Forum » Na cesti » Renault Grand Scenic - honest review
Renault Grand Scenic - honest review

blay44 ::

Pa ima kdo kitajski avto. Berem po ruskih forumih, da večjih klumpov ni.
Pri -10 se začne lomiti plastika in odpovedovati elektronika /elektromehanika.
Požarov na električnih pa je tudi že nekaj.
Prav rad bi informacijo iz prve roke. Tko za primerjavo.
Da pa primerajaš Nemca in Francoza istega ranga, je pa mal off.
Prioritete, stil in ukus so popolnoma nasprotne.
Eni zavijejo pocket tehnično brezhibno, drugi pa lepo in uživaško.

Orias ::
@MrStein, sem lastnik grand scenica 4 l.17. Leta 2017 si za 30.000€ dobil novega grand scenica (initiale paris), za okoli 28.000€ scenica z bose opremo. Danes pa dobiš za 30.000 € praktično avto z neko povprečno opremo. Ni neke velike razlike med modeli iz leta 2017 in zdajšnimi modeli, razen cene.
Izpostavil si v prvem postu kar nekaj "problemov", kateri tudi mene malce motijo.
Najbolj moteči za mene so parking senzorji, ki so neodzivni, sploh stranski senzorji.
Ne morem si predstavljati, kaj bi bilo če bi imel še park assist. Na scenicu l.09 so bili parking senzorji dosti bolj odzivni. Da o tistem nadležnem tuljenju parking senzorjev (tudi če avta nimaš v brzini) raje ne omenjam.
.
Jaz sem z njim zadovoljen. Najbolj me je na začetku motilo, ko je avto dosti bolj "trd", v primerjavi z prejšnim scenicom. Sčasoma sem se privadil.
Jaz sem kupil 4 lete starega za 18.000€ (oprema edition one). 30.000€ pa v nobenem primeru že pred 2 leti dal za scenica, ker sem bil lastnik 3 renaultov in sem navajen na vse francoske finte in me skorajda ne more nič več presenetit
Izpostavil si v prvem postu kar nekaj "problemov", kateri tudi mene malce motijo.
Najbolj moteči za mene so parking senzorji, ki so neodzivni, sploh stranski senzorji.
Ne morem si predstavljati, kaj bi bilo če bi imel še park assist. Na scenicu l.09 so bili parking senzorji dosti bolj odzivni. Da o tistem nadležnem tuljenju parking senzorjev (tudi če avta nimaš v brzini) raje ne omenjam.

Jaz sem z njim zadovoljen. Najbolj me je na začetku motilo, ko je avto dosti bolj "trd", v primerjavi z prejšnim scenicom. Sčasoma sem se privadil.
Jaz sem kupil 4 lete starega za 18.000€ (oprema edition one). 30.000€ pa v nobenem primeru že pred 2 leti dal za scenica, ker sem bil lastnik 3 renaultov in sem navajen na vse francoske finte in me skorajda ne more nič več presenetit


Moe_Lester ::
Pa ima kdo kitajski avto. Berem po ruskih forumih, da večjih klumpov ni.
"Kitajski avto" je precej širok pojem. Drugače je MG lani v Sloveniji prodal skoraj 900 avtomobilov, sigurno se najde na kakšnem forumu izkušnje iz prve roke.

Oporabnek ::
VW je za Golfa odstranil konfigurator na spletni strani, prodajajo še samo stare zaloge. Kot kaže je to začetek konca za ljudski avto, za katerega so prosili od 30k dalje. Nič čudnega, ker se je cena skoraj podvojila v nekaj letih. Plače so kot kaže šle previsoko, deli pa so ostali na krizni ceni.

Kawhi ::
Eh no, VW je ravnokar predstavil faceliftanega golfa. Zato verjetno starega ni več za konfigurirat.
https://www.autoexpress.co.uk/volkswage...
https://www.autoexpress.co.uk/volkswage...

val46 ::
Eh no, VW je ravnokar predstavil faceliftanega golfa. Zato verjetno starega ni več za konfigurirat.
https://www.autoexpress.co.uk/volkswage...
Sem na hitro prebral tvoj link in sm mislu da zdej že na aliexpress prodajajo golfe


Orias ::
VW je za Golfa odstranil konfigurator na spletni strani, prodajajo še samo stare zaloge. Kot kaže je to začetek konca za ljudski avto, za katerega so prosili od 30k dalje. Nič čudnega, ker se je cena skoraj podvojila v nekaj letih. Plače so kot kaže šle previsoko, deli pa so ostali na krizni ceni.
Tokrat bom še jaz mal offtopic, glede na to da je tema o Renault Scenicu,
Dejansko je pri vseh znamkah tako. Spomnimo se obdobja plandemije, kjer so morali proizvajalci kljub slabši prodaji poskrbeti za dobiček. Zato so pa tako promoviriali "polprevodniško krizo".
Takrat so se podražali samo polprevodniki pri avtoindustriji. Pri vseh ostalih panogah (računalništvo, mobilna telefonija.... tehnika nasplošno) se cene niso spremenile. Se je nehala plandemija in potem se je na srečo kapitalistov začel še reality šov Ukrajina - Rusija in spet so imeli opravičilo, za visoke cene. Evropski proizvajalci se zavedajo (sploh Nemci), da so jim šteti dnevi in da prihaja obdodje, kjer se bodo karte konkretno premešale. Si upam iti staviti, da bo na tem področju prišlo do velike afere. Evropska avtoindustrija je v celoti odvisna od Kitajske, hkrati pa marsikoga motijo Kitajske znamke avtomobilov, kjer se ne plačuje ime znamke.

MrStein ::
Pa še tole, sem že prej napisal v drugi temi:
Po novem je slovenščina baje obvezna v avtih. Za nazaj itak ne bodo popravljali. Oziroma: saj že ima slovenštino!
Zanimivost: Renault Scenic navigacija v slovenščini ima lep glas, v angleščini pa nekako prekinja. Kot da bi stavek bil zlepljen iz posamezno posnetih besed. (saj mogoče je tako narejeno, ampak drugje se to ne sliši tako očitno kot tukaj)
Slovenski prevod GUI (besedila) je sicer precej ubogi.
Če spelješ, pa so katera vrata odprta, napiše z rdečim "Zategnitev ročne zavore!"
Po novem je slovenščina baje obvezna v avtih. Za nazaj itak ne bodo popravljali. Oziroma: saj že ima slovenštino!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::
Hmm, koliko ponavadi traja baterija v ključu?
Zdaj že drugič jamra "low battery" (torej je enkrat že bilo menjano). Pa avto star manj kot dve leti.
Recimo v Toyoti je bilo menjano tam enkrat na 5 let.
V navodilih piše "približno dve leti". No ja...
Zdaj že drugič jamra "low battery" (torej je enkrat že bilo menjano). Pa avto star manj kot dve leti.
Recimo v Toyoti je bilo menjano tam enkrat na 5 let.
V navodilih piše "približno dve leti". No ja...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()

MrStein ::
Oba sta javila low battery nekje v roku enega leta in bila zamenjana.
Zdaj je en spet javil po nekje 5 mesecih.
Za drugega še preverim.
Zdaj je en spet javil po nekje 5 mesecih.
Za drugega še preverim.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::
Pač je bila zanič baterija že v štartu. Jaz sem kupil že varto, odpakiral, dal v ključ in ni vžgal. Nazaj s staro pa je. Sem vrgel cel paket v kanto, kupil 10 komadov v kiku in jih dal v predal. Če so že zanič, so vsaj poceni in pri roki.

MrStein ::
Ja, ta zadnja baterija je imela eno čudno prasko. Pa neka xy znamka je. Nekaj kot Jysk.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

MrStein ::
Sem preveril in so res neke stare baterije (dejansko iz Jysk-a).
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Orias ::
Ne bom odpiral nove teme, ampak jo bom raje obudil. Zanima me, če so pri scenicu 4 (2016- ) isti vijaki za platišča ( aluminjasta in jeklena) ? Pri prejšnem scenicu (2009) sem imel drugačne vijake za alu platišča.
Na servisu so mi zatrdili, da bi naj bili isti vijaki. Ker sem že lansko leto imel probleme ( na jeklenih in alu platiščih).
Vijake zategnem z t.i. "momentnim ključem" (nastavljen na 12 kg). Pa menjam gume očetu, sosedu, punci pa nobenih problemov že vrsto let. Na mojem avtu pa nikakor nisem moral odtegniti vijakov (zlomil sem 1 ključ, tistega ki izgleda kot križ sem pa zvil). Še kolega v delavnici z pištolo ni moral odtegniti enega vijaka in je moral na koncu v njega vrtat z svedrom.
Na servisu so mi zatrdili, da bi naj bili isti vijaki. Ker sem že lansko leto imel probleme ( na jeklenih in alu platiščih).
Vijake zategnem z t.i. "momentnim ključem" (nastavljen na 12 kg). Pa menjam gume očetu, sosedu, punci pa nobenih problemov že vrsto let. Na mojem avtu pa nikakor nisem moral odtegniti vijakov (zlomil sem 1 ključ, tistega ki izgleda kot križ sem pa zvil). Še kolega v delavnici z pištolo ni moral odtegniti enega vijaka in je moral na koncu v njega vrtat z svedrom.

DamijanD ::
Ne poznam odgovora na vprašanje, ampak se mi je pa pred leti enkrat naredilo, da mi v LJ pri vulkanizerju, kjer sem kupil letne gume niso mogli odtegniti enega vijaka - tako, da sem se domov peljal z mešanim parom gum. Lokalni serviser pa je imel nek custom made ključ (nekako podaljšano) in mu je uspelo odtegnit vijak. Kdaj se vijak zapeče in je problem. A jih kdaj namažeš z mastjo preden jih zašraufaš nazaj?

tony1 ::
Kolesnih vijakov se ne maže, ker bi se ob tem lahko spremenila vrednost navora za primerno zategnitev vijakov (verjetno na manj), prave pa nato ne poznaš.

swar ::
Točno tak avto sem kupil leta 2018, rolo prtljažnika sem dobil v srednji opremi intense,zanj sem plačal cca 21.000€, med korono sem malo spremljal kako so mu v dveh potezah dvignili ceno za 10k€, mu kak kos opreme dodali, zgleda pa tudi odvzeli...Realno pa ni vreden več kot 20k€, mislim da sem nekje videl da je sedaj zunaj že 5 generacija ali pa počasi prihaja...A to ni več scenic kot je bil v verzijah 1-3.

Orias ::
Se popolnoma strinjam. Najbolj "smešna" je bila tista podražitev zaradi "influencerjev". Ko si lahko za 30.000€ prej kupil različico Initiale. Na koncu si pa za tak denar dobil različico intense.
Prodaja novih EV vozil pa tak upada, ker je trg končno začel "delovati", kljub subvencijam. Če nebi "influencerjev" poslušali, danes avtoindustrija nebi imela problemov.
Jaz osebno samo čakam, da si bodo končno Nemci odžagali tisto vejo na kateri sedijo :D :D :D.
Prodaja novih EV vozil pa tak upada, ker je trg končno začel "delovati", kljub subvencijam. Če nebi "influencerjev" poslušali, danes avtoindustrija nebi imela problemov.
Jaz osebno samo čakam, da si bodo končno Nemci odžagali tisto vejo na kateri sedijo :D :D :D.

MrStein ::
Še ena cvetka:
Speljem in začne piskati.
Gledam lučke, gledam ekran, gledam večji ekran... Nič.
Leta 2000 bi to imel za normalno, ampak da pri vseh teh prikazovalnikih ne zna napisati, kaj ga moti...
Šlo je za nepripet pas.
Speljem in začne piskati.
Gledam lučke, gledam ekran, gledam večji ekran... Nič.
Leta 2000 bi to imel za normalno, ampak da pri vseh teh prikazovalnikih ne zna napisati, kaj ga moti...
Šlo je za nepripet pas.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()

MrStein ::
Stavim pivo, da je čist enako kot pri toyoti.
Kdaj prideš pogledati?
Pa piva ne pozabi.
Aha, so ti vmes že drugi razložili. Lahko pa vseeno prideš. Pivo je pivo.
No. Kje si? Pošlješ pivo po pošti?
Pa spet o avtu: da radar ne dela (se prižge lučka) vsak teden enkrat, je normalno. Tako pravijo na servisu. Štajerski avtodom, Maribor.
(ja, sam sem kriv, zakaj pa nisem kupil Toyote)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::
Pošljem, če si do zdaj razvozlal kombinacijo po kateri se lahko spusti šipo brez da daš vsaj kontakt. Če ne, potem imam prav :)

MrStein ::
OK, ti bom narisal...
Lahko pa prideš in sam pokažeš.

Lahko pa prideš in sam pokažeš.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

link_up ::
za pas je lucka, kaj ti bo izpisovalo na konzoli? :)
za baterije pa nabavite renata...te trajajo malce dlje...leto in pol :D pac keyless go konstanto nekaj komunicira
za baterije pa nabavite renata...te trajajo malce dlje...leto in pol :D pac keyless go konstanto nekaj komunicira
In and Out

MrStein ::
Jaz ti lahko samo pokažem, da se ne da brez kontakta. Ampak to veš že sam.
Seveda. In voda je mokra. Nihče ni trdil, da ni.
Saj ne pričakujem resno, da bi forumaš stal za svojo besedo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::
Sploh ne vem zakaj bi nekaj rad od mene. Jaz sem napisal, da dokler ni kontakta, ne grejo šipe dol. Isto kot pri toyoti.
