» »

Nova KBM in Abanka težave pri novi kartici

Nova KBM in Abanka težave pri novi kartici

««
19 / 20
»»

nejc_nejc ::

Ne ne, položnice se grem na navadnem ekranu in tipkovnici...
S kolegi opazujemo umotvore novodobnih IT_jevcev, tudi drugje, pa se dostikrat nasmejimo ob njihovih umotvorih....

Groot ::

nejc_nejc je izjavil:

Ne ne, položnice se grem na navadnem ekranu in tipkovnici...
S kolegi opazujemo umotvore novodobnih IT_jevcev, tudi drugje, pa se dostikrat nasmejimo ob njihovih umotvorih....


Da se kolegi ne smejijo bolj tebi...

facepalm ::

nejc_nejc je izjavil:

Ne ne, položnice se grem na navadnem ekranu in tipkovnici...
S kolegi opazujemo umotvore novodobnih IT_jevcev, tudi drugje, pa se dostikrat nasmejimo ob njihovih umotvorih....

Mi s kolegi se jim tudi posmehujemo medtem ko cakamo v vrsti za placat poloznice.

nejc_nejc ::

Groot je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Ne ne, položnice se grem na navadnem ekranu in tipkovnici...
S kolegi opazujemo umotvore novodobnih IT_jevcev, tudi drugje, pa se dostikrat nasmejimo ob njihovih umotvorih....


Da se kolegi ne smejijo bolj tebi...

Ne brez skrbi..
Resno,
Kakšna je dodana vrednost tega sistema, kjer moram dnevno kontrolirati koliko denarja imam še na razpolago, oziroma v izogib temu, vsakič (beri 10x) na mobiju spreminjati datum.

Groot ::

nejc_nejc je izjavil:

Groot je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

Ne ne, položnice se grem na navadnem ekranu in tipkovnici...
S kolegi opazujemo umotvore novodobnih IT_jevcev, tudi drugje, pa se dostikrat nasmejimo ob njihovih umotvorih....


Da se kolegi ne smejijo bolj tebi...

Ne brez skrbi..
Resno,
Kakšna je dodana vrednost tega sistema, kjer moram dnevno kontrolirati koliko denarja imam še na razpolago, oziroma v izogib temu, vsakič (beri 10x) na mobiju spreminjati datum.


Zakaj točno moraš dnevno spremljati koliko denarja imaš na razpolago? Če ti mora stanje na TRR dajat kontrolo pri zapravljanju, potem problem ni v sistemu, ampak kje drugje.

Jaz poskeniram vse položnice ko pridejo in potem preprosto pozabim na to. Obvestilo o izvršenem nalogu tako ali tako dobim na mail.

nejc_nejc ::

Ja, tebi očitno paše ta način.
Meni pa enostavno ne odgovarja, ker najraje plačam vse naenkrat in mam enako mir z njimi. Enaka zgodba je s trajniki, kar eni xy datumi.
Za ostale izdatke pa v +- 50 € na pamet vem kje sem in zadeva je zaključena.

Da se razumemo, stvar je itak jasna, vzemi ali pusti.

Je pa dejstvo, da se mnoge stvari proizvajajo zaradi proizvajanja in inflacija novih produktov proizvaja nove. Hitrost novih "proizvodov" je pa zaradi nematerijalnosti leteh samo še večja. In zelo veliko Zeppelin_ov leta nad nami. :)

BigBoss ::

nejc_nejc je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Zakaj bolano? Ker ni po tvoje?! V QR kodi so vsi podatki za plačilo, tudi datum, ki je na položnici. Če želiš prej plačati, spremeniš datum. Če plačuješ po datumu na položnici pa se plačilo izvede takoj, ko je mogoče.


Zakaj pa je to logično, ne da je dejstvo.

Zakaj ni tipkanje spremembe datuma samo v primeru, ko želim pačilo na datum na položnici.
Ni moja kaprica in mi je enostavno vseeno, samo zaradi preglednosti odlivov, BREZ dnevnega buljenja v elektroniko je preglednost na obstoječ način slabša.
Recimo plačam 10 položnic z datumi v naslednjih 14 dnevih. 10 različnih odteglajev.....
Ne vem, mogoče je smisel komplet sistema, da te priveže nase in si nonstop online, v kar dvomim, ali pač. Niso upoštevali robnih primerov :)
Nisem rad nonstop na online, mam kej bol pametnega za delat, škoda cajta.


Ne. Ne bo po tvoje. Meni in še marsikomu je super tako, kot je. Ko položnico dobim, jo poskeniram in se mi postavi "v vrsto" ter čaka na datum plačila. In nič mi ni treba popravljat. Plačeval prej kot je datum pa ne bom, ker ne mislim kreditirat vseh mogočih podjetij.

fikus_ ::

Meni je plačevanje po datumu na položnici čisto OK. Nejcu pač ne, moje sožalje.

Nekateri zgleda da ne morejo gledat denarja na računu in ga hitro do "0" spušijo ali celo v -.

jshadlsa232 ::

nejc_nejc je izjavil:

Ja, tebi očitno paše ta način.
Meni pa enostavno ne odgovarja, ker najraje plačam vse naenkrat in mam enako mir z njimi. Enaka zgodba je s trajniki, kar eni xy datumi.
Za ostale izdatke pa v +- 50 EUR na pamet vem kje sem in zadeva je zaključena.

Da se razumemo, stvar je itak jasna, vzemi ali pusti.

Je pa dejstvo, da se mnoge stvari proizvajajo zaradi proizvajanja in inflacija novih produktov proizvaja nove. Hitrost novih "proizvodov" je pa zaradi nematerijalnosti leteh samo še večja. In zelo veliko Zeppelin_ov leta nad nami. :)

Vse naenkrat ne mores placat brez stroskov opomina, ker datum placila ne pridejo vse na isti dan.

Ko bos zacel redno delat, bos imel dosti vec drugih "tezav" v lajfu.

Za management denarja priporocam https://www.youneedabudget.com/ , zbudgetiras si mesecne stroske, ter potem dejansko vidis koliko denarja imas realno po vseh stroskih. Tisti denar si zbudgetiras za pivo, cike, kurbe, IT, btc itd. Ce se kaj ostane, si das mesecno na stran v budget za avtoservis, gume. Ko pride dan ko rabis, vzames iz tega budgeta, saj denarja nisi tikal.

Zgodovina sprememb…

nejc_nejc ::

No punca_verjetno, pa da zaključimo:
z denarjem se srečujem že ene 30 let
normalna služba
srečno poročen s troje dece
položnice pa plačujem na enkrat

kar se pa omenjenega softwara in podobnih tiče, ima večina plašnice (une iz hipodroma) vase zakodirane (govorim o programju ne o osebah, da ne bo pomote)

BigBoss ::

Saj ti nihče ne brani plačevati vse naenkrat. Pač popraviš datum, ki ga je poskeniralo (pobralo iz kode) iz položnice.
Ne vem pa, zakaj pričakuješ, da bodo zato, da tebi ne bo treba tipkati današnjega datuma, ponarejali podatke prebrane iz uradnega doumenta.

Sindrom ::

Živjo, malo se bom vrinil v debato. Je že morda kaj več znanega glede tistega potrjevanja VISA spletnih plačil oz. nakupov brez pametnega mobilnega telefona pri NKBM?
Na spletni strani imajo že lep čas napisano, da iščejo rešitve. So že kaj našli? Bodo sploh?

lp
"If privacy is outlawed, only outlaws will have privacy." - Phil Zimmerman

N75 ::

Sem na NKBM, imam tudi predplačniško Visa s katero v glavnem plačujem na spletu, preko paypal gre tud brez android telefona, če je le možno koristim paypal.

Na mimovrste je tudi šlo plačilo, pa nekaj zunaj eu, pa še nekaj v Sloveniji, to do bili manjši zneski od 25€, večina plačil pa zavrnjeno.

Če ne ponudijo alternative bom vzel še eno predplačniško Visa ali MasterCard na eni drugi banki

RockyS ::

Ta teden nabavil nekaj preko AliExpressa (12€) in amazona (55€) brez problemov. Nisem potreboval telefona.

Tako da ne vem kake težave imaš.

Vuli ::

pri večini spletni strani rabiš mobilno app za potrdit plačilo. za Payapal in aliex, ne, ampak pri paypalu jo potrebuješ 1. ko dodaš kartico v svoj profil.
nekje pa še vedno prejmeš sms.
|Gb x570 Pro|R7 3700x|16GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Mikrohard ::

Če ti kupuješ v trgovinah, ki ne izvajajo dodatne avtentikacije (aliexpress in amazon), še ne pomeni, da to počnejo vsi.

destroyer2k ::

N75 je izjavil:

Sem na NKBM, imam tudi predplačniško Visa s katero v glavnem plačujem na spletu, preko paypal gre tud brez android telefona, če je le možno koristim paypal.

Na mimovrste je tudi šlo plačilo, pa nekaj zunaj eu, pa še nekaj v Sloveniji, to do bili manjši zneski od 25€, večina plačil pa zavrnjeno.

Če ne ponudijo alternative bom vzel še eno predplačniško Visa ali MasterCard na eni drugi banki


Sedaj je na vseh bankah potrebno potrditi spletno plačilo.

Vetrpiha ::

fikus_ je izjavil:

Zakaj bolano? Ker ni po tvoje?! V QR kodi so vsi podatki za plačilo, tudi datum, ki je na položnici. Če želiš prej plačati, spremeniš datum. Če plačuješ po datumu na položnici pa se plačilo izvede takoj, ko je mogoče.

Lahko pokažejo odtegljaj in denar prenakažejo na določen datum? Saj pri najboljši banki bi to moralo iti ali pač?:))

BigBoss je izjavil:

Saj ti nihče ne brani plačevati vse naenkrat. Pač popraviš datum, ki ga je poskeniralo (pobralo iz kode) iz položnice.
Ne vem pa, zakaj pričakuješ, da bodo zato, da tebi ne bo treba tipkati današnjega datuma, ponarejali podatke prebrane iz uradnega doumenta.

Jah, tako je pri najboljši banki v Sloveniji.
Kjer trdijo, da imam avto na lizing, ker sem ga vzel pri Summit Leasingu in oni nimajo kreditov.
Razmišljam, da moram drugič reči, da imam financiranje avtomobila pri Summit Credit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vetrpiha ()

N75 ::

destroyer2k je izjavil:

N75 je izjavil:

Sem na NKBM, imam tudi predplačniško Visa s katero v glavnem plačujem na spletu, preko paypal gre tud brez android telefona, če je le možno koristim paypal.

Na mimovrste je tudi šlo plačilo, pa nekaj zunaj eu, pa še nekaj v Sloveniji, to do bili manjši zneski od 25€, večina plačil pa zavrnjeno.

Če ne ponudijo alternative bom vzel še eno predplačniško Visa ali MasterCard na eni drugi banki


Sedaj je na vseh bankah potrebno potrditi spletno plačilo.


Potrdit že moraš plačilo,sam povsod ne rabiš android aplikacijo za potrjevanje.

Sindrom ::

Aha, zanimivo. Pravite, da ne teži vsepovsod za avtentikacijo? Hm, bom očitno moral še parkrat poskusiti s kakšnim nakupom.
Meni do sedaj samo na https://amazon.de ni težilo, vsepovsod drugje, kjer sem poskusil, pa.

lp
"If privacy is outlawed, only outlaws will have privacy." - Phil Zimmerman

woman ::

Kuponko mi je sinoči tudi zavrnil plačilo. Zadnjič enkrat tudi HOT polnjenje, a oni imajo vsaj PayPal.
Najboljša banka v Sloveniji my ass! :P

seniorman ::

A je že kdo pogruntal kako plačati stvari recimo na Spar/Merkator strani. Imam mobilno aplikacijo, vendar ne deluje. Ko poskušam plačati izdelke, vpišem številko kartice in grem korak dalje, kjer bi moralo vse delovati, in mi nato v spletni trgovini izpiše da je prišlo do napake.

V mobilno aplikacijo ne dobim nobenega notificationa, ki ga lahko potrdim, da res hočem plačati.

V nekaterih spletnih trgovinah deluje po starem načinu, torej da dobim SMS in vpišem 6-mestno številko.

Lep pozdrav

Vuli ::

Evo kreditno bodo zamenjali, tisti ki imate še staro od Abanke, si jo lahko dodate(novo) v mdenarnici, tudi če fizične niste še prijeli.
|Gb x570 Pro|R7 3700x|16GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Vetrpiha ::

To še vedno velja
Ne skrbi, oni že vedo. Kreditne še vedno ne moram dodati v mDenarnico.
Ker od začetka sploh niso vedeli, kaj bo z Abankinimi kreditnimi (januar), potem so rekli, da bi že morale biti menjane (januar), potem da dobimo nove (januar), zatem še pisno obvestilo, da dobimo nove (februar) in sedaj pred aprilom nimajo več pojma kdaj jih dobimo.

Pa zamik prikazovanja poslovanja s kreditno je tudi krepko čez teden dni.

Funkcionira kreditna tudi ne enako, kot je pri Abanki in oni se čudijo, da je to nemogoče.

Vuli ::

kaj valja?
|Gb x570 Pro|R7 3700x|16GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Vetrpiha ::

Da kreditne ne gre dodati v mDenarnico, prikaz transakcije v aplikaciji za kreditno je lahko tudi zamaknjen za teden dni, odloženo plačilo ni ravno odloženo na naslednji mesec, ne vedo kdaj jo bodo nadomestili z njihovo.
Govorim za Abankino kreditno.

Vuli ::

to ja, sej ti pravim, jaz sem novo že lahko dodal v mdenarnico, preko splente sem "podpisal" novo pogodbo in to je to novo kartico vidim tudi v spletni banki, prejel je pa še nisem.
Ta Abankina bo pač bila prekinjena enkrat ko prejmeš po pošti novo..
|Gb x570 Pro|R7 3700x|16GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Boobiz ::

Drugače samo kot info, kreditna kartica ne rabi biti dodana za potrjevanje spletnih nakupov. Kreditna kartica mora biti dodana zgolj, če želiš z aplikacijo plačevati na POS terminalih preko NFC.
I'm drunk, what's your excuse?

Vetrpiha ::

Kako pa potrjujrš potem nakupe?
Aja, so uvedli SMSe ...:))

destroyer2k ::

Vetrpiha je izjavil:

Kako pa potrjujrš potem nakupe?
Aja, so uvedli SMSe ...:))


Nisi pravilno prebral. Dodajanje kartice v aplikacijo je samo za NFC plačila. Za potrjevanje plačil so kartice avtomatsko vezane na aplikacijo, to da uporabnik doda za NFC je nepomembno.

Boobiz ::

Tako. Tudi sam sem dolgo norel, ko mi ni šlo dodat kartice, nakar sem šele potem ugotovil, da sploh ni potrebno da je dodana za potrjevanje. Kartica je za potrjevanje vezana na aplikacijo takoj ob aktivaciji appa.

Kritika NKBM je tukaj, da imajo precej slab FAQ. To, da ne rabiš dodane kartice za potrjevanje je uvaljeno pod neko drugo točko tako, da večina najbrž tega niti ne vidi. Jaz sem čisto slučajno.
I'm drunk, what's your excuse?

mtosev ::

Ja jaz tudi nimam kartice dodane pa lepo potrjujem nakupe brez nje.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 3600mhz Gskill
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UP3017, Win 11
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

cypena ::

Sem imel zopet eno čudno izkušnjo z NKBM in nakupom preko nemškega Amazona. 16.marca sem naročil sem več različnih artiklov in jih tudi plačal kot ponavadi in po ustaljenem postopku, nič novega. No, potem pa, večina artiklov gre naprej in jih nekaj tudi po parih dneh že dobim, za enega pa kar še čakam in čakam da ga kitajski prodajalec odpošlje pa nič. Sem mislil, da pač nekaj palamudi in mogoče čaka na zalogo, ker točno takih artiklov ni bilo ravno na pretek in izbiro... In tako čakam od 16. do 30.marca, nakar ta zadnji dan dobim sms, da je bilo izvedeno plačilo za nakup preko Amazona in to za točno ta nakup, katerega sem od 16.marca zaman čakal, da ga odpošljejo, ker je, kot kaže, moje plačilo nekje obviselo v zraku za 14 dni. Najbrž na banki, vsaj pomoje. Dosedaj takega zamika plačila še nisem doživel pri spletnih nakupih. Res je pa da nisem preverjal izpiskov na banki ampak to niti nima veze s tem, da je izvedba plačila toliko časa trajala. Ne vem kdo bi bil drug krivec, kot ta naša najboljša spletna banka v Sloveniji. Če ima kdo kak drugačen odgovor na to ali podobno izkušnjo me pa lahko popravi.

V glavnem tale NKBM mi gre vedno bolj na organ, ker se slabe izkušnje kar vrstijo.
Že na začetku je bil sam prehod iz Abanke na Nkbm ena velika žalost, milo rečeno.
V trgovini mi je tudi že nekajkrat zavrnilo plačilo preko telefona, čeprav je kdaj prej pri tej isti banki tako plačevanje normalno delovalo, s fizično kartico je šlo potem brez težav.
Razni manjši ali večji nenaročeni zamiki plačila tudi nekako ne sodijo v današnji čas pa včasih imam občutek, da mora pri spletnem plačevanju za vsako transakcijo en bančni uslužbenec na roke predelati moj zahtevek, toliko časa traja. Mogoče ga pa, kaj ga veš...
Kakorkoli, slabe izkušnje in grenak priokus z Nkbm se večajo iz meseca v mesec. Nekako dobivam občutek, da se sploh ne morem več zanesti na te usluge, katere so bile pri Abanki brez zapletov takoj izvedene. Kot bi šli v letu 2021 par korakov nazaj in ne naprej. Samo še krš nam prodajajo na vsakem koraku, oglašujejo pa kot suho zlato.
Pa ne samo pri bančnih uslugah temveč se taka gnila praksa širi v čisto vse pore našega življenja :P ampak to je že offtopic :)
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar... pa lep dan :)

Boobiz ::

cypena je izjavil:

Sem imel zopet eno čudno izkušnjo z NKBM in nakupom preko nemškega Amazona. 16.marca sem naročil sem več različnih artiklov in jih tudi plačal kot ponavadi in po ustaljenem postopku, nič novega. No, potem pa, večina artiklov gre naprej in jih nekaj tudi po parih dneh že dobim, za enega pa kar še čakam in čakam da ga kitajski prodajalec odpošlje pa nič. Sem mislil, da pač nekaj palamudi in mogoče čaka na zalogo, ker točno takih artiklov ni bilo ravno na pretek in izbiro... In tako čakam od 16. do 30.marca, nakar ta zadnji dan dobim sms, da je bilo izvedeno plačilo za nakup preko Amazona in to za točno ta nakup, katerega sem od 16.marca zaman čakal, da ga odpošljejo, ker je, kot kaže, moje plačilo nekje obviselo v zraku za 14 dni. Najbrž na banki, vsaj pomoje. Dosedaj takega zamika plačila še nisem doživel pri spletnih nakupih. Res je pa da nisem preverjal izpiskov na banki ampak to niti nima veze s tem, da je izvedba plačila toliko časa trajala. Ne vem kdo bi bil drug krivec, kot ta naša najboljša spletna banka v Sloveniji. Če ima kdo kak drugačen odgovor na to ali podobno izkušnjo me pa lahko popravi.



Preveri od kje so ti trgali. Amazon ima več izpostav od kjer trgajo plačila. Nekatere trgajo takoj, nekateri (amazon luxembourg al nekaj?) pa kasneje, ko pošljejo. Mislim, da mi je o točno tej zadevi nekoč nekdo flancal, zato se spomnim te fore z izpostavami, ker je bil tud to takrat odgovor NKBMa.
I'm drunk, what's your excuse?

Vetrpiha ::

Če ima Amazon v svojem lagerju, potem se ziher plačilo izvede takoj oziroma se naredi vsaj rezervacija.
Če gre kdaj kje za kako naročnino v nestandardni obliki, potem se lahko zgodi tudi, da je banka dala podjetje na črno listo.
Seveda nobenega obvestila nikjer, moraš osebno v poslovalnico in tam podpisati, da dovoliš transakcije za te in one storitve.

jshadlsa232 ::

cypena je izjavil:

Sem imel zopet eno čudno izkušnjo z NKBM in nakupom preko nemškega Amazona. 16.marca sem naročil sem več različnih artiklov in jih tudi plačal kot ponavadi in po ustaljenem postopku, nič novega. No, potem pa, večina artiklov gre naprej in jih nekaj tudi po parih dneh že dobim, za enega pa kar še čakam in čakam da ga kitajski prodajalec odpošlje pa nič. Sem mislil, da pač nekaj palamudi in mogoče čaka na zalogo, ker točno takih artiklov ni bilo ravno na pretek in izbiro... In tako čakam od 16. do 30.marca, nakar ta zadnji dan dobim sms, da je bilo izvedeno plačilo za nakup preko Amazona in to za točno ta nakup, katerega sem od 16.marca zaman čakal, da ga odpošljejo, ker je, kot kaže, moje plačilo nekje obviselo v zraku za 14 dni. Najbrž na banki, vsaj pomoje. Dosedaj takega zamika plačila še nisem doživel pri spletnih nakupih. Res je pa da nisem preverjal izpiskov na banki ampak to niti nima veze s tem, da je izvedba plačila toliko časa trajala. Ne vem kdo bi bil drug krivec, kot ta naša najboljša spletna banka v Sloveniji. Če ima kdo kak drugačen odgovor na to ali podobno izkušnjo me pa lahko popravi.

V glavnem tale NKBM mi gre vedno bolj na organ, ker se slabe izkušnje kar vrstijo.
Že na začetku je bil sam prehod iz Abanke na Nkbm ena velika žalost, milo rečeno.
V trgovini mi je tudi že nekajkrat zavrnilo plačilo preko telefona, čeprav je kdaj prej pri tej isti banki tako plačevanje normalno delovalo, s fizično kartico je šlo potem brez težav.
Razni manjši ali večji nenaročeni zamiki plačila tudi nekako ne sodijo v današnji čas pa včasih imam občutek, da mora pri spletnem plačevanju za vsako transakcijo en bančni uslužbenec na roke predelati moj zahtevek, toliko časa traja. Mogoče ga pa, kaj ga veš...
Kakorkoli, slabe izkušnje in grenak priokus z Nkbm se večajo iz meseca v mesec. Nekako dobivam občutek, da se sploh ne morem več zanesti na te usluge, katere so bile pri Abanki brez zapletov takoj izvedene. Kot bi šli v letu 2021 par korakov nazaj in ne naprej. Samo še krš nam prodajajo na vsakem koraku, oglašujejo pa kot suho zlato.
Pa ne samo pri bančnih uslugah temveč se taka gnila praksa širi v čisto vse pore našega življenja :P ampak to je že offtopic :)


>ker kupujem pri kikiriki amazon sellerjih, je kriva banka

Si ziher da si dovolj zrel za spletno nakupovanje?

cypena ::

Kakor gledam in iščem je v sms obvestilu in v Bank appu pri kitajskem prodajalcu AMZN Mktp DE*MU2TH86R4 ,pri Nemcu pa AMZN Mktp DE*MU2SR6FQ4, kakšnih drugih detajlov ne vidim oziroma ne najdem. Na Amazonu je bil izdelek na zalogi kar je še kar,ni bil pod naročnino, dostava pa trenutno kaže okoli 3dni v Slo in je bilo takrat podobno. Kar je po dejansko izvedenem plačilu tudi veljalo. Zato sem tudi takoj pomislil na nekje obviselo plačilo in je po dosedanjih izkušnjah krivda padlča na Nkbm. Prodajalec je fulfilled by Amazon, če to kaj pomeni tukaj, predvsem pri kikirikijih ;)
Dosedaj mi še noben pa naj bo kikiriki, kartofl ali pa kapus prodajalec, delal težav s plačilom v njegovo smer, vsaj na tak način ne.
Če Nkbm v tem primeru ni kriva za to, se seveda posipam s pepelom, da ne bo koga še kap :D
Če bi bila to edina taka neugodna izkušnja z banko v teh dobrih treh mesecih, niti ne bi pojamral. Zihr :))
če seješ veter, boš po vsej verjetnosti požel vihar... pa lep dan :)

Sanibelt ::

Mam NKBM Viso Debit kartico, predplačniško, in vedno ko grem na Binance in dam Deposit w Bank Card mi pol napiše "Transaction declined" al kdo zna kak lahk fixam to?
Sem vprasal kolega, ki ima enako kartico in ma isti problem.

Phantomeye ::

a se še komu noče povezat v aplikacijo (app, web)? že ponoči ni šlo zdej čez dan se pa tud vse zatika. Glihkar mi je poslalo 5 žetonov (istih) in me je vseeno time-outalo.

link_up ::

Phantomeye je izjavil:

a se še komu noče povezat v aplikacijo (app, web)? že ponoči ni šlo zdej čez dan se pa tud vse zatika. Glihkar mi je poslalo 5 žetonov (istih) in me je vseeno time-outalo.


mhm, ne vem zakaj se grejo IT, ce jim ne gre. Crap of the day.
In and Out

BigBoss ::

Definitivno mi danes ne dela niti spletna niti mobilna aplikaicja. Samo vrti ....

cortez ::

>Potrjujem. N.01 spletna banka v Sloveniji spet ne deluje.

Kvinta ::

Moja žena pravi da dela vse normalno samo da je malo bolj počasi vse skupaj.
A.C.A.B

Maja321 ::

ne deluje niti počasi, ne spletna ne mobilna, te prej vrže ven oz.sporoči, da trenutno ni na voljo. Ta trenutno traja že od zgodnjih jutranjih ur oz.očitno že od nočnih, kot nekateri poročate.

Kvinta ::

...pred 5 min sem gledal je šla ven logout odjavi se in spet log in dela samo bolj počasi ,da ti zgrabi žeton rabi 1,45 min :))
A.C.A.B

BigBoss ::

V 10-em poskusu sem dobil prijavno stran. Žeton potekel, preden se je stran prijavila.

BCSman ::

Meni ze par mesecev ne deluje placevanje z visoelektron od nove kbm
V IziMobil alikaciji, napise "Nakup ni uspel". S kartico od druge banke brez problema.

bojsi ::

Ne dela spletna ("Trenutno se ne morete prijaviti.Poskusite pozneje."), app na telefonu tudi ne. Že cel dan.

Na supportu 080-17-70 imajo kar posneto sporočilo, da ne deluje in da njihovi strokovnjaki že odpravljajo.

"Najboljša spletna in mobilna banka 2020".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bojsi ()

Sanibelt ::

Mam NKBM Viso Debit kartico, predplačniško, in vedno ko grem na Binance in dam Deposit w Bank Card mi pol napiše "Transaction declined" , ko pa grem direkt kupit kripto na Binance mi pa napise "Unable to Process
. To protect your account, your trade will not be proceeded." al kdo zna kak lahk fixam to?
Sem vprasal kolega, ki ima enako kartico in ma isti problem.

Mikrohard ::

bojsi je izjavil:

Ne dela spletna ("Trenutno se ne morete prijaviti.Poskusite pozneje."), app na telefonu tudi ne. Že cel dan.

Na supportu 080-17-70 imajo kar posneto sporočilo, da ne deluje in da njihovi strokovnjaki že odpravljajo.

"Najboljša spletna in mobilna banka 2020".

Najbolj hroščata spletna banka v Sloveniij.
««
19 / 20
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

katera Banka (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
17841524 (2352) lithium
»

Visa Electron (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
33093869 (12719) Vetrpiha
»

Visa debetna- spletni nakupi

Oddelek: Loža
412358 (1522) Egidij88
»

bank@net od NKBM

Oddelek: Pomoč in nasveti
365126 (2061) smacker
»

Predplačniška visa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
15030317 (8473) sbawe64

Več podobnih tem