Forum » Na cesti » kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?
kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?
Temo vidijo: vsi

val46 ::
Pa sej mu ne...Obstajajo pač 125ccm "cruzerji" kot je tvoja huska Buggy, pol pa obstajajo tudi pač te navite zadevice, za katero rabiš pač polni A izpit. Lahko tudi sam tisti do 125ccm, ki ga greš delat pri 16ih letih. Koda 125 je pač druge vrste zadeva.

Blinder ::
A ni tako, da policaji 125 cc nikoli ne pošiljajo na tehnični?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

val46 ::
Ma kje si ti slišal to neumnost? Vsako vozilo, pa četudi gre za une skuterčke in ciao-te do 25km/h in če policaj sumi da je nekaj predelano, te lahko pošlje/odpelje na izredni tehnični pregled. Pa kaj misliš da med policaji ni nobenega tolk razgledanega tipa, da ne pozna vsaj malo motorjev, da vidi in že po zvoku prepozna, da neki motor ni izpraven? V tem konktretnem primeru pa niti ne bi mogel legalno voziti te huske s kodo125, ker enostavno nimaš izpita za njo, se pravi je tudi registrirat ne moreš.

A. Smith ::
Pa sej mu ne...Obstajajo pač 125ccm "cruzerji" kot je tvoja huska Buggy, pol pa obstajajo tudi pač te navite zadevice, za katero rabiš pač polni A izpit. Lahko tudi sam tisti do 125ccm, ki ga greš delat pri 16ih letih. Koda 125 je pač druge vrste zadeva.
Tisto, kar ti zadnjih 25 let dovolijo voziti s kategorijo 125 A, ima omejitev 11kW.
V 90tih je bila pa omejitev res samo kubatura in takrat so lahko z A izpitom pri 16tih vozili tole:
https://www.motorcyclespecs.co.za/model...
https://www.motorcyclespecs.co.za/model...
Odšli so ti časi. Z izpitom A 125, k iga lahko opravič pri 16tih, lahko voziš tisto, kar vozi Buggy. Sicer popolnoma kulturen motor (pa normalen za vzdrževat), ampak daleč od pobesnelih dvotaktaric iz 90tih.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

Blinder ::
Ma kje si ti slišal to neumnost?
sorodnik je imel predelanega 50 ccm in se je bal policajev. Kasneje imel navitega 125 ccm z 11 kW v prometni in je rekel, da je super, da ko ga ustavijo policaji ga samo vprašajo dokumente in tojeto. Mi se zdi, da je imel tudi več kot 125 ccm, ne samo odlobkiran motor.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

sbawe64 ::
A. Smith
Lmm pravi, da je bilo tako:
Pred 1998: samo omejitev prostornine (125 ccm)
Po 1998: kategorija A1 z dvojno omejitvijo (125 ccm IN 11 kW)
Zakon o varnosti cestnega prometa (ZVCP), ki je uvedel te spremembe, je bil sprejet 30. junija 1998 in je začel veljati 1. januarja 1999.
Vendar bi rad opozoril, da bi bilo dobro te datume še dodatno preveriti v uradnih arhivih (Uradni list RS), saj pri tako specifičnih zgodovinskih podatkih obstaja možnost, da nisem popolnoma natančen.
Ključno je bilo prehodno obdobje:
Zakon sprejet: junij 1998
Začetek veljavnosti: januar 1999
Vozniška dovoljenja izdana pred tem datumom so ostala veljavna pod starimi pogoji
Lmm pravi, da je bilo tako:
Pred 1998: samo omejitev prostornine (125 ccm)
Po 1998: kategorija A1 z dvojno omejitvijo (125 ccm IN 11 kW)
Zakon o varnosti cestnega prometa (ZVCP), ki je uvedel te spremembe, je bil sprejet 30. junija 1998 in je začel veljati 1. januarja 1999.
Vendar bi rad opozoril, da bi bilo dobro te datume še dodatno preveriti v uradnih arhivih (Uradni list RS), saj pri tako specifičnih zgodovinskih podatkih obstaja možnost, da nisem popolnoma natančen.
Ključno je bilo prehodno obdobje:
Zakon sprejet: junij 1998
Začetek veljavnosti: januar 1999
Vozniška dovoljenja izdana pred tem datumom so ostala veljavna pod starimi pogoji
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

sbawe64 ::
Potem je bila 11.3.2002 ena dobra sprememba za tiste, ki so že 2 leti imeli A 125 in 11 kW:
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
Tega niso ravno na veliko oglaševali.
, ki je veljala do 29.7.2004, potem so pogoje zaostrili, oz. je začel veljati 1. januarja 2005
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
147. člen
...
- da je stara najmanj 21 let;
- da ima veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo motornih koles, katerih prostornina motorja ne presega 125 ccm in moč ne presega 11 kW oziroma katerih moč motorja ne presega 25 kW in razmerje moč motorja/masa vozila ne presega 0,16 kW/kg;
- da je opravila posebni praktični del vozniškega izpita za vožnjo motornih koles kategorije A brez omejitev.
Zvcp iz tega časa, skupaj z aneksi
https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAK...
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
PREHODNE IN KONČNE DOLOČBE
10. člen
(1) Osebi, ki je dopolnila 18 let in ima na dan uveljavitve tega zakona najmanj dve leti vozniško dovoljenje kategorije A do 125 ccm in največ 11kW, se na njeno zahtevo izda vozniško dovoljenje za vožnjo vozil kategorije A brez omejitev, ne da bi opravljala vozniški izpit.
(2) Osebi, ki ima na dan uveljavitve tega zakona najmanj dve leti vozniško dovoljenje za vožnjo vozil kategorije A do 350 ccm, se na njeno zahtevo izda vozniško dovoljenje za vožnjo vozil kategorije A brez omejitev, ne da bi opravljala vozniški izpit.
(3) Osebi, ki je dopolnila 21 let in ima na dan uveljavitve tega zakona vozniško dovoljenje za vožnjo vozil kategorije A do 125 ccm in največ 11kW ali A do 350 ccm, pa ne izpolnjuje pogojev iz prejšnjih dveh odstavkov, se na njeno zahtevo izda vozniško dovoljenje za vožnjo vozil kategorije A brez omejitev, če opravi posebni praktični del vozniškega izpita za vožnjo motornih koles kategorije A.
Tega niso ravno na veliko oglaševali.
, ki je veljala do 29.7.2004, potem so pogoje zaostrili, oz. je začel veljati 1. januarja 2005
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...
147. člen
...
- da je stara najmanj 21 let;
- da ima veljavno vozniško dovoljenje za vožnjo motornih koles, katerih prostornina motorja ne presega 125 ccm in moč ne presega 11 kW oziroma katerih moč motorja ne presega 25 kW in razmerje moč motorja/masa vozila ne presega 0,16 kW/kg;
- da je opravila posebni praktični del vozniškega izpita za vožnjo motornih koles kategorije A brez omejitev.
Zvcp iz tega časa, skupaj z aneksi
https://pisrs.si/pregledPredpisa?id=ZAK...
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

val46 ::
Pa sej mu ne...Obstajajo pač 125ccm "cruzerji" kot je tvoja huska Buggy, pol pa obstajajo tudi pač te navite zadevice, za katero rabiš pač polni A izpit. Lahko tudi sam tisti do 125ccm, ki ga greš delat pri 16ih letih. Koda 125 je pač druge vrste zadeva.
Tisto, kar ti zadnjih 25 let dovolijo voziti s kategorijo 125 A, ima omejitev 11kW.
V 90tih je bila pa omejitev res samo kubatura in takrat so lahko z A izpitom pri 16tih vozili tole:
https://www.motorcyclespecs.co.za/model...
https://www.motorcyclespecs.co.za/model...
Odšli so ti časi. Z izpitom A 125, k iga lahko opravič pri 16tih, lahko voziš tisto, kar vozi Buggy. Sicer popolnoma kulturen motor (pa normalen za vzdrževat), ampak daleč od pobesnelih dvotaktaric iz 90tih.
Pa sej to vem da so spreminjali v vseh teh letih večkrat, ampak ne da se mi neki iskat te zakone in podobno, kot počnejo drugi. Tisto WRE husko pa lohk voziš z A, če imaš neomejeno...tega ti nihče ne more preprečit. Kaj ma pa tisti k jo je omenil, pa ne vem. Drugače, jaz, ko sem bil mulc sm isto naredil za A do 125 in sem potem imel to "strupenjačo" :
https://www.autoevolution.com/moto/apri...

Buggy ::
Za mulce je bila to takrat res poezija, se sam sem jih pri Tivoliju takrat obcudoval v salonu in sanjaril, star prdec na tem bi bil pa dandanes vsaj smesen, ce ne ves polomljen po 2 urni voznji, pa verjetno je z mojim Huskyom vseeno vec uzitka, ker s tem na makadam ni glih za it, kaj sele po kaksen bolj rough terneu, kar s Huskyjom redno pocneva 
Ima pa 2T seveda svoj car, sploh vsec mi je vonj ki pusca za seboj, zre pa tudi x2 tole kot moj sparovcek

Ima pa 2T seveda svoj car, sploh vsec mi je vonj ki pusca za seboj, zre pa tudi x2 tole kot moj sparovcek


Buggy ::
FuelX ni na zalogi v FR in cakajo iz US dobavo. Upam da ne bo kakih tezav 
DNA filtre imam doma in tudi 3D print ohisja (sicer ne nujnega) samo pred montazo cakam FuelX optimizator. Nam je v sihtu v 3D hobby koticku ratal v drugem poskusu, sicer s filamentom do 60stopinj, ki sem ga preizkusil danes na soncu, preden ga montiram. Se dobro, da sem testiral, ker je se je samo na soncu vse povilo, sem pa zamudil s tem vsaj refresncne mere, ker sem ga dal printat tudi komercilacu, ki je celo prilagodil originalen nacrt, ga ojacal pri sraufih in naredil malo drugacne reze. Zadeva bo obstojna do 90 stopinj (ACA) pa meni tudi reze delujejo bolj kewl.
original nacrt...material do 60 stopinj, polozeno na teraso in izpostavljeno soncu, kot bi bilo na motorcku.
posodobljena varianta in 90-100 stopinj obstojno na temp.

DNA filtre imam doma in tudi 3D print ohisja (sicer ne nujnega) samo pred montazo cakam FuelX optimizator. Nam je v sihtu v 3D hobby koticku ratal v drugem poskusu, sicer s filamentom do 60stopinj, ki sem ga preizkusil danes na soncu, preden ga montiram. Se dobro, da sem testiral, ker je se je samo na soncu vse povilo, sem pa zamudil s tem vsaj refresncne mere, ker sem ga dal printat tudi komercilacu, ki je celo prilagodil originalen nacrt, ga ojacal pri sraufih in naredil malo drugacne reze. Zadeva bo obstojna do 90 stopinj (ACA) pa meni tudi reze delujejo bolj kewl.
original nacrt...material do 60 stopinj, polozeno na teraso in izpostavljeno soncu, kot bi bilo na motorcku.
posodobljena varianta in 90-100 stopinj obstojno na temp.

tiga ::
Kolko km pa si že naredil do sedaj s tem motorjem, Buggy?
Drug teden bo tocno leto od prve registracije, stevec ima cca 5000km
---------------
Midva pa sva vceraj "proslavila" 5k km z izletom čez posočje na Vršič in čez gorenjsko nazaj...vse skupaj 420 km.
Je bil prav lep izlet.
https://imgur.com/a/4PvOpi9
Drug teden bo tocno leto od prve registracije, stevec ima cca 5000km
---------------
Midva pa sva vceraj "proslavila" 5k km z izletom čez posočje na Vršič in čez gorenjsko nazaj...vse skupaj 420 km.
Je bil prav lep izlet.
https://imgur.com/a/4PvOpi9
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tiga ()

Buggy ::
Lepa! Jaz imam zdej drugi in tudi zadnji uradni servis. Ker so ga nastimali warning na 12 mesecev in me je lucka motila sem ga kar sam resetiral. Sem pa klical decke na mojem servisu in jim tudi povedal moje namere glede FuelX-a, kar jih je presenetilo in nimajo s tem se izkusenj. Kakorkoli. Servis delam tokrat uradno zadnjic (2 leti garancija) potem bom delal sam.
Imam pa nov 3D print za filter cover, Fuel-X se vedno cakam in sem ze mal tecen, ce sem cisto posten, ker ne maram jebenega nategovanja.
Prestal tudi test na soncu.
BTW: zdej so dobili iste huskyje se 7 komadov in po akcijski ceni 4,5K€ ce koga zanima. predvidevam zradi KTM sage, tudi akcija (neuradna)
Imam pa nov 3D print za filter cover, Fuel-X se vedno cakam in sem ze mal tecen, ce sem cisto posten, ker ne maram jebenega nategovanja.
Prestal tudi test na soncu.
BTW: zdej so dobili iste huskyje se 7 komadov in po akcijski ceni 4,5K€ ce koga zanima. predvidevam zradi KTM sage, tudi akcija (neuradna)

Buggy ::

Buggy ::
BTW...v torbico OEM (magnetno za na tank) grejo cevapi al pa steak 500g, puhalica, denarnica in zvecilke v ruzak ramo pa kar se rabis extra 
sam kot info, da ne rabis civilizacije z 400km range-a na tank, ce to glih noces

sam kot info, da ne rabis civilizacije z 400km range-a na tank, ce to glih noces
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

ššš ::
Tut sam zadne dni gledam za 125tko. Vidu sem zgorej post o akciji Huskijev, pa se po pravic povedan bolj nagibam k Hondi CBF 125.
Prednosti Honde?
-manj agresiven in po mojem mnenju bolj civiliziran look, verjetno tut tišji in bolj umirjen motor
-bolj enostaven moto-moped, skor kot dobra stara Tomosova 6ka.
-prodajalc/serviser Vombergar je skor v domači vasi
-cena. 3k napram 4.5k. 2990 evrov bi še nekak stisnu med redne stroške, dočim 5k ne.
-Stanje firme KTMa. Sej zdej so jih neki Indijci kupl, samo... to lahko vsak moment dol zaprejo. Čeprav spet. Who zares cares?
-poraba
Prednosti Huskija?
-pomoje precej bolj tehnično dovršena stvar
-bolj resna zadeva
-agresiven look je plus in minus. Mogoče, če bi se navadu bi mi pa všeč ratal. Sem pa star 43 in mi te pubertetniške rompompom scene ne potegnejo več.
-vi še kej povejte!
Čeprav po pravic povedan, še sam ne vem kva bi rad. Prioriteta je vožnja na šiht po lokalnih cestah in po opravkih. Avto je dons skos manj zaželjen, parkplacov ni, povsod je gužva. Ja, itak bi se rad tut do morja na kofe zapelu.
Prednosti Honde?
-manj agresiven in po mojem mnenju bolj civiliziran look, verjetno tut tišji in bolj umirjen motor
-bolj enostaven moto-moped, skor kot dobra stara Tomosova 6ka.
-prodajalc/serviser Vombergar je skor v domači vasi
-cena. 3k napram 4.5k. 2990 evrov bi še nekak stisnu med redne stroške, dočim 5k ne.
-Stanje firme KTMa. Sej zdej so jih neki Indijci kupl, samo... to lahko vsak moment dol zaprejo. Čeprav spet. Who zares cares?
-poraba
Prednosti Huskija?
-pomoje precej bolj tehnično dovršena stvar
-bolj resna zadeva
-agresiven look je plus in minus. Mogoče, če bi se navadu bi mi pa všeč ratal. Sem pa star 43 in mi te pubertetniške rompompom scene ne potegnejo več.
-vi še kej povejte!
Čeprav po pravic povedan, še sam ne vem kva bi rad. Prioriteta je vožnja na šiht po lokalnih cestah in po opravkih. Avto je dons skos manj zaželjen, parkplacov ni, povsod je gužva. Ja, itak bi se rad tut do morja na kofe zapelu.

sbawe64 ::
Pri ktm se ne ve, kako bo, 1m pred 12_to jih je kupil ind Bajaj.
Bodo pa sigurno proizvodnja preselili.
Ktm duke 125 jih je na a.netu kot listja in trave.
Upoštevaj, da so jih večinoma vozili 16 letniki v off-on načinu, tankaj in vozi (itak bo za dve leti, kaj me briga, kaj bo potem).Znajo biti precej utrujeni.
Husqvarna spada pod ktm.
Poglej še Beneli bn125 in Voge r125.
So pa 125-ke relativno majhni mopedi.
Najvecji je Honda Varadero 125, rabljeni, 2 valjnik.
Pri Hondi CBF 125 glej rabljene, do letnika 2020 ima preklopnem stopalke ter obratomer, novejši imajo spodaj samo eno železno štanga in fiksni stopalki.
do 2020
https://www.motoplanete.com/honda/8287/...
2021+
https://www.motoplanete.com/honda/8487/...
Ali kakšen Sym nhx ali nht 125, do letnika 2020 isto, so še euro 4.
Vsi ti imaji zračni hlajenje (oba sym, Honda cbf, Benelli).
Tam so gor bolj normalne gume in diska na obeh kolesih, cbf ima zadaj boben in ga bo imel tudi za my 2026, ki pride na trg v Q4 2025.
KTM Duke, Husqvarna, voge imajo vodno.
Vzemi skuterja, Honda sh 125 ali pcx.
Bodo pa sigurno proizvodnja preselili.
Ktm duke 125 jih je na a.netu kot listja in trave.
Upoštevaj, da so jih večinoma vozili 16 letniki v off-on načinu, tankaj in vozi (itak bo za dve leti, kaj me briga, kaj bo potem).Znajo biti precej utrujeni.
Husqvarna spada pod ktm.
Poglej še Beneli bn125 in Voge r125.
So pa 125-ke relativno majhni mopedi.
Najvecji je Honda Varadero 125, rabljeni, 2 valjnik.
Pri Hondi CBF 125 glej rabljene, do letnika 2020 ima preklopnem stopalke ter obratomer, novejši imajo spodaj samo eno železno štanga in fiksni stopalki.
do 2020
https://www.motoplanete.com/honda/8287/...
2021+
https://www.motoplanete.com/honda/8487/...
Ali kakšen Sym nhx ali nht 125, do letnika 2020 isto, so še euro 4.
Vsi ti imaji zračni hlajenje (oba sym, Honda cbf, Benelli).
Tam so gor bolj normalne gume in diska na obeh kolesih, cbf ima zadaj boben in ga bo imel tudi za my 2026, ki pride na trg v Q4 2025.
KTM Duke, Husqvarna, voge imajo vodno.
Vzemi skuterja, Honda sh 125 ali pcx.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

sbawe64 ::
Yamaha nmax 125 ali Aprilia SR gt 125 sta tudi ok skuterja.
Moraš vedeti, da je pri +30C v full gear opremi (mot. hlače&jakna, ledvični pas, čevlji, rokavice, podkapa, full face čelada, želva) na motorju vroče, bolj kot v avtu s klimo.
Moraš vedeti, da je pri +30C v full gear opremi (mot. hlače&jakna, ledvični pas, čevlji, rokavice, podkapa, full face čelada, želva) na motorju vroče, bolj kot v avtu s klimo.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

Comandante ::
Yamaha nmax 125 ali Aprilia SR gt 125 sta tudi ok skuterja.
Moraš vedeti, da je pri +30C v full gear opremi (mot. hlače&jakna, ledvični pas, čevlji, rokavice, podkapa, full face čelada, želva) na motorju vroče, bolj kot v avtu s klimo.
Zato pa vzameš skuter - ki gre isto hitro kot motor in je isto nevaren, ampak ker je skuter ga lahko voziš v japonkah in kratkih hlačah.

borisk ::
hja, oblečeš se za padec, ne za vožjo (dress for the slide, not for the ride)
sem pa ravno včeraj videl enega siromaka z husvarno, ki ga je pralo ko mačka (v Šentjurju), je bil oblečen, ampak ne v dežnem pajacu, po mojem ima še dans mokre gate...
sem pa ravno včeraj videl enega siromaka z husvarno, ki ga je pralo ko mačka (v Šentjurju), je bil oblečen, ampak ne v dežnem pajacu, po mojem ima še dans mokre gate...

denabiker ::
Čeprav po pravic povedan, še sam ne vem kva bi rad. Prioriteta je vožnja na šiht po lokalnih cestah in po opravkih. Avto je dons skos manj zaželjen, parkplacov ni, povsod je gužva. Ja, itak bi se rad tut do morja na kofe zapelu.
Ok, razumem, po lokalnih cestah do šihta, samo kam dlje po regionalki ali bog ne daj po AC s 125-tko v mojih očeh ne...nimaš moči, ne moreš se normalno peljat, pride klanec pa ne gre, vsak drugi te bo tiščal od zadaj, pa še na tesno prehiteval, ali pa kakšni živčni vozniki kombijev, pa gre v škarje prehitevat pa te stiska s ceste...včasih grem s 125cmm skuterjem do trgovine, ker se mi ne da oblačit za motor za kratko furo, v avto se mi pa tudi ne da gužvat na cesti:), pa to vse doživljam.
Vsaj 350ccm skuterja potem vzemi, če že mora biti skuter, da bo imel tam vsaj ene 30 konjev, ranga forza 350ccm tisto pa ni več problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: denabiker ()

val46 ::
In kaj mu pomaga 350ccm skuter s vsaj 30 konji, če model nima izpita in predvidevam, da bi pač šel delat to kodo 125? Me čudi, da ob vseh temah tu gor o razni gužvi po naših cestah, se še kar ni najdel en model, ki bi vsakemu predlagal, da si nabavi helikopter da ne bi več rabil bit v gužvi!

MisterM ::
No, saj mu je samo podal svoje mnenje in izpostavil pomanjkljivosti 125tic. Izpit za A neomejeno tudi ni tak zalogaj, da bi ga bilo težko opraviti, če je že želja po motorizmu. V kolikor pa smatra, da ni potrebe po težjih motorjih, pa bo segel po A1.

sbawe64 ::
Regionalka je najvišja dovoljena hitrost 90 kmh, toliko zmorejo tudi najbolj zadušeni euro5 mopedi s 125 cc.
Tudi po Ac se lahko pelješ, najbolj udobno je za avtobusom/tovornjakom, da ne vrtiš motorja do konca.
Na motosvetu je en mladenič iz Jesenic, ki je šel pri 16 tih z rabljeno yamaho ybr125 med poletnimi šolskimi počitnicami po zahodni Evropi čez hribe in doline (Avstrija, Italija, Francija Španija, Nizozemska...), tu pa nas prepričujejo, da potrebujemo vsaj 300 cc, da gremo do prvega Hoferja po tri banane.
In na yt je sigurno kakšen Anglež, ki je šel s 125 cc na konec sveta.
Tudi po Ac se lahko pelješ, najbolj udobno je za avtobusom/tovornjakom, da ne vrtiš motorja do konca.
Na motosvetu je en mladenič iz Jesenic, ki je šel pri 16 tih z rabljeno yamaho ybr125 med poletnimi šolskimi počitnicami po zahodni Evropi čez hribe in doline (Avstrija, Italija, Francija Španija, Nizozemska...), tu pa nas prepričujejo, da potrebujemo vsaj 300 cc, da gremo do prvega Hoferja po tri banane.
In na yt je sigurno kakšen Anglež, ki je šel s 125 cc na konec sveta.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

MisterM ::
Ne vem kje vidiš, da skuša kdo bralce prepričati v takšne banalnosti. Denabiker je lepo poudaril, da je to samo njegovo mnenje, kar je povsem na mestu. Če nekdo šele razmišlja o motorizmu, je kar pravilno da pretehta ali se mu morda bolj splača polagati A neomejeno (20 ur vožnje) kot pa teh 6 ur vožnje za A1.

Caracas ::
zdravniški, tečaj teorije, teorija, 20 ur vožnje, izpit in pa šola varne vožnje proti 6 ur vožnje si mislil... (od B ti velja zgolj prva pomoč)

MisterM ::
Res je, so še te obveznosti, a nič od naštetega ni nek hud zalogaj. Tudi nakup opreme zna kar udariti po tošlju, sam motorizem pa je zahteven hobi, pa naj bo to s 125ico ali pa z Goldwingom. Izpit je pri tem še najmanjša ovira, je pa gotovo priporočljivo, da kandidat dobro premisli, kaj si od hobija želi in nič ni narobe, če sliši mnenja s strani nekoga, ki vozi tudi težke motorje.

Pennywis3 ::
V prometni piše 11 kW?
112 kg in 34 KM, tole je lahko precej divje
https://www.autoevolution.com/moto/husq...
Imaš potem gor cestne gume in drugo (trše vzmetenje) ? Ter smerokaze in ostalo obvezno opremo ?
Predelavo si delal sam, koliko časa/eur je trajalo, verjetno ni enostavno ?
Eden je ravno na anetu: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Pije pa več kot Aprilia tuono 1000.
Se opravičujem za pozen odgovor - ja, v prometni ima 9kw, letnik 2008 - tisti na linku je starejši model.
To ni nič nenavadnega, saj imajo ti motorji dejansko takšno moč iz tovarne z blokado.
Gume so gor cestne, ki morajo biti vpisane v homologacijo, smerokazi, luči itd. ima motor serijsko.
Delam izključno sam, razen novo pušo v cilindru sem dal izdelati drugam - lepo počasi čez zimo se lotiš takšnega projekta :)
Kar se tiče eur je šlo tam cca. 2k v obnovo oz. predelavo. Že samo supermoto platišča so draga.
Konec junija sem imel tehničnega, nobenih težav. Policaji so me do sedaj 3x ustavili, nikoli komplicirali, izpit, prometna to je to.
Nevem, zakaj bi te dali na izredni tehnični, saj motor nima vidnih predelav - brušeni kanali, nižana glava, večji vplinjač ipd. ne bo nihče pogruntal ;)
Še najbolj moraš paziti na izpuh, če ja aftermarket mora biti vpisan v kartonček, v to se najbolj spuščajo.
Imaš kar nekaj primerov brutalnih 2-taktnežev na netu:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
To je v bistvu največ, kar lahko voziš na 125 izpit.
Kot je nekdo zgoraj napisal, je bilo včasih čisto normalno, da so 16 letniki vozili 30+ KM stroje, kot so Aprilia RS 125, Cagiva Mito, Gilera SP02 itd..
Če imaš denar, je pa tole spodaj itak najhujše:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Na takšnem samo izpuh zamenjaš in ima 38 KM ter 100kg hehe, brutalna zadeva :)

Buggy ::
Ce sem prav razumel...vsi teli motorcki zgoraj, ki so dvotaktarji imajo v prometni napisano, da gre za 11KW in to brez tezav kot tako tudi registriras, policaji pa ne tezijo, ce/ko te ustavijo in tudi na izrednega te ne posljejo?
slisat je prav sanjsko
slisat je prav sanjsko


Blinder ::
Sorodnik je imel predelanega 125 2t, je rekel, da ko so ga ustavili policaji so ga vprašali samo za dokumente. Isto verjetno jih predelave motorja ne zanimajo pri 125 4t.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-12400f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Buggy ::
Sam pri 4T nimas kej glumit s povecanjem moci, ker se nic konkretnega ne da narest (pustmo to da menjas cilinder/bat 125->250, kar naj bi pri husky celo slo). Pri teh EURO5 imas na tehnicnem se izpuste verjetno za merit, ce ces na cesto spravt. Sam da pa imas x3 gaina na moci, je pa ze mal scary...vsekakor pa zanimivo za kapse, sej niso glupi no.
Vsaj na tehnicnih bi clovek reku, da to gledajo al ne?
Vsaj na tehnicnih bi clovek reku, da to gledajo al ne?

jest10 ::
Sam pri 4T nimas kej glumit s povecanjem moci, ker se nic konkretnega ne da narest (pustmo to da menjas cilinder/bat 125->250, kar naj bi pri husky celo slo). Pri teh EURO5 imas na tehnicnem se izpuste verjetno za merit, ce ces na cesto spravt. Sam da pa imas x3 gaina na moci, je pa ze mal scary...vsekakor pa zanimivo za kapse, sej niso glupi no.
Vsaj na tehnicnih bi clovek reku, da to gledajo al ne?
Hja, če te zmerijo 150km/h s 125tko, pol te bo vsak normaln vprašal po zdravju in te poslal na tehničnega.
Če vsaj večinoma voziš normalno do ene 110km/h in večjo moč izkoriščaš samo za boljše pospeške in dinamično vožnjo, pa ne bi smel imeti težav.

borisk ::
sem imel svoj čas mitota z nekje 24kw, po papirjih pa 11kw. tudi če te peljejo na izredni tehnični, nimajo dinamometra za testiranje moči...

Buggy ::
a tehnicni ne dela nobenih stih prob? se e-skuterje dajejo baje na rolerje zadnje case nwm.
Lej kot sem reku, men so sleeperji itaq nekaj najbolsga po narezanem kruhu, sam tolk se pa res nebi izpostavljal.
Lej kot sem reku, men so sleeperji itaq nekaj najbolsga po narezanem kruhu, sam tolk se pa res nebi izpostavljal.

Comandante ::

Buggy ::
ok... ne vem, mam se novo zadevo in tehnicnega za motor se nisem imel. Sej avta tudi ne dajo na dyno ce smo posteni, sam sem mislil da so kle malce bolj restriktivni, ker je vseeno vecja verjetnost pri teh zadevah za dolocene modifikacije take ali drugacne, da se zjebe sistem


sbawe64 ::
Dynojeta nima noben tehnični, edino valjčke, na katere dajejo mopede (top speed mora biti do 45 kmh).
In od letos ? imajo policaji mobilne valjčke za hitrost za mopede.
In od letos ? imajo policaji mobilne valjčke za hitrost za mopede.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

sbawe64 ::
sem imel svoj čas mitota z nekje 24kw, po papirjih pa 11kw. tudi če te peljejo na izredni tehnični, nimajo dinamometra za testiranje moči...
Če si naredil A 125 cc do leta 1998, potem si imel v vozniški to vpisano, brez omejitev na 11 kW

Dvomim, da so imele včasih rdeče Cagiva Mito 125 7-speed (takrat dream bike za vse ostale na Tomosih) vgrajeno blokado na 11 kW ??
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

denabiker ::
Ufff Cagiva Mito, to je pa bil motor 125ccm, sanjski za takrat 16 letnike, ko so imeli omejitev 125ccm. Kokurenca je bila tudi huda, Aprilia RS125, aja Gilera SP,...Samo takrat v 90. letih, pa japonci v cestnih motorjih 125 ccm niso bili toliko popularni. Vsaj pri nas jih ni bilo toliko,... Mito je bil najhitrejši, potem Aprilia mislim da? Eni je uspelo 180km/h, jaz sem ga spravil od kolega na cca. 170km/h, samo nisem imel dovolj ravnine na tisti testni furi, mogoče bi še spravil več.
S kolegi smo bili takrat bolj na krosih in hard endurotih, 2T je super zabaven, fenomenalen zvok, moč, prava igrača, ki ti nariše nasmešek na obrazu
S kolegi smo bili takrat bolj na krosih in hard endurotih, 2T je super zabaven, fenomenalen zvok, moč, prava igrača, ki ti nariše nasmešek na obrazu

Zgodovina sprememb…
- spremenil: denabiker ()

borisk ::
hja, Kar se izpita tiče, sem bil prepozen, ko je bil prehodno obdobje, za prehod iz A1 v A.
ja, imel sem cagivo mito 7speed EVO, ki je imel 11kw v prometni, ampak blokada je bila samo jumper v CDI enoti, ki so jo takoj pogruntali. to je bila še verzija z tremi kraki na kolesu. novejše so imele 6 sproke kolesa. sam za info, imel je nameščen tovarniški 34mm flat slide Mikuni, ki je zamukal ko žejna krava, če si ga odprl do konca v brzini. obratomer je šou menda do 13 ali 14k, rdeče se je začelo na 10,5k...
ja, imel sem cagivo mito 7speed EVO, ki je imel 11kw v prometni, ampak blokada je bila samo jumper v CDI enoti, ki so jo takoj pogruntali. to je bila še verzija z tremi kraki na kolesu. novejše so imele 6 sproke kolesa. sam za info, imel je nameščen tovarniški 34mm flat slide Mikuni, ki je zamukal ko žejna krava, če si ga odprl do konca v brzini. obratomer je šou menda do 13 ali 14k, rdeče se je začelo na 10,5k...

sbawe64 ::
Glede čelad,
z 'ece 22.06' so postale kar masivne, če ni cena od 400e naprej (in da je karbonska), sploh full face in preklopna.
Kaksno mnenje imate o airbag jopicih?
Glih vceraj malo raziskoval in vidim da je prisel updajtan ALPINESTARS TECH-AIR 5 - Plasma.
Videl en yt posnetek iz zda, tip na enem cf moto 250-450 (nekaj takega) ni ravno divjal, prvo mu na enem ovinku prileti srna, nato ga odbije na levo stran, kjer prileti v avto nasproti vozeč, bilo mu ni nič, imel full gear in airbag.
Tako da če lahko, škoditi ne more.
Buggy, katero držalo za telefon imaš ?
Evo, našel video od cf moto 450, prizor je takoj na začetku
Kako našel:
gledal zadnjo epizodo od DanDanTheFireman in je notri od 2:20
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()

Buggy ::
Drugi servis oz, prvi po 1000Km kjer je bolj kot ne samo prevetnitvni da pogledajo ce se se vse skupaj drzi 
Je pa leto lastnistva okoli in 5400km
Tezav z motorckom ni, ko dam na tehtnico dinar ki sem ga dal in zadovoljstvo, ki mi ga nudi ob tako nizkih stroskih, se vsekakor prevesi v smer uzivanzije in hedonizma, svobode in raziskovanja. Sploh ker upostavas dejstvo, da si lahko dvokolesno s koda125 mobilen ze po dveh tednih, sam odlocit se je treba
Nisem opazil kar si spraseval @sbawe64
tole malenkost, nic kaj posebnega v plus ali v minus - funkcionira
https://www.amazon.de/dp/B0CRP2SL2W?ref...
Sem pa zdej zacel 2024 Husky-je videvat ze po cesti, kar mi je prav vsec. Se en razlog vec, da bo kaksna moja informacija komu kej prav prisla. Sharing is caring.
Servisi so pa tako....dokler je garancija 2-leti bom pac delal na pooblascencu in se ne mislim zajebavat sam. Tole danes je bilo verjetno tudi zadnjic, ker bi seveda rad zadeve delal v lastni reziji, ne zato ker bi kej prisparal, ampak dec mora znat postimat svoje stvari, poleg tega bom delal modifikacije (FuelX ki jo se zmeraj cakam) in bo garancija sla adijo.
Ne vem kaj so mi racunal air filter, ker bi ga naceloma morali samo pregledati in scistiti - po manualu na drugem servisu
Naj povem se da motorcek nima logiranja warningov, ker sem hotel diagnostiko, saj se mi je sporadicno pojavljal nek warning znak, ki sem ga skensla zgolj in samo s kill switchem, nikjer pa ni bilo nic videti zakaj se je pojavil. Sicer je bil glavni sefviser zelo kooperativen in sem mu poslal filmcek, kaj se dogaja tako do bo odprl ticket. Nekak ni glih dost kewl, ko si sredi kocevskega pragozda sred vukojebine pa te take lucke strasijo
so imel pa razstavljeno tole, pa sploh ne vem kaj je to restomod al oldskul zadeva...zgledal je neki vmes

Je pa leto lastnistva okoli in 5400km
Tezav z motorckom ni, ko dam na tehtnico dinar ki sem ga dal in zadovoljstvo, ki mi ga nudi ob tako nizkih stroskih, se vsekakor prevesi v smer uzivanzije in hedonizma, svobode in raziskovanja. Sploh ker upostavas dejstvo, da si lahko dvokolesno s koda125 mobilen ze po dveh tednih, sam odlocit se je treba

Nisem opazil kar si spraseval @sbawe64
Buggy, katero držalo za telefon imaš ?
tole malenkost, nic kaj posebnega v plus ali v minus - funkcionira
https://www.amazon.de/dp/B0CRP2SL2W?ref...
Sem pa zdej zacel 2024 Husky-je videvat ze po cesti, kar mi je prav vsec. Se en razlog vec, da bo kaksna moja informacija komu kej prav prisla. Sharing is caring.
Servisi so pa tako....dokler je garancija 2-leti bom pac delal na pooblascencu in se ne mislim zajebavat sam. Tole danes je bilo verjetno tudi zadnjic, ker bi seveda rad zadeve delal v lastni reziji, ne zato ker bi kej prisparal, ampak dec mora znat postimat svoje stvari, poleg tega bom delal modifikacije (FuelX ki jo se zmeraj cakam) in bo garancija sla adijo.
Ne vem kaj so mi racunal air filter, ker bi ga naceloma morali samo pregledati in scistiti - po manualu na drugem servisu
Naj povem se da motorcek nima logiranja warningov, ker sem hotel diagnostiko, saj se mi je sporadicno pojavljal nek warning znak, ki sem ga skensla zgolj in samo s kill switchem, nikjer pa ni bilo nic videti zakaj se je pojavil. Sicer je bil glavni sefviser zelo kooperativen in sem mu poslal filmcek, kaj se dogaja tako do bo odprl ticket. Nekak ni glih dost kewl, ko si sredi kocevskega pragozda sred vukojebine pa te take lucke strasijo

so imel pa razstavljeno tole, pa sploh ne vem kaj je to restomod al oldskul zadeva...zgledal je neki vmes
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

val46 ::
To bo kar neka nova zadeva pomoje. Sicer je to kopija Huske iz tam, 70., 80. leta prejšnega stoletja, sam takrat sigurno niso imele vodnega hlajenja. Tako da je verjetno kot praviš, neki vmes :) Tisto glede zračnega filtra sm te pa tudi jst mislu vprašat, pa vidim da si že povedal. Prvič slišim, da bi ga kdo po enem letu in 5k km menjaval. Zdej, lohk da so ti ga, sicer ne vem zakaj, lohk so te pa sam nategnili za teh 20€. Ampak ok, boš preživel ;)
Za tisto kontrolno lučko je pa lohk "nebroj" zadev. Pr meni je tko se dogajalo recimo, k je mela žarnica od tablice slab stik in je vsakič ko je zgubila stik, se mi prižgal rumeni trikotnik z klicajem not. In ko je pononvno dobila stik, je ta lučka ugasnila. Rabil pol sezone da sm ugotovil kaj se dogaja. Pa lani me je zajebavalo, ko se mi je servisna lučka tudi kar sama od sebe prižigala, takoj ko sem šel čez 7, 8k obratov. Pozimi ga je mel serviser en mesec na servisu da ugotovi zakaj, bali smo se da je neki z enima dvema senzorjema na cilindih(750€ naj bi bil en), na koncu se je pa sam izkazalo, da je ena žička od elektronskega gasa bila malo oguljena in ko je prišlo na maso od okvirja, mi je vrglo ven to napako. Motor sicer deloval normalno naprej, sam kot praviš, ni prijetno, ko se ti prižge varnostna lučka, ti pa nekje u PM in nimaš pojma kaj bo.
Za tisto kontrolno lučko je pa lohk "nebroj" zadev. Pr meni je tko se dogajalo recimo, k je mela žarnica od tablice slab stik in je vsakič ko je zgubila stik, se mi prižgal rumeni trikotnik z klicajem not. In ko je pononvno dobila stik, je ta lučka ugasnila. Rabil pol sezone da sm ugotovil kaj se dogaja. Pa lani me je zajebavalo, ko se mi je servisna lučka tudi kar sama od sebe prižigala, takoj ko sem šel čez 7, 8k obratov. Pozimi ga je mel serviser en mesec na servisu da ugotovi zakaj, bali smo se da je neki z enima dvema senzorjema na cilindih(750€ naj bi bil en), na koncu se je pa sam izkazalo, da je ena žička od elektronskega gasa bila malo oguljena in ko je prišlo na maso od okvirja, mi je vrglo ven to napako. Motor sicer deloval normalno naprej, sam kot praviš, ni prijetno, ko se ti prižge varnostna lučka, ti pa nekje u PM in nimaš pojma kaj bo.

Buggy ::
Ja ta husky ki je razstavljen je res en cuden mix, ker tudi luc ima LED spredaj v retro stilu seveda. Vsec za popizdit, moram naslednjic vprasat za kaj se gre...sigurno pa ni 125ccm tko da bom spet zvisel. Ker ene manj terenske gume gor dat bi bilo tole za moje use-case epic.
Za tiste warninge pa imas verjetno prav, glede kaksnih neustreznih kontaktov, ker sem letos pozimi kot sem ze porocal drakonsko zajebal, ko sem pozimi motorcek pospravil brez da bi ga spral in je bilo cez dva tedna vse rjasto.
Se serviserji se niso mogli nacudit kaj se je v enem letu zgodilo...jebat ga, ocitno sem sam jaz tak pacient, ki se rad vozim cez celo leto in dela osnovne zacetniske napake
...celo zivljenje se ucimo, ce so lekcije samo take smo jih se pocen odnesli.
Za tiste warninge pa imas verjetno prav, glede kaksnih neustreznih kontaktov, ker sem letos pozimi kot sem ze porocal drakonsko zajebal, ko sem pozimi motorcek pospravil brez da bi ga spral in je bilo cez dva tedna vse rjasto.
Se serviserji se niso mogli nacudit kaj se je v enem letu zgodilo...jebat ga, ocitno sem sam jaz tak pacient, ki se rad vozim cez celo leto in dela osnovne zacetniske napake

...celo zivljenje se ucimo, ce so lekcije samo take smo jih se pocen odnesli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

Buggy ::
S Postojne sem seveda se vozil za avtomobili (ni moci za prehitet) in nabasal ves prs iz ceste. Sneg ni problem, problem je soljena cesta in ker je bila cesta mokra je ta mix soli v obliki prsa za avtom prisel v vse koticke motorcka.
Ker je pozimi dan kratek in sem prisel ponoci domov, sem ga seveda ves tresoc od mraza pospravil v supo, namesto da bi ga prej spral. Sele ko sem naslednjic videl oblacila vsa siva od soli sem pomislil na najhujse in dejansko je bil izplen na motorcku grozljiv, kar se rje tice...
Ker je pozimi dan kratek in sem prisel ponoci domov, sem ga seveda ves tresoc od mraza pospravil v supo, namesto da bi ga prej spral. Sele ko sem naslednjic videl oblacila vsa siva od soli sem pomislil na najhujse in dejansko je bil izplen na motorcku grozljiv, kar se rje tice...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()

BCSman ::
V enem letu od zadnjega servisa sem s cb125f naredil kake 500km, nimam časa več se vozit v prazno, do kdaj še lahko povlečem menjavo olja? Že samo filter je 20eur+, pa prvo moraš sploh priti do kakega honda prodajalca..

BCSman ::
V bistvu bo še zavorno tekočino za prvič menjat, malo večji izziv ma tudi to se je za navadit. Ta moped tako al tako ni preveč (stroškovno) zahteven za vzdrževat, zračno hlajenje, brez abs, zadaj bobni..
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BCSman ()

tiga ::
Tut sam zadne dni gledam za 125tko. Vidu sem zgorej post o akciji Huskijev, pa se po pravic povedan bolj nagibam k Hondi CBF 125.
Jaz imam oba doma. No, jaz mam Huskija in žena ima cbf.
To sta motorja kot noč in dan.
Če znaš vozit motor in ce hočeš izkoristit kar se da od 125, vzami huskija. Se res lepo pelje in pusti izstisnit marsikaj iz sebe. Tudi daljse ture...250-400 km.
Če pa se misliš šele učit prestavljat in vozit motor in ti je važen vsak eur, potem vzami cbf.
Vse jebodvisno od tvojih pričakovanj In želja.
V enem letu od zadnjega servisa sem s cb125f naredil kake 500km, nimam časa več se vozit v prazno, do kdaj še lahko povlečem menjavo olja? Že samo filter je 20eur+, pa prvo moraš sploh priti do kakega honda prodajalca..
Evo, tu imaš lepo razloženo vse o menjavi olja pri cbf
Sicer pa priporočam ogled tudi ostalih njegpvih posnetkov, je zelo poučen entuziast.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tiga ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Motor, Tricikel - voznja z B izpitomOddelek: Na cesti | 1174 (292) | sbawe64 |
» | Nakup novega 125 motorja - kasko in zaščitna opremaOddelek: Na cesti | 2188 (805) | twom |
» | Kateri skuter 125 za B vozniško? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 41398 (15743) | demogill |
» | Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19652 (11211) | Twixz |
» | AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?Oddelek: Na cesti | 4786 (3976) | splatman |