» »

Robidišče zapira svoja vrata

Robidišče zapira svoja vrata

tonttu ::

mn je izjavil:

Bistvo je v resnici, da so si brez urejene služnosti prilastili tuje zemljišče, brez dovoljenja posegali vanj in potem potegnili dolge nosove ko jim je sodišče razložilo, da se v civilizirani družbi tako ne počne.

Pa je to zares resnica ali tvoja resnica? Ker zares mi je malo cudno, da bi se nekdo sel trail center brez legaliziranih trailov. Mozno je pri nas sicer vse, ampak mi je vseeno malo cudno da bi bilo to res.

Utk ::

Bi ti nekaj opustil, če bi vložil par 10 jurjev in imel vse legalno, zarad enga bedaka?

tonttu ::

Ko ti dovolj dolgo casa nekdo najeda ti ne glede na vlozen denar prej ali slej zmanjka zivcev in predvsem volje in pac priznas da si popusil. Ne bi bil ne prvi in sigurno ne zadnji. Tako da ja, skoraj 100% da bi, ce bi ta en bedak dovolj dolgo najedal. Ampak kot sem vprasal prej. Je zares res, da so se sli trail center z nelegaliziranimi traili, ali je to spet ena od "resnic" nekoga, ki se na zemljevidu ne ve, kje je ta vas, ve pa vse kaj se kao tam dogaja?

Utk ::

Jaz vem samo to kar so samo rekli, in to je da enga soglasja niso imeli.

Če je nekdo "vedel kje se ga lotit", je tudi vedel, katera dovoljenja jim manjkajo. In še enkrat, jaz sem prvi za to, da se ukine vsa soglasja, ki niso res absolutno nujna, ne gre pa to tako, da se nečesa lotiš, potem pa upaš, da te ne bo nekdo prijavil. Ker te bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Gregor P ::

Ne moreš iti kar v nek projekt in zmetati vanga na tisoče evrov, kar graditi steze ipd. dokler osnove niso urejene (vsa dokumentacija, služnosti ipd.).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

Če bi imeli vse urejeno na papirju, potem jim inšpektorji ne bi prišli do živega. Res pa mora biti tudi to, da "ta človek" je moral vedeti kaj počne in na kakšen način.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Machete ::

Mislim, da je skoraj nemogoče, tudi teoretično, imeti vse urejeno v slo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

tonttu ::

Vse urejeno, tako da noben inspektor nic ne najde, je ze v teoriji nemogoce, kaj sele v praksi, ne glede na to kako se trudis. Vsak, ki je kdaj imel opraviti z inspekcijami to ve.
Ampak ena stvar je, da te nekdo prijavlja inspekcijam, ki seveda potem vedno kaj najdejo, druga stvar pa je, da nimas legalizirane niti najbolj osnovne stvar... trailov v trail centru. Katera od teh opcij je res pa ne vem in kot kaze zares nihce od prisotnih ne ve.

Gregor P ::

Ko jaz nekaj prijavim inšpekciji, običajno pošljejo nazaj le prijazen dopis, da so preverili in opozorili kršitelja, ki bo seveda vse izpolnil, a potem itak ne. In to lahko ponavljaš v nedogled. V te primeru pa so očitno inšpektorji dosti bolj "agresivni" in učinkoviti.:D
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Avenger ::

Ja, zanimivo bi bilo vedet, kako so se tega lotili. Namreč, ena slovenska verzija gradnje je, da zgradiš nekaj drugače od tega za kar imaš dovoljenje in potem pač plačaš kazen. Če so računali s tem, z neko naknadno sa-bo-že legalizacijo, so si nekako sami krivi. Inšpektor pa je imel definitivno dober posluh za prijavitelja...
It is better to be hated for what you are than to be loved for something you are not.

mn ::

tonttu je izjavil:

Vse urejeno, tako da noben inspektor nic ne najde, je ze v teoriji nemogoce, kaj sele v praksi, ne glede na to kako se trudis. Vsak, ki je kdaj imel opraviti z inspekcijami to ve.
Ampak ena stvar je, da te nekdo prijavlja inspekcijam, ki seveda potem vedno kaj najdejo, druga stvar pa je, da nimas legalizirane niti najbolj osnovne stvar... trailov v trail centru. Katera od teh opcij je res pa ne vem in kot kaze zares nihce od prisotnih ne ve.


Jaz vem samo to kar je v dveh člankih linkanih v tej temi pisalo. In sicer
1) Necenzurirano med vsem opravičevanjem Šaleharja in pretepanjem slamnatega moža z Magno napiše, da ni dobil služnosti od enega izmed lastnikov.
2) V drugem članku, ki je bil menda ali intervju ali povzetek intervjuja piše, da je sam Šalehar razlagal, da so nepravilno priključili svoj trail na javno cesto javno cesto za kar so potrebovali elaborat ki jih je stal 10.000+ EUR
3) In takih stvari kot tam zgoraj naj bi bilo po Šaleharjevih besedah še kakih 5 ali 6.

Je dobro da je zaprl? Po mojem mnenju so vsi izgubili, tako Miha, kot lokalna skupnost kot gorski kolesarji, kot konec koncev vsi davkoplačevalci, ker je en posel v Sloveniji manj, ki nam bo prinašal denar. In vse to verjetno zaradi ega enega lokalnega šerifa.

Mi pa gre na živce, ker Miha krivi vse druge, samo glavnih krivcev ne: preveč zbirokratizirano državo in sebe.

Prve zato, ker pod prvič je težko na enem mestu izvedeti kaj vse potrebuješ za izvedbo takšnega projekta in pod drugič vse preveč je enih v zakon zapisanih birokratskih ovir prek katerih ti samo redki od države požegnani cehovci lahko pomagajo za mastne denarje. Ker to je edini razlog po moje, da stane 10kEUR dokumentacija, da eno kolesarsko potko pravilno priklopiš na državno cesto.

Sebe pa zato, ker je potegnil trail preden je imel vse bistvene stvari rešene. To da potegneš pot PREDEN imaš dovoljenja lastnikov pač ni OK.

Utk ::

Tako je, dober povzetek. In tisti, ki se sklicujejo na Avstrijo in Italijo - dvomim da tam pa lahko delaš kar češ. Še veliko težje in še veliko dražje ga bi to tam prišlo. Bi mu pa morda bolj jasno postavili pogoje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

RedDrake ::

Jep to je to.
Plus, da je v SLO (in tudi drugod po svetu) polno zahebanih ljudi, ki ti znajo greniti življenje do daske. Zdaj, s čim točno se je Šalehar zameril tistemu lokalcu vesta samo onadva. Lahko tudi da je zadeva "politične" narave, ni pa nujno. Ravno danes sem od kolegice slišal kako ji je sosed zaradi spora pred dovoz iz bajte nasul par ton vej in gnoja.
Res je - sosed je "najboljši" sovražnik.

CiClon ::

Kolkor jaz vem, so imeli začetno točko ob cesti in potem tudi zaključek traila ob cesti. Ne vem, da bi imeli kak trail, ki bi prečkal cesto, je pa možno.

S tem, da je treba vedet o kaki državni :)) cesti govorimo. Ker to je bolj cestica, ki jo verjetno zdaj, ko nismo v sezoni, uporablja 5-10 vozil dnevno. Ko so turisti pa mal več. Daleč največ pa kombi, ki je fural te kolesarje gor. Rabiš pa 10k za elaborat za priključek :))

tonttu ::

Utk je izjavil:

Tako je, dober povzetek. In tisti, ki se sklicujejo na Avstrijo in Italijo - dvomim da tam pa lahko delaš kar češ. Še veliko težje in še veliko dražje ga bi to tam prišlo. Bi mu pa morda bolj jasno postavili pogoje.

To ni povzetek, ceprav ti mogoce pase da bi bil, pac pa zgolj povzetek clankov, ki vsi zares izvirajo iz enega samega... tistega na mtb.si, kjer pa nic tocno ne pise. In zares tisto "sklicevanje na Avstrijo in Italijo" pri vsem tem nima veze, ampak tu smo spet pri funkcionalni (ne)pismenosti, pa pustimo to sedaj.
Stvar je, da zares kot kaze nihce od prisotnih ne ve kaj je zares, kar ne odvrne, od pljuvanja in obtozevanja vseh. Mogoce ima legalne traile, mogoce ne. To da je trail legalen, zraven pa nima legalnega prikljucka na lokalno cesto, je pri nasi birokraciji cisto mogoce, kjer tisti, ki postemplja stvar, nima pojma, da jo je postempljal napacno. In inspektor se ne bo spravil "soborca" na obcini, ki je zajebal in postempljal stvar, ki v osnovi ne bi smela iti skozi, pac pa na "lastnika", ki po novem legalen trail uporablja, ceprav zares ne bi smel biti legalen.
Ali je to res ali ne, ne vem. Nimam pojma, tako kot kaze vsi ostali. Ima Salehar dovoljenje in legalne traile, ali jih nima, je znano njemu, v nobenem clanku tega ni napisanega in tudi noben "povzetek" nima pravih informacij pac pa zgolj domneve iz enega clanka, ki se je iz 20 vrsticne novice, po petih kopijah, razsirili na 2 strani pisanja, ki vkljucuje povsem brezvezne stvari od lakirnic in ne vem cesa vse dalje.

fikus_ ::

Glede na to
https://www.robidiscetrailcenter.si/_fi...

So bili traili od Robidišča proti Podbeli (zemljevid v povezavi obrnjen S-J), do Napoleonovega mosta.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

111111111111 ::

s1m0n je izjavil:

Če ni možnosti se umaknit se pač ne moreš umaknit... (robnik, šoder/bankina...). Jaz se tam kjer je za mene prenevarno ne bom umikal, da še kje padem tistemu vozniku avtomobila pod kole, ki ga kao oviram. Je pa res se pa umaknem tam kjer je to možno tudi varno izpeljati.

Saj to je bistveno. :) Če nimaš opcije umika in jaz ne opcije prehitevanja, bom pač peljal za tabo, dokler ne bo opcije.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Zgodovina sprememb…

mn ::

tonttu je izjavil:

Utk je izjavil:

Tako je, dober povzetek. In tisti, ki se sklicujejo na Avstrijo in Italijo - dvomim da tam pa lahko delaš kar češ. Še veliko težje in še veliko dražje ga bi to tam prišlo. Bi mu pa morda bolj jasno postavili pogoje.

To ni povzetek, ceprav ti mogoce pase da bi bil, pac pa zgolj povzetek clankov, ki vsi zares izvirajo iz enega samega... tistega na mtb.si, kjer pa nic tocno ne pise. In zares tisto "sklicevanje na Avstrijo in Italijo" pri vsem tem nima veze, ampak tu smo spet pri funkcionalni (ne)pismenosti, pa pustimo to sedaj.
Stvar je, da zares kot kaze nihce od prisotnih ne ve kaj je zares, kar ne odvrne, od pljuvanja in obtozevanja vseh. Mogoce ima legalne traile, mogoce ne. To da je trail legalen, zraven pa nima legalnega prikljucka na lokalno cesto, je pri nasi birokraciji cisto mogoce, kjer tisti, ki postemplja stvar, nima pojma, da jo je postempljal napacno. In inspektor se ne bo spravil "soborca" na obcini, ki je zajebal in postempljal stvar, ki v osnovi ne bi smela iti skozi, pac pa na "lastnika", ki po novem legalen trail uporablja, ceprav zares ne bi smel biti legalen.
Ali je to res ali ne, ne vem. Nimam pojma, tako kot kaze vsi ostali. Ima Salehar dovoljenje in legalne traile, ali jih nima, je znano njemu, v nobenem clanku tega ni napisanega in tudi noben "povzetek" nima pravih informacij pac pa zgolj domneve iz enega clanka, ki se je iz 20 vrsticne novice, po petih kopijah, razsirili na 2 strani pisanja, ki vkljucuje povsem brezvezne stvari od lakirnic in ne vem cesa vse dalje.


Daj vsaj preberi članek ki ga je nekdo linkal:

https://n1info.si/novice/slovenija/miha...

Pa še par navedkov (poudarki so moji):
Šalehar za N1: Dobra zgodba, ki se ni dobro končala


In kaj bo Miha Šalehar počel zdaj?

Kot nam je povedal, si novega trail centra ne bo omislil. “Ven grem iz gorsko-kolesarskega posla, spet se nameravam začeti voziti s kolesom, s posli pa naj se drugi ukvarjajo,” je pojasnil in za N1 razkril novost, ki bo marsikoga razveselila.

Iz tega je jasno razumeti, da gre za intervju z Šaleharjem in ne povzetek nekega posta na mtb.si.

V enem izmed primerov je tako v sicer legalnih poteh, ki so jih ponujali v centru, našel težavo, saj del poti poteka po državni cesti. Ker regulative za državne ceste predvidevajo drugačna pravila za priključevanje drugih prometnic, so jih izdelava elaborata in ostali postopki stali okoli 10 tisoč evrov in pol leta dela.


Iz tega tudi sklepam da ne gre samo za začetek ali konec poti.

Se pa strinjam da papirologija ne bi smela ne stati 10k EUR, ne trajati pol leta da se reši.

Pa še to, lepo bi bilo da ne težiš drugim o funkcionalni nepismenosti, a istočasno izkazuješ da ali nisi prebral stvari ki jih komentiraš ali pa jih nisi v polnosti razumel.

Seveda pa tudi jaz ne vem kaj je tukaj resnično v ozadju, kaj je res, kaj je medijska raca, ... Vendar ker sta oba članka Mihi izredno naklonjena sklepam da si niso izmislili stvari, ki mu niso v prid.

tonttu ::

In se vedno smo tam, da po 5 stranih ne vemo ali so bili traili legalizirani ali ne, ceprav tvoj "povzetek" pravi da niso bili, hkrati pa pises da ne ves kaj je. Ker point vecine privoscljivih komentarjev je v stilu "lahko se vozis po zemlji nekoga drugega, ne mores pa tega racunati" kar cisto tako nikakor ne drzi (vecina smucisc niso lastniki zemlje, po katerih gredo smucarske proge, niti posledicno vecina LEGALNIH bike parkov niso lastniki zemlje po kateri gredo proge), niti nima veze z vsem skupaj.

CiClon ::

mn je izjavil:


Iz tega tudi sklepam da ne gre samo za začetek ali konec poti.


Iz zgornjega linkanega zemljevida ni videt, da bi traili prečkali cesto, se pa na štirih mestih priključijo na cesto. Kaj je res, je pa drugo.

Sicer pa naj bi zdaj župan probal "zrihtat":

Kot je dodal, bodo poskušali na občini narediti vse, da kolesarski center v Robidišču ostane. “Hočemo, da ta zgodba ostane in postane še bolj prepoznavna in kakovostna, kot je sedaj,” je dejal Matajurc. Z vodilnimi v kolesarskem trail centru se je že srečal, obljublja pa že nove sestanke, na katerih želijo zagotoviti, da se bo zgodba trail parka nadaljevala.

Da občina Kobarid sedaj, ko partnerji centra že odhajajo, nekaj poskuša rešiti, je za N1 v četrtek zvečer potrdil tudi Šalehar, ki pa je dodal, da so ljudje okoli kolesarskega parka že odločeni o odhodu. Za kobariško občino pa zgodba še ni končana. “Gospodu Šaleharju sem obljubil podporo,” je zagotovil župan in dodal, da se usklajujejo tudi z drugimi, ki na Robidišču vodijo turistične dejavnosti.

mn ::

tonttu je izjavil:

In se vedno smo tam, da po 5 stranih ne vemo ali so bili traili legalizirani ali ne, ceprav tvoj "povzetek" pravi da niso bili, hkrati pa pises da ne ves kaj je. Ker point vecine privoscljivih komentarjev je v stilu "lahko se vozis po zemlji nekoga drugega, ne mores pa tega racunati" kar cisto tako nikakor ne drzi (vecina smucisc niso lastniki zemlje, po katerih gredo smucarske proge, niti posledicno vecina LEGALNIH bike parkov niso lastniki zemlje po kateri gredo proge), niti nima veze z vsem skupaj.


Ali ni jasno da niso bili? Če niso bile rešene niti osnovne stvari glede uporabe zemlje očitno. In tudi privoščljivosti mi ne očitaj. Jaz bi mu z veseljem podpisal, in upam da se stvar razreši tako, da se proga vrne. Ker je to dobro za vse. In mogoče bo ravno ta medijska izpostavljenost pomagala?

Nisem pa nikjer pisal, da mora biti lastnik. Pisal sem da je treba služnosti urediti. Recimo primer smučišča izpred 10 let:

https://www.dnevnik.si/1042577462

Utk ::

Ker point vecine privoscljivih komentarjev je v stilu "lahko se vozis po zemlji nekoga drugega, ne mores pa tega racunati" kar cisto tako nikakor ne drzi (vecina smucisc niso lastniki zemlje, po katerih gredo smucarske proge, niti posledicno vecina LEGALNIH bike parkov niso lastniki zemlje po kateri gredo proge), niti nima veze z vsem skupaj.

No vidiš kako si nepismen. Rekli smo da ne smeš tega delat brez soglasij lastnikov. Nič ti ne pomaga niti 99% lastnikov, ker pač tist en lahko ne dovoli in pika. Samo voziš se pa lahko čez tudi če ti ne dovoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

tonttu ::

mn je izjavil:

Ali ni jasno da niso bili? Če niso bile rešene niti osnovne stvari glede uporabe zemlje očitno. In tudi privoščljivosti mi ne očitaj. Jaz bi mu z veseljem podpisal, in upam da se stvar razreši tako, da se proga vrne. Ker je to dobro za vse. In mogoče bo ravno ta medijska izpostavljenost pomagala?

Ne ni jasno ali so legalizirani ali ne. Kot sem napisal, je povsem mozno da je stvar legalizirana, kasneje pa je inspektor ugotovil, da mu manjka en elaborat. Nekdo, ki izdaja dovoljenja tega ni vedel, oz. ni videl da bi preckala cesto in je pac izdal dovoljenje. Pri nasi birokraciji in pri sposobnostih javnih usluzbencev je to povsem mozno. Tako da ne niti pod razno ni jasno.

Utk je izjavil:

No vidiš kako si nepismen. Rekli smo da ne smeš tega delat brez soglasij lastnikov. Nič ti ne pomaga niti 99% lastnikov, ker pač tist en lahko ne dovoli in pika. Samo voziš se pa lahko čez tudi če ti ne dovoli.

Daj raje nehaj no, ker prvo smo o tvoji nepismenosti ze veckrat razpravljali, kot drugo se ti pa zares niti ne sanja ne o cem mislis biti pameten. Ce pot ni legalizirana in nima dovoljenja, se niti voziti ne smes, ne glede na dovoljenje ali nedovoljenje lastnika. To ali imas trail center ali pa ne, pa zars sploh nima veze pri vsem tem, ce pot ni legalizirana. In tudi to je bilo ze parkrat napisano.

WizzardOfOZ ::

hendriks je izjavil:

Šalehar je eden izmed mnogih levičarskih aktivistov, ki so na strani tranzicijske levice, ki je omogočila sprejem takih bedastih zakonov in zbirokratizirala državo do nezavesti.


Ne nakladaj. Tukaj si ga mimo pihnu konkretno.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Ce pot ni legalizirana in nima dovoljenja, se niti voziti ne smes, ne glede na dovoljenje ali nedovoljenje lastnika.

Aha, sej res, ti si tista budala od pravnika, ki za vsako pot na katero zavije s kolesom najprej preveri uradne liste za 30 let nazaj ali je ta pot legalna ali ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

tonttu je izjavil:

In se vedno smo tam, da po 5 stranih ne vemo ali so bili traili legalizirani ali ne, ceprav tvoj "povzetek" pravi da niso bili, hkrati pa pises da ne ves kaj je. Ker point vecine privoscljivih komentarjev je v stilu "lahko se vozis po zemlji nekoga drugega, ne mores pa tega racunati" kar cisto tako nikakor ne drzi (vecina smucisc niso lastniki zemlje, po katerih gredo smucarske proge, niti posledicno vecina LEGALNIH bike parkov niso lastniki zemlje po kateri gredo proge), niti nima veze z vsem skupaj.


Imajo pa pogodbe z lastniki površin!
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

tonttu ::

Utk je izjavil:

Ce pot ni legalizirana in nima dovoljenja, se niti voziti ne smes, ne glede na dovoljenje ali nedovoljenje lastnika.

Aha, sej res, ti si tista budala od pravnika, ki za vsako pot na katero zavije s kolesom najprej preveri uradne liste za 30 let nazaj ali je ta pot legalna ali ne.

Se enkrat in zadnjic... ce si nepismen in ne ves zakaj se sploh gre, ti priporocam da si vsaj tiho in ne pametujes, ter potem ko vidis, da nimas pojma otresas se naprej in zacnes obkladati ljudi z zmerljivkami, ce ze kaksnega argumenta ne znas sproducirati. Ne ni mi potrebno pregledovati uradnih listov za 30 let nazaj. Zakoni, ki tangirajo te stvari, so precej jasni in razen na tistih par legaliziranih trailih po Sloveniji, ja dobesedno jih je par ne 100, 500 ali 5000, je uradno voznja z mtb po poteh prepovedana. To ali kdo spostuje to ali ne, pa niti nima veze. Jaz sem eden tistih, za katere nekateri v tej temi pravite, da za kolesarje zakoni ne veljajo in se ze 30 let vozim po poteh, po katerih se ne bi smel.

Utk ::

Pa ti veš brez uradnega lista ali je neka pot "gozdna cesta" ali "pot" ali "vleka"? V naravi to lahko zgleda vse isto.

Matko ::

same gostilniške debate.

Če je bila že vržena medijska kost za glodanje, bi lahko Mihi tudi nedvoumno napisal, kaj naj bi bilo narobe.

Psst: pred tridesetimi leti se je lahko še popolnoma legalno vozilo po potkah
šele 1995 se izenačilo kolesarje in avtomobiliste
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...

tonttu ::

Utk je izjavil:

Pa ti veš brez uradnega lista ali je neka pot "gozdna cesta" ali "pot" ali "vleka"? V naravi to lahko zgleda vse isto.

Predvidevam da mislis to resno??? Ce ja, potem ti priporocam da si vzames 2 minuti casa in poskusas najti razliko med gozdno cesto, vlako in potjo, ter mogoce, da ce koncno ze enkrat v tvojem zivljenju odpravis v gozd in vidis razliko v zivo.
Ja brez uradnega lista lahko brez problema tudi v naravi precej hitro razlocis kaj je pot in kaj je kaj drugega. Zgolj namig... ce je pot enosledna, potem uradno tam nimas kaj za iskati, razen ce imas sreco in nabases na eno od tistih par legaliziranih trailov, ki so pa vecinoma celo oznaceni. Vlake in gozdne ceste so dvosledne in dovoljene tudi kolesarjem.

fikus_ ::

Mislim da tista uredba iz 1995 ne velja več.
Sedaj je to aktualno (mogoče je še kaj novejšega):
https://www.uradni-list.si/glasilo-urad...

"2.1.2 Ureditev vožnje s kolesi v naravnem okolju"

(vožnja s kolesi v naravnem okolju)
(1) V naravnem okolju je vožnja s kolesi dovoljena po utrjenih poteh, če temu ne nasprotuje lastnik ali upravljavec poti. Za utrjeno pot se šteje pas zemljišča, ki se uporablja za hojo ali vožnjo in je za ta namen tudi utrjen. Vožnja s kolesi izven utrjenih poti v naravnem okolju je dovoljena v primerih iz petega odstavka 28.b člena tega zakona.
(2) Ne glede na določbe prejšnjega odstavka se za vožnjo s kolesi v naravnem okolju po planinskih poteh uporabljajo določbe zakona, ki ureja planinske poti, za vožnjo v gozdnem prostoru v naravnem okolju pa določbe zakona, ki ureja gozdove.
(3) Ne glede na določbo prvega odstavka tega člena in predpise, ki urejajo gozdove, ter predpise, ki urejajo kmetijska zemljišča, je dovoljena vožnja s kolesi v naravnem okolju na podlagi dovoljenja za javno prireditev, ki se izda v skladu z določbami zakona, ki ureja javna zbiranja, na podlagi predhodnega soglasja organizacije, pristojne za ohranjanje narave. Dovoljenje za javna zbiranja in predhodno soglasje organizacije, pristojne za ohranjanje narave, se izda na podlagi drugega do šestega odstavka 28.c člena tega zakona. Organizator javne prireditve je po končani prireditvi dolžan stanje prireditvenega prostora v naravnem okolju v kar največji možni meri vrniti v stanje, kakršno je bilo pred javno prireditvijo.
(4) Vožnja s kolesi je dovoljena tudi v območjih, ki so s prostorskimi akti določena kot površine za šport in rekreacijo in namenjena tudi vožnji s kolesi. Ta območja niso del naravnega okolja.



"iz petega odstavka 28.b člena"

Določbe prvega odstavka tega člena se ne uporabljajo pri:
1. službenih vožnjah za opravljanje občinske redarske službe, javne gozdarske, kulturovarstvene, naravovarstvene, zdravstvene, reševalne in veterinarske službe, lovskočuvajske in ribiškočuvajske službe, inšpekcijskega nadzora, nalog obrambe, zaščite in reševanja, nalog policije, gorskih in jamskih reševalcev ter gasilcev, nalog neposrednega nadzora v naravi in pri delu preiskovalnih sodnikov in državnih tožilcev;
2. gospodarjenju z gozdovi in upravljanju z divjadjo in ribami;
3. opravljanju kmetijskih del;
4. opravljanju čebelarskih del;
5. opravljanju geodetskih del;
6. opravljanju geoloških del;
7. opravljanju znanstveno-raziskovalnih del;
8. odkrivanju in raziskovanju podzemnih jam;
9. urejanju vodotokov in hudourniških območij;
10. vzdrževanju in gradnji infrastrukturnih objektov;
11. zaščiti, reševanju in pomoči ob naravnih in drugih nesrečah;
12. izvajanju nalog Slovenske vojske;
13. pripravi in vzdrževanju vseh vrst smučarskih prog na zasneženi površini ter pri izvajanju nadzora na smučiščih.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

tonttu ::

@Fikus_ poglej si se zakon o gozdovih... tisti je zares problematicen in prepoveduje to kar ta dovoljuje.

fikus_ ::

Tukaj je povzetek:
https://www.gov.si/novice/2022-06-30-vo...

Vožnja s kolesi:

ZON v 28.d členu dovoljuje vožnjo s kolesi v naravnem okolju po utrjenih poteh, če temu ne nasprotuje lastnik ali upravljavec poti. Za utrjeno pot se šteje pas zemljišča, ki se uporablja za hojo ali vožnjo in je za ta namen tudi utrjen. Vožnja s kolesi je dovoljena tudi v območjih, ki so s prostorskimi akti določena kot površine za šport in rekreacijo in namenjena tudi vožnji s kolesi. Ta območja niso del naravnega okolja. Kot določa ZON se za vožnjo s kolesi v naravnem okolju po planinskih poteh uporabljajo določbe zakona, ki ureja planinske poti, za vožnjo s kolesi v gozdnem prostoru v naravnem okolju pa določbe zakona, ki ureja gozdove. Za posameznika, ki krši navedene določbe, je zagrožena globa v višini 100 evrov.

1. odst. 40. člena Zakona o gozdovih (Uradni list RS, št. 30/93, s spremembami) določa, da sta ježa in vožnja s kolesom brez motorja dovoljeni na označenih gozdnih vlakah in drugih označenih poteh na območjih, določenih v prostorskem delu območnega načrta, za kršitev pa je predpisana tudi prekrškovna sankcija. Nadzor določb Zakona o gozdovih je v pristojnosti gozdarskih inšpektorjev.



Treba je upoštevati tudi 19. člen ZPlanP, ki izjemoma dovoljuje vožnjo z gorskimi kolesi po planinskih poteh, vendar le po posebej označenih poteh, ki jih določi minister, pristojen za šport, na predlog skrbnika planinske poti. Nadzor teh določb izvajajo inšpektorji, pristojni za ohranjanje narave, na gozdnih in kmetijskih površinah pa tudi inšpektorji, pristojni za gozdarstvo in kmetijstvo, vsak v skladu s svojimi pristojnostmi. Globe za kršitelje po ZPlanP so od 100 do 1200 evrov.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Utk ::

Zgolj namig... ce je pot enosledna

Če je pot enosledna, po njej niso niti fizično ne morejo in očitno niti niso že dolgo vozili niti traktorji. To ni pot, to je steza.

https://zgs.gisportal.si/javno/profile....

Tu imamo zemljevid gozdnih cest. Če pogledam tu, jih poznam kar nekaj primerov, kjer se cesta uradno konča, v naravi pa od tam naprej ni čisto nobene razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

tonttu ::

Utk je izjavil:

Zgolj namig... ce je pot enosledna

Če je pot enosledna, po njej niso niti fizično ne morejo in očitno niti niso že dolgo vozili traktorji. To ni pot, to je steza.

Ok resno... bodi vsaj tiho ce ne ves kaj govoris. Traktorji se ne vozijo po poteh, pac pa po cestah, kolovozih in vlakah. Definicija poti je precej jasna in ja, je enosledna. Ne zato ker se ze dolgo traktor tam ni peljal, pac pa zato ker se traktor tam SE NIKOLI ni peljal.

Utk ::

No daj mi to definicijo poti. Ker mi imamo po poljih speljane poti, ne cest. Lahko so kolovozi, lahko še to ne, je samo zvožena trava, ali pa steza. In vse so to poti. Kolovoz je pa ena vrsta poti. Po sskj je kolovoz "ozka, preprosta pot". Če bi bila pot zmeraj enosledna, potem bi bilo obratno, pot bi bila bolj ozka in bolj preprosta od kolovoza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

mikhaair ::

fikus_ ::

Isto pisanje, kot je že bilo, nič novega.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

CiClon ::

Je kar precej novih informacij. Ne vem, kaj ti bereš.

fikus_ ::

Npr.?
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

CiClon ::

Celoten spor je bolj detaljno razložen kot je bil v prejšnjih člankih.

feryz ::

Da imajo vaškega kretena, ki iz inata, ker lahko, blokira vse in vsakogar.
Da ne gre za privat zemljišča ampak za zemljišča agrarne skupnosti. Kar je velika razlika.
In da so jih pojahali na podlagi vejic in pik, ker so verjetno tega tipa prej preglasovali.

Praktično v vsaki vasi imaš kakšnega takega kretena. Ni pa vsak tako močan in vztrajen.

fikus_ ::

To, da niso dobili soglasja in da zaradi pritožb še en kmet ne sme pasti krav, je znano že od prej.

PS "ta človek", ki se je pritoževal, je vedel kaj dela in kako se reči streže, domnevam, da je imel tudi VIP pri inšpekciji.

VIP=veze in poznanstva
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

tonttu ::

fikus_ je izjavil:

To, da niso dobili soglasja in da zaradi pritožb še en kmet ne sme pasti krav, je znano že od prej.

Razen ce so soglasje zares imeli, ce je verjeti temu clanku:

Kolesarsko infrastrukturo je zasnoval pred leti skupaj z nekaterimi domačini, soglasje za uporabo zemljišč pa iskal s takrat na novoustanovljenim gospodarskim interesnim združenjem Mravljišče Robidišče pri Agrarni skupnosti Logje-Robidišče. In ga tudi dobil za prosto uporabo poti in vlak za potrebe kolesarjenja.

RedDrake ::

Ja, ga je dobil. In tu je pomemben podatek o tem da gre za parcele agrarne skupnosti (o čimer sem že pisal skoraj na začetku, da je to možno in izjemno problematično).
Namreč agrarne skupnosti so v teoriji super, v praksi pa so praktično _VEDNO_ nesklepčne, ker imajo deleže v njih ljudje, ki že 100+ let živijo v avstraliji, kanadi, zda, ipd ...
Danes je v teh vaseh po 10 ljudi, v agrarni skupnosti je pa v zemljiški knjigi vpisanih 100+ lastnikov.
In je že res, da je 9 od teh 10 ljudi za in so v praksi sklepčni in nekaj podprejo, ampak tisti, ki se obesi na zakon jih bo zhebal, ker tehnično niso bili sklepčni na sestanku.
Imamo isto štorijo pri ženi, kjer ima njena sestra sedaj po pokojnem očetu "dve številki" v agrarni skupnosti. Skupaj je 100+ "številk". Na sestanek pride mogoče trideset ljudi, ki vprašanje če skupaj spacajo 40% delež. Hočejo spremeniti pravilnik, da bi lahko ponovno razporedili deleže, da bi bili smiselni, a po zakonu potrebujejo 75%+ udeležbo. Lol. S tem da so že velikokrat poslali predlog za spremembo zakona pa jih itak noben ne hebe pet posto, ker tistih par 100 kmetavzov itak noben ne rabi šmirglat.

Tako, da, ja lahko imaš soglasje, ampak izkaže se, da tisto soglasje komot ni bilo pravnoformalno veljavno. In potem si v riti. Inšpektor pa _MORA_ slediti črki zakona. Žal.
Agrarne so drugače v teoriji odlična stvar, ampak žal se zakonodaja ni prilagodila realnosti, ki je ta, da ljudje masovno zapuščajo kmečka okolja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

mn ::

mikhaair je izjavil:

Se kakšen detajl več
https://novimatajur.it/attualita/zalost...


Ja, vsebina tega članka precej spremeni zadevo in kakršnekoli kritike na Šaleharjev račun z moje strani umikam.

Če povzamem kakor razumem, je zemljišče v lasti agrarne skupnosti. Zastopniki agrarne skupnosti so dali dovoljenje, ki so ga pa določeni člani izpodbijali.

Torej, dovoljenja predstavnikov lastnikov je imel ko je gradil.

RedDrake ::

Pa še to, kaj sploh so agrarne skupnosti.
To je bilo ustanovljeno za časa Marije Terezije, če se ne motim, in gre v osnovi za neke vrste lokalno samoupravo, a-la občina v kmečkem okolju.
Vsa zemlja, vsi gozdovi, praktično _VSE_, razen kmetij samih je bilo v lasti agrarne, kar pomeni, vseh.
Skupaj so potem to zemljo (tipično gozdovi in še kakšne stvari, kasneje proti koncu AO so bile to tudi gostilne, infrastruktura, ipd ...) obdelovali in "želi" njene sadove.
Recimo v naši agrarni vsako leto poteka žreb za "številke", ki ti določi katera drevesa boš dobil od letnega pomlajevanja / čiščenja gozda. Ta les je recimo prepovedano prodajati in je samo za lastno uporabo (tipično itak drva, ker je nizko kvaliteten).
Vse ceste po vaseh so v lasti agrarne, agrarna skrbi za vodovod (ker proper vodovoda za tistih 50 bajt v hribih itak ni), ki so ga celo sami naredili, ipd ...
Spet, super v teoriji, praksa je pa potem ...

Gregor P ::

mn je izjavil:


Če povzamem kakor razumem, je zemljišče v lasti agrarne skupnosti. Zastopniki agrarne skupnosti so dali dovoljenje, ki so ga pa določeni člani izpodbijali.

Torej, dovoljenja predstavnikov lastnikov je imel ko je gradil.
... le da so ta dovoljenja nična, pravno-formalno neveljavna, če drži, kar pišete o lastnikih neke večje agrarne skupnosti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

Dovoljenja se dobiva od lastnik-a/-ov.
Agrarne skupnosti so bile "obnovljene" po 1991 letu, nekatere hitro, nekatere pozno, sedaj obstajajo. Kot že večkrat in marsikje videno, več ljudi na kupu, več prepiranja in nesoglasij.

Tisto pisanje o 10000€ za elaborat o uporabi državne ceste, toliko ni pokasirala država, ampak večino nekdo, ki je delal elaborat in tega izbere naročnik elaborata.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

bciciban ::

Škoda za projekt.

Naj raje vas oz. regija crkne.
Samo da ne bo nekdo nekaj zaslužil. Smrti greh!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kolesarska steza je za kolesa! (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14220202 (13029) zmaugy
»

Prepoved vožnje kolesarjem po regionalnih cestah (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Šport
22549509 (42798) BigWhale

Več podobnih tem