Slo-Tech - Spotify bo zadel še tretji val odpuščanja letos, ki pa bo precej večji od prvih dveh. Januarja so odslovili 600 zaposlenih, junija še 200, to pot pa jih bo moralo oditi še 1500. To pomeni, da je Spotify letos izgubil že skoraj četrtino zaposlenih. Razlog so težavne razmere na trgu, ki podjetje silijo v rezanje stroškov. Izvršni direktor Daniel Ek je dejal, da Spotify žal ni otok v siceršnjem dogajanju na trgu. Gospodarska rast se je upočasnila, denar se je podražil, rast naročnin se je upočasnila. Zato bodo odpustili 17 odstotkov zaposlenih, ki bodo dobili v povprečju pet plač odpravnine.
Dodaja, da bo med njimi veliko sposobnih, talentiranih in marljivih zaposlenih, ki so trdo delali v podjetju, a da realnosti podjetje ne more ubežati. Varčevalni ukrepi sicer trajajo že celo leto in so zajeli tudi odpoved številnih načrtovanih oddaj. Stroški so namreč v zadnjem času hitro rasli, čemur so prispevali tudi dragi projekti, kot so podcasti z nekdanjim ameriškim predsednikom in njegovo soprogo ter mlajšim sinom britanskega kralja in njegovo soprogo.
V prvih treh kvartalih tega leta je Spotify ustavil 370 milijonov evrov izgube, kar je sicer manj kot lani. Zadnji kvartal je bil celo minimalno pozitiven (35 milijonov evrov). Dodajmo, da je Spotify poleti podražil naročnino, kar je še eden izmed ukrepov za izboljšanje rezultata. Osnovna naročnina sedaj stane 6,5 evra, Premium Duo je devet evrov, Premium Family pa 11 evrov.
Kaj pa ima Tidal, kar Spotify nima za 6.5EUR? S tem da Spotify lahko komot uporabljaš zastonj. Tidal je smiselen zgolj če lahko izkoristiš premium verzijo.
Marljivo so delali vsak dan po osem ur od ponedeljka do petka
Kaj pa naj bi, poslali otroke v rudnik za 16 ur dnevno? 8 ur je normalni delovnik - po stoletju sindikalnega boja za pravice delavcev. A pričakuješ, da bodo vsak dan dali še pol litra krvi za delodajalca?
Marljivo so delali vsak dan po osem ur od ponedeljka do petka
Kaj pa naj bi, poslali otroke v rudnik za 16 ur dnevno? 8 ur je normalni delovnik - po stoletju sindikalnega boja za pravice delavcev. A pričakuješ, da bodo vsak dan dali še pol litra krvi za delodajalca?
Mislim, da je bilo njegovo vprašanje v smislu, kaj počne 1500 zaposlenih na streaming platformi. Ker programerjev rabiš 50.
Marketing oddelek je lahko poljubno velik. Verjetno so tudi dosegli plato in sedaj se opimizira. V času rasti imaš lahko viške zaposlenih. Četudi količina naročnikov še vedno narašča, zna bit da se pripravljajo na slabše čase, ali pa so jih delničarji pritisnili, da začnejo služit.
Marljivo so delali vsak dan po osem ur od ponedeljka do petka
Kaj pa naj bi, poslali otroke v rudnik za 16 ur dnevno? 8 ur je normalni delovnik - po stoletju sindikalnega boja za pravice delavcev. A pričakuješ, da bodo vsak dan dali še pol litra krvi za delodajalca?
Mislim, da je bilo njegovo vprašanje v smislu, kaj počne 1500 zaposlenih na streaming platformi. Ker programerjev rabiš 50.
No, če smo tako utilitarni, potem je pravo vprašanje, zakaj sploh kdorkoli potrebuje Spotify. Ker zadostuje en program na radiu. Ali zakaj imajo razen pekov v pekarni zaposlenega še kogarkoli (čeprav je pri pekih v pekarni vprašanje bolj na mestu kot vprašanje pri programerjih na platformi za glasbo)
Mislim, da je bilo njegovo vprašanje v smislu, kaj počne 1500 zaposlenih na streaming platformi. Ker programerjev rabiš 50.
A lahko poves kaksne so tvoje izkusnje s streaming platformami, da ves, da rabis samo 50 programerjev, da drzijo pokonci Spotify as a service?
Ugibal sem: 20 na coru produktu (streaming+prediction), 20 na mobilnih aplikacijah in 10 devopsov. Lahko, da se motim za faktor 2. Ampak sigurno pa ne za faktor 30 ali?
V teh gromozanskih firmah ala google, twitter, sportify je sigurno več kot polovica ali kar 3/4 takih, ki samo mešajo meglo.
Dejansko lahko te platforme preživijo z dovolj inženirji da držijo pokonci serverje, ljudi za optimizacijo softwara, par čistilk pa je to to.
Pri tem se spomnim na mlado gospodično, ki je delal v googlu in je posnela kako zgleda njen dan. Od celega delovnega dne je delala kake 2 urici pa še to totalno irelevantne zadeve. Itak je v roku 1 tedna bila odpuščena in potem še naprej jokala hehe
Spotify je drugače zelo "napredna" firma, tako da definitivno je bilo veliko folka tam bolj kot nekakšna kvota. Ironija je ... da ti niso prvi pri odpuščanju.
ja verjetno mora nekdo urejat zbirko 100 miljonov komadov, poleg razvoja platforme, aplikacij.. sklepam
Zakaj bi uporabljal Spotify, če imaš na voljo Tidal?
če že plačuješ je youtube premium boljši deal
Se strinjam. Nisem naročnik na nobeni streaming platformi, izjema je YouTube Premium, Kjer vsaj zaenkrat v taisti paket zraven spada tudi Google Music. Pa še to zgolj za to, ker dejansko ne gledam TV-ja razen YouTube na smart TV-ju in je v free različici nenormalno število oglasov. Ampak razumem. Moram plačati, da ne vidim oglasov, razumljivo. Ampak zato tudi nimam TV v paketu preko svojega ISP-ja, ker majke mi, da ne bom plačeval za TV subscription in zraven gledal še oglase. RTV prispevek pač moram plačevati, ker je tako, kot je, na srečo ni mi jih pa seveda treba gledati, ker so tako nizkotni, da pobirajo subscription in predvajajo še oglase. Djmo zdaj ali eno ali drugo.
Dejstvo pa je, da sicer so izjene, ampak povprečna ekonomija delničarstva, Stakeholderism, slej kot prej pripelje do tega sranja. Vsi delničarji pričakujejo neskončno gospodarsko rast vsako četrtletje in hude dividende. In če ni povečevanja dobička preko povečanja števila subscrajberjev, se pač dvigujejo cene. In ker se to hkrati dogaja na tisočih področjih, ljudje odpovedujejo naročnine storitev in v tem začaranem krogu to povzroča, da se cene dviguejo v nebo in dogajajo odpuščanja delavcev. Ker pač sistem nenehnega dvigovanja cen in zabetoniranja višine osebnega dohodka pač ne more delovati na dolgi rok. Za razliko od korporacij, vsak kmet ve, da ne bo nič iz zemlje prilezlo, če ne boš vanjo zmetal nekaj sadik, semen in gnojiva.
"The best portion of a good man's life is his little,
nameless, unremembered acts of kindness and of love."
- William Wordsworth
V teh gromozanskih firmah ala google, twitter, sportify je sigurno več kot polovica ali kar 3/4 takih, ki samo mešajo meglo.
močno dvomim da bi turbo kapitalisti imeli 3/4 ljudi zaposlenih ki "mešajo meglo", "nič ne delajo"..
Imajo. Takoj ko organizacije preseže neko številko zaposlenih, se začne manjša produktivnost. Mišljeno kot če 50 zaposlenih naredi delo za 40 oseb, potem 200 zaposlenih ne naredi delo za 160 ampak recimo za 80. Izmisljene stevilke, ampak pove point.
Tudi na Xju je letelo ogromno ljudi, nekaj problemov so imeli, sicer pa dajejo ven featurerje 10x hitreje kot so jih prej.
Retail investor, Simp, Crypto analyst, Cardano hejtr
Ne odgovarjam na DM.
Ampak zato tudi nimam TV v paketu preko svojega ISP-ja, ker majke mi, da ne bom plačeval za TV subscription in zraven gledal še oglase.
To je tako: Plačuješ internet, da lahko sprejemaš vsebine (zraven seveda spada TV in proplus dajatve, ker pač .... je mus in baje vsi rabijo trojčke!). Potem ko imaš internet, plačuješ youtube, da ne gledaš oglasov. In pogledaš nek video, navodila, karkoli - pa ti tam notri oglašuje svoje dodatne zadeve. - Plačuješ, da lahko plačuješ, da lahko gledaš še oglase. - Ali pa plačuješ, in gledaš oglase da lahko gledaš potem še več oglasov.
Enako recimo na Tunein, ti predvajajo svoje oglase, da lahko potem poslušaš radio na katerem vrtijo oglase.... (mogoče na polurni poti domov celo zaslediš kaj glasbe, seveda komercialne)
da se vrnem nazaj k proplus prispevku ki ga plačuješ zraven ISPju: ti za tvoj dnar predvajajo oglase, ter oglašujejo še njihov portal, kjer je še več oglasov.
Ampak zato tudi nimam TV v paketu preko svojega ISP-ja, ker majke mi, da ne bom plačeval za TV subscription in zraven gledal še oglase.
To je tako: Plačuješ internet, da lahko sprejemaš vsebine (zraven seveda spada TV in proplus dajatve, ker pač .... je mus in baje vsi rabijo trojčke!).
Nič ni mus. Imam internet brez ostale "krame". FFTH, ugodna cena*
* vsaj bila nazadnje, ko sem primerjal, mogoče zdaj že dobiš za manj
PS: Navadna ponudba, nič skritega. A1 Fix net
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Ugibal sem: 20 na coru produktu (streaming+prediction), 20 na mobilnih aplikacijah in 10 devopsov. Lahko, da se motim za faktor 2. Ampak sigurno pa ne za faktor 30 ali?
Torej nimas pojma in mal ugibas? Ne ves pa niti ne koga bodo odpustili, zakaj, in kaksni so profili teh ljudi. A si ze kdaj videl kako se v vecjem podjetju razvija programska oprema? Ker deluje kot da nisi in da nimas pojma kako to gre.
Ne razumete, da je v teh firmah samo majhen del ljudi programerjev. Večino zappslenih predstavlja marketing in komerciala, ker je treba zadevo tržit in prodat.
Glej, ce vi nimate pojma kaj so delali ljudje na Spotifyu je to vas problem. A je blo prevec ljudi tam? Ne vem, mogoce. Ampak taksne izjave so resnicno butaste, no.
A resnicno mislite, da je Spotify samo en servis kjer delajo nek streaming platform in to bi lahk delala pescica ljudi + nekaj marketinga?
Dajte povedat potem kdo se pogaja z zalozbami? Kdo dela trzne raziskave? Kdo se ukvarja z analitiko? Kdo se ukvarja s pokrivanjem zakonodaje v razlicnih regijah? Kdo se ukvarja z internim ITjem, ki skrbi, da stvari v pisarnah delajo tako kot treba? Kje je potem se ves dizajn za mnozico razlicnih naprav z uporabniskimi vmesniki. Testiranje za vse te naprave. User experience raziskave. Middle management za vse te ljudi. Da o samih core stvareh niti ne govorimo. A je ze kdo probal kdaj kak mp3 stream dekodirat? A je ze kdo probal servirat mp3 stream milijonom hkratnim uporabnikom? A je ze kdo probal narest kak streaming API, ki ga lahko podprejo razne "domaci kino naprave", streaming API, ki mora podpirati naprave, ki so bile narejene 15 let nazaj in naprave, ki bodo narejene cez tri leta. A je kdo kdaj probal vrinit reklamo v nek stream? A smo se kaj pozabili? Seveda. Kje so se vsi deli za content ingestion. Spotify ima preko 100 milijon skladb in drugega poslusljivega materiala. Kdo vse to uploada in kdo naredi vso potrebno programsko opremo za to? Kdo ima kontrolo nad vsemi avtorskimi pravicami? Katero verzijo katerega komada lahko vrtim v drzavi X?
Spotify ima pol milijarde aktivnih uporabnikov od tega jih je 200 milijonov placljivih.
Kaj zavraga ima toliko tisocev ljudi delat na spotifyju?!?
Pismo ja potem pa ni cudno da je na youtubu toliko videov "daily life of smth" kjer vecino videa ljudje kazejo kako jedo cel dan in imajo kak stand up meeting.
Meni je bolj to zanimivo: "Stroški so namreč v zadnjem času hitro rasli, čemur so prispevali tudi dragi projekti, kot so podcasti z nekdanjim ameriškim predsednikom in njegovo soprogo ter mlajšim sinom britanskega kralja in njegovo soprogo." - kako lahko "eni" podcasti tolk obremenijo firmo - in in kdo je mislil, da bodo ti podcasti prinesli plus, ker pomoje večina uporabnikov spotifyja hoče poslušat muzko...
Ker ne vedo, kaj se bo prijelo in kaj bo in v prihodneje. Glede na trenutno popularnost podcastov, se mi zdi da jih težko zanemarijo. Pa težje ostaneš na vrhu, če si one trick pony. Marsikaj ne prinaša plusa pa morajo firme vseeno met. Glede obremenitve se pa vprašaj, kako lahko firmo, ki spet nima pretirano veliko dobička konec leta, obremeni recimo Joe Rogan s 100mil položnico. Spotify ni Apple, ki lahko navija marže v nebo zaradi imiđa.
Meni je bolj to zanimivo: "Stroški so namreč v zadnjem času hitro rasli, čemur so prispevali tudi dragi projekti, kot so podcasti z nekdanjim ameriškim predsednikom in njegovo soprogo ter mlajšim sinom britanskega kralja in njegovo soprogo." - kako lahko "eni" podcasti tolk obremenijo firmo - in in kdo je mislil, da bodo ti podcasti prinesli plus, ker pomoje večina uporabnikov spotifyja hoče poslušat muzko...
Niso imeli izbire. Ker samo s streamingom muzike se pac ne da zasluziti. Marze so nicelne, ker je danes trivialno postaviti glasbeno streaming platformo. Tudi z UI te bo konkurenca hitro ujela. Edini nacin za profitabilnost so lastne vsebine. To je tudi razlog, da Netflix stanca lastno produkcijo kot nor, kvaliteta mora biti toliko visoka, da folk ne prestavi. In niti za cent boljsa.
Ne morejo staviti vse na enega konja, še posebej v takšnem segmentu, kjer lahko pride nekdo vitkejši z debelo denarnico in ponudi ekvivalentno reč za nižjo ceno.