Forum » Na cesti » kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?
kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen?
Temo vidijo: vsi
akacija ::
Zdravo vsem!
Predvsem iz vaše prakse me zanima, kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen? Torej lahkotno vodljiv, kot pri kolesih BMX recimo...?
Zelo pogosto se omenja Ktm-ov Duke 125, kako je v praksi in kateri bi bil njegova konkurenca ob upoštevanju agilnosti?
Hvala za vaša mnenja!
Lp vsem, David
Predvsem iz vaše prakse me zanima, kateri 125ccm naked bike je najbolj agilen? Torej lahkotno vodljiv, kot pri kolesih BMX recimo...?
Zelo pogosto se omenja Ktm-ov Duke 125, kako je v praksi in kateri bi bil njegova konkurenca ob upoštevanju agilnosti?
Hvala za vaša mnenja!
Lp vsem, David
GodoBoy ::
Husky svartpilen/vitpilen. Enaka mašina kot ktm, sam malo bolje narejen in malenkost bolj predvidljiva lega. Sicer pri 125 to ni glih izrazito.
GodoBoy ::
Nisem vozil...mt-07 mi pa ni preveč všeč, proti hondi cb650 se skrije. Dober honda ma ene 20km več, samo ni samo to...
A. Smith ::
Hvalijo Svartpilen, KTM, Yamaha MT125 in XSR125 in pa Hondo CB125. Sploh Hondo glede agilnosti in kvalitetne vožnje zelo hvalijo.
While as well as being comfortable, the CB125R is also refreshingly nimble thanks to not only light and precise steering but also great balance, grippy Dunlop Sportmax GPR-300 rubber (including an impressively fat rear hoop) plus a claimed kerb weight of just 125.8kg - all allowing you to scythe through congestion with ease.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Comandante ::
Kupi si, kar se ti opticno najbolj dopade in kjer najudobneje sedis gor. Japonci so praviloma malo bolje skupaj narejeni od ostalega sveta, predvsem Honda se mi zdi na vrhu. Husky je sicer tudi ok.
Mas na drugi strani kaksne Benellije, kitajske Italijane, Aprilia, Royal Enfield itd. Tu je treba bit malo previden, da se da dobiti dele in mehanika, ki to sraufa. Japonce sraufa vsak, delov je dovolj.
Mas na drugi strani kaksne Benellije, kitajske Italijane, Aprilia, Royal Enfield itd. Tu je treba bit malo previden, da se da dobiti dele in mehanika, ki to sraufa. Japonce sraufa vsak, delov je dovolj.
akacija ::
Zdravo vsem!
torej nabavil sem yamaho mt125, zelo agilen in vodljiv motorčič, vse ok razen "stock" zvoka :)
prosim, če ma kdo kak link do športnega auspuha? akrapovič žal predrag...
hvala
torej nabavil sem yamaho mt125, zelo agilen in vodljiv motorčič, vse ok razen "stock" zvoka :)
prosim, če ma kdo kak link do športnega auspuha? akrapovič žal predrag...
hvala
celje ::
tudi "stock" "sportni" ne bodo full glasnejsi. v bistvu pri tem motorju skoda denarja za izpuh. (ga je imel mulc)
Pelikan2024 ::
Zdravo vsem!
torej nabavil sem yamaho mt125, zelo agilen in vodljiv motorčič, vse ok razen "stock" zvoka :)
prosim, če ma kdo kak link do športnega auspuha? akrapovič žal predrag...
hvala
Pozdravljen.
Kot prvo naj ti zaželim veliko varnih in adrenalinsko napumpanih km :) Verjetno je to tvoj prvi motor? Izpit si rešil na način B kategorija + 8ur poligona? Kako si zadovoljen z pospeški od cca 70kmh-100kmh? Top speed?
BCSman ::
Jaz sem sel delat kodo 125, a se enkrat ne bi sel, ampak bi investiral v A neomejeno, ker je 125 v klance prekleto svoh. Pa ne zanima me ne divjanje in ne hitrost, a v klance vozit 60 km/h, ali celo 35 km/h pri najvecjih naklonih, je mucenje.
__Devil__ ::
Tudi jaz sem naredil kodo 125 in sem kupil nov Suzuki GSX-S 125 motor (naked bike) odličen in lahko vodljiv, zame ima dovolj moči, za na delo je top. Bil je tudi med cenejšimi, ki so bili lani dobavljivi. Priporočam motor vsem začetnikom, zaenkrat zadovoljen. 125 kodo sem naredil, ker je bilo najlažje (6 ur praktične vožnje) in najhitreje. Sicer bi sigurno vzel kak močnejši motor, ampak za začetek je čisto ok. Če si težji (100kg+) potem je 125ccm za večje hribe res malo, ampak se da, sploh po teh naših cestah, ko niti ne moreš divjat Motor gre 100km komot, max speed je ~ 120 ali 135km/h v klanec.
Buggy ::
Jaz grem tudi delat tole kodo 125, me je pa preprical prenovljeni 2024 Husky SVARTPILEN. Za po cestah v okolisu in do Kolpe ter zviznit kdaj se namocit v morje bo cist kewl pomoje.
Pelikan2024 ::
Mene to že mika celo leto. Vendar mi večina motoristov odsvetuje 125ccm. Češ "hitro se naveličaš" , "za ta denar dobiš 400ccm motor" , itd.
Vedno znova sem v dilemi glede izpita in motorja.
Vedno znova sem v dilemi glede izpita in motorja.
GodoBoy ::
Bedarija. Vozi tistih par ur in kupi 125 da vidiš a je motor sploh zate. Če ni, ali pa ugotoviš da je 125 premalo, ga lahko po enem letu za zelo podoben denar prodaš. Pa sam imam A.
Comandante ::
Pelikan2024 je izjavil:
Mene to že mika celo leto. Vendar mi večina motoristov odsvetuje 125ccm. Češ "hitro se naveličaš" , "za ta denar dobiš 400ccm motor" , itd.
Vedno znova sem v dilemi glede izpita in motorja.
Kot lastnik 1100 kubicnega motorja ti povem, da to ni res. Za po mestu, za voznjo na siht ipd. ti je 125cc velikokrat boljsa izbira kot nekaj tezkega. Z malim agilnim motorjem se da lepo navigirati v prometu, in za vse razen avtocesto in strme klance je naceloma dovolj mocen za normalno voznjo. Poleg tega se skoraj nic ne greje, medtem ko ti 600 in 1000 kubicni motorji pri pocasni voznji in stanju kuhajo jajca.
Je pa res, da na regionalki ne bo nek uzitek po ovinkih, in da ne bos vozil cez gorske prelaze. Ce se gres taksne hece, je pa dobro imeti nekaj z 60-70 konji, da lahko na polno uzivas. Ce hoces kaj taksnega, je dobra izbira 600-700cc dvocilindrski motor. Imas jih na voljo malo morje, od vseh mogocih proizvajalcev.
jest10 ::
Je pa res, da na regionalki ne bo nek uzitek po ovinkih, in da ne bos vozil cez gorske prelaze.
Kaj pa vem ... Ko sem šel čez vršič, so bili avtomobili pred menoj konkretno počasnejši, kot bi lahko šel s 125tko.
Buggy ::
Kot lastnik 1100 kubicnega motorja ti povem, da to ni res. Za po mestu, za voznjo na siht ipd. ti je 125cc velikokrat boljsa izbira kot nekaj tezkega. Z malim agilnim motorjem se da lepo navigirati v prometu, in za vse razen avtocesto in strme klance je naceloma dovolj mocen za normalno voznjo. Poleg tega se skoraj nic ne greje, medtem ko ti 600 in 1000 kubicni motorji pri pocasni voznji in stanju kuhajo jajca.
...ja tole tudi sam slisim od motoristov, slisim pa tudi to kar je napisal @Pelikan2024, zato tudi mene malo skrbi, da bi se (pre)hitro navelical.
Kako pa je z motoristicnino opremo na teh 125 zadevah. Je potrebno kupiti ta hude zadeve in kaj je po prioritetah najbolj pomembno. Celada bi rekel da prvo in brezkompromisna. Lahko kaksna priporocila od ljudi s prakso. Je odprta oz. snemljiva celjustna zascita smiselna (da imas bolj stik z okolico. Kaj se paziti, ce smem v tej temi poprosit kot noob voznike s prakso, preden naredim kako neumnost
Buggy ::
Kam gre bk naj gre pa se strk...kdaj pa ce ne zdej
Sem sel danes mimo motoxgeneration, kjer je bil testni Svartpilen 125 zunaj. Ogledam zadevo se v zivo in sprobam polozaj na njem. Ljubezen na prvi pogled. Ko mi je dal pa se testno za sprobat sem bil pecen in ravnokar vplacal, se preden imam Koda 125, na kar bom cakal pa termin se tri tedne. Jeba bo, saj bo motorcek ze drugi teden pri meni.
Vzel sem se torbo za na tank ter stranka ogledal iz konca belance. Premeril tudi utilty vrata pri nadstresku, ki so 95cm...cez belanco je pa Svartpilen 85cm...tako da tukaj sem tudi golden
Sem sel danes mimo motoxgeneration, kjer je bil testni Svartpilen 125 zunaj. Ogledam zadevo se v zivo in sprobam polozaj na njem. Ljubezen na prvi pogled. Ko mi je dal pa se testno za sprobat sem bil pecen in ravnokar vplacal, se preden imam Koda 125, na kar bom cakal pa termin se tri tedne. Jeba bo, saj bo motorcek ze drugi teden pri meni.
Vzel sem se torbo za na tank ter stranka ogledal iz konca belance. Premeril tudi utilty vrata pri nadstresku, ki so 95cm...cez belanco je pa Svartpilen 85cm...tako da tukaj sem tudi golden
Comandante ::
Kam gre bk naj gre pa se strk...kdaj pa ce ne zdej
Sem sel danes mimo motoxgeneration, kjer je bil testni Svartpilen 125 zunaj. Ogledam zadevo se v zivo in sprobam polozaj na njem. Ljubezen na prvi pogled. Ko mi je dal pa se testno za sprobat sem bil pecen in ravnokar vplacal, se preden imam Koda 125, na kar bom cakal pa termin se tri tedne. Jeba bo, saj bo motorcek ze drugi teden pri meni.
Vzel sem se torbo za na tank ter stranka ogledal iz konca belance. Premeril tudi utilty vrata pri nadstresku, ki so 95cm...cez belanco je pa Svartpilen 85cm...tako da tukaj sem tudi golden
Cestitke, dosti varnih kilometrov!
Kar se opreme tice, to se pa mora vsak odlocit koliko bo tvegal. Osebno bi se oblekel isto kot se za tezki motor - vsekakor solidno celado, fajn je neko jakno s scitniki in cevlje preko gleznja. Ce si frajer se kavbojke s kevlarjem in kolencniki, pa je. Ceprav za po mestu, ko je res vroce, vcasih kak kos oreme izpustim, priznam. Ce si polno oblecen pri 35°C in dozivis vrocinski udar, si v vecji nevarnosti, kot ce se napol nag vozis.
Ce se bos dosti vozil po mestu poleti, je mrezasta jakna super, da si na maksimalnem prepihu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Comandante ()
Buggy ::
Hvala vsem za spodbudo v tej temi, naceloma ste pa sokrivci, ce se mi kej zgodi...hecam
Ja 2024 Svartpilen-a je bil bojda 90% prenovljen in izboljsan. Paziti je potrebno ce se kupuje ta model ali vzamete 2024 ali prejsnega.
Novi ima izmed najbolj izpostavljenih izboljsav ABS na obeh kolesih (zadnji izklopljiv). Dve mape za gas (dez in suho), easy shift (menjanje brez sklopke) ter popravljenjo geometrijo.
Povezljivos s telefonom in navigacijo na stevcu je tudi koristna...za vse ostalo bo treba pa zadeve sprobat v zivo.
Uzival pa vsekakor bom, namen je crusat 70-90 s prometom po regionalki, ter zaviti na kaka brezpotja.
Ne vem...sem sel spet v to po najstniskih letih, ko smo brez izpita po vukojebinah vozili Tomos T12 (tribzinec - seveda neverjetno natweekan - sem bate in glave brusil kot mulec in se ucil, ker nisem imel dnarja za APN..sem jih pa stisnil, predvsem z zobniki spredaj/zadaj- imel sem cestno T12 in enduro z razlicnimi razmerji zobnikov) in star MZ 150, ki je imel sprednjo luc fiksno, zadno os pa mal zamaknjeno in sem v ene ovinke zalagal kewl v druge pa mal tezje
Ja 2024 Svartpilen-a je bil bojda 90% prenovljen in izboljsan. Paziti je potrebno ce se kupuje ta model ali vzamete 2024 ali prejsnega.
Novi ima izmed najbolj izpostavljenih izboljsav ABS na obeh kolesih (zadnji izklopljiv). Dve mape za gas (dez in suho), easy shift (menjanje brez sklopke) ter popravljenjo geometrijo.
Povezljivos s telefonom in navigacijo na stevcu je tudi koristna...za vse ostalo bo treba pa zadeve sprobat v zivo.
Uzival pa vsekakor bom, namen je crusat 70-90 s prometom po regionalki, ter zaviti na kaka brezpotja.
Ne vem...sem sel spet v to po najstniskih letih, ko smo brez izpita po vukojebinah vozili Tomos T12 (tribzinec - seveda neverjetno natweekan - sem bate in glave brusil kot mulec in se ucil, ker nisem imel dnarja za APN..sem jih pa stisnil, predvsem z zobniki spredaj/zadaj- imel sem cestno T12 in enduro z razlicnimi razmerji zobnikov) in star MZ 150, ki je imel sprednjo luc fiksno, zadno os pa mal zamaknjeno in sem v ene ovinke zalagal kewl v druge pa mal tezje
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
Sem pa ze nasel dolocene optimizacije za motor, sploh pri visjih obratih je baje FuelX v navezi z novim in boljsim Airboxom za sam motor obcutno boljsi. Temerature so nizje in AFR se racuna on-the fly bolj optimalno. Je ze kdo probal? Naceloma sovrazim stock motorizacijo
https://powertronicecu.com/product/fuel...
https://powertronicecu.com/product/fuel...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Comandante ::
Danes so vsi motorji tjunani na cim boljse emisije, kar v praksi pomeni, da velikokrat delujejo v rezimu izredno revnega razmetja gorivo:zrak. Seveda so tu opcije, da se nalozi nove mape, kar v praksi pomeni lepsi tek motorja, nizje temperature, visjo moc in malo slabse emisije.
Sploh je priporoceno remappat, ce zamenjas izpusni sistem za bolj odprtega, sicer hitro prides do situacije, ko motor tece na prerevni mesanici.
Sploh je priporoceno remappat, ce zamenjas izpusni sistem za bolj odprtega, sicer hitro prides do situacije, ko motor tece na prerevni mesanici.
val46 ::
Ma dokler maš motor v garanciji, raje pusti vse stock, vsaj kar se mašine tiče, da ne boš mel pol kakih problemov na servisu zaradi nekih predelav in nalaganja nekih "svojih map". Ko bo pa iz garancije, ti bo pa tko in tko ratala ta zadeva prešvoh in boš hotel nekaj močnejšega Tudi zato ti predlagam, da kljub "samo" 125ccm trenutno, nabaviš proper opremo že sedaj, da ne boš potem moral še enkrat kupovat zadeve, če se odločiš it na kaj močnejšega. Se pravi, ne ravno čelado iz lidla, rokavice iz kmečke trgovine in škornje iz Daichmana...če zastopiš kaj pravim.
Drugače pa, srečno vožnjo in pozdravljen med nami
Drugače pa, srečno vožnjo in pozdravljen med nami
Buggy ::
...ej hvala lepa obema za info in dobre zelje. Je danes prisel ze v "stalco", dokler v ponedeljek ne naredim izpita (dobil ekpres termin), ter opreme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
GodoBoy ::
Tki scrambler, dejansko naked cestni z malo bolj terenskimi gumami in kolesi s špriklami
Dober imo
Dober imo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GodoBoy ()
Comandante ::
Ti scramblerji so kul. Ima polterenske gume, ki so vec kot dovolj za gozdne poti, makadam, po travi ipd, in dajo motorju rugged izgled. Ima malo daljse vzmetenje spredaj, in kar je najpomembnejse, je lahek. S tem se lahko kvalktetno naganjas po slabi podlagi. Moci je vec kot dovolj.
Cross je bolj specializiran za offroad, ima ponavadi bistveno daljse blazilce, vecja kolesa oz. vsaj sprednje kolo, knobby gume (one, ki izgledajo kot kopacke). Kolikor je boljsi na terenu, je precej slab na cesti.
Cross je bolj specializiran za offroad, ima ponavadi bistveno daljse blazilce, vecja kolesa oz. vsaj sprednje kolo, knobby gume (one, ki izgledajo kot kopacke). Kolikor je boljsi na terenu, je precej slab na cesti.
Buggy ::
V ponedeljek dobil izpit in do danes ze nagrindal 500km. Do 1000km oz prvega servisa je zadeva omejena na 6500rpm kar v praksi pomeni da ne gre nikamor...sej ne da bi rabil vec sam 80kmh v 6-ti je res premalo, potem pa zacne ze zmigat rev limiter
Se pa itaq drzim bolj lokalnih cest tako da ni tak problem. Po prvem servisu in 1000km, je kar dolg seznam zadev ki jih naredijo, med drugim posodobijo tudi firmware ter umaknejo blokado, potem pa bi znal stisnit tudi 110kmh.
Zaenkrat pa izjemno zadovoljen in kar ne morem nehat vozit, edino rev limiter v vseh brzinah me malce moti
Kolpica je pa padla med prvimi
Se pa itaq drzim bolj lokalnih cest tako da ni tak problem. Po prvem servisu in 1000km, je kar dolg seznam zadev ki jih naredijo, med drugim posodobijo tudi firmware ter umaknejo blokado, potem pa bi znal stisnit tudi 110kmh.
Zaenkrat pa izjemno zadovoljen in kar ne morem nehat vozit, edino rev limiter v vseh brzinah me malce moti
Kolpica je pa padla med prvimi
miha98 ::
Kupi si pravi motor pa ne tole skropucalo. Lol ko sem jaz bil 16 sem imel na izbiro 2T motorje , ki so po odstranitvi blokad šli preko 160 km/h . Cagiva mito recimo je imela 7 brzin . Po števcu bi naj šla preko 170... pa aprilia rs 125... sem pelal bratranca zadi pa je skoraj dol padel ko sem potegnil... do 6k normalno vleče pol pa resonanca pa potegne ko šus... si mislil da si boga za jajce prijel...
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
Buggy ::
Heh...moje potrebe cisto spodobno zadosti. Na motorju ne zelim podirati hitrostnih rekordov (za to imam avto ...hec), nagibanje v ovinek pa je s tako igracko mogoce se vecji fun, kot pa z neko vecjo in tezjo zverino.
Nic pa ne recem, da me ne bo s casom potegnilo na "temno stran"...zaenkrat pa vse lepo po protokolu in kot receno pricakovanja so izpopolnjena in to steje
Nic pa ne recem, da me ne bo s casom potegnilo na "temno stran"...zaenkrat pa vse lepo po protokolu in kot receno pricakovanja so izpopolnjena in to steje
GodoBoy ::
Ne oziraj se na te otročajo. Lahko fino furaš tele, ni za avtocesto in ravne magistralke, za povsod drugje je pa super.
Ne oziraj se na te otročaje. Lahko fino furaš tele, ni za avtocesto in ravne magistralke, za povsod drugje je pa super.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GodoBoy ()
Buggy ::
AC je tudi ce imas bolj capable motor dolgcas IMO al kaj? Regionalka pa zgolj in samo ce je treba. Imamo toliko cestic, kjer je omejitev po vecini 70 in vasice 50 da mi nabirat kilometrov in imet tezave s tem, da bi bil zamasek na cesti ni. Ce pa ze, se pa umaknem. Bolj simpl ne more bit. Uzivam v voznji z muziko v celadi in se prepuscam uzitkom in vonjavam cestic, ki jih raziskujem. To mi je manjkalo. Najbolj je pa, ko se izgubim med tem ko raziskujem
GodoBoy ::
Meni je ac totalen dolgcajt. Imaš pa osebke, no jih je čedalje manj, ki orgazmirajo ko potegnejo 200+.
Buggy ::
Na motorju so zame itaq ovinki tisti, ki dajo dober obcutek G-force-a in cekiranja how-low-can-you go
Sem sel od Rakitne do Cerknice po tisti cesti in je bila epic, bom veckrat probal ker so ovinki res kewl. Zavijes pol se na Blosko jezero in se vozis po cesticah med borovci in brezami....kaj je se lepsega
Sem sel od Rakitne do Cerknice po tisti cesti in je bila epic, bom veckrat probal ker so ovinki res kewl. Zavijes pol se na Blosko jezero in se vozis po cesticah med borovci in brezami....kaj je se lepsega
Buggy ::
Aja pa mal mi je nerodno, ker me zdej vsi proper motoristi pozdravljajo. Dejansko je Svartpilen 125ccm identicen 400 kubicnem po porporcijah (razen agregata) in tezko vejo da gre zgolj za nadobudnega intuziasta. Vadim pa pozdrav, tud na skuterjih
FireSnake ::
125 ni nobena agilna, vse je šrot.
Za po mestu prehitro za izven mesta prepočasno.
Vidim pa folk, ki s tem sranjem izven mesta želi prehitevati. Samo v nevarnost se spravljajo.
Stopetindvajsetk nihče ne pozdravlja.
Onih, z dvema prednjima kolesoma tudi ne.
Policajev tudi ne. Čeprav jaz jih, njih edine. Je le na motorju.
Za po mestu prehitro za izven mesta prepočasno.
Vidim pa folk, ki s tem sranjem izven mesta želi prehitevati. Samo v nevarnost se spravljajo.
Stopetindvajsetk nihče ne pozdravlja.
Onih, z dvema prednjima kolesoma tudi ne.
Policajev tudi ne. Čeprav jaz jih, njih edine. Je le na motorju.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
Comandante ::
Avtocesta na motorju zna bit kul, ce imas nekaj aerodinamicnega z oklepom. Meni na kruzerju ni neki presezek, ker je do 120km/h komot, potem pa se ze pocasi zacne fitnes. Saj motor gre 200km/h+, samo ni vzdrzno, ker te hoce snet dol. Vcasih sem imel Ninjo, s tistim sem udobno kruzal vse do 180km/h.
Je pa super, ko te preganja nevihta ali noc, pa moras hitro prit domov.
125ka seveda ni noben srot, je odlicen motor. FireSnake je najbrz eden tistih asov, ki jim je 200 konjev premalo, in trdijo, da 1000 kubikov izkoristijo do konca.
Je pa super, ko te preganja nevihta ali noc, pa moras hitro prit domov.
125ka seveda ni noben srot, je odlicen motor. FireSnake je najbrz eden tistih asov, ki jim je 200 konjev premalo, in trdijo, da 1000 kubikov izkoristijo do konca.
Buggy ::
Imam kolega iz vojske, ki se zmeraj vozi 1400ccm GSX Suzukija, sva ze zmenjena za roadtrip. Tip razmislja isto kot jaz. Je pa rekel da ko si enkrat motorist tudi umres kot motorist...zelja in uzitki ob voznji ne izginejo. Tako pravi.
FireSnake ::
@Comandante: 600 kubikov in 100 konjev je zame ljubiteljsko povsem dovolj.
Nasledni bo pa po vsej verjetnosti 150 konjev.
Nasledni bo pa po vsej verjetnosti 150 konjev.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
FireSnake ::
Honda CBF 600 SA (ker sem hotel motor z ABSom).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FireSnake ()
Buggy ::
Honda CBF 600 SA (ker sem hotel motor z ABSom).
torej 80KM ne 100...bulshit, ce ga sploh imas...pics pls
Niti ne...vse kul, sej vemo kake tezave imas
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
FireSnake ::
Zna biti, da je res 80.
Je že zelo dolgo odkar sem ga kupil.
Slike bom pa jaz tebi objavljal, ko mi boš kaj zraven dal
Je že zelo dolgo odkar sem ga kupil.
Slike bom pa jaz tebi objavljal, ko mi boš kaj zraven dal
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Buggy ::
case closed!
na se eno 125-ko v rev limitih zate - free
na se eno 125-ko v rev limitih zate - free
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
GodoBoy ::
Ma ne poznam prav nobenega motorista ki ne bi vedel kolk konjev ima njegov motor. Firesnake vozi zgolj šajtrgo...
Buggy ::
Itaq, sej vsi vemo koliko je ura pri njem, zgleda da moderatorji pustijo enemu znanemu forumskem pinokiju spet kvarit temo
Buggy ::
drugac pa...500km, poraba 2.5l/100km, povprecna hitrost 47kmh. Sem pa tankal Shell 100 oktanca V power, tank ima 13 litrov. Skodit verjetno ne more v obdobju, ko se motor ulavfuje od novega ali pac?
Na 300KM avtu za siht imam povprecno hitrost na tank 55kmh ROFL
Na 300KM avtu za siht imam povprecno hitrost na tank 55kmh ROFL
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
aborko ::
Sam sem dost prevozu 125ccm skuterje v aziji, pa je dostikrat poraba bila tudi pod 2l/100km in to 90% časa 2 osebi. Res pa da nisem na roke računal, pač kar je BC pokazal. So pa hitrosti bile nižje, ker pač raziskuješ in gledaš okoli. Mogoče so tam tudi motorji malo manj zadušeni, ni nekih euro standardov pa to.
Kayzon ::
Jaz ce bo vse po sreci,naslednje leto pomladi startam z MT07 Yamaho,potem pa za drugi motor pade Suzuki GSXR 600 ter za tretji BMW S1000RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrr
Se pravi --> MT07 > GSXR 600 > S1000RR
Hvala ker ste brali moj blog,lp.
Se pravi --> MT07 > GSXR 600 > S1000RR
Hvala ker ste brali moj blog,lp.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri skuter 125 za B vozniško? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Kaj kupiti | 34893 (9238) | demogill |
» | Nakup motorja, nasveti? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 37595 (6799) | bajsibajsi |
» | Izpit Za Motor (A) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17419 (8978) | Twixz |
» | AMZS raziskava: Vsi na (motorno) kolo za zdravo okolje?Oddelek: Na cesti | 4010 (3200) | splatman |
» | Motoristi (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13957 (11864) | guest #44 |