» »

Kraja e-kolesa brez baterije - se splača?

Kraja e-kolesa brez baterije - se splača?

Wega ::

Pozdravljeni. Imam električni kolesi nižjega cenovnega razreda. Zaradi pomankanja prostora bi ju rad hranil v (odprti, nedokončani) garaži. Videlo se ju s ceste sicer nebi, ampak vseeno. Poleg običajnih zaščitnih ukrepov sem premišljeval, da bi bateriji snel s koles in ju hranil doma posebej. Ali ima to kak smisel? Hočem reči, koliko je vredno kolo brez baterije? Se ga splača ukrasti?

Hvala za komentarje!
Wega,
lep, postaven, pameten
in skromen.
  • poskusil klonirati: Wega ()

255211 ::

Đanks, ki rabi za naslednji šus, bo ukradel vse, kar ni prišravfano. Še zarjavele mestne, vredne dva sixpacka, kradejo.

BlaY0 ::

Baterija je par 100 EUR, naprej si lahko sam izačunaš.

255211 je izjavil:

Đanks, ki rabi za naslednji šus, bo ukradel vse, kar ni prišravfano. Še zarjavele mestne, vredne dva sixpacka, kradejo.
Tudi če je prišraufano ga ne bo ustavilo, mora bit prišvasano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Pithlit ::

Wega je izjavil:

Pozdravljeni. Imam električni kolesi nižjega cenovnega razreda. Zaradi pomankanja prostora bi ju rad hranil v (odprti, nedokončani) garaži. Videlo se ju s ceste sicer nebi, ampak vseeno. Poleg običajnih zaščitnih ukrepov sem premišljeval, da bi bateriji snel s koles in ju hranil doma posebej. Ali ima to kak smisel? Hočem reči, koliko je vredno kolo brez baterije? Se ga splača ukrasti?

Hvala za komentarje!

Sicer ful vse odvisno ampak če greš conversion kit-e gledat prestavlja baterija nekje pol cene. Tko, od oka nekje 300-400€. Če imaš kak poseben dizajn bo pač mal več pa mal težje najt replacement. Ampak so ti že povedali, krade se vse. Ne glede na to a se 'splača'.
Life is as complicated as we make it...

Magic1 ::

Ni čist res. Predelave stanejo nekako tako: Bajk 100EUR-xxxxEUR, batarija 150-300EUR. Motor, kontroler, ročke in display 180-500EUR. Seveda če imaš kakšne "znamke/high end", je lahko vse še dražje. Tako da načeloma je baterija teoretično lahko pol cene, vendar je normalno okoli tretjina ali manj.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

MIHAc27 ::

Še zmeraj bolje brez baterije kot z. Mogoče sproba, vidi da ne dela in raje ukrade drugo kolo.

Pa dej še kako dodatno ketno. Jaz mojega včasih tudi z 2 priklenem, čeprav je vreden mogoče 50€.

iso2000 ::

Jaz sem zadnjič gledal ceno baterije za moj moped, pride okrog 900 EUR: https://www.hibike.com/electronic-devic...
Če je odstranjena je v okvirju grda luknja, se pa da kolo normalno vozit, prazaprav gre presenetljivo dobro, se pozna odsotnost teže baterije. Tako na uč bi rekel, da za dele bi se ga splačalo ukrast tudi brez baterije. Sicer pa bi bilo smiselno baterijo imeti na toplem že zaradi vplivov nizke temperature zunaj.
V vsakem primeru bi probal kolesa nekam priklenit, morda pokriti še s kakšno ponjavo?
Sicer pa, kot so napisali že drugi, junks bo ukradel vse.

Miki N ::

Točno to, džanks gleda bolj če bo sama procedura kraje neproblematična in hitra - s tem kaj je ubodel se ukvarja kasneje. Saj če vidi, da ni ok makar zagoni stran oziroma stvar podvali drugemu (bolj zadetemu) džanksu.

Povedano po drugače - če bo tvoje kolo brez baterije na izpostavljenem mestu in slabo zaklenjen in eden z baterijo v bolj zajebani varianti ... bo spizdil tvojega.

Magic1 ::

iso2000 je izjavil:

Jaz sem zadnjič gledal ceno baterije za moj moped, pride okrog 900 EUR: https://www.hibike.com/electronic-devic...
Če je odstranjena je v okvirju grda luknja, se pa da kolo normalno vozit, prazaprav gre presenetljivo dobro, se pozna odsotnost teže baterije. Tako na uč bi rekel, da za dele bi se ga splačalo ukrast tudi brez baterije. Sicer pa bi bilo smiselno baterijo imeti na toplem že zaradi vplivov nizke temperature zunaj.
V vsakem primeru bi probal kolesa nekam priklenit, morda pokriti še s kakšno ponjavo?
Sicer pa, kot so napisali že drugi, junks bo ukradel vse.

Uff, 970€ za 600Wh baterijo... Jaz sem za mojo dal 180€, ki je 550Wh in ima not Samsungove celice.
Magic

iso2000 ::

Magic1 je izjavil:


Uff, 970€ za 600Wh baterijo... Jaz sem za mojo dal 180€, ki je 550Wh in ima not Samsungove celice.

Ja se strinjam, nateg prve vrste. Ko bo shodila, bo prvo da jo probam obnovit, torej odpret pa zamenjat celice. Ampak tako je to pri brandiranih in custom rešitvah. Te "oropajo" kjer lahko.

Sparkxl ::

iso2000 je izjavil:

Magic1 je izjavil:


Uff, 970€ za 600Wh baterijo... Jaz sem za mojo dal 180€, ki je 550Wh in ima not Samsungove celice.

Ja se strinjam, nateg prve vrste.


To je za tebe nateg prve vrste? To je sitnica proti mojem...1000€ za 360Wh

BlaY0 ::

A zdaj se hvalita koga so bolj nategnili?

Magic1 ::

Če pa so kabli lepo speljani in baterija se lepo v geštel vpije:))
Tudi jaz sem gledal za celo novo električno kolo in sem hitro videl da dobim veliko manj za več denarja, le zgleda dosti bolje.
Zdaj s kitom točno vem kaj imam in če kaj crkne točno vem, koliko me največ realno stane. Frend je pa peljal kolo na obvezni servis po 500km (da velja garancija) in je dal 180€. 8-O
Magic

iso2000 ::

No, jaz se ne hvalim, se pritožujem :))
edit. Bo pa ta baterija še dolgo med živimi, ker jo bolj malo ciklam. S tem kolesom se vozim najmanj od vseh svojih koles. Imam rajši navadno. To imam dejansko namesto mopeda, za v štacuno namesto avta, po opravkih itd...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: iso2000 ()

Sparkxl ::

BlaY0 je izjavil:

A zdaj se hvalita koga so bolj nategnili?


Ja. Imaš kaj proti?

BlaY0 ::

Magic1 je izjavil:

Frend je pa peljal kolo na obvezni servis po 500km (da velja garancija) in je dal 180EUR. 8-O
Toliko jaz v življenju nisem dal za redni letni servis avta v garanciji pri pooblaščenem serviserju.

Sparkxl je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

A zdaj se hvalita koga so bolj nategnili?
Ja. Imaš kaj proti?
Ne, samo mal blesavo se mi zdi. Saj če se tebi ne, tudi OK :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Wega ::

UUh, hvala vsem za odziv. Kot sem razbral iz vaših odličnih odgovorov je nekako takole:
- bolje shraniti brez baterije - če druga ne, bo moral kolo naložiti v kombi ali se odpeljat brez dodatne pomoči, kar bo pri nas na vasi hitro padlo v oko
- skrito pred pogledi - seveda, to pomaga pred ad hoc krajami. Kolesa se vsekakor ne bodo videla s ceste. Bi pa nekdo, ki bi opazoval lahko vedel, da so notri.
- zaklep z dodatnimi ketnami: obvezno. Tudi v garaži. Najmanj kar je, čas vzame.

Kot rečeno, gre za srednji razred (RKS g25, kupljen v leclercu za 1700€ in giant explorer e+2, takrat 2100€).
Kolikor gledam danes sta bateriji za RKS od 200 - 400€ in za gianta (36V, 13,8 Ah in 496 Wh) pa od 450 - 650€.

Skratka:
- junki bi ju splel brez baterij ali z njimi in prodal za en špric.
- načrtovana kraja bi bila v garaži verjetno pretvegana, vsaj upam, za kolesa brez baterije.

Še enkrat hvala vsem za namige, hvaljenje in pritoževanje ;), dobrodošli pa še kakšni namigi.
Wega,
lep, postaven, pameten
in skromen.

Magic1 ::

Mogoče kakšen alarm v garaži? Če je kolo na ketni in se začne še nekaj dret, bo verjetno večina hitro popihala.
Magic

Nikonja ::

Fak, jaz nebi upal držat 4jurčka koles v garaži zakljene samo z ketno, ker skoraj vsako ketno z mal večjimi škarjami prerežeš v 5ih sekundah, in to kaj si dal baterijo stran ne igra nobene uloge ker itak nimaš kaj pol z baterijami če ti res spizdijo kolo.
Glej meni so vlomili v klet zaradi kolesa od 400 eur, tko da ko vidijo električnega ni šanse da grejo mim... ampak srečno!

Pithlit ::

Magic1 je izjavil:

Ni čist res. Predelave stanejo nekako tako: Bajk 100EUR-xxxxEUR, batarija 150-300EUR. Motor, kontroler, ročke in display 180-500EUR. Seveda če imaš kakšne "znamke/high end", je lahko vse še dražje. Tako da načeloma je baterija teoretično lahko pol cene, vendar je normalno okoli tretjina ali manj.

Pa dobro no, a vam branje res predstavlja take težave? Po tvoje je conversion kit nekje 330-800€. Po moje pa nekje 600-800€. Cene bicikla ne upoštevam ker za "conversion" rabiš najprej imet osnovo.

Bi pa prosila za en link do tega conversion kit-a za ~350€.
Life is as complicated as we make it...

mihec87 ::

Tist ko bo kolo kradel 99% ne bo pogledal kaj je in kaj ni.. bo spizdil in mogoče potem ugotavljal.. Dobro če je s-t-ejevec bo v garaži googlal za baterijo..:))



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kit za električno kolo (strani: 1 2 3 416 17 18 19 )

Oddelek: Šport
903140834 (1312) Lowink
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7826396 (6225) sds
»

Nakup E-MTB (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5216849 (11584) itak37
»

CUBE REACTION HYBRID SL 625 vs SLT 625

Oddelek: Šport
152812 (2393) boom808

Več podobnih tem