Forum » Šport » Kolesarjenje in kolesarske poti po Sloveniji
Kolesarjenje in kolesarske poti po Sloveniji
FrRoSt ::
Ste že prekolesarili kakšno kolesarsko pot po Sloveniji? Kakšne izkušnje!? Ali o tem razmišljate?
https://www.slovenia.info/sl/zgodbe/naj...
https://www.slovenia.info/sl/zgodbe/naj...
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
FrRoSt ::
Poglej zadnji link!
2 Porečanka/Parenzana
Doživite slovensko obalo s kolesarjenjem po Porečanki/Parenzani, kolesarski poti, ki poteka po nekdanji železniški trasi med Trstom in Porečem. Pot povezuje tri sosednje države - Italijo, Slovenijo in Hrvaško. Slovenski del poti je primeren za gorska in treking kolesa. Na poti se ustavite v slikovitih slovenskih obmorskih mestih - sončnemu Kopru, ribiški Izoli ali romantičnem Piranu. Oddahnite se v krajinskih parkih Škocjanski zatok in Sečoveljske soline. Raziskujte istrsko zaledje in dobrote istrske kuhinje.
2 Porečanka/Parenzana
Doživite slovensko obalo s kolesarjenjem po Porečanki/Parenzani, kolesarski poti, ki poteka po nekdanji železniški trasi med Trstom in Porečem. Pot povezuje tri sosednje države - Italijo, Slovenijo in Hrvaško. Slovenski del poti je primeren za gorska in treking kolesa. Na poti se ustavite v slikovitih slovenskih obmorskih mestih - sončnemu Kopru, ribiški Izoli ali romantičnem Piranu. Oddahnite se v krajinskih parkih Škocjanski zatok in Sečoveljske soline. Raziskujte istrsko zaledje in dobrote istrske kuhinje.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
LeQuack ::
Na teh slikah manjkajo avtomobili in motorji, ki te divje prehitevajo in trobijo, potem bi bilo bolj realistično.
Quack !
FrRoSt ::
Na teh slikah manjkajo avtomobili in motorji, ki te divje prehitevajo in trobijo, potem bi bilo bolj realistično.
Res so to kolesarske poti, ki so sestavljene (malce) različno!
Bi pa te kolesarske poti morale biti kolesarske, se pravi, prepovedane za avtomobile ali motorje in nekoliko oddaljene od cest, vsaj večinoma!! Morda srečaš kakšen lokalni traktor, ki pelje do bližnje njive ali nazaj!?
Vsaj tako si jaz predstavljam, da bi moralo biti.
Seveda obstajajo tudi manjše in manj znane kolesarske poti. Ena takih vodi tudi po ljubljanskem barju!!
https://kolesarski-svet.si/sl/izleti/ko...
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FrRoSt ()
FoxKnox ::
Sem naredil spomladi slovenski del od Kopra do hrv meje in nazaj.Lepa pot, le pazitije treba predvsem na kolesarje, saj očitno tu trenirajo za Giroali Tour.Avtomobilov pa v glavnem ni. ,ker je to v večini kolesarska pot
FrRoSt ::
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
metalc ::
Nekaj poti sem prekolesaril, vtisi se nanašajo na lansko leto.
Parenzano celo večkrat od meje do meje. IMHO čisto overrated. Edini del trase po nekdanji progi sta v bistvu oba tunela in morda še severni del. Med tuneloma se gre po neki pred kratkim asfaltirani kozji stezici, ki je ozka in marsikje nepregledno ovinkasta, delno pa po lokalni cesti, ki že silno dolgo ni videla svežega asfalta. V Luciji gre kar uradno čez kamp in potem še po promenadi, skratka, če hočeš biti uvideven, je še najbolje stopiti dol in bicikel porivati peš. V Kopru je cel kup kolesarskih stez in celo kolesarsko krožišče, samo če ne poznaš, boš hitro zalutal. Do Bertokov se gre po stezi, ki je stisnjena med Škocjanski zatok in avtocesto, potem imaš krajši odsek po "bertoški vpadnici", ki služi kot kamionarski dostop do Luke, potem moraš še kakšen km kar po glavni cesti, ki je praviloma polna Italijanov in drugih tujcev, ki šparajo vinjeto. No, ko vendarle najdeš odcep za kolesarsko pot, je pa končno majka mimo Dekanov vse do Škofij, kjer srečaš kvečjemu kakšnega lokalnega pesjanarja. Na drugih delih je pa skoraj zmeraj gužva.
Jesenice - Rateče: do Mojstrane je nek roller coaster tudi s 17% klanci, potem pa po trasi proge. Trasa pod vršaci zna biti idilična. Ampak jaz sem očitno šel dovolj zgodaj, ko turisti še spijo. Eni pa so primerjali z gužvo na primorski AC v petek popoldne.
Štrekna, trenutno je narejen odsek Gornji Dolič - viadukt, dva tunela, Mislinja, SG, Šentjanž pri Dravogradu. Skoraj cela po trasi proge, razen v "najlepšem slovenskem mestu" (tako se je hvalil en napis ob prihodu v SG) moraš kar po mestnih ulicah, lahko bi bilo vsaj kaj bolje označeno. Sicer pa regija ni turistično razvpita, tako da ni neke hude gužve, pa še to so večinoma domačini. Se bojim, da bo drugače, ko jo podaljšajo do Dravograda in navežejo na pot iz Avstrije ter na drugem koncu do Velenja.
Podčetrtek: tam obstaja nek kolesarski Y, proti jugu greš skozi Imeno do Golobinjeka in se potem obrneš proti Virštanju. Proti severu pa imaš zelo lepi poti vse do table za Šmarje pri Jelšah in Rogaško Slatino. Tu pa tam kakšen meter po lokalnih cestah, sicer pa takšno, kot bi kolesarska pot morala biti. Skratka čistiv užitek. Malo več pešadije zna biti kvečjemu med središčem Podčetrtka in termami.
Parenzano celo večkrat od meje do meje. IMHO čisto overrated. Edini del trase po nekdanji progi sta v bistvu oba tunela in morda še severni del. Med tuneloma se gre po neki pred kratkim asfaltirani kozji stezici, ki je ozka in marsikje nepregledno ovinkasta, delno pa po lokalni cesti, ki že silno dolgo ni videla svežega asfalta. V Luciji gre kar uradno čez kamp in potem še po promenadi, skratka, če hočeš biti uvideven, je še najbolje stopiti dol in bicikel porivati peš. V Kopru je cel kup kolesarskih stez in celo kolesarsko krožišče, samo če ne poznaš, boš hitro zalutal. Do Bertokov se gre po stezi, ki je stisnjena med Škocjanski zatok in avtocesto, potem imaš krajši odsek po "bertoški vpadnici", ki služi kot kamionarski dostop do Luke, potem moraš še kakšen km kar po glavni cesti, ki je praviloma polna Italijanov in drugih tujcev, ki šparajo vinjeto. No, ko vendarle najdeš odcep za kolesarsko pot, je pa končno majka mimo Dekanov vse do Škofij, kjer srečaš kvečjemu kakšnega lokalnega pesjanarja. Na drugih delih je pa skoraj zmeraj gužva.
Jesenice - Rateče: do Mojstrane je nek roller coaster tudi s 17% klanci, potem pa po trasi proge. Trasa pod vršaci zna biti idilična. Ampak jaz sem očitno šel dovolj zgodaj, ko turisti še spijo. Eni pa so primerjali z gužvo na primorski AC v petek popoldne.
Štrekna, trenutno je narejen odsek Gornji Dolič - viadukt, dva tunela, Mislinja, SG, Šentjanž pri Dravogradu. Skoraj cela po trasi proge, razen v "najlepšem slovenskem mestu" (tako se je hvalil en napis ob prihodu v SG) moraš kar po mestnih ulicah, lahko bi bilo vsaj kaj bolje označeno. Sicer pa regija ni turistično razvpita, tako da ni neke hude gužve, pa še to so večinoma domačini. Se bojim, da bo drugače, ko jo podaljšajo do Dravograda in navežejo na pot iz Avstrije ter na drugem koncu do Velenja.
Podčetrtek: tam obstaja nek kolesarski Y, proti jugu greš skozi Imeno do Golobinjeka in se potem obrneš proti Virštanju. Proti severu pa imaš zelo lepi poti vse do table za Šmarje pri Jelšah in Rogaško Slatino. Tu pa tam kakšen meter po lokalnih cestah, sicer pa takšno, kot bi kolesarska pot morala biti. Skratka čistiv užitek. Malo več pešadije zna biti kvečjemu med središčem Podčetrtka in termami.
rejven ::
Ni za cestake, je pa fajn pot za noge pretegnit od Domžal do Kamnika in nazaj ob Kamniški bistrici, gradijo pa tudi naprej do Dola pri Ljubljani ( in naprej do godiča proti izviru Kamniške Bistrice) in naj bi se navezalo na pot ob Savi. Skupaj recmo cca. 30 km trase (v obe smeri, na obeh bregovih reke), če/ko bo končano navezava na Savo pa pridemo na duplo razdaljo, kar je že kar ok za en izletek:)
cesnja ::
Loska kolesarska pot. Precej mesan teren, na nekaterih delih prav pride vsaj makedamkar ali kaj bolj MTB.
murrieta ::
Na teh slikah manjkajo avtomobili in motorji, ki te divje prehitevajo in trobijo, potem bi bilo bolj realistično.
In penzionisti ter ostali salabajzerji na elektricnih kolesih, kjer jim elektromotor nadomesti pomanjkanje kondicije, nic jim pa ne more nadomestiti nekoordiniranost, slabo ravnotezje, nesposobnost opazovanja okolice in vsesplosno nestabilnost na kolesu.
filip007 ::
Jaz imam svojo, Prevoje-Krumperk pa nazaj vsak dan, če vreme je, zdaj so našpricali neke robne črte, bolj moti kot ne drugega.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.
scipascapa ::
Zelo slabo je urejeno pri nam.
Recimo hočem iti Kranj-LJ pa preprosto ne upam, ker imaš ogromno kretenov...
ali varianta Kranj-Bled.
Recimo hočem iti Kranj-LJ pa preprosto ne upam, ker imaš ogromno kretenov...
ali varianta Kranj-Bled.
PacificBlue ::
Štrekna, trenutno je narejen odsek Gornji Dolič - viadukt, dva tunela, Mislinja, SG, Šentjanž pri Dravogradu. Skoraj cela po trasi proge, razen v "najlepšem slovenskem mestu" (tako se je hvalil en napis ob prihodu v SG) moraš kar po mestnih ulicah, lahko bi bilo vsaj kaj bolje označeno. Sicer pa regija ni turistično razvpita, tako da ni neke hude gužve, pa še to so večinoma domačini. Se bojim, da bo drugače, ko jo podaljšajo do Dravograda in navežejo na pot iz Avstrije ter na drugem koncu do Velenja
V izgradnji je tudi kolesarska steza Velenje-Dobrna in bo dejansko povezava Dravograd-Dobrna.
Gužva je sicer že zdaj, vsaj med vikendi, ko se na njej znajdejo mamice z vozički, sprehajalci itd.
V SG je res malo slabše označeno, kje se moras peljat da nadaljuješ potem po kolesarski v smeri proti Dravogradu. Če grem v smeri Mislinja proti Dravogradu se izognem kolesarski stezi in grem ob stranski cesti(90% alsfaltirana) Mislinja-Dovže-Brda-Šmartno pri SG- Legen-Pameče. Od tam lahk nadaljuješ vzpon na Sv. Ano se spustiš v Trbonje v Dravski dolini in se po kolesarski stezi pelješ v Dravograd, kjer se priključiš na kolesarsko stezo Štrekna. To je taka super tura.
Lahko pa tudi zaviješ iz Štrekne v smeri Mislinja-Sg malo pred Mislinjsko Dobravo in greš na lokalno cesto proti Podgorju in nato nadaljuješ proti SG.
Pred Podgorjem je tudi odcep za Graško goro, kjer te čaka klanec s 13% klanci. Tam se lahko spustiš potem na velenjsko stran, kjer prečkaš novi del hitre ceste proti Sg(še v izgradnji) in v smeri Gaberk oz proti Topolščice lahko nadaljuješ vzpon na Sleme. Nato spust do Črne na Koroškem in nadaljuješ skozi Mežico vse do Raven na Koroškem, Dravograd ali via Sele do Slovenj Gradca.
Sam sicer bolj preferiram makadamske poti, na Pohorju je enih skritih biserov, kjer skoraj ni prometa in lahk res uživaš.
I’m out.
:3
:3
ahac ::
Včeraj smo prevozili pol "žirovskega kolesarskega kroga" (28km) in srečali 3 avtomobile.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
DamijanD ::
Ahac: Katero polovico pa? Jaz sem jo tudi včeraj - samo sem na eni parih mestih šel še bolj po nevoznih poteh
Drugače pa ŽKK je fajn avtov raznih kakšnih lokalnih ne bi smelo biti (razen prvih 5 km) Je pa to vsaj za gravel bicikel, če ne kar za MTB : https://www.slotrips.si/sl/gorsko-koles...
Drugače pa ŽKK je fajn avtov raznih kakšnih lokalnih ne bi smelo biti (razen prvih 5 km) Je pa to vsaj za gravel bicikel, če ne kar za MTB : https://www.slotrips.si/sl/gorsko-koles...
buttcrack ::
scipascapa je izjavil:
Zelo slabo je urejeno pri nam.
Recimo hočem iti Kranj-LJ pa preprosto ne upam, ker imaš ogromno kretenov...
ali varianta Kranj-Bled.
Kranj - Bled greš čez Besnico na Jamnik in Kamno gorico, Lancovo in čez Ribno na Bled. Res da je kakšen km makedama, ampak neki velik prometa pa ni.
rokp ::
scipascapa je izjavil:
Zelo slabo je urejeno pri nam.
Recimo hočem iti Kranj-LJ pa preprosto ne upam, ker imaš ogromno kretenov...
ali varianta Kranj-Bled.
To, da je dokaj slabo urejeno v primerjavi z recimo Avstrijo, se seveda absolutno strinjam. Ampak od Kranja do Ljubljane imas pa cisto lepo, precej neprometno pot (sploh sedaj, ko je v Prebacevem cesta zaprta). Saj ni treba vedno iti po glavni cesti. Tudi do Bleda se najbolj prometnim delom z lahkoto izognes.
m0LN4r ::
Ste že prekolesarili kakšno kolesarsko pot po Sloveniji? Kakšne izkušnje!? Ali o tem razmišljate?To ni kolesarska cesta na sliki, to je obcinska cesta za krajane. Potem pa se domacin pelje s traktorjem in nalozeno prikolico bal in se jebeni mescanski turisti ne odmaknejo.
https://www.slovenia.info/sl/zgodbe/naj...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
FrRoSt ::
Slovenija kot vodilna destinacija trajnostnega turizma
V kategoriji narava blesti Slovenija, po opisu National Geographica "že dolgo vodilna destinacija trajnostnega turizma", kjer se boste lahko "podali na nove gastroturistične kolesarske poti, ki obiščejo kmetije, vinograde, sirarje in druge pridelovalce hrane".
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/tu...
V kategoriji narava blesti Slovenija, po opisu National Geographica "že dolgo vodilna destinacija trajnostnega turizma", kjer se boste lahko "podali na nove gastroturistične kolesarske poti, ki obiščejo kmetije, vinograde, sirarje in druge pridelovalce hrane".
https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/tu...
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
scipascapa ::
Kakšen kolesarski turizem neki....povsod avti ob cestah, kjer je kolesarska steza, ki ti ne nudi nobene varnosti. Jaz iz KRANJA ne morem v LJ ali na Bled normalno, ker ni proge.
NI JE.
NI JE.
Invictus ::
scipascapa je izjavil:
Kakšen kolesarski turizem neki....povsod avti ob cestah, kjer je kolesarska steza, ki ti ne nudi nobene varnosti. Jaz iz KRANJA ne morem v LJ ali na Bled normalno, ker ni proge.
NI JE.
Na Bled se da, pa tudi v Ljubljano.
Sam ne po glsvni cesti...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
cesnja ::
starfotr ::
Pripročam pot Jesenice-Italija. Po stari železniški progi.
https://kranjska-gora.si/aktivnosti/dal...
https://kranjska-gora.si/aktivnosti/dal...
DamijanD ::
iso2000 ::
Jaz sem prejšnji vikend prevozil traso po Parenzani od Izole do Poreča. Slovenski del je asvaltiran, par točk je problematičnih, meni se zdi še najbolj v Potrorožu in Luciji, kjer se pelješ dejansko po cesti, ampak glede na to da je to v naselju z omejitvami hitrosti se mi ne zdi prav hudo. HR del pa je speljan večinoma po kolovozih in dejansko po trasi železnice in je ok in brez prometa. No, pri Bujah mislim da je še najbolj zoprn del, ko se je treba zopet en delček peljati po cesti (trenutno ga še obnavljajo, obvoz pa je slabo označen). Je pa HR del na določenih delih precej razdrapan, me je na nevzmetenem kolesu parkrat kar prerukalo.
Nazaj sem vozil ob obali, po kolovozih, lokalnih cestah in je bila tura super! (Edini zoprn del je, ko prečkaš izliv Mirne pri Antenalu pred Novigradom - odprta ravnina in regionalka.) Ravno tako skoraj brez avtomobilov.
Za načrtovanje poti uporabljam Kamoot, s tem da izberem MTB in potem te pelje po kolovozih. Edino zgodi se, da prideš do primerov, ko traso pelje po kakšni neprevozni stezi in je treba obrnit.
Tako si predstavljam tudi kolesarski turizem - neprometne DOBRO OZNAČENE in LOGIČNO SPELJANE kolesarske povezave med posameznimi kraji.
Kar se tiče relacije Kranj-Ljubljana, ko prideš do Šenčurja, je pot do Ljubljane možno odpeljati po stranskih cestah, kolovozih itd. Druga možnost je preko Škofje Loke, spet se da iti po neprometnih cesticah, kolovozih itd. Prav kolesarskih prog pa niti ne maram preveč - postanejo zagužvane in zame izgubijo del čara, ko imaš občutek da odkrivaš nekaj novega.
Iz tujine imam izkušnje kolesarjenja ob Donavi, in lahko napišem, da so tam leta pred nami kar se tiče trasiranja. Prvič je praktično povsod jasno označeno kje je speljana trasa, na poti so na voljo prenočišča, kampi itd. Sama trasa pa je povsod speljana tako, da lahko brez strahu koelsariš. Je pa res, da se percepcija (ne)varnosti razlikuje od posameznika do posameznika.
Izkušnje imam tudi iz HR obale, prevozil sem jo do Splita pa še Hvar, Brač, Korčulo, Pag, Cres, Krk, Rab... No, tu bi se pa dalo govoriti o nevarnostih...
Vsakemu, ki se loteva takšnih podvigov toplo priporočam kakšno aplikacijo za načrtovanje poti. Jaz v zadnjem času uporabljam Kamoot in se mi večinoma super obnese. Kot že omenjeno zna kdaj izbrati tudi pot, ki je neprevozna, vsaj če izbereš MTB. Predvidevam da za turing in cestno kolesarjenje izbira bolj prijazne poti. Kdaj pa je zanimivo, ko izbere traso, kjer v naravi izgleda, da ne boš prišel nikamor, pa se izkaže da dejansko je neka pot, ki te varno pripelje do cilja.
Nazaj sem vozil ob obali, po kolovozih, lokalnih cestah in je bila tura super! (Edini zoprn del je, ko prečkaš izliv Mirne pri Antenalu pred Novigradom - odprta ravnina in regionalka.) Ravno tako skoraj brez avtomobilov.
Za načrtovanje poti uporabljam Kamoot, s tem da izberem MTB in potem te pelje po kolovozih. Edino zgodi se, da prideš do primerov, ko traso pelje po kakšni neprevozni stezi in je treba obrnit.
Tako si predstavljam tudi kolesarski turizem - neprometne DOBRO OZNAČENE in LOGIČNO SPELJANE kolesarske povezave med posameznimi kraji.
Kar se tiče relacije Kranj-Ljubljana, ko prideš do Šenčurja, je pot do Ljubljane možno odpeljati po stranskih cestah, kolovozih itd. Druga možnost je preko Škofje Loke, spet se da iti po neprometnih cesticah, kolovozih itd. Prav kolesarskih prog pa niti ne maram preveč - postanejo zagužvane in zame izgubijo del čara, ko imaš občutek da odkrivaš nekaj novega.
Iz tujine imam izkušnje kolesarjenja ob Donavi, in lahko napišem, da so tam leta pred nami kar se tiče trasiranja. Prvič je praktično povsod jasno označeno kje je speljana trasa, na poti so na voljo prenočišča, kampi itd. Sama trasa pa je povsod speljana tako, da lahko brez strahu koelsariš. Je pa res, da se percepcija (ne)varnosti razlikuje od posameznika do posameznika.
Izkušnje imam tudi iz HR obale, prevozil sem jo do Splita pa še Hvar, Brač, Korčulo, Pag, Cres, Krk, Rab... No, tu bi se pa dalo govoriti o nevarnostih...
Vsakemu, ki se loteva takšnih podvigov toplo priporočam kakšno aplikacijo za načrtovanje poti. Jaz v zadnjem času uporabljam Kamoot in se mi večinoma super obnese. Kot že omenjeno zna kdaj izbrati tudi pot, ki je neprevozna, vsaj če izbereš MTB. Predvidevam da za turing in cestno kolesarjenje izbira bolj prijazne poti. Kdaj pa je zanimivo, ko izbere traso, kjer v naravi izgleda, da ne boš prišel nikamor, pa se izkaže da dejansko je neka pot, ki te varno pripelje do cilja.
Twixz ::
Čez Hudo Luknjo se gradi (je nekje na polovici) kolesarska pot iz Gornjega Doliča do Velenja.
Pomoje bo to ena najlepših, če ne celo najlepša kolesarska proga pri nas. Gre pa čez 4 tunele (enega so naredili na novo, skozi hrib) in 5 nadvozov (3 čez cesto, 2 čez vodo). Po reliefu se sicer glavna cesta spušča iz Mislinje (najvišja točka med Slovenj Gradcem in Velenjem) proti Velenju ampak jo bodo naredili precej ravninsko.
Fun fact: V začetku del so pri čiščenju v enem izmed tunelov so našli cca. 20 kubikov avtodelov.
Uvedba v delo je bila 16.12.2021, rok za končanje projekta je pa 21 mesecev od uvedbe v delo, torej tam nekje avgusta 2023. Can't wait!
Pomoje bo to ena najlepših, če ne celo najlepša kolesarska proga pri nas. Gre pa čez 4 tunele (enega so naredili na novo, skozi hrib) in 5 nadvozov (3 čez cesto, 2 čez vodo). Po reliefu se sicer glavna cesta spušča iz Mislinje (najvišja točka med Slovenj Gradcem in Velenjem) proti Velenju ampak jo bodo naredili precej ravninsko.
Fun fact: V začetku del so pri čiščenju v enem izmed tunelov so našli cca. 20 kubikov avtodelov.
Uvedba v delo je bila 16.12.2021, rok za končanje projekta je pa 21 mesecev od uvedbe v delo, torej tam nekje avgusta 2023. Can't wait!
fikus_ ::
Od SG bo sla kolesarska do Dravograda, potem v AT Lavamund, ali Dravograd in nato po Dravski naprej proti MB (nekaj je že narejano, nekaj še manjka).
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Twixz ::
FrRoSt ::
Družinski kolesarski izlet v Borovnici
(Foto: Občina Borovnica/Andrej Klemenc)
Občina Borovnica v soboto, 3. junija, vabi na družinski kolesarski izlet, ki je del prireditve Borovnica kolesari 2023. Izlet se bo začel na avtobusnem postajališču P+R pri železniški postaji Borovnica ob 10.15. Na isti lokaciji se bo tudi zaključil ob predvidoma 12.30. Približno 14 kilometrov dolg kolesarski potep po opuščeni trasi južne železnice je primeren za družine z otroki, starejšimi od šest let. Za mlajše od 18 let je med izletom obvezna uporaba zaščitne čelade, preostalim pa jo organizatorji toplo priporočajo. Za zavarovanje kolesarjev bodo na kritičnih točkah poskrbeli reditelji, obljubljajo na občini. Izlet bo vodil biolog Matjaž Ocepek, ki bo udeležence popeljal tudi do edine originalne in obnovljene male železniške čuvajnice na progi Dunaj-Trst, in sicer gre za železniško čuvajnico 666. Udeleženci pa bodo med drugim obiskali tudi enega od redkih ostankov visokega barja na Ljubljanskem barju Goriški mah. Zainteresirani se na kolesarjenje po Ljubljanskem barju lahko prijavijo na elektronski naslov matjaz.optimisti@gmail.com do 2. junija. Organizatorji prosijo, naj prijavitelji navedejo še, ali se bodo izleta udeležili sami oziroma koliko družinskih članov bo prišlo z njimi.
https://www.dnevnik.si/lokalno/ljubljan...
(Foto: Občina Borovnica/Andrej Klemenc)
Občina Borovnica v soboto, 3. junija, vabi na družinski kolesarski izlet, ki je del prireditve Borovnica kolesari 2023. Izlet se bo začel na avtobusnem postajališču P+R pri železniški postaji Borovnica ob 10.15. Na isti lokaciji se bo tudi zaključil ob predvidoma 12.30. Približno 14 kilometrov dolg kolesarski potep po opuščeni trasi južne železnice je primeren za družine z otroki, starejšimi od šest let. Za mlajše od 18 let je med izletom obvezna uporaba zaščitne čelade, preostalim pa jo organizatorji toplo priporočajo. Za zavarovanje kolesarjev bodo na kritičnih točkah poskrbeli reditelji, obljubljajo na občini. Izlet bo vodil biolog Matjaž Ocepek, ki bo udeležence popeljal tudi do edine originalne in obnovljene male železniške čuvajnice na progi Dunaj-Trst, in sicer gre za železniško čuvajnico 666. Udeleženci pa bodo med drugim obiskali tudi enega od redkih ostankov visokega barja na Ljubljanskem barju Goriški mah. Zainteresirani se na kolesarjenje po Ljubljanskem barju lahko prijavijo na elektronski naslov matjaz.optimisti@gmail.com do 2. junija. Organizatorji prosijo, naj prijavitelji navedejo še, ali se bodo izleta udeležili sami oziroma koliko družinskih članov bo prišlo z njimi.
https://www.dnevnik.si/lokalno/ljubljan...
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
FrRoSt ::
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FrRoSt ()
crniangeo ::
scipascapa je izjavil:
Zelo slabo je urejeno pri nam.
Recimo hočem iti Kranj-LJ pa preprosto ne upam, ker imaš ogromno kretenov...
ali varianta Kranj-Bled.
Daj poglej si preko komoota, me je usmeril na prave poti.. ni glih top urejeno, prideš pa bolj po varnem, kot pa tisto sranje skozi medvode itd itd..
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.
Qcube ::
S kolesom skozi živi muzej Krasa do doline Glinščice
https://gremozeleno.eu/portfolio/enodne...
Kaj so to stare slike slikane pozimi?
zuz3k ::
zivjo
a ve kdo kje bi šel na trasi iz Vrhnike s kolesom do Bleda
dirkalno kolo
tista ob ljubljani je dost kolesarskih ki te ustavljajo
kaže mi čez hrib drenov grč pa gor ampak vidim da je makadam, odpade
gooogle maps mapa
lp
a ve kdo kje bi šel na trasi iz Vrhnike s kolesom do Bleda
dirkalno kolo
tista ob ljubljani je dost kolesarskih ki te ustavljajo
kaže mi čez hrib drenov grč pa gor ampak vidim da je makadam, odpade
gooogle maps mapa
lp
Life is a psychological game.
GupeM ::
Podsmreka - Dobrova - Stranska vas - pa potem tam nekje proti severu Ljubljane ali proti Medvodam, mogoče? Ali čez Toško Čelo?
mambli ::
Iz Ljubljane do Kranja ti predlagam, da greš po desni strani Save. Desno v Vižmarjih in do Gostilne Košir. Potem do Prebačevo, Šenčur, Britof, Kokrica, Naklo in potem do Bleda.
FrRoSt ::
Tudi v lj je pot spominov in tovarištva ni asfaltirana!
Če greš na take ture in se hočeš izogniti makedama, motaš uporabljati stare lokane ceste čez naselja ob avtocesti.
Kolesarske poti in turizem se žal pri nas šele razvija.
Če greš na take ture in se hočeš izogniti makedama, motaš uporabljati stare lokane ceste čez naselja ob avtocesti.
Kolesarske poti in turizem se žal pri nas šele razvija.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: kacajdr ()
mambli ::
Čez Katrino gre. Vse asfalt. Samo ta med Medvodami in Kranjem je stara glavna cesta in dosti hitro vozijo. Ni prav veliko kolesarjev tam.
PacificBlue ::
Lahk tudi greš do Gorenje Vasi in do Škofjo Loke in nato Železniki in okoli Ratitovca do Bohinjske Bistrice in potem do Bleda:)
I’m out.
:3
:3
tonttu ::
Cesta Medvode-Kranj je uradno prepovedana za kolesa. Precej boljsa opcija je ob Savi (po katerikoli strani cez Trboje in Prebacevo ali cez Mavcice, oboje je priblizno isto tako kar se prometa kot ceste tice), ali pa cez Skofjo Loko.
Pa zadnji del ti predlagam iz Brezij v Podvinu desno proti Begunjam in potem v Begunjah zavijes levo proti Lescam. Precej boljse kot med miljonom avtomobilov po stari cesti Radovljica-Lesce.
Pa zadnji del ti predlagam iz Brezij v Podvinu desno proti Begunjam in potem v Begunjah zavijes levo proti Lescam. Precej boljse kot med miljonom avtomobilov po stari cesti Radovljica-Lesce.
LeQuack ::
V Ljubljani zadnje leto če se kdo hoče odpočiti na kakšni klopci s kolesom lahko pozabi, ker je toliko komarjev da je nemogoče. Naravovarstveniki pravijo da so pri nas zaščitena vrsta in jih nočejo iztrebljati.
Quack !
Invictus ::
Čez Katrino gre. Vse asfalt. Samo ta med Medvodami in Kranjem je stara glavna cesta in dosti hitro vozijo. Ni prav veliko kolesarjev tam.
Tu se ne voziš, mislim, pa da je tudi prepovedano.
Moraš biti samomorilec, da greš tam.
Do Kranja od Medvod čisto lepo prideš po cesti ob Savi, levem ali desnem bregu.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Superboyy ::
Za odkrivanje s kolesom prevoznih gozdnih poti in na sploh kaj folk vozi okol vas je fajn Strava global heat map:
https://www.strava.com/heatmap#8.87/14....
https://www.strava.com/heatmap#8.87/14....
Steinkauz ::
V Ljubljani zadnje leto če se kdo hoče odpočiti na kakšni klopci s kolesom lahko pozabi, ker je toliko komarjev da je nemogoče. Naravovarstveniki pravijo da so pri nas zaščitena vrsta in jih nočejo iztrebljati.
Ja nekako je bilo full poplav. Tko da kar logično, da bo veliko komarjev zdej.
Ponavadi odprem zvečer okno pa mi mogoče kak zaluta not (3. štuk). Sedaj jih takoj vleti vsaj 5.
FrRoSt ::
Jesen v objemu krasa in divjih zveri
Jesen v objemu kamnitega krasa in rdečega ruja odkriva lepote in skrivnostne poti, ki jih v Pivki z okolico lahko odkrivate s kolesom ali peš, saj položen relief to omogoča tudi tistim, ki se s športom ne ukvarjajo veliko. Poleg urejenih tematskih poti obiskovalca nagovarjata center divjih zveri in vojaški muzej, ki sta upravičeno vredna pozornosti.
https://www.dnevnik.si/1043034239/magaz...
Jesen v objemu kamnitega krasa in rdečega ruja odkriva lepote in skrivnostne poti, ki jih v Pivki z okolico lahko odkrivate s kolesom ali peš, saj položen relief to omogoča tudi tistim, ki se s športom ne ukvarjajo veliko. Poleg urejenih tematskih poti obiskovalca nagovarjata center divjih zveri in vojaški muzej, ki sta upravičeno vredna pozornosti.
https://www.dnevnik.si/1043034239/magaz...
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FrRoSt ()
FrRoSt ::
Kolesarska pot Trans Dinarica del vodnika Lonely Planet 2024
Globalna založba popotniških vodnikov Lonely Planet je kolesarsko pot Trans Dinarica, ki je edina kolesarska pot, ki povezuje vseh osem držav Zahodnega Balkana, vključno s Slovenijo, razglasila za eno najboljših potovalnih izkušenj za leto 2024. Leta 2022 se je na ta seznam kot ena top destinacij, priporočenih za obisk, zavihtela tudi Slovenija.
"Izredno nas veseli, da je Lonely Planet kolesarsko pot Trans Dinarica, ki se začne v Sloveniji , razglasil za eno najboljših potovalnih izkušenj za leto 2024. Lonely Planet je globalno prepoznavna blagovna znamka in eden najvidnejših medijev na področju potovanj, ki se ponaša s potencialnim dosegom več milijonov bralcev po vsem svetu," je dejala direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/k...
Če pa kdo želi kaj več o tem izvedeti v slovenskem jeziku, naj se pa kar ugrizne v rit!
Globalna založba popotniških vodnikov Lonely Planet je kolesarsko pot Trans Dinarica, ki je edina kolesarska pot, ki povezuje vseh osem držav Zahodnega Balkana, vključno s Slovenijo, razglasila za eno najboljših potovalnih izkušenj za leto 2024. Leta 2022 se je na ta seznam kot ena top destinacij, priporočenih za obisk, zavihtela tudi Slovenija.
"Izredno nas veseli, da je Lonely Planet kolesarsko pot Trans Dinarica, ki se začne v Sloveniji , razglasil za eno najboljših potovalnih izkušenj za leto 2024. Lonely Planet je globalno prepoznavna blagovna znamka in eden najvidnejših medijev na področju potovanj, ki se ponaša s potencialnim dosegom več milijonov bralcev po vsem svetu," je dejala direktorica Slovenske turistične organizacije (STO) Maja Pak.
https://www.24ur.com/novice/slovenija/k...
Če pa kdo želi kaj več o tem izvedeti v slovenskem jeziku, naj se pa kar ugrizne v rit!
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23136 (15963) | zmaugy |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 53050 (46339) | BigWhale |
» | Avstrijska koroška, 5 dni s kolesomOddelek: Loža | 3127 (2850) | BlaY0 |