo na umoru konkurence.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

dronyx ::

deco16 je izjavil:

Kje je ID.2? Zakaj nočejo delaj poceni štromarjev?

Poceni električarji že obstajajo in jih izdelujejo kitajci. Samo kaj, ko jih z visokimi davki naredijo nekonkurenčne. Ne razumem pa, zakaj visokih davkov ne nabijejo še na pametne telefone, pa bomo prisiljeni kupovati telefone za 1000€ narejene v EU?

fikus_ ::

Gregor P je izjavil:

Kateri ostali oz. za koga, kdo je njihova (VW) ciljna publika?

Bodo lizinške hiše ostale z dvorišči, polnimi starih električnih avtomobilov?
Cene električnih avtov upadajo hitreje, kot so upale lizinške hiše, poleg tega je elektrika med kupci manj zaželena, kot so bila prva predvidevanja, kažejo tudi analize iz Nemčije.

Kaj se je zgodilo v Nemčiji? Grobišča električnih avtomobilov
Nemška električna nočna mora: "pokopališče" neprodanih avtomobilov in upadajoča prodaja so letošnjo pomlad zapisali na spletnem portalu Climate Change Dispatch. Spiegel je naredil reportažo: nemška industrija e-avtomobilov je v krizi, ki vodi v katastrofo. Novi neprodani avtomobili znamke Tesla so parkirani na starem letališču, so poročali pred poletjem.

Prodaja e-avtomobilov v Nemčiji strmo upada. V prvem četrtletju za približno 14,1 odstotka glede na leto prej. Razlog: konec subvencij za električne avtomobile. Avtomobili čakajo na kupce, lizinške hiše se držijo za glavo, ali kot je pred dnevi poročal Reuters: lizinški model v Nemčiji se lahko zaradi nizkih cen pri nadaljnji prodaji električnih avtomobilov, ki so precej nižje, kot so pričakovali ob oddaji avtomobilov, zruši. Cene lizinga so zrasle.


Nemce tudi tepe padec industrijske proizvodnje, nižanje življ. standarda ljudi,.... tudi zato se novi avtomobili manj prodajajo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

johnnyyy ::

dronyx je izjavil:

deco16 je izjavil:

Kje je ID.2? Zakaj nočejo delaj poceni štromarjev?

Poceni električarji že obstajajo in jih izdelujejo kitajci. Samo kaj, ko jih z visokimi davki naredijo nekonkurenčne. Ne razumem pa, zakaj visokih davkov ne nabijejo še na pametne telefone, pa bomo prisiljeni kupovati telefone za 1000€ narejene v EU?

Lobiji. Avtomobilski lobiji so v EU izredno močni, pa tudi precej naše ekonomije sloni na avtomobilski industriji - tako so se zaščitili. Lobij telefonov niso tako močni in tako jih je trg prehitel.

Markoff ::

Utk je izjavil:

Drag bencin, še dražja elektrika, dragi avti in poceni lizingi za te drage avte. Kaj bi lahko šlo narobe...
Nemčija je zabluzila na večih nivojih, njih jaz sploh več ne bi gledal.

Merkelca in njena strategija zanašanja na Putlerjeve poceni energente je ob prvem resnem geopolitičnem preizkusu (napadu ruSSov na UA) Nemčijo pretresla v temeljih. V povezavi z willkommerstvom pretežno ISIS vojščakov je ta ženska naredila tej državi največjo dolgoročno škodo po Dolfeju. Rezultat njenega "dela" pa močan vzpon desnice, kar je samo posledica in ne vzrok.

Njeno "delo" sedaj nadaljuje von Leien, ki bo grobar nemške avtoindustrije. Birokratsko je odredila, kaj bodo Evropejci kupovali in proizvajalci proizvajali, iz enačbe pa so v svobodni družbi izpadli kupci, posledično so proizvajalci v dreku. Naslednji birokratizem bo prepoved uporabe ICE, kar naj bi rešilo planet in evropske proizvajalce avtomobilov, vendar birokracija na dolgi rok nikoli ni dosegla svojih ciljev. Če nič drugega, znajo kupci "nagraditi" evropsko birokracijo z nakupom EV iz Kitajske ali Japonske ali morda celo z bolj masovnim car poolingom in povečanjem dela od doma ter z odlaganjem nakupa novega avta.

Ne pozabimo - eko cilji so v popolnem nasprotju ne le z interesi industrije, temveč tudi držav - trošarine na goriva, DDV in dajatve na področju cestnin nikakor niso zanemarljiv del prihodkov proračuna.

Laissez faire!
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021

brbr21 ::

Z dinozavrsko tehnologijo na osnovi litija elektrificirat celotno človeško mobilnost ni možno!!!! Je preprosto premalo litija na razpolago.
Mogoče so pa nekateri končno uvideli zablodo.

Kitajci so zadnjih 20 let hudoooooo vlagali v Afriko od koder navozijo precej dragocenih rudnin, poleg lastnih ogromnih zalog. Izvajajo pa kitajci izjemen pritisk na trg, ker so si zračunali, da EU / USA elektro norost na kratek rok prinese adijo pamet dobičke. Kaj bo z iztrošenimi baterijami... bomo zjutraj razmišljali. Smiselna reciklaža je trenutno v povojih. Ekologija pa za kitajce španska vas. Celovito elektro avti, od pridobivanja surovin, proizvodnje, uporabe, eneregentov, obrabe (gume, teža je huuuuuuud problem!!!) do reciklaže, N I S O ekološko vzdržni!

Elektrika ja... ampak ne s fedri za navijanje (trenutna tehnologija shranjevanja elektrike)!

Hibridi so verjetno trenutno celovito najčistejši avti. Elektrika pomaga v območjih, kjer ICE šepa (pospeševanje, regeneracija pri zaviranju...).

kow ::

Nice story, bro. Ampak enacbe pravijo, da so najbolj eko BEV.

Utk ::

Jebeš enačbe, on ve, ker EV ni 100% eko, je isto kot če bi premog kuril v avtu. Isto, ti rečem.

deco16 ::

Pa on tudi ne ve da se kobalt nuca v rafiniranju nafte.

In da je treba nafto načrpat, pripeljat, refinirat, distriburitat do pumpe.

Seveda je tukaj biznis ki je kar dobičkonosen, se strinjam pa tudi da so EVji v čistem nasprotju države na dolgo rok. BTW cestnine bomo drugo leto že plačevali...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

stara mama ::

Js bi dal kar na kile. Razumno do 1.5t, nad dve toni močno progresivno.
Pa ukinit kubaturo, ker je oslarija.
Ekologija™ in Trajnost™

brbr21 ::

Oglašajo se hiperinteligentni funkcionalno nepismeni troli. Nikjer ne pišem, da je nafta čista energija oz. vzdržna. Niti da je elektrika slaba. Ampak opranoglave ovce blejejo... problem so trenutne baterije (bruto eko odtis še slabši kot pri ICE) in ne 'kurjenje premoga v avtih'. Problem sta njihova neučinkovitost in masa, da bi lahko smiselno nadomestili ICE.

@staramama: WORD!!! En glavnih krivcev za nepotrebno prekomerno svinjanje je tudi vrtiljak rasti teže v zadnjih letih. Fizika je neusmiljena in poraba energije zaradi človeške nečimrnosti eksponentno narašča.

mikhaair ::

Verjetno so polna parkirišča lizing hiš s kakšnimi EQE, EQS, katerim je noro padla cena in so katastrofa v čakanju za lastnika.

Lonsarg ::

Pa kaj ti nabijas, 100kg litija ki se ga ali reciklira ali zakoplje vs desetine ton bencina ki ga skurimo in gre v zrak? Velikostni razred razlike.

Jao ljudje, prevec FB berete.

Utk ::

bruto eko odtis še slabši kot pri ICE

Če 5x ponoviš laž, ne postane resnica.

Problem sta njihova neučinkovitost in masa, da bi lahko smiselno nadomestili ICE.

Učinkovitost je boljša, torej še ena laž. Kakšen problem je masa? Leaf ima 1500 kil namesto 1300 kot neka astra, ok, ampak zakaj bi zares to bil tako strašen problem?

Gregor P ::

Problem je pač enostavno to, da ta še enkrat vpeljana "zastarela" EV tehnologija izpred 100-ih let, potem ko je že izumrla (hvala ti Musk>:D), ni tista prava alternativa, ki bi rešila ta problem. Elektrika kot takšna je, ampak ne s temi težkimi baterijami (in da nekaj se je seveda izboljšalo v teh 100-ih letih, ampak še zdaleč ne dovolj).

Predvidevaam pa da bi se nas večina ljudi rada znebila nafte, če je le praktično mogoče (razen naftnih lobijev se razume).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Utk ::

Nisem vedel, da moraš na hrbtu prenašat baterijo do električnega avta vsakič ko je daš polnit. Pri mojem ni tako.

Gregor P ::

Poskusi še kaj bolj butastega napisati, najbrž ti uspe :D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Samo trudim se sledit vam. Ni lahko.

Gregor P ::

Ali pa če morda rajši potrudiš napisati kaj vsebinsko temi primernega. To bi dejansko bilo veliko bolj zaželeno:)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Napisal sem da ne vidim razloga zakaj bi bilo par 100 kil več nek problem. Nič niste odgovorili.
Je pa tudi res, da bi električni avti lahko in morali bit malo drugačni, morali bi izkoristit to da nimajo motorja, pa tega ni pri večini opazit. Najbrž zato, ker so ljudje zagovedani in mislijo da mora bit avto točno tak kot je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

DamijanD ::

Po drugi strani pa dobimo take novice: BMW prvič prehitel Teslo
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

Magic1 ::

Utk je izjavil:

Napisal sem da ne vidim razloga zakaj bi bilo par 100 kil več nek problem. Nič niste odgovorili.
Je pa tudi res, da bi električni avti lahko in morali bit malo drugačni, morali bi izkoristit to da nimajo motorja, pa tega ni pri večini opazit. Najbrž zato, ker so ljudje zagovedani in mislijo da mora bit avto točno tak kot je.

Kako pa bi moral EV izgledati? Imamo klasiko, karavana, enoprostorca, SUV in vse možne opcije vmes. Kaj bi ti spremenil? Žmečkljiv nos spredaj pred voznikom? Da se spremeni postavitve samem avtu in prilagodi osnovno karoserijo, to se strinjam. Samo to ne vpliva na osnovni zunanji izgled.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

mikhaair ::

Magic1 je izjavil:

Utk je izjavil:

Napisal sem da ne vidim razloga zakaj bi bilo par 100 kil več nek problem. Nič niste odgovorili.
Je pa tudi res, da bi električni avti lahko in morali bit malo drugačni, morali bi izkoristit to da nimajo motorja, pa tega ni pri večini opazit. Najbrž zato, ker so ljudje zagovedani in mislijo da mora bit avto točno tak kot je.

Kako pa bi moral EV izgledati? Imamo klasiko, karavana, enoprostorca, SUV in vse možne opcije vmes. Kaj bi ti spremenil? Žmečkljiv nos spredaj pred voznikom? Da se spremeni postavitve samem avtu in prilagodi osnovno karoserijo, to se strinjam. Samo to ne vpliva na osnovni zunanji izgled.

Dejansko bi lahko naredili najbolj aerodinamično obliko možno, vodne kapljice.

grimmir3 ::

Ljudje bi rekli da je avto grd in to bi bil njegov konec :)

DamijanD ::

mikhair lahko naročiš aptero - očitno je to to zate

Utk ::

Kako pa bi moral EV izgledati?

Če hočeš limuzino kot eqs. Električni SUV je brez veze, tako da o tem sploh ne bi. Najbolj smiseln če rabiš več prostora pa kot MPV, ampak čim bolj aeorodinamičen in ne previsok. Recimo podobno kot espace tam okoli leta 98, samo da danes bi bil najbrž še malo manj škatlast, zaobljen zadnji del itd.
Pri manjših avtih pa tako kot neuradni renderji modela 2:



Samo malo več steklenih površin morda, ni nujno, da je vsak avto "športen".
V glavnem, kratki previsi, prvi sedež čim bolj naprej, čim krajša hauba, za prostornejše avte pa malo več višine, ampak ne pretirano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

pegasus ::

mikhaair je izjavil:

Dejansko bi lahko naredili najbolj aerodinamično obliko možno, vodne kapljice.
Tehnično ... to drži, ko okrog te kapljice nimaš nobene ovire. (plus površinska napetost vode poskrbi, da dežne kapljice niso zares kapljičaste, pač pa bolj okrogle) Ko si na cesti, imaš spodaj površino, ki ti spremeni pogoje in kapljica ni več najboljša možna oblika. Optimalna rešitev je rahlo drugačna, guglaj "morelli shape". V naravi jo najdeš recimo pri ribah, ki patrulirajo tesno ob morskem dnu.

Gregor P ::

A nismo že imeli nekaj takšnega, tej kapljici se je takrat reklo Prius - eden najgrših dizajnov avta na svetu (danes ta zadnja različica pa zgleda seveda odlično, ker pač zgleda povsem drugače).>:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

Prius ni bil grd, ker je zgledal kot kapljica. Danes zgleda dobro, pa je bolj podoben kapljici.
«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19911995 (2556) J.McLane
»

Tesla dobila uporabno dovoljenje za tovarno v Nemčiji

Oddelek: Novice / Ostale najave
409001 (7073) Gregor P
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20835823 (31045) kow
»

Tesla predstavila baterije za napajanje hiše (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
13545424 (31490) Spajky

Več podobnih tem