» »

kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?

kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?

Temo vidijo: vsi

Buggy ::

@aborko: sicer ne vem, bom pa vsekakor porocal iz izkusenj, V sub 1000km je agregat v modu, kjer se mora motor ustrezno uteci in naj bi bil tudi injection bolj bogat ...kaj bo po tistim "magicnih" 1000km in prvem servisu res ne vem, bi jih pa rad cimprej nagrindal...jutri verjetno pade Vipava-idrija, pa obiscem moje rally kamerade :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Comandante ::

Buggy je izjavil:

drugac pa...500km, poraba 2.5l/100km, povprecna hitrost 47kmh. Sem pa tankal Shell 100 oktanca V power, tank ima 13 litrov. Skodit verjetno ne more v obdobju, ko se motor ulavfuje od novega ali pac?

Uf, tole pa imas odlicen range. Proti 500km.

Jaz imam 13,6 litrski tank, ampak pije v povprecju med 5,5 in 6,0 litri, na avtocesti se vec. Tako da tankam na 200-220km, da ne bi kje ostal.

Boljsi bencin je vedno ok, ker ima vec aditivov. Pa pri taksni porabi ti je res lahko vseeno kaj tocis.

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

bolj sem imel v mislih za to zacetno fazo, ko se ta "kosilniski" motorcek ulavfuje, zgolj v smislu ce mu kej pomaga da se ECU ustrezno adaptira. Ne pricakujem cudezev, rad pa poskrbim za punco tako kot se za gre, dokler je se junfer 8-)
4 takrat v 125 ni bas nekaj, bi pa ga rad utekel v prvi fazi cim bolj nezno in proper

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Comandante ::

ECU se tako sproti adaptira, lahko tankas kar hoces. Enega ali drugega ali mesano. Naceloma, ce je narejen za 95 otanov, bo na 100 oktanih isto tekel.

Je pa 100ka vedno boljsa. Sem imel Opla 1,6 navaden bencinar, deklariran na 95ko, pa sem moral tankat 100ko, sicer nisem s hladnim motorjem prisel iz garaze vzvratno v klanec. Ne vem zakaj, zaradi oktanov zagotovo ne.

val46 ::

Buggy je izjavil:

@aborko: sicer ne vem, bom pa vsekakor porocal iz izkusenj, V sub 1000km je agregat v modu, kjer se mora motor ustrezno uteci in naj bi bil tudi injection bolj bogat ...kaj bo po tistim "magicnih" 1000km in prvem servisu res ne vem, bi jih pa rad cimprej nagrindal...jutri verjetno pade Vipava-idrija, pa obiscem moje rally kamerade :))

Super...Jaz grem tudi tisto relacijo jutri najbrž. Sicer NG-Most na Soči-Idrija-Godovič-Ajdovščina, ampak smo tam tam. Če boš srečal kako rdeče-črno Aprilio po poti, kar fajn pomahaj :)

Buggy ::

zelo dobro izhodisce BTW...ko imam low temp na stevcu, tud nocem terat, ker ko je temp vode OK ni se OK temp olja, je motorcek nikakav-neodziven. Grem pa po principu off limit.
Ko se dolgo casa ze peljem in je vse proper segreto, ga nabijem v medzu gasu tu do 10Krpm (brez obremenitve), sumim pa da je cut na injectorjih pred 1000km, ga pa ne mislim ujckat. Mi je ze uslo po koncu ovinka, ko sem ze videl ravnino in nazgal gas da sem presegel limito...samo to za trenutek ne bo skode. Je pa takrat ratala ziva moja Husky to pa! Zdej se se vohava...a si bova zaupala al ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

@Val46: ne morem parirat in timing je off...lahko pa destinacijo pinpoinatva. Obsajata kasen discord da se joinam in se bolj organizirava? Ena stvar je ki se je drzim...ko grem na motor me boli kurec kam bom sel, edin zeni se moram javit na vsako uro, da je vse kewl...to je zelela od mene...pa btw pol cene bikea je dala zraven woohoo :D

Jaz sem grem prosto po preserni s "kosilnico"...ce bo vreme cimprej 1000km

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Buggy ::

Buggy je izjavil:

@Val46: ne morem parirat in timing je off...lahko pa destinacijo pinpoinatva. Obsajata kasen discord da se joinam in se bolj organizirava? Ena stvar je ki se je drzim...ko grem na motor me boli kurec kam bom sel, edin zeni se moram javit na vsako uro, da je vse kewl...to je zelela od mene...pa btw pol cene bikea je dala zraven woohoo :D

Jaz sem grem prosto po preserni s "kosilnico"...ce bo vreme cimprej 1000km


Poslan ZS

nimam pa vinjete..rabim?

Izkusnje face to face bi bile epic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Vanich ::

Če si visok ene 190cm, a bi izgledal smešno na tej Svartpili 125ccm? Me rajca ta mašina že od njene prve verzije naprej...

val46 ::

Seveda rabiš vinjeto. Ampak s 125ko, sploh dokler ni odklenjena, ti srčno odsvetujem uporabo avtoceste. Ni prijetno, če se te loti kamion prehitevat in res razen tega, da čimprej naštepaš teh 1000km do prvega servisa, ne vidim čisto nobenega smisla vožnje po AC. Jaz imam 750, mam vinjeto, ampak ne vem če imam narejenih 200km avtoceste v zadnjih 4ih letih. Pa še to povečini ko sem šel popoldan delat z motorjem, pa se mi zvečer v temi, ni dalo vozit po regionalki do doma...zaradi divjadi pa teh zadev.

Vanich je izjavil:

Če si visok ene 190cm, a bi izgledal smešno na tej Svartpili 125ccm? Me rajca ta mašina že od njene prve verzije naprej...

Najbrž kar ja...sicer ne vem kakšna je energomija sedenja na tem motorju, sam vseeno mislim da je malo premajhen za tvojo višino. Je pa pri takih velikih dedcih vsak motor lahko problematičen. Še najboljše se obnesejo kaki potovalni enduroti, sam tam bi moral gledati že za A izpit, ne pa te koda 125

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: val46 ()

Comandante ::

Je pa pri takih velikih dedcih vsak motor lahko problematičen. Še najboljše se obnesejo kaki potovalni enduroti,


Res je - saj se bos peljal, ampak si bos najbrz grizel kolena. Vse kar je nad 1,90m visine je IMO pametno vzeti nekaj z visjim sedezem - kot receno, enduro, adventure tourer. Sicer bos imel zelo pokrcene noge, kar hitro postane neudobno.

Toplo priporoca tole stran:

https://cycle-ergo.com/

Naklikaj svoj motor (ce je, marsikaterega sicer ni) in parametre, pa dobis oceno kako bos sedel.

GodoBoy ::

Svartpilen ima sicer kar visok sedež (125 in 400 sta povsem enaka) tam nekje 830mm, sicer mislim da ima letošnji kakšen centimeter nižje, ampak je vseeno to mali motor. Sicer pa probaj, prodajajo na dolgem mostu v Ljubljani , motoxgeneration, pa na zalogi so afaik

GodoBoy ::

Aja, na svarpilenu se sedi precej višje kot na yamahi mt07 al pa na hondi cb650r. Ti naked motorji so vsi bolj mali...

val46 ::

Ja, sam ni vse v višini sedeža. Je dosti pomembno tudi medosna razdalja in sama dolžina motorja ker taki visokorasli modeli imajo ponavadi tudi roke daljše in pol zna bit tudi to težava. Ampak kakorkoli obrneš, 190cm model bo na takem motorju "trpel", pa bodimo pošteni, smešno izgledal najbrž.

GodoBoy ::

Ja saj vem, ampak te tri zgornje naked sem vozil, pa se mi zdi da na svartpilen 400 ni dosti manj prostora kot na drugih dveh. Mi gre po "prostoru" na motorju nekako takole največ honda nato svart nato yama. So pa razlike majhne. Imam pa 182cm. Še vedno pravim da naj proba. So pa to doooosti manjši motorji kot kakšne tenere, africa seveda ;)))

jest10 ::

FireSnake je izjavil:




Stopetindvajsetk nihče ne pozdravlja.



Mogoče jih ti ne. Večina motoristov jih

miha98 ::

 malo oddiha danes

malo oddiha danes



A obstaja kakšen moto klub tu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miha98 ()

miha98 ::

Buggy je izjavil:

V ponedeljek dobil izpit in do danes ze nagrindal 500km. Do 1000km oz prvega servisa je zadeva omejena na 6500rpm kar v praksi pomeni da ne gre nikamor...sej ne da bi rabil vec sam 80kmh v 6-ti je res premalo, potem pa zacne ze zmigat rev limiter :))
Se pa itaq drzim bolj lokalnih cest tako da ni tak problem. Po prvem servisu in 1000km, je kar dolg seznam zadev ki jih naredijo, med drugim posodobijo tudi firmware ter umaknejo blokado, potem pa bi znal stisnit tudi 110kmh.

Zaenkrat pa izjemno zadovoljen in kar ne morem nehat vozit, edino rev limiter v vseh brzinah me malce moti :))

Kolpica je pa padla med prvimi ;)



Alo smem vprašat od kje si? Lahko gremo na kakšno turo če vam odgovyrja...

jest10 ::

A imaš 125tko?

Ker da ker uleti s 600+ med mopede na steroidih, ni glih smiselno :|:D

miha98 ::

Ja ka pa je težava tu?. Se pelješ penzionističko. Jaz sem tudi z bratrancem hodil na fure ko sem imel stopetidvadesetko... on pa 600 ali tisočko...

BCSman ::

CB125r zgleda tako majhen, kot neka igracka ki jo 14 letnik dobi za rojstni dan od bogatih starsev.
Cb125f pa je odlicen za visjerasle, lahko se furas cel dan brez kake utrujenosti, razen mentalne, ker je prekleto svoh.
In z cb125f me pozdravlja vecina motoristov, ocitno zgleda kot pravi motor.

Kayzon ::

jest10 je izjavil:

FireSnake je izjavil:




Stopetindvajsetk nihče ne pozdravlja.



Mogoče jih ti ne. Večina motoristov jih


Kaj je fora tega podzravljanja,od samega zacetka mi deluje neumno.

jest10 ::

Kayzon je izjavil:

jest10 je izjavil:

FireSnake je izjavil:




Stopetindvajsetk nihče ne pozdravlja.



Mogoče jih ti ne. Večina motoristov jih


Kaj je fora tega podzravljanja,od samega zacetka mi deluje neumno.


Meni je tudi bedasto.

Ma dejstvo je, da pozdravljo.

I7I ::

Kakšna pa je dejanska razlika med svartpilen 125 modelom iz 2021 iz v primerjavi z 2024 če kdo lahko reče iz prve roke

GodoBoy ::

Na 125 ni velike razlike - drugačen display (TFT ali LCD ne vem točno) na novem, malo drugačna oblika zadaj (nosilec tablice), nekaj večji rezervoar (to je še najbolj pomembno IMO), nisem siguren ali ima novi 125 tudi easyshift (stari vem da nima, 401 pa ima) če ti to kaj pomeni, mašina je pa enaka. Pri 401 je druga mašina letos.

Buggy ::

Kakšna pa je dejanska razlika med svartpilen 125 modelom iz 2021 iz v primerjavi z 2024 če kdo lahko reče iz prve roke


2024 Svartpilen 125/401 (ki je klon KTM duke) naj bi bil cca 90% prenovljen od starejsega modela, ki je na trg prisel 2018. 125ccm in 401ccm sta enaka razen agregata in sprednjega vzmetenja ki je pri 401 nastavljivo + 401 ima se cruise control in TC.

stari -> novi 125ccm
-spremenjen okvir in sama dolzina motorja, ki je sedaj vecja
-visina sedeza je sedaj nizja 830 -> 820mm
-zadnje vzmetenje prestavljen na stran zaradi vecjega airboxa in nizjega sedenja
-zavore ByBre (Brembo) so sedaj na obeh kolesih na desni strani
-oblikovno spremenjn zadni konec in balanca ima malce visjo pozicijo
-prenovljen sedez, naj bi bil bolj udoben
-tank nastavek za potovalno torbo z magnetnim pritrjevanjem
-nov 5" TFT ekran (z USB-C polnilcem - mi je ze prav prisel), kjer nastavljas razlicne zadeve (ABS (spredaj/zadaj - cornering sensitive), Ride mode - (rain/Roar), Quickshifter (ON/OFF), Povezljivnost s telefonom ter Husquarna mobile APP, kjer ti kaze potem na ekranu tudi navigacijo (krizisca), omejevalnik hitrosti
-agregat je nov ter EURO 5+ compliant (LC4c), s prenovljenim menjalnikom
...pa verjetno sem se kej pozabil.

...sem pa ze na 800km, picil v soboto proti idriji in je bilo kul. Prakticno ni problem temu 125ccm parirati v prometu kjer imamo na stranskih cestah po vecino 50-70-90kmh, problem je klanec, pa v glavi si moras zabetonirat da ne gres NIKOLI-nikjer nic prehitevat :D

FireSnake ::

GodoBoy je izjavil:

Ma ne poznam prav nobenega motorista ki ne bi vedel kolk konjev ima njegov motor. Firesnake vozi zgolj šajtrgo...


Zdaj, komot temu rečemo šajtrga (posneto na počivališču Maribor v smeri od Gradca proti LJ):
https://ibb.co/vDF1tjS
ker jaz na ta kos pleha nisem čustveno navezan, kot ste eni tukaj.

Je pa tako: če je tole šajtrga, kako potem rečemo tvojemu čmrlju od stopetindvajsetke?
Kolo od šajtrge?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Kalibri ::

Kayzon je izjavil:

jest10 je izjavil:

FireSnake je izjavil:




Stopetindvajsetk nihče ne pozdravlja.



Mogoče jih ti ne. Večina motoristov jih


Kaj je fora tega podzravljanja,od samega zacetka mi deluje neumno.


Jaz tudi ne zastopim prav dobro. Pri biciklistih mi je malo bolj jasno, je neka povezanost v trpljenju ;) na motorjih pa neki vampasti možaki se hitijo pozdravljati, ne morejo pa po stopnicah normalno...? Sam zato, ker so na motorju?

No ja, o 125-ki tudi sam neki fantaziram...

FireSnake ::

jest10 je izjavil:

Kayzon je izjavil:

jest10 je izjavil:

FireSnake je izjavil:




Stopetindvajsetk nihče ne pozdravlja.



Mogoče jih ti ne. Večina motoristov jih


Kaj je fora tega podzravljanja,od samega zacetka mi deluje neumno.


Meni je tudi bedasto.

Ma dejstvo je, da pozdravljo.


Tukaj bi se strinjal.
Na momente zna biti tudi nevarno, ker odvrača pozornost.
Je pa res, da so to drugi tako zastavili :)
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

brbr21 ::

Lejte frutki, pozdravljanje na mopedih večjih od kavne skodelice obstaja od kar obstajajo motorji. Pač del neke (sub)kulture. Ni obvezno, je pa prijazno. Tako kot pozdravljanje v gorah. Ampak eni imate povsod težave...

Če pa imaš težave s pozdravljanjem zaradi motorike ali odvračanja pozornosti, pa premisli, če si res za na motor!!! V taxiju ti ne bo treba pozdravljati nasprotivozečih ;)

dj_uro ::

tale ''novi'' zakon s temi 6imi urami ni prinesel čisto nič kaj dobrega... V kolikor si želiš uživati na motorju, kar tile mlinčki žal niso, potem greš delat izpit za neomejeno in si nabaviš neko sebi ljubo kravo...
še slabši od teh kavnih mlinčkov 125ccm so MP3 skuteristi, katerim zadošča B izpit... in potem ''drekajo'' po cestišču...
se pa strinjam, da recimo moja krava ni ravno priročna za ''do kafeta'', medtem ko bi se kakšen 400+ccm skuterček ala xmax ipd. že obnesel...
vw-klub.si

Kayzon ::

brbr21 je izjavil:

Lejte frutki

Če pa imaš težave s pozdravljanjem zaradi motorike ali odvračanja pozornosti, pa premisli, če si res za na motor!!! V taxiju ti ne bo treba pozdravljati nasprotivozečih ;)


Da si ne bos kej naredil ti hud kulturnez

Buggy ::

FireSnake je izjavil:

GodoBoy je izjavil:

Ma ne poznam prav nobenega motorista ki ne bi vedel kolk konjev ima njegov motor. Firesnake vozi zgolj šajtrgo...


Zdaj, komot temu rečemo šajtrga (posneto na počivališču Maribor v smeri od Gradca proti LJ):
https://ibb.co/vDF1tjS



Lustna zadeva! Zgleda nas je bilo ta vikend vec na motoriziranih dveh kolesih. Kako pa to, da si izbral za voznjo ravno AC, si samo hotel malo predihat ventile na motorcku al si imel ta vikend kaksen opravek v Gradcu in je bil motor najhitrjsa opcija? Naceloma se AC ljudje izogibajo.
Se pa se z dvema uporabanikoma menimo, mogoca pa kaksen ST ride-meet res uspe, samo bi moral biti z mislijo na nas ta pocasne ;)

jest10 ::

dj_uro je izjavil:

tale ''novi'' zakon s temi 6imi urami ni prinesel čisto nič kaj dobrega...

Ja, res... Ko jebe vse te, ki končno lahko vozijo spodoben skuter, s katerim lahko slediš prometu in nisi ovira na ravni beciklista.

Pa dej raje reči, da ti je padel ego, ker zdej se eni lahko vozijo po 6tih urah, ti pa si se moral drkati z izpitno.

dj_uro ::

jest10 je izjavil:

dj_uro je izjavil:

tale ''novi'' zakon s temi 6imi urami ni prinesel čisto nič kaj dobrega...

Ja, res... Ko jebe vse te, ki končno lahko vozijo spodoben skuter, s katerim lahko slediš prometu in nisi ovira na ravni beciklista.

Pa dej raje reči, da ti je padel ego, ker zdej se eni lahko vozijo po 6tih urah, ti pa si se moral drkati z izpitno.

lahko tudi tako, če misliš...

zakaj pa vsi ti niso naredili ''proper'' izpita, kot so ga ''morali'' za avto in bi lahko vozili še kaj močnejšega in hitrejšega (lahko 250ccm, 400ccm ipd), kot je ta prdalica do 80kmh?
ker teoretično lahko s 125ccm greš tudi na obvoznico in AC... pa dobiš malo poguma in greš na daljše poti... pa seveda ne voziš ob robu cestišča, ker ti zakon veleva na sredini...
komu, razen polno naloženemu tovornjaku/avtobusu NISI v napoto?
vw-klub.si

jest10 ::

dj_uro je izjavil:

jest10 je izjavil:

dj_uro je izjavil:

tale ''novi'' zakon s temi 6imi urami ni prinesel čisto nič kaj dobrega...

Ja, res... Ko jebe vse te, ki končno lahko vozijo spodoben skuter, s katerim lahko slediš prometu in nisi ovira na ravni beciklista.

Pa dej raje reči, da ti je padel ego, ker zdej se eni lahko vozijo po 6tih urah, ti pa si se moral drkati z izpitno.

lahko tudi tako, če misliš...

zakaj pa vsi ti niso naredili ''proper'' izpita, kot so ga ''morali'' za avto in bi lahko vozili še kaj močnejšega in hitrejšega (lahko 250ccm, 400ccm ipd), kot je ta prdalica do 80kmh?
ker teoretično lahko s 125ccm greš tudi na obvoznico in AC... pa dobiš malo poguma in greš na daljše poti... pa seveda ne voziš ob robu cestišča, ker ti zakon veleva na sredini...
komu, razen polno naloženemu tovornjaku/avtobusu NISI v napoto?


Zakaj pa bi metal stran denar in čas za izpit, ki ga ne potrebuješ? Ker ti je dovolj "prdalica do 80km/h"(tukaj se res vidi, kako si zakompleksan ubožček)

Btw, s tako "prdalico", ki dejansko brez težav doseže 90-110km/h, nikomur nisi v napoto na regionalkah(ki so itak edino smiselno vozišče za motorje, če dejasnko hočeš uživati v vožnji, in ne umirati od dolgčasa na AC)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

I7I ::

Vi ki imate te 125 ccm motorje, ali s tem dejansko lahko normalno voziš po regionalki in brez problemov prehitiš koga (je dovolj navora/pospeška).
Govorim o hitrostih do 110 km/h ne nad 150.

Karen ::

Ne se kregati tu, vsak pač po svojih zmožnostih, tudi tisti ki imajo samo 125cc. Če pa komu pomaga: eni smo začeli s 125 in potem prešaltali naprej (500, 750, 1000, 1300cc). Povem po pravici: 125 je od vsega najbolj nevarna reč od teh kar sem jih imel, ravno toliko gre (90-110, odvisno od modela, klanca, npr. Višnja gora, Vrhnika...) da te na AC vsi prehitevajo, še busi se spravijo te prehitevat. Izven na regionalkah, kot so zapisali, je bolje, ampak še vedno ni za prehitevat.
Edino kar še nisem sprobal je MP3 zgodba, pa me mika da bi sprobal (sem že hotel, že zaradi ostalih voznikov v familiji, razmišljat o enem, pa so nežnejše predstavnice rekle da jih ne zanima toliko, sam pa še na svojem naredim premalo km da bi še enega kupil). Domnevam pa da je bolje od 125cc, vsaj motor je močnejši in ni tiste limite 100-ke na AC, agilnost je pa verjetno tudi na lokalkah boljša.
Srečno vsem, pa previdno vsem, tudi tistim s 125cc (pri višji kubaturi si nevaren sebi, pri tej so nevarni zate drugi po mojih izkušnjah). Itak če vam bo zadeva všeč in se boste spojili z zicem bo slej ko prej padla višja kubatura. Bolj da veste, da je užitek na 125ccm šele osnova izkušnje, nad tem šele rata zabavno:)

jest10 ::

I7I je izjavil:

Vi ki imate te 125 ccm motorje, ali s tem dejansko lahko normalno voziš po regionalki in brez problemov prehitiš koga (je dovolj navora/pospeška).
Govorim o hitrostih do 110 km/h ne nad 150.


Komot normalno voziš. Promet itak teče z 70-90km/h, tako da si večinoma itak za avtomobili, ter nikoli prvi v koloni.
Prehitevanje je pa odvisno od tega, o katerem motorju se govori. Večina jih dokaj ok pospešuje do tam 95-100km/h, tako da se da prehitevati, če imaš dobro pregledno cesto. Za 80km/h mečkače brez najmanjših težav, za tiste, ki gredo 90km/h, pa rabiš dovolj prostora. Samo po drugi strani, zakaj bi takega sploh prehiteval?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

dj_uro ::

jest10 je izjavil:

dj_uro je izjavil:

jest10 je izjavil:

dj_uro je izjavil:

tale ''novi'' zakon s temi 6imi urami ni prinesel čisto nič kaj dobrega...

Ja, res... Ko jebe vse te, ki končno lahko vozijo spodoben skuter, s katerim lahko slediš prometu in nisi ovira na ravni beciklista.

Pa dej raje reči, da ti je padel ego, ker zdej se eni lahko vozijo po 6tih urah, ti pa si se moral drkati z izpitno.

lahko tudi tako, če misliš...

zakaj pa vsi ti niso naredili ''proper'' izpita, kot so ga ''morali'' za avto in bi lahko vozili še kaj močnejšega in hitrejšega (lahko 250ccm, 400ccm ipd), kot je ta prdalica do 80kmh?
ker teoretično lahko s 125ccm greš tudi na obvoznico in AC... pa dobiš malo poguma in greš na daljše poti... pa seveda ne voziš ob robu cestišča, ker ti zakon veleva na sredini...
komu, razen polno naloženemu tovornjaku/avtobusu NISI v napoto?


Zakaj pa bi metal stran denar in čas za izpit, ki ga ne potrebuješ? Ker ti je dovolj "prdalica do 80km/h"(tukaj se res vidi, kako si zakompleksan ubožček)

Btw, s tako "prdalico", ki dejansko brez težav doseže 90-110km/h, nikomur nisi v napoto na regionalkah(ki so itak edino smiselno vozišče za motorje, če dejasnko hočeš uživati v vožnji, in ne umirati od dolgčasa na AC)

oprosti, prodajaš buče...

se vidi, da pišeš na pamet, brez izkušenj..
če je max hitrost do 90-110kmh, potem nikakor ni varno na regionalki, kjer so hitrosti 90-100 ''po defaultu''... tam je bolje imeti recimo 400ccm, ki ima končno npr. 160kmh, da ti ostane malo manevrskega prostora za prehitevanje ipd...
torej je 125ccm OK zgolj v mestu in opcijsko primestju..
pa še o 90-110kmh... če je voznik taprav dec, potem je bolj 80kmh kot 100
vw-klub.si

dj_uro ::

brihta, a si ti sploh od blizu že videl kakšen motor, kaj šele, da bi sedel na njem in se vozil?
brez moto izkušenj trolaš po temi in pišeš bedarije... katere bo lahko kdo vzel za ''svete''...
125ccm je zgolj in samo za drek štukat, za vse ostalo je potrebno poseči po močnejših izvedenkah...;)
vw-klub.si

Magic1 ::

Motor je za nekatere, da leti konstantno vsaj 50% nad omejetvijo. Vožna okoli omejitev je za njih retardirana in "nevarna".
Magic

twom ::

Karen je izjavil:

...da te na AC vsi prehitevajo, še busi se spravijo te prehitevat...
Zakaj bi se pa z motorjem vozil po avtocesti? Ok, ajd, da se 14 dan vrneš domov iz Splita na poti iz Grčije, pa da ne porabiš še enega dneva dopusta. Še kak drug razlog da bi se vozil po avtocesti?

Karen je izjavil:

...Izven na regionalkah, kot so zapisali, je bolje, ampak še vedno ni za prehitevat...
Ko boš malo starejši (al pa, ko boš odrastel), boš ugotovil da ni treba prehiteti vsega kar pelje po cesti, ne z motorjem, ne z avtom, in da se tudi ni treba pripeljat k vratom, niti s kolesom - se da peš 10 metrov ;)

twom je izjavil:

Še kak drug razlog da bi se vozil po avtocesti?
Ajd, vzamem nazaj, od Brezovice do Vrhnike je tak dolgcajt, da grem tudi jaz včasih na avtocesto. Sicer raje naredim ovinek čez Rakitno 8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: twom ()

jest10 ::

Magic1 je izjavil:

Motor je za nekatere, da leti konstantno vsaj 50% nad omejetvijo. Vožna okoli omejitev je za njih retardirana in "nevarna".


Ja kaj češ, potem je pa potrebno še vsem, ki imajo švohnejšo mašino od tega visočanstva na "pravem motorju" razložiti, da se oni v resnici sploh ne morejo voziti na teh prdulcah.

Pol sveta se vozi na 80-150ccm motorjih.

Kalibri ::

Proper motoristom očitno tudi visi dol za omejitve in druge udeležence v prometu. Na bicklu, ko grem, gredo kot da ni omejitev. Enkrat me je en bedak na motorju moral za planino obvoziti, pred ovinkom ga je začelo odnašati in se je komaj ustavil. In potem mi je idiot težil, da bom umrl. Sem mu rekel, da bom, pa ga je presenetilo. Sicer bi bile verjetno batine. Ja idiot, podrl me boš, itak,ker je divjal po cesti, ko jebe omejitve

dj_uro ::

Lahko trajbas kar ces, o motorjih nimas, dokazano, pojma. Butthurt?
vw-klub.si

MisterM ::

Kalibri je izjavil:

Proper motoristom očitno tudi visi dol za omejitve in druge udeležence v prometu. Na bicklu, ko grem, gredo kot da ni omejitev. Enkrat me je en bedak na motorju moral za planino obvoziti, pred ovinkom ga je začelo odnašati in se je komaj ustavil. In potem mi je idiot težil, da bom umrl. Sem mu rekel, da bom, pa ga je presenetilo. Sicer bi bile verjetno batine. Ja idiot, podrl me boš, itak,ker je divjal po cesti, ko jebe omejitve


Ne posplošuj. Gotovo boš kdaj naletel na objestneže, tako na motorjih kot v drugih vozilih, a ni razloga da sedaj smetiš temo s takimi pripombami. OP je želel nasvet in mnogi so mu, kot pravi motoristi, znali lepo podati informacije iz svojih izkušenj.

FireSnake ::

Buggy je izjavil:

FireSnake je izjavil:

GodoBoy je izjavil:

Ma ne poznam prav nobenega motorista ki ne bi vedel kolk konjev ima njegov motor. Firesnake vozi zgolj šajtrgo...


Zdaj, komot temu rečemo šajtrga (posneto na počivališču Maribor v smeri od Gradca proti LJ):
https://ibb.co/vDF1tjS



Lustna zadeva! Zgleda nas je bilo ta vikend vec na motoriziranih dveh kolesih. Kako pa to, da si izbral za voznjo ravno AC, si samo hotel malo predihat ventile na motorcku al si imel ta vikend kaksen opravek v Gradcu in je bil motor najhitrjsa opcija? Naceloma se AC ljudje izogibajo.
Se pa se z dvema uporabanikoma menimo, mogoca pa kaksen ST ride-meet res uspe, samo bi moral biti z mislijo na nas ta pocasne ;)


Hvala.
Ja, pajke je treba iz auspuha nagnat. Meni je AC (brez divjanja) kar vredu.
Ja, mogoče se pa srečamo kje (in spijemo sokeca, ker na dveh kolesih jaz alkota povoham ne).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Buggy ::

Ni kej, vreme nas trenutno vabi na ceste kot kaze...tudi tebe ta vikend na motor verjetno ni zvabila tema?

sem ze 1000km nabral danes, in dejansko se je blokada odstranila sama, dobil sem pa warning da moram na servis. Narocen sem na sevis sele cez dober teden, ampak ni sile, je zdej obcutno bolje, ker je v obratih vec maneverskega prostora z obrati in vlece zdej do 10Krpm+
Ni pa seveda dramaticne razlike...se zmeraj je moja mala kjut husky ;)



se gasilska za v okvir ROFL

hojnikb ::

Tolk elitizma se pa clovk ni dozive do malih motorjev, sploh pa ne na tech forumu... Pobje, vi niste pravi motoristi, ampak darovalci organov. Thank gosh da obstajate...


Btw, tisti k mamo 125cc skonto izpit tudi vemo, da se po sivi poti pridit tudi do bistveno več konjev. Ni se treba namreč omejevat z tovarniskimi 125cc ali 4 takti. Predelan 2 taktnez bo ze kr lepo sibal. 4 taktnez z 150 ali 200cc cilindrom tudi ni več ovira... Na TP pa glih pregledni ve kaj se skriva v cilindru :)

Just a hint..

Aja, objestnezi pa kr lepo darujte organe.
#brezpodpisa


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri skuter 125 za B vozniško? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
15234865 (9210) demogill
»

Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10937553 (6757) bajsibajsi
»

Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6017391 (8950) Twixz
»

AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?

Oddelek: Na cesti
334007 (3197) splatman
»

Motoristi (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8313937 (11844) guest #44

Več podobnih tem