» »

Zakaj in kako je Maribor zaostal za Ljubljano?

Zakaj in kako je Maribor zaostal za Ljubljano?

Temo vidijo: vsi

Crucry ::

kamiKaZaA je izjavil:

Bom še enkrat prilepil ta komentar in naj moderatorji premislijo, če že ni čas, da se ta tema zaklene, ker se je točno tako razvila kot sem tudi napovedal v spodnjem postu:


kamiKaZaA je izjavil:

Zdaj dejansko vidimo, da OP, kateri je odprl to temo "skumpl" ne živi v Mariboru in je odprl to temo samo za namen žaljenja in kregarije. Nima niti jajc, da bi pisal s tega profila "skumpl", ampak si je odprl isti dan novi profil "Crucry" in sedaj bo v tej temi netil in netil, dokler ne bo zanetil prepirja, kjer bodo potem letele žaljivke na vse strani. Profil "skumpl" pa od odprtja teme več ni bil aktiven niti prijavljen na forum.

In že to so enostavno tehtni razlogi, da se takšne teme enostavno zaklenejo.


Kaj je Kamikaza, nimaš argumentov in si ugotovil, da moji izračuni držijo? Zakaj si tak zarukan navijaški kmet in ne začneš navijati proti vašim mafijcem (en je bil že gotof), namesto, da se spravljaš na ljudi, ki bi se jim dejansko moral opravičiti, da si se motil in ne boš nikoli več sral proti Ljubljani, ker morate najprej prebutati nekaj mariborčanov.

Ti je pretežko priznati zmoto. Lej, saj ni tak problem, imate več denarja na prebivalca, kot ga ima Ljubljana. Živite slabše, mesto pa propada. Se pravi je problem drugje kot v "grdi, grdi" Ljubljani. Za 5 letnega otroka, še on bo dojel.

No zato, ste zaostali za Ljubljano, ker ste prebutasti, da bi obračunali s pravim problemom in se raje tolažite, da je to Ljubljana. Mi pa se itak ne ukvarjamo z vami, ker ste preveč primitivni in nepomembni, kmalu vas bo še Celje prehitelo, ki je prevzelo enako logiko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Crucry ()

nejclp ::

kamiKaZaA je izjavil:


Ljubljana trenutno blokira (neizvoljena Alenka Bratušek) TUI Airlines, da bi zgradil servisno mrežo na letališču Maribor.
https://www.finance.si/transport-logist...

In to iz čiste zlobe. Ziher zato, ker je Bratuškova štajerka.

kamiKaZaA ::

nejclp je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Ljubljana trenutno blokira (neizvoljena Alenka Bratušek) TUI Airlines, da bi zgradil servisno mrežo na letališču Maribor.
https://www.finance.si/transport-logist...

In to iz čiste zlobe. Ziher zato, ker je Bratuškova štajerka.

Ni iz Maribora in ne vem razlogov. Vem pa, da v tem trenutku noče potrditi OPN od občine Hoče, da bi potem TUI podpisal in se zavezal pripeljati posel na mariborsko letališče.

Tako kot so takrat zminirali BMW, da ni prišel v Maribor, se sedaj na isti način minira TUI, da ne bi prišle na mariborsko letališče.

Zgodovina sprememb…

Crucry ::

kamiKaZaA je izjavil:

nejclp je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Ljubljana trenutno blokira (neizvoljena Alenka Bratušek) TUI Airlines, da bi zgradil servisno mrežo na letališču Maribor.
https://www.finance.si/transport-logist...

In to iz čiste zlobe. Ziher zato, ker je Bratuškova štajerka.

Ni iz Maribora in ne vem razlogov. Vem pa, da v tem trenutku noče potrditi OPN od občine Hoče, da bi potem TUI podpisal in se zavezal pripeljati posel na mariborsko letališče.


Ja, še en domači politik, ki vas bo nategnil, vi se boste pa še naprej tolažili z Ljubljano. In nič se ne bo spremenilo, še vedno vas bodo lokalci ropali, ljubljančani si bojo še naprej mislili, da ste zmešani, vi pa boste živeli vedno slabše.

Pač kruha ne boste redno žrli, vas bo pa mogoče populizem zasitil.

Dober tek šalabajzerji.

@OP: to je tudi odgovor na tvoje vprašanje. Mariborčani se raje smilijo samim sebi in valijo krivdo na druge, kot pa da bi pometli pred svojim pragom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Crucry ()

kamiKaZaA ::

Če ne bo TUI na mariborskem letališču bo to krivda Ljubljane in ministrice za infrastrukturo, katere sedež je v Ljubljani. In ni pomembno od kod je ministrica, ampak kje je sedež ministrstva. V Ljubljani je in Ljubljana sedaj minira TUI kot so pred leti zminirali BMW. Če ne bo TUI-a bo to kriva Ljubljane isto kot je krivda Ljubljane, da ni BMW-ja v Mariboru. Sem vam že dal citate iz medijev, da je takratna vlada kriva, da ni BMW-ja bilo v Maribor.

In prav naježim se, ko mi nekdo, ko še je bil takrat v plenicah napiše, da smo pri BMW-ju zajebali v Mariboru. Kar seveda ni res, ker so zajebali politiki v Ljubljani. Namerno ali nenamerno (zaradi nesposobnosti ali pa so želeli preveč kovčkov pod mizo) sploh ni pomembno. Maribor je ostal brez tovarne, katera bi dala kruh na tisoče zaposlenih in še več tisoč zaposlenih pri dobaviteljih, kateri bi bili oskrbovalna veriga te BMW tovarne.

To, da ni BMW-ja v Mariboru je krivda s strani Ljubljane (takratna vlada).

Torej je Ljubljana kriva.

Zapišite si to nekam, da več ne boste trosili neumnosti kot tale trol Crucry aka. one-half.

Crucry ::

Sem ti dal zgoraj zaključek, kar se mene tiče je jasno, lahko preračunaš tudi sam in prideš do enakih zaključkov ali pa tudi ne, briga me. Ne bom tule futral smrdljivega mariborskega populističnega trola, ki mu matematično dokažem, da vas domači politiki ropajo, pa še vedno zagovarja, da je problem v Ljubljani.

Briga me, imam Zokija, ki skrbi za Ljubljano, mariborčani ste mi pa ravno toliko nek faktor kot primitivna plemena v amazonskem pragozdu. Počnite kar hočete, probal sem vam pomagat, ampak na vaš nivo (poden, ne nivo) se pa ne mislim spušcat.

Če bo kdo, bolj kompetenten v seštevanju in deljenju kot butast proticepilski trol, hotel preračunati, tule imate vse podatke;

Crucry je izjavil:

Kaj pa porečeš na tole, najprej Proračun MB 2023, Proračun LJ 2023

Imeli ste 151 miljonov prihodkov, Ljubljana 443 miljonov, s tem, da odštejemo 32 miljonov transferjev od države za razna najemanja prostorov za prireditve itd. Se pravi, Ljubljana je imela 411 miljonov proračuna. Večina tega denarja pride, kot procentualni del plače, glede na občino prebivališča, ne glede kje delaš (kar je navadna svinjarija, ki pospešuje dnevne migracije v Ljubljano).

Ljubljana ima po zadnjem štetju 280.000 prebivalcev, Maribor 94.000. Se pravi je Maribor ustvaril na vsakega prebivalca 1606 eurov pobranih davkov za občino, Ljubljana pa 1467 eurov na prebivalca, kar je manj kot Maribor. Ampak Maribor razpada, Ljubljana pa cveti.

Izgleda, da pa le ni Ljubljana kriva za vaše težave, ampak velika večina denarja pri vas ponikne v žepe pizdunov, kot ste sami. Mogoče bi se pa morali vprašati, kako je možno, da z višjim proracunom na prebivalca, celo mesto propada in gnije, kljub temu, da imate toliko povedati čez Zokija.

Mogoče pa ni problem Ljubljana, mogoče je pa problem koga volite, Ljubljana Zokija, vi pa kriminalce proti katerim je Zoki svetnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Crucry ()

kamiKaZaA ::

Crucry je izjavil:

@OP: to je tudi odgovor na tvoje vprašanje. Mariborčani se raje smilijo samim sebi in valijo krivdo na druge, kot pa da bi pometli pred svojim pragom.

OP si ti. Sam sebi si začel odgovarjati oz. odprl si si dva profila skozi katera misliš trolati to temo?

Prosim poišči si pomoč, moderatorji pa naj počasi razmislijo o zaklepu te teme, ker si razkrinkan trol, kateri je odprl to temo samo z namenom, da spet pljuva po Mariboru in žali prebivalce tega mesta.

To je storil že prakrat tudi v preteklosti, samo v vednost moderatorji in točno iste stvake piše in iste linke lepi, kjer smo mu že vse odgovorili v njegovih prejšnjih istih temah, da če imaš 400 milijonov lahko več postoriš kot s 150 milijoni. In LJ še dobi dodaten denar zaradi zakona o glavnem mestu in na koncu ima več denarja na prebivalca kot katerokoli drugo mesto v Sloveniji, tudi več od Maribora...

nejclp ::

kamiKaZaA je izjavil:

nejclp je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Ljubljana trenutno blokira (neizvoljena Alenka Bratušek) TUI Airlines, da bi zgradil servisno mrežo na letališču Maribor.
https://www.finance.si/transport-logist...

In to iz čiste zlobe. Ziher zato, ker je Bratuškova štajerka.

Ni iz Maribora in ne vem razlogov. Vem pa, da v tem trenutku noče potrditi OPN od občine Hoče, da bi potem TUI podpisal in se zavezal pripeljati posel na mariborsko letališče.

Tako kot so takrat zminirali BMW, da ni prišel v Maribor, se sedaj na isti način minira TUI, da ne bi prišle na mariborsko letališče.

Ti jaz povem, štajerci pridejo v ljubljano, dobrodušni, nasmejani in dobrohotni, skorajda že malce animalični, pa jihLjubljana pokvari in potem zanalašč Maribor sabotirajo. Itak je Ljubljana kriva, jasno.

kamiKaZaA ::

nejclp je izjavil:

Ti jaz povem, štajerci pridejo v ljubljano, dobrodušni, nasmejani in dobrohotni, skorajda že malce animalični, pa jihLjubljana pokvari in potem zanalašč Maribor sabotirajo. Itak je Ljubljana kriva, jasno.

Kdo je preprečil, da ni BMW-ja v Mariboru?

Torej kdo je odgovoren za to?

In na koncu kriv?

In isto se sedaj počne. In isto je je pri Magni delalo.

nejclp ::

kamiKaZaA je izjavil:

nejclp je izjavil:

Ti jaz povem, štajerci pridejo v ljubljano, dobrodušni, nasmejani in dobrohotni, skorajda že malce animalični, pa jihLjubljana pokvari in potem zanalašč Maribor sabotirajo. Itak je Ljubljana kriva, jasno.

Kdo je preprečil, da ni BMW-ja v Mariboru?

Torej kdo je odgovoren za to?

In na koncu kriv?

In isto se sedaj počne. In isto je je pri Magni delalo.

Ja Ljubljana, kdo pa? Abstraktna, mistična entiteta, zlobna Ljubljana.

kamiKaZaA ::

nejclp je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

nejclp je izjavil:

Ti jaz povem, štajerci pridejo v ljubljano, dobrodušni, nasmejani in dobrohotni, skorajda že malce animalični, pa jihLjubljana pokvari in potem zanalašč Maribor sabotirajo. Itak je Ljubljana kriva, jasno.

Kdo je preprečil, da ni BMW-ja v Mariboru?

Torej kdo je odgovoren za to?

In na koncu kriv?

In isto se sedaj počne. In isto je je pri Magni delalo.

Ja Ljubljana, kdo pa? Abstraktna, mistična entiteta, zlobna Ljubljana.

Drži. Končno si skapiral ta zapis in da je Ljubljana odgovorna (kriva), zaslužna, da ni BMW-ja v Mariboru:

V Mariboru so nad morebitnim prihodom BMW-ja navdušeni. Na prostoru nekdanjega gospodarskega giganta bi ponovno zaživela kakovostna avtomobilska industrija, in kar je še pomembnejše, zaposlitev bi dobilo več tisoč ljudi.

Nemce bo o prednostih Slovenije prepričevalo gospodarsko jedro tekoče vlade, ki je zaenkrat uspešno jurišalo na Elan.

Slovenija ponuja milijon in pol kvadratnih metrov komunalno urejenega prostora v Tamu in okoli Tama. Zaradi tega bi morali preseliti obstoječo proizvodnjo, ki še obstaja na tem območju, vendar je strošek te operacije v primerjavi z milijardo mark, ki bi jo investirali Nemci praktično nepomemben.

Vlada je danes tudi uradno oblikovala pogajalsko skupino, ki bo bavarsko tovarno BMW skušala prepričati, da naj pride v Slovenijo.

nejclp ::

Hudiča, vse je bilo že zmenjeno, https://www.24ur.com/novice/slovenija/s...
potem se je pa Ljubljana vmešala in spet zajebala Mariborčane. Hej, pa tudi Drnovšek je bil štajerc, celo rojen v Celju, tako kot Bratuškova. In pazi, Tea Petrin, takratna gospodarska ministrica je bila tudi Celjanka. Pa to ne more biti slučaj.

Crucry ::

.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Crucry ()

kamiKaZaA ::

.

Zgodovina sprememb…

Crucry ::

.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Crucry ()

kamiKaZaA ::

Zakaj pišeš ene in iste komentarje? Spodaj sta dva ista tvoja komentarja. Zakaj?

Zgodovina sprememb…

kamiKaZaA ::

nejclp je izjavil:

Hudiča, vse je bilo že zmenjeno, https://www.24ur.com/novice/slovenija/s...
potem se je pa Ljubljana vmešala in spet zajebala Mariborčane. Hej, pa tudi Drnovšek je bil štajerc, celo rojen v Celju, tako kot Bratuškova. In pazi, Tea Petrin, takratna gospodarska ministrica je bila tudi Celjanka. Pa to ne more biti slučaj.

Slabo bereš. Zelo slabo. Nič ni bilo zmenjeno. BMW je pokazal interes isto kot je sedaj pokazal interes TUI Airlines Engineering.

Vlada pa je potem odreagirala tako, da je BMW odšel z dolgim nosom. In isto sedaj počnejo s tem da TUI še vztraja, ne bo pa dolgo (ne bo čakal 10 let za DPN, ampak bo pristal na OPN do leta 2025, to so tudi jasno povedali in občina Hoče to tudi podpira in je pripravljena vse narediti, da se to čimprej uredi).

Tudi BMW ni dolgo vztrajal, ko je videl s kakšno vlado ima opravka. In Ljubljana je na koncu kriva oz. takratna vlada, da ni BMW-ja v Mariboru. Če bi to prepustili Mariboru, da bi lahko mi sami odločali o svoji usodi, bi danes imeli tovarno BMW v Mariboru. Če bi usodo TUI-ja prepustili občini Hoče, bi se že danes delalo na OPN in bi leta 2025 prišel na letališče TUI Airlines Engineering. Sedaj pa spet v Ljubljani drek mešajo in delajo vse na tem, da TUI obupa in oddide kot je odšel BMW.

Kdo bo kriv, če ne bo TUI na mariborskem letališču?

Ljubljana (današnja politika).

Kdo je bil kriv, da ni prišel BMW v Maribor?

Ljubljana (takratna politika).

nejclp ::

kamiKaZaA je izjavil:

nejclp je izjavil:

Hudiča, vse je bilo že zmenjeno, https://www.24ur.com/novice/slovenija/s...
potem se je pa Ljubljana vmešala in spet zajebala Mariborčane. Hej, pa tudi Drnovšek je bil štajerc, celo rojen v Celju, tako kot Bratuškova. In pazi, Tea Petrin, takratna gospodarska ministrica je bila tudi Celjanka. Pa to ne more biti slučaj.

Slabo bereš. Zelo slabo. Nič ni bilo zmenjeno. BMW je pokazal interes isto kot je sedaj pokazal interes TUI Airlines Engineering.

Vlada pa je potem odreagirala tako, da je BMW odšel z dolgim nosom. In isto sedaj počnejo s tem da TUI še vztraja, ne bo pa dolgo (ne bo čakal 10 let za DPN, ampak bo pristal na OPN do leta 2025, to so tudi jasno povedali in občina Hoče to tudi podpira in je pripravljena vse narediti, da se to čimprej uredi).

Tudi BMW ni dolgo vztrajal, ko je videl s kakšno vlado ima opravka. In Ljubljana je na koncu kriva oz. takratna vlada, da ni BMW-ja v Mariboru. Če bi to prepustili Mariboru, da bi lahko mi sami odločali o svoji usodi, bi danes imeli tovarno BMW v Mariboru. Če bi usodo TUI-ja prepustili občini Hoče, bi se že danes delalo na OPN in bi leta 2025 prišel na letališče TUI Airlines Engineering. Sedaj pa spet v Ljubljani drek mešajo in delajo vse na tem, da TUI obupa in oddide kot je odšel BMW.

Kdo bo kriv, če ne bo TUI na mariborskem letališču?

Ljubljana (današnja politika).

Kdo je bil kriv, da ni prišel BMW v Maribor?

Ljubljana (takratna politika).

Kaj sem pa jaz napisal? Ti slabo bereš. Jasno, da je Ljubljana kriva. Zakaj bi pa sicer čistokrvni štajerci sabotirali Maribor. Celjana Drnovšek in Tea Petrin ki sta takrat oblikovala pogajalsko skupino, pa vmes par mesecev gospodarski minister Zagožen, tudi štajerc (r. v Ljubnem ob Savinji), danes pa celjanka Bratuškova, sami štajerci. Saj ni nobene logike, zakaj bi štajerci sabotirali maribor, če ne za to, ker jih je Ljubljana pokvarila.

kamiKaZaA ::

nejclp je izjavil:

Kaj sem pa jaz napisal? Ti slabo bereš. Jasno, da je Ljubljana kriva. Zakaj bi pa sicer čistokrvni štajerci sabotirali Maribor. Celjana Drnovšek in Tea Petrin ki sta takrat oblikovala pogajalsko skupino, pa vmes par mesecev gospodarski minister Zagožen, tudi štajerc (r. v Ljubnem ob Savinji), danes pa celjanka Bratuškova, sami štajerci. Saj ni nobene logike, zakaj bi štajerci sabotirali maribor, če ne za to, ker jih je Ljubljana pokvarila.

Ne vem, kaj imajo Celjani, ki ne živijo v Mariboru opraviti z Mariborom? Mešaš jabolke in hruške. Vlada RS s sedežem vseh ministrstev v Ljubljani je takrat zminirala BMW. Kdo je torej preprečil BMW-ju v Maribor? Vlada. Kje ima sedež ta vlada in vsa njihova ministrstva? V Ljubljani. Torej je kirva Ljubljana.

In isto sedaj Alenka Bratušek na ministrstvu za infrastrukturo počne. Ruši TUI in ne želi, da pride v Hoče. Kdo bo kriv, če ga ne bo? Celje? Ne, Ljubljana, ker je ministrstvo za infrastrukturo v Ljubljani in že od nekdaj Ljubljana ruši vse, kar bi Mariboru lahko potencialno od tujcev prineslo nova delovna mesta. Vedno! Magna je po čudežu šla skozi, so pa bile takrat grde igrice v igri od plačanih ekofašistov s strani vlade do vseh ostalih svinjarij.

Crucry ::

kamiKaZaA je izjavil:

nejclp je izjavil:

Kaj sem pa jaz napisal? Ti slabo bereš. Jasno, da je Ljubljana kriva. Zakaj bi pa sicer čistokrvni štajerci sabotirali Maribor. Celjana Drnovšek in Tea Petrin ki sta takrat oblikovala pogajalsko skupino, pa vmes par mesecev gospodarski minister Zagožen, tudi štajerc (r. v Ljubnem ob Savinji), danes pa celjanka Bratuškova, sami štajerci. Saj ni nobene logike, zakaj bi štajerci sabotirali maribor, če ne za to, ker jih je Ljubljana pokvarila.

Ne vem, kaj imajo Celjani, ki ne živijo v Mariboru opraviti z Mariborom? Mešaš jabolke in hruške. Vlada RS s sedežem vseh ministrstev v Ljubljani je takrat zminirala BMW. Kdo je torej preprečil BMW-ju v Maribor? Vlada. Kje ima sedež ta vlada in vsa njihova ministrstva? V Ljubljani. Torej je kirva Ljubljana.

Ne ni, samoi ti lažeš, tako kot si pri cepivih.

nejclp ::

kamiKaZaA je izjavil:

Kdo je torej preprečil BMW-ju v Maribor? Vlada. Kje ima sedež ta vlada in vsa njihova ministrstva? V Ljubljani. Torej je kirva Ljubljana.

Hudiča, obstajata logika in štajerska logika, očitno.

kamiKaZaA ::

nejclp je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Kdo je torej preprečil BMW-ju v Maribor? Vlada. Kje ima sedež ta vlada in vsa njihova ministrstva? V Ljubljani. Torej je kirva Ljubljana.

Hudiča, obstajata logika in štajerska logika, očitno.

Te si pa tako predstavljaj. V Kamniku o vsem odločajo ljudje iz Grosuplja. V Ljubljano misli priti Airbus in graditi letala, ter zaposliti 5000 Ljubljančanov. V Kamniku se na vladi ljudje iz Grosuplja odločijo, da ga ne bo. Kdo je po tvoje torej zminiral projekt? Kamnik ali Grosuplje ali Ljubljana? Torej pridemo do tvojega "logičnega" zaključka, da ste Ljubljančni krivi, ker ni prišel Airbus in ni kriv Kamnik, niti Grosuplje, ker ste to eni in isti Ljudje? Res logično ja. Bravo. Čestitam za tako logiko.

nejclp ::

kamiKaZaA je izjavil:

nejclp je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Kdo je torej preprečil BMW-ju v Maribor? Vlada. Kje ima sedež ta vlada in vsa njihova ministrstva? V Ljubljani. Torej je kirva Ljubljana.

Hudiča, obstajata logika in štajerska logika, očitno.

Te si pa tako predstavljaj. V Kamniku o vsem odločajo ljudje iz Grosuplja. V Ljubljano misli priti Airbus in graditi letala, ter zaposliti 5000 Ljubljančanov. V Kamniku se na vladi ljudje iz Grosuplja odločijo, da ga ne bo. Kdo je po tvoje torej zminiral projekt? Kamnik ali Grosuplje ali Ljubljana? Torej pridemo do tvojega "logičnega" zaključka, da ste Ljubljančni krivi, ker ni prišel Airbus in ni kriv Kamnik, niti Grosuplje, ker ste to eni in isti Ljudje? Res logično ja. Bravo. Čestitam za tako logiko.


Verjetno so krivi tisti, ki so zajebali projekt. To je standardna logika.

Tvoja logika gre pa takole:
Kdo je torej preprečil BMW-ju v Maribor? Vlada. Kje ima sedež ta vlada in vsa njihova ministrstva? V Ljubljani. Torej je kirva Ljubljana.

ergo, analogno:
Celjan je posilil Mariborčanko. Kje jo je posilil? V Ljublani. Torej je kriva Ljubljana.

kamiKaZaA ::

nejclp je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

nejclp je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Kdo je torej preprečil BMW-ju v Maribor? Vlada. Kje ima sedež ta vlada in vsa njihova ministrstva? V Ljubljani. Torej je kirva Ljubljana.

Hudiča, obstajata logika in štajerska logika, očitno.

Te si pa tako predstavljaj. V Kamniku o vsem odločajo ljudje iz Grosuplja. V Ljubljano misli priti Airbus in graditi letala, ter zaposliti 5000 Ljubljančanov. V Kamniku se na vladi ljudje iz Grosuplja odločijo, da ga ne bo. Kdo je po tvoje torej zminiral projekt? Kamnik ali Grosuplje ali Ljubljana? Torej pridemo do tvojega "logičnega" zaključka, da ste Ljubljančni krivi, ker ni prišel Airbus in ni kriv Kamnik, niti Grosuplje, ker ste to eni in isti Ljudje? Res logično ja. Bravo. Čestitam za tako logiko.


Verjetno so krivi tisti, ki so zajebali projekt. To je standardna logika.

Tvoja logika gre pa takole:
Kdo je torej preprečil BMW-ju v Maribor? Vlada. Kje ima sedež ta vlada in vsa njihova ministrstva? V Ljubljani. Torej je kirva Ljubljana.

ergo, analogno:
Celjan je posilil Mariborčanko. Kje jo je posilil? V Ljublani. Torej je kriva Ljubljana.

Spet neka butasta logika, katero samo ti lahko spraviš ven. Nima smisla debatirati na tako nizkem nivoju, ker ne vem, če je kdo tako zabit, da bi lahko komuniciral na tovjem nivoju. Mogoče Crucry? On bo ziher razumel to tvojo "logiko". :)):D

Barbarpapa2 ::

Pozdravljeni.

Da še jaz malo prispevam v tej temi. Dejstvo, da sem rojen Mariborčan, mi kao daje pravico do oglašanja.

Najprej o tistem, da ni nekih osnov, da bi Maribor sploh bil gospodarsko uspešen na tej lokaciji kot je. Osnova mariborskega gospodarskega razvoja je bil transport, kasneje pa še električna energija. Pred letom 1846 (prihod železnice) je bil Maribor po številu prebivalcev nekajkrat manjši od sosednjega Ptuja. Samo desetletje kasneje je Maribor štel štirikrat več prebivalcev kot Ptuj.

Transport je bil kriv tudi za vzpostavitev prve prave industrije v Mb. Južna železnica je v Mb postavila glavne delavnice za popravilo in vzdrževanje lokomotiv, ki so s polno kapaciteto začele obratovati leta 1865. Še danes je en del v lasti Slovenskih Železnic, drugi del pa je bil poznan kot TVT Boris Kidrič. Tega je kupil Siemens in ga okoli leta 2000 zaprl.

Po razpadu Avstro-Ogrske je Maribor imel naenkrat na razpolago obilo takrat še dokaj moderne energije, elektrike. Falsko hidroelektrarno (prvo v tem koncu Evrope) je KuK monarhija začela graditi leta 1913. Ne mislite, da je bila namenjena Mariboru, primarno bi poganjala graško industrijo. Ko je bila gradnja končana, države, ki jo je gradila, ni bilo več. Falska elektrika je omogočila razvoj industrije v Rušah in pa industrije v Mariboru, predvsem je med obema vojnama uspevala tekstilna, pa tudi druge. Iz firme, ki je izvajala gradnjo in montažo opreme na Fali se je razvila firma, ki jo poznamo pod imenom Metalna.

Potencial lege, ki jo ima Maribor, so poznali tudi Nacisti, ki so tukaj predvideli velik industrijski kompleks (letalska industrija). Dediščina tega je elektrarna mariborski Otok, tovarna aluminija Kidričevo in Mariborski TAM.

Da se vrnem na temo. Nekdo pravi, da je Maribor gnezdo zapitih lenob, "lumpenproletariata". Začuda je pa ta lumpenproletariat, vsaj nekaj tisoč lumpenproletarcev, dovolj dobrih in pridnih za avstrijske firme čez mejo, da na njih (zgleda), gradijo svoj "poslovni model"...

Potem nekdo je rekel, da so pa v Idriji vedeli (bojda vsaj 50 let), da bodo rudnik živega srebra zaprli in so zato postavili druge vrste industrijo. No, mariborski industriji se je trg sesul v vsega nekaj letih (prvi stečaj je bil leta 1989 - Lilet). In industrija takrat ni bila v pretirano dobrem stanju. Saj na področju tehnike smo bili še kar dobri, smo pa bili povsem nebogljeni pri prodaji na zahodne trge, še kalkulacije so nam škripale... Sicer pa je ob razpadu Jugoslavije zelo trpela vsa slovenska industrija, ne samo mariborska. Marsikaj se ni več pobralo...

Pa še famozni TAM in BMW. Kaj bi tukaj naj naredila mariborska občina? Prodala TAM za 1EUR? Ga ni mogla! Ker TAM (stavbe) ni v lasti občine. TAM je šel skozi postopek stečaja (praktično vse nekdanje mariborske industrijske firme so šle skozi to) in stečajni upravitelj je vse TAM-ov premoženje razprodal zainteresiranim ponudnikom. Tako je v času BMW-jevega zanimanja v coni TAM-a delovalo miljavžent firm in firmic. Močno dvomim, da so BMW zanimale stare, nefunkcionalne tamove hale. Zanimala ga je bližina dobrih transportnih poti, enostaven dostop do energije in dokaj usposobljena delovna sila, hale bi itak zradiral in jih na novo postavilo "okoli" novih proizvodnih linij. Beton je poceni... Okoli dvajset let kasneje imate na mariborskem področju vsaj dva takšna primera, ena je nesrečna Magna v Hočah, druga pa je Geberit v Bezeni (ta je uspešen, zato se o njem skoraj nič ne govori...). Aja, gospo Tovornik in pa BMW ste uspešno povezali kljub dejstvu, da Tovornikova takrat že 6 let ni bila več v Mariboru in seveda ni več bila županja....

Pa še "mariborsko" letališče. Po vseh peripetijah to ni več "mariborsko", država Slovenija je njegov 100% lastnik. Država očitno (še) ne ve, kaj bi naj z njim počela... Ali pa ve, pa noče povedati...

Tako, mojih 0,25EUR v tej gostilniški debati...

P.S. Pa veste, da v delu bivšega TAM-a ena manjša firma (~200 zaposlenih), ki je v 100% lasti Mercedes-Benza, proizvaja sestavne dele za slednjega?

Lp

Jože

Zgodovina sprememb…

solatko ::

skumpl - Podobno se je dogajalo v LJ do prvega mandata Z.J., tudi položnice so bile vsak mesec malo višje, cena žetonov za LPP se je menjala na 14 dni,.... potem je na volitvah zmagal Zoki, s svojo listo je dobil večino in strankarsko kupčkanje se je končalo in z mestnim denarjem se je začelo delat na msetni infrastruktuei. Nekateri to ne piznajo, predvsem zato, ker jim je zaprl lonček z novci.

Zimonem - Zakaj lažeš, pleško je LJ vzel 80mio€/leto za delitve v, predvsem občinah z njegovimi župani, ki ne zaslužijjo dovolj z glavarino, ker so premajhne. Do danes jih LJ ni še nihče vrnil in še vedno dobi manj, kot bi morala pa Maribor tudi, samo ne toliko.

kamiKaZaA - Samo ti veš, kaj ima LJ z mariborskim letališčem, saj je država tudi ljubljansko prodala Nemcem? Od tistih 80% jih zelo malo lahko pride do stanovanja, pozabljaš, da je večino služb za določen čas, torej kredit odpade. Mariborsko situacijo rešuje to, da veliko domačinov dela v A, ker je blizu, kar so lahko za ljubljančane samo sanje.

Telbanc - V Mariboru nisem videl toliko štajercev, kot v LJ. V MB so v glavnem bivši nogometaši in preprodajalci rabljenih avtomobilov. Zato je snegca v LJ več. In kakšen je tvoj dodatek v kvaliteti, da bi lahko računal?

PacificBlue - Kaj pa naj počnejo v MB, razen ples na Dunaju bi imeli bližje.

BorutO - Denarci ne grejo v mestni proračun, temveč v državnega, od tega LJ nima nič.

kingsix - Zato, ker se promet odvija hitreje in lepše, kot v LJ. V LJ se ne moreš vozit 70-100 po mestu, je hotel Kangler naredit red pa je bil gotof.

Sparkxl - Edino, kar se je v MB drastično spremenilo so višine položnic. Na energetiki se pase 14 d.o.o.-jev, mariborčani pa kar tiho. Topla voda me stane skoraj 50€/mesec za eno osebo v LJ pa 20€, toliko o spremembah.

G0zdar - Zaradi enakih razlogov, kot je industrija v celi SLO z osamosvojitvijo, zaradi parcialnih interesvo politikov in managerjev - prihvatizacija.
Delo krepa človeka

kamiKaZaA ::

solatko je izjavil:

Zimonem - Zakaj lažeš, pleško je LJ vzel 80mio€/leto za delitve v, predvsem občinah z njegovimi župani, ki ne zaslužijjo dovolj z glavarino, ker so premajhne. Do danes jih LJ ni še nihče vrnil in še vedno dobi manj, kot bi morala pa Maribor tudi, samo ne toliko.

To jaz ne morem enemu butlu dopovedati, da zakon o glavnem mestu prinaša Ljubljana dodatne debele milijone (80+ milijonov letno) in da na koncu, ko vse skupaj sešteješ ima Ljubljana največ evrov na prebivalca in seveda tudi najvišji proračun.

Zimonem ::

+ vsa državna uprava. Ki tam odvaja davke od nepremičnin.

In bebec od janše je itak zajebal Brnik sicer bi danes stal tam zraven distribucijski center za Huawei.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zimonem ()

Valvoline ::

Ce ne bi imeli Avstrijo par km stran bi standard v MB,MS,SG,Ptuj itn bil na nivoju Zimbabweja. Dnevni migranti drzijo stajersko pokonci, vsaj 3/4 prometa v gradbenistvu ter posle z nepremicninami je povezano z denarjem zassluzenim v AT.
Znanka si je z partnerjem pravkar kupila hiso, 2 leti za tem k sta se oba zaposlila cez mejo, prej pa hirala na minimalcih al pa kaksnega stotaka cez. Pa ona je prej delala v UKC...

Zgodovina sprememb…

Valvoline ::

Ko smo pri centralizaciji, le zakaj le zakaj zakaj vsi rinejo v LJ...
https://novice.najdi.si/novica/feb058d7...

kamiKaZaA ::

Barbarpapa2 je izjavil:

Pozdravljeni.

Da še jaz malo prispevam v tej temi. Dejstvo, da sem rojen Mariborčan, mi kao daje pravico do oglašanja.

...

P.S. Pa veste, da v delu bivšega TAM-a ena manjša firma (~200 zaposlenih), ki je v 100% lasti Mercedes-Benza, proizvaja sestavne dele za slednjega?

Lp

Jože

Hvala za ta lep in jedernat opis. Vem pa tudi za podjetje za katerega sprašuješ. Starkom. ;)

Sparkxl ::

Valvoline je izjavil:

Ce ne bi imeli Avstrijo par km stran bi standard v MB,MS,SG,Ptuj itn bil na nivoju Zimbabweja. Dnevni migranti drzijo stajersko pokonci, vsaj 3/4 prometa v gradbenistvu ter posle z nepremicninami je povezano z denarjem zassluzenim v AT.


Greva se malo osnovne matematike. Po zadnjih podatkih je gori 25k migrantov, kar predstavlja ca. 10% slovenske delovne sile na tem območju. Torej vsak 10ti ga popiha čez mejo. Kako teh 10%, ki v vsaj 75% izvajajo slabo plačana (za A standard) dela v proizvodnji in gradbeništvu, držijo pokonci 3 slovenske regije?

gruntfürmich ::

kaj sem vam rekel! za propalice so vedno drugi krivi da so bebčki.

glede magne; a sedaj je to postala uspešna investicija?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

kamiKaZaA ::

Čez 10 let, ko bo v Magni 3.000 - 5.000 zaposlenih in še bo par tisoč zaposlenih pri dobaviteljih kateri bodo oskrbovalna veriga Magne se boste vsi šinfači potihnili. Pa še to glede Magne. Dali so takrat 300€ bruto višjo plačo za začetniško delovno mesto kot so ponujale druge firme v MB in okolici. In ravno na račun Magne so tudi drugi začeli višati plače, ker so se zbali beg ljudi k Magni. In tu bo še pestro, ko se zgradijo vse 4 faze in bo to pomanjšana verzija kot tista v Grazu katera zaposluje cca. 10.000 ljudi, ter ko bo na polno zalaufala firma. Takpo, da to je nekaj najboljšega za to našo regijo, čeprav je v tem trenutku zaprta ot. dela manj kot 100 ljudi samo toliko, da vzdržujejo obrat, da ne propada. (razpada).

c23po ::

Ah, kdaj nas bodo že enkrat Avstrijci pravzeli...
Računalniki nimajo spominov.

Sparkxl ::

kamiKaZaA je izjavil:

Čez 10 let, ko bo v Magni 3.000 - 5.000 zaposlenih in še bo par tisoč zaposlenih pri dobaviteljih kateri bodo oskrbovalna veriga Magne se boste vsi šinfači potihnili. Pa še to glede Magne. Dali so takrat 300€ bruto višjo plačo za začetniško delovno mesto kot so ponujale druge firme v MB in okolici. In ravno na račun Magne so tudi drugi začeli višati plače, ker so se zbali beg ljudi k Magni. In tu bo še pestro, ko se zgradijo vse 4 faze in bo to pomanjšana verzija kot tista v Grazu katera zaposluje cca. 10.000 ljudi, ter ko bo na polno zalaufala firma. Takpo, da to je nekaj najboljšega za to našo regijo, čeprav je v tem trenutku zaprta ot. dela manj kot 100 ljudi samo toliko, da vzdržujejo obrat, da ne propada. (razpada).


Se bojim, da tega filma ne boš videl. Že tovarni v grazu kaže slabo za preostalo desetletje in pogoj da v slo zalaufa je, da graška tovarna laufa na 100%.
Najverjetnejši scenarij je, da bo tovarna v hočah prodana kitajcem, ki jo bodo razširli. Kar pa tudi ni slabo.

Barbarpapa2 ::

Dobro jutro.

Magno sem dal kot primer, kaj danes iščejo investitorji, ko imajo namen postaviti novo tovarno. Prazno zemljo! Tudi fabrika v Gyor-u. ki je bila omenjena prej, je bila "green-field" investicija, tako, kot hoška Magna. Oblikuje se optimalna tehnološka linija (linije), potem pa se okoli postavi hala. Magna v Hočah je tipični primer takega pristopa.

Glede bodočnosti Magne pa ne morem deliti optimizma, ki ga kaže kamiKazaA (hmm, ironično... optimistični kamikaze :P:D). Magna je le "samo" dobavitelj avtoindustriji (resda tier 1 dobavitelj in eden največjih v svetovnem merilu) in kot taka popolnoma odvisna od glavnih v tem poslu. In v avtoindustriji se pravkar dogajajo tektonski premiki. Magna v Grazu je specialist za "vsekolesne" pogone (all wheel drive), tehnologija, ki praktično popolnoma odpade v elekto avtomobilih. Sicer se Magna tega zaveda in ima v okolici Gradca tudi oddelek, ki se ukvarja z elektropogoni, ampak tukaj se morajo šele etablirati...

Mi lahko samo upamo, da bo Magna na novo shodila in bo imela potrebo po uporabi tovarne v Hočah.

Lp

Jože

kamiKaZaA ::

Sparkxl je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Čez 10 let, ko bo v Magni 3.000 - 5.000 zaposlenih in še bo par tisoč zaposlenih pri dobaviteljih kateri bodo oskrbovalna veriga Magne se boste vsi šinfači potihnili. Pa še to glede Magne. Dali so takrat 300€ bruto višjo plačo za začetniško delovno mesto kot so ponujale druge firme v MB in okolici. In ravno na račun Magne so tudi drugi začeli višati plače, ker so se zbali beg ljudi k Magni. In tu bo še pestro, ko se zgradijo vse 4 faze in bo to pomanjšana verzija kot tista v Grazu katera zaposluje cca. 10.000 ljudi, ter ko bo na polno zalaufala firma. Takpo, da to je nekaj najboljšega za to našo regijo, čeprav je v tem trenutku zaprta ot. dela manj kot 100 ljudi samo toliko, da vzdržujejo obrat, da ne propada. (razpada).


Se bojim, da tega filma ne boš videl. Že tovarni v grazu kaže slabo za preostalo desetletje in pogoj da v slo zalaufa je, da graška tovarna laufa na 100%.
Najverjetnejši scenarij je, da bo tovarna v hočah prodana kitajcem, ki jo bodo razširli. Kar pa tudi ni slabo.

Se strinjam s prvima dvema stavkoma. Saj to je logično, da prvo Graz na 100%, šele potem Hoče. Močno pa dvomim, da bodo šli prodajati obrat, kjer so dobili vsa dovoljenja za lakirnico (umazana industrija) in bodo raje imeli 20 let prazen obrat kot, da ga prodajo in čez recimo 10 let iščejo novo lokacijo za novi obrat, če bi spet dobili nov večji posel.

Gremo pogledati malo številke. Magna je v letu 2021 imela 36 milijard prometa in 1,5 milijardo čistega dobička. Zaposlenih 158.000 ljudi. In njim 1 prazen obrat za 10 let ali 20 let ne predstavlja nobenega bistvenega stroška in bodo pač imeli manj kot 100 ljudi zaposlenih, da bodo sam vzdrževali obrat, da ne bo propadal (razpadal). Problem je, če bi spet potrebovali novi obrat, pa bi to trajalo 3-5 let, da dobijo vsa dovoljenja in da ga zgradijo. Ravno zato menim, da tega obrata ne bodo prodali, ker če bodo so nori.

gruntfürmich ::

kamiKaZaA je izjavil:

Zaposlenih 158.000 ljudi. In njim 1 prazen obrat za 10 let ali 20 let ne predstavlja nobenega bistvenega stroška in bodo pač imeli manj kot 100 ljudi zaposlenih, da bodo sam vzdrževali obrat, da ne bo propadal (razpadal). Problem je, če bi spet potrebovali novi obrat, pa bi to trajalo 3-5 let, da dobijo vsa dovoljenja in da ga zgradijo. Ravno zato menim, da tega obrata ne bodo prodali, ker če bodo so nori.

ta logika sicer pije vodo, ampak ne vem če v korporativnem svetu, v katerega je vpreta magna z njenimi delničarji...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

kamiKaZaA ::

Sam menim, da se delničarji še kako zavedajo kako težko je v današnjih časih dobiti vsa dovoljenja in zgraditi tovarno (umazano industrijo) z lakirnico, ko se ti ekofašisti lepijo na asfalt in vse živo blokirajo zaradi globalnega segrevanja.

In to je po moje glavni adut, da te tovarne ne bodo prodali in jo bodo imeli kot "zalogo", če bi v bližnji prihodnosti dobili kakšen večji posel in bi potem lahko v roku 1 leta vzpostavili celotno proizvodnjo kot če bi šli vse znova in bi potrebovali 5 let preden bi lahko zaštartali proizvodnjo v čisto novi tovarni, pa še to vprašanje, kje bi dobili vsa dovoljenja? Ker lakirnica v EU je veliki problem (umazana industrija).

Invictus ::

Mariboru se je zgodilo to, kar se dogaja v vseh manjših mestih, pa ne samo v Sloveniji...

Inteligentni in izobraženi gredo v mesta, kjer so dobre plače in centri odločanja. Večinoma glavna mesta, ali kjer obstaja kak drug center v državi. Recimo finančni ali tehnološki. Ker vedo, da bodo uspeli in bodo dobro plačani. Inteligentni Mariborčani se ne ukvarjajo z lokalnimi zadevami, delajo pa v Ljubljani ali Avstriji...

Tako na provinci ostane samo klump od folka, ki ne zna nič, razen tega da se gre muti posle. Slovenija je še celo nek ekstrem z 212 občinami in ker nima v sistem vgrajenih varovalk, ki bi te lokalne šerife malo polovila in pohopsala. Recimo finančna policija... Potem tukaj nastanejo družinski posli, negativna selekcija, itn. Na koncu je na občini zaposleno cel kup nesposobnega folka, ki drugega kot bluzit in vleči plače ne zna.

V Sloveniji je pa še država cel kup pomembne infrastrukture prenesla na občine, kjer je župan večinoma nek lokalni debil, ki je komaj spacal srednjo šolo, ampak se je vključil v pravo stranko. Znanja o vodenju občine ni, vse laufa bolj na inerciji, da ne govorimo, da bi imeli celo kako softversko podporo kjer bi občan transparentno videl kaj se dogaja z njegovimi vlogami.

Na državnem nivoju je z eUpravo bil narejen en lep korak, sam žal se je vse skupaj ustavilo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

kamiKaZaA ::

Ni ga denarja na svetu, da bi se dnevno vozil in izgubil 1,5 - 2 uri časa v prometu. Sedaj zaslužim solidno (za MB razmere, pa sploh), imam pa do službe nekje 10 minut vožnje. Včasih kakšno minuto več ali manj. In da bi sedaj šel delati v Avstrijo za 500€ več? Ne, hvala. Sem zadovoljen s to zaposlitvijo in to plačo v MB. ;)

gruntfürmich ::

kamiKaZaA je izjavil:

Sam menim, da se delničarji še kako zavedajo kako težko je v današnjih časih dobiti vsa dovoljenja in zgraditi tovarno (umazano industrijo) z lakirnico, ko se ti ekofašisti lepijo na asfalt in vse živo blokirajo zaradi globalnega segrevanja.

se vidi da si iz maribora...
če gre firmi slabo, odpustijo 10000 ljudi in takoj bo delnica zrastla. to pa je edino kar danes šteje.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

AgJ1 ::

Maribor zna biti prav kulski. Tudi nekateri deli Ljubljane niso shithole.

kamiKaZaA ::

gruntfürmich je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:

Sam menim, da se delničarji še kako zavedajo kako težko je v današnjih časih dobiti vsa dovoljenja in zgraditi tovarno (umazano industrijo) z lakirnico, ko se ti ekofašisti lepijo na asfalt in vse živo blokirajo zaradi globalnega segrevanja.

se vidi da si iz maribora...
če gre firmi slabo, odpustijo 10000 ljudi in takoj bo delnica zrastla. to pa je edino kar danes šteje.

;((

???

Kaj ima odpuščanje veze z prodajo tovarne? Danes odpustiš 10.000 ljudi in jih čez 1 mesec ali 1 leto nazaj zaposliš. Problem? Ni ga. Kaj pa, če danes prodaš tovarno? Jo boš lahko čez 1 mesec spet zgradil in bo zgrajena? Problem? Seveda je. In kaj ima sedaj prodaja tovarne veze, da sem jaz iz Maribora? 8-O

mtosev ::

V Mariboru imamo višjo kupno moč kot v Ljubljani. https://www.numbeo.com/cost-of-living/c...
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Valvoline ::

Sparkxl je izjavil:

Valvoline je izjavil:

Ce ne bi imeli Avstrijo par km stran bi standard v MB,MS,SG,Ptuj itn bil na nivoju Zimbabweja. Dnevni migranti drzijo stajersko pokonci, vsaj 3/4 prometa v gradbenistvu ter posle z nepremicninami je povezano z denarjem zassluzenim v AT.


Greva se malo osnovne matematike. Po zadnjih podatkih je gori 25k migrantov, kar predstavlja ca. 10% slovenske delovne sile na tem območju. Torej vsak 10ti ga popiha čez mejo. Kako teh 10%, ki v vsaj 75% izvajajo slabo plačana (za A standard) dela v proizvodnji in gradbeništvu, držijo pokonci 3 slovenske regije?

Po uradnih avstrijskih podatkih (ne nasih ker jih dejansko ni) se v At dnevno fura cez 100.000 delavcev iz slovenije. Seveda je to za vse regije skupaj, gorenjska tudi, pa uvozeni suznji v posredniskih podjetjih. Ce se ne motim za Maribor in sirso okolico je podatek 50.000 dnevnih m, ne vem ce so v tem vsteti se ptujcani tam dejansko vsak tretji moski dela v AT.

Kayzon ::

Kako se jesenice primerjajo z drugimi slovenskimi mesti? Imam novega sodelavca ki se vozi iz jesenic vsak dan in mi deluje kot da je prisel iz drugega sveta 8-O

Valvoline ::

kamiKaZaA je izjavil:

Ni ga denarja na svetu, da bi se dnevno vozil in izgubil 1,5 - 2 uri časa v prometu. Sedaj zaslužim solidno (za MB razmere, pa sploh), imam pa do službe nekje 10 minut vožnje. Včasih kakšno minuto več ali manj. In da bi sedaj šel delati v Avstrijo za 500EUR več? Ne, hvala. Sem zadovoljen s to zaposlitvijo in to plačo v MB. ;)

Razlika je ponavadi najmanj x2 pa tja do x3, sploh pa za poklicni kader, 1000-1500e mesecno razlike v izplacilu na trr, plus visja pokojnina ker nimajo potnih+malco osnova je celotno izplacilo. 13,14 placa plus bonusi nanesejo se dodatnih par jurjev razlike, ni primerjave. Za 500e plusa se seveda nihce normalen ne bo fural. V AT je velika ponudba delovnih mest z skrajsanim delovnikom 30ur tedensko z polno delovno dobo, razne varijante 6 urni dan, 4 dnevni teden (avstrijska posta) itn. Tak da lahko skompenziras izgubo casa. V butalistanu taksna delovna mesta lahko sanjas. Razen ce si kje v JU kjer se delovni cas ne kontrolira pa *hvatas krivine*

Zgodovina sprememb…

c23po ::

Valvoline je izjavil:

Po uradnih avstrijskih podatkih (ne nasih ker jih dejansko ni) se v At dnevno fura cez 100.000 delavcev iz slovenije...

Sicer niso podatki, 100.000 jih pa niti približno ni.
Računalniki nimajo spominov.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Maribor zmrzuje, Ljubljana pa spušča cene plina (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
966609 (4266) kamiKaZaA
»

Decentralizacija (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
21119733 (15132) Grizzly
»

Megalomija ali polomija Univerziada leta 2013 v Mariboru? (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Problemi človeštva
27830526 (20406) Mati

Več podobnih tem