Forum » Loža » Robidišče zapira svoja vrata
Robidišče zapira svoja vrata
bastadu ::
Mah najvecja jeba je, ker obstajajo elektricna gorska kolesa. Te bi bilo treba prepovedati in prepovedati njihovo prodajo, dejansko gre za motorje, ki nimajo nobene veze z kolesarjenjem, voznja z motorjem v naravi pa je prepovedana.
Vcasih se je dalo s kolesom zapeljati kam v gozd, kjer nisi srecal zive duse - za pesce je bilo predalec, za kolo pa si rabil konkretno kondicije.
Danes se vsak cloveski smrad lahko na baterijo odpelje kamorkoli in niti v gozdovih ni vec miru.
Ker primitiven komentar, ki kaže na tvojo omejenost. Najprej si pri sebi razčisti kaj sploh je električno gorsko kolo. In kakšna je razlika med električnim motorjem oz. motornim kolesom. Najbolje da kar vso rekreacijo po vrsti prepovemo in raje imejmo ljudi zaprte v dnevnah na kavčih pred televizijo in s pirom v roki ...
asdf_jklc ::
Če si se pripravljen pripeljat do teh fukojebin, se boš peljal pa še par metrov naprej in boš to počel v tujini. Pač država s tega vidika noče imet denarja, folk je zaplankan - zato pa pri nas vse propada. Ampak... ker pri nas ne velja za ljudi en zakon in ker bi slej kot prej bil usran cel gozd, začele se zabave, verjetno še neurejena prometna infrastruktura itd itd - je boljše, da se je zadeva zaprla. Čez mejo je drugače, ker znajo naredit red od parkiranja, prometa do svinjanja po gozdu. Pač rabiš za raznorazne projekte, še ljudi s pravo mentaliteto. Pa narobe človek se je lotu projekta... dejte so Jankoviču za nardit, boste mel trail progo in motokros progo v triglavskem narodnem parku.
fikus_ ::
Vidim, da ste se razpisali, tudi sovražno.
Vsako gibanje v naravi (travnik, gozd,...) uničuje površino. To, da je neka pot shojena, zvožena,... samo po sebi ni težava, težava nastane ob deževjih, nevihtah, ko voda spira mehko nezaščiteno plast zemlje, ostane kamenje. To je zelo razširjeno in dobro vidno na kakšnih planinskih stezah, verjamem pa tudi, da tam, kjer se vozijo kolesarji. Ostane samo vzdrževanje takšnih poti.
Problem v SLO (turizmu) je, da ponavadi vsak dela zase, za svoj žep, za svoje interese, ko je pa potrebno kaj skupno narediti, se prilagoditi drugim, pa vik in krik, da ga okolica omejuje.
V dotičnem primeru pa kaže, da imajo enega dovolj sposobnega človeka, ki ga nekaj moti, da prijavlja inšpekcijam, človeka, ki mu ni škoda časa za ukvarjanje z drugimi. Če bi tale trail park imel vse poštimano, potem mu tudi inšpektorji ne boi mogli kaj dosti, tako pa ostaja dvom. Je pa tudi res, da je SLO zakonodaja na tem področju precej restriktivna in pomanjkljiva.
Imam v lasti gozd in pašnik, čez katerega gre planinska pot (pred označitvijo me ni nihče kaj obvestil/vprašal) in tam se vidi kako različni ljudje uporabljajo to pot. Pri večini ni težav, se dobro obnašajo do narave, imaš pa tudi osebke, ki jim ni mar za naravo.
Verjamem, da v tej zadeve obstajata dve plati. In za sožitje se je potrebno prilagajati.
Vsako gibanje v naravi (travnik, gozd,...) uničuje površino. To, da je neka pot shojena, zvožena,... samo po sebi ni težava, težava nastane ob deževjih, nevihtah, ko voda spira mehko nezaščiteno plast zemlje, ostane kamenje. To je zelo razširjeno in dobro vidno na kakšnih planinskih stezah, verjamem pa tudi, da tam, kjer se vozijo kolesarji. Ostane samo vzdrževanje takšnih poti.
Problem v SLO (turizmu) je, da ponavadi vsak dela zase, za svoj žep, za svoje interese, ko je pa potrebno kaj skupno narediti, se prilagoditi drugim, pa vik in krik, da ga okolica omejuje.
V dotičnem primeru pa kaže, da imajo enega dovolj sposobnega človeka, ki ga nekaj moti, da prijavlja inšpekcijam, človeka, ki mu ni škoda časa za ukvarjanje z drugimi. Če bi tale trail park imel vse poštimano, potem mu tudi inšpektorji ne boi mogli kaj dosti, tako pa ostaja dvom. Je pa tudi res, da je SLO zakonodaja na tem področju precej restriktivna in pomanjkljiva.
Imam v lasti gozd in pašnik, čez katerega gre planinska pot (pred označitvijo me ni nihče kaj obvestil/vprašal) in tam se vidi kako različni ljudje uporabljajo to pot. Pri večini ni težav, se dobro obnašajo do narave, imaš pa tudi osebke, ki jim ni mar za naravo.
Verjamem, da v tej zadeve obstajata dve plati. In za sožitje se je potrebno prilagajati.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
juroz ::
očitno je dr(e)kač naletel na še enega sebi podobnega.
škoda, tisti konci so čudoviti in čeprav nisem mtbjevc je bilo tisto tam čisto ok in dobrodošla popestritev.
me prav zanima če imata oba kampa spodaj tudi težave s tem lokalcem.
škoda, tisti konci so čudoviti in čeprav nisem mtbjevc je bilo tisto tam čisto ok in dobrodošla popestritev.
me prav zanima če imata oba kampa spodaj tudi težave s tem lokalcem.
antrim ::
111111111111 ::
Glede kolesarja, ki blokira celo mesto. Ni problem kolesar, pac pa idiot v avtu, ki ga ne zna normalno prehiteti. Po drugi strani pa... nihce nima problemov s tem, da se se pocasneje vozi za traktorjem, ki mora po glavni cesti ravno ob prometni konici. Pac traktor je prav tako vozilo in je normalno da je na cesti. No kolesar tudi.
Same kolesarske so pa pri nas narejene tako, da razen ce gres s kolesom v trgovino, niso uporabne. Bi rad videl junaka, ki bi se po njej peljal 25km/h ter prezivel, sploh pri vseh 3m visokih ograjah in zivih mejah ob njej, ter lastnikih le-teh ograj, ki z avto pri izvozu zapeljejo cez celo kolesarsko ker pred tem pac ne vidijo ali je prosto ali ne. Tako da ja tudi jaz se, tistih par km ko sem na cesti, vozim po cesti in ne po kolesarski.
Problem je kolesar, ker je kolona tudi iz nasprotne strani in ga ni varno prehiteti. Zakaj pa mora vozit 25km/h po kolesarski, saj lahko pelje počasneje. Samo zato ker hoče peljati 30 km/h še ni izgovor, da ne uporabi kolesarske. Vsaj po mojem mnenju.
Traktor nima posebej namenje steze.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Machete ::
... saj kmet mora gospodarit (v resnici lepo kasira za les, 90% keš na roke) ...
Verjetno kar 100%. Če prodaja svoj les, je to popolnoma legalno. Niti računa mu ni treba izdati.
Ja saj imaš prav, rad to pozabim. So zaščiteni kot cerkvene riti.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Sc0ut ::
So imeli glasne zabave, so uničevali kraj, so motli normalni sprehod v gozdu, je kdo z mtb ogrožal otroke? Mogoče je onega motil naval ljudi v ta kraj. Tip je želel v miru živet na vasi pol pa se mu zgodo bike park. Mnenje druge strani tukaj ni predstavljeno.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
111111111111 ::
https://n1info.si/novice/slovenija/miha...
Šalehar mi gre na jetra, ampak tole je pa zadel žebljico na glavico:
Takšna mala skupnost novosti težko sprejema, mogoče bi bilo bolje, da bi tam postavil lakirnico,”
Kraje v okolici Kobarida dobro poznam in so kar konkretni lokal patrioti, še dolgo so zdržali 7 let.
Seveda se umakne. Eden na 10.000. Ravno toliko kot kolesar, s tem da je kolesarja neprimerno lazje prehiteti kot traktor. Drugace pa isto lahko reces sam sebi. Se pac ne bos peljal 90km/h pac pa manj, ce ti nekdo "dela guzvo". Nikjer ni napisano da se moras peljati 90km/h. Tisto je maksimalna dovoljnena hitrost, ne garantirana hitrost.
Ko se jaz peljem z biciklom, se umaknem kjer se le lahko, da je promet tekoč. Se mi zdi, da je to neka čisto osnovna zadeva.
Pri nas se totalno pretirava s to 'zaščito gozda'. Bogi poganjki, pa ježki, pa črvički pa čemaž.
Gozda pa kolikor hočeš, naravni prirastek precej v plusu, potreba po drvah se manjša, potreba po rekreaciji se veča.
Ampak neeeeee, še peš greš komaj legalno skozi gozd. Potem pa pride sečnja in demolirajo z bagri 5 metrške pasove za vlake - ni nobenega problema.
Potem se vlači tiste hlode povsod, da se dejankso malo preora gozd - ni nobenega problema, saj kmet mora gospodarit (v resnici lepo kasira za les, 90% keš na roke).
Ampak, bog nas varuj, če greš po tej vlaki potem s krosom ali kolesom. Ne ne, to je pa tragedija za vseh 1,2 milijona hektarov v Sloveniji.
Butale.
Hja, kmet je lastnik gozda in v teh okvirih lahko gospodari z gozdom. Kolesar pa se vozi po neki tuji parceli, medtem ko kroska nima kaj delati v gozdu, vsaj po mojem mnenenju.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 111111111111 ()
svecka ::
v vsaki vasi se najde en tak pacient, kjer bi ga po starih časih lepo obeli na drevo in bi bil mir, tukaj pa zakon varuje pacenta, da lažno ovaja, pošilja inšpekcije za vsako malenkost, moti ga vsaka malenkost, misli da je vse njegova last in edina pravica itd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: svecka ()
Machete ::
Ja to je tvoje mnenje. Vsaj izjeme bi lahko naredili ali cone večje/manje zaščite. Ne pa tako, kot je sedaj. Absolutno nikjer nič. Kolesar se lahko vozi po tuji parceli ali ne. Velja isto pravilo tudi če je tvoja. Kar je spet neka socialistična zapuščina.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
driver_x ::
Traktor se tudi umakne in spusti kolono mimo. Kolesarja še nisem videl.
Jaz sem videl pa videl umakniti se kolesarja, traktorista pa ne. Kaj pa sedaj?
Meni ni normalno, da je kolo na cesti, če ima za to namenjeno kolesarsko. Pa pač ne pelješ 30 km/h, če tam to ne gre.
Saj tudi v avtu ni nujno, da se čez naselje pelješ 50. Poleg tega pa menim, da tisti, ki skozi naselje niste sposobni prehiteti kolesarja, ne bi smeli imeti dovoljenja za upravljanje z avtomobilom.
111111111111 ::
Ne prav nobene dolznosti nima da se umika, ker ga lahko brez tezav vedno prehitis. Tiste ceste, kjer je toliko prometa, da je taksna guzva so vec kot dovolj siroke da brez tezav skoraj povsod (ovinki so seveda izjema, ampak tam se normalno tako ali tako ne prehiteva) lahko prehitis kolesarja na 1.5m oddaljenosti. Ce tega ne znas, smo pa spet pri tem kdo dela guzvo.
Saj ti pravim, da so kolesarji pri nas problem, ko je konica zato smo po mestu naredili kolesarske, da se bo ta problem rešil, ker se kar precej kolesarjev pelje čez naše mesto. Ampak nismo rešili nič, ker so kolesarji pač usekani na to da se čez mesto peljejo s polno hitrostjo, namesto po kolesarski stezi.
Seveda ga pa v konici ne moreš varno prehiteti, ker je iz obeh strani kolona.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
driver_x ::
Za legalizirat en sam trail rabis vec papirologije, kot za AC cez pol drzave. Ce najdes zgolj enega samega (in v Sloveniji to res ni problem), ki ima cas in voljo da te zajebava, je to dovolj velik razlog, da ne glede na prejsni vlozek reces "ne hvala ne bom se sel".
Eni od tega (zajebavanja pri raznih projektih) dobro živijo. Kar nekaj je pri nas "okoljevarstvenih" organizacij, ki ob večjih projektih vlagajo vse mogoče pritožbe, dokler ne ne dobijo od investitorja kakšnih sponzorskih sredstev.
111111111111 ::
Razen da ne bos potreboval dovoljenja X lastnikov parcel, katere trail precka, pac pa zgolj enega, ne bo cisto nic manj papirologije, tudi ce kupis 10.000ha gozda. In ta dovoljenja so najmanjsi del problema, razen seveda da je precej jebeno sploh priti do informacije, kdo vse je sploh lastnik dolocenega metra gozda.
V zemljiški knjigi lahko dobiš izpise kadarkoli.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Samael ::
Mi bi imeli decentralizacijo. Ampak ne pri nas! Postavite to v Ljubljani! Ampak mi bi imeli decentralizacijo!
Samael != Samuel
tonttu ::
111111111111 je izjavil:
Razen da ne bos potreboval dovoljenja X lastnikov parcel, katere trail precka, pac pa zgolj enega, ne bo cisto nic manj papirologije, tudi ce kupis 10.000ha gozda. In ta dovoljenja so najmanjsi del problema, razen seveda da je precej jebeno sploh priti do informacije, kdo vse je sploh lastnik dolocenega metra gozda.
V zemljiški knjigi lahko dobiš izpise kadarkoli.
Pametovat je precej lahko... ko gres poskusat to v realnosti narediti je pa malo manj. Potegni v Google map eno linijo iz hriba in poskusi na dokaj lahek nacin (za leto 2023 ne za leto 1830) dolociti VSE lastnike parcel, katere bi tista linija sekala. Precej tezje kot si predstavljas.
Gregor P ::
Ok kar se kolesarjev tiče, so pač šibkejši člen v prometu od avtov ipd. in naj še tako kršijo prometne predpise, je pač treba biti posebej pozoren in paziti na njih. Ker če ti z avtom narediš napako oz. nisi pozoren na njegovo napako, lahko kolesarja tudi ubiješ, on pa tebi le malo poškoduje avto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
RedDrake ::
Pametovat je precej lahko... ko gres poskusat to v realnosti narediti je pa malo manj. Potegni v Google map eno linijo iz hriba in poskusi na dokaj lahek nacin (za leto 2023 ne za leto 1830) dolociti VSE lastnike parcel, katere bi tista linija sekala. Precej tezje kot si predstavljas.
Vsak gozdar / geodet ti to dobesedno iz tablice potegne.
Ja, tisti katastri na spletu so dostikrat zastareli, ampak vem kako to gre, ker ma žena ravno na kobariškem okoli 40 ha hoste (s tem da je najmanjša posamezna parcela 7m2 ). Pride gozdar, potegne ven tablico in hop, točno se ve katera bukev je čigava.
Pač če se gre resen projekt se ga gre resno, mislim, ni to zdej en popoldanski hobi projekt k ga furaš k maš glih en teden dopust pa je lepo vreme.
A veš kaj je boljše?
Ko naletiš na agrarne skupnosti, kjer imajo parcele po 100+ lastnikov in kjer rabiš soglasje 50%, od tega jih je 25% v tujini, večina iz tistega seznama ni več živa, dediči dostikrat niso znani, ipd ...
Ampak kot rečeno, če bi imel vse na svojem, bi bilo precej precej manj sitnosti.
Pa še to, lahko tov. Toplovodar jamra da bi bilo lažje lakirnico postaviti, ja, lahko bi tudi postavil čolnarno na bohinjskem jezeru in izpososjal supe. Ampak kot vem smo imeli eno tako stvar, ki se je reče referendum, kjer smo glasovali za to da se pogoje za takšne posege v vodna območja izjemno strogo regulira. Ne vem zakaj se ne bi podobno strogo reguliralo tudi drugih naravnih površin?
Posegi v gozdni ekosistem imajo _IZJEMNO_ daljnosežne posledice, ki jih pač neki kaviar socialistično-zeleni-kapitalisti pač ne vidijo.
Pa še to.
Po ženi imam polno žlahte iz Kobarida in okolice. Tam če nisi za jajota, hebeš ježa.
In tov. Toplovodar nekako ne izgleda ravno kot jajo lover.
Sc0ut ::
111111111111 je izjavil:
Razen da ne bos potreboval dovoljenja X lastnikov parcel, katere trail precka, pac pa zgolj enega, ne bo cisto nic manj papirologije, tudi ce kupis 10.000ha gozda. In ta dovoljenja so najmanjsi del problema, razen seveda da je precej jebeno sploh priti do informacije, kdo vse je sploh lastnik dolocenega metra gozda.
V zemljiški knjigi lahko dobiš izpise kadarkoli.
Pametovat je precej lahko... ko gres poskusat to v realnosti narediti je pa malo manj. Potegni v Google map eno linijo iz hriba in poskusi na dokaj lahek nacin (za leto 2023 ne za leto 1830) dolociti VSE lastnike parcel, katere bi tista linija sekala. Precej tezje kot si predstavljas.
Piso ali prostor, easy peasy.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
fikus_ ::
111111111111 je izjavil:
Glede kolesarja, ki blokira celo mesto. Ni problem kolesar, pac pa idiot v avtu, ki ga ne zna normalno prehiteti. Po drugi strani pa... nihce nima problemov s tem, da se se pocasneje vozi za traktorjem, ki mora po glavni cesti ravno ob prometni konici. Pac traktor je prav tako vozilo in je normalno da je na cesti. No kolesar tudi.
Same kolesarske so pa pri nas narejene tako, da razen ce gres s kolesom v trgovino, niso uporabne. Bi rad videl junaka, ki bi se po njej peljal 25km/h ter prezivel, sploh pri vseh 3m visokih ograjah in zivih mejah ob njej, ter lastnikih le-teh ograj, ki z avto pri izvozu zapeljejo cez celo kolesarsko ker pred tem pac ne vidijo ali je prosto ali ne. Tako da ja tudi jaz se, tistih par km ko sem na cesti, vozim po cesti in ne po kolesarski.
Problem je kolesar, ker je kolona tudi iz nasprotne strani in ga ni varno prehiteti. Zakaj pa mora vozit 25km/h po kolesarski, saj lahko pelje počasneje. Samo zato ker hoče peljati 30 km/h še ni izgovor, da ne uporabi kolesarske. Vsaj po mojem mnenju.
Traktor nima posebej namenje steze.
Na kolesarski ni omejitve hitrosti! Če kolesar zmore, lahko vozi več.
Za prehitevanje kolesarja sem pa ravno te dni poslušal po RA, da se priporoča prehitevanje z vsaj 1,5m bočne varnostne cone/odmika.
Če je kolesar količkaj pameten, bo vozil po kolesarski stezi, kjer je pa ni, pa po cesti okrog 1m od desnega roba/črte in ne po črti, da ga ne bo pri prehitevanju kakšen neuvideven voznik avtomobila zrinil s ceste.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
tonttu ::
@reddrake jaz sem govoril iz svojih izkusenj, ki so bile pac tocno to, kar si napisal da ni... popoldanski hobi, ker smo pac zeleli legalizirat en trail. Za hobi, ne za bike park ali kaj drugega. Na koncu obupali in se pac vozimo se naprej po nelegalnih. Se strinjam, ko imas zadaj poslovni projekt je stvar drugacna, je pa res, da imas takrat se 100x vec drugih problemov (poglej trenuten halo z idejo smucarske dvorane v Besnici... sploh ni se nic, pa ze imas ustanovljeno drustvo nasprotnikov tega projekta, z vsak dan bolj bebastimi razlogi, zakaj je projekt zanic).
Osebno mi je za doticno stvar precej vseeno, ampak problem je generalen, ker se STO gre promocijo Slovenije kot mtb dezele z nesteto opcijami, zraven pa je dobesedno nemogoce legalizirat en sam trail, da o tem, da je 99% mtb vozenj, tudi tistih, ki jih promovira STO in lokalne turisticne organizacije, uradno nelegalnih. In kot sem napisal prej, vsi sosedje blizu in dalec naokoli se nam smejijo in veselo pobirajo miljone, katerih se pri nas tako branijo zraven pa jokajo, kako slabo nam gre. Jebi ga vcasih je pac potrebno kaj narediti in spremeniti, ce hoces imeti kaj od tega. Pa realno nihce ne govori o tem, da bi bilo dovoljeno vse. Glede na to, da kolo ne naredi cisto nic vec skode kot pesec, bi bilo vse kar je potrebno, dodatki zgolj par besed v ustavo, kot jih imajo recimo v Skandinaviji in prost in neskodljiv prehod omogociti vsem na lasten pogon, kar pomeni poleg pes tudi s kolesom, smucmi, ali colnom. V Skandinaviji stvar precej dobro deluje ;)
Osebno mi je za doticno stvar precej vseeno, ampak problem je generalen, ker se STO gre promocijo Slovenije kot mtb dezele z nesteto opcijami, zraven pa je dobesedno nemogoce legalizirat en sam trail, da o tem, da je 99% mtb vozenj, tudi tistih, ki jih promovira STO in lokalne turisticne organizacije, uradno nelegalnih. In kot sem napisal prej, vsi sosedje blizu in dalec naokoli se nam smejijo in veselo pobirajo miljone, katerih se pri nas tako branijo zraven pa jokajo, kako slabo nam gre. Jebi ga vcasih je pac potrebno kaj narediti in spremeniti, ce hoces imeti kaj od tega. Pa realno nihce ne govori o tem, da bi bilo dovoljeno vse. Glede na to, da kolo ne naredi cisto nic vec skode kot pesec, bi bilo vse kar je potrebno, dodatki zgolj par besed v ustavo, kot jih imajo recimo v Skandinaviji in prost in neskodljiv prehod omogociti vsem na lasten pogon, kar pomeni poleg pes tudi s kolesom, smucmi, ali colnom. V Skandinaviji stvar precej dobro deluje ;)
fikus_ ::
.
Kaže, da nimaš pojma in vse tlačiš v isto vrečo. So črne ovce, ampak to ne pomeni, da so/smo vsi takšni.
... saj kmet mora gospodarit (v resnici lepo kasira za les, 90% keš na roke) ...
Verjetno kar 100%. Če prodaja svoj les, je to popolnoma legalno. Niti računa mu ni treba izdati.
Ja saj imaš prav, rad to pozabim. So zaščiteni kot cerkvene riti.
Kaže, da nimaš pojma in vse tlačiš v isto vrečo. So črne ovce, ampak to ne pomeni, da so/smo vsi takšni.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Machete ::
Lastništvo se preveri s par kliki na e-sodstvo portalu. Samo rabiš nekoga, ki ima dostop, kar se pa tudi hito najde.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Matko ::
Pa še to.
Po ženi imam polno žlahte iz Kobarida in okolice. Tam če nisi za jajota, hebeš ježa.
In tov. Toplovodar nekako ne izgleda ravno kot jajo lover.
Tole verjetno sploh ni teorija zarote.
Verjamem, da je v svojih oddajah marsikoga prizadel.
Zakonodajo smo uspešno prevedli do točke, kot je vse popolnoma zmedeno in se nič več ne da (o.p. če še prav ne pišeš in uradniki pogledajo stran, založijo čisto na dno,...).
Če pa nekdo hoče podj... te bo pa z velikim veseljem.
Spomnite se samo COVID histerije.
Matko ::
Lastništvo se preveri s par kliki na e-sodstvo portalu. Samo rabiš nekoga, ki ima dostop, kar se pa tudi hito najde.
najprej moraš imeti seznam vseh parcel,
nato za vsako v zemljiški knjigi ročno poiščeš vse lastnike in njihove fizične naslove,
potem preveriš ali so še živi, ali še stanujejo na tistem naslovu...
...
in potem obupaš
Machete ::
Verjamem.. Fino, da baziraš na verovanju.
Jaz sem poslušal vse od 1. do zadnje vseh 20 let cca, in ne NI nikogar prizadel, ker je bil zelo profesionalen, tudi, če je jasno kaj si je mislil o sogovorcu. Zelo fer se je dotikal greznice imenovane politika.
Če potegneš črto imaš vse parcele znane.
Samo odpiraš v e-sodstvu. Ne rabiš ničesar iskat ročno.
Če je občina v PISO sistemu, pa še toliko lažje.
Jaz sem poslušal vse od 1. do zadnje vseh 20 let cca, in ne NI nikogar prizadel, ker je bil zelo profesionalen, tudi, če je jasno kaj si je mislil o sogovorcu. Zelo fer se je dotikal greznice imenovane politika.
Lastništvo se preveri s par kliki na e-sodstvo portalu. Samo rabiš nekoga, ki ima dostop, kar se pa tudi hito najde.
najprej moraš imeti seznam vseh parcel,
nato za vsako v zemljiški knjigi ročno poiščeš vse lastnike in njihove fizične naslove,
potem preveriš ali so še živi, ali še stanujejo na tistem naslovu...
...
in potem obupaš
Če potegneš črto imaš vse parcele znane.
Samo odpiraš v e-sodstvu. Ne rabiš ničesar iskat ročno.
Če je občina v PISO sistemu, pa še toliko lažje.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
s1ck ::
Lastništvo se preveri s par kliki na e-sodstvo portalu. Samo rabiš nekoga, ki ima dostop, kar se pa tudi hito najde.
najprej moraš imeti seznam vseh parcel,
nato za vsako v zemljiški knjigi ročno poiščeš vse lastnike in njihove fizične naslove,
potem preveriš ali so še živi, ali še stanujejo na tistem naslovu...
...
in potem obupaš
Seznam, stevilko parcele lahko najdes na https://ipi.eprostor.gov.si/jv/ - javno
Podatko o doloceni parceli in lastnikih lahko najdes na https://evlozisce.sodisce.si/esodstvo/ - vsak se lahko registira
Matko ::
RedDrake ::
@reddrake jaz sem govoril iz svojih izkusenj, ki so bile pac tocno to, kar si napisal da ni... popoldanski hobi, ker smo pac zeleli legalizirat en trail. Za hobi, ne za bike park ali kaj drugega. Na koncu obupali in se pac vozimo se naprej po nelegalnih. Se strinjam, ko imas zadaj poslovni projekt je stvar drugacna, je pa res, da imas takrat se 100x vec drugih problemov (poglej trenuten halo z idejo smucarske dvorane v Besnici... sploh ni se nic, pa ze imas ustanovljeno drustvo nasprotnikov tega projekta, z vsak dan bolj bebastimi razlogi, zakaj je projekt zanic).
Osebno mi je za doticno stvar precej vseeno, ampak problem je generalen, ker se STO gre promocijo Slovenije kot mtb dezele z nesteto opcijami, zraven pa je dobesedno nemogoce legalizirat en sam trail, da o tem, da je 99% mtb vozenj, tudi tistih, ki jih promovira STO in lokalne turisticne organizacije, uradno nelegalnih. In kot sem napisal prej, vsi sosedje blizu in dalec naokoli se nam smejijo in veselo pobirajo miljone, katerih se pri nas tako branijo zraven pa jokajo, kako slabo nam gre. Jebi ga vcasih je pac potrebno kaj narediti in spremeniti, ce hoces imeti kaj od tega. Pa realno nihce ne govori o tem, da bi bilo dovoljeno vse. Glede na to, da kolo ne naredi cisto nic vec skode kot pesec, bi bilo vse kar je potrebno, dodatki zgolj par besed v ustavo, kot jih imajo recimo v Skandinaviji in prost in neskodljiv prehod omogociti vsem na lasten pogon, kar pomeni poleg pes tudi s kolesom, smucmi, ali colnom. V Skandinaviji stvar precej dobro deluje ;)
Razumem. In se deloma strinjam.
Ampak vseeno je MTB kategorija, ki je zaradi potencialne nevarnosti pač v drugi kategoriji kot veslanje s čolnom ali sprehajanje po gozdu. Osebno sem se že "zaplezal" v MTB trail in razen tega da so potem mimo mene in družine letela kolesa s po 30km/h+ ni bilo nobenega opozorila ali česarkoli.
100kg po klancu dol s 30+ je pač lahko smrtno nevarno za "pešca".
MTB trail, ni panike, naredi se ograja (lahko samo vrvi med drevesa da je jasno kje gre trail), da se table, da se ve kje je varno/nevarno in smo. In primerjati skandinavijo, kjer je večino narave dobesedno brezpotje s Slovenijo, kjer je na vsak lokalni kucelj več poti kot zvezd na nebu pač ni isto.
Vem da je težko karkoli narediti. Ampak tu se je treba lotit stvari konkretno. Vsedite se skupaj in dajte predlog kako naj bi bila zakonodaja urejena. Sem 100% da bi se dalo.
Ampak potem imaš pa še takšne stvari kot tole Robidišče. Tam ni samo trail. Je še hotel, cel kompleks. Kot je nekdo napisal, ti si tam v naravi, v miru, potem pa 50 noči na leto poslušaš žurke do jutranjih ur. Jah, ne.
To je nekaj kar pri nas _konkretno_ manjka. Če je MTB trail, je MTB trail. Če je smučišče je smučišče. Če je objekt za prireditve, je objekt za prireditve in se ga tam lahko žura do jutranjih ur. Sem 100% da v Švici teh težav ni.
fikus_ ::
V AT majo bolje urejeno. Ločeno je, kje se lahko voziš s kolesom z avtom, hodiš peš, ... Ampak v zasebnih gozdovih, če ni izrecno dovoljeno, se še sprehajati ne smeš, še manj nabirat borovnic, gob,...
V SLO, če nam koristi se bi šli socializem, vse je od vseh, sicer pa kapitalizem.
V SLO, če nam koristi se bi šli socializem, vse je od vseh, sicer pa kapitalizem.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
tonttu ::
No AT ni ravno najboljsi primer "boljse ureditve". Tam se jim precej pozna, da je bi Hitler njihov. ;) Prost prehod nima prav nobene veze s socializmom ali komunizmom. Vecina (normalne) Evrope ga omogoca in to ne samo pes.
@reddrake mtb ni zgolj DH s 50km/h in full face celado na dol. Velika vecina mtb je precej drugacnega in velika vecina ljudi na mtb se vozi po precej drugacnih trailih kot pa si ti predstavil. In problem legalnosti velja za vse. Tudi po ravnem se uradno po gozdni ali planinski poti ne smes peljati. Tako da mtb ni ravno neka strasna nevarnost, ker se ga vecina izvaja na precej drugacnem terenu in pri precej drugacnih hitrostih kot pa je DH v bike parkih. Je pa recimo precej podobno smucanju. Po tem sodec tudi turno smucanje ne bi smelo biti dovoljeno, ker je lahko nevarno. No pa raje ne bom prevec drezal v to, ker so doloceni idioti ze imeli ideje o prepovedi le-tega.
@reddrake mtb ni zgolj DH s 50km/h in full face celado na dol. Velika vecina mtb je precej drugacnega in velika vecina ljudi na mtb se vozi po precej drugacnih trailih kot pa si ti predstavil. In problem legalnosti velja za vse. Tudi po ravnem se uradno po gozdni ali planinski poti ne smes peljati. Tako da mtb ni ravno neka strasna nevarnost, ker se ga vecina izvaja na precej drugacnem terenu in pri precej drugacnih hitrostih kot pa je DH v bike parkih. Je pa recimo precej podobno smucanju. Po tem sodec tudi turno smucanje ne bi smelo biti dovoljeno, ker je lahko nevarno. No pa raje ne bom prevec drezal v to, ker so doloceni idioti ze imeli ideje o prepovedi le-tega.
fikus_ ::
"Vecina (normalne) Evrope ga omogoca in to ne samo pes."
Res je, ampak ne povsod, je zasebna lastnina v tem smislu precej bolj zaščitena, ne moreš se kar tako potikat okrog. Izjema je Skandinavija, ampak tam je kultura obnašanja do narave na višjem nivoju, tukaj smo mi bliže Balkanu.
Res je, ampak ne povsod, je zasebna lastnina v tem smislu precej bolj zaščitena, ne moreš se kar tako potikat okrog. Izjema je Skandinavija, ampak tam je kultura obnašanja do narave na višjem nivoju, tukaj smo mi bliže Balkanu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
Machete ::
Lastništvo se preveri s par kliki na e-sodstvo portalu. Samo rabiš nekoga, ki ima dostop, kar se pa tudi hito najde.
najprej moraš imeti seznam vseh parcel,
nato za vsako v zemljiški knjigi ročno poiščeš vse lastnike in njihove fizične naslove,
potem preveriš ali so še živi, ali še stanujejo na tistem naslovu...
...
in potem obupaš
Seznam, stevilko parcele lahko najdes na https://ipi.eprostor.gov.si/jv/ - javno
Podatko o doloceni parceli in lastnikih lahko najdes na https://evlozisce.sodisce.si/esodstvo/ - vsak se lahko registira
Sem se proval registrirat in mi to teži: Varni elektronski naslov, ki ste ga izbrali, ne obstaja.
sem našel, ustvarit je traba prav pri specifičnem ponudniku.. *https://www.kgzs.si/uploads/eiv22/navod...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
tonttu ::
"Vecina (normalne) Evrope ga omogoca in to ne samo pes."
Res je, ampak ne povsod, je zasebna lastnina v tem smislu precej bolj zaščitena, ne moreš se kar tako potikat okrog. Izjema je Skandinavija, ampak tam je kultura obnašanja do narave na višjem nivoju, tukaj smo mi bliže Balkanu.
Zares imas prost prehod tudi v Avstriji pa recimo v Svcici, Nemciji, Skotski, Ceski, celi Skandinaviji, baltskih drzavah itd. Kako se kje imenuje niti ni point, point pa je, da imas zagotovljen prost prehod. V veliki vecini celo dovoljeno za VSE rekreacijske potrebe (vkljucno s kolesom, smucmi, colni itd.). Nabiranje gob ali borovnic je druga stvar in ni pogojena s tem.
PS: Glede mtb v Avstriji... tam niso problem potke pac pa gozdne ceste.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tonttu ()
111111111111 ::
Pametovat je precej lahko... ko gres poskusat to v realnosti narediti je pa malo manj. Potegni v Google map eno linijo iz hriba in poskusi na dokaj lahek nacin (za leto 2023 ne za leto 1830) dolociti VSE lastnike parcel, katere bi tista linija sekala. Precej tezje kot si predstavljas.
Nisva govorila o liniji. :) Govorila sva o lastništvu parcele. Se pa strinjam, da če hočeš dobiti lastnike 30 parcel, ki jih tvoja linija seka, je pa precejšnji zajeb in veliko časa.
Pa še to.
Po ženi imam polno žlahte iz Kobarida in okolice. Tam če nisi za jajota, hebeš ježa.
In tov. Toplovodar nekako ne izgleda ravno kot jajo lover.
He, he, he... temu se reče gozdna politika. :D
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 111111111111 ()
111111111111 ::
Verjamem.. Fino, da baziraš na verovanju.
Jaz sem poslušal vse od 1. do zadnje vseh 20 let cca, in ne NI nikogar prizadel, ker je bil zelo profesionalen, tudi, če je jasno kaj si je mislil o sogovorcu. Zelo fer se je dotikal greznice imenovane politika.
Tako kot tvoja izjava bazira na verovanju, da so njegove dvotipe VSI razumeli.
No AT ni ravno najboljsi primer "boljse ureditve". Tam se jim precej pozna, da je bi Hitler njihov. ;) Prost prehod nima prav nobene veze s socializmom ali komunizmom. Vecina (normalne) Evrope ga omogoca in to ne samo pes.
Kaj pa Italija?
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 111111111111 ()
Machete ::
Tisti, ki jih ni razumel, nima pravice biti užaljen, ker objektivno niso bili žaljivi. Subjektivno pa vemo, lahko je žaljiva že rdeča barva na semaforju.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
tonttu ::
V Italiji je mtb dovoljen na vseh gozdnih in planinskih poteh razen na tistih, kjer je izrecno prepovedan. In taksnih je precej malo. Recimo okoli celega Livigna sta po spominu ravno dve ali tri... od par 1000 poti. Precej podobno je v Dolomitih.
s1ck ::
Lastništvo se preveri s par kliki na e-sodstvo portalu. Samo rabiš nekoga, ki ima dostop, kar se pa tudi hito najde.
najprej moraš imeti seznam vseh parcel,
nato za vsako v zemljiški knjigi ročno poiščeš vse lastnike in njihove fizične naslove,
potem preveriš ali so še živi, ali še stanujejo na tistem naslovu...
...
in potem obupaš
Seznam, stevilko parcele lahko najdes na https://ipi.eprostor.gov.si/jv/ - javno
Podatko o doloceni parceli in lastnikih lahko najdes na https://evlozisce.sodisce.si/esodstvo/ - vsak se lahko registira
Sem se proval registrirat in mi to teži: Varni elektronski naslov, ki ste ga izbrali, ne obstaja.
sem našel, ustvarit je traba prav pri specifičnem ponudniku.. *https://www.kgzs.si/uploads/eiv22/navod...
Nevem kaksen postopek si ubral, meni je ratalo normalno se registrirati preko gmail racuna. Si sledil podobnemu postopku:?
http://zemljiskaknjiga.com/vpogled-v-ze...
Utk ::
Eno je če ti vzameš MTB in se voziš naokoli, kjerkoli že, drugo pa da če organiziraš šutle, zaračunavaš itd. To ne moreš delat po "tujem" brez soglasij vsakega lastnika, to je menda jasno. Če so pa lastniki dali soglasje, ne vem kaj se ima kdo drug za vtikat.
BlaY0 ::
BlaY0 ::
RedDrake ::
Pa še to.
Po ženi imam polno žlahte iz Kobarida in okolice. Tam če nisi za jajota, hebeš ježa.
In tov. Toplovodar nekako ne izgleda ravno kot jajo lover.
Hmm, zanimivo. Zakaj so potem tisti konci še edini v Sloveniji, kjer najdeš grafite "Živela OF" še iz druge vojne?
Ne vem, pejt jih vprašat.
Ampak recimo, tole je Idrsko, kjer je grafit Živel, o rešitelj Tito.
Situacija v okolici ni dosti drugačna. Na nekaterih voliščih so pernati pobrali včasih celo več kot SDS, ampak vedno je NSi, SDS in Povežimo krepko nad 60%.
Pač eno je odpor proti italijanskim fašistom, ki so aktivno delali na integraciji pokrajine v Italijo, drugo pa je podpora novim obrazom s tistim najboljšim LDS pedigrejem.
Pa preden pobrišejo ta OffTopic, babica od žene je vedno govorila, da je bilo najbolje pod američani (ko sta bili še coni A in B). Da pa so jim takrat YU propagandisti dobesedno prodajali sanje, dobili so pa revščino in manj kot 10 let po Yugi so bili večinoma vsi _IZJEMNO_ razočarani, ker je bilo v IT že bolje ...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
Machete ::
Lastništvo se preveri s par kliki na e-sodstvo portalu. Samo rabiš nekoga, ki ima dostop, kar se pa tudi hito najde.
najprej moraš imeti seznam vseh parcel,
nato za vsako v zemljiški knjigi ročno poiščeš vse lastnike in njihove fizične naslove,
potem preveriš ali so še živi, ali še stanujejo na tistem naslovu...
...
in potem obupaš
Seznam, stevilko parcele lahko najdes na https://ipi.eprostor.gov.si/jv/ - javno
Podatko o doloceni parceli in lastnikih lahko najdes na https://evlozisce.sodisce.si/esodstvo/ - vsak se lahko registira
Sem se proval registrirat in mi to teži: Varni elektronski naslov, ki ste ga izbrali, ne obstaja.
sem našel, ustvarit je traba prav pri specifičnem ponudniku.. *https://www.kgzs.si/uploads/eiv22/navod...
Nevem kaksen postopek si ubral, meni je ratalo normalno se registrirati preko gmail racuna. Si sledil podobnemu postopku:?
http://zemljiskaknjiga.com/vpogled-v-ze...
Sem se prebil čez. Z gmailom se lahko registriraš, samo brez vnešenega 'varnega emaila' pa ne moreš dsotopati do podatkov kot je npr: klasičen izpis iz Z.knjige.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
BlaY0 ::
Pač eno je odpor proti italijanskim fašistom, ki so aktivno delali na integraciji pokrajine v Italijo, drugo pa je podpora novim obrazom s tistim najboljšim LDS pedigrejem.
Ne vem, meni grafit iz druge vojne na razpadajoči bajti ne zgleda kot odpor proti fašizmu ampak kvečjemu kot to, da si ostal v tistem času (tako kot tisti japonski vojak, ki se je 30 let skrival v džungli misleč da je še vedno vojna).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
3p ::
111111111111 je izjavil:
V povprečju precej bolj kulturni od kvazi normalne nešportne raje.
Heh, ne bi rekel. V našem mestu kolesarji strogo ne vozijo po kolesarskih stezah. Na cesti zelo redko srečam vljudnega kolesarja. No pravzaprav, ga težko srečam tudi na tem forumu. :D
Heh, kako naj vozimo po kolesarskih stezah, če pa imate pleharji na njih parkirane svoje plehe? Če bi vsaj imeli muda in parkirali na voznem pasu.
fikus_ ::
"Vecina (normalne) Evrope ga omogoca in to ne samo pes."
Res je, ampak ne povsod, je zasebna lastnina v tem smislu precej bolj zaščitena, ne moreš se kar tako potikat okrog. Izjema je Skandinavija, ampak tam je kultura obnašanja do narave na višjem nivoju, tukaj smo mi bliže Balkanu.
Zares imas prost prehod tudi v Avstriji pa recimo v Svcici, Nemciji, Skotski, Ceski, celi Skandinaviji, baltskih drzavah itd. Kako se kje imenuje niti ni point, point pa je, da imas zagotovljen prost prehod. V veliki vecini celo dovoljeno za VSE rekreacijske potrebe (vkljucno s kolesom, smucmi, colni itd.). Nabiranje gob ali borovnic je druga stvar in ni pogojena s tem.
PS: Glede mtb v Avstriji... tam niso problem potke pac pa gozdne ceste.
V AT po privat zemljiščih ne boš hodil/kolesaril, če ti lastnik ne dovoli! Drugo so površine za javno uporabo.
V SLO bi pa mnogi koristili zasebne površine, kot se jim zdi, brez odgovornosti. V bistvu jim kot lastnik ne moreš prepovedati prehoda, kolesarjenja, vožnje z motorjem,... Za to moraš imeti razlog in se obrniti na policija, kar pa ponavadi ne da rezultata.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
3p ::
... Ampak v zasebnih gozdovih, če ni izrecno dovoljeno, se še sprehajati ne smeš, še manj nabirat borovnic, gob,...
V SLO, če nam koristi se bi šli socializem, vse je od vseh, sicer pa kapitalizem.
Tu ne gre za nikakršen socializem, ampak za to, lastnik česa z nakupom gozda, travnika, gradbene parcele, nepremičnine ali česa drugega, postaneš.
V gozdu si pri nas v glavnem le lastnik dreves. Pa še to pod določenimi pogoji. Med drugim, zato, pa je cena gozda manj kot 1€/m2. S tem pač nimaš ekskluzivne pravice prehoda.
V času zatemnjenstva pa ljudje jamrajo, kakšne pravice so jim odvzete, kar lahko sosed gre skozi njihov gozd. Ne, nič jim ni odvzeto. Plačal si to, kar si dobil. Zdaj bi pa rad zadevo prekvalificiral v svojo trdnjavo.
Podobno velja za travnik.
Ne pa za tvoj vrt. Še manj za tvojo bajto.
Pa še nafte, ki priteče iz zemlje na tvojem vrtu, ne smeš črpati. Nisi lasnik rude pod svojo parcelo.
delavec44 ::
Traktor se tudi umakne in spusti kolono mimo. Kolesarja še nisem videl.
Jaz sem videl pa videl umakniti se kolesarja, traktorista pa ne. Kaj pa sedaj?
Meni ni normalno, da je kolo na cesti, če ima za to namenjeno kolesarsko. Pa pač ne pelješ 30 km/h, če tam to ne gre.
Saj tudi v avtu ni nujno, da se čez naselje pelješ 50. Poleg tega pa menim, da tisti, ki skozi naselje niste sposobni prehiteti kolesarja, ne bi smeli imeti dovoljenja za upravljanje z avtomobilom.
In če je za kolesarjem kolona s kakšnim šleperjem ali dvemi, nasproti pa promet. Sem še vedno jaz nesposoben, ker ne poletim čez?
Sedaj pa prosim nehajmo z off topicom, vsaj jaz bom.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 22557 (15384) | zmaugy |
» | Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šport | 52485 (45774) | BigWhale |