» »

Menjava olja, filtrov...

Menjava olja, filtrov...

1 2 3
4
»

Utk ::

Ja ti praviš, da na firmo pa ne plača ddvja. Seveda ga plača.

tony1 ::

Za kupca fizično osebo so cenejše storitve, če mehanik ni zavezanec za DDV.

Za material pa mehanik tebi mora računati DDV v vsakem primeru. (Če ni zavezanec za DDV, ga plača od nakupu materiala, če pa je zavezanec ga pa ne plača (ga pa obračuna tebi), vendar zaradi davčne čarovnije te razlike ne da v žep in ta ni njegov ekstraprofit.

S tem smo se sedaj naučili, da je mehanikova (tudi še kakšen gostinec to kdaj naredi, če je račun višji - večina računa pa je itak material) ponudba, da bo brez računa znesek brez DDVja - navaden nateg za kupca (in utaja davka na dobiček - torej plus v žepu - za obrtnika).

" Torej tebe in mehanika pride ceneje če mehanik kupi dele z DDV, kot če jih vzame na firmo brez DDV ? "

Odgovor je, da je zate v obeh primerih enako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

WizzardOfOZ ::

miko22 je izjavil:

Sem videl že pri dveh menahnikih na ceniku napisano, da zaračuna 15% več, če prineseš svoje dele. Zakaj?


Ker on dobi 40% popusta na dele, tebi zaračuna pa polno ceno. Seveda, če mu ti dele prineseš, tega zaslužka ni, pa te potem bolj obere za delo, da nadomesti izgubo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Blinder ::

Če pomislim, v tem grmu tudi tiči zajec, zakaj ti v trgovinah z avtodeli radi dajo popuste. Verjetno ste že vsi doživeli, da ti rečejo, da je cena toliko pa toliko, ter da ti lahko dajo toliko pa toliko popusta. Ceno nastavijo na 100 &#8364. Stranka ali mehanik pokličejo po telefonu in vprašajo za ceno, dobijo ceno 100 €. Če gre mehanik sam kupit kos, mu na blagajni dajo popust. Če je v slabi veri, tega ne pove stranki ampak ji ga dalje uturi za 100 €.
Pri uradnih servisih je drugače, tam stranka ve, da ima servis maržo na rezervnih delih. Pri privat mehanikih pa je stranki samoumevno, da če reče, da stane kos 100 €, je tudi cena, po kateri je mehanik dobil kos, 100 €
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Utk ::

V resnici je stvar še boljša za mehanike. Manjši mehaniki nimajo registrirane prodaje delov, zato ti uradno morajo prodat del po njihovi nabavni ceni. Uradno. Neuradno dobijo pa konec leta bonus v kešu glede na to koliko robe so nekje kupili, ali pa dobijo vsak tretji kos zastonj, naprej ga pa normalno zaračunajo. To je pa oboje taxfree.

miko22 ::

torej zaključek: vsi mehaniki ki imajo napisano da imaš dodatek, če prineseš svoje dele zaslužijo poleg urne postavke še na delih.
Kakorkoli obračaš...mutna posla.

starfotr ::

Kakšna mutna posla? Če ni izdanega računa so mutna posla. Če je pa izdan račun je pa vse legalno.

gruntfürmich ::

Runner71 je izjavil:

A žene in dekleta vam tudi drugi servisirajo???

Ali jih sami oz pooblaščeni serviserji....

Tele fore bom svoj materijal prnesu k mehaniku, on pa naj samo zamenja....so čisto navadna buča...če je avto v garanciji pa sploh....

Če si sposoben sam nabavit materijal, si ga tudi sam zamenjaj..., če ga ne znaš zamenjat, ga pa ne kupuj sam....

ne pametuj če nisi pameten...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

tony1 ::

"V resnici je stvar še boljša za mehanike. Manjši mehaniki nimajo registrirane prodaje delov, zato ti uradno morajo prodat del po njihovi nabavni ceni. Uradno."

Prvič slišim, da ima tip registrirane dejavnosti kaj zveze s tem, po kakšni ceni lahko material prodajaš. Ob registraciji sem dobil nasvet računovodje, da je pomembno le, da "večina prihodkov pride iz reg. dejavnosti". Očitno je praksa FURS-a, da se s tem pretirano ne obremenjejujo.

Na s.p.ju sam konkretno nisem imel med dejavnostmi nobene trgovine, pa sem material seveda prodajal, z nekaj marže.

Glede porabatov: to je normalna praksa, in jo mora dobavitelj delov seveda računovodsko ustrezno prikazati. Ta popust je ekstraprofit mehanika, ni pa to tax free denar, saj se seveda všteje v njegove prihodke in njegov dobiček.

miko22 je izjavil:

torej zaključek: vsi mehaniki ki imajo napisano da imaš dodatek, če prineseš svoje dele zaslužijo poleg urne postavke še na delih.
Kakorkoli obračaš...mutna posla.


Treba bo odrasti. Tito je že umrl. Na tem svetu za đabe nije više nije ni kod stare babe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Blinder ::

Vse v redu z maržo nad deli, v kolikor je stranka s tem seznanjena.
Da bi pa šel npr. pokosit travo na parceli za 100 eur plus stroške bencina in potem stranki zaračunal bencin po 2 eur/ liter kar tako ker Na tem svetu za đabe nije više nije ni kod stare babe pa ni pošteno.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

m0LN4r ::

mugen999 je izjavil:

Na racun ti bojo barabe napisali, "stranka prinesla svoje olje". Če nebo z avtom do konca garancije nič narobe bo vse kul. Samo ce pa motor zariba(seveda zaradi fabrske napake) in bos hotel uveljavit garancijo ti bodo pa ravno ta racun pomolili pod nos. Ce bo bos hotel usajat ti bodo rekli, toži nas. In če jih boš tožil, boš moral ti na sodišču dokazat, da je bilo tvoje prinešeno olje enakovredno originalnemu katerega imajo na servisu. Kar je praktično nemogoce dokazat. Ne trdim da bi se sigurno dogodki tako odvijali, ampak predvidevam da bi bilo tako.

Tocno tako in nikakor drugace. Oni garancijo zavrnejo, ti pa bos moral dokazat, da nisi v flasi prinesel soncnicno olje od pomfrija.

Pa se to mora clovek sam dobro pazit, recimo obstaja fake olje shell helix in orginal.

PS: Tut barvo za lase lahk k frizerju neses ?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

starfotr ::

Če bi bili servisi pametni, bi vzeli vzorec prinešenega olja in ga na stroške stranke dali v analizo. Nato pa dali to analizo stranki.

Tako bi bila stranka krita in tudi servisi.

Saj beton, asfalt in vse vgrajene materiale tudi vzorčijo.

Zaupati je fino. Še bolje je pa preveriti.

Utk ::

Prvič slišim, da ima tip registrirane dejavnosti kaj zveze s tem, po kakšni ceni lahko material prodajaš. Ob registraciji sem dobil nasvet računovodje, da je pomembno le, da "večina prihodkov pride iz reg. dejavnosti". Očitno je praksa FURS-a, da se s tem pretirano ne obremenjejujo.

Aha, potem je čist vseeno ali imaš registrirano recimo trgovino na drobno z rezervnimi deli ali nimaš. Nobenih drugačnih pravil ni zarad tega glede vodenja zalog, nabave, računov, ddvja, sploh če nisi zavezanec zanj, itd. Odpreš sp in delaš kar češ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

Mislite da vam uradni servisi lijejo v avte super duper oh in sploh olja?! Kupijo najcenejše, ki ustreza specifikacijam, cele sode, vam pa zaračunavajo malo manj kot tekoče zlato.
Zraven prinešenega olja pa nočejo uporabiti, ker ni dodaten profit, se zgovarjajo na garancijo,... podobno velja za dele.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

IL_DIAVOLO ::

Na novo se napise kaj spada pod garancijo. Motor se precrta.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

blackbfm ::

Če bi bili servisi pametni, bi vzeli vzorec prinešenega olja in ga na stroške stranke dali v analizo. Nato pa dali to analizo stranki.

Tako bi bila stranka krita in tudi servisi.


krit pred čem? tudi če servis zajebe bo skušal krivdo zvalit na stranko

:))

zato so te garancije totalni bullshit.. da bo ravno crknil motor ali glavni sklopi avta je mal verjetn, kar pa je manjseg je pa potrošni material

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

starfotr ::

Nič se ne črta. To je zavajanje potrošnikov s strani servisov.

Na uradnih servisih morajo vgraditi rezervne dele iz uradnega vira - to je proizvajalčeva servisna veriga in seveda isto velja tudi za olje.

Glede kakovosti olja ne morejo oporekat, če imaš vzorec in laboratorijsko poročilo.

tony1 ::

Blinder je izjavil:

Vse v redu z maržo nad deli, v kolikor je stranka s tem seznanjena.
Da bi pa šel npr. pokosit travo na parceli za 100 eur plus stroške bencina in potem stranki zaračunal bencin po 2 eur/ liter kar tako ker Na tem svetu za đabe nije više nije ni kod stare babe pa ni pošteno.


Ni legitimno, je pa zakonito. Vsaj Tržni inšektorat tako trdi.

V praksi se to redko pojavlja, kakšen uradni servis pa si le privošči kaj takega, sploh pri kakšnih malih rečeh, kot je potrošni material, kjer nepozorna stranka tega ne vidi. Ali pa, če gremo v računalniške vode, tako so prodajali nove hude proce, ki jih je bilo težko dobiti.

V praksi pa bi kosec trave dobil rabat pri nakupu cele cisterne bencina in ti ga nato zaračunal po ceni za obične smrtnike.

" Aha, potem je čist vseeno ali imaš registrirano recimo trgovino na drobno z rezervnimi deli ali nimaš. "

Mešaš zadeve, dihaj. Taka trgovina je seveda regulirana, predvsem zato, ker je olje nevarno za okolje.

"Nobenih drugačnih pravil ni zarad tega glede vodenja zalog, nabave, računov, ddvja, sploh če nisi zavezanec zanj, itd. Odpreš sp in delaš kar češ."

Ne, ni posebnih pravil. Če nisi imel nikoli s.p.ja, pusti ego pred vrati teme...

Dokler prodajaš računalniške dele, in obračunavaš DDV strankam kot je treba (pa če si ali nisi zavezanec) ter plačuješ davke, in narediš tistih bogih nekaj 10 jurjev prometa letno, te v praksi FURS pusti pri miru.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tony1 ()

Utk ::

Ne vem zakaj imamo potem standarde za trgovine. Ti doma odpreš sp programiranje in normalno na hodniku prodajaš grafične kartice.
V praksi je furs pri vsakem avtomehaniku in vulkanizerju vsako leto, brez skrbi, pri programerjih pa pač ne.

IL_DIAVOLO ::

starfotr je izjavil:

Nič se ne črta. To je zavajanje potrošnikov s strani servisov.

Na uradnih servisih morajo vgraditi rezervne dele iz uradnega vira - to je proizvajalčeva servisna veriga in seveda isto velja tudi za olje.

Glede kakovosti olja ne morejo oporekat, če imaš vzorec in laboratorijsko poročilo.


Avto pod garancijo se opravlja po pravilih AH, ki ti je avto prodala in tudi garantira s podpisom, da je bilo servisirano po navodilih proizvajalca.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

mirator ::

Tukaj ste pa razvili kar dve temi. Prva tema je redni servis avtomobila oz.menjava olja, druga pa ddv.
Sedaj, olje si lahko menja vsak sam (seveda v odvisnosti od njegove ročnosti). Nakup olja in ga potem dati serviserju je brez veze, ker v nobenem primeru ne bo prihranka, lahko pa je veliko škode. Tudi menjava filtrov je lahko v lastni domeni, če to obvladaš (ne samo da misliš, da obvladaš).
Seveda pa imajo mehaniki to srečo, da avtomobile rabimo vsi (tako kot tudi zdravnike) in potem težko dobiš kvalitetnega, zaupanja vrednega avtomehanika, ki ti bo storitev naredil ceneje oz. poceni.
Kar se tiče ddv. Če si zavezanec za plačilo ddv, potem v obračunskem obdobju obračunaš vstopni in izstopni ddv. Če nastane razlika (ali pozitivna ali negativna) jo moraš ali plačati ali pa dobiš povrnjeno. V vsakem primeru si osebi, ki ni davčni zavezanec, dolžan pri storitvi zaračunati tudi ddv. Pri gotovinskem plačilu brez računa profitira samo avtomehanik.
Seveda pa lahko kakšen avtomehanik poračuna z gotovino brez ddv (češ da bo za stranko ceneje), vendar potem prav gotovo ni vgradil novih rezervnih delov. Jaz ravno zato (kar zaupanja vredni avtomehaniki tudi delajo) zahtevam vračilo dotrajanih zamenjanih delov.

tony1 ::

Utk je izjavil:

Ne vem zakaj imamo potem standarde za trgovine. Ti doma odpreš sp programiranje in normalno na hodniku prodajaš grafične kartice.
V praksi je furs pri vsakem avtomehaniku in vulkanizerju vsako leto, brez skrbi, pri programerjih pa pač ne.


Saj je očitno, da nek tak s.p. o katerem govorim, nima fizične trgovine, še spletne štacune ne.

tony1 ::

" Seveda pa lahko kakšen avtomehanik poračuna z gotovino brez ddv (češ da bo za stranko ceneje), vendar potem prav gotovo ni vgradil novih rezervnih delov. Jaz ravno zato (kar zaupanja vredni avtomehaniki tudi delajo) zahtevam vračilo dotrajanih zamenjanih delov. "

Da ti mehanik pokaže stare dele je dobra praksa in večinoma se je vsi kar držijo. Ne vem pa če ti sploh smejo vse vrniti, vsaj kar je umazano od olja verjetno ne.

Sicer pa je po mojem ta strah o starih delih popolnoma odveč. A veš kaj naredijo? Mehanik te nove dele kupi pri dobavitelju kot fizična oseba (seveda plača DDV), dobi pa povsem isti rabat kot, če bi kupil material "na firmo". Nato ti jih vgradi "brez računa", naivna stranka pa seveda ne ve, da je DDV vsaj na material še kako plačala.

V živo sem doživel auspuh majstra, ki je povedal, da bo račun 100 EUR, če da brez računa. Pa sem zahteval naj napiše račun... Ko sem prevzel avto, je bil račun (za fizično osebo) ravno tako 100 EUR. Obračunana DDV in račun iz davčne blagajne. Smešne scene.

Še enkrat je treba poudariti kar si napisal, ker še kako drži: "Pri gotovinskem plačilu brez računa profitira samo avtomehanik."

mirator ::

tony1 je izjavil:

Da ti mehanik pokaže stare dele je dobra praksa in večinoma se je vsi kar držijo. Ne vem pa če ti sploh smejo vse vrniti, vsaj kar je umazano od olja verjetno ne.

Zakaj ne bi smel vrniti? To da ti pokaže ni nič, ker ti lahko pokaže tudi del, ki ga pri tebi ni zamenjal, ti ga pa je zaračunal.

Utk ::

Veš kako se legalno deponira tak rezervni del? Tako da ga vrneš tam kje si ga kupil oz. so ti ga zamenjali. Kar je pa pri - ta-da- avtomehaniku.

On ti ga lahko vrne, ampak ti ga moraš pa potem imet doma dokler ga spet ne neseš nazaj k njemu. Samo da ga takrat več ni nujno dolžan vzet, ker ti ni tega prodal, ampak tistega, ki ga imaš v avtu.

To vem pa tako, ker sem ga kar redna stranka na smetišču in mi je reku, da mi tega ne bi smel vzet, ampak ok, je vseeno vzel, samo da naj bi nesel tam kjer sem kupil...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

tony1 ::

mirator je izjavil:

tony1 je izjavil:

Da ti mehanik pokaže stare dele je dobra praksa in večinoma se je vsi kar držijo. Ne vem pa če ti sploh smejo vse vrniti, vsaj kar je umazano od olja verjetno ne.

Zakaj ne bi smel vrniti? To da ti pokaže ni nič, ker ti lahko pokaže tudi del, ki ga pri tebi ni zamenjal, ti ga pa je zaračunal.


Ker bo Gretina puberteta spet zamudila... ;) Tveganje seveda vedno je, kot pri vsakem poslu. Sčasoma bo to tako, da boš ob računu dobil še video z narejenim delom... Nekoč.

m0LN4r ::

Tiste tri al stiri servise, ko imas avto v garanciji pac pozres tistih par evrov in nardis, da nebo kak zajeb pozneje pa odvetniki.
Ne splaca se.

Po garanciji pa itak menjas sam, pa vlijes not Spar Budget olje pa je.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

BCSman ::

In koliko folk preplača uradne servise zaradi nekih 7 letnih garancij in podobnih iznajdb za striženje kupcev?

blackbfm ::

In koliko folk preplača uradne servise zaradi nekih 7 letnih garancij in podobnih iznajdb za striženje kupcev?


za polovico novga avta:))

Utk ::

Vprašaj tiste, ki so tudi tu odpirali teme ko so jim zaribali 5 do 7 let stari fordi in volkswagni, brez garancije in brez uradnih servisov, oni imajo to izračunano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

gruntfürmich ::

blackbfm je izjavil:

In koliko folk preplača uradne servise zaradi nekih 7 letnih garancij in podobnih iznajdb za striženje kupcev?


za polovico novga avta:))

brez skrbi da ne. takšno škrtarjenje pri avtih se po navadi gre folk, ki si kupi predrag avto. takšnih pa je v sloveniji večina kupcev 'premium' nemških avtov.
skratka prišparajo manj kot nekdo ki kupi novo dačijo in jo vedno pelje na uradni servis...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

blackbfm je izjavil:

In koliko folk preplača uradne servise zaradi nekih 7 letnih garancij in podobnih iznajdb za striženje kupcev?


za polovico novga avta:))

Se vidi da nekaterim res ne seže dlje kot do šanka :)

Pri mojem korejskem mlinčku preplačam uradni servis enkrat na leto za ene 50eur, za toliko me "nategnejo" pri ceni olja (ki ga tankajo iz soda).
Pri kozolčarju bi bila razlika še mičkeno večja, ampak že pri zgornjih 50 bi moral prišteti vsaj test zavor in amortizerjev, ki ga na uradnem naredijo, pri "poluradnem" registriranem, četudi bhs, servismax, carfix... pa sigurno ne. Pa bi pri poluradnem ali pri kozolčarju dobil neoriginal filtre in olje (pa preden se kdo zapiči, vem da v praksi skoraj ni razlike, ampak malo jo pa je).

Pa recimo da preplačam 100eur, v 7 letih je to manj kot letno zavarovanje (polni kasko in vsi popusti).
Do polovice novega avta manjka še krepko prek 10 jurčkov.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

IL_DIAVOLO ::

Nov avto je drag zaradi zavarovanja in lizinga, ne toliko zaradi uradnih servisov.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

blackbfm ::

Pa recimo da preplačam 100eur, v 7 letih je to manj kot letno zavarovanje (polni kasko in vsi popusti).
Do polovice novega avta manjka še krepko prek 10 jurčkov.


pa ti si res majstr, vse uradno poštempljano, zavarovano pa še rok si ne rabiš mazat

m0LN4r ::

BCSman je izjavil:

In koliko folk preplača uradne servise zaradi nekih 7 letnih garancij in podobnih iznajdb za striženje kupcev?

Ne dosti.
Kaj pa das v pet letih? Vseskup jurja?
Ce se ti kaj pokvari okol motorja mehansko, to bo pa par jurjev
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mugen999 ::

Ja če imaš recimo kio v usa, se ti gotovo splača ohranjat garancijo koliko se le da. Na youtubeu se amerikanci pogovarjajo kako veliko ima kia tam motorjev na zalogi, ker baje ogromno kiam pod garancijo zamenjajo cel motor. Vzrok je pa v glavnem da začnejo piti vseskozi več olja. Verjetno je v evropi dosti boljše, saj ni nikjer slišat da bi kiam na veliko motorje manjavali. Starejši bencinski 1.4 atmosferci so celo neuničljivi.

Utk ::

Kdo pa pri nas naredi s kio 200,000 km v garanciji...
Pa tudi če začne pit olje, to je vse znotraj normale, dokler ne vidiš curka iz mašine.

WizzardOfOZ ::

mugen999 je izjavil:

Ja če imaš recimo kio v usa, se ti gotovo splača ohranjat garancijo koliko se le da. Na youtubeu se amerikanci pogovarjajo kako veliko ima kia tam motorjev na zalogi, ker baje ogromno kiam pod garancijo zamenjajo cel motor. Vzrok je pa v glavnem da začnejo piti vseskozi več olja. Verjetno je v evropi dosti boljše, saj ni nikjer slišat da bi kiam na veliko motorje manjavali. Starejši bencinski 1.4 atmosferci so celo neuničljivi.

zato ker ne širijo tega naokoli. vsaj 3 poznam, ki so jim na 1.7 sportage menjal mašino pri nas. drugje je pa verjetno enako.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

IL_DIAVOLO ::

Na reddit je cel kup problemov z gdi motorji.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

m0LN4r ::

Kakorkoli, zdaj bos jurja prisparal zato, da reskiras, ce je kaj bos pa dal par jurjev.
Potem boljse kupit avto za jurja manj.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Blinder ::

MadMax je izjavil:




Pa recimo da preplačam 100eur, v 7 letih je to manj kot letno zavarovanje (polni kasko in vsi popusti).
Do polovice novega avta manjka še krepko prek 10 jurčkov.


700 € jih boš preplačal že, če boš moral narediti velik servis.
Koliko plačaš v povprečju običajen servis?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

MadMax ::

160EUR.
Veliki servis? Ketno ima.
Preden bo imel 100k bo iz garancije, pol bomo pa kozolčarje iskali ;)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

WizzardOfOZ ::

MadMax je izjavil:

160EUR.
Veliki servis? Ketno ima.
Preden bo imel 100k bo iz garancije, pol bomo pa kozolčarje iskali ;)


A vodne pumpe tudi ne menjaš?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

tony1 ::

Na japoncu je pred 200 jurji/12 let ne diram ni štapom. Je pa modro vsake toliko preveriti, da o-ring ne rosi in da nima lufa.

Ko bo imela v riti 12 let pa odprem internet in preverim izkušnje tistih, ki se z dotičnim avtom več vozijo, če bi lahko menjavo podaljšal do 300k...

MadMax ::

WizzardOfOZ je izjavil:

MadMax je izjavil:

160EUR.
Veliki servis? Ketno ima.
Preden bo imel 100k bo iz garancije, pol bomo pa kozolčarje iskali ;)


A vodne pumpe tudi ne menjaš?

Kaj naj jo menjam na 25k, ali kaj?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

WizzardOfOZ ::

Napisal si da ima ketno, da kao ni velikega servisa zaradi tega. Vsaj tako sem jaz razumel.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Utk ::

Sej ga nima.

IL_DIAVOLO ::

MadMax je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

MadMax je izjavil:

160EUR.
Veliki servis? Ketno ima.
Preden bo imel 100k bo iz garancije, pol bomo pa kozolčarje iskali ;)


A vodne pumpe tudi ne menjaš?

Kaj naj jo menjam na 25k, ali kaj?


Nimas subaruja, tako da ne.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

MadMax ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Napisal si da ima ketno, da kao ni velikega servisa zaradi tega. Vsaj tako sem jaz razumel.

Pozabil si prebrat cel prispevek in ga smiselno razumet. (hint: beri glede 100k)

Sicer pa kot da pumpa košta bogastvo. Pri kozolčarju zamenjana za slabih 100eur (pumpa 50, liter antifriza, nekaj za roke), na uradnem pa? Ocenjujem na 200, 250 max.

Pa pri velikem servisu marsikdo pozabi upoštevat, da če odšteješ ceno rednega malega servisa (ki je takrat pač del velikega) tudi veliki ni spet taka strahota.
Če imaš pa malce zanemarjen avto, pa pri velikem menjaš še sveče, filter goriva in kabine, antifriz, zavorno t., morda še kake ploščice/diske/par amortizerjev, potem pa ja, se je takega servisa res za ustrašit :)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena materiala na avto servisu (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
24822064 (5933) starfotr
»

Menjava olja pri dizlu. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16423245 (11122) m0LN4r
»

Kaj še preventivno menjat na malem servisu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
648443 (3662) Blinder
»

Servis avta (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28851265 (23313) blackbfm
»

Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6911839 (10421) bbbbbb2015

Več podobnih tem