» »

Komitentki NLB so prihranki v eni noči izpuhteli v neznano

Komitentki NLB so prihranki v eni noči izpuhteli v neznano

IL_DIAVOLO ::

OutOfTheBox je izjavil:

Meni se zdi da se debata v prid banke zaključi že na točki ko vidiš da nimajo dnevnega limita in to je prva zadeva, ki bi preprečila popolno čistko varčevalnega računa. Ej.. smo v letu 24' in ti kot banka nimaš niti osnovnega varovalnega mehanizma?

Gor na NLBju morajo neki močnega pohat.


A ni NLB največja banka v Slo? Oziroma se predstavlja kot da je?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

link_up ::

kaksna je tocno razlika med namescanjem x-appa od anydeska? :) Imela je smolo...denar nazaj dobiti ni ravno neka sola.
In and Out

Utk ::

OutOfTheBox je izjavil:

Utk je izjavil:

Kaj naj bi tu banka nardila?


Prekinila poskus nakazila, najmanj po:

1. Presegu dnevnega limita (ki ga - iz članka ta banka sploh ne ponuja, wtf?)
2. Parametrih ki ne sovpadajo z uporabnikovim običajnim načinom delovanja (več nakazil, nakazila ponoč, nakazila v drugo državo). Banka je imela v času dejanja vse sumljive podatke in ni jebala 5 posto.


Plačila na britanski račun pa so bila izvedena kot takojšnja plačila (instant payment), ki so prav tako na voljo 24 ur na dan in vse dni v letu in pri katerih prejemnik plačila denar prejme v nekaj sekundah po odreditvi s strani plačnika. Zato v NLB odgovarjajo, da so v vlogi izvajalca plačilnega prometa le izvedli nakazila v skladu s prejetimi plačilnimi navodili.


Ok, ne ponujat storitev za katere nočeš nosit odgovornosti? Kot varnostnik zaklada ne odpirat sefa, če ga nisi sposoben varovat?

Skratka to ni banka kateri bi zaupal svoj denar, kaj šele življenske prihranke. Na NLB-ju v upravi trenutno zavračajo povrnitev denarja, ker paničarjo, nimajo pa pojma kakšno škodo jim bo to naredilo na dolgi rok.

Ja to je res, če ne moreš nekaj delat varno, ne delaj tega. Ni na nas, da se bomo odločali ali je neka bančna aplikacija dovolj varna ali ne. Tudi če ocenijo, da rootan telefon ni dovolj varen, je prav, da ne dovolijo svoje aplikacije gor. Pa naj gre drugam kdor hoče.

Jaz sicer nisem na NLB, ampak dnevni limit za aplikacijo imam možnost spreminjat v sami aplikaciji. To pač je fail. Je pa res da je absolutno omejen na 5 jurjev, če to res potem drži ..

link_up je izjavil:

kaksna je tocno razlika med namescanjem x-appa od anydeska? :) Imela je smolo...denar nazaj dobiti ni ravno neka sola.

Kaj je bi pa ti rad naučil? Kaj pa če bi banke naučili, da absolutne varnosti na internetu ni, in da bi morali imet sistem, ki bi v takih primerih razveljavil transakcijo tudi za nazaj. Še posebej če se ne da najt človeka, ki je za nekim IBANom na katerga je šlo. Če se tist človek javi in pove, da je transakcija legit, ni problema, naj se pomenijo na sodišču. Če je pa prejemnik neka Miki Miška, kot je velikokrat pri NLB, potem pa jebiga, naj takoj vrne denar banka, ki ni identificirala svoje stranke, ta denar pa naj potem terja od Miki Miške, če jo kdaj najde.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

OutOfTheBox ::

Jaz sicer nisem na NLB, ampak dnevni limit za aplikacijo imam možnost spreminjat v sami aplikaciji. To pač je fail. Je pa res da je absolutno omejen na 5 jurjev, če to res potem drži ..


Ni fail če je zadeva implementirana pravilno ampak izgleda ni to banki v interesu. Dnevni limit bi moral bit default neka cifra, ki jo lahko spremeniš samo če prideš osebno na banko z osebno izkaznico.

Kakšen je limit, je pač odvisno od osebe in kakšne cifre dnevno ponavadi obrača s tem da upoštevaš tudi anomalijo na katero pa si ponavadi že vnaprej pripravljen. Skratka, na varčevalnem računu kjer maš ti gor življenske prihranke in keša dol sploh ne pobiraš, je več kot 200€ limita na dan popolna neumnost.

Če pa slučajno rabiš 5 jurjev ker je nekaj prišlo vmes, pa komot lahk skočiš na banko, sej to se ne dogaja vsak dan.

Nikonja ::

Zanimivo da Revolut ima kar napredne varnostne mehanizme, ker takoj ko vidi da delaš nekaj van normalnega ti blokira vse in zahteva dodatno potrdilo da res ne gre za scam - primer ko sem za hčerko želel nakazat 2t za šolanje v Angliji, mi je takoj odbilo transakcijo kot sumnjivo (zaradi zneska in države nakazila) in sem dejansko moral it v aplikacijo in ročno odblokirat kartico in potrdit na gre za scam, potem me je pa pustilo nakazat.

OutOfTheBox ::

Pri meni je blo isto za Wallet ki gre preko Revoluta. Normalno, vsaka spodobna banka razume anomalije in jih blokira dokler se ne prepriča da si to res ti. Pri NLBju ne vejo niti da internet sploh obstaja, kaj šele na to da bi razumeli, da ti lahko nekdo nepooblaščeno poseže v račun.

Sicer pa še ena zadeva. NLB je za anomalijo vedel in je transakcijo spustil skozi - če ne bi vedel, uslužbenka banke komitentke ne bi klicala na telefon, da so se zgodile določene transakcije.

Zgodovina sprememb…

link_up ::

OutOfTheBox je izjavil:

Jaz sicer nisem na NLB, ampak dnevni limit za aplikacijo imam možnost spreminjat v sami aplikaciji. To pač je fail. Je pa res da je absolutno omejen na 5 jurjev, če to res potem drži ..


Ni fail če je zadeva implementirana pravilno ampak izgleda ni to banki v interesu. Dnevni limit bi moral bit default neka cifra, ki jo lahko spremeniš samo če prideš osebno na banko z osebno izkaznico.

Kakšen je limit, je pač odvisno od osebe in kakšne cifre dnevno ponavadi obrača s tem da upoštevaš tudi anomalijo na katero pa si ponavadi že vnaprej pripravljen. Skratka, na varčevalnem računu kjer maš ti gor življenske prihranke in keša dol sploh ne pobiraš, je več kot 200€ limita na dan popolna neumnost.

Če pa slučajno rabiš 5 jurjev ker je nekaj prišlo vmes, pa komot lahk skočiš na banko, sej to se ne dogaja vsak dan.



model, appi so ratal ravno zaradi tega, da ne rabis vec tja hodit...
In and Out

OutOfTheBox ::

model .. ne gre se za plačevanje položnic ampak se gre za varnost računa. Enkrat na leto, ko potrebuješ več denarja kot je dnevni limit bo vsak skočil na banko na račun varnosti.

Utk ::

To ni prava rešitev, ker če ti ukradejo "samo" 500 evrov, je to glih tolk narobe. Sistem bi moral bit tak, da bi to reševal. Brez sprehoda do banke.
Banka ima vse tvoje podatke, v čem je problem? Naj ga obišče policija in vpraša zakaj je dobil to nakazilo. Če ne ve, se dela glupega, naj pač podpiše, da njegova banka to vrne.

Banka, ki tega ne izvaja, naj gre ven iz sepa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

link_up ::

OutOfTheBox je izjavil:

model .. ne gre se za plačevanje položnic ampak se gre za varnost računa. Enkrat na leto, ko potrebuješ več denarja kot je dnevni limit bo vsak skočil na banko na račun varnosti.


ne, ne bo, sploh ne 1x na leto...
In and Out

OutOfTheBox ::

Utk je izjavil:

To ni prava rešitev, ker če ti ukradejo "samo" 500 evrov, je to glih tolk narobe. Sistem bi moral bit tak, da bi to reševal. Brez sprehoda do banke.
Banka ima vse tvoje podatke, v čem je problem? Naj ga obišče policija in vpraša zakaj je dobil to nakazilo. Če ne ve, se dela glupega, naj pač podpiše, da njegova banka to vrne.

Banka, ki tega ne izvaja, naj gre ven iz sepa.


Jaz sem podal fikcijsko rešitev, ki je boljša od tega kar trenutno banka sploh (n)ima.

To ni prava rešitev, ker če ti ukradejo "samo" 500 evrov, je to glih tolk narobe.


Drži, vsekakor pa bolje 500€ kot pa celotne življenske prihranke. In 500€ bo tudi banka raje dala nazaj zavoljo dobre volje kot pa 70 jurjev. Banko bi v tem primeru koštalo 500 € da vidi da ima varnostne luknje v sistemu, tako jo je pa koštalo 70, ki jih bo tako ali drugače morala vrnit komitentu.

McHusch ::

Imam NLB. Vsakokrat, ko nakažem več kot jurja na račun, kamor še nikoli nisem, še posebej v tujino: IBKR, Revolut, N26 ipd. mi čez dobesedno dve sekundi zvoni telefon, kjer iz NLB preverijo, ali sem to res jaz. Vsakokrat.

In prav je tako.

OutOfTheBox ::

Ponoči tudi?

Utk ::

Predvsem ponoči bi morali. Če se ne oglasiš, se pač počaka z izvršitvijo.

Daniel ::

OutOfTheBox je izjavil:

Ponoči tudi?


Plačilni promet dela samo do 15.30. Razen, če gre za nakazila med računi pri isti banki. Me zanima kako bo SEPA instant reševal tole. Tukaj se do določene stopnje denar še da ustaviti oziroma prestreči (dokler se ne dela medbančna poravnava, žal ne vem na koliko ur gre). Pri SEPA instant pa je vse dobesedno "instant".

redtech ::

McHusch je izjavil:

Imam NLB. Vsakokrat, ko nakažem več kot jurja na račun, kamor še nikoli nisem, še posebej v tujino: IBKR, Revolut, N26 ipd. mi čez dobesedno dve sekundi zvoni telefon, kjer iz NLB preverijo, ali sem to res jaz. Vsakokrat.

In prav je tako.


OK, pokliče te iz klicnega centra in vpraša, kako si?
Ali nimajo aplikacije za potrditev in to delajo preko telefona?

Za SKB lahko rečem, da ni nobenih klicov tudi za par 10k (tujina) ne...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: redtech ()

forplan ::

Prokle*ti bedaki so kar enostavno onemogoči če imaš aplikacije anydesk, teamviewer itd... Katera banka ima še kaj takega?
Namesto da bi vsaj dali na možnost na izbiro.
Kako je glede pravic? Da ena aplikacija mere kaj je nameščeno na telefonu?

Sem pa prejšnji mesec okrog 1 zjutraj nakazal okrog 5k na račun na katerega večkrat nakazujem in me v roku 1 min kličejo...
da se strinjam

bciciban_ ::

Najbolj glupo ko ti določene banke forsirajo mobilno aplikacijo.
Sploh ne moreš biti zares brez. In še bolje tko je mobi aplikacija hkrati še drugi faktor za web banko.

Skratka banke so slaba šala.

McHusch ::

redtech je izjavil:

McHusch je izjavil:

Imam NLB. Vsakokrat, ko nakažem več kot jurja na račun, kamor še nikoli nisem, še posebej v tujino: IBKR, Revolut, N26 ipd. mi čez dobesedno dve sekundi zvoni telefon, kjer iz NLB preverijo, ali sem to res jaz. Vsakokrat.

In prav je tako.


OK, pokliče te iz klicnega centra in vpraša, kako si?
Ali nimajo aplikacije za potrditev in to delajo preko telefona?

Za SKB lahko rečem, da ni nobenih klicov tudi za par 10k (tujina) ne...


Tako je, iz klicnega centra pokliče, pove da so opazili izvedeno transakcijo v Ebanki in da želijo potrditev, ali je legitimna. Rečem da je in se zahvalijo za info, jaz pa njihovo skrbnost. 10 sekund dela.

NLB sicer edina med bankami fura SEPA Instant po defaultu in vsa nakazila pridejo na cilj takoj. Zato je toliko pomembneje, da preverjajo.

Ja, so me že klicali sredi slovenske noči, ko sem v ZDA uporabil kartico na bankomatu.

OutOfTheBox ::

forplan je izjavil:


Kako je glede pravic? Da ena aplikacija mere kaj je nameščeno na telefonu?


Na androidu narediš to s PackageManagerjem in tem tagom v manifestu.
<uses-permission android:name="android.permission.QUERY_ALL_PACKAGES


V sami aplikaciji pod info in mislim da tudi na Google Playu lahko vidiš, ne boš pa vedel kadar uporabljaš app, ker te ne vpraša če to dovoliš (ker načeloma ni nevaren permission).

Na iOS to ni mogoče oz. je ta možnost dovoljena samo res specifičnim use-caseom (verjetno bi bilo to bankam dovoljeno). Ampak na iOS itak problema z rootanjem ni.

Zgodovina sprememb…

hamez66 ::

McHusch je izjavil:

Imam NLB. Vsakokrat, ko nakažem več kot jurja na račun, kamor še nikoli nisem, še posebej v tujino: IBKR, Revolut, N26 ipd. mi čez dobesedno dve sekundi zvoni telefon, kjer iz NLB preverijo, ali sem to res jaz. Vsakokrat.

In prav je tako.



Super. Jaz pa na desetine 6 mestnih transakcij in nobenega klica (sicer vedno na isti iban - od kripto borze). Ko pa sem si enkrat poslal 1000 na N26, pa takoj klic. Se mi je zdelo res butasto. Enkrat niso kenslali skoraj pol miljonske transakcije, potem me pa kličejo za jurja na lastni račun (isto že v preteklosti uporabljen preko NLB).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: hamez66 ()

mihor ::

OutOfTheBox je izjavil:

NLB zgleda še osnovnih zadev ni mela poštimanih.


To je nekako nauk zgodbe. Mene ne vidijo že kakih 15 let, odkar so mi končno ukinili študentski račun in sem dvignil vse peneze. V gotovini, saj jim nisem hotel dat tistega evra al kolikor je že bilo takrat za nakazilo.

OutOfTheBox je izjavil:

V sami aplikaciji pod info in mislim da tudi na Google Playu lahko vidiš, ne boš pa vedel kadar uporabljaš app, ker te ne vpraša če to dovoliš (ker načeloma ni nevaren permission)


A pa nlb zajamra, če mu odtegneš permission?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mihor ()

Telbanc ::

So me vprašali na banki pred leti, če bom vzel spletno banko, sem rekel nazaj, da ne, ker preveč vem o teh stvareh, da bi se igral s svojim kešem.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

delavec44 ::

McHusch je izjavil:

redtech je izjavil:

McHusch je izjavil:

Imam NLB. Vsakokrat, ko nakažem več kot jurja na račun, kamor še nikoli nisem, še posebej v tujino: IBKR, Revolut, N26 ipd. mi čez dobesedno dve sekundi zvoni telefon, kjer iz NLB preverijo, ali sem to res jaz. Vsakokrat.

In prav je tako.


OK, pokliče te iz klicnega centra in vpraša, kako si?
Ali nimajo aplikacije za potrditev in to delajo preko telefona?

Za SKB lahko rečem, da ni nobenih klicov tudi za par 10k (tujina) ne...


Tako je, iz klicnega centra pokliče, pove da so opazili izvedeno transakcijo v Ebanki in da želijo potrditev, ali je legitimna. Rečem da je in se zahvalijo za info, jaz pa njihovo skrbnost. 10 sekund dela.

NLB sicer edina med bankami fura SEPA Instant po defaultu in vsa nakazila pridejo na cilj takoj. Zato je toliko pomembneje, da preverjajo.

Ja, so me že klicali sredi slovenske noči, ko sem v ZDA uporabil kartico na bankomatu.


Samo, če je kompromitiran telefon kot v tem primeru kjer so prestregli (ali pa prebrali in pobrisali) sms, zakaj potem še klica ne bi mogli prestreči ali preusmeriti. Pač scamer potrdi potem.

Revolut ima to bolje rešeno, kjer sumljive transakcije potrjuješ preko večstopenjskega čarovnika v appu. Je sicer tečno a manj kot morebitna zloraba.

Invictus ::

Trojanec my ass...

Familija najbrž z odnosi v pizdi, pa je nekdo sprožil transakcijo, ker je dobil dostop do Klika. Nakazal najprej na slovenski račun, potem pa v VB...

Nobenega zunanjega tukaj ni bilo, malo preveč gledate filme...

Drugače pa taki stari babi sploh ne priklopiš online banke, ker bodo prej ali slej problemi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

PacificBlue ::

Android + spletna banka je tudi recept za katastrofo.

jest10 ::

OutOfTheBox je izjavil:

Ponoči tudi?


Tudi ponoči pokličejo

Utk ::

Če se ne oglasiš (kar se verjetno ne, če spiš), blokirajo?

MojsterX ::

Men ni jasno kako, kaj tisti slovenski bančni račun "neke fizične osebe", ki je bil ustvarjen nima nobene sledljivosti? A je bil narejen z lažno osebno izkaznico? Tukaj meni nekaj zelo smrdi, da se preko noči lahko izvede 74.000 € prenosa preko Slovenskega bančnega računa, ki je bil v bistvu samo posrednik v tujino brez, da bi kak alarm zvonil kjerkoli.

delavec44 ::

Bi pričakoval, da bo blokada avtomatska in bodo poklicali, če lahko odblokirajo. Glede na članek pa zgleda nimajo te logike.

wcpapir ::

Meni se je ze isto zgodilo na NKBM zjutraj se zbudim in polno smsov, da sem ponoci nakupoval na slonokosceni...račun prazen. V roku meseca dni mi je bilo vrnjeno vse razen ena transakcija 20eur.

feryz ::

Telbanc je izjavil:

So me vprašali na banki pred leti, če bom vzel spletno banko, sem rekel nazaj, da ne, ker preveč vem o teh stvareh, da bi se igral s svojim kešem.
Ha, ha, ha. Dobro si jih zatolkel.
A zdaj jo imaš? Ali imaš na steni še vedno koledar, ki ima spredaj 19..

WhiteAngel ::

Vse skupaj je gnilo. Od Google Playa, debilnih bank in mobilnih ekosistema. Na primer, da te prisilijo, da moraš imeti pameten telefon z neko fensi aplikacijo, da lahko sploh uporabljaš elektronsko bančništvo - na računalniku (TOTP anyone?). Pa to, da NLB ne dovoli kenslanja transakcije (pa sploh ne gre za insta sepa). Sure, vnuk špila igrice na telefonu, na isti napravi pa dostop do vseh evrov na banki, ker je pač "priročno". What could possibly go wrong? Lahko bi npr. le na whitelistane prejemnike pošiljal z mobilno aplikacijo, pa bi bilo rešeno. Zdaj naj pa požrejo svoje govno in izplačajo gospe nazaj 74k eur. Upam, da bo vsak mesec kakšen tak primer.

karafeka ::

Perejo milijarde iranskega denarja, pa nihče ni odgovarjal. Tole njihovo stranko bodo pa tožili ali kaj podobnega, pa je vse prihranke izgubila. Da ne omenjam, da je ta ista stranka (in mi vsi) deset let prej reševala njihov nesposoben menegement.

bciciban_ ::

WhiteAngel je izjavil:

Vse skupaj je gnilo. Od Google Playa, debilnih bank in mobilnih ekosistema. Na primer, da te prisilijo, da moraš imeti pameten telefon z neko fensi aplikacijo, da lahko sploh uporabljaš elektronsko bančništvo - na računalniku (TOTP anyone?). Pa to, da NLB ne dovoli kenslanja transakcije (pa sploh ne gre za insta sepa). Sure, vnuk špila igrice na telefonu, na isti napravi pa dostop do vseh evrov na banki, ker je pač "priročno". What could possibly go wrong? Lahko bi npr. le na whitelistane prejemnike pošiljal z mobilno aplikacijo, pa bi bilo rešeno. Zdaj naj pa požrejo svoje govno in izplačajo gospe nazaj 74k eur. Upam, da bo vsak mesec kakšen tak primer.


Se popolnoma strinjam.

Na mobitelu imam samo revolut, ker je pač priročno imeti mobilno banko in imam tam gori par 100€.

Karkoli drugega je norost.

Invictus ::

WhiteAngel je izjavil:

Vse skupaj je gnilo. Od Google Playa, debilnih bank in mobilnih ekosistema. Na primer, da te prisilijo, da moraš imeti pameten telefon z neko fensi aplikacijo, da lahko sploh uporabljaš elektronsko bančništvo - na računalniku (TOTP anyone?).

Jaz samo čakam, kdaj bom moral telefon vreči v smeti, ker mi ne bo več delal potreben softver za radi prestare verzije Androida...

WhiteAngel je izjavil:

VPa to, da NLB ne dovoli kenslanja transakcije (pa sploh ne gre za insta sepa). Sure, vnuk špila igrice na telefonu, na isti napravi pa dostop do vseh evrov na banki, ker je pač "priročno". What could possibly go wrong?
Saj so jo klicali, pa jim ni zaupala...

Mene je tudi banka že klicala, da sem potrdil transakcijo, ki je bila malo večja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

kow ::

Ce grem izven Evrope, itak sam obvestim banko, da grem na potovanje. Vzame mi ravno 1 minuto.

sealcradle ::

A prav razumem: ce instaliram zlonamerno aplikacijo na telefon in mi ta aplikacija sprazni bancni racun preko aplikacije spletne banke, nisem sam nic kriv?

kow ::

Upam, da je res tako, v primeru da jo instaliras nevede. Ker drugace se moramo vprasati kaj je smisel dvojnih avtentikacij, aplikacij, bla bla blah... ce smo nato enako krivi, kot ce bi nam ukradli password.

Likalnik ::

Legon je izjavil:

OutOfTheBox je izjavil:

Ne, kadar je zloraba posledica hude malomarnosti uporabnika. Ce so bile tranzakcije narocene s strani uporabnika bo treba dokazat kako tocno je banka odgovorna, da je naredila kar je uporabnik narocil.


Vsaka spodobna banka ima sposobnost zaznavanja vzorcev ki ne sovpadajo v običajni način delovanja uporabnika in take transakcije flaga.

Absolutno, samo kako ves, da so bile te tranzakcije anomalija? Oziroma da ni bilo takrat ze prepozno? Ker tudi ti instrumenti se vedno morajo zagotavljat nemoteno poslovanje komitentov. Vkljucno s kupovanjem kriptovalut in nakazovanjem denarja nigerijskim princem. Koliko bi bilo sele jokanja in udrihanja cez banke, ce bi blokiral vsako tranzakcijo, ki izstopa iz vsakodnevne rutine.



jaz sem na Gorenjski BAnki...ko sem kupil kripto v vrednosti 1000€, so me iz banke klicali in povprašali glede transakcije, če sem jo res ja izvedel in, če je lahko spustijo naprej....ta gesta oziroma ta klic se mi zdi super in se nič ne pritožujem oziroma udriham čez banke zakaj me kličejo za take "bedarije"

kow ::

Banka ne more vedeti, ce si ti kupil kripto. Verjetno si hotel reci, da si nakazal denar na racun kripto menjalnice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Utk ::

sealcradle je izjavil:

A prav razumem: ce instaliram zlonamerno aplikacijo na telefon in mi ta aplikacija sprazni bancni racun preko aplikacije spletne banke, nisem sam nic kriv?

Zakaj bi bil ti kriv, da je bančna aplikacija ne-varna?
A bi bil kriv, če bi bil promet nekriptiran in bi ti lahko prestregel prijavo kdorkoli, wifi, mobilni operater, vsi strežniki vmes? Če ne morejo naredit stvari varne, jo pač naj ukinejo, ali pa sprejmejo rizik, da bojo kdaj pa kdaj morali kaj povrnit.

dt711 ::

Da bi pa imeli bank appe na ločenem starem telefonu, ki ga vključimo po potrebi, in ga ne uporabljamo za nič drugega, pa še ni nihče pomislil?

Utk ::

Če ta ločen telefon prenašam naokoli, nisem kaj dost naredil, razen dodatnega dela. Če ga imam doma, potem ne rabim tega sploh, imam itak banko na računalniku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

kow ::

Poleti mi ni fajn okoli prenasati ze 1 telefon, zdaj pa naj bi dva? Bedarija. EU naj poregulira, da so bancni appi posebne sorte appi (saj tudi dejansko SO - ker brez dostopa do elektronskega financnega sistema, danes pac ne moremo vec funkcionirati v druzbi - tako je namrec dolocila sama EU), ki naj bodo ekstra sandboxani oz. nekaj v tem smislu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

dt711 ::

Vprašaj tistega, ki so mu ukradli 70.000 eur. "Bančnega" telefona ne potrebuješ jemati s sabo, le nekaj gotovine.

bciciban_ ::

dt711 je izjavil:

Da bi pa imeli bank appe na ločenem starem telefonu, ki ga vključimo po potrebi, in ga ne uporabljamo za nič drugega, pa še ni nihče pomislil?


To je sama sitnost.

Banke bi morale ponujati možnost spletnega bančništva brez njihove mobilne aplikacije.
To da imaš dostop do življenskih prihrankov na napravi, ki ti jo enostavno ukradejo, jo izgubiš ali pa ti jo "pohekajo" je pač totalna bedarija.

chucki ::

A se komu ne dela aplikacija nlb klik? Ko se zelim prijavit mi napise da ne podpira rootsne telefone in tiste ki imajo namescene zlonamerne aplikacije...
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti

feryz ::

Utk je izjavil:

sealcradle je izjavil:

A prav razumem: ce instaliram zlonamerno aplikacijo na telefon in mi ta aplikacija sprazni bancni racun preko aplikacije spletne banke, nisem sam nic kriv?

Zakaj bi bil ti kriv, da je bančna aplikacija ne-varna?
A bi bil kriv, če bi bil promet nekriptiran in bi ti lahko prestregel prijavo kdorkoli, wifi, mobilni operater, vsi strežniki vmes? Če ne morejo naredit stvari varne, jo pač naj ukinejo, ali pa sprejmejo rizik, da bojo kdaj pa kdaj morali kaj povrnit.
Torej če s telefonsko bančno aplikacijo, iz lastnega telefona, nakažeš denar, plačaš položnice, pošlješ nekomu denar... to pomeni, da je aplikacija ne-varna?

Jaz redno odpiram telefon, vpisujem v aplikacijo zneske po par 10 jurjev in me nikoli popolnoma nihče ne kliče ali karkoli podobnega.
Super nevarna aplikacija. Ok, če zanemarimo dvostopenjsko potrjevanje.

Utk ::

Ne. Ne-varna je, če lahko druga aplikacija vnese namesto tebe prijavo v to aplikacijo in nakazuje naokoli.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nova KBM in Abanka težave pri novi kartici (strani: 1 2 3 417 18 19 20 )

Oddelek: Loža
996155901 (45167) V-i-p
»

Predplačniška visa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15041381 (19537) sbawe64
»

Višje sodišče potrdilo sodbo: NLB mora povrniti škodo zaradi vdora v e-banko (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Varnost
23298862 (92073) sisemen 

Več podobnih tem