» »

Več porabi pri 1500 obrati kot pri 2000 obrati, dizel.

Več porabi pri 1500 obrati kot pri 2000 obrati, dizel.

«
1
2

moped22 ::

1.3 jtd, 90km....Nisem turbo dizla še nikol prej vozil razen navadne brez turbine, zadnje pol leta in 10.000km in še to ga večinome vozil tud na 3-4000 obrati....
Če probam vozit s 1500 obrati je poraba višja kot če se s 1800-2000 obrati. Gre vrjetno predvsem za "težavo" v tem koliko moraš pri nizkih obratih prtisnit na stopalko za plin....bolj ko prtisneš in ne gre višja je poraba.
Men je vedno bilo logično, manj obratov, manjša poraba, avto kljub nizkim obratom še zmeraj gre....nad 2500 obrati se poraba že dvigne
Okolica LJ
  • spremenilo: moped22 ()

Bellzmet ::

Vozi ga na cca 2000+, 1500 je premalo.

moped22 ::

Sam avto gre normalno tud pri 1500 obrati, se pa poraba dvigne in več porabi kot pri 1800-2000 obrati.
Ima 6 prestav
Okolica LJ

c00L3r ::

Ker mora dosti več goriva vbrizgat na 1500 obrati, da avto napreduje pri konstantni hitrosti. Tudi električni dizel generator ne dela pri min obratih, ampak pri optimalnih obratih, da ima najvišji izkoristek.

moped22 ::

Najbolj hecno mi je da s 6 prestavo po Poljanski dolini med Gorenjo vas-Šk.Loko pri 90-100-110km/h porabi več kot če se s 5 prestavo.
Okolica LJ

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: moped22 ()

Blinder ::

pa kaj brišeš mojo sporočilo, sej vsakih nekaj mesecev sprašuje eno in isto stvar namesto, da bi se enkrat naučil . V teh 20 letih odkar ima izpit za avto je že imel čas za pridobit podatke in nehat spraševat neumnosti
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: moped22 ()

Utk ::

Če mu bolj paše vozit v 5., pač vozi v 5., v čem je faking problem? Moramo za vsak avto za vsako prestavo odpret zdaj eno temo?

MIHAc27 ::

Pri 1500 naj bi bil največji navor pri dizlu. Po moje to še ne pomeni tudi najboljši izkoristek.
Bi rekel da prej tam 2000-2500, lepo po ravnini, ko motor samo vzdržuje hitrost.

Itak so največje porabe, ko se speljuje. Na računalniku komot vidiš 20,30, 40l porabe. Pa voziš komaj pri 50kmh. Potem na AC pa 150kmh in poraba 5l

starfotr ::

Ni nujno. Moj ima pri od cca 2000+ rpm najvišji navor. Zato ga tudi poskušam držat v te točki in posledično v ustrezni prestavi glede na hitrost.

Približno tako: do 30 km/h v 2., do 50 km/h v 3. prestavi itd.

Lowink ::

Zaa razumevanje čez palec: 1.3l ima malo "večjo" turbino za doseganje dovoljšne moči, 1.9 ima "manjšo" turbino zato kikne prej in je 1.5k RPM "dovolj".

hojnikb ::

1.3multijet ma max navor pr 1750rpm, tko da v teoriji bo najbolj optimalna poraba na ravnem v 6 prestavi v teh obratih...

Je pa samo pr zobniku mozn, da ima s tako lahko kanto in tko varčnim motorjem večjo porabo avtomobili z pol tono oa 2-3x več konji:))
#brezpodpisa

moped22 ::

Več porabi s 6 prestavo pri 90-100km/h kot s 5
Okolica LJ

moped22 ::

hojnikb je izjavil:


da ima s tako lahko kanto in tko varčnim motorjem večjo porabo avtomobili z pol tono oa 2-3x več konji:))


Ta kanta se še danes prodaja, je grande punto, tistga pred njim pa nebi vozil
Okolica LJ

kixs ::

Max navor ti nic ne pomaga, ce ga dejansko ne potrebujes. Sam vecinoma vozim okoli 1200-1500 obratov. Ko pospesujem, menjam pri 2000 obratih in pade potem za 500 obratov.

Tale 1.3 mlincek potrebuje nekaj obratov vec. 6. prestavo bi uporabil le nad 100km/h. In 6. ima verjetno samo zaradi nizjega hrupa in ne ravno nizje porabe.

Porabo lahko primerjas samo med avti, ki jih sam vozis cim bolj enako na istih relacijah. Vse ostalo nima veze.

moped22 ::

pri tem to ne velja se vozim po regionalki sam na 200km vožnje in pri slabih 2000 obratov najmanj porabi, pri 1500 obratov se poraba dvigne.
Okolica LJ

m0LN4r ::

Drzi ga med 1750-2000
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Pri takih zadevah se pa pozna CVT menjalnik, ko mašina dela na obratih, kjer je izkoristek največji.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

moped22 ::

CVT menjalnik kaj to pomen
Okolica LJ

WizzardOfOZ ::

continuously variable transmission
Kontinuirano spremenljiva transmisija @ Wikipedia
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

starfotr ::

Aka skuter.

WizzardOfOZ ::

al pa traktor.



Leta 1993 v formuli 1

https://racingnews365.com/the-dutch-inv...

In 1993, Williams - which had won the championship a year prior with Nigal Mansell - tested a substantially advanced version of that system, called CVT [Continuously Variable Transmission]. They found a metal belt strong enough to withstand the forces of an F1 car.

Instead of the driver - in this case then-test driver David Coulthard - having to upshift, everything was controlled entirely by sensors. Gears in the gearbox were a thing of the past. Instead, the belt lay across two opposing pulleys. These were conical pulleys and moved to and from each other, increasing or decreasing the circumference of the part over which the belt lay. Thus the gear ratios were always determined in the moment.

This was seamless and so there was no longer any need for the driver to shift up or down. The immediate result: fewer movements and shocks in the car due to the start-stop nature of a conventional gearbox and a totally different sound - after all, revs no longer dropped. Indeed, one drove at the optimum speed at all times.


During the test, the Dutch Van Doorne Transmission oversaw the proceedings and reportedly everything went smoothly. It was estimated that a car equipped with the CVT system could be at least a second per lap faster - perhaps several seconds per lap.

When the FIA looked into it, however, that fairy tale quickly came to an end. The regulations stated that an F1 car could have four to seven gears. How many did the CVT car have? One all-encompassing gear? Infinite gears correct? To remove all doubt, the FIA called CVT by its name but very deliberately. The system was banned.

Until recently, that Williams car was on display at the DAF Museum in Eindhoven but recently Williams picked it up and returned it to England.


Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

WizzardOfOZ ::

Razlaga CVT-ja:
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

denabiker ::

KO je motor ogret na delovno temperaturo nimaš kaj vozit na nizkih obratih TD motor, ti pišeš o 1500rpm, kaj ti je? Motor mora dihat, drugače vse trpi, zabije se EGR s sajami, kolektorji itd. potem pa razdiranje in čiščenje - groza, pa tudi ostalo recimo vztrajnik trpi v dizlu v previsoki prestavi (nizki vrtljaji) itd. Motor mora lepo gladko tečt, poslušaj motor!

WizzardOfOZ ::

Ljudje tega ne razumejo. Mislijo, da če se vozijo pri nizkih obratih, da šparajo, v bistvu pa svinjarije spuščajo v zrak več zaradi tega in si pacajo komponente, ker ni pravega izgorevanja v motorju.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Blinder ::

denabiker je izjavil:

Motor mora dihat


kot, da bi poslušal frizerko
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

energetik ::

denabiker je izjavil:

KO je motor ogret na delovno temperaturo nimaš kaj vozit na nizkih obratih TD motor, ti pišeš o 1500rpm, kaj ti je? Motor mora dihat, drugače vse trpi, zabije se EGR s sajami, kolektorji itd. potem pa razdiranje in čiščenje - groza, pa tudi ostalo recimo vztrajnik trpi v dizlu v previsoki prestavi (nizki vrtljaji) itd. Motor mora lepo gladko tečt, poslušaj motor!
Lej, jst poslušam bencinarja v hibridu pri 1200-1500, pa ga ne slišim. Teče kot namazan.
Ne morem ti pomagati, če voziš neizpravnega TDja. >:D
vires in numeris

Mato989 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Ljudje tega ne razumejo. Mislijo, da če se vozijo pri nizkih obratih, da šparajo, v bistvu pa svinjarije spuščajo v zrak več zaradi tega in si pacajo komponente, ker ni pravega izgorevanja v motorju.


kakšna neumnost je pa to... avto mora biti tako narejen da je dober in dokaj čist tudi v 1.500 obratih

Jaz skoz vozim po regionalkah na 1.500 obratov lepo na easy.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

gruntfürmich ::

1500 je malo malo.

in drugače btw, število obratov ima malo skupnega s porabo.
odprtost lopute oz koliko je pritisnjena stopalka za plin diktira, koliko goriva bo šlo na bate !!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Rok Woot ::

Z mojim, če grem malo navzdol je 1500 čez glavo, tudi po ravnem gre. Seveda pa prestavim ko prehitevam, ali pa če je klanec navzgor. Ja pa saj vidiš po stopalki, zelo verjetno ne prestavljaš dovolj dinamično. Koliko pa imaš navora in koliko težak je avto?

Mato989 ::

gruntfürmich je izjavil:

1500 je malo malo.

in drugače btw, število obratov ima malo skupnega s porabo.
odprtost lopute oz koliko je pritisnjena stopalka za plin diktira, koliko goriva bo šlo na bate !!


Ja to drži ampak praviloma pa drži tudi da ko prideš do neke smiselne hitrosti (nad 50km/h) da NAČELOMA manjši so obrati, manjša je hitrost manjša je poraba... NAČELOMA ni pa to 100% pravilo.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Rok Woot ::

Lahko, da imaš v navodilih od avta graf. Navor/RPM za vse prestave in si lahko ogledaš.

Utk ::

To da je treba vozit v območju največjega navora je bedarija, ki jo ponavljajo starifotri, ne verjet vsaki njihovi neumnosti v vsaki temi.
Najnižja poraba bo na tistih obratih na katerih boš z najmanj gasa dosegel kar bi rad (ali držal hitrost ali pa pospeševal, odvisno kaj bi rad), tam se tudi motor najmanj "matra" in vse.
Turirat ga na 3000 obratih, če ima tam največ navora, bi bila neumnost. Zakaj bi bila kaj manjša neumnost to delat na 2000 obratih?
Je pa res da je nek motor lahko čisto mrtev pod 2000, in tistega pač moraš vozit vsaj na 2000, ampak potem je bolj majhna verjetnost, da ima tam največji navor.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WizzardOfOZ ::

Mato989 je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

Ljudje tega ne razumejo. Mislijo, da če se vozijo pri nizkih obratih, da šparajo, v bistvu pa svinjarije spuščajo v zrak več zaradi tega in si pacajo komponente, ker ni pravega izgorevanja v motorju.


kakšna neumnost je pa to... avto mora biti tako narejen da je dober in dokaj čist tudi v 1.500 obratih

Jaz skoz vozim po regionalkah na 1.500 obratov lepo na easy.


To za dizla ni vožnja na easy, ampak pacanje mašine in izpuha. Zato so tudi naredili tako, da pri 1500 več porabi kot pri 2000. Da se ljudje odvadijo voziti pri prenizkih obratih, ampak na obratih, kjer je največji izkoristek.

Sicer firme vedo, da so vozniki v glavnem nepoučeni in sedaj za večino rešujejo to nepoučenost s CVT menjalniki, da je motor stalno v območju boljšega izkoristka, ker motor lahko dela stalno na istih obratih, medtem ko menjalnik prilagaja vse ostalo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Mato989 ::

Dobro za dizla ne vem vem pa za bencinarja da ni nobene potrebe ga držati na nekih 2k obratih itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Rok Woot ::

Optimalni obrati za porabo in optimalni obrati za ohranjenost motorja pač niso isti.

Kar se pa tiče izkoristka, če mi pri 1500 obratih pije manj, kot na 2000, kako je lahko izkoristek oz izgorevanje slabše. Problem je, ko ljudje poskušajo pospeševati pri teh obratih. Važno je tudi kakšno mašino imaš in teža avtomobila.

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

To da je treba vozit v območju največjega navora je bedarija, ki jo ponavljajo starifotri, ne verjet vsaki njihovi neumnosti v vsaki temi.
Najnižja poraba bo na tistih obratih na katerih boš z najmanj gasa dosegel kar bi rad (ali držal hitrost ali pa pospeševal, odvisno kaj bi rad), tam se tudi motor najmanj "matra" in vse.
Turirat ga na 3000 obratih, če ima tam največ navora, bi bila neumnost. Zakaj bi bila kaj manjša neumnost to delat na 2000 obratih?
Je pa res da je nek motor lahko čisto mrtev pod 2000, in tistega pač moraš vozit vsaj na 2000, ampak potem je bolj majhna verjetnost, da ima tam največji navor.


Ne na območju najvišjega navora, ampak na območju največjega izkoristka motorja. In ja, ne boš gonil avta s 3000 obrati pri 50, ker je to bedarija.

Rok Woot je izjavil:

Optimalni obrati za porabo in optimalni obrati za ohranjenost motorja pač niso isti.

Kar se pa tiče izkoristka, če mi pri 1500 obratih pije manj, kot na 2000, kako je lahko izkoristek oz izgorevanje slabše. Problem je, ko ljudje poskušajo pospeševati pri teh obratih. Važno je tudi kakšno mašino imaš in teža avtomobila.


Verjetno imaš bencinarja in ne dizla.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Največji izkoristek se greš lahko samo s CVT-jem IN hibridom. Ker včasih vožnja zahteva tako malo moči, da tam pač ni največjega izkoristka, in takrat mora it višek v baterijo.
Za največji izkoristek mora motor delat s cca 2/3 plina, in na čim nižjih obratih (na katerih ima še dovolj moči, normalno). To je lahko zelo nizko, ampak pri 30 na uro je tudi tu lahko preveč moči.

Rok Woot ::

Imam dizla 3.0

WizzardOfOZ ::

Utk je izjavil:

Največji izkoristek se greš lahko samo s CVT-jem IN hibridom. Ker včasih vožnja zahteva tako malo moči, da tam pač ni največjega izkoristka, in takrat mora it višek v baterijo.
Za največji izkoristek mora motor delat s cca 2/3 plina, in na čim nižjih obratih (na katerih ima še dovolj moči, normalno). To je lahko zelo nizko, ampak pri 30 na uro je tudi tu lahko preveč moči.


Po ravnini s 50km/h, kjer samo vzdržuješ hitrost, ne vem če si še s kakim sodobnim avtom na četrtini moči, ki jo lahko motor doseže. In višek moči ter toploto bi tu morali izkoristit.


Dejmo še to razčistit:
A ni tako, da če stalno voziš na prenizkih obratih (sploh ob hladnejših dnevih), mašina ni ogreta na delovno temperaturo (recimo je na 80 stopinj, morala bi biti pa vsaj na 90) in ker ni na pravi delovni temperaturi, je tudi izgorevanje slabše, in ker je izgorevanje slabše spušča več svinjarije v zrak? (velja bolj za dizle kot bencinarje)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Mato989 ::

A ni tako da se vsaka mašina segreje do delovne temperature in ko voziš to težko pade razen če bi bilo res kaj -30?
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Blinder ::

Rok Woot je izjavil:

Lahko, da imaš v navodilih od avta graf. Navor/RPM za vse prestave in si lahko ogledaš.



Ne vem, če si opazil, ampak na tem grafu imaš tudi specifično porabo goriva (ob maksimalni obremenitvi). Boljši grafi so tisti, ki tridimenzionalno prikazujejo specifično porabo goriva. Naprimer: https://th.bing.com/th/id/OIP.DfWyrcDS2...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

m0LN4r ::

Drzite rajsi hitrost, ne pa da potem 1500 obratov pa 70 izven naselja pa take fore.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

starfotr ::

Saj lahko pelješ mimo ali izbereš drugo cesto. Kje je problem?

hojnikb ::

moped22 je izjavil:

Več porabi s 6 prestavo pri 90-100km/h kot s 5

tole pa skor ne verjamem, razn če se vozis orng v hrib...

denabiker je izjavil:

KO je motor ogret na delovno temperaturo nimaš kaj vozit na nizkih obratih TD motor, ti pišeš o 1500rpm, kaj ti je? Motor mora dihat, drugače vse trpi, zabije se EGR s sajami, kolektorji itd. potem pa razdiranje in čiščenje - groza, pa tudi ostalo recimo vztrajnik trpi v dizlu v previsoki prestavi (nizki vrtljaji) itd. Motor mora lepo gladko tečt, poslušaj motor!


Seveda lahko... Motor se bo zabijal tudi pri visjih obratih..

Vztrajnik je potrosn material, ne nekaj kar bi pazil...

Pač babačula baba rekla..Odpri kdaj kaksno komponento, o kateri govoris pa si jo poblizje poglej :)

gruntfürmich je izjavil:

1500 je malo malo.

in drugače btw, število obratov ima malo skupnega s porabo.
odprtost lopute oz koliko je pritisnjena stopalka za plin diktira, koliko goriva bo šlo na bate !!

Pogovarjamo se dizlih. Tle ni loput za zrak (vsaj ne taksnih, ki bi regulirale navor)...
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

hojnikb ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Utk je izjavil:

To da je treba vozit v območju največjega navora je bedarija, ki jo ponavljajo starifotri, ne verjet vsaki njihovi neumnosti v vsaki temi.
Najnižja poraba bo na tistih obratih na katerih boš z najmanj gasa dosegel kar bi rad (ali držal hitrost ali pa pospeševal, odvisno kaj bi rad), tam se tudi motor najmanj "matra" in vse.
Turirat ga na 3000 obratih, če ima tam največ navora, bi bila neumnost. Zakaj bi bila kaj manjša neumnost to delat na 2000 obratih?
Je pa res da je nek motor lahko čisto mrtev pod 2000, in tistega pač moraš vozit vsaj na 2000, ampak potem je bolj majhna verjetnost, da ima tam največji navor.


Ne na območju najvišjega navora, ampak na območju največjega izkoristka motorja. In ja, ne boš gonil avta s 3000 obrati pri 50, ker je to bedarija.

Rok Woot je izjavil:

Optimalni obrati za porabo in optimalni obrati za ohranjenost motorja pač niso isti.

Kar se pa tiče izkoristka, če mi pri 1500 obratih pije manj, kot na 2000, kako je lahko izkoristek oz izgorevanje slabše. Problem je, ko ljudje poskušajo pospeševati pri teh obratih. Važno je tudi kakšno mašino imaš in teža avtomobila.


Verjetno imaš bencinarja in ne dizla.


največji izkoristek = največji navor.

Če bi vedel, kaj pomeni navor, bi tudi razumel, zakaj je takrat tudi največji izkoristek...
#brezpodpisa

Utk ::

Največji navor je samo če je dovolj gasa. Drugače ga ni. Če imaš 2/3 gasa pri 2000 obratih dvomim da samo držiš hitrost če ne greš glih 140.

Buggy ::

@OP: Za lazjo predstavo si zamisli kolesarjenje v hrib. Kdaj bos bolj zmatran in porabil vec energije za vzdrzevati isto hitrost. Ko se bos naprezal in bos gonil s preveliko prestavo pocasneje ali z nizjo malo hitreje a vseeno dosti manj utrujajoce?

Blinder ::

Napačna primerjava. Pravilna bi bila, kaj boš porabil manj energije za vzdrževat 15 km/h s kolesom poravnem, eno normalno prestavo ali v prvi prestavi?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Največji navor je samo če je dovolj gasa. Drugače ga ni. Če imaš 2/3 gasa pri 2000 obratih dvomim da samo držiš hitrost če ne greš glih 140.


gas pedalka je zgolj in samo informacija motorju kaj zelis.... 10% pozicije lahko tist trenutek pomeni 5% navora ali 100...

Nismo več v obdboju bencinarjev na zajlo, k je pozicija gasa pomenla tudi dejanski pretok skozi loputo...
#brezpodpisa

Buggy ::

Napačna primerjava. Pravilna bi bila, kaj boš porabil manj energije za vzdrževat 15 km/h s kolesom poravnem, eno normalno prestavo ali v prvi prestavi?


Nalasc sem potenciral zadevo. Jaz imam lahko 2000 obratov pa avto ne kuri nic, ce grem po hribu na dol...po ravnem je isti drek, ker so variacije (sicer nam nacina meritev niti ni predstavil) s tem koliko zahodis gas na trenutni porabi neprimerne za delanje zakljuckov.
Priblizno ustrezen test bi bil, da na dolgi ravnini nastavi tempomat na doloceno hitrost, potem pa trenutno porabo spremlja v eni in drugi prestavi. Ce se za to hitrost avto v visji prestavi pac bolj matra je to za mlincek in upor zraka pri tej hitrosti isto kot poganjanje s kolesom v hrib.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako dizla vozit z nizko porabo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16713244 (5629) m0LN4r
»

Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12621008 (17885) fikus_
»

efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15033998 (29598) Siddh
»

Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
12824436 (21533) Pyr0Beast
»

Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10725744 (23477) energetik

Več podobnih tem