Forum » Loža » Kolesarska pot Velenje Mislinja
Kolesarska pot Velenje Mislinja
StratOS ::
Zdravo.
Ve kdo kaj je z omenjenim, je že kaj sanirano, kdaj bo odprto ?
Ve kdo kaj je z omenjenim, je že kaj sanirano, kdaj bo odprto ?
"Multitasking - ability to f##k up several things at once."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
fikus_ ::
Lani so poplave poskodovale dele kolesarske, mislim da ze popravljajo, ni pa se odprta.
Kdaj bo???
Kdaj bo???
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
StratOS ::
.. that is a question now ?
"Multitasking - ability to f##k up several things at once."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
joez7 ::
Že sanirajo. Urejajo brežino (spodjede) med predori.
Verjetno odprta v maju...
Je pa Otiškem Vrhu tut delno zaprta. Za Libeliče in naprej pa ne vem.
Verjetno odprta v maju...
Je pa Otiškem Vrhu tut delno zaprta. Za Libeliče in naprej pa ne vem.
PacificBlue ::
En del kjer je neslo brežino so že proti koncu sanacije, urejajo podlago za asfalt. Na drugem mestu, kjer je pa tudi neslo brežino, pa so dela bolj v začetni fazi, imajo zraven pripravljene velike skale, da bodo to potem utrdili..
Ja, če bo maja otvoritev bi bilo kar fino.
Ja, če bo maja otvoritev bi bilo kar fino.
I’m out.
:3
:3
ivi ::
Tako kot so že predhodniki odgovorili, trenutno potekajo sanacijska dela glede na danes videno, kar lepo napredujejo. So se pa očitno nekaj naučili na prejšnjih napakah, kjer so samo pesek nasuli in gor "fliknali" asfalt, sedaj dejansko delajo tako, kot bi že v štartu morali. Po mojem spominu, če se ne motim, imajo rok za dokončanje sanacije do konca marca. Ko bo končana (upam da čimprej) bo pa kar luštna za vozit.
StratOS ::
... Sezona je v razcvetu ...
"Multitasking - ability to f##k up several things at once."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
StratOS ::
Super, sem se prepričav v Petek, da je omenjenemu res, mostovi odprti ...
"Multitasking - ability to f##k up several things at once."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
joez7 ::
No pa smo dočakali.
Danes 4.4. je kolesarska pot Velenje Dolič uradno odprta.
(vir: velenjcan.si )
Danes 4.4. je kolesarska pot Velenje Dolič uradno odprta.
(vir: velenjcan.si )
joez7 ::
Hitri prstki. Še ni odprta!!
"Vsem ljubiteljem kolesarja sporočajo, da bodo takoj, ko bodo uskladili datum odprtja, o tem obvestili javnost."
Je še treba trak prerezat.
"Vsem ljubiteljem kolesarja sporočajo, da bodo takoj, ko bodo uskladili datum odprtja, o tem obvestili javnost."
Je še treba trak prerezat.
StratOS ::
Super :)
"Multitasking - ability to f##k up several things at once."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
"It works better if you plug it in."
"The one who is digging the hole for the other to fall in is allready in it."
Invictus ::
Hitri prstki. Še ni odprta!!
"Vsem ljubiteljem kolesarja sporočajo, da bodo takoj, ko bodo uskladili datum odprtja, o tem obvestili javnost."
Je še treba trak prerezat.
A v Sloveniji ni možno nekaj narediti brez tega, da se prestavlja nekaj zaradi butastih zadev?
A tista kura od župana ne zna planirati tega kak mesec vnaprej?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
PacificBlue ::
V bistvu sta dva župana, pa župnik, predstavniki izvajalcev, lokalna pleh muzika, morda celo mažuretke:>
Otvoritev bi bila že jeseni, pa so poplave nardile svoje.
Neuradno sem slišal, da bo otvoritev jutri.
Otvoritev bi bila že jeseni, pa so poplave nardile svoje.
Neuradno sem slišal, da bo otvoritev jutri.
I’m out.
:3
:3
joez7 ::
Otvoritev mora biti. (glede na videno , 1.maj )
Danes do Mislinje. Proga je "odprta" na lastno odgovornost!!
Delovišče še pri Skazi (urejanje brežine Pake)
in delovišče pri odcepu za Dolič (urejanje brežine in vozišča).
Je treba biti pozoren na Evoznike - wos.
Je pa eden lepših odsekov, se vidi da niso šparali.
Se bo videlo po ~5 letih - vzdrževanje.
Po Avstriji so v preteklosti lepo uredili odseke, pa jih nato zanemarili.
Danes do Mislinje. Proga je "odprta" na lastno odgovornost!!
Delovišče še pri Skazi (urejanje brežine Pake)
in delovišče pri odcepu za Dolič (urejanje brežine in vozišča).
Je treba biti pozoren na Evoznike - wos.
Je pa eden lepših odsekov, se vidi da niso šparali.
Se bo videlo po ~5 letih - vzdrževanje.
Po Avstriji so v preteklosti lepo uredili odseke, pa jih nato zanemarili.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: joez7 ()
PacificBlue ::
Sem sel tudi jaz danes do Velenja in nazaj.
Lepo urejeno, razen pri Doliču je krajši del steze brez asfalta. Drugače pa že kar veliko "prometa". Malo je treba bit pozoren na ostale kolesarje. Sem videl, da je bilo že kar nekaj kolesarjev iz LJ regije.
Predori bi lahk bili malo bolje osvetljeni, najdaljsi je dolg 422m.
Vsekakor pa lepa pridobitev za vse kolesarske navdusence in ostale rekreativce.
Lepo urejeno, razen pri Doliču je krajši del steze brez asfalta. Drugače pa že kar veliko "prometa". Malo je treba bit pozoren na ostale kolesarje. Sem videl, da je bilo že kar nekaj kolesarjev iz LJ regije.
Predori bi lahk bili malo bolje osvetljeni, najdaljsi je dolg 422m.
Vsekakor pa lepa pridobitev za vse kolesarske navdusence in ostale rekreativce.
I’m out.
:3
:3
joez7 ::
Kje ti srce poželi.
Imaš kar nekaj parkirišč, brezplačnih, sam uro daš gor. Tudi plačljiva parkirišča, pri avtobusni ali Merkator center - klet.
Za pošto Velenje, Pri Interšparu ali Hoferju Selo, pri Skazi.....
Maš pa tudi lepo kolesarsko iz Velenja proti Vinski gori, na Tuševo in zadaj pod Lopatnikom na Paški kozjak. Tu pa se odločiš za spust ali nadaljuješ preko Basališča do Brezna v Vitanje. ...
Aja, razsvetljava v predorih je senzorska, pa kar lepo zamuja. Še posebej ko se pelješ navzdol, te ne dohaja in se pelješ v temo - razen če maš svojo luč - ki je itak obvezna. :)
Imaš kar nekaj parkirišč, brezplačnih, sam uro daš gor. Tudi plačljiva parkirišča, pri avtobusni ali Merkator center - klet.
Za pošto Velenje, Pri Interšparu ali Hoferju Selo, pri Skazi.....
Maš pa tudi lepo kolesarsko iz Velenja proti Vinski gori, na Tuševo in zadaj pod Lopatnikom na Paški kozjak. Tu pa se odločiš za spust ali nadaljuješ preko Basališča do Brezna v Vitanje. ...
Aja, razsvetljava v predorih je senzorska, pa kar lepo zamuja. Še posebej ko se pelješ navzdol, te ne dohaja in se pelješ v temo - razen če maš svojo luč - ki je itak obvezna. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: joez7 ()
fikus_ ::
Uradno je zaprto, neuradno je pa že gneča na kolesarsk.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
joez7 ::
Bi blo pav fajn, če se zapre za vse E-j-e. Se bi pol vozli sam tolk, kot herc zmore.
Tak je pa polno motovil, ki ne obvladajo zadeve - se hodjo kazat in delat napoto.
Namen kolesa je rekreacija in še enkrat rekreacija. E ni rešitev.
Ja, pa še to. Pešci in kolesarji, pa psi ne sodijo skupaj (tam pa tam pa tudi kaka ovca).
Prej ko slej bo veselo.
Tak je pa polno motovil, ki ne obvladajo zadeve - se hodjo kazat in delat napoto.
Namen kolesa je rekreacija in še enkrat rekreacija. E ni rešitev.
Ja, pa še to. Pešci in kolesarji, pa psi ne sodijo skupaj (tam pa tam pa tudi kaka ovca).
Prej ko slej bo veselo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: joez7 ()
s1m0n ::
polde66 ::
Bi blo pav fajn, če se zapre za vse E-j-e. Se bi pol vozli sam tolk, kot herc zmore.
Tak je pa polno motovil, ki ne obvladajo zadeve - se hodjo kazat in delat napoto.
Namen kolesa je rekreacija in še enkrat rekreacija. E ni rešitev.
Ja, pa še to. Pešci in kolesarji, pa psi ne sodijo skupaj (tam pa tam pa tudi kaka ovca).
Prej ko slej bo veselo.
Zgleda da nimaš kaj dosti pojma o e biciklih. Najprej se seznani kako sploh deluje e bicikl. Rekreacija je rekreacija ja in to za vse. Nekateri so starejši in je e bicikl prava stvar, za poškodbe kolen in podobnih zadev je e bicikl tudi prava stvar. Kolesarska steza pa že pomen pove kaj je. Kaj je pa kolo se pa tudi ve. Ti pa nabijaj herc kolikor ti paše in tekmuj s sabo in drugimi. Nabavi si zvonček pa zvoni oviram pred sabo pa bo.
polde
joez7 ::
Bi blo pav fajn, če se zapre za vse E-j-e. Se bi pol vozli sam tolk, kot herc zmore.
Tak je pa polno motovil, ki ne obvladajo zadeve - se hodjo kazat in delat napoto.
Namen kolesa je rekreacija in še enkrat rekreacija. E ni rešitev.
Ja, pa še to. Pešci in kolesarji, pa psi ne sodijo skupaj (tam pa tam pa tudi kaka ovca).
Prej ko slej bo veselo.
Zgleda da nimaš kaj dosti pojma o e biciklih. Najprej se seznani kako sploh deluje e bicikl. Rekreacija je rekreacija ja in to za vse. Nekateri so starejši in je e bicikl prava stvar, za poškodbe kolen in podobnih zadev je e bicikl tudi prava stvar. Kolesarska steza pa že pomen pove kaj je. Kaj je pa kolo se pa tudi ve. Ti pa nabijaj herc kolikor ti paše in tekmuj s sabo in drugimi. Nabavi si zvonček pa zvoni oviram pred sabo pa bo.
O mam kar pojma. Sem tudi starejši. E je kolo z pomožnim motorjem. Gre se za to, da vsa modna E čez nekaj let ne bodo vozna, servisiranje in je samo trenutna modna muha (so tudi bistveno težja ...).
Problem je v tem, da kup E voznikov E ne obvlada, ne fizično in ne mentalno. Pri kolenih ne pomaga E ampak prava prestava - glava.
Zvonec pa lahko obesimo tebi, še mam kakega doma.
Pa lep dan.
polde66 ::
Pozabil si na eno bistvo. Kdo kakšno kolo vozi. Jaz imam e bicikl pa mi je kul. Zaradi tega nisem nič neroden in ne oviram drugih. Tako švicam na e biciklu kot na ne e biciklu.
Delovanja e motorja je pa po zakonu omejeno s 25 km/h kar pomeni, če greš več kot 25 km/h deluješ z svojo močjo. Če si vsaj malo v kondiciji je povprečna brzina kolesa nad 25 km/h. Pri e kolesu lahko baterijo tudi izklopiš, če ti paše. E kolo je tudi bistveno težje od drugih biciklov, ki niso e. Je pa E kolo marsikumu stimulacija, da se sploh kam odpravi, to je bistvo tega kar ti zagovarjaš in to je rekreacija. Mal si v zablodi ampak lej vsak ima svoj prav pa mej še ti svojega. Zvonec uporabljam na vsakem biciklu na e in ne e. Predvsem zaradi varnosti sebe in drugih.
Tudi tebi lep dan.
Delovanja e motorja je pa po zakonu omejeno s 25 km/h kar pomeni, če greš več kot 25 km/h deluješ z svojo močjo. Če si vsaj malo v kondiciji je povprečna brzina kolesa nad 25 km/h. Pri e kolesu lahko baterijo tudi izklopiš, če ti paše. E kolo je tudi bistveno težje od drugih biciklov, ki niso e. Je pa E kolo marsikumu stimulacija, da se sploh kam odpravi, to je bistvo tega kar ti zagovarjaš in to je rekreacija. Mal si v zablodi ampak lej vsak ima svoj prav pa mej še ti svojega. Zvonec uporabljam na vsakem biciklu na e in ne e. Predvsem zaradi varnosti sebe in drugih.
Tudi tebi lep dan.
polde
fikus_ ::
Zaradi E-kolesa marsikdo sploh vozi kolo. Res pa je, da vozijo E-kolo tudi takšni, ki niso vešči vožnje kolesa.
Je pa precejšnja gonja proti E-kolesom, še posebej zapriseženi strastni kolesarji (ti so po mojem mnenju mentalno malo čiv-čiv).
PS vozim E-kolo
Je pa precejšnja gonja proti E-kolesom, še posebej zapriseženi strastni kolesarji (ti so po mojem mnenju mentalno malo čiv-čiv).
PS vozim E-kolo
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Invictus ::
Navadne kolesarje nas malo boli k**** za e-kolesarje.
Nobene gonje ni, sam vi iščete neko pozornost, da se hvalite...
Nobene gonje ni, sam vi iščete neko pozornost, da se hvalite...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
s1m0n ::
Če e-koles ne bi bilo bi marsikdo, ki zdaj takšno kolo redno in z užitkom uporablja bil doma na svoji riti. Preden smo jezni na njih bi bilo potrebno malo za ušesa poprijeti te na specialnih!
V mestih pa seveda še vse na e-skirojih.
V mestih pa seveda še vse na e-skirojih.
predi ::
Twixz ::
Pitniki delujejo, lahko tudi posedite na več koncih in tunel v Hudi Luknji ima 10 stopinj manj od temperature ozračja drugje, torej če greš iz Velenja proti Mislinji (rahel naklon navzgor) in misliš da boš zakuhal, te tunel lepo ohladi.
Opažam pa, tudi prijatelji ki živijo tam blizu, da je pri prehodu čez cesto veliko kolesarjev sebičnih, sploh ne preverijo in se peljejo pa če pride tovornjak, je*iga. So na srečo postavili stebričke, da mora kolesar vseeno upočasniti in iti slalom vmes..
Opažam pa, tudi prijatelji ki živijo tam blizu, da je pri prehodu čez cesto veliko kolesarjev sebičnih, sploh ne preverijo in se peljejo pa če pride tovornjak, je*iga. So na srečo postavili stebričke, da mora kolesar vseeno upočasniti in iti slalom vmes..
s1m0n ::
Ni nujno. Zakon namreč dovoljuje izjeme.
Ja, pa še to. Pešci in kolesarji, pa psi ne sodijo skupaj (tam pa tam pa tudi kaka ovca).
Prej ko slej bo veselo.
Saj na kolesarki stezi pešči nimajo kaj iskat...
S kakšno prometno signalizacijo je označena ta nova pot?
Itak, da obstajajo samo pol bi lahko pešačil po vsaki kolesarski kjer ni druge opcije, kot je na primer ta, ki jo tukaj omenjamo. Za mene na takšni trasi pešci nimajo kaj iskat… je narejena eksplicitno za kolesarje stran od cestni poti in ostale prometne infrastrukture.
predi ::
@s1m0n, se povsem strinjam, da mešanje kolesarjev in pešcev ni najpametnejša rešitev na "kolesarskih avtocestah". Zato me tudi zanima, kako so jo označili v tem primeru.
Invictus ::
Če e-koles ne bi bilo bi marsikdo, ki zdaj takšno kolo redno in z užitkom uporablja bil doma na svoji riti. Preden smo jezni na njih bi bilo potrebno malo za ušesa poprijeti te na specialnih!
V mestih pa seveda še vse na e-skirojih.
E-kolo samo prispeva k večji gužvi amaterjev na cestah, ne prispeva pa k splošni kondiciji le teh, saj vsi "gonijo" na elektriko...
Z e-kolesom tudi nihče ne bo shujšal...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
joez7 ::
Če e-koles ne bi bilo bi marsikdo, ki zdaj takšno kolo redno in z užitkom uporablja bil doma na svoji riti. Preden smo jezni na njih bi bilo potrebno malo za ušesa poprijeti te na specialnih!
V mestih pa seveda še vse na e-skirojih.
E-kolo samo prispeva k večji gužvi amaterjev na cestah, ne prispeva pa k splošni kondiciji le teh, saj vsi "gonijo" na elektriko...
Z e-kolesom tudi nihče ne bo shujšal...
Se podpišem pod tem.
Invictus ::
Če e-koles ne bi bilo bi marsikdo, ki zdaj takšno kolo redno in z užitkom uporablja bil doma na svoji riti. Preden smo jezni na njih bi bilo potrebno malo za ušesa poprijeti te na specialnih!
V mestih pa seveda še vse na e-skirojih.
E-kolo samo prispeva k večji gužvi amaterjev na cestah, ne prispeva pa k splošni kondiciji le teh, saj vsi "gonijo" na elektriko...
Z e-kolesom tudi nihče ne bo shujšal...
Se podpišem pod tem.
Če še dodam, zdaj se bo pač povečalo število kolesarskih nesreč zaradi teh "e-amaterjev", krivi bomo pa vsi kolesarji. In potem butasti zakonodajalci uletijo z novimi prepovedmi...
Enako je bilo pri e-skirojih, cel kup novih nesreč... Ker folk ni sposoben voziti ene skirce...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
fikus_ ::
Zakaj bi pa moral z E kolesom hujšati?! Ali z navadnim tudi hujšate???
Bolj je težava, da se na kolo spravi človek, ki ga ni vešč in gre kolesarit nekam, kjer je večji promet. Ali pa ko pešci uporabljajo kolesarsko stezo za sprehod, pa še kakšne pse imajo zraven.
potem je pestro tudi, ko si nekdo vzame pravico kaj vse sme delati, ne glede na druge, drugim ne priznava pravice isto početi, kot počne sam.
Bolj je težava, da se na kolo spravi človek, ki ga ni vešč in gre kolesarit nekam, kjer je večji promet. Ali pa ko pešci uporabljajo kolesarsko stezo za sprehod, pa še kakšne pse imajo zraven.
potem je pestro tudi, ko si nekdo vzame pravico kaj vse sme delati, ne glede na druge, drugim ne priznava pravice isto početi, kot počne sam.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Invictus ::
Zakaj bi pa moral z E kolesom hujšati?! Ali z navadnim tudi hujšate???
Zato ker marsikdo hoče shujšat s kolesarjenjem, pa si pol kupi e-kolo...
Poznam par primerov...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
fikus_ ::
Jaz tudi poznam par primerov, ko so si kupili navadno koli za hujšanje, pa tega ne obešam na veliki zvon.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
nokken ::
Razlika med navadnim kolesom in mopedom je da pri enem mogoce celo lahko shujsas (ce smo postei kolesarjenje ni ravno za hujsanje ;) ker pokuris nekaj kalorij, medtem ko je pri drugem poraba kalorij precej enaka temu, kot ce se vozis naokoli z avtom ali pa sedis doma na kavcu. S tem da s slednjim nimas potrebe po ogromni vecerji ker si full "kolesaril". ;) Mogoce je to ves point tega o ekolesih in "hujsanju". ;)
fikus_ ::
Tudi pri E-kolesu moraš gonit, koliko ti pa pomaga elektrika, pa nastaviš. Marsikdo se ne bi spravil na kolo, če bi moral popolnoma sam s svojo močjo goniti, tako da nek + je pri E-kolesih.
Drugo je pa, koliko so spretni takšni kolesarji. Lahko pa okrcam tudi dirkače na specialkah, ki mislijo da je kolesarska ali cesta njegova, da ima pravico vozit, kakor se mu zazdi, da morajo drugi pazit nanj.
PS ne dajem vseh kolesarjev v isti koš, obstajajo ekstremi s katerimi nočem imeti opravka.
Drugo je pa, koliko so spretni takšni kolesarji. Lahko pa okrcam tudi dirkače na specialkah, ki mislijo da je kolesarska ali cesta njegova, da ima pravico vozit, kakor se mu zazdi, da morajo drugi pazit nanj.
PS ne dajem vseh kolesarjev v isti koš, obstajajo ekstremi s katerimi nočem imeti opravka.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
nokken ::
Zares ne... obracati moras noge namesto da bi obracal zapestje kot pri motorju. Gonit pa ni treba. Ga ni kolesa ki bi sel iz trgovine neodklenjen kar pomeni da realno dobis na ebiku 500-700W motor. Poglej si recimo stevilke, ki jih obracajo pro kolesarji pa ti bo precej hitro jasno koliko ti je potrebno goniti pri 500W (ali pa magari uradnih 250W) motorja pod ritjo ;)
fikus_ ::
Kaže da te motijo E kolesarji in iščeš razloge proti njim.
Vem , koliko lahko da od sebe E-kolo in koliko profesionalni kolesar. Še vedno pa pravim, da so E-kolesa dobra za to, da se rekreira nekdo, ki se sicer ne bi, tudi če hujša, kot se je zgoraj pisalo.
Vem , koliko lahko da od sebe E-kolo in koliko profesionalni kolesar. Še vedno pa pravim, da so E-kolesa dobra za to, da se rekreira nekdo, ki se sicer ne bi, tudi če hujša, kot se je zgoraj pisalo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Invictus ::
Lahko pa okrcam tudi dirkače na specialkah, ki mislijo da je kolesarska ali cesta njegova, da ima pravico vozit, kakor se mu zazdi, da morajo drugi pazit nanj.
Večina jih ima sedaj zadaj radar, pa se umaknejo drug za drugega, ko pride avto...
Naj faking šoferji raje naredijo konkreten obvoz kolesarjev, ne na 5 cm. In v škarje...
V Italiji zakon predpisuje prehitevanje kolesarja z minimalno 1m razdalje...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
fikus_ ::
"Večina jih ima sedaj zadaj radar, pa se umaknejo drug za drugega, ko pride avto..."
Rekreativni kolesarji se morajo voziti eden za drugim na desni strani vozišča in ne eden poleg drugega.
Saj pri nas ni nič drugače pri prehitevanju in razdalji.
Rekreativni kolesarji se morajo voziti eden za drugim na desni strani vozišča in ne eden poleg drugega.
Saj pri nas ni nič drugače pri prehitevanju in razdalji.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
nokken ::
Ne zares me ne motijo. Zares me boli k* za nekoga, ki "kolesari" s 500w motorjem pod ritjo. Je pa res, da je mtb pri nas ze sedaj problematicen brez da se na traile boga in pol ljudi, ki nimajo nobene ideje kako se obnasati na trailih, kar posledicno pomeni se precej vec problemov in manj popuscanja za vse ostale.
@Invictus zares imamo ze par let zakon tudi pri nas, ki doloca da je minimalna bocna razdalja na kateri se lahko prehiti kolesar 1.5m in kazen je okoli 500eur ce imam prav v spominu.... problem je da se ga 99% ljudi (vkljucno s policaji) ne drzi.
@Invictus zares imamo ze par let zakon tudi pri nas, ki doloca da je minimalna bocna razdalja na kateri se lahko prehiti kolesar 1.5m in kazen je okoli 500eur ce imam prav v spominu.... problem je da se ga 99% ljudi (vkljucno s policaji) ne drzi.
Groot ::
Zares ne... obracati moras noge namesto da bi obracal zapestje kot pri motorju. Gonit pa ni treba. Ga ni kolesa ki bi sel iz trgovine neodklenjen kar pomeni da realno dobis na ebiku 500-700W motor. Poglej si recimo stevilke, ki jih obracajo pro kolesarji pa ti bo precej hitro jasno koliko ti je potrebno goniti pri 500W (ali pa magari uradnih 250W) motorja pod ritjo ;)
Ti pa še nisi videl proper e-kolesa od blizu. Je treba kar gonit, se ne pelje zadeva sama od sebe. Ja je seveda lažje kot na navadnem kolesu, ampak če greš za to višje in dlje ni zadeva nič manj naporna na koncu.
Pa sam vozim navadno specialko in računam da ebike vsaj še naslednjih 30 let ne bom povohal od blizu. Ampak govoriti nekaj na pamet samo da poveš da nečesa ne maraš pa pač ni treba.
fikus_ ::
Tudi na cesti je vedno večja gneča in kaj se boš tudi na njih razburjal?
Pred desetletji je bilo tudi manj rekreativnih kolesarjev, kolesarskih izven krajev praktično ni bilo, ....
PS sem odgovarjal Nokken-u.
Pred desetletji je bilo tudi manj rekreativnih kolesarjev, kolesarskih izven krajev praktično ni bilo, ....
PS sem odgovarjal Nokken-u.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
nokken ::
Ti pa še nisi videl proper e-kolesa od blizu. Je treba kar gonit, se ne pelje zadeva sama od sebe. Ja je seveda lažje kot na navadnem kolesu, ampak če greš za to višje in dlje ni zadeva nič manj naporna na koncu.
Pa sam vozim navadno specialko in računam da ebike vsaj še naslednjih 30 let ne bom povohal od blizu. Ampak govoriti nekaj na pamet samo da poveš da nečesa ne maraš pa pač ni treba.
Pac kolega ima precej veliko kolesarsko trgovino in sem se zapeljal v klanec za trgovino, kjer s svojim mtb kar gagam da grem 2x pocasneje, kot sem sel z embt... v natikaci in brez da bi zasvical. Tako da ja ne vozim mopeda sem ga pa probal tako da vem o cem govorim.
Tudi na cesti je vedno večja gneča in kaj se boš tudi na njih razburjal?
Pred desetletji je bilo tudi manj rekreativnih kolesarjev, kolesarskih izven krajev praktično ni bilo, ....
PS sem odgovarjal Nokken-u.
Ni to point tega kar sem napisal. Na cestah se je bilo vedno dovoljeno voziti. Mtb problematika je povsem drugacna in uradno je mtb pri nas dobesedno prepovedan in pri trumah ljudi, ki se na poteh in v naravi ne znajo obnasati, je upanje na kakrsnokoli legalizacijo posledicno se precej manjse.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nokken ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarjenje in kolesarske poti po Sloveniji (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 8184 (1271) | DePalmo |
» | E-skiroistiOddelek: Na cesti | 2906 (2128) | Gagatronix |
» | Robidišče zapira svoja vrata (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Loža | 52785 (31241) | Unchancy |
» | Nic davka ob nakup el. koles (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10419 (7335) | darkolord |