» »

čakanje na izgubljeni paket

čakanje na izgubljeni paket

polozweii ::

Preko nemške bolhe sem v začetku aprila kupil neko stvar ki bi morala priti 10. aprila. Namesto tega sem dobil napačen paket ki sem ga takoj zavrnil. Pravi paket velja za izgubljen oziroma ga še iščejo.
Prodajalec pravi da ne bo povrnil denarja ker da čakamo da se zadeva razjasni. Kako dolgo naj čakam in na koga naj se obrnem če prodajalec ne vrne nakazila. Na nemško bolho?

kixs ::

Kako mislis, da si dobil napacnega? Ni bil gor tvoj naslov?

Ti je dal stevilko za sledenje?

Pri izgubljenih paketih je obicajno tako, da kupec dobi povrnjene vse stroske. Prodajalec pa da zahtevek za preverbo paketa na svojo posto ali kurirju - tam kjer je poslal. Ce je paket res izgubljen, potem je odvisno kako je paket poslal. Nekateri paketi so zavarovani in lahko dobi vsaj delez vrednosti nazaj.

polozweii ::

Naslov je bil pravi, vsebina pa povsem nekaj drugega. Vsebovala je nove stvari verjetno namenjene za neko trgovino.

Prodajalec je izročil paket nemški dostavni službi. Paket je kasneje prevzela slovenska dostavna služba.

no comment ::

kixs je izjavil:


Pri izgubljenih paketih je obicajno tako, da kupec dobi povrnjene vse stroske.

Pri teh stvareh ni nič "običajno". Npr. kleinanzeigen.de nič ne varuje kupca (ali prodajalca), če ne greš preko njihovega sistema plačila, ki pa še ne tako dolgo nazaj ni deloval za naslove v Sloveniji. Lahko pustiš feedback, to je pa tudi to.

Če prodajalec ob pošiljanju ni zavaroval paketa za celotno vrednost in se je paket dejansko izgubil, bo dobil prodajalec povrnjen le nek mali denar (tipično poštnino ali mogoče dva/trikratnik le-te), ki verjetno niti slučajno ne bo zadoščal za povrnitev kupnine kupcu.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

polozweii je izjavil:

Naslov je bil pravi, vsebina pa povsem nekaj drugega. Vsebovala je nove stvari verjetno namenjene za neko trgovino.

Prodajalec je izročil paket nemški dostavni službi. Paket je kasneje prevzela slovenska dostavna služba.


Tole te je izgleda nat3gnil in ne bos dobil nic nazaj. Ce bi placal preko PayPal Goods, bi bila neka sansa.

starfotr ::

kixs je izjavil:

Kako mislis, da si dobil napacnega? Ni bil gor tvoj naslov?

Ti je dal stevilko za sledenje?

Pri izgubljenih paketih je obicajno tako, da kupec dobi povrnjene vse stroske. Prodajalec pa da zahtevek za preverbo paketa na svojo posto ali kurirju - tam kjer je poslal. Ce je paket res izgubljen, potem je odvisno kako je paket poslal. Nekateri paketi so zavarovani in lahko dobi vsaj delez vrednosti nazaj.


Vse te zadeve ureja pariteta/klavzula Incoterms.

https://www.izvoznookno.si/mednarodno-t...

V primeru uporabe npr. CIP, mora za zavarovanje poskrbeti pošiljatelj. V vseh ostalih primerih pa to stori kupec.

V-i-p ::

@OP: a lahko link do te "švabske bolhe".
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Samael ::

Ko omenjaš "nakazilo" - mogoče boš dobil kakšen boljši odgovor, če nam zaupaš bolj konkretno, katero plačilno metodo si uporabil. Tako lahko zgolj ugibamo.
Samael != Samuel

polozweii ::

Z bančnim nakazilom na trr.
Včeraj mi je po vprašanju kdaj bi se naj zadeva razjasnila poslal copy/paste sporočila dostavne službe v katerem piše da se domneva o izgubi zgodi 60 dni po pričakovani dostavi....to bo sredi junija.

fikus_ ::

Glede na to, da je bil tvoj naslov na paketu, se zadeva ni izgubila, ampak je pošiljatelj zamenjal vsebino (kot si sam napisal). Namenoma ali ne, to je vprašanje, zato se moraš obrniti na pošiljatelja, da ti vrne kupnino, on pa se sam pogovarja z dostavno službo o izgubljenem paketu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

polozweii ::

Ali dostavna služba nič ne pogleda kaj je dobila v roke?
Prodajalec ali pošiljatelj je tu fizična oseba ki mi je prodal manjši rabljen stroj in kompresorček, 40 kg na paleti.
Paleta ki sem jo dobil je bila 2 m visoka škatla napolnjena z otroškimi igračami. Nekje na škatli je bila nalepka iz katere bi sklepal da je prišlo iz francije. Na drugi strani škatle je bila nalepka z mojim naslovom. Sklepam da je prišlo do napačnega etiketiranja naslova na škatlo.
Če je pošiljatelj pošiljko zavaroval ne vem. Vem le da je iskal najcenejšo varianto pošiljanja. Tudi ne vem kaj se pogovarja z nemško dostavno službo. Slovenska dostavna služba ki je paket dobila od nemške ne more kaj dosti pomagat saj je dobila le napačno naslovljen paket.

fikus_ ::

Praviš, da si naročil iz Nemčije, ta paket je pa bil iz Francije? Torej je dostavna služba nekaj zamešala. Pošiljatelj mora reševati zadevo z dostavno službo, on ima verjetno kakšen papir od njih, na katerem so dimenzije in teža paketa.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

polozweii ::

EU palete so enake. Teža paketa bi lahko bila podobna. Le razlika po višini je očitna ker bi morala biti le meter, je pa dva.
Se oglasim sredi junija če bodo problemi s povračilom €.

Machete ::

Nihče ne gleda paketov in predvideva kakšni bi morali biti glede velikosti, vsebine itd... A se vi zavedate, da se vsak dan preskenira na milijone škatel??
Sicer pa lahko rešiš BP lahko pa sploh ne, vse je v prodajalčevih rokah. Zato se jaz še vedno držim kar paypala, če se le da. Prejšnji teden sem dobil povrnjen denar, ker sem dobil in takoj zavrnil totoalno razbit paket. PP samo pogleda tracking in mojo zgodbico, vidijo moj flawless history, vidijo, da pošiljka dejansko ni vročena, bam full refund.
Enako se bo zgodilo še z eno pošiljko z USA, ki je izgubljena. To je pošiljatelj vsaj pametno poslal zavrovano, in predvidevam, da ne bo ob denar. Prvi pa je bil, čeprav ni bil nič kriv, ker mu je DPD uničil paket.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+