Forum » Loža » Postajna usluga - avtobus
Postajna usluga - avtobus
Robocop1 ::
Včerajšnjo nedeljo sem izkoristil za skok na Bled, in sicer z javnim prevozom. Če ne z lastnim prevozom, sem do sedaj večinoma potoval z vlakom. Včeraj pa sem se šel za spremembo z avtobusom. Dobra novica je, da z vikend popustom iz Ljubljane na Bled in nazaj prideš za samo 3,60 EUR. Za ceno 6 EUR pa imaš že povratno potovanje z Dolenjske - kar je cenejše kot ura parkiranja na Bledu. Da porabe goriva (v primeru potovanja z avtom) niti ne omenjam.
Kar pa me zanima, je naslednje: Na vozovnici, kupljeni na glavni avtobusni postaji v Ljubljani, sem opazil napis "Postajna usluga" in znesek 0,6 EUR (glej sliko spodaj). Ko sem se vračal z Bleda, sem vozovnico kupil na avtobusu in ta postajna usluga ni nikjer navedena. To se mi bere kot nekakšen dodaten pribitek, ker sem vozovnico kupil na postaji in so z menoj imeli delo. Na vlakih je ponavadi tako, da ti dodatnih 5 EUR zaračunajo, če vozovnice ne kupiš na postaji. Tu pa zgleda kot bi bilo ravno obratno - dodaten znesek, ker sem vozovnico kupil na postaji.
Kako je sedaj s tem? Bi bila vozovnica Ljubljana - Bled cenejša, če bi jo kupil direktno na avtobusu (namesto na avtobusni postaji)?
Kar pa me zanima, je naslednje: Na vozovnici, kupljeni na glavni avtobusni postaji v Ljubljani, sem opazil napis "Postajna usluga" in znesek 0,6 EUR (glej sliko spodaj). Ko sem se vračal z Bleda, sem vozovnico kupil na avtobusu in ta postajna usluga ni nikjer navedena. To se mi bere kot nekakšen dodaten pribitek, ker sem vozovnico kupil na postaji in so z menoj imeli delo. Na vlakih je ponavadi tako, da ti dodatnih 5 EUR zaračunajo, če vozovnice ne kupiš na postaji. Tu pa zgleda kot bi bilo ravno obratno - dodaten znesek, ker sem vozovnico kupil na postaji.
Kako je sedaj s tem? Bi bila vozovnica Ljubljana - Bled cenejša, če bi jo kupil direktno na avtobusu (namesto na avtobusni postaji)?
Robocop1 ::
Že precej stara stvar: https://ljubljanainfo.com/novica/lokaln...
Sem zasledil tale link, vendar si odgovora nisem znal interpretirati.
Normalno je, da je vozovnico treba natisniti, vsaj dokler se sistem ne digitalizira. Tudi če jo kupim direktno na avtobusu, jo bo moral natisniti šofer. Zato ne razumem, v čem je fora te postajne usluge, kdaj se to računa oz. kdaj se ne računa...
Robocop1 ::
Kako ima lahko prevoznik ceno 1,6 eur, AP pa 1,4 eur?
Avtobus z Bleda ni šel po istih postajah kot na Bled. Posledično se tudi cena razlikuje.
Je pa zanimivo, da je (kolikor razumem) na avtobusu kupljena vozovnica cenejša. Torej dajmo vsi vozovnico plačat na avtobusu in naredit 5 minut zamude, ker bo šofer moral vsakemu posebej pobrat denar, vrnit ostanek in natisnit vozovnico. Zanimiva logika.
mn ::
Po moje je stvar v tem, da AP Ljubljana d.d. nima nic z Arriva d.o.o. in je to edini nacin da dobi del zneska za vozovnico.
Medtem ko pri Slovenskih zeleznicah pa kupis vozovnico verjetno v njihovem kiosku/avtomatu.
Sicer bi se Arriva in AP Ljubljana se vedno lahko dogovorila interno za placilo provizije, ...
Medtem ko pri Slovenskih zeleznicah pa kupis vozovnico verjetno v njihovem kiosku/avtomatu.
Sicer bi se Arriva in AP Ljubljana se vedno lahko dogovorila interno za placilo provizije, ...
enemon ::
Kako ima lahko prevoznik ceno 1,6 eur, AP pa 1,4 eur?
Avtobus z Bleda ni šel po istih postajah kot na Bled. Posledično se tudi cena razlikuje.
Je pa zanimivo, da je (kolikor razumem) na avtobusu kupljena vozovnica cenejša. Torej dajmo vsi vozovnico plačat na avtobusu in naredit 5 minut zamude, ker bo šofer moral vsakemu posebej pobrat denar, vrnit ostanek in natisnit vozovnico. Zanimiva logika.
Lani Arrivin voznik od mene ni hotel vzeti denarja, ker korona. Ko sem mu hotel dati gotovino v roke, jih je umikal in govoril, da naj grem kupit na postajo. Isto je počel eni turistki, ki potem ni prišla na ta avtobus in posledično zamudila tudi letalo z Brnika. Kljub temu da se je jokala, da mora nujno na avion in k mami, ji ni hotel prodati karte, čeprav bi jo po pravilih moral. Res precej Arrivinih voznikov je poden od podna. Enkrat se je en drl za mano po busu, zakaj ga nisem pozdravil, a vedno ko jih pozdraviš, nihče ne odzdravi. Ena voznica pa se je, ko sem jo spraševal za smer busa (stal sem pred busom) drla na ves glas maskaaaa. Res čudaki..
starfotr ::
Po moje je stvar v tem, da AP Ljubljana d.d. nima nic z Arriva d.o.o. in je to edini nacin da dobi del zneska za vozovnico.
Medtem ko pri Slovenskih zeleznicah pa kupis vozovnico verjetno v njihovem kiosku/avtomatu.
Sicer bi se Arriva in AP Ljubljana se vedno lahko dogovorila interno za placilo provizije, ...
AP LJ ima ogromno z Arrivo in tudi vsemi ostalimi prevozniki, ki koristijo storitve od AP (zakup peronov itd.). Zagotovo imajo vzpostavljen sistem prodaje vozovnic in od tega dobijo provizijo. Nihče namreč ne dela zastonj. Zakaj bi sploh prodajali nekaj brez provizije?
mn ::
Po moje je stvar v tem, da AP Ljubljana d.d. nima nic z Arriva d.o.o. in je to edini nacin da dobi del zneska za vozovnico.
Medtem ko pri Slovenskih zeleznicah pa kupis vozovnico verjetno v njihovem kiosku/avtomatu.
Sicer bi se Arriva in AP Ljubljana se vedno lahko dogovorila interno za placilo provizije, ...
AP LJ ima ogromno z Arrivo in tudi vsemi ostalimi prevozniki, ki koristijo storitve od AP (zakup peronov itd.). Zagotovo imajo vzpostavljen sistem prodaje vozovnic in od tega dobijo provizijo. Nihče namreč ne dela zastonj. Zakaj bi sploh prodajali nekaj brez provizije?
Ker, kakor zgleda, jo zaracunajo direktno kupcu karte kot loceno postavko na racunu. Kart seveda se ne pomeni da ne jemljejo z obeh strani.
IgorCardanof ::
Kako ima lahko prevoznik ceno 1,6 eur, AP pa 1,4 eur?
Avtobus z Bleda ni šel po istih postajah kot na Bled. Posledično se tudi cena razlikuje.
Je pa zanimivo, da je (kolikor razumem) na avtobusu kupljena vozovnica cenejša. Torej dajmo vsi vozovnico plačat na avtobusu in naredit 5 minut zamude, ker bo šofer moral vsakemu posebej pobrat denar, vrnit ostanek in natisnit vozovnico. Zanimiva logika.
Lani Arrivin voznik od mene ni hotel vzeti denarja, ker korona. Ko sem mu hotel dati gotovino v roke, jih je umikal in govoril, da naj grem kupit na postajo. Isto je počel eni turistki, ki potem ni prišla na ta avtobus in posledično zamudila tudi letalo z Brnika. Kljub temu da se je jokala, da mora nujno na avion in k mami, ji ni hotel prodati karte, čeprav bi jo po pravilih moral. Res precej Arrivinih voznikov je poden od podna. Enkrat se je en drl za mano po busu, zakaj ga nisem pozdravil, a vedno ko jih pozdraviš, nihče ne odzdravi. Ena voznica pa se je, ko sem jo spraševal za smer busa (stal sem pred busom) drla na ves glas maskaaaa. Res čudaki..
Jaz bi tej turistki v tem primeru plačal to karto. Škoda, da se ni noben pogumen našel
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ne odgovarjam na DM.
AngelOfDeath ::
Kako ima lahko prevoznik ceno 1,6 eur, AP pa 1,4 eur?
Avtobus z Bleda ni šel po istih postajah kot na Bled. Posledično se tudi cena razlikuje.
Je pa zanimivo, da je (kolikor razumem) na avtobusu kupljena vozovnica cenejša. Torej dajmo vsi vozovnico plačat na avtobusu in naredit 5 minut zamude, ker bo šofer moral vsakemu posebej pobrat denar, vrnit ostanek in natisnit vozovnico. Zanimiva logika.
Lani Arrivin voznik od mene ni hotel vzeti denarja, ker korona. Ko sem mu hotel dati gotovino v roke, jih je umikal in govoril, da naj grem kupit na postajo. Isto je počel eni turistki, ki potem ni prišla na ta avtobus in posledično zamudila tudi letalo z Brnika. Kljub temu da se je jokala, da mora nujno na avion in k mami, ji ni hotel prodati karte, čeprav bi jo po pravilih moral. Res precej Arrivinih voznikov je poden od podna. Enkrat se je en drl za mano po busu, zakaj ga nisem pozdravil, a vedno ko jih pozdraviš, nihče ne odzdravi. Ena voznica pa se je, ko sem jo spraševal za smer busa (stal sem pred busom) drla na ves glas maskaaaa. Res čudaki..
Glede na to da ti je ponudil brezplačni prevoz ne vem zakaj ga nisi izkoristil.
Prav tako bi isto svetoval turistki.
edit: Slovnica
enemon ::
IgorCardanof je izjavil:
Kako ima lahko prevoznik ceno 1,6 eur, AP pa 1,4 eur?
Avtobus z Bleda ni šel po istih postajah kot na Bled. Posledično se tudi cena razlikuje.
Je pa zanimivo, da je (kolikor razumem) na avtobusu kupljena vozovnica cenejša. Torej dajmo vsi vozovnico plačat na avtobusu in naredit 5 minut zamude, ker bo šofer moral vsakemu posebej pobrat denar, vrnit ostanek in natisnit vozovnico. Zanimiva logika.
Lani Arrivin voznik od mene ni hotel vzeti denarja, ker korona. Ko sem mu hotel dati gotovino v roke, jih je umikal in govoril, da naj grem kupit na postajo. Isto je počel eni turistki, ki potem ni prišla na ta avtobus in posledično zamudila tudi letalo z Brnika. Kljub temu da se je jokala, da mora nujno na avion in k mami, ji ni hotel prodati karte, čeprav bi jo po pravilih moral. Res precej Arrivinih voznikov je poden od podna. Enkrat se je en drl za mano po busu, zakaj ga nisem pozdravil, a vedno ko jih pozdraviš, nihče ne odzdravi. Ena voznica pa se je, ko sem jo spraševal za smer busa (stal sem pred busom) drla na ves glas maskaaaa. Res čudaki..
Jaz bi tej turistki v tem primeru plačal to karto. Škoda, da se ni noben pogumen našel
Kako bi ji kupil, če ni hotel vzeti denarja, saj je imela denar za karto sicer.
starfotr ::
Šoferji so v veliki večini primerov dokaj neprijazni, imajo težave s komunikacijo - očitno je temu tako, ker morajo biti večino časa tiho, tišči jih na WC, ker ni dovolj WCjev na relaciji kjer vozijo, so zastoji itd. vozijo vse dni v letu...
Skratka, dokaj zafrknjen job. Ampak to še ne pomeni, da morajo svoje frustracije stresat na vse in jim grenit življenje zaradi tega. Take bi bilo treba prijavit firmi. Vendar navadno nič ne ukrepajo, ker vedo da gre za dokaj težavne ljudi. V zadnjem času pa še ni dovolj šoferjev, zato jih pustijo, da delajo kar hočejo, samo da ne dajo odpovedi.
Poleg tega nimajo dovolj menjalnega denarja - za kar je krivo vodstvo in potem stresajo še te gnev na potnike, kako si upajo priti brez drobiža (aka manj od 10 eur) ali točnega zneska na avtobus.
Cena vozovnic je že leta ista. Še burek se je podražil. Očitno je bila ta cena postavljena precej previsoko v preteklih letih ali pa sedaj vsako leto več denarja gre iz proračuna za doplačevanje primanjkljaja.
Vse podatke sedaj že leta vodijo elektronsko. Pa še vedno jim ne uspe, da bi bilo dovolj avtobusovna voljo, saj potnike zavračajo na določenih postajah.
Storitev je zelo slaba, kot je slaba tudi AP LJ (tudi v drugih mestih imajo slabe postaje). To je pač katastrofa, da sploh še obstaja.
Skratka, dokaj zafrknjen job. Ampak to še ne pomeni, da morajo svoje frustracije stresat na vse in jim grenit življenje zaradi tega. Take bi bilo treba prijavit firmi. Vendar navadno nič ne ukrepajo, ker vedo da gre za dokaj težavne ljudi. V zadnjem času pa še ni dovolj šoferjev, zato jih pustijo, da delajo kar hočejo, samo da ne dajo odpovedi.
Poleg tega nimajo dovolj menjalnega denarja - za kar je krivo vodstvo in potem stresajo še te gnev na potnike, kako si upajo priti brez drobiža (aka manj od 10 eur) ali točnega zneska na avtobus.
Cena vozovnic je že leta ista. Še burek se je podražil. Očitno je bila ta cena postavljena precej previsoko v preteklih letih ali pa sedaj vsako leto več denarja gre iz proračuna za doplačevanje primanjkljaja.
Vse podatke sedaj že leta vodijo elektronsko. Pa še vedno jim ne uspe, da bi bilo dovolj avtobusovna voljo, saj potnike zavračajo na določenih postajah.
Storitev je zelo slaba, kot je slaba tudi AP LJ (tudi v drugih mestih imajo slabe postaje). To je pač katastrofa, da sploh še obstaja.
Robocop1 ::
Zaenkrat sem mnenja, da je avtobusni promet dokaj neurejen. Sistem Slovenskih železic bi moral biti za vzgled:
Pri SŽ veš, kam pogledati vozni red (enotna spletna stran), za avtobusni promet ima vsako mesto oz. vsak prevoznik svojo spletno stran (potrebno iskanje informacij).
Pri SŽ so cene lepo definirane (ista postavka, doplačilo na določene vlake), medtem ko pri avtobusih ima vsak prevoznik svojo tarifo.
Pri SŽ veš, kam pogledati vozni red (enotna spletna stran), za avtobusni promet ima vsako mesto oz. vsak prevoznik svojo spletno stran (potrebno iskanje informacij).
Pri SŽ so cene lepo definirane (ista postavka, doplačilo na določene vlake), medtem ko pri avtobusih ima vsak prevoznik svojo tarifo.
Invictus ::
Sistem Slovenskih železic bi moral biti za vzgled:
Ti to resno?
Oni so 100 let za kravami, ki se ne letni bazi selijo v Afriki...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
starfotr ::
Zaenkrat sem mnenja, da je avtobusni promet dokaj neurejen. Sistem Slovenskih železic bi moral biti za vzgled:
Pri SŽ veš, kam pogledati vozni red (enotna spletna stran), za avtobusni promet ima vsako mesto oz. vsak prevoznik svojo spletno stran (potrebno iskanje informacij).
Pri SŽ so cene lepo definirane (ista postavka, doplačilo na določene vlake), medtem ko pri avtobusih ima vsak prevoznik svojo tarifo.
V bistvu ravno pri avtobusih imajo vsi enotno tarifo. Medtem, ko pri železnicah imaš odvisno od tega koliko kakšna občina sofinancira (npr. Domžale, Kamnik itd.)
https://www.lpp.si/sites/www.jhl.si/fil...
Robocop1 ::
Sistem Slovenskih železic bi moral biti za vzgled:
Ti to resno?
Oni so 100 let za kravami, ki se ne letni bazi selijo v Afriki...
Problem Slovenskih železnic je samo zastarelost železniških prog. Sistem prodaje in informiranja pa je v redu:
- Ena spletna stran, kjer lahko vidiš informacije, vozne rede, cenik itd.
- Ena aplikacija, kjer lahko vidiš informacije/vozne rede in kupiš vozovnico znotraj Slo.
- Večina postaj je opremljenih s kartomati, kjer si lahko pogledaš vozni red ali kupiš vozovnico.
- Če pa potuješ kam v tujino, imaš en mednarodni vozni red in ti ni treba gledati na 3 različna mesta.
Kaj od tega ima avtobusni sistem? Če s Primorske potuješ v Prekmurje, moraš pogledati na vsaj 2 konca, da vidiš vozni red in splaniraš potovanje.
V bistvu ravno pri avtobusih imajo vsi enotno tarifo. Medtem, ko pri železnicah imaš odvisno od tega koliko kakšna občina sofinancira (npr. Domžale, Kamnik itd.)
https://www.lpp.si/sites/www.jhl.si/fil...
To ti je link za LPP. Kaj pa za kraje, ki so daleč stran od LJ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Robocop1 ()
miha98 ::
IgorCardanof je izjavil:
Kako ima lahko prevoznik ceno 1,6 eur, AP pa 1,4 eur?
Avtobus z Bleda ni šel po istih postajah kot na Bled. Posledično se tudi cena razlikuje.
Je pa zanimivo, da je (kolikor razumem) na avtobusu kupljena vozovnica cenejša. Torej dajmo vsi vozovnico plačat na avtobusu in naredit 5 minut zamude, ker bo šofer moral vsakemu posebej pobrat denar, vrnit ostanek in natisnit vozovnico. Zanimiva logika.
Lani Arrivin voznik od mene ni hotel vzeti denarja, ker korona. Ko sem mu hotel dati gotovino v roke, jih je umikal in govoril, da naj grem kupit na postajo. Isto je počel eni turistki, ki potem ni prišla na ta avtobus in posledično zamudila tudi letalo z Brnika. Kljub temu da se je jokala, da mora nujno na avion in k mami, ji ni hotel prodati karte, čeprav bi jo po pravilih moral. Res precej Arrivinih voznikov je poden od podna. Enkrat se je en drl za mano po busu, zakaj ga nisem pozdravil, a vedno ko jih pozdraviš, nihče ne odzdravi. Ena voznica pa se je, ko sem jo spraševal za smer busa (stal sem pred busom) drla na ves glas maskaaaa. Res čudaki..
Jaz bi tej turistki v tem primeru plačal to karto. Škoda, da se ni noben pogumen našel
Jaz pa bi računal sej vemo kako... no odvisno od let in izgleda... ;0
starfotr ::
To ti je link za LPP. Kaj pa za kraje, ki so daleč stran od LJ?
https://www.nomago.si/cenik-ijpp-vozovn...
oziroma: https://www.nomago.si/storage/app/media...
https://arriva.si/avtobusni-prevozi/cen...
http://arriva.si/wp-content/uploads/202...
Skratka vsi imajo isto.
fikus_ ::
Ideja za aplikacijo; vpišeš začetno in koncno destinacijo v SLO, željen čas potovanja in aplikacija ti da načrt potovanja.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
mn ::
fikus_ ::
Za javni promet.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Legon ::
feryz ::
Za javni promet.Ja, za javni promet, zakaj pa?
Sem včeraj tamalo pobral z vlaka. Rampa čez cesto se spusti točno ob uri, vlak pa 10 minut zamude. In potem čakaš kot magarac pri tisti rampi, da se končno vlak pripelje mimo. Ok, jaz sem itak vlak čakal, za ostale je bilo bistveno bolj nerodno.
Legon ::
Torej hočeš povedat, da rampe na železniških prehodih delujejo po urniku, ne pa po dejanskem gibanju vlakov... resno, kaj vse ljudje ne poskusijo prodat.
Invictus ::
Tako nekako.
Nadzor nad padanjem kamnov na tire, je recimo, iz Titovih časom. Zazna kamen nekje na dolžini 5 km.
Potem pa zmanjšajo hitrost vlaka, pa par manjdelcev na progo da prehodijo 5 km in najdejo kamen. Koliko časa to traja, si lahko mislite...
Nadzor nad padanjem kamnov na tire, je recimo, iz Titovih časom. Zazna kamen nekje na dolžini 5 km.
Potem pa zmanjšajo hitrost vlaka, pa par manjdelcev na progo da prehodijo 5 km in najdejo kamen. Koliko časa to traja, si lahko mislite...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
feryz ::
Torej hočeš povedat, da rampe na železniških prehodih delujejo po urniku, ne pa po dejanskem gibanju vlakov... resno, kaj vse ljudje ne poskusijo prodat.Jaz ti hočem povedati včerajšnjo prakso, iz prve roke. Ti pa si razlagaj kakor hočeš.
Ampak eni celo hvalijo to boštvo od organizacije. Tudi taki obstajajo.
Legon ::
ja, ja. Definitivno kupim take pravljice. Nekaj povsem normalnega, da rampe delajo po svojem urniku in nimajo nič z dejanskim gibanjem vlaka. To je čisto normalno, da dnevno vlaki, ki zamujajo gazijo vozila na cesti, ker vsi vemo, da se rampe gibljejo po urniku.
starfotr ::
AP Lj ima monopol na te lokaciji. Zato lahko počnejo kar želijo.
Kako točno ima AP LJ monopol nad prodajo kart? Jaz še v življenju nisem kupil karte pri njih pa se vsaj dvakrat mesečno peljem z avtobusom v/iz Ljubljane.
Ni druge fizične prodajalne vozovnic. Lahko pa kupiš vozovnico pri vozniku.
starfotr ::
Mislim, da je zanemarljiv delež prodanih enkratnih vozovnic online za notranji promet. Na okencih AP je pa pogosto gneča.
Ni tudi nekih avtomatov za vozovnice ali podobno. Skratka, kamena doma.
Ni tudi nekih avtomatov za vozovnice ali podobno. Skratka, kamena doma.
cvalsr ::
Kaj od tega ima avtobusni sistem?
Za info:
Ne komentiram cen, plačevanja in cenikov, nisem gledal;
zgodil pa se je ČUDEŽ ČUDEŽEV! Golobasti ničvredneži so uspeli narediti vsaj eno koristno stvar, namreč (po)enoten vozni red za avtobuse in vlake za celo Slovenijo! Sicer z dvoletno zamudo glede na obljubo, a vendarle. Železnice so to imele že prej, zdaj pa je oboje skupaj.
Upam, da bo delalo in da ne bo nekakšen 'seznam napak'.
Poglejte "SIMO.SI"
Še o Ferizovem čakanju na rampo: Kaj ko bi med čakanjem telefoniral 'železničarjem', da imajo napako (za katero mogoče ne vedo) in naj popravijo, a? Se je lažje tule pizdakat.
Pred leti so se v Kamniku rampe odprle pred prihodom vlaka in se zaprle po njegovem odhodu ter ostale zaprte. Ne boš verjel, da so nevarno burlesko hitro 'zrihtali'.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cvalsr ()
enemon ::
Ideja za aplikacijo; vpišeš začetno in koncno destinacijo v SLO, željen čas potovanja in aplikacija ti da načrt potovanja.
Evo, stran že obstaja, app pa pride kmalu:
https://www.simo.si/
GupeM ::
Za javni promet.Ja, za javni promet, zakaj pa?
Sem včeraj tamalo pobral z vlaka. Rampa čez cesto se spusti točno ob uri, vlak pa 10 minut zamude. In potem čakaš kot magarac pri tisti rampi, da se končno vlak pripelje mimo. Ok, jaz sem itak vlak čakal, za ostale je bilo bistveno bolj nerodno.
A hahaha ... In potem svizec zavije crack v rizlo ...
Jaz še danes čakam pred enim prehodom, ker so zaradi lanskih poplav odpovedali vlak.
Me je pa lani skoraj ena lokomotiva zbila, ker ni bila na urniku, pa se je prepeljala z ene postaje na drugo.
delavec44 ::
Kaj od tega ima avtobusni sistem?
Za info:
Ne komentiram cen, plačevanja in cenikov, nisem gledal;
zgodil pa se je ČUDEŽ ČUDEŽEV! Golobasti ničvredneži so uspeli narediti vsaj eno koristno stvar, namreč (po)enoten vozni red za avtobuse in vlake za celo Slovenijo! Sicer z dvoletno zamudo glede na obljubo, a vendarle. Železnice so to imele že prej, zdaj pa je oboje skupaj.
Upam, da bo delalo in da ne bo nekakšen 'seznam napak'.
Poglejte "SIMO.SI"
Še o Ferizovem čakanju na rampo: Kaj ko bi med čakanjem telefoniral 'železničarjem', da imajo napako (za katero mogoče ne vedo) in naj popravijo, a? Se je lažje tule pizdakat.
Pred leti so se v Kamniku rampe odprle pred prihodom vlaka in se zaprle po njegovem odhodu ter ostale zaprte. Ne boš verjel, da so nevarno burlesko hitro 'zrihtali'.
Kaj moram narediti na simo.si, če me ne zanima odhod ob določeni uri ampak bi rad videl vse linije za en dan? Ostali ponudniki avtobusov in sž imajo to enostavno rešeno in hitro vidiš najugodnejšo varianto, če nisi vezna na uro. Včasih je tudi kakšna ekspresna linija, ki ima odhod kasneje in pride prej.
Hangman ::
Kot je že nekdo zapisal, vlaki imajo to zelo dobro urejeno. Osebno imam na telefonu nameščeno aplikacijo GremZVlakom (GoByTrain), kjer lahko preverim info/novosti, vozne rede in tudi kupim karto. Nima veze ali iz Ljubljane potujem v Kamnik ali iz Kopra v Mursko Soboto, celotno pot lahko načrtujem z eno samo mobilno aplikacijo.
Če bi potoval z avtobusom je to že bolj zapleteno. Prevoznikov je kar nekaj in vsak ima info na drugem mestu: LPP (Ljubljanski potniški promet), Marprom (Mariborski promet), APMS (Avtobusni Promet Murska Sobota), Arriva, Nomago itd. Na isti avtobusni relaciji se mi je že zgodilo, da sem plačal 3 različne cene (v obdobju 1 meseca), na vlakih takšne izkušnje še nisem imel.
Če bi potoval z avtobusom je to že bolj zapleteno. Prevoznikov je kar nekaj in vsak ima info na drugem mestu: LPP (Ljubljanski potniški promet), Marprom (Mariborski promet), APMS (Avtobusni Promet Murska Sobota), Arriva, Nomago itd. Na isti avtobusni relaciji se mi je že zgodilo, da sem plačal 3 različne cene (v obdobju 1 meseca), na vlakih takšne izkušnje še nisem imel.