Forum » Na cesti » Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k.
Iščem prvi avto. Budget od 5 do 8k.
qwertyy ::
Kot že naslov pove, se odločam za nakup svojega prvega avtomobila. Iščem v cenovnem rangu 5 do 8 jurjev.
Avto naj bo bencinar. Naj ne bo preveč požrešen. Avto mora "zgledat", da bom kdaj lahko podrl zadnje sedeže :)
Ne postajte zgonjenih bmwjev z 300k kilometri.
Any suggestions?
Avto naj bo bencinar. Naj ne bo preveč požrešen. Avto mora "zgledat", da bom kdaj lahko podrl zadnje sedeže :)
Ne postajte zgonjenih bmwjev z 300k kilometri.
Any suggestions?
SimplyMiha ::
Ne vemo, za kaj ga boš nucal. Koliko kilometrov boš prevozil vozil dnevno? Kje voziš - večinoma po avtocesti, mestu ali jamah?
Žal nam telepatija še ne gre najbolje.
Žal nam telepatija še ne gre najbolje.
qwertyy ::
SimplyMiha je izjavil:
Ne vemo, za kaj ga boš nucal. Koliko kilometrov boš prevozil vozil dnevno? Kje voziš - večinoma po avtocesti, mestu ali jamah?
Žal nam telepatija še ne gre najbolje.
Vožnja v službo in nazaj (20 - 30km). Občasno kakšen izlet ipd. Vožnja kombinirana se pravi obvoznica, mestna in glavne ceste.
hojnikb ::
Če dodaš še 200€ zram, maš že novega sanderota. Ajde, plehpičke nebodo padle na to, ampak maš vsaj avto k gre.
#brezpodpisa
SimplyMiha ::
Ta Sandero pije kot žolna. Ampak se vsaj starci ne bodo mučili pri vstopanju in izstopanju... je dokaj prostoren. Je pa minimalna oprema. No, malo para, mal muske... Dosti dobra za prvi avto.
Za ta budžet bi se mardo dalo dobit kako rabljeno fiesto ali ibizo letnik 2015-6.
Za ta budžet bi se mardo dalo dobit kako rabljeno fiesto ali ibizo letnik 2015-6.
hojnikb ::
če rabiš malo več placa pa malo manj EUR/km, vzameš logana z 0,9Tce + lpg. Tovarniški plin, strošek verjetno manjši kot pri kakem šparovnem dizlu. Osnovni 9,350EUR
Imo kr dost avta za ceno 10 let stare bemfle.
Al pa vzameš kej bolšega, pa sfinanciraš razliko.
Imo kr dost avta za ceno 10 let stare bemfle.
Al pa vzameš kej bolšega, pa sfinanciraš razliko.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
qwertyy ::
Nekako so mi v oči padli Poloti in Golfi. Lahko kdo prilepi kakšen link do omenjenih modelov, ki se jim zdi spodoben avto oz. da po verjetnosti ni nateg.
Je avto iz zgornjega linka good? Malo čudno se mi zdi 2011 letnik, samo 60k kilometrov za 7 jurjev..
Je avto iz zgornjega linka good? Malo čudno se mi zdi 2011 letnik, samo 60k kilometrov za 7 jurjev..
Isotropic ::
ma drag je
taka kilometraža ni neki neobičajnega, pač se je sam po mestu fural (sploh če ga je imela ženska)
ne kupuj od prodjalcev
probaj kupiti en razred višje od tega in od fizične
taka kilometraža ni neki neobičajnega, pač se je sam po mestu fural (sploh če ga je imela ženska)
ne kupuj od prodjalcev
probaj kupiti en razred višje od tega in od fizične
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Mato989 ::
Kupi si prejšnji model Megana... jaz imam z Megane II 1.6 16v ODLIČNE izkušnje... letnik 2006, vse dela brez težav... za 5-8k dobiš komot Megane III letnik tam okol 2011-2013
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
qwertyy ::
ma drag je
taka kilometraža ni neki neobičajnega, pač se je sam po mestu fural (sploh če ga je imela ženska)
ne kupuj od prodjalcev
probaj kupiti en razred višje od tega in od fizične
Zakaj ne od prodajalcev? Sam se ne spoznam toliko in bi mislil, da je od avtohiš bolj "varno", ker je vse skupaj bolj uradno.
Isotropic ::
ker računajo gladko 1-2k več (raje 2, sploh če je uvožen, načeloma pa min. 1.5k afaik)
razen tega nekateri veselo vrtijo km nazaj
pejt h fizični in ga pelji h mehaniku in naj ti pove, kako je z avtom in je to to
če hočeš uradno, pojdi raje h kaksni firmi, ki prodaja tudi nove avte (staro za novo), ne pa h tem preprodajalcem.
sam boš še vedno preplačal ko majmun + uni so tudi namazani z vsemi žavbami (avto sicer zgleda spoliran, spucan itd., za mehaniko pa ni nujno)
razen tega nekateri veselo vrtijo km nazaj
pejt h fizični in ga pelji h mehaniku in naj ti pove, kako je z avtom in je to to
če hočeš uradno, pojdi raje h kaksni firmi, ki prodaja tudi nove avte (staro za novo), ne pa h tem preprodajalcem.
sam boš še vedno preplačal ko majmun + uni so tudi namazani z vsemi žavbami (avto sicer zgleda spoliran, spucan itd., za mehaniko pa ni nujno)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
PersonaRuda ::
Moj predlog. Za takšen denar že dobiš v večini primerov avto od 1. lastnika. Kupi avto od 1. lastnika. Najboljše direktno. Če pa že ne direkt od lastnika, pa obvezno v avtohiši kjer prodajajo nove avte. Ne kupuj, "dobro si zapomni", avtov od preprodajalcev, kateri imajo salon, prav tako ne kupuj uvoženega avta. Če boš to upošteval, bo možno, da boš na kaj takega naletel, kot sem tudi sam, ko sem kupil 6 let stari avto v avtohiši od 1. lastnika s takrat 120k prevoženimi in letos mineva točno 6 let in razen rednih servisov, niti enega problema. Moram potrkat po lesu. Avto je bencinar z 1.2 atmorsferskim motorjem in ima sedaj 180k prevožnih.
Torej, če imaš nagledanega VW Polo-ta, ga lahko kupiš v avtohiši kjer prodajajo nove BMW-je, Citroene,...ali pa VW-je, ne pa pri preprodajalcih v salonu, kjer imajo samo rabljena vozila. In obvezno si daj filter pri iskanju, da ti išče avte samo "slovensko poreklo", ker je dosti večja verjetnost, da ni karamboliran ali pa z zbitimi kilometri in ponarejeno servisno knjigo. In izogibaj se avtohiš s slabim slovesom ( pozanimaj se malo ). Pri nas v MB je to Avtocenter Šerbinek. Poznam ogromno ljudi, ko so si kupli avto od njih ( rabljeni ) in imeli potem še ogromno problemov.
Torej, če imaš nagledanega VW Polo-ta, ga lahko kupiš v avtohiši kjer prodajajo nove BMW-je, Citroene,...ali pa VW-je, ne pa pri preprodajalcih v salonu, kjer imajo samo rabljena vozila. In obvezno si daj filter pri iskanju, da ti išče avte samo "slovensko poreklo", ker je dosti večja verjetnost, da ni karamboliran ali pa z zbitimi kilometri in ponarejeno servisno knjigo. In izogibaj se avtohiš s slabim slovesom ( pozanimaj se malo ). Pri nas v MB je to Avtocenter Šerbinek. Poznam ogromno ljudi, ko so si kupli avto od njih ( rabljeni ) in imeli potem še ogromno problemov.
Isotropic ::
60k v 6 letih tudi ni veliko šans, da bi kaj šlo narobe
sicer pa +1, na avtonetu filtriraj po fizičnih osebah
zraven še poguglaj cifro, ker nekateri pozabijo navesti firmo oz. preprodajajo na črno
avtosalonov s samo rabljenimi avti se pa izogibaj
sicer pa +1, na avtonetu filtriraj po fizičnih osebah
zraven še poguglaj cifro, ker nekateri pozabijo navesti firmo oz. preprodajajo na črno
avtosalonov s samo rabljenimi avti se pa izogibaj
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
RedDrake ::
Mogoče vrži oko še na Citroen DS3. 1.6 turbo bencin, podoben letnik, izgleda precej bolj divje (in se tudi pelje). Če nimaš noge ravno iz kakšnega svinca pa tudi pije ne pretirano.
Malce Offtopic, ampak morda komu pomaga.
Tale prodajalec, ki prodaja rdečega Polota, je drugače relativno zaupanja vreden. Njegovi pogoji odkupa so precej strogi in se jih drži (preverite spletno stran). Avtomobili so načeloma skoraj vedno slovenski in vedno z znano zgodovino. Pred nakupom se lahko tako sam pozanimaš o resničnosti preteklosti vozila. Prodajalca "poznam" iz druge roke. Moj oče je tja odpeljal v odkup svoj avto, ko je novega že kupil in se mu je mudilo. Odkup je bil 4k EUR, prodajal (in prodal) se je za 5k. Oče je bil prvi lastnik, realni kilometri, servis vedno uraden, ipd ... Saj samo pogledaš nabor vozil, pa ti je takoj jasno (manjka tisti železni repertoar dizelskih Passatov, BMW-jev, Audijev in podobne šare z magičnimi 120kkm in petimi slovenskimi lastniki v dveh tednih)
Gladko te nategne tudi fizična oseba, tako, da s tem se ne obremenjuj preveč. Če iščeš tele manjše bencinarje itak obvoziš 90% nategov.
Malce Offtopic, ampak morda komu pomaga.
Tale prodajalec, ki prodaja rdečega Polota, je drugače relativno zaupanja vreden. Njegovi pogoji odkupa so precej strogi in se jih drži (preverite spletno stran). Avtomobili so načeloma skoraj vedno slovenski in vedno z znano zgodovino. Pred nakupom se lahko tako sam pozanimaš o resničnosti preteklosti vozila. Prodajalca "poznam" iz druge roke. Moj oče je tja odpeljal v odkup svoj avto, ko je novega že kupil in se mu je mudilo. Odkup je bil 4k EUR, prodajal (in prodal) se je za 5k. Oče je bil prvi lastnik, realni kilometri, servis vedno uraden, ipd ... Saj samo pogledaš nabor vozil, pa ti je takoj jasno (manjka tisti železni repertoar dizelskih Passatov, BMW-jev, Audijev in podobne šare z magičnimi 120kkm in petimi slovenskimi lastniki v dveh tednih)
Gladko te nategne tudi fizična oseba, tako, da s tem se ne obremenjuj preveč. Če iščeš tele manjše bencinarje itak obvoziš 90% nategov.
PersonaRuda ::
Evo "potencialne prevare" - vsaj mislim tak.
BMW serija 5: 525i - 116.000 km prevoženih
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
13 let stari avto s 116.000 prevoženimi, kar znese letno manj kot 9000km. Tak avto nemore imeti uničen prednji sedež, neglede kolko je star, zadnji pa so ok. In tukaj po sedežih sumim, da ima ta avto krepko preko 300k prevoženih. Če bi še volan videl od blizu, bi še bolje ocenil. Ampak tudi to ni merilo pri nakupu, ker so preprodajalci že menjavali sedeže, kot tudi obrabljen volan in prilepili etiketo "zelo malo prevoženih" in tudi marsikoga, ki se malo spozna na avte, zavedli.
Še en nasvet. Ko kupuješ rabljeni avto, odpri haubo in roko približaj motorju, če je motor še topel, je to znak, da je avto pred tem segreval na primerno temperaturo, da je s tem marsikaj prekril ( morda civljenje jermena, vžig vozila v prazno, premalo obratov, tresenje še hladnega vozila ob vžigu... ). Sem že imel tak primere, ko sem s kolegom hodil okoli, kateri je direkt kupoval avto od lastnika. Tak, da v takem primeru se samo obrneš in greš. Pa tudi jermen, se da na oko lepo preverit, če je recimo preperel oz. rahlo načet, pomeni, da ga boš moral vkratkem menjat ( veliki servis - dodatni začetni strošek ).
BMW serija 5: 525i - 116.000 km prevoženih
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
13 let stari avto s 116.000 prevoženimi, kar znese letno manj kot 9000km. Tak avto nemore imeti uničen prednji sedež, neglede kolko je star, zadnji pa so ok. In tukaj po sedežih sumim, da ima ta avto krepko preko 300k prevoženih. Če bi še volan videl od blizu, bi še bolje ocenil. Ampak tudi to ni merilo pri nakupu, ker so preprodajalci že menjavali sedeže, kot tudi obrabljen volan in prilepili etiketo "zelo malo prevoženih" in tudi marsikoga, ki se malo spozna na avte, zavedli.
Še en nasvet. Ko kupuješ rabljeni avto, odpri haubo in roko približaj motorju, če je motor še topel, je to znak, da je avto pred tem segreval na primerno temperaturo, da je s tem marsikaj prekril ( morda civljenje jermena, vžig vozila v prazno, premalo obratov, tresenje še hladnega vozila ob vžigu... ). Sem že imel tak primere, ko sem s kolegom hodil okoli, kateri je direkt kupoval avto od lastnika. Tak, da v takem primeru se samo obrneš in greš. Pa tudi jermen, se da na oko lepo preverit, če je recimo preperel oz. rahlo načet, pomeni, da ga boš moral vkratkem menjat ( veliki servis - dodatni začetni strošek ).
Mato989 ::
Odkrito povedano, vsak rabljen avto ki sem kupil, sem vračunal v nakup še velik servis takoj... že zaradi lastne varnosti in sigurnosti =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
PersonaRuda ::
Odkrito povedano, vsak rabljen avto ki sem kupil, sem vračunal v nakup še velik servis takoj... že zaradi lastne varnosti in sigurnosti =)
Leta 2012 kupil rabljeni avto s 120k prevoženimi in narejenim velikim servisom na 100k prevoženih. Naslednji je torej pri 200k prevoženih oz. po 6-9 let kasneje. Torej letos bi moral delati veliki servis, ampak po pregledu jermena, še je ta vedno lepo prožen in niti malo preperel, tako da še bom počakal z velikim servisom. Do sedaj sem na 2 leti menjaval olje, filtre( servis je mišljen pri mojem avtu na 20k ali 2 leti oz. kaj pač prej pride ) in pred dvemi leti pakne. Brisalce kupujem letno vsako pomlad, da ohranim lepo šipo, enkrat sem menjal akumulator in takrat ko sem ga kupil, sem naredil komplet servis klime in plačal slabih 60€. Ostalo nisem nič menjaval. Res sem na dober avto naletel ( saj sem tudi iskal in marsikateri avto preskočil, ko sem čisto malo posumil, da pa mogoče ni ok z njim ).
Mato989 ::
PersonaRuda je izjavil:
Odkrito povedano, vsak rabljen avto ki sem kupil, sem vračunal v nakup še velik servis takoj... že zaradi lastne varnosti in sigurnosti =)
Leta 2012 kupil rabljeni avto s 120k prevoženimi in narejenim velikim servisom na 100k prevoženih. Naslednji je torej pri 200k prevoženih oz. po 6-9 let kasneje. Torej letos bi moral delati veliki servis, ampak po pregledu jermena, še je ta vedno lepo prožen in niti malo preperel, tako da še bom počakal z velikim servisom. Do sedaj sem na 2 leti menjaval olje, filtre( servis je mišljen pri mojem avtu na 20k ali 2 leti oz. kaj pač prej pride ) in pred dvemi leti pakne. Brisalce kupujem letno vsako pomlad, da ohranim lepo šipo, enkrat sem menjal akumulator in takrat ko sem ga kupil, sem naredil komplet servis klime in plačal slabih 60€. Ostalo nisem nič menjaval. Res sem na dober avto naletel ( saj sem tudi iskal in marsikateri avto preskočil, ko sem čisto malo posumil, da pa mogoče ni ok z njim ).
Razumem, ampak jaz vedno ko kupim rabljen avto naredil vlki servis, to je za moj "miren spanec" da vem da je notri od "DANES" to pa to porihtano... ne glede na to kaj reče kdorkoli ali karkoli... edino kdja ne bi naredil je če bi bilo na pooblaščenem servisu menjano in bi blo v sistemu!
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
PersonaRuda ::
PersonaRuda je izjavil:
Odkrito povedano, vsak rabljen avto ki sem kupil, sem vračunal v nakup še velik servis takoj... že zaradi lastne varnosti in sigurnosti =)
Leta 2012 kupil rabljeni avto s 120k prevoženimi in narejenim velikim servisom na 100k prevoženih. Naslednji je torej pri 200k prevoženih oz. po 6-9 let kasneje. Torej letos bi moral delati veliki servis, ampak po pregledu jermena, še je ta vedno lepo prožen in niti malo preperel, tako da še bom počakal z velikim servisom. Do sedaj sem na 2 leti menjaval olje, filtre( servis je mišljen pri mojem avtu na 20k ali 2 leti oz. kaj pač prej pride ) in pred dvemi leti pakne. Brisalce kupujem letno vsako pomlad, da ohranim lepo šipo, enkrat sem menjal akumulator in takrat ko sem ga kupil, sem naredil komplet servis klime in plačal slabih 60€. Ostalo nisem nič menjaval. Res sem na dober avto naletel ( saj sem tudi iskal in marsikateri avto preskočil, ko sem čisto malo posumil, da pa mogoče ni ok z njim ).
Razumem, ampak jaz vedno ko kupim rabljen avto naredil vlki servis, to je za moj "miren spanec" da vem da je notri od "DANES" to pa to porihtano... ne glede na to kaj reče kdorkoli ali karkoli... edino kdja ne bi naredil je če bi bilo na pooblaščenem servisu menjano in bi blo v sistemu!
Ta avto je bil na pooblaščenem servisu servisiran z priloženimi računi od servisa, vendar prodan v eno drugo avtohišo iste znamke z novimi vozili, kjer je lastnik menjal ta avto za čisto novi avto od te avtohiše ( predvidevam, da je tu dobil večji popust, kot pa v avtohiši, kjer je kupil ta avto in kjer ga je servisiral ).
Riff ::
kašen novejši rabljen renault megan mogoče ali kašen seat leon/ al pa ker drug model
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Riff ()
CitroX ::
Razmisli še, kje boš parkiral.
Verjetno ne potrebuješ avta, ki je daljši od 4,4 m.
Upoštevaj, da so majhni avtomobili namenjeni manj kilometrom in so posledično bolj utrujeni, imajo po navadi nižje stroške za registracijo (+ zavarovanje).
Za tak denar dobiš že cel kup tudi dobrih vozil. Pri Francozih poglej še Peugeot 308 in Citroen C4 - pri teh se pelješ že precej bolje kot v majhnem mestnem vozilu. Poraba bo verjetno kak liter večja, boljša varnost, udobje (večji sedeži), vzdržljivost pa konjev 120.
Težko primerjaš med sabo vozila nižjega razreda (poli, C3, P206 ...), nižjega srednjega (golf, C4, P308, focus) in višjega srednjega (mondeo, P508). Vsak razred pomeni velik preskok.
Verjetno ne potrebuješ avta, ki je daljši od 4,4 m.
Upoštevaj, da so majhni avtomobili namenjeni manj kilometrom in so posledično bolj utrujeni, imajo po navadi nižje stroške za registracijo (+ zavarovanje).
Za tak denar dobiš že cel kup tudi dobrih vozil. Pri Francozih poglej še Peugeot 308 in Citroen C4 - pri teh se pelješ že precej bolje kot v majhnem mestnem vozilu. Poraba bo verjetno kak liter večja, boljša varnost, udobje (večji sedeži), vzdržljivost pa konjev 120.
Težko primerjaš med sabo vozila nižjega razreda (poli, C3, P206 ...), nižjega srednjega (golf, C4, P308, focus) in višjega srednjega (mondeo, P508). Vsak razred pomeni velik preskok.
otago ::
Kia rio, hyundai i30, opel astra, ford fiesta, seat leon/ibiza, vw beetle ce ze isces razred polo-ta.
Kupis avto za 7k, 1k imas stroskov za uvoz in prevoz, se vedno prides ceneje skozi. Ponudba napram slovenskemu trgu bo vecja. Daj en preprost querry v autoscout/mobile.de za tvoje finance/letnik registracije, pa vidis kaj ven vrze.
Kupis avto za 7k, 1k imas stroskov za uvoz in prevoz, se vedno prides ceneje skozi. Ponudba napram slovenskemu trgu bo vecja. Daj en preprost querry v autoscout/mobile.de za tvoje finance/letnik registracije, pa vidis kaj ven vrze.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: otago ()
m0LN4r ::
Nekako so mi v oči padli Poloti in Golfi. Lahko kdo prilepi kakšen link do omenjenih modelov, ki se jim zdi spodoben avto oz. da po verjetnosti ni nateg.
Je avto iz zgornjega linka good? Malo čudno se mi zdi 2011 letnik, samo 60k kilometrov za 7 jurjev..
Ni nujno cudno. Moja mama ima se starejsega TDIja in bo letos jeseni imel komaj prvi veliki servis. Dela ca. samo 4-5k km letno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krucymucy ::
Tako ja. Kredit za avto, pametno.
Sam nisem se nikoli kupil avta za vec kot 6 plac. Pa sem se vseeno vozil 6 let brez vecjih problemov z njim.
Sam nisem se nikoli kupil avta za vec kot 6 plac. Pa sem se vseeno vozil 6 let brez vecjih problemov z njim.
m0LN4r ::
Tako ja. Kredit za avto, pametno.
Sam nisem se nikoli kupil avta za vec kot 6 plac. Pa sem se vseeno vozil 6 let brez vecjih problemov z njim.
Jaz pa ne. Sem imel z rabljenimi toliko stroskov, da bi ta dnar shranjeval ravno za te obroke lepo.
Jaz pa dam 12 plac zdaj in 12 plac cez 3 leta, za nov avto, ki bo se vedno v garanciji, ko me bo pa cez 10 let minlo ga prodam naprej za 6 plac in naj drugi dela 2. velki servis in menjava tisto, kar meni ni treba vec.
Ni tako simple. Kolega je kupil Cliota in je bil prvo leto nonstop v delavnici, isto en drug kolega k je kupil SDIja.
Se mi je pa krogu prijateljev zgodil se en hujsi primer, so (privat) prodali avto, prepisali. Cez nekaj dni so mu prisli neki tipi z pistolami grozit naj jim da denar, ker vejo da ga ma in ce bo kaj pisnil policajem, vejo kje so njegovi najljubsi doma.
Zdaj pa uzivaj zivot, neves kdo so ti ljudje, neki od doli. Nisem verjel, da se take stvari tudi prinas dogajajo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Pobes ::
A ni malo neumno spraševat po forumi kakšen avto? Vzemi takega da ti je vseč in to je to. Vsi ti nasveti kakšnega in koliko se kvari je odvisno od toliko dejavnikov da ti ti nasveti ne pomagajo čisto nič.
A če ti bo nekdo rekel da vzemi x avto,ker se ne kvari nič bo to neka garancija? Edino bolj slabe volje boš ker si poslušal nekoga ki ga niti ne poznaš.
A če ti bo nekdo rekel da vzemi x avto,ker se ne kvari nič bo to neka garancija? Edino bolj slabe volje boš ker si poslušal nekoga ki ga niti ne poznaš.
smacker ::
Išče avto za babe lovit, pa mu neke Dacie ponujate To kupi, bojo same skakale v avto: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
*sarcasm off* Ko se odločiš 5-8k zapravit, je fajn če ne razmišljaš samo s spodnjo glavo.
*sarcasm off* Ko se odločiš 5-8k zapravit, je fajn če ne razmišljaš samo s spodnjo glavo.
chucki ::
Ford Rangerja si kup, jaz si ga bom :D
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
hojnikb ::
Ford Rangerja si kup, jaz si ga bom :D
A ni bolše kr preskočit to in kupit direkt traktor ?
Išče avto za babe lovit, pa mu neke Dacie ponujate To kupi, bojo same skakale v avto: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
*sarcasm off* Ko se odločiš 5-8k zapravit, je fajn če ne razmišljaš samo s spodnjo glavo.
Kot da bodo s polotom kej bol skakale kot pr dacii...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
m0LN4r ::
Ja dobra opcija je, da kupi avto za 5-6k in ostali denar ima v pripravljenosti za popravila in servise, ce poci kak semering ali batni obroc ali se zgodi kaka nepredvidljiva vecja okvara z menjalnikom. Vzmeti, blazilce, akumulator, ploscice, diske, svecke, jermen, filtre, to bi bilo fajn menjat takoj in zascito proti rji dat gor in nabavit nove gume.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
SimplyMiha ::
Jaz sem svojega prvega kupil za 800EUR. Enega ubogega puntota. Nobena baba se ni limala nanj, me je pa čisto zadovoljivo zapeljal od A do B dnevno, tačas pa sem pa našparal za novega.
Dobra izkušnja - se hitro naučiš vsega potrebnega.
Dobra izkušnja - se hitro naučiš vsega potrebnega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: SimplyMiha ()
m0LN4r ::
Suzuki Swift 2010, skoraj 100 konjev, potrjena servisna, nima turbine. Velikost odlicna za po mestu, lahek. Tam za od 4k naprej so cene na mobile.de v sloveniji verjetno manj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Cruz ::
Suzuki Swift 2010, skoraj 100 konjev, potrjena servisna, nima turbine. Velikost odlicna za po mestu, lahek. Tam za od 4k naprej so cene na mobile.de v sloveniji verjetno manj.
+1 Suzuki Swift je res super, varen avto.
Enako lahko povem tudi za Mitsubishi Colta. V 12 letih brez večjih težav. Tudi cabriolet verzija se najde.
One of the most moral acts is to create a space in which life can move forward.
PersonaRuda ::
radmannsdorf je izjavil:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
To je en taki primeri, kateremu bi se jaz izognil. Odsvetujem nakup. Zakaj?
Avto je uvožen in po vsej verjetnosti karamboliran. Nima zavedeno koliko lastnikov je menjal, prav tako nima zabeleženo "nikoli karamboliran". Obstaja verjetnost, da ker je iz tujine, da ima zbite kilometre. Poznam 2 primera, od kolegov, katera sta kupila avto uvožen, en v avtohiši z novimi avti, en pa samo pri tistemu, kateri je imel rabljena vozila. Oba sta imela probleme in to velike. In pri obeh so na koncu ugotovili, da sta imela preko 300k prevoženih, ker je bilo potrebno menjati marsikaj, ko se menjava le takrat ( s servisi, pa je en dal za polovico not, kot je stal rabljeni, kateri je stal takrat 12k € - torej nekaj čez 5k € v prvih 3 letih ). En je imel servisno knjigo potrjeno ( poštemplano ) s 120k prevoženimi, drugi pa isto s 160k prevoženimi.
Še zadnjič. Zelo dober nasvet.
1. ne kupovat uvoženih avtov
2. ne kupovat avtov, kjer se prodajajo samo rabljena vozila
3. kupi avto od 1. lastnika, kateri je šparal vse račune od servisov in da je bil avto servisrian na pooblaščenem servisu
Če se boš tega držal, moraš potem res imeti smolo, da bi kasneje imel kakršne koli probleme s takim avtom. Te 3 točke so neke vrste mini-garancija, da boš z rabljenim avtom imel zelo malo preblemov.
rosomah ::
Kot že naslov pove, se odločam za nakup svojega prvega avtomobila. Iščem v cenovnem rangu 5 do 8 jurjev.
Avto naj bo bencinar. Naj ne bo preveč požrešen. Avto mora "zgledat", da bom kdaj lahko podrl zadnje sedeže :)
Ne postajte zgonjenih bmwjev z 300k kilometri.
Any suggestions?
nasveti so zato, da jih upoštevamo - oziroma kolnemo tistega, ki nam ga je dal.....
(hyundai i20, punto, .....)
r3dkv1c4 ::
Avto mora "zgledat", da bom kdaj lahko podrl zadnje sedeže :
za bruhat zahteva
Če misliš z avtom lovit babe, si falil v defaultu.
PersonaRuda je izjavil:
radmannsdorf je izjavil:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
To je en taki primeri, kateremu bi se jaz izognil. Odsvetujem nakup. Zakaj?
Avto je uvožen in po vsej verjetnosti karamboliran. Nima zavedeno koliko lastnikov je menjal, prav tako nima zabeleženo "nikoli karamboliran". Obstaja verjetnost, da ker je iz tujine, da ima zbite kilometre. Poznam 2 primera, od kolegov, katera sta kupila avto uvožen, en v avtohiši z novimi avti, en pa samo pri tistemu, kateri je imel rabljena vozila. Oba sta imela probleme in to velike. In pri obeh so na koncu ugotovili, da sta imela preko 300k prevoženih, ker je bilo potrebno menjati marsikaj, ko se menjava le takrat ( s servisi, pa je en dal za polovico not, kot je stal rabljeni, kateri je stal takrat 12k € - torej nekaj čez 5k € v prvih 3 letih ). En je imel servisno knjigo potrjeno ( poštemplano ) s 120k prevoženimi, drugi pa isto s 160k prevoženimi.
Še zadnjič. Zelo dober nasvet.
1. ne kupovat uvoženih avtov
2. ne kupovat avtov, kjer se prodajajo samo rabljena vozila
3. kupi avto od 1. lastnika, kateri je šparal vse račune od servisov in da je bil avto servisrian na pooblaščenem servisu
Če se boš tega držal, moraš potem res imeti smolo, da bi kasneje imel kakršne koli probleme s takim avtom. Te 3 točke so neke vrste mini-garancija, da boš z rabljenim avtom imel zelo malo preblemov.
A to kar tako, na splošno, al kako?
Kaj misliš, da te lastni narod ne zna nategnit?
Še bolj, ker misliš, da te ne more, ker jim slepo zaupaš, ker ste zavedene ovce?
Avto iz Nemčije s 300k km je lepše ohranjen, kot avto z 80k iz Slovenije....kaj zdaj?
Kaj mu svetuješ za naprej?
PersonaRuda je izjavil:
radmannsdorf je izjavil:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
To je en taki primeri, kateremu bi se jaz izognil. Odsvetujem nakup. Zakaj?
Avto je uvožen in po vsej verjetnosti karamboliran. Nima zavedeno koliko lastnikov je menjal, prav tako nima zabeleženo "nikoli karamboliran". Obstaja verjetnost, da ker je iz tujine, da ima zbite kilometre. Poznam 2 primera, od kolegov, katera sta kupila avto uvožen, en v avtohiši z novimi avti, en pa samo pri tistemu, kateri je imel rabljena vozila. Oba sta imela probleme in to velike. In pri obeh so na koncu ugotovili, da sta imela preko 300k prevoženih, ker je bilo potrebno menjati marsikaj, ko se menjava le takrat ( s servisi, pa je en dal za polovico not, kot je stal rabljeni, kateri je stal takrat 12k € - torej nekaj čez 5k € v prvih 3 letih ). En je imel servisno knjigo potrjeno ( poštemplano ) s 120k prevoženimi, drugi pa isto s 160k prevoženimi.
Še zadnjič. Zelo dober nasvet.
1. ne kupovat uvoženih avtov
2. ne kupovat avtov, kjer se prodajajo samo rabljena vozila
3. kupi avto od 1. lastnika, kateri je šparal vse račune od servisov in da je bil avto servisrian na pooblaščenem servisu
Če se boš tega držal, moraš potem res imeti smolo, da bi kasneje imel kakršne koli probleme s takim avtom. Te 3 točke so neke vrste mini-garancija, da boš z rabljenim avtom imel zelo malo preblemov.
A to kar tako, na splošno, al kako?
Kaj misliš, da te lastni narod ne zna nategnit?
Še bolj, ker misliš, da te ne more, ker jim slepo zaupaš, ker ste zavedene ovce?
Avto iz Nemčije s 300k km je lepše ohranjen, kot avto z 80k iz Slovenije....kaj zdaj?
Kaj mu svetuješ za naprej?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
PersonaRuda ::
A to kar tako, na splošno, al kako?
Kaj misliš, da te lastni narod ne zna nategnit?
Še bolj, ker misliš, da te ne more, ker jim slepo zaupaš, ker ste zavedene ovce?
Avto iz Nemčije s 300k km je lepše ohranjen, kot avto z 80k iz Slovenije....kaj zdaj?
Kaj mu svetuješ za naprej?
Tako je, jaz sem totalna ovca za nakup rabljenega avtomobila, čeprav sem bil zraven najmanj pri 20 rabljenih avtih, ko so se kupovali ( kolegi, znanci, sorodniki ), iskal napake, zbijal ceno, svetoval, odsvetoval in le takrat, ko je nekdo bil pametnejši od mene in čeprav sem mu odsvetoval nakup, pa je pol vseeno kupil, ker je bil lep, ohranjen, z malo kilometri, vožen le po avtocesti, servisna knjiga se je izpolnjevala vseh pet let s čisto isto kulico in pisava je isto zbledela od tiste v prvem vpisu, do tiste v zadnjem ( če ti tu ne kline, potem res nevem, kdaj ti bo )... in imel kasneje probleme z njim, da je samo preklinjal, kolko je že zmetal dnara not z izrednimi servisi.
Glej, če se malo spoznaš na avte, lahko na samem mestu dokaj natančno ugotoviš, kdo te hoče nategnit. V prvi vrsti so tisti, ko prideš na ogled in imajo ogret avto in ko obrne ključ avto vžge normalno in se da marsikaj prekrit, kot pa ko je motor "hladen".
Kaj mu naj svetujem ?
Če pa ravno pišem po izkušnjah in na kaj naj bo pozoren. Kaj bi še ti rad sploh ? Te pa naj kupi uvožen avto s 300k prevoženimi, kot ti praviš, namesto 80k kateri je slovenski, samo ne pol jokat, ko je treba skoraj polovico obrabljenih stvari menjat in te to na koncu stane 3-5k €. Sam avta s 300k prevoženimi nebi nikoli kupil, ker vem koliko še pridejo servisi, preedno narediš 350k km in v tem primeru vzamem rajši slovenski s 80k prevoženimi. Glej sam sem vzel 6 let stari avto v avtohiši ( lastnika nisem videl ), prečekiral avto, pregledal servisno knjigo in priložene račune, ter se na podlagi tega odločil za nakup. In glej ga zlomka, danes, 6 let pozneje in po dodatnih 60k prevoženih, nobenih problemov. Tak, da ti tisto tvojo teorijo, da je boljše kupit avto s 300k iz tujine, kot z 80k iz Slovenije, prodajaj svojim vnučkom. Mene nisi niti z enim argumentom prepričal.
PersonaRuda ::
Še ena stvar. Če v tujini narediš totalko: Švica, Nemčija,... se ta avto več nikoli nesme registrirat v tisti državi. In kaj mislite, da se zgodi s tem avtom ? Da gre na odpad ? Ne, ne gre. Tak avto se lepo popravi ( lahko za silo, lahko tudi zelo dobro ) in potem konča v drugorazrednih državah, v katere spada tudi Slovenija. In na tak način se več zasluži, kot pa če tako razbit avto, kot je na sliki spodaj, odpeljejo na odpad. In preprodajalci največ zaslužijo, na tako razbitih avtih, ker jih poceni kupijo, poceni popravijo in potem "ugodno" prodajo kot da so skoraj novi z malo kilometri prevoženih, proti konkurenčnim istim avtom slovenskega porekla.
Slika + članek:
Odjavljen že prvi M5. BMW je v sklopu F90 M5 najprej naredil First Edition s 400 primerki, no zdaj jih je le še 399.
http://www.avtomanija.com/default.asp?r...
Jaz bom samo dopolnil, da obstaja velika verjetnost, da se bo ta avto popravil in ker je odjavljen v Švici, se tam več nesme registrirat, prav tako tudi ne v Nemčiji, Avstriji,... in bo na koncu končal v prodaji v Sloveniji, Hrvaški, Romuniji,... tako, da jih bo še vedno 400 v obtoku in ne 399 kot navaja članek in kot bi po pravem moralo biti ( tak avto bi moral na odpadu končati ).
Slika + članek:
Odjavljen že prvi M5. BMW je v sklopu F90 M5 najprej naredil First Edition s 400 primerki, no zdaj jih je le še 399.
http://www.avtomanija.com/default.asp?r...
Jaz bom samo dopolnil, da obstaja velika verjetnost, da se bo ta avto popravil in ker je odjavljen v Švici, se tam več nesme registrirat, prav tako tudi ne v Nemčiji, Avstriji,... in bo na koncu končal v prodaji v Sloveniji, Hrvaški, Romuniji,... tako, da jih bo še vedno 400 v obtoku in ne 399 kot navaja članek in kot bi po pravem moralo biti ( tak avto bi moral na odpadu končati ).
Berserker ::
Sposodil si bom temo.
Drugo leto imamo namen kupit nekaj v rangu 8k €. Parametri so, da je bencinar, sedan varianta, 6 stopenjski menjalnik, letnik nad 2011, prevoženih do 120k. Za štart imam nagledano Hondo Accord in Ford Mondeo. Zanima me mnenje.
Drugo leto imamo namen kupit nekaj v rangu 8k €. Parametri so, da je bencinar, sedan varianta, 6 stopenjski menjalnik, letnik nad 2011, prevoženih do 120k. Za štart imam nagledano Hondo Accord in Ford Mondeo. Zanima me mnenje.
hojnikb ::
Yup, totalno razbiti in popravljeni avti so najslabš, na kar lahk naletiš. Ne sam da je avto zanič, varnostno je slabš k kak yugo, če se kam zakantaš
#brezpodpisa
radmannsdorf ::
PersonaRuda je izjavil:
radmannsdorf je izjavil:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
To je en taki primeri, kateremu bi se jaz izognil. Odsvetujem nakup. Zakaj?
Avto je uvožen in po vsej verjetnosti karamboliran. Nima zavedeno koliko lastnikov je menjal, prav tako nima zabeleženo "nikoli karamboliran". Obstaja verjetnost, da ker je iz tujine, da ima zbite kilometre. Poznam 2 primera, od kolegov, katera sta kupila avto uvožen, en v avtohiši z novimi avti, en pa samo pri tistemu, kateri je imel rabljena vozila. Oba sta imela probleme in to velike. In pri obeh so na koncu ugotovili, da sta imela preko 300k prevoženih, ker je bilo potrebno menjati marsikaj, ko se menjava le takrat ( s servisi, pa je en dal za polovico not, kot je stal rabljeni, kateri je stal takrat 12k € - torej nekaj čez 5k € v prvih 3 letih ). En je imel servisno knjigo potrjeno ( poštemplano ) s 120k prevoženimi, drugi pa isto s 160k prevoženimi.
Ravno zato pa sem dal link, kjer avto prodaja Avto Triglav in ne nek preprodajalec in je po vsej verjetnosti bil vzet kot menjava staro za novo.
In ja, avto je uvožen, ker res ni narejen v Sloveniji. Ker slovenska kvaliteta je No. 1. :)
Paranojaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
hojnikb ::
Kot da avto triglav nemore uvozit karamoliranga avta. Oz. dobit od končnega kupca, ki je bil kdaj prej karamboliran.
#brezpodpisa
PersonaRuda ::
radmannsdorf je izjavil:
PersonaRuda je izjavil:
radmannsdorf je izjavil:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
To je en taki primeri, kateremu bi se jaz izognil. Odsvetujem nakup. Zakaj?
Avto je uvožen in po vsej verjetnosti karamboliran. Nima zavedeno koliko lastnikov je menjal, prav tako nima zabeleženo "nikoli karamboliran". Obstaja verjetnost, da ker je iz tujine, da ima zbite kilometre. Poznam 2 primera, od kolegov, katera sta kupila avto uvožen, en v avtohiši z novimi avti, en pa samo pri tistemu, kateri je imel rabljena vozila. Oba sta imela probleme in to velike. In pri obeh so na koncu ugotovili, da sta imela preko 300k prevoženih, ker je bilo potrebno menjati marsikaj, ko se menjava le takrat ( s servisi, pa je en dal za polovico not, kot je stal rabljeni, kateri je stal takrat 12k € - torej nekaj čez 5k € v prvih 3 letih ). En je imel servisno knjigo potrjeno ( poštemplano ) s 120k prevoženimi, drugi pa isto s 160k prevoženimi.
Ravno zato pa sem dal link, kjer avto prodaja Avto Triglav in ne nek preprodajalec in je po vsej verjetnosti bil vzet kot menjava staro za novo.
In ja, avto je uvožen, ker res ni narejen v Sloveniji. Ker slovenska kvaliteta je No. 1. :)
Paranojaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
To pa ne drži, da je bil vzet kot satro za novo, ker bi imel zavedeno "slovensko poreklo", nek Italijan pa ni prišo v LJ in kupil novo Alfo v LJ in jo kasneje uvozil v Italijo. Pokliči jih jutri in povprašaj, ter boš dobil potrdilo, da je uvožen.
Ti pa jaz povem, kaj se je "verjetno" zgodilo s tem avtom. Avto je bil vožen v Italiji in totalno počen in se več ni smel tam registrirat. Kasneje je bil uvožen v Slovenijo, tukaj popravljen in se sedaj prodaja. Namesto Italije, vstavi poljubno državo iz EU, kjer se več totalno karambolirani avti nesmejo registrirat.
Zaključek: preveč indicev kaže, da je bilo nekaj narobe s tem avtom, zato tudi odsvetujem nakup tega avta, čeprav ga prodaja avtohiša z novimi avti. Nima pa niti servisne knjige, koliko gledam po opisu. Še en razlog več, zakaj ga ne kupit. Kupiš izključno avto s servisno knjigo in če ima shranjene račune. Račune pa mora imeti shranjene, ker če jih vstran meče, pomeni, da se je odpovedal garanciji na servis. Ponavadi nimajo računov tisti, kateri pri mehanikih v garaži servisirajo - to je največji razlog, da ni računa. Imam 12 let stari avto in hranim še čisto vse račune, od prvega lastnika in svoje. Ter tudi tiste, ko sem v trgovini kupil brisalce, akumulator. Vse šparam.
PersonaRuda ::
qwertyy ::
Z avtom ne mislim lovit bab. Vseeno pa mi dosti pomeni, da avto lepo izgleda. Za kakšne Dacie in Hyundaie bom imel čas po 30ih. Trenutno pa iščem nekaj, kar mi bo užitek vozit.
Nekdo je predlagal Citroen ds3. Po slikah in opisu bi bil avto top zame.
Npr: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Nekdo je predlagal Citroen ds3. Po slikah in opisu bi bil avto top zame.
Npr: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
sandmat ::
Hyundai izgleda precej dobro v zadnjih generacijah. Sploh napram kakim VW Golf 4-7 in podobnim polizdelkom. Baje je tudi kvaliteta na nivoju.
Dacia tudi ni tako strašno slaba, sploh 4x4 variante hvalijo (ampak takšni niso predmet želja v tem primeru).
Če želiš dobro prit skozi, zavrzi stereotipe o tem kaj je lepo in kvalitetno na podlagi vaškega mnenja in poglej statistiko in mnenja izven meja lokalne skupnosti.
Dacia tudi ni tako strašno slaba, sploh 4x4 variante hvalijo (ampak takšni niso predmet želja v tem primeru).
Če želiš dobro prit skozi, zavrzi stereotipe o tem kaj je lepo in kvalitetno na podlagi vaškega mnenja in poglej statistiko in mnenja izven meja lokalne skupnosti.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 28409 (5913) | KTr1sk |
» | Chevrolet Cruze 1.6 bencinOddelek: Na cesti | 7829 (5828) | tech1 |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25560 (21063) | matobeli |
» | Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34321 (27249) | Gambino |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 88687 (57773) | hojnikb |