» »

Hyperloop One je propadel

1 2
3
»

Barbarpapa2 ::

Pozdrav.

Sistemov pritrjevanja tirnic na pragove je kar nekaj. Na "kitajskem" videu sponke vijačijo v betonske pragove, medtem, ko se pri nas uporabljajo delovno "manj intenzivne" Pandrol "špange". Je pa za njihovo uporabo več dela oz. tehnologije vložiti v izdelavo betonskega praga, ker morata vanj biti vdelani dve sedišči za tirnico z luknjo za "pandrol špango":



Lp

Jože

BigWhale ::

Tkole Kitajci mecejo rakete ljudem na glave. Podobno je pri grajenju prog. :>

https://www.youtube.com/shorts/j1b4whvm...

c23po ::

Samo za razsvetlitev: kakšne zveze ima kitajska izgubljena raketa s propadlim Hyperloopom?
Računalniki nimajo spominov.

korenje3 ::

Magic1 je izjavil:

Sej Kitajci so naredili tudi hitro progo na zahod. Problem je, da večina prog tolče konkreten minus, ta zahodna pa se mi zdi, da še 10% načrtovane kapacitete ne doseže. V glavnem vse se da, samo je vseeno treba pomislit, ali ima vedno smisel. En hiter vlak v Bovec verjetno tudi nima smisla.



maš staro sliko. Kitajski naredil 40000km hitrih prog v 10 letih.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Shegevara ::

Bomo videli, če bodo spacali tole do OI 2028

Chalky ::

Algorithm na delu: poglejte si tole metro postajo na Kitajskem. Gre za 4 največjo metro postajo na Kitajskem vendar je kljub temu večja kot katerakoli metro postaja na svetu. 50% vseh metro postaj na svetu je na Kitajskem, Kitajske metro postaje so večje od naslednjih 10 držav skupaj:



Na drugi strani v ZDA je bila pa tole novica tega tedna in sicer se je vse skupaj zgodilo v Filadelfiji:



Tam v Ameriki si jaz sploh nebi upal v podzemno železnico, nekateri pa celo stojijo pred tiri. Na Kitajskem se takšne stvari sploh ne morejo zgoditi ker je vlak zavaroval z vrati oziroma prepreko ki se odpre samo ob prihodu vlaka. To sploh ne moreš primerjati.

Je pa zanimivo da so v New Yorku prejšnji mesec končno postavili in začeli testirati avtomatske ovire za nadzor vstopnic na postaji podzemne železnice. Zdaj je večino ljudi oviro enostavno preskočilo oziroma se splazilo pod njo kar je New Yorku vsako leto prineslo skoraj 300 milijonov izgube.

Zdaj so postavili novejše ampak imajo spet nov problem ker se vrata ne zapirajo dovolj hitro in ko nekod potegne in plača svoj vstop gre potem za njim hitro še ene 5 oseb in se tako spet izognejo plačilu. Res komedija v kakšnem stanju je infrastruktura v ZDA. Da je vse skupaj še bolj smešno se to dogaja v New Yorku "centru sveta".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Chalky ()

c3p0 ::

Chalky je izjavil:


Tam v Ameriki si jaz sploh nebi upal v podzemno železnico, nekateri pa celo stojijo pred tiri. Na Kitajskem se takšne stvari sploh ne morejo zgoditi ker je vlak zavaroval z vrati oziroma prepreko ki se odpre samo ob prihodu vlaka. To sploh ne moreš primerjati.


To sem še v Londonu videl v zgodnjih 2000s, v USA so očitno ostali nekje zadaj. Verjetno ima kaj zraven tudi splošna vedno večja retardiranost prebivalstva.

Chalky ::

Shegevara je izjavil:

Bomo videli, če bodo spacali tole do OI 2028



Nekaj dni nazaj se je pričela gradnja:


Kot kaže so poleg tega izbrali še pravi vlak, tisti prvi je bil precej grd. Izbrali naj bi novi model Siemensa "Velaro Novo".



Postaja v Vegasu bo pa res krasna. Bi se pa zagotovo peljal s tem vlakom skozi puščavo in gorovje do Vegasa. Bo res lep pogled skozi okno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Chalky ()

Fritz ::

gozdar1 je izjavil:

Na kitajskem je stvari tudi precej laže graditi, saj ni nobenih posebnih zakonskih in ostalih ovir. Če je treba preselijo celo mesto, kjerkoli na zahodu je vse to precej dražje in teže izvedljivo.
Poleg tega je velik del zgrajenega na kitajskem nerenatbilen in zgrajen zato, da se vzdržuje rast, seveda se to odraža v enormnem povečanju zadolženosti.

Kup laganja in zavajanja. Od tega, da gradijo ceste in večje objekte okrog hiš, ker jih lastniki nočejo prodati in nimajo drugih možnosti kako bi jih umaknili do tega, da imajo hitre železnice takšen pozitiven učinek na vse ostalo, da je nominativna izguba brez pomena. Še posebej zato, ker je vsa infrastruktura v državni lasti, država je nizko zadolžena in nasploh ne delujejo tako kot delujejo države na zahodu, kjer si zaradi domnevnega prostega trga ne morejo špogati večjih intervencij brez drame v izvršni in zakonodajni veji oblasti.

To je tko, k ste se smejali Maksu Tajnikarju, ko je rekel, da Adria Airways ni tukaj samo zato, da bi delala dobiček, sedaj se pa veselo vozite par sto kilometrov do drugih letališč, ker je promet z Brnika precej okleščen.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hyperloop (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
432133434 (27630) Okapi
»

Virgin Hyperloop opušča prevoz potnikov

Oddelek: Novice / Ostale najave
166178 (4161) gus5
»

Prvi preizkus Hyperloopa v puščavi v Nevadi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7426412 (20982) BigWhale
»

SpaceX gradi prototip cevnega zračnega potniškega prometa v Teksasu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
7330459 (25316) nodrim

Več podobnih tem