Forum » Na cesti » Več porabi pri 1500 obrati kot pri 2000 obrati, dizel.
Več porabi pri 1500 obrati kot pri 2000 obrati, dizel.
hojnikb ::
novodobn motor bo v nekem trenutku lahko do konca odpru "gas" loputo, čeprav ti kruzas 70 v 4ti... Ker je pedalka elektronska, kot tudi loputa, se s takimi stvari ecu lahko igra...
Sodobni bencinarji k cruisajo, recimo loputo odprejo do konca (manj vakumskih izgub) in z zamikanjem VVTja in vziga regulirajo navor...
brezvezna primerjava. Motor bo manj porabu, k se bo bolj matral, ker ima ravno v tem območju največji izkoristek...
Kaj mislis da avtomatiki kr za brezveze silijo takoj v končno prestavo, čeprav ma avto takrat mogoče 1200-1300 obratov? Ne, ker takrat je na motor največji load in posledično bolj optimaln izkoristek/poraba.
Sodobni bencinarji k cruisajo, recimo loputo odprejo do konca (manj vakumskih izgub) in z zamikanjem VVTja in vziga regulirajo navor...
@OP: Za lazjo predstavo si zamisli kolesarjenje v hrib. Kdaj bos bolj zmatran in porabil vec energije za vzdrzevati isto hitrost. Ko se bos
naprezal in bos gonil s preveliko prestavo pocasneje ali z nizjo malo hitreje a vseeno dosti manj utrujajoce?
brezvezna primerjava. Motor bo manj porabu, k se bo bolj matral, ker ima ravno v tem območju največji izkoristek...
Kaj mislis da avtomatiki kr za brezveze silijo takoj v končno prestavo, čeprav ma avto takrat mogoče 1200-1300 obratov? Ne, ker takrat je na motor največji load in posledično bolj optimaln izkoristek/poraba.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Ker nekaj je treba upostevat; motor pri večjih obratih ma več internih trenj (ker morejo it bati večkrat gor dol, poleg vsega ostalega). Pri starejsih bencnarjih z zajlo pa poleg internih trenj pri visjih obratih posldično silis več zraka v motor, kot je potrebno in ker mors drzat praviln AFR (za razliko od dizla) posledično izkoristek se pade in poraba narasca.
Zato je tudi za klasik atmosferske bencinarje dobr, da jih drzis v nizjih nizkih obratih; manj internih frikcij in manj zraka v cilindru, čeprav s takim rezimom povzročas več vakumskih izgub. Itk so prestavna razmerja ponavadi tako postavljena, da se pri večjih hitrostih (beri regionalka/avtocesta) ze gibljes v območju max navora).
Zato je tudi za klasik atmosferske bencinarje dobr, da jih drzis v nizjih nizkih obratih; manj internih frikcij in manj zraka v cilindru, čeprav s takim rezimom povzročas več vakumskih izgub. Itk so prestavna razmerja ponavadi tako postavljena, da se pri večjih hitrostih (beri regionalka/avtocesta) ze gibljes v območju max navora).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Buggy ::
uf ja...ta indikator za upshift v novih avtih je res perla. Drugace pa AT menjalnik ko ga iz D das v S spremeni karakteristiko (menja visje) porabe pa vsaj pri meni ni kaj drasticno visje oz. posteno povedano nisem sploh opazil. O kaki razliki je tukaj sploh govora al smo spet v laboratorijski sferi 0.046l/100km pacientov?
Moj motor recimo ima krivuljo navora flat od 2000 do 4000 obratov, moc pa z obrati neprimerno vecjo
Moj motor recimo ima krivuljo navora flat od 2000 do 4000 obratov, moc pa z obrati neprimerno vecjo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
hojnikb ::
čist odvisno od avtomobila... bolj kot je star, večja bo razlika...
Ker nekaj je treba vedet, kot ze ponavljam... Gas pedalka NI diretkna povezava do lopute za zrak oz. pipce za nafto pr dizlu (kot je blo to včas) ampak zgolj sugestija motorjemu računalniku kaj bi rad...
Zato imajo recimo avtomobili z eko programi različn karakter tam. Ker to ne zmanjsuje peak konjev, ampak zgolj rampo dodajanja navora v primerjavi z pozicijo pedalke. Ti bos instatno pohodu gas, ampak ecu bo smoothly dodal navor
Ker nekaj je treba vedet, kot ze ponavljam... Gas pedalka NI diretkna povezava do lopute za zrak oz. pipce za nafto pr dizlu (kot je blo to včas) ampak zgolj sugestija motorjemu računalniku kaj bi rad...
Zato imajo recimo avtomobili z eko programi različn karakter tam. Ker to ne zmanjsuje peak konjev, ampak zgolj rampo dodajanja navora v primerjavi z pozicijo pedalke. Ti bos instatno pohodu gas, ampak ecu bo smoothly dodal navor
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Blinder ::
Priblizno ustrezen test bi bil, da na dolgi ravnini nastavi tempomat na doloceno hitrost, potem pa trenutno porabo spremlja v eni in drugi prestavi. Ce se za to hitrost avto v visji prestavi pac bolj matra je to za mlincek in upor zraka pri tej hitrosti isto kot poganjanje s kolesom v hrib.
Se strinjam, to sem jaz počel s prejšnjim avtom in bom še naredil za sedanji avto.
- nastavi hitrost na tempomatu
- se počaka, da se ustali in da avto samo še enakomerno vzdržuje hitrost
- se resetira povprečno porabo
- na koncu prebere povprečno porabo in ponovi test
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
Moj motor recimo ima krivuljo navora flat od 2000 do 4000 obratov, moc pa z obrati neprimerno vecjo
Ampak peak navor je pa se vedno pr ~1700rpm, kot je to tipično za večino dizlov...
Lahko imas seveda flat krivuljo, ker doziras zrak v cilinder skoraj poljubno zaradi turbin. Ker sibas max tlak zraka v teh obratih, imas lahko tudi bolj ploscato navorno krivuljo. Pri atmosfercu tega nemors met, ker je pretok zraka skoraj neposredno vplivan na obrate + neoptimalna odmična gred in kolektorji za določene obrate. Zato obstaja VVT/VVL in kofigurabilni kolektorji...
Pri turbini tega nerabis, ker zrak skoraj poljubno silis v cilindr.Plus seveda turbolentnost (boljso miksanje) ki ga povzroča turbina...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Največji navor je samo če je dovolj gasa. Drugače ga ni. Če imaš 2/3 gasa pri 2000 obratih dvomim da samo držiš hitrost če ne greš glih 140.
gas pedalka je zgolj in samo informacija motorju kaj zelis.... 10% pozicije lahko tist trenutek pomeni 5% navora ali 100...
Nismo več v obdboju bencinarjev na zajlo, k je pozicija gasa pomenla tudi dejanski pretok skozi loputo...
Dej ne bit pameten. A sem reku na pedalu? Normalno da gledamo na mašini. To vidiš pri toyotah hibridih, ko motor zmeraj dela obremenjen, nikoli kar tako na izi, niti v leru ne. Je malo drugačen zvok. Samo da hibrid ima kam spravit ta višek moči. Če se voziš 50, nimaš kam s tem, če nimaš baterije.
hojnikb ::
Reku si gas... odloči se zdaj, kaj to za tebe pomen...
Ja, ampak toyota je tudi atkins... Ima kr malo drugačn BSFC graf, ravno zaradi HSD sklopa...
Ja, ampak toyota je tudi atkins... Ima kr malo drugačn BSFC graf, ravno zaradi HSD sklopa...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Menda je vsakemu jasno da je važn realen gas na motorju, ne pa neko stikalo.
Nima veze kak graf je, brez obremenitve ni izkoristka.
Nima veze kak graf je, brez obremenitve ni izkoristka.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Lowink ::
gruntfürmich je izjavil:
1500 je malo malo.
in drugače btw, število obratov ima malo skupnega s porabo.
odprtost lopute oz koliko je pritisnjena stopalka za plin diktira, koliko goriva bo šlo na bate !!
Dizl nima lopute
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
To da je treba vozit v območju največjega navora je bedarija, ki jo ponavljajo starifotri, ne verjet vsaki njihovi neumnosti v vsaki temi.
Najnižja poraba bo na tistih obratih na katerih boš z najmanj gasa dosegel kar bi rad (ali držal hitrost ali pa pospeševal, odvisno kaj bi rad), tam se tudi motor najmanj "matra" in vse.
Turirat ga na 3000 obratih, če ima tam največ navora, bi bila neumnost. Zakaj bi bila kaj manjša neumnost to delat na 2000 obratih?
Je pa res da je nek motor lahko čisto mrtev pod 2000, in tistega pač moraš vozit vsaj na 2000, ampak potem je bolj majhna verjetnost, da ima tam največji navor.
Ne na območju najvišjega navora, ampak na območju največjega izkoristka motorja. In ja, ne boš gonil avta s 3000 obrati pri 50, ker je to bedarija.
Optimalni obrati za porabo in optimalni obrati za ohranjenost motorja pač niso isti.
Kar se pa tiče izkoristka, če mi pri 1500 obratih pije manj, kot na 2000, kako je lahko izkoristek oz izgorevanje slabše. Problem je, ko ljudje poskušajo pospeševati pri teh obratih. Važno je tudi kakšno mašino imaš in teža avtomobila.
Verjetno imaš bencinarja in ne dizla.
največji izkoristek = največji navor.
Če bi vedel, kaj pomeni navor, bi tudi razumel, zakaj je takrat tudi največji izkoristek...
Narobe si predstavljaš. Največji izkoristek pri dani hitrosti (če voziš po omejitvah) in ne pri najvišjem navoru. Nočeš se voziti 50km/h pri 4500 obratih v drugi prestavi z bencinarjem.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
hojnikb ::
Menda je vsakemu jasno da je važn realen gas na motorju, ne pa neko stikalo.
Nima veze kak graf je, brez obremenitve ni izkoristka.
Se vedno ne razumes... "Gas" je lahko na motorju 100% odprt, pa bo dal od sebe samo 5% navora...
Ergo lahko gas odpres do konca; pri starem motorju bo avto delal "z lahkoto", pri modernem bo pa ustvarjal glih tolk navora, k ga more... posledično se bo "matral"...
Mislim, da bi mogl bit ze jasno, da bencinarjem ni padla poraba z DBW in EGR kr tako za brezveze..
Narobe si predstavljaš. Največji izkoristek pri dani hitrosti (če voziš po omejitvah) in ne pri najvišjem navoru. Nočeš se voziti 50km/h pri 4500 obratih v drugi prestavi z bencinarjem.
Ne razums ti. Ker mesas koncept izkoristka in porabe. Predpogoj za izkoristek, kolk ze nekaj napol poskusa doument utk je tudi to, da je motor primerno dovolj zloadan... Torej če bos prestavno razmerje primerno nastavo, bo pr 4500rpm (če je tam največji navor) tudi najbolj ugoden izplen g(goriva/kWh(energije)...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Utk ::
Ja ampak potem mora bit obremenitev tako velika, da zahteva skoraj polno moč pri 4500 obratih. Če je ni, izkoristka ne bo. Recimo da nek avto, bencinar, vleče 5 tonsko prikolico, stalno potrebuje 4500 obratov, tam bo res najboljši izkoristek, ampak to ne pomeni, da bo poraba manjša kot če ne bi vlekel prikolice in kruzal na 1500 obratih, kar je recimo izven max navora. In to čeprav je pri teh 1500 obratih izkoristek slabši.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
hojnikb ::
no, sj bo počas vsem kliknal kaksna je relacija izkoristka/porabe in kaj dejansko pomeni "gas"...
In btw... motorji in prestave so ze tk sprojektirane, da je motor pri visjih hitrostih ze fajn zloadan in lahko v neki točki dosezes peak izkoristek in ugodno porabo. Res pa je, da je graf teh točk bistveno bistveno sirsi pri kaksnem toyotinem hibridu.
In btw... motorji in prestave so ze tk sprojektirane, da je motor pri visjih hitrostih ze fajn zloadan in lahko v neki točki dosezes peak izkoristek in ugodno porabo. Res pa je, da je graf teh točk bistveno bistveno sirsi pri kaksnem toyotinem hibridu.
#brezpodpisa
WizzardOfOZ ::
Ne razums ti. Ker mesas koncept izkoristka in porabe. Predpogoj za izkoristek, kolk ze nekaj napol poskusa doument utk je tudi to, da je motor primerno dovolj zloadan... Torej če bos prestavno razmerje primerno nastavo, bo pr 4500rpm (če je tam največji navor) tudi najbolj ugoden izplen g(goriva/kWh(energije)...
Dajmo še enkrat, ker govorimo o različnih stvareh. Jaz govorim o tem, da boš s CVT menjalnikom vedno na obratih, kjer bo izkoristek večji, kot če se voziš z ročnim menjalnikom. In ne govorim o tem pri katerih obratih bo maksimalen izkoristek.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
hojnikb ::
To si bp tudi lahko na ročnem... CVT ni magic bullet in tista fina granulacija "prestav" k jih ma, tle ne pomagajo k dost. Če se seveda pogovarjamo o jermenskem cvtju.... In če je ze kak mizern benefit, ker si 100 obratov bolj v sweetspotu, jih zgubis zarad večjega drivetrain lossa takega menjalnika...
Nenazadnje pa ne pozabimo, da se moderni CVTji obnasajo kot slushboxi in "simulirajo" prestave oz. prestavljanje...
Nenazadnje pa ne pozabimo, da se moderni CVTji obnasajo kot slushboxi in "simulirajo" prestave oz. prestavljanje...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
WizzardOfOZ ::
Nenazadnje pa ne pozabimo, da se moderni CVTji obnasajo kot slushboxi in "simulirajo" prestave oz. prestavljanje...
To računalnik simulira. In to je prva stvar pri avtu, ki gre v izklop, pa potem zvezno vleče od 0 pa do končne hitrosti, brez da bi "simuliralo" šaltanje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
moped22 ::
Ni to koliko preveč porabi, ampak po Poljanski dolini bo s 6 prestavo pri 90km/h to je nekje 1500 obratov več porabil kot s 5 prestavo pri 2000 obrati
Da bi kje počasi vozil to pa ta avto ni namenjen temu saj zato je 90 konjski
Da bi kje počasi vozil to pa ta avto ni namenjen temu saj zato je 90 konjski
Okolica LJ
krneki ::
Meni s-tronic (dsg) v efficiency načinu prestavlja nekje med 1100-1500, v dynamic načinu pa med 1500-2100. Če ga ornk pohodiš potem tudi efficiency prestavi šele nekje pri 3000.
Blinder ::
Izmeril sem naslednje porabe:
90 km/h VI 1600 rpm 3.5 l / 100 km
90 km/h V 1900 rpm 3.7 l / 100 km
60 km/h V 1200 rpm 2.95 l / 100 km
90 km/h VI 1600 rpm 3.5 l / 100 km
90 km/h V 1900 rpm 3.7 l / 100 km
60 km/h V 1200 rpm 2.95 l / 100 km
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()
Mato989 ::
Evo včeraj peljal KIO bencinarja avtomatik v 7 prestavi 21 km pri 1.400 obratih 3,6l/100... motor je bil normalno ogret.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Utk ::
Ko je boš prodajal potegni črto kolk te je stala, nakupna cena, gorivo in vzdrževanje, me res zanima...
Mato989 ::
Ko je boš prodajal potegni črto kolk te je stala, nakupna cena, gorivo in vzdrževanje, me res zanima...
Nimam namena prodajat sicer ampak ok... Plan je da bo ta avto v uporabi dokelr ga ne odpeljem na odpad ali ga dobi potomec v uporabo za zadnje izdihljaje. No ali pa če se proda za dele... bo lepo garažiran, malo kilometrov (cca 14-15k letno) vožnja je večinoma na dovolj dolgo relacijo (službeno) da se mašina segreje
Skratka cilj je da dočaka 20 let...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
WizzardOfOZ ::
Glede na to, kako se napihuje zeleni balonček, ga bo mogoče moral še 30 let vozit.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
m0LN4r ::
Ni ga leps imet oldtimerja za vikende
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Blinder ::
Ta fant ima dobro metodologijo:
Edino, kar ni dobro pri tem testu je, da je šla cesta po klancu navzdol. Tako da je nekaj energije porabil za pogon avta, relativno dosti energije za sploh premagovanje notranjih izgub motorja.
Edino, kar ni dobro pri tem testu je, da je šla cesta po klancu navzdol. Tako da je nekaj energije porabil za pogon avta, relativno dosti energije za sploh premagovanje notranjih izgub motorja.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
moped22 ::
Izmeril sem naslednje porabe:
90 km/h VI 1600 rpm 3.5 l / 100 km
90 km/h V 1900 rpm 3.7 l / 100 km
60 km/h V 1200 rpm 2.95 l / 100 km
Probal sam to ne gre pri 1.3 jtd 90km (grande), tud če če se varčuje s 1500-2000 obrati na regionalki je povprečje 4.5l (večkrat delam po 200km). Če ga vozim že divje do 4000 obrati se poraba povprečje ustavi nekje 5.5.
Neke razlike med varčno in divjanjem ni.
Okolica LJ
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: moped22 ()
energetik ::
Od kdaj imaš pa ti potomce? A ni tvoja agenda, da nas je itak prevečKo je boš prodajal potegni črto kolk te je stala, nakupna cena, gorivo in vzdrževanje, me res zanima...
Nimam namena prodajat sicer ampak ok... Plan je da bo ta avto v uporabi dokelr ga ne odpeljem na odpad ali ga dobi potomec v uporabo za zadnje izdihljaje. No ali pa če se proda za dele... bo lepo garažiran, malo kilometrov (cca 14-15k letno) vožnja je večinoma na dovolj dolgo relacijo (službeno) da se mašina segreje
Skratka cilj je da dočaka 20 let...
Sicer pa je tudi moj cilj, da avto drži vsaj 15let +. S ta staro kanto mi prav dobro uspeva, sem na 16 let trenutno.
Lahko da bo. Kot rečeno s starim Korejcem sem na 16 let trenutno, motor nič ne kaže znakov da bi karkoli crknilo, brez kakršnekoli okvare do zdaj, olja ne žre nula, katalizator na tehničnem še vedno brezhiben. Edino nekaj rjastih delov sem pa zamenjal na podvozju.Skratka cilj je da dočaka 20 let...
Lep cilj. Škoda da ga ne boš dosegel.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
hojnikb ::
Izmeril sem naslednje porabe:
90 km/h VI 1600 rpm 3.5 l / 100 km
90 km/h V 1900 rpm 3.7 l / 100 km
60 km/h V 1200 rpm 2.95 l / 100 km
Probal sam to ne gre pri 1.3 jtd 90km (grande), tud če če se varčuje s 1500-2000 obrati na regionalki je povprečje 4.5l (večkrat delam po 200km). Če ga vozim že divje do 4000 obrati se poraba povprečje ustavi nekje 5.5.
Neke razlike med varčno in divjanjem ni.
ne znaš vozit...
#brezpodpisa
Mato989 ::
Od kdaj imaš pa ti potomce? A ni tvoja agenda, da nas je itak preveč
Seveda nas je... če ima vsak par 1 otroka nas bo čez 1 generacijo 50% manj
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
moped22 ::
Izmeril sem naslednje porabe:
90 km/h VI 1600 rpm 3.5 l / 100 km
90 km/h V 1900 rpm 3.7 l / 100 km
60 km/h V 1200 rpm 2.95 l / 100 km
Probal sam to ne gre pri 1.3 jtd 90km (grande), tud če če se varčuje s 1500-2000 obrati na regionalki je povprečje 4.5l (večkrat delam po 200km). Če ga vozim že divje do 4000 obrati se poraba povprečje ustavi nekje 5.5.
Neke razlike med varčno in divjanjem ni.
ne znaš vozit...
Si vozil tak dizel ali samo tiste 1.9 2.0...če spremljam trenutno porabo pol je to to
Okolica LJ
Blinder ::
kaj zdej, spremljaš trenutno porabo kot počnejo otroci ali si naredil natančnejši test z povprečno porabo na odseku ceste? Imam občutek, da je tvoja metoda meritve toliko nenatančna, da dobivaš čisto napačne rezultate
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
moped22 ::
Vse troje, trenutna, povprečna in računanje na roke.
Neke razlike med varčno in divajnem ni.
do 1l/100km razlike.
Vedno iščem neko sredino, kaj se splača.
Neke razlike med varčno in divajnem ni.
do 1l/100km razlike.
Vedno iščem neko sredino, kaj se splača.
Okolica LJ
hojnikb ::
Neke razlike med varčno in divajnem ni.
to nam daje nekak vedet, da se ne znas vozit..
pri čisto vsakem avtu bo razlika, če divjas ali se vozis umirjeno. Tudi pri kakem oldtimerju z fergijem. Fizika pa to.
#brezpodpisa
moped22 ::
Potem razloži, kako naj 1.3 jtd 90km vozim po tvoje da bo kuril kao 4litre, če ga bom pa teral bo po tvojem kuril 8l+
Ta motor ima dovolj navora in moči, da med varčno in dirkanjem ne bo neke razlike, po 10.000km izključno regionalne ceste, več različnih cest je taka razlika.
Računal parkrat tud na roke....potovalni pa kaže 4.5l ob varčni in če ga teram tud na 4000 obrati 5.5l in manj
Ta motor ima dovolj navora in moči, da med varčno in dirkanjem ne bo neke razlike, po 10.000km izključno regionalne ceste, več različnih cest je taka razlika.
Računal parkrat tud na roke....potovalni pa kaže 4.5l ob varčni in če ga teram tud na 4000 obrati 5.5l in manj
Okolica LJ
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: moped22 ()
Blinder ::
Če ciljaš na 4 l porabe si optimist. Poglej porabe uporabnikov na spritmonitor:
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Ja 4 l jih lahko imaš na regionalni cesti med 60 in 90 km/h, čim boš vozil nekje, kjer je treba zavirati, bo šla poraba gor.
https://www.spritmonitor.de/en/overview...
Ja 4 l jih lahko imaš na regionalni cesti med 60 in 90 km/h, čim boš vozil nekje, kjer je treba zavirati, bo šla poraba gor.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
cvalsr ::
da med varčno in dirkanjem ne bo neke razlike,
Očitno sploh ne poznaš razlike med umirjeno / varčno in dinamično vožnjo / divjanjem??? Obe varianti lahko voziš tako pri majhni kot pri veliki hitrosti!
hojnikb ::
Potem razloži, kako naj 1.3 jtd 90km vozim po tvoje da bo kuril kao 4litre, če ga bom pa teral bo po tvojem kuril 8l+
Če ga boš teral, bo ziher pil 8l, kakor bo tudi pil 4 litre, če se boš večinoma po ravnem vozu pod 90km/h...
Ta motor ima dovolj navora in moči, da med varčno in dirkanjem ne bo neke razlike,
Navor in moč nima nobene pretirane veze, kakšno porabo boš ti mel med dirkanjem in varčno voznjo. To je odvisno zgolj od izkoristka motorja, teze in aerodinamke avta itd...
Dejstvo pa je, da pri bolj dviji vožnji rabiš več energije, posledično skuriš tudi več goriva. Če pri umirjeni voznji poraba ne pade, potem to zgolj pomeni, da je motor tko zanič, da ima v tem rezimu bistveno manjši izkoristek...
Pri tebi je ali problem, da se vozis kot z bencinarjem vsepovsod z 3-4 pr 3000-4000 obratih, al imaš pa enostavo tako veliko hribov, da ti le ti odzerejo precejšn del izkoristka...
#brezpodpisa
Ahim ::
Pri tebi je ali problem, da se vozis kot z bencinarjem vsepovsod z 3-4 pr 3000-4000 obratih, al imaš pa enostavo tako veliko hribov, da ti le ti odzerejo precejšn del izkoristka...
Bi rekel da zagiotovo tudi tisto drugo. Ne vem ce si dobro predstavljate zakaj se rece da so nekje "rovte" (z malo) Tam gre pac "regionalka" kar naprej gor in dol.
hojnikb ::
EV si nabav, pa nebos mel problemov z porabo... ker energije po hribu navzdol nebos metal stran :)
#brezpodpisa
Buggy ::
skoraj 2 tonsko kravo z 2.0T na plin chipano na 210PS sem na 300km relaciji polno oblozeno spravil pod 6 litrov po BC (plin + 30%), pa je bilo kar nekaj prehirevanja z nalozenim avtom...relacija steje. Sicer je bilo povprecje blizu 9l v mojih vokojebinah kjer se sice vozim.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/3...
https://www.spritmonitor.de/en/detail/3...
Buggy ::
skoraj 2 tonsko kravo z 2.0T na plin chipano na 210PS sem na 300km relaciji polno oblozeno spravil pod 6 litrov po BC (plin + 30%), pa je bilo kar nekaj prehirevanja z nalozenim avtom...relacija steje. Sicer je bilo povprecje blizu 9l v mojih vokojebinah kjer se sice vozim.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/3...
...je pa res da nikoli ne gledam na porabo, pac kot zanimivost s starim avtom..voznja na morje
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kako dizla vozit z nizko porabo (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 13347 (5732) | m0LN4r |
» | Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 21124 (18001) | fikus_ |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34101 (29701) | Siddh |
» | Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24486 (21583) | Pyr0Beast |
» | Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25785 (23518) | energetik |