» »

Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije

1
2
3 4

pegasus ::

Hondin hibrid Insight je bil ful lepši :)

Magic1 ::

V glavnem, avti so kakršni so neglede na pogon. Pogon ni glavni krivec oblike.
Magic

brbr21 ::

Utk je izjavil:

Napisal sem da ne vidim razloga zakaj bi bilo par 100 kil več nek problem. Nič niste odgovorili.
Je pa tudi res, da bi električni avti lahko in morali bit malo drugačni, morali bi izkoristit to da nimajo motorja, pa tega ni pri večini opazit. Najbrž zato, ker so ljudje zagovedani in mislijo da mora bit avto točno tak kot je.

Je potrebno RAZUMETI vsaj 3minute predavanja osnovnošolske fizike... smrdiš pa po vsaki temi, kot bi poznal pomen odgovora "42". Ampak kot je nekoč dejal Mark Twain:
Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience.

Utk ::

Fizika pravi, da električni avto porabi za 100 km cca 10-25 kwh energije, odvisno od hitrosti, ICE pa tam od 40 do 80. Tudi če je električni par 100 kil težji.

fikus_ ::

Saj ne, da ti nebi verjel, ampak bi bilo vseeno dobro,da naklamfaš sem nekaj fizike, ki bi to potrdila.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Avenger ::

Ja normalno, da ne dosegajo pričakovanj - zakaj bi slehernik presedlal na avto na elektriko? Splača se samo nekaj odstotkom ljudi, to da so bolj "zeleni" je itak nateg stoletja, edini plus, ki ga dam električarjem je to, da bi bila mesta manj onesnažena, oziroma bi bilo lahko onesnaževanje lokalizirano na termoelektrarne, kjer je bistveno lažje očistit izpuste. O CO2 - ki je del laži "zelenih", kjer so "zeleni" plačanci megakorporacij, ki so jim pomembni samo dobički in prevlada na trgu - pa itak ni vredno zgubljat besed.
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

Utk ::

fikus_ je izjavil:

Saj ne, da ti nebi verjel, ampak bi bilo vseeno dobro,da naklamfaš sem nekaj fizike, ki bi to potrdila.

Ne, po 15 letih teme o električnih avtih ne bomo spet šli na njihovo porabo, kaj šele na energijsko gostoto nafte in porabo ICE.
To pa ja vsak ve iz glave, če ne...potem res ni imel kaj dost fizike v življenju, pa tudi bolj malo položnic je plačal in goriva natočil.

fikus_ ::

Vidim, tako kot ponavadi, kar nekaj, ko pa človek vpraša za podrobnosti .....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Kake podrobnosti? Energijska gostota bencina je 9,5 kwh na liter. Poraba bencina je od 4 do 8 litrov.
Kolk porabi električni avto od-do se pa tudi ve.

Razen če si včeraj na svet prišel in ne veš.

kow ::

DamijanD je izjavil:

Po drugi strani pa dobimo take novice: BMW prvič prehitel Teslo
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...


To je t.i. fake news. Le, da je malo bolj sofisticiran, pa pades nanj tudi ce si malo manj inteligenten, pa vseeno z izobrazbo na fakulteti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

starfotr ::

Lonsarg je izjavil:

Pa kaj ti nabijas, 100kg litija ki se ga ali reciklira ali zakoplje vs desetine ton bencina ki ga skurimo in gre v zrak? Velikostni razred razlike.

Jao ljudje, prevec FB berete.


A ti veš, da za vsako 1 kWh elektrike rabiš teoretični ekvivalent 0,123 kg premoga?

To je najmanj 2 kg na 100 km. Vs. 4-6 l bencina/dizla na 100 km.

Utk ::

Kakšen je ekvivalent 0,123 kg v vodi pri HE, ali pa pri JE, ali pa pri SE?
Pri nafti imaš tudi kakšno alternativo, da ne rabiš nafte? In btw, tudi 4-6 l bencina ni 4-6 "nafte", ker so izgube pri črpanju, prevozu, rafiniranju, spet prevozu, in šele potem še tistih 70% izgube v avtu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Gregor P je izjavil:

A nismo že imeli nekaj takšnega, tej kapljici se je takrat reklo Prius - eden najgrših dizajnov avta na svetu (danes ta zadnja različica pa zgleda seveda odlično, ker pač zgleda povsem drugače).>:D


Mercedes-Benz Bionic @ Wikipedia

Cd daleč boljši, kot marsikateri nov.

Magic1 ::

Utk je izjavil:

Kakšen je ekvivalent 0,123 kg v vodi pri HE, ali pa pri JE, ali pa pri SE?
Pri nafti imaš tudi kakšno alternativo, da ne rabiš nafte? In btw, tudi 4-6 l bencina ni 4-6 "nafte", ker so izgube pri črpanju, prevozu, rafiniranju, spet prevozu, in šele potem še tistih 70% izgube v avtu.

Lahko se gremo elektriko, samo prvo se moramo vprašat, kako jo bomo pridelali. Največ elektrike se bo vedno porabilo pozimi. Ali že imamo plan, kako povečati proizvodnjo takrat? Kaj ko bi začeli delat prvo na NEK2, preden skočimo na electric everithing?
Magic

Utk ::

Če ne bo električnih avtov, pozimi ne bo več največja poraba? Električni avti k temu kvečjemu pomagajo. Če je poleti elektrike res toliko viška, z njo polnimo avte in šparamo nafto. Res da bo treba avte polnit tudi pozimi, ampak bomo imeli prišparano nafto. Preko TČ je pa nafta veliko bolj učinkovita, tudi če delamo elektriko iz nje, kot da jo mečemo 70% stran v pogon. Enostavno so električni avti in TČ tako učinkoviti, da tudi če vse skupaj poganjamo na nafto, profitiramo. Tako pravi fizika. Razen tistim, ki so je večinoma prešpricali očitno...

gruntfürmich ::

Markoff je izjavil:

Ne pozabimo - eko cilji so v popolnem nasprotju ne le z interesi industrije, temveč tudi držav - trošarine na goriva, DDV in dajatve na področju cestnin nikakor niso zanemarljiv del prihodkov proračuna.
čisto narobe gledaš.
ta del prihodka ne bo kar čudežno izginil, ker ljudje bodo vseeno zapravili ta denar. ampak ne bodo ga več trošili za nafto in cestnine, ampak za kaj drugega.
ne bo denar kar čudežno ostajal v denarnicah in nogavicah ali šel v davčne oaze...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

kow ::

Trosarine na derivate so relativno visje kot je DDV. Ampak ja, ce bodo ljudje porabili manj denarja za fosilna goriva, se jim bo potrosnja lahko dvignila drugje (pobral se bo DDV). Se pa ne bi pretirano sekiral, ce bo drzava pobrala malo manj, hehe. Ze tako imamo visoke davke.

starfotr ::

Utk je izjavil:

Če ne bo električnih avtov, pozimi ne bo več največja poraba? Električni avti k temu kvečjemu pomagajo. Če je poleti elektrike res toliko viška, z njo polnimo avte in šparamo nafto. Res da bo treba avte polnit tudi pozimi, ampak bomo imeli prišparano nafto. Preko TČ je pa nafta veliko bolj učinkovita, tudi če delamo elektriko iz nje, kot da jo mečemo 70% stran v pogon. Enostavno so električni avti in TČ tako učinkoviti, da tudi če vse skupaj poganjamo na nafto, profitiramo. Tako pravi fizika. Razen tistim, ki so je večinoma prešpricali očitno...


Seveda novi daljnovodi so pa že vmeščeni v prostor, zanje so že zemljišča in denar. In nenazadnje že izkopana ruda.

In glede na to, da bomo zaprli TEŠ in NEK1, NEK2 pa niti še v gradnji ni, so to samo pravljice.

Utk ::

To niso pravljice ampak realnost. Ljudje se bojo greli in hladili na elektriko. Ti jim tega ne boš preprečil. Električni avti so tu najmanjša stvar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Magic1 ::

Seveda se bodo, dokler se ne bodo, ker bo elektrika predraga. Potem bodo pa kiperbuši peli in not letel kar bo prišlo pod roke.
Magic

starfotr ::

Ja, se bodo. Samo nikakor ne množično ampak bo nek določen procent.

Tako, kot ne bo množičnih PV elektrarn, ne bo množičnih EV in ne bo toplotnih črpalk.

Lani je največ gospodinjstev (62 %) uporabljalo centralno ogrevanje. Glavni viri so bili drva (30 %), zemeljski plin, utekočinjeni naftni plin (19 %) in obnovljivi viri (14 %). Dovolj toplo stanovanje pozimi je imelo 95 % gospodinjstev, dovolj hladnega poleti pa 88 %.


https://www.stat.si/statweb/News/Index/...

Utk ::

Magic1 je izjavil:

Seveda se bodo, dokler se ne bodo, ker bo elektrika predraga. Potem bodo pa kiperbuši peli in not letel kar bo prišlo pod roke.

Če bojo že prej vse porabli za gorivo za avto, potem najbrž res.

Tako, kot ne bo množičnih PV elektrarn, ne bo množičnih EV in ne bo toplotnih črpalk.

Težko "bo", če so pa že. Katera novogradnja da karkoli drugega kot TČ? Jaz ne vidim take.
Reveži bojo še en čas kurli drva, pa tudi tega bo vse manj. Olja je še zmeraj veliko, ampak tudi to so v glavnem reveži, ki si ne upajo skočit kam drugam. Ker kredit bi že dobili, če ni denarja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

brbr21 ::

DamijanD je izjavil:

Po drugi strani pa dobimo take novice: BMW prvič prehitel Teslo
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

fikus_ je izjavil:

Saj ne, da ti nebi verjel, ampak bi bilo vseeno dobro,da naklamfaš sem nekaj fizike, ki bi to potrdila.

Ufff.... idiots, keep on idioting ;(
Tole pustim, potem pa lahko noč... aja še za manj razgledane (pa čeprav mogoče celo izobražene): črka "m" v formuli predstavlja maso. Tistih 100kg npr.

 a

a

Utk ::

Predam se. Z enačbo z enim ulomkom si dokazal, da je ICE bolj učinkovit od EV zarad 20% razlike v masi. Case closed.

grimmir3 ::

brbr21 je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Po drugi strani pa dobimo take novice: BMW prvič prehitel Teslo
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

fikus_ je izjavil:

Saj ne, da ti nebi verjel, ampak bi bilo vseeno dobro,da naklamfaš sem nekaj fizike, ki bi to potrdila.

Ufff.... idiots, keep on idioting ;(
Tole pustim, potem pa lahko noč... aja še za manj razgledane (pa čeprav mogoče celo izobražene): črka "m" v formuli predstavlja maso. Tistih 100kg npr.

 a

a



Če bi zares razumel formulo bi videl da je pravi problem "v^2". Ali ima avto 200kg več ali manj je precej manjši vpliv.

grimmir3 ::

Da ne govorimo da ima elektro motor izkoristek ~95% ICE pa 25%.

ICE rešuje ogromna energijska gostota fosilnih goriv.

12200 Wh/kg za bencin in 12700 Wh/kg za dizel. Baterijo so pa pri ~200 Wh/kg.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: grimmir3 ()

nekikr ::

To ali pa ekstremno hitro polnjenje. 5 minut s pripravo kave na kavomatu vred. Si sploh predstavljate kakšen kaos bi bil, če bi več ljudi vozilo EV in sredi poletne konice, ko so še bencinske ročke vse zasedeve, čakalo po pol ure da se do polovice "natoči"? Prenosni agregat bi bil obvezna oprema za EV voznike.

kow ::

Da. Resitev je izredno hitro polnenje. To potem zniza potrebno velikost baterije in ceno avtomobila. Zanimivo bo videti ali je 'material science' v naslednjih desetletjih sposobna izdelati alternativo bakru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

starfotr ::

Alternativo bakru?

Ni alternative. Ne za baker, ne za azbest in niti ne za živo srebro in svinec.

Vi kar sanjajte. Boljših materialnih lastnosti ne bo. Bodo samo slabše lastnosti /cenejše/bolj zdravju prijazne/you name it.

Invictus ::

kow je izjavil:

Da. Resitev je izredno hitro polnenje. To potem zniza potrebno velikost baterije in ceno avtomobila. Zanimivo bo videti ali je 'material science' v naslednjih desetletjih sposobna izdelati alternativo bakru.

Družboslovec pa vleče neumne izpeljave.

Manjša baterija pač pomeni manjši doseg...

Alternative bakru, vsaj poceni ni. Tudi na zemlji ni dovolj bakra, da bi zamenjali...

BTW., kako pa kaj seva EV, saj je polno elektromagnetnih zadev noter?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pegasus ::

To sem čakal, ja ... EV SEVA! :))

no comment ::

SEVA!!!!11!oneeleven

kow ::

Invictus je izjavil:


Manjša baterija pač pomeni manjši doseg...


Manjsa kapaciteta pomeni tudi lazji avto -> daljsi doseg. Kar v resnici steje je, koliko kilometrov dosega lahko dodamo z nekaj minutnim polnenjem.

starfotr ::

Manjša baterija pomeni večjo degradacijo, saj je treba več ciklov polnjenja na št. prevoženih km.

fikus_ ::

brbr21 je izjavil:

DamijanD je izjavil:

Po drugi strani pa dobimo take novice: BMW prvič prehitel Teslo
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/av...

fikus_ je izjavil:

Saj ne, da ti nebi verjel, ampak bi bilo vseeno dobro,da naklamfaš sem nekaj fizike, ki bi to potrdila.

Ufff.... idiots, keep on idioting ;(
Tole pustim, potem pa lahko noč... aja še za manj razgledane (pa čeprav mogoče celo izobražene): črka "m" v formuli predstavlja maso. Tistih 100kg npr.

 a

a



Brrrrrr.... Mimo si pihnil z barvanjem.

PS je še zračni upor, kotalni upor,....

grimmir3 je izjavil:

Da ne govorimo da ima elektro motor izkoristek ~95% ICE pa 25%.

ICE rešuje ogromna energijska gostota fosilnih goriv.

12200 Wh/kg za bencin in 12700 Wh/kg za dizel. Baterijo so pa pri ~200 Wh/kg.


Za ICE si blizu povprečnega izkoristka, za EV oz. EM je pa 95% nekje zgornja meja, povprecni je nekaj nižje.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

Mr.B ::

Magic1 je izjavil:

Sej to je problem nove tehnologije. Razvoj gre relativno hitro naprej in posledično je stara roba konkretno slabšla od nove. Pri klasiki je cena novih konkretno narasla (tudi veliko več noč tlačijo) in zato stari ne izgubljajo toliko. Novi električarji se cenijo in ponujajo več. Samo prodajalci upajo, da folk ne vidi tega. Sej v nemčiji je cena verjetno pod 20kEUR, samo so naši dilerji zlatarji. Je pa to BMW, se najdejo suckerji, ki 25kEUR še nakako napraskajo.

Kitajci velikokrat niso rentabili. Samo je partija zelo radodarna. Oni dostikrat delajo na umoru konkurence.

Madžarsk tovarna je rentabilna, tako da je če BMV takoj zraven postavil tovarno.
Evropa in Amerika noče prodajati poceni EV-jev, in seveda nikakor nočejo imeti zraven Kitajcev, ki ti ponuja celotni pakte, Zahod bi ti pa prodajal avto kot Software as Service z mesečnimi naročninami.
Problem so investicije, to pa nihče noče, to stane. Kako bo pa to izpadlo pri borznem poročilu.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

johnnyyy ::

nekikr je izjavil:

To ali pa ekstremno hitro polnjenje. 5 minut s pripravo kave na kavomatu vred. Si sploh predstavljate kakšen kaos bi bil, če bi več ljudi vozilo EV in sredi poletne konice, ko so še bencinske ročke vse zasedeve, čakalo po pol ure da se do polovice "natoči"? Prenosni agregat bi bil obvezna oprema za EV voznike.

No ja variant je še več. Lahko bi imeli tudi dele cest kjer bi lahko polnil medtem, ko se voziš. Ali pa da imaš za daljše relacije "avtovlak", kjer parkiraš na vlak in medtem ko te pelje polniš vozilo.

Gregor P ::

The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

starfotr ::

Ne eno in ne drugo ni izvedljivo.

Pri cestah je to precej drago in izgube pri polnjenju bi bile strahotne.

Pri vlaku (če zanemarim vse ostalo in se fokusiram samo na polnjenje) je problem, ker tok skozi pentagraf tudi ne more biti neskončen.

https://www.mersen.com/sites/default/fi...

deco16 ::

Pa sej ni problema fantje, 5% delež ki še vedno raste tudi kaže na to.

Vozite se 40km daleč na dan. 2 tedna se lahk voziš brez polnjenja. 1x na morje, 1x na smučarijo. In zarad tega kr bote mogli se 2x ustavit delate paniko. Da ne govorim o tem da je severna dalmacija in italija dosegljiva brez se ustavljat.

100 let stara tehnologija pa je zamenjala elektromotor na AC, prinesla li-ion tehnologijo z 2k cikli itd.

Kot lastnika el vozila me še najmanj skrbi baterija. 6 let bo dopolnil letos, lepo se drži ;)

HrščPščvnk ::

Dobra poteza Volkswagen AG in za nas delničarje da po potrebah na trgu zaženejo instantno novo tovarno ko bo večje povpraševanje po EV.
Hrošč Puščavnik, ogrožena živalska vrsta iz Tivolija.

nekikr ::

Da ne govorim o tem da je severna dalmacija in italija dosegljiva brez se ustavljat.

Ne ni. Če hočeš, da je, potem moraš izvesti klasično EV foro in se cijaziti 90km/h za romunskim kombijem. Ostalim razlagaš kako imaš od 0-100 samo 3 sekunde, ampak več kot 90 itak nikoli ne greš. Pelji se malo po avtocesti. Prostor za tovornjaki in romunskimi kombiji je rezerviran za voznike EV.
Tja in nazaj pa seveda ne moreš, je treba že počakati nekje vmes. 200km v eno smer, da ne bomo pretiravali s kakšnimi hudo oddaljenimi, eksotičnimi kraji, kot je Krk, pri spodobni hitrosti s prižgano klimo je že praktično no-go za veliko večino EV.
Je pa seveda vse odvisno od posameznika. Nekomu je cijazenje za romunskim kombijem dejansko čisto sprejemljivo, če le navidezno prihrani nekaj fičnikov.

deco16 ::

A maš EV? Al se ti to sam dozdeva?

Če ti pa v 7-14 dneh ne rata nafilat EVja na destinaciji pol pa marija pomagaj. Torej lahk greš 400km v eno smer, ker ne greš samo za 5 minut namakat nog.

Magic1 ::

Smo bili na vikendu s sorodniki, ki imajo EV. Seveda smo se naokoli peljali s bencincem, ker se je EV polnil cel vikend, da bo za nazaj. :))
Magic

nekikr ::

deco16 je izjavil:

A maš EV? Al se ti to sam dozdeva?

Če ti pa v 7-14 dneh ne rata nafilat EVja na destinaciji pol pa marija pomagaj. Torej lahk greš 400km v eno smer, ker ne greš samo za 5 minut namakat nog.

Aja, potem moram vsakič za 7-14 dni na destinacijo? Kar jeba, včasih je bil to enodevni ali dvodnevni izlet. Hud napredek.

bciciban ::

nekikr je izjavil:

Da ne govorim o tem da je severna dalmacija in italija dosegljiva brez se ustavljat.

Ne ni. Če hočeš, da je, potem moraš izvesti klasično EV foro in se cijaziti 90km/h za romunskim kombijem. Ostalim razlagaš kako imaš od 0-100 samo 3 sekunde, ampak več kot 90 itak nikoli ne greš. Pelji se malo po avtocesti. Prostor za tovornjaki in romunskimi kombiji je rezerviran za voznike EV.
Tja in nazaj pa seveda ne moreš, je treba že počakati nekje vmes. 200km v eno smer, da ne bomo pretiravali s kakšnimi hudo oddaljenimi, eksotičnimi kraji, kot je Krk, pri spodobni hitrosti s prižgano klimo je že praktično no-go za veliko večino EV.
Je pa seveda vse odvisno od posameznika. Nekomu je cijazenje za romunskim kombijem dejansko čisto sprejemljivo, če le navidezno prihrani nekaj fičnikov.


Tesla Y, 4je odrasli in poln prtljažnik.
339km v kosu, na cilj smo prišli z 21% baterije.
Čez 3 dni ko je bilo baterije še 10% sem ga zapeljal na bližnjo AC polnilnico kjer sem napolnil 35kwh, tačas ko smo bili v mestu.

Na poti domov sem se ustavil na SC kjer sem rabil ravno 15 minut da sem napolnil za udobno vrnitev domov.

Tempomat je bil na 140, vozili pa smo kot je dopuščala guzva, recimo polovico AC na 140 in ostalo v skladu s prometnim tokom, nekje od 80 navzgor.
Bilo je sredi dneva avto je kazal 35C zunanje temperature, klima pa je bila nastavljena na 22C.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bciciban ()

grimmir3 ::

KP cineplex kjer je SC do Ljubljane - 18kWh/100km pa sem bil najhitrejši avto na relaciji. Tempomat na 150 + dodatno vmes po gasu če je bil avto na levem pasu približno enako hiter da ne prehitevaš potem celo večnost.
Mit o EV voznikih na levem pasu za kamioni je pač samo mit.

Oz. jih je ravno toliko kot dizelašev, ki jim vedno pije samo 4L/100km.

Gregor P ::

Z EV pa res ne moreš zmagat na daljše relacije, kar se udobja in praktičnosti tiče (to seveda ne pomeni, da se ne da, le čas pač izgubljaš z dodatnimi polnjenji); poletje (30-35C, tam vročinski val) Ljubljana - Split, 450 km, štart s polnim tankom (torej 5 min), brez postanka, vožnja tam naokoli in izven Splita na različne plaže; pred povratkom nazaj zopet na bencinsko črpalko za poln tank (5 min) in nazaj v LJ, kjer je še vedno dovolj goriva za še par izletov naokoli. Sploh ne razmišljaš o nekem gorivu, pač dokler nekega dne ni lučke imaš še za ene 80-100 km goriva.

Ampak to debato smo šli že večkrat skozi; Bjorn pri svojih testih pokaže, kaj se da, če se res hoče, meni gre pa že dnevno polnjenje pametnih telefonov na živce, kaj šele EV.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

bciciban ::

Itak. Zakaj bi šparal na porabi, če filaš avto 90% časa zastonj.

Šaparajo vozniki dizlov, ki potem za šankom nakladajo. Če bi jih poslušal bi mislil da pri njih gorivo nastaja v tanku.

bciciban ::

Gregor P je izjavil:

Z EV pa res ne moreš zmagat na daljše relacije, kar se udobja in praktičnosti tiče (to seveda ne pomeni, da se ne da, le čas pač izgubljaš z dodatnimi polnjenji); poletje (30-35C, tam vročinski val) Ljubljana - Split, 450 km, štart s polnim tankom (torej 5 min), brez postanka, vožnja tam naokoli in izven Splita na različne plaže; pred povratkom nazaj zopet na bencinsko črpalko za poln tank (5 min) in nazaj v LJ, kjer je še vedno dovolj goriva za še par izletov naokoli. Sploh ne razmišljaš o nekem gorivu, pač dokler nekega dne ni lučke imaš še za ene 80-100 km goriva.

Ampak to debato smo šli že večkrat skozi; Bjorn pri svojih testih pokaže, kaj se da, če se res hoče, meni gre pa že dnevno polnjenje pametnih telefonov na živce, kaj šele EV.


Štartaš od doma s polno baterijo - 0 minut
Vmes 1x napolniš - 30 minut
Na poti nazaj 1x napolniš 30 minut

Torej v 14ih dneh dopusta žrtvuješ 1 uro za polnjenje. Konec sveta, kakor za koga?

Čez prst boš na SC natočil za 200km v 15ih minutah. Tačas še kofeta ne spiješ normalno. Tistih 30 minut polnjenja je če prideš na SC z okoli 20% baterije in bi polnil do 90%

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bciciban ()
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen bo zgradil manj tovarn za baterije (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19910465 (1026) J.McLane
»

Tesla dobila uporabno dovoljenje za tovarno v Nemčiji

Oddelek: Novice / Ostale najave
408543 (6615) Gregor P
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20833727 (28949) kow
»

Tesla predstavila baterije za napajanje hiše (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
13544758 (30824) Spajky

Več podobnih tem