» »

Kako pametno kupiti rabljeni avto?

Kako pametno kupiti rabljeni avto?

«
1
2

FiReFTW ::

Zanima me kakšne nasvete imate pri tem.
Ko kupujete rabljeni avto, kako vedeti da je avto vredu oziroma povečati možnosti da je avto dober, dobro ohranjen in brez težav?
Na kakšne stvari ste pozorni?
Kakšne podatke zahtevate od lastnika?
Ali naredite še kaj posebnega poleg tega?

kixs ::

Kupis slovensko poreklo od prvega lastnika. Zadnji avto sem kupil v pol ure. Kako se bo obnesel, bom lahko vedel sele cez nekaj casa.

Enako sem naredil ze pri prejsnjem avtu, ki sem ga potem imel se skoraj 14 let. Pri tem sem ga dodatno peljal na uradni servis, da ga pregledajo. Cena takrat 30€.

OutOfTheBox ::

Podobno se sprašujem jaz, ko mam nalogo do decembra kupit avto za bližnjega sorodnika. Ne preveč dober pa tudi ne preveč zjahan.

Nakup rabljenega avtomobila - Red flag filtri

Sem pa sicer opazil da če dvigneš budget tam nad 6,7k lahko dost bolje zbiraš kot pa pod 5k (manj red flag filtrov).

Zgodovina sprememb…

OutOfTheBox ::

Recimo tale focus, je šel v dveh dneh sem pa takoj vedel da bi ga šel pogledat. Malo pozno sem ga videl in ko sem klical je bil že prodan.

Načeloma ni imel red flagov, le število lastnikov ni bilo napisano (kar verjetno pomeni da jih je že zamenjal veliko), ampak če vse drugo štima bi moral biti vredu avto.

Zgodovina sprememb…

Landscapes1 ::

OutOfTheBox je izjavil:

Recimo tale focus, je šel v dveh dneh sem pa takoj vedel da bi ga šel pogledat. Malo pozno sem ga videl in ko sem klical je bil že prodan.

Načeloma ni imel red flagov, le število lastnikov ni bilo napisano (kar verjetno pomeni da jih je že zamenjal veliko), ampak če vse drugo štima bi moral biti vredu avto.


Čeprav 232k km pa 13 let je tudi že precej za avto.
Pač ja, dizel lahko zdrži precej, če je redno vzdrževan, bodo pa pri nakupu takega avta vseeno relativno visoki stroški vzdrževanja v naslednjih 40-50 tisoč km, ker je to ravno tista meja, ko se začne veliko težav.

Kar pa se tiče nakupa pa je tako. Če si amater, mej zraven nekoga ki se spozna na avte ali pa ga pelji na AMZS.
Tisti njihov pregled je sicer zelo površinski in se komot spregleda marsikaj, vseeno pa se preveri temeljne stvari in je boljše kot nič.
Vedno tudi prosi za VIN številko pa preveri. Sicer navadno če kaj ne štima za te stvari poskrbijo, vseeno pa je presenteljivo veliko avtov na trgu kjer že ob prevervi VIN vidiš, da nekaj ni OK.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Vse kar je starejše od 5 let, je zjahano. Mlajše kot kupujes, manj je sans da naletis na gnilo jajce.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Nikonja ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse kar je starejše od 5 let, je zjahano. Mlajše kot kupujes, manj je sans da naletis na gnilo jajce.

A ne ga srat!!! Predivdevam da je potem predlagaš vsem nov avto ane?
Sej, če si ga ne moreš privoščit še vedno lahk vzameš kredit na 10 let ane, tko kot vsak ta prav Slovenček, sam naj sosedi trpijo?

Landscapes1 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse kar je starejše od 5 let, je zjahano. Mlajše kot kupujes, manj je sans da naletis na gnilo jajce.


Oprosti, ampak niti podrazno.

5 let stari avto z manj kot 100k km da je razjahan?
Ja, če je rent-a-car ali pa če je servis videl 2x.

Res pa je nakup loterija. Ta pet let stari avto je lahko bil že 2x razbit, pa 3x prevrteni kilometri.

OutOfTheBox ::

Landscapes1 je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Recimo tale focus, je šel v dveh dneh sem pa takoj vedel da bi ga šel pogledat. Malo pozno sem ga videl in ko sem klical je bil že prodan.

Načeloma ni imel red flagov, le število lastnikov ni bilo napisano (kar verjetno pomeni da jih je že zamenjal veliko), ampak če vse drugo štima bi moral biti vredu avto.


Čeprav 232k km pa 13 let je tudi že precej za avto.


Se strinjam, je pa stvar odvisna od uporabe. Če komajda narediš 50 jurjev v 10 letih, je velika verjetnost da se tak avto finančno izplača. Tudi če kupiš novejši avto za 10 jurjev z manjšo verjetnostjo okvare, se finančno še vedno manj izplača ker boš v tistega Forda težko vrgel tistih 6 jurjev razlike (samo za popravila) v naslednjih 50k km.

Za 100km na dan, pa avta s toliko km. normalno ne boš kupoval ker bo števec hitro na 300k.

Zgodovina sprememb…

Landscapes1 ::

OutOfTheBox je izjavil:

Landscapes1 je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Recimo tale focus, je šel v dveh dneh sem pa takoj vedel da bi ga šel pogledat. Malo pozno sem ga videl in ko sem klical je bil že prodan.

Načeloma ni imel red flagov, le število lastnikov ni bilo napisano (kar verjetno pomeni da jih je že zamenjal veliko), ampak če vse drugo štima bi moral biti vredu avto.


Čeprav 232k km pa 13 let je tudi že precej za avto.


Se strinjam, je pa stvar odvisna od uporabe. Če komajda narediš 50 jurjev v 10 letih, je velika verjetnost da se tak avto finančno izplača. Tudi če kupiš novejši avto za 10 jurjev z manjšo verjetnostjo okvare, se finančno še vedno manj izplača ker boš v tistega Forda težko vrgel tistih 6 jurjev razlike (samo za popravila) v naslednjih 50k km.

Za 100km na dan, pa avta s toliko km. normalno ne boš kupoval ker bo števec hitro na 300k.


To je pa res ja, če narediš 5k na leto ne rabiš kaj bistveno boljšega.
Sej v bistvu je resnica takšna, da te skoraj vsaka 15 let stara kanta pride ceneje kot katerikoli nov avto.
Že samo z kaskom si pokriješ popravila, gume pa olje pa je v vsakem primeru. Bolj je stvar to, če se si lahko vsak mesec jemlješ dopust pa če se ti da ukvarjat s popravili vsak mesec.

aborko ::

Me res zanima kaj hudiča eni vozite da se ukvarjate s popravili vsak mesec pri 5k km na leto. To bi pomenilo da se na vsak poln tank nekaj pokvari.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

hojnikb ::

Kako pametno kupit rabljen avto? Recept je v resnici zelo enostavn. Vzames denar, ki si ga mel za nakup rabljenga avta, das za polog, ostalo financiras in kupis novo. Bam, avto bo zanesljiv oz. vsaj brez skrbi v času garancije. It's that easy.

Malo manj easy je sicer, k si folk na minimalki zeli nemske premije. Če nimas denarja za osnovno dačo, potem tut za rabljen bmw 5 nimas...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

IL_DIAVOLO ::

Nikonja je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse kar je starejše od 5 let, je zjahano. Mlajše kot kupujes, manj je sans da naletis na gnilo jajce.

A ne ga srat!!! Predivdevam da je potem predlagaš vsem nov avto ane?
Sej, če si ga ne moreš privoščit še vedno lahk vzameš kredit na 10 let ane, tko kot vsak ta prav Slovenček, sam naj sosedi trpijo?


Ne, seveda ne. Si me narobe razumel.

Osebno mi je vseeno kaj si drugi mislijo, vem pa da se "malo" rabljen avto definitivno bolj izplača kot izrabljen. Malo rabljen avto s 150k seveda ni, ima pa se nekaj življenja v sebi.

Se pri malo rabljenem avtu imas lahko hitro jurja stroškov, ne samo da lahko, ampak dejansko imas.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Buggy ::

...ne tako enostavno gledat na te zadeve. Marsikater avto ima "velik servis" na 150kkm in v tem primeru, ce je papirologija ustrezno predlozena je zame tak avto vec vreden kot pa isto star z 3x manj kilometri brez opravljenega, ki je bil zelo verjetno vozen na krajse relacije, kar posledicno ni nic dobrega (sploh) za dizel motor in DPF filter.

Velik servis na BiTdi traktorju je bil 2 leti nazaj 1700EUR pri pooblasencu, torej se to vkalkuliraj.

@OP: ne kompliciraj... jaz sem svojega kupil prek neta (mobile.de) videl samo slike. Razisci dolocen avto, kateri letniki imajo kaksne finte, kaj moras pazit, kaj od opreme zelis in to je to...malo domace naloge, kar spada k nakupu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Lejga ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse kar je starejše od 5 let, je zjahano. Mlajše kot kupujes, manj je sans da naletis na gnilo jajce.

To pravi nekdo, ki nima pojma o tehniki. Kupil avto letnik 1999 leta 2008 (Ford, 1250€) z njim sem naredil 150 tisoč km, 1x veliki servis + zamenjava celotnega izpušnega sistema (brez katalizatorja) 460€ + redni servisi in malenkosti, vse skupaj pod 1000€ v 16-tih letih . Drugi avto 2004 letnik (cena 1850€) pred 7 leti, naredil okoli 160 tisoč km, veliki servis + menjava sklopke (tri mesece nazaj pod 500€) za vse servise od kar imam avto skupaj, pesimistično pod 1000€, avto je Renault ima sedaj 362 tisoč km na cajgerju. Kaj vi delate z avti men ni čisto nič jasno.

MrGTO ::

Kupil avto preko mobile.de. Vprasal sem za VIN stevilko, preveril servisno knjizico. Vse je stimalo, zato sem sel gor ga pogledat, podpisal pogodbo in odsel domov brez avta. V roku 1 tedna so naredili tehnicni in pregled avta, za kar dobis tudi papirje in razna potrdila. Placal preko banke in ga nato sel iskat.
Avto brez praske, v nulo ohranjen. Sicer star 5let in narejenih 57k km. Ob nakupu sem dobil se 1 leto "garancije" pri Real garant, seveda gre za neko vrsto zavarovanja ne pa za pravo garancijo. Ko sem ga pripeljal domov pa takoj k mehaniku na pregled. Pravi da je avto super. Ce se pa v roku enga leta pokvari en od kljucnih delov imam garancijo. Ni pa garancije na potrosni material seveda, ampak to so tudi raznorazne cevi itd..
To je to, zadovoljen do amena :)

OutOfTheBox ::

Kakšen avto pa si kupoval oz. kakšna je bila razlika v ceni da se ti je bolj v Nemčiji splačalo kupit kot tukaj?

VelkBla ::

MrGTO: kako si pa preveril servisno knjizico oz. da je bil avto res redno servisiran? Preko drugega servisa?

IL_DIAVOLO ::

Lejga je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse kar je starejše od 5 let, je zjahano. Mlajše kot kupujes, manj je sans da naletis na gnilo jajce.

To pravi nekdo, ki nima pojma o tehniki. Kupil avto letnik 1999 leta 2008 (Ford, 1250€) z njim sem naredil 150 tisoč km, 1x veliki servis + zamenjava celotnega izpušnega sistema (brez katalizatorja) 460€ + redni servisi in malenkosti, vse skupaj pod 1000€ v 16-tih letih . Drugi avto 2004 letnik (cena 1850€) pred 7 leti, naredil okoli 160 tisoč km, veliki servis + menjava sklopke (tri mesece nazaj pod 500€) za vse servise od kar imam avto skupaj, pesimistično pod 1000€, avto je Renault ima sedaj 362 tisoč km na cajgerju. Kaj vi delate z avti men ni čisto nič jasno.


Jajca s katerimi upas it do prve gostilne.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Blinder ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse kar je starejše od 5 let, je zjahano.


kaj je sploh zjahanega na pet let starem avtu??
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

OutOfTheBox ::

Obrabljene gume. Tace stran od takega avta.

Zgodovina sprememb…

matobeli ::

Diavolo kupuje jajca k so še letnico prevrtel, "5let" pa "170kkm" :))

IL_DIAVOLO ::

Blinder je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse kar je starejše od 5 let, je zjahano.


kaj je sploh zjahanega na pet let starem avtu??


Dpf filter, egr in turbina so ze take zadeve, ki niso ravno drobiž.

OutOfTheBox je izjavil:

Obrabljene gume. Tace stran od takega avta.


Haha, zelenec ki misli da je avto narejen iz koles in karoserije, ostalo pa dela na luft.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

OutOfTheBox ::

Haha, zelenec ki misli da je avto narejen iz koles in karoserije, ostalo pa dela na luft.


Skoraj točno, se pa dovolj spoznam da lahko z gotovostjo trdim da boš na novem avtu iz trgovine v naslednjih 5 letih izgubil več denarja kot boš dal za popravila na 5 let starem avtu.

IL_DIAVOLO ::

Ja kaj pa jaz drugega govorim, da se kupi malo rabljen avto(5 let ali manj) in ne izrabljenega 10 let+.

Nov je druga skrajnost, o kateri sploh ne govorim in me ne zanima.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

asdf_jklc ::

Vzameš seboj mehanika za znamko, prov pride avto z listki, 1. lastnik ali nakup v družinskem krogu. Vse ostalo je sam nategovanje. Zase vem, da se raje vozim v novi Daciji kot v 3 leta starem BMWju. Rabljen avto, ne hvala lepa. Rabljen avto sem vzel samo od staršev za tržno ceno in tu se zgodba konča.

TrumpDonald ::

Ni pravil, jaz sem enkrat kupil od europacara golfa 7, (kao) 37kkm, star 14 mesecev. Sem mislil, da je vse ok, pa je bilo skos nekaj. Boljše od prvega lastnika 8 let star avto kot od tretjega lastnika 3 leta star avto.

hojnikb ::

tako prvi kot 3tji lastnik ma iniciativo, da te nategne...
#brezpodpisa

alešhojs ::

Nasprotno od večine vedno trdim, da avto raje kupi od fizičnih oseb kot preprodajalcev. Slednji namreč živijo od tega, da iz vsakega avta izstisnejo čim več denarja, poznajo vse cake pri prodajanju, avto pred prodajo zrihtajo, da navzven zgleda vse bp. Realnost je pa pogosto drugačna. Sosedova micka, ki je na primer prva lastnica in avto že 10 let uporablja samo za vožnjo v službo in domov, katere cilj je prodati avto, da lahko čim prej kupi novega, te ne bo nategnila. V največjem loku se pa izogibaj teh uličnih preprodajalcev, ki jih vidiš na vsakem vogalu. Raznih Emirjev, Ahmetov in Nedžadov. Klasika je že, da ima vsaka druga baba salon za nohte, dec je pa dealer z avti.


Moj filter je torej: fizična oseba, prvi lastnik, pričakovani kilometri in cena za letnik avta, ime prodajalca (da torej ni kakšen Emir) ter opis oglasa (folk, ki si po 10 letih želi čim prej prodati svoj avto, da lahko potem kupi novega, se bo tu vsaj malo potrudil).

Tako prodajalca kot tudi avto pa seveda nato na nek način ocenim tudi v živo. Do sedaj se še nisem opekel in avtočki delajo brez večjih problemov vsa ta leta (trikrat potrkam na les).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: alešhojs ()

miha98 ::

asdf_jklc je izjavil:

Vzameš seboj mehanika za znamko, prov pride avto z listki, 1. lastnik ali nakup v družinskem krogu. Vse ostalo je sam nategovanje. Zase vem, da se raje vozim v novi Daciji kot v 3 leta starem BMWju. Rabljen avto, ne hvala lepa. Rabljen avto sem vzel samo od staršev za tržno ceno in tu se zgodba konča.


Kaki klump je šele to. Nebi je imel pa da je zlata. rajši starega BMW-ja letnik 88...

IL_DIAVOLO ::

Ima pa klimo :O
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Ganon ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse kar je starejše od 5 let, je zjahano.


miha98 je izjavil:

Kaki klump je šele to. Nebi je imel pa da je zlata. rajši starega BMW-ja letnik 88...


Takole razpravljajo pijanci v lokalnih beznicah.

FiReFTW ::

Vidim da je kar mnogo različnih mnenj glede tega

Buggy ::

povej kateri price range targiras in kaj imas v mislih. Tezko je dat kaksen konkreten odgovor, ce ne specificiras zadev. Vsaka firma ima pri modelih kaksno gnilo jajce in nekaj kar izstopa iz ponudbe, tako v kvaliteti kot po neproblematicnosti motorja/avta/opreme. Kot sem rekel.
Kot naredis izbiro po ceni/okusu zacnes raziskovati naprej, glede kombinacij ki so na voljo v tem modelu. Vecino informacij najdes na kaksnih tujih specializiranih forumih, kjer uporabniki delijo svoje izkusnje (ponavadi rabis registracijo a se splaca).
Ko imas enega/dva kandidata pa zacnes iskat. Najprej pri nas ter kot referenco se na mobile.de, kjer je pool avtomobilov dosti vecji. Uvoz avtomobila iz tujine je danes res zelo enostavno in stroskovno cisto sprejemljivo, glede na to, da pri nas ne vem iz kakega razloga rabljeni pridejo obcutno drazje kot zunaj.
Ce kupujes v tujini, ti dolocene firme pri nas uredijo komplet vse...dodatno preverjenje lahko opravis tudi sam se preko spletnih strani, ter ce imas veze na servisih, ker zaradi GDPR so zadevo kar zakomplicirali. Jaz konkretno kot lastnik na uradnem servisu na VW ne dobim podatkov za pred tem ko sem avto kupil. Sem pa vseeno dobil vse podatke preko drugih kanalov, kjer ti prav pride tudi posrednik.

a_borlak ::

Jaz bi tudi štartal na fizične osebe, če nič drugega je večini do tega, da avto proda in ponavadi ni prav veliko kupcev, ki pokažejo denar. Sicer pa kot so že napisali, potrjena servisna knjižica, pa jaz bi avto peljal na pregled h kateremu od uradnih servisov, da pogledajo vse stvari - pregled stane okoli 50€, odvisno od servisa. Je taka preprosta zadeva, ki prepreči kakšne kasnejše izgovore.

celje ::

Kako pametno kupiti rabljeni avto?

kdor bo imel pravilen odgovor na to vprasanje naj napise knjigo. v enem dnevu bo "Bill Gates rich".

Buggy ::

Sploh ni neka znanost FFS, samo domaco nalogo je treba narest in/ali pa se povetovat s kom, ki ima vec specificnega znanja, pa da to ni vaski posebnez. Potem naprej je pa stvar loto principa, ker nikoli zares ne ves kaj bos dobil, tudi ce kupis novo, kjer pa si vseeno malo bolje krit.
Pa to da kupis pri fizicnem projalacu, je nekak tako super deal, kot so se pred leti hvalili kako so kupili avto od starih ljudi z zelo malo kilometri. Poverbal C3 Aircross 1.2 od pokojnega tasta z 36Kkm in pred 60Kkm ga bom moral preventivo peljat na menjavo jermena, ki so ga geniji uturili v olje, kjer razpada in masi pretocne kanale. Avto je star pa 7 let

Lejga ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Lejga je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse kar je starejše od 5 let, je zjahano. Mlajše kot kupujes, manj je sans da naletis na gnilo jajce.

To pravi nekdo, ki nima pojma o tehniki. Kupil avto letnik 1999 leta 2008 (Ford, 1250€) z njim sem naredil 150 tisoč km, 1x veliki servis + zamenjava celotnega izpušnega sistema (brez katalizatorja) 460€ + redni servisi in malenkosti, vse skupaj pod 1000€ v 16-tih letih . Drugi avto 2004 letnik (cena 1850€) pred 7 leti, naredil okoli 160 tisoč km, veliki servis + menjava sklopke (tri mesece nazaj pod 500€) za vse servise od kar imam avto skupaj, pesimistično pod 1000€, avto je Renault ima sedaj 362 tisoč km na cajgerju. Kaj vi delate z avti men ni čisto nič jasno.


Jajca s katerimi upas it do prve gostilne.


Ja res je prav maš, čeprav če bi hodil v gostilne ne rabim avta, ker imamo gostilno v bloku. Drugače je mislim da prav na slo-techu pred cca. 15-tim leti nekdo objavil navodila kako kupiti avto. Jaz sem vedno kupil avto od privat prodajalca in nikol se nisem nategnu. Prvo vprašanje vedno, kako dolgo ste lastnik avta (da se rešiš šmuglerjev, ponavadi začnejo kr trokirat in razne zgodbice o dedkih in babicah), vedno mi je uspelo kupiti od tretjega lastnika. Najboljši je bil lastnik Forda, ki je trdil da je avtomehanik in njegova strokovna ocena je bila da je potrebna zamenjava menjalnika. Kupim avto, se odpeljem na najbližji Ford servis, kjer so mi s težkim srcem prodali eno federco (6€) pri šaltheblu, 20min dela in menjalnik je bil zamenjan. Pri nakupu se vedno bolj posvečam prodajalcu kot pa avtu, šele, ko njega ocenim grem gledati avto, potem pa on butasti, a avta pa ne boste pogledali. Rabljenega avta preko SLO hendlerja iz tujine nebi nikoli kupil, ker so cene za normalne avte tam,tam z našimi. Bivši sodelavec je kupil BMW-ja (teh ponavadi največ vidim na odstavnem pasu na AC, tudi danes enega), po dveh mesecih mu je ketna zaribala.

miha98 ::

Lejga je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Lejga je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse kar je starejše od 5 let, je zjahano. Mlajše kot kupujes, manj je sans da naletis na gnilo jajce.

To pravi nekdo, ki nima pojma o tehniki. Kupil avto letnik 1999 leta 2008 (Ford, 1250€) z njim sem naredil 150 tisoč km, 1x veliki servis + zamenjava celotnega izpušnega sistema (brez katalizatorja) 460€ + redni servisi in malenkosti, vse skupaj pod 1000€ v 16-tih letih . Drugi avto 2004 letnik (cena 1850€) pred 7 leti, naredil okoli 160 tisoč km, veliki servis + menjava sklopke (tri mesece nazaj pod 500€) za vse servise od kar imam avto skupaj, pesimistično pod 1000€, avto je Renault ima sedaj 362 tisoč km na cajgerju. Kaj vi delate z avti men ni čisto nič jasno.


Jajca s katerimi upas it do prve gostilne.


Ja res je prav maš, čeprav če bi hodil v gostilne ne rabim avta, ker imamo gostilno v bloku. Drugače je mislim da prav na slo-techu pred cca. 15-tim leti nekdo objavil navodila kako kupiti avto. Jaz sem vedno kupil avto od privat prodajalca in nikol se nisem nategnu. Prvo vprašanje vedno, kako dolgo ste lastnik avta (da se rešiš šmuglerjev, ponavadi začnejo kr trokirat in razne zgodbice o dedkih in babicah), vedno mi je uspelo kupiti od tretjega lastnika. Najboljši je bil lastnik Forda, ki je trdil da je avtomehanik in njegova strokovna ocena je bila da je potrebna zamenjava menjalnika. Kupim avto, se odpeljem na najbližji Ford servis, kjer so mi s težkim srcem prodali eno federco (6€) pri šaltheblu, 20min dela in menjalnik je bil zamenjan. Pri nakupu se vedno bolj posvečam prodajalcu kot pa avtu, šele, ko njega ocenim grem gledati avto, potem pa on butasti, a avta pa ne boste pogledali. Rabljenega avta preko SLO hendlerja iz tujine nebi nikoli kupil, ker so cene za normalne avte tam,tam z našimi. Bivši sodelavec je kupil BMW-ja (teh ponavadi največ vidim na odstavnem pasu na AC, tudi danes enega), po dveh mesecih mu je ketna zaribala.


Niti ne. Na odstavnem pasu stoji vse živo dandanes.

solatjek ::

asdf_jklc je izjavil:

Vzameš seboj mehanika za znamko, prov pride avto z listki, 1. lastnik ali nakup v družinskem krogu. Vse ostalo je sam nategovanje. Zase vem, da se raje vozim v novi Daciji kot v 3 leta starem BMWju. Rabljen avto, ne hvala lepa. Rabljen avto sem vzel samo od staršev za tržno ceno in tu se zgodba konča.

Tudi jaz tako razmišljam, raje nov avto nepremijske znamke, kot nekaj rabljenega. Ni mi povsem jasno, zakaj nekdo proda skoraj nov avto, če je z avtom vse v redu in to ravno v prvih 5 letih, ko izgubiš največ.

sbawe64 ::

Japiji hočejo imeti vsakih nekaj let novo premijsko vozilo ?

Nakup novega vozila za fizično osebo nikakor ne more biti logična/racionalna odločitev.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

miha98 ::

Ganon je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vse kar je starejše od 5 let, je zjahano.


miha98 je izjavil:

Kaki klump je šele to. Nebi je imel pa da je zlata. rajši starega BMW-ja letnik 88...


Takole razpravljajo pijanci v lokalnih beznicah.


Imajo pravo....

bemfa ::

Clio 2021, nov za 10k. Danes z 50kkm se lahko proda za 10k. Servis 2x menjano olje. Pa naj še kdo reče da se splača rabljena jajca kupovat.

IL_DIAVOLO ::

Pol pa idi danes kupit nov clio 8-)
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

miha98 ::

Kaj čejo mi ta jajca. Raje zastavo kot pa tale klijo adijo...

OutOfTheBox ::

solatjek je izjavil:

asdf_jklc je izjavil:

Vzameš seboj mehanika za znamko, prov pride avto z listki, 1. lastnik ali nakup v družinskem krogu. Vse ostalo je sam nategovanje. Zase vem, da se raje vozim v novi Daciji kot v 3 leta starem BMWju. Rabljen avto, ne hvala lepa. Rabljen avto sem vzel samo od staršev za tržno ceno in tu se zgodba konča.

Ni mi povsem jasno, zakaj nekdo proda skoraj nov avto, če je z avtom vse v redu in to ravno v prvih 5 letih, ko izgubiš največ.


Zato ker ima vsak posameznik drugačne informacije o določeni stvari, zato se skladno s tem razvijajo posameznikove prioritete. Lahko verjame da je nov avto bolj varen od starejšega in mu je to dovolj da se skešira za novega. Lahko verjame da ljudje prodajajo rabljene avte zato ker se kvarijo in raje kot ima potencialne probleme mu ni problem dat toliko za novega. Primerov imaš neomejeno v tem kontekstu in prav je tako.

Eni na denar niso omejeni, sploh danes ko je zaslužit večje vsote denarja v krajšem času relativno enostavno. Če pa gledaš izrecno na denar in optimizacijo stroškov, je pa v splošnem težko upravičit nakup novega avtomobila razen za specifične use cas-e.

solatjek ::

sbawe64 je izjavil:

Nakup novega vozila za fizično osebo nikakor ne more biti logična/racionalna odločitev.

Sam delam 30.000km letno, mi na misel ne pride da kupim nekaj rabljenega, kar ima že blizu 100.000km prevoženo.
Kupim raje nov avto in šraufam do onemoglosti. Po 10 letih in 300.000km postane ta avto drugi avto pri bajti in gre brez nekih večjih stroskov še 10 let. Nato se zgodba ponovi.

OutOfTheBox ::

V računico je treba tudi upštevat koliko časa nekdo avto želi imet. Pri 30k letno, ga še vedno lahko imaš 3-5 let brez nekih večjih stroškov (v splošnem), če je pa tvoj cilj 10 let+, potem je pa nakup rabljenega avta s 100k km mogoče malo rizična investicija ja.

asdf_jklc ::

sbawe64 je izjavil:

Nakup novega vozila za fizično osebo nikakor ne more biti logična/racionalna odločitev.

Da bi Dacia prodajala v Joggerju 140KM motor jo kupim takoj - pametna cena in povsem dovolj kar rabiš. Zapravljanje denarja za avtomobile je neracionalno, to se strinjam. Jaz raje potujem okoli, kjer pa tako vedno rentam avto - in 80% kilometrov zadnja 4 leta prevozim s rentanimi vozili. Folk se napolno norčuje iz Dacij ampak ima kolega že tretjo Dacio zaporedoma, servisa na 15.000 km, kako stvar zamenja prej če mu kolega mehanik pove in z vsako je naredil 300.000 km. Vsak dan se vozi v službo 220 km daleč (tja in nazaj). Imel je nekaj okvar, vendar ni nikoli ostal na cesti (strošek teh okvar ne vem če presega 2 jurja kolikor sva se menila)

Sicer ni garancija, ampak novo vozilo (razen kupljen iz družine) je prevelik loto zame. Ne da se mi ukvarjat s morebitnimi popravili, skakanjem okoli mehanikov in morebitnimi nategi. Škoda živcev - tudi čas in psihofizično stanje človeka sta nekaj vredna. Kupim pa vedno EOL avto - torej povsem zadnjo serijo, ko se poslavljajo iz salonov, če od serviserjev in iz interneta ugotovim, da je vozilo OK. Zaenkrat taktika špila že 20 let... sedaj mi bo kdo napisal, da so servisi novih vozil dragi. Well, peljem na prvi uradni servis, nato pa naprej brez računa. Spet taktika deluje.

@solatjek: podpis. Če bi danes šel kupovat avto, bi bila Dacia zelo verjetna opcija - ker je ena izmed zadnjih good old fashioned car... ne pa vse polno nepotrebne elektronike, zaslonov in ostalega sranja, ki samo moti med vožnjo. Že pri svojem avtu popizdevam, ker se določene stvari ne da izklopit, ampak se ob zagonu ponovno vklopijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdf_jklc ()

miha98 ::

OutOfTheBox je izjavil:

solatjek je izjavil:

asdf_jklc je izjavil:

Vzameš seboj mehanika za znamko, prov pride avto z listki, 1. lastnik ali nakup v družinskem krogu. Vse ostalo je sam nategovanje. Zase vem, da se raje vozim v novi Daciji kot v 3 leta starem BMWju. Rabljen avto, ne hvala lepa. Rabljen avto sem vzel samo od staršev za tržno ceno in tu se zgodba konča.

Ni mi povsem jasno, zakaj nekdo proda skoraj nov avto, če je z avtom vse v redu in to ravno v prvih 5 letih, ko izgubiš največ.


Zato ker ima vsak posameznik drugačne informacije o določeni stvari, zato se skladno s tem razvijajo posameznikove prioritete. Lahko verjame da je nov avto bolj varen od starejšega in mu je to dovolj da se skešira za novega. Lahko verjame da ljudje prodajajo rabljene avte zato ker se kvarijo in raje kot ima potencialne probleme mu ni problem dat toliko za novega. Primerov imaš neomejeno v tem kontekstu in prav je tako.

Eni na denar niso omejeni, sploh danes ko je zaslužit večje vsote denarja v krajšem času relativno enostavno. Če pa gledaš izrecno na denar in optimizacijo stroškov, je pa v splošnem težko upravičit nakup novega avtomobila razen za specifične use cas-e.


Povej kaj več...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup rabljenega avtomobila - Red flag filtri (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
674297 (356) Blinder
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35885580 (54666) hojnikb
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45494594 (79581) Red_Mamba
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10525965 (23038) GamerBoy

Več podobnih tem