» »

Kit za električno kolo

Kit za električno kolo

««
2 / 18
»»

matobeli ::

Prevelik tok? Če sem prav razumel BMS skrbi tudi za "pravilen" polnilni tok.

Najbolj me skrbi če teli BMSji v resnici upoštevajo pravilni način polnjenja za li-ion celice, oziroma kateri ga in kateri ne :)

A obstaja tudi, kakšen smart BMS, da bi nastavljal undervoltage (recimo na 4V max) in da bi že sam meril napetost?

matobeli ::

Aja, a se pojavlja kaj težav v paralel packih a načeloma ni tega če se uporabi enake baterije?

LeQuack ::

Samo je treba pazit pri polnjenju, vsaj pri Kitajskih baterijah:
https://www.liveleak.com/view?t=KHZm_15...
Quack !

Superboyy ::

matobeli je izjavil:

Prevelik tok? Če sem prav razumel BMS skrbi tudi za "pravilen" polnilni tok.

Najbolj me skrbi če teli BMSji v resnici upoštevajo pravilni način polnjenja za li-ion celice, oziroma kateri ga in kateri ne :)

A obstaja tudi, kakšen smart BMS, da bi nastavljal undervoltage (recimo na 4V max) in da bi že sam meril napetost?


Pravilni način? Ni neke težke znanosti pri polnjenju, samo da je tok v omejitvah in da se pravi čas ustavi polnjenje.

BMS ne uravnava toka, ker ne ve ali imaš ti gor priklopljenih 10 vzporednih celic ali 1. Pa še celice se razlikujejo po tokovnih zmožnostih.

Ne vem zakaj bi rabil undervoltage.

Pri meni BMS ustavi polnjenje, ko prva celica doseže 4.17V. Celice so pa rated do 4.2V.

BMS, ki bi ga lahko tko štelal pa tudi če obstaja, verjetno ni poceni :)

Aja, a se pojavlja kaj težav v paralel packih a načeloma ni tega če se uporabi enake baterije?


Dokler je isti proizvajalec, ista serija, ista starost (opcijsko lahko še preveriš upornost vsake celice) načeloma ni problemov.

Da se tudi narest baterijo iz celic, ki jih recikliraš iz kakega laptopa, imaš pa veliko dela, da izmeriš vse kapacitete, upornosti in napolniš na identično voltažo.

Ali pa plačaš 2.5-3 eur na komad in si narediš proper pack :)

Zgodovina sprememb…

Cange ::

Obstajao nastavljivi BMS, ampak je potrebno prebrat kaj ponuja. Prioriteta je kaj dovoli baterija, iz tega veš kakšen bo BMS, za polnilec pa se odločš ali bo polnilo z maksimalno hitrostjo ki jo dovoljuje baterija ali manj. Dobro je da polniš z malo manj v primeru da ti odleti ena celica. Za baterije je najbolše da so enake, torej notranja upornost in kapaciteta.

matobeli ::

Ok, se mi je zdelo da bo nekako tako s temi BMSji :/

Undervoltage se uporablja če želimo dvignit število ciklov in to kar precej. Torej če za vsak dan ne potrebuješ vse kapacitete daš v undervoltage način in bo baterijski komplet trajal in trajal, če pa rabiš več dometa pa preklopiš v full charge.

Tudi polnenje ni vseeno kakšno je, liion ima rad specifičen način polnenja najprej z konstantnim tokom (c/c) proti koncu pa z konstantno napetostjo (c/v).

Modelarski polnilci pa ponavad niso lih samo za vtaknit ampak je treba zmerej nekej šarit, nastavljat števila celic, tok...

Pa kakorkol morš met še zaščite baterij zraven...

Cange ::

Modelaski polnilec ima vgrajen BMS, ki je nastavljiv. Seveda so prednosti in slabosti takega polnilca, zavisi kaj potrebuješ. Recimo modelarski dvojni 7s polnilec za 14s baterijo, se lahko dobesedno voziš na sonce ;).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

matobeli ::

Ma, že proti avtu je komaj rentabilen kolo (2 leti amortizacije), na sonce bom pa pomoje do penzije čakal :)

Ampak v končni fazi bi battery pack tud za kakšna kampiranja prav prišel, tko da se celice ne slišjo več tako zelo švoh.

s7nf ::

Torej, če malo povzamemo, načeloma so Bafang motorji to to? Kar se tiče price/performance, nima smisla gledati kaj drugega za "hobi" potrebe? Na www.pswpower.com izbereš še primerno baterijo in to je to?

Tudi mene mika ena švoh izvedba, 250W, za pomoč v klance (za ženo seveda).

avom23 ::

MXUS Electric Bicycle kit 36V 12.5AH battery XF08 Rear 36V 250W 26"28"700C wheel Motor Bicycle E bike Conversion kit
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...

Za 350 evrov je že vse vključeno, ali ne?

Cange ::

avom23 je izjavil:

MXUS Electric Bicycle kit 36V 12.5AH battery XF08 Rear 36V 250W 26"28"700C wheel Motor Bicycle E bike Conversion kit
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...

Za 350 evrov je že vse vključeno, ali ne?



Kontroler je 250w, kar pomeni da boš imel na kolesu pod 200w dela, vzameš 350w kontoler. Motor ima samo 270 RPM. Mogoče boš kdaj potreboval 330 RPM mogoče še več ;).

avom23 ::

Cange je izjavil:

avom23 je izjavil:

MXUS Electric Bicycle kit 36V 12.5AH battery XF08 Rear 36V 250W 26"28"700C wheel Motor Bicycle E bike Conversion kit
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo.2...

Za 350 evrov je že vse vključeno, ali ne?



Kontroler je 250w, kar pomeni da boš imel na kolesu pod 200w dela, vzameš 350w kontoler. Motor ima samo 270 RPM. Mogoče boš kdaj potreboval 330 RPM mogoče še več ;).


Bolj podobno loteriji, če bom sam glede na moje nepoznavanje sam na lastno pest nekaj naročeval.

Cange ::

Se bo posvetilo če boš dost dolgo firbcal ;)

s7nf ::

Pa se pozna razlika po tvojih izkušnjah? Recimo v breg, kot pomoč, da te nežna polovica dohaja bi moralo biti kmalu dovolj?

Čeprav, vseeno če malo večji motor vzamem. Kaj pa vem :)

Cange ::

250W kostantne moči ni malo. Če je to nek kratek klanc in si treniran je pa bol kot ne blažov žegen.

Magic1 ::

Sej če si natreniran, potem ne rabiš motorja...
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

avom23 ::

Magic1 je izjavil:

Sej če si natreniran, potem ne rabiš motorja...


Izčrpajoče je vsak dan narediti po 40 km s kolesom. Tudi če si netreniran. Hkrati mi je kolo v veliko veselje in užitek, še posebej v lepem vremenu (in tudi sicer, če le ni ekstra mrzlo, dež in sneg).

Ne sicer zmeraj, a rajši se vozim s kolesom , kot avtobusom, ali avtom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: avom23 ()

aborko ::

Tistle kit ima 16A kontroler pri 36V, kar je peak 500W pomoči, čeprav je po specsih 250W. Bo ok, tudi v hrib, če boš pomagal in če te ne moti bolj počasna vožnja...

Motor ima samo 270 RPM. Mogoče boš kdaj potreboval 330 RPM mogoče še več ;).

Recimo jst raje vzmamem kit z manj RPM, ima načeloma več navora za v hrib in manjšo končno hitrost. Slednje rešim s tem da overvoltam (iz 10S na 14S), potem ta bogi lahek "250W" motorček potegne tudi 1kW in je dosti vzponov tako hitro premaganih, da lahko tudi sam z nogami tisti kratek čas na polno pomagaš z dodatnimi ~500W.
Po 10 let lastništva predelanega el. kolesa in 15k km lahko rečem, da je meni popolnoma dovolj predelan 250W hub kit. Dovolj moči, zanesljivost ok (1x sem menjal baterijo, ter 1x je potrgalo zobnik-nylon gear, ker sem pretiraval in onemogočil soft start, par predrtih gum ). Malo zdrave logike je vseeno potrebno imeti, da motorja ne skuriš - recimo da se v konkreten hrib kljub polni moči skoraj ustaviš je lahko usodno za mali motorček.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

Superboyy ::

matobeli je izjavil:

Ma, že proti avtu je komaj rentabilen kolo (2 leti amortizacije)


Odvisno kakšno relacijo delaš. Od Postojne do Ljubljane se verjetno ne bi vozil dnevno s kolesom. Kakšne Medvode, Ig, Podpeč, Škofljica, Polhov Gradec so pa že bolj primerne relacije. Če si izračunaš kolk daš za gorivo za vsako povratno vožnjo kar hitr prineseš not - če delaš ebike za 500 eur + bajk, pustimo narejene stvari za 2+ jurja.

avom23 je izjavil:

Za 350 evrov je že vse vključeno, ali ne?


Brez baterije in polnilca, če prav vidim.

s7nf je izjavil:

Recimo v breg, kot pomoč, da te nežna polovica dohaja bi moralo biti kmalu dovolj?


V ~8% klanec gre 250W okoli 5-10kmh, s polno baterijo in samo gas brez poganjanja. Približno taka hitrost, kot jo mam sam če gonim mtb (ebike je dosti bolj naporen v klanec, če nimaš elektrike).

Če imaš daljši vzpon tega ne počni, ker lahko pregreješ motor in uničiš zobnike. To narediš tudi če:

Slednje rešim s tem da overvoltam (iz 10S na 14S), potem ta bogi lahek "250W" motorček potegne tudi 1kW


Pri poceni kitajskih zadevah lahko samo upaš, da so zanesljive če jih uporabljaš par % pod specifikacijo. Navijanja ne bi priporočal, ker se ti lahko zgodi:

1x sem menjal baterijo, ter 1x je potrgalo zobnik-nylon gear, ker sem pretiraval


Raje že v osnovi kupiš močnejšo stvar. Razlika v ceni med 250W in 500W je zanemarljiva v primerjavi s tem, da boš moral menjat baterijo ali odprešat stator in zamenjat zobnike:



Edit: za moje potrebe je 250W čisto ok, če si blizu ljubljane. Za po mestu je več kot dovolj močen. Edino za primestje bi si želel večji top speed, kar pa ni nujno pametno, ker policaj verjetno ne bo ignoriral nekoga, ki v kavbojkah lagano sledi avtomobilom v jutranji konici + nevarno je.

Zgodovina sprememb…

LeQuack ::

In kolk pršparajo s tem da dajo plastične zobnike namesto kovinskih?
Quack !

mat11 ::

LeQuack je izjavil:

In kolk pršparajo s tem da dajo plastične zobnike namesto kovinskih?


Ni šparanje. Ampak glasnost, kovinski se precej bolj slišijo, pa že z plastičnimi so že kar slišni ko delajo.
mat

Superboyy ::

Kovinski bi morali biti narejeni precej natančno - rezkanje/ozobljanje.

Najlonski so pa lahko odlitki, ker se material prilagaja.

Cange ::

aborko je izjavil:

Tistle kit ima 16A kontroler pri 36V, kar je peak 500W pomoči, čeprav je po specsih 250W. Bo ok, tudi v hrib, če boš pomagal in če te ne moti bolj počasna vožnja...

Motor ima samo 270 RPM. Mogoče boš kdaj potreboval 330 RPM mogoče še več ;).

Recimo jst raje vzmamem kit z manj RPM, ima načeloma več navora za v hrib in manjšo končno hitrost. Slednje rešim s tem da overvoltam (iz 10S na 14S), potem ta bogi lahek "250W" motorček potegne tudi 1kW in je dosti vzponov tako hitro premaganih, da lahko tudi sam z nogami tisti kratek čas na polno pomagaš z dodatnimi ~500W.
Po 10 let lastništva predelanega el. kolesa in 15k km lahko rečem, da je meni popolnoma dovolj predelan 250W hub kit. Dovolj moči, zanesljivost ok (1x sem menjal baterijo, ter 1x je potrgalo zobnik-nylon gear, ker sem pretiraval in onemogočil soft start, par predrtih gum ). Malo zdrave logike je vseeno potrebno imeti, da motorja ne skuriš - recimo da se v konkreten hrib kljub polni moči skoraj ustaviš je lahko usodno za mali motorček.


Sam res, če štartaš z 24V 250W motorja ke potem na 48V skoraj 1kW, bogi zobniki.

matobeli ::

Glede na video je tiste zobnike precej enostavno zamenjat in če so dovolj močni da jih pobere šele ob izklopljenem soft startu in ob resni zlorabi, potem je to v resnici kar dobra opcija. Še celo kot rezervni del bi jih lahko mel sabo zraven zračnice.

Men je zmerej bolj všeč tale varjanta z 250W hub motorjem, če ma človek doma še eno sprednje kolo brez motorja imaš spet nazaj navaden bajk v parih minutah.

aborko ::

To je bila popolnoma moja krivda. Namreč tovarniški e-bike je imel omejitev 25km/h, na kar sem na kolo zmontiral generator impulzov, da sem zaobšel to omejitev in je kolo mislilo da se vedno peljem okoli 15km/h. Posledično sem vedno dobil polno moč, tako pri speljevanju (šele po kakšnem letu takšne uporabe je pobralo enega od treh nylon gear) kot pri končni hitrosti, ki sedaj ni bila več omejena temveč odvisna od trenutno napetosti (napolnjenosti) baterije.

Raje že v osnovi kupiš močnejšo stvar. Razlika v ceni med 250W in 500W je zanemarljiva v primerjavi s tem, da boš moral menjat baterijo ali odprešat stator in zamenjat zobnike:

Jst bi z veseljem kupil ne samo 500W, ampak kar 1 ali 2kW motor, ampak po zakonu je 250W max, pa še to v kombinaciji s poganjanjem (pedalec). In raje imam lahek fizualno nevpadljiv 250W, ki je konkretno overvoltan, če pa me ustavi policaj pa v skritem meniju omejim pomoč v parih sekundah. Kot sem že napisal glede zanesljivosti so me ti motorčki presenetili. Baterijo sem menjal zgolj ker je že ob nakupu el. kolesa bila 4 leta stara, pa niti ne iz potrebe, pač pa ker so imeli multistar lipo ravno v akciji na Hobyking. Tudi tisto neumnost z zobniki sem poceni rešil - za ~10€ iz Aliexpressa dobiš 3 zobnike, rabil sem samo enega.

matobeli ::

Še eno vprašanje: Pedal assist sensor (PAS) služi temu da zazna kdaj obračaš pedala in na podlagi tega priklopi motor?

Ali je res da je to ena izmed funkcij ki je potrebna za legalnost ebike-a? :)

Ali se to funkcijo da izklopit preko kontrolerja? Torej da motor goni ne glede na to če premikaš pedala.

A imajo te kontrolerji kakšno varnostno zapestnico, če padeš da vse neha delovati?

Še zadnje vprašanje, je kaj težav če je spredaj motor in so vilice vzmetene?

edit: ok na nekaj vprašanj se je že odgovorilo :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

aborko ::

Jst imam poleg senzorja, ki meri obračanje pedal tudi torque senzor, ki meri kako močno pritiskaš in na podlagi kombinacije obojega dozira moč.
Ali se to funkcijo da izklopit preko kontrolerja? Torej da motor goni ne glede na to če premikaš pedala.

Verjetno da, ampak to n inajbolj pametno (glede na naš zakon). Ponavadi imaš lahko naenkrat kombinacijo obojega - v kitu dobiš poleg PAS še npr. thumb throttle ki overida PAS, če se ti ne da goniti. Moraš pa imeti zmontiran in funkcionalen tudi PAS (dejansko hall senzor ki meri obračanje magnetov pri pedaliranju), da je zadeva legalna.
A imajo te kontrolerji kakšno varnostno zapestnico, če padeš da vse neha delovati?

Ko pritisneš zavoro se načeloma mora moč motorja izklopiti, prav tako je moraš gas držat ali pedalirat, sicer ni pomoči...
Še zadnje vprašanje, je kaj težav če je spredaj motor in so vilice vzmetene?

Sam imam tovarniško kolo s to kombinacijo, tako da ne, ni težav. Je pa lega malce spremenjena, pač težji sprednji konec (občutek pri pospeševanju iz ovinka npr.), skakanje na robnike malce težje (še vedno se da)..

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

Superboyy ::

Še eno vprašanje: Pedal assist sensor (PAS) služi temu da zazna kdaj obračaš pedala in na podlagi tega priklopi motor?


Halov senzor zmontiraš na okvir pri gonilki in obroček z magneti na gonilko. Ko obračaš pedala temu primerno dodaja moč.
Za montažo moraš sneti gonilko. Pri nekaterih okvirjih rabiš za to posebno orodje.

Ali je res da je to ena izmed funkcij ki je potrebna za legalnost ebike-a? :)


Mislim, da je zahteva samo, da ima poleg elektromotorja tudi možnost nožnega pogona.
Če nima nožnega pogona potem gre za električni moped, razen če stojiš potem je pa skiro.

Zakonodaja se kar naprej spreminja. Ko bo enkrat dovolj norcev okol letalo ali ko se bo komu od norcev kaj naredilo, bojo pa fajn zaostrili.
Verjetno kot z droni - najprej splošna prepoved za 1 leto, potem pa uredba. Lahko je za pričakovat kakšne registracije, tehnične itd.

Ali se to funkcijo da izklopit preko kontrolerja? Torej da motor goni ne glede na to če premikaš pedala.


Ja. Tudi pri mojem osnovnem kitu je opcija stopnje asistence.

A imajo te kontrolerji kakšno varnostno zapestnico, če padeš da vse neha delovati?


"Gas" tipka je narejena večinoma tako, da se na vzmet vedno vrne na 0. Če bi imel "tempomat" bi znal biti problem.

Še zadnje vprašanje, je kaj težav če je spredaj motor in so vilice vzmetene?


Ne. Lahko imaš tudi zadaj vzmeteno in zadaj motor.

matobeli ::

Uh ja, torque senzor se sliš super.

Našel sem Ampler e-bikes čudovito narejeni, pa sem začel študirat, how hard could it be :)

nisem pa čist zih kako dobit baterije v okvir.

Razmišlajl sem da bi dal samo 220Wh baterije, tisti ki imate ebike, pri svojih (I guess 350Wh), mislite da imate premalo ali bi v resnicitudi z manj prišli skoz?

aborko ::

Jst imam sedaj okoli 500Wh in bi mi bilo 220Wh premalo, sploh če imaš še kakšne klance, še skiro m365 ima 280Wh. Pa nič kaj dosti ne prihraniš, mogoče nekaj malega pri teži, moraš pa potem baterijo bolj pogosto filati, se bolj obrablja in jo moraš prej zamenjati, ker jo pač moraš dati po vsaki vožnji filat in potem stoji na 100% večino časa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

Cange ::

matobeli je izjavil:

Uh ja, torque senzor se sliš super.

Našel sem Ampler e-bikes čudovito narejeni, pa sem začel študirat, how hard could it be :)

nisem pa čist zih kako dobit baterije v okvir.

Razmišlajl sem da bi dal samo 220Wh baterije, tisti ki imate ebike, pri svojih (I guess 350Wh), mislite da imate premalo ali bi v resnicitudi z manj prišli skoz?


Tudi majhna baterija je namenska, recimo 7 celic v nosilcu sedeža ~140Wh bo dovolj za ~20km civilne vožnje.

matobeli ::

Točno to mi je prišlo najprej na pamet, 5Ah 21700 baterije bi ravno bile dovolj.

Sem pa danes ugotovil da moram najprej najt nosilec za zadnji menjalnik ki sem ga lanskoleto zvil in očitno tudi napol počil, zaenkrat so sam iz US, vse skup bi pa koštalo 1/4 vrednosti kolesa :|

trancer01 ::

aborko je izjavil:

To je bila popolnoma moja krivda. Namreč tovarniški e-bike je imel omejitev 25km/h, na kar sem na kolo zmontiral generator impulzov, da sem zaobšel to omejitev in je kolo mislilo da se vedno peljem okoli 15km/h. Posledično sem vedno dobil polno moč, tako pri speljevanju (šele po kakšnem letu takšne uporabe je pobralo enega od treh nylon gear) kot pri končni hitrosti, ki sedaj ni bila več omejena temveč odvisna od trenutno napetosti (napolnjenosti) baterije.

Raje že v osnovi kupiš močnejšo stvar. Razlika v ceni med 250W in 500W je zanemarljiva v primerjavi s tem, da boš moral menjat baterijo ali odprešat stator in zamenjat zobnike:

Jst bi z veseljem kupil ne samo 500W, ampak kar 1 ali 2kW motor, ampak po zakonu je 250W max, pa še to v kombinaciji s poganjanjem (pedalec). In raje imam lahek fizualno nevpadljiv 250W, ki je konkretno overvoltan, če pa me ustavi policaj pa v skritem meniju omejim pomoč v parih sekundah. Kot sem že napisal glede zanesljivosti so me ti motorčki presenetili. Baterijo sem menjal zgolj ker je že ob nakupu el. kolesa bila 4 leta stara, pa niti ne iz potrebe, pač pa ker so imeli multistar lipo ravno v akciji na Hobyking. Tudi tisto neumnost z zobniki sem poceni rešil - za ~10€ iz Aliexpressa dobiš 3 zobnike, rabil sem samo enega.


Aborko, jaz imam tovarniško električno kolo znamke Apache z motorjem v zadnjem kolesu. Pecikl se super obnese po ravnem in zmernih klancih, a ker živim v konkretnih hribih, mi je 250 W moči, ki jo da od sebe elektromotor, premalo za strmejše klance. Poznaš mogoče, kako bi najceneje overvoltal obstoječi motor oz. baterijo, da bi v hujše klance dal od sebe vsaj okoli 500 W? Imam 13,5 Ah, 36 V LG baterijo in kontroler s petimi stopnjami pomoči elektromotorja.

Superboyy ::

Baterijo moraš predelat in upat da kontroler zdrži.

Magic1 ::

Ali nimajo teli majhni motorji probleme s pregrevanjem v kakšne konstantne konkretne klance? Ali ni to recept za puuf ob še dodatnem navitju?
Magic

trancer01 ::

A je res nujno baterijo predelati ali se da moč povečati samo z nekakšnim odklepom obstoječega kontrolerja??

aborko ::

Nekateri tovarniški kontrolerji imajo še skrit meni, kjer se dodatno nastavlja raven pomoči, mogoče lahko še kaj tam povišaš, sicer pa si dokaj omejen brez fizičnih predelav.

Ali nimajo teli majhni motorji probleme s pregrevanjem v kakšne konstantne konkretne klance? Ali ni to recept za puuf ob še dodatnem navitju?

Tovarniški pecikli so dokaj na varni strani, ker so dizajnirani da peljejo npr. do 130 kg v hrib in imajo več zaščit, od tega koliko toka lahko potegnejo, do temp. senzorja na baterijah pa low voltage cut off. Zdej če po pameti voziš, če nisi ravno na meji glede teže lahko brez puufa iztisneš še dosti več iz takšnega el. kolesa. Za več moči v hrib brez dodatne baterije se lahko uporabi shunt mod - https://www.google.com/search?q=shunt+m... znotraj kontrolerja, kjer zmanjšaš upornost in s tem padec napetosti na uporu, da lahko iz kontrolerja izstisneš več toka. Seveda s tem ne gre pretiravati.

-valvoline- ::

Prednost/slabost sprednji/srednji/zadnji pogon? Kak se v praksi obnese cheapo kompletni kit sprednje kolo z vgrajenim motorjem in baterijo?

trancer01 ::

aborko je izjavil:

Nekateri tovarniški kontrolerji imajo še skrit meni, kjer se dodatno nastavlja raven pomoči, mogoče lahko še kaj tam povišaš, sicer pa si dokaj omejen brez fizičnih predelav.

Ali nimajo teli majhni motorji probleme s pregrevanjem v kakšne konstantne konkretne klance? Ali ni to recept za puuf ob še dodatnem navitju?

Tovarniški pecikli so dokaj na varni strani, ker so dizajnirani da peljejo npr. do 130 kg v hrib in imajo več zaščit, od tega koliko toka lahko potegnejo, do temp. senzorja na baterijah pa low voltage cut off. Zdej če po pameti voziš, če nisi ravno na meji glede teže lahko brez puufa iztisneš še dosti več iz takšnega el. kolesa. Za več moči v hrib brez dodatne baterije se lahko uporabi shunt mod - https://www.google.com/search?q=shunt+m... znotraj kontrolerja, kjer zmanjšaš upornost in s tem padec napetosti na uporu, da lahko iz kontrolerja izstisneš več toka. Seveda s tem ne gre pretiravati.


Nisem ravno vešč s predelavami in elektronskimi vezji. A bi mi lahko kdo predelal tovarniški kontroler, da bi z večjim tokom iztisnil več moči iz motorja? Ali se bolj izplača prevoltaža za več moči/navora? Kolikšen bi bil strošek takšne predelave tovarniškega e-kolesa? Kako bi lahko preveril, ali ima moj kontroler kakšen skriti meni za dodatne nastavitve pogona?

LeQuack ::

Zakaj pa se vam tolk mudi v klanec?
Quack !

trancer01 ::

Ker nekateri kolo uporabljamo tudi kot prevozno sredstvo in ne le sredstvo rekreacije. Ne gre za hitrost, ampak pri 30 stopinjah se meni pač vsak dan ne ljubi švicati 10 km v 10-15%+ klance. In 250 W e-kolo s tovarniškim kontrolerjem pač nekje med 10 in 15% klancem poklekne in ne da več skoraj nič od sebe in moraš poganjati zelo konkretno, da se ne ustaviš, medtem ko se motor po zvoku sodeč matra. Zato bi ga raje odprl, da z večjim tokom lažje zadiha in z večjim navorom sploh še kaj da od sebe pri hudih klancih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: trancer01 ()

Cange ::

"Overvoltanje" je primarno zaželjeno za podaljšanje življenske dobe baterije brez manjšanja kapacitete gledano na standard e-bike celic. Torej +1 vrsta celic z namenom da se celice polni z ~80% in kljub temu dosežejo standardno napetost in posledično moč.

avom23 ::

A bi lahko kdo dal nasvet kateri konkretni produkti (baterija, kit) gredo skupaj, so kompatibilni, da jih naročim:
http://www.pswpower.com/ven.php?cargo

Baje, da bi nekaj od naslednjega prišlo v poštev:
1.Vzameš 350W sredinski kit + 36v 14.5Ah baterijo
2.Vzameš 500W sredinski kit + 48V ~14Ah baterijo ali 48V ~17Ah
3.Vzameš 750W sredinski kit + 48V ~17Ah baterijo

mat11 ::

48v vzami ima boljši izkoristek kot 36v.
mat

Kvinta ::

Bi mi znal kdo tu povedat ,če obstaja kaki kit za predelavo do 300€ oz. če gre še bolj poceni

Namreč imam eno staro Specialized kolo katerega ,če grem prodajat ne dobim skoraj nič pa bi ga mel samo za backup ,ker namreč električnega kupljenega že mam.
A.C.A.B

Superboyy ::

Težka bo. Za slabih 300 eur dobiš kit. Zmanjka ti še za baterijo in polnilec.

Kvinta ::

Superboyy je izjavil:

Težka bo. Za slabih 300 eur dobiš kit. Zmanjka ti še za baterijo in polnilec.


Dobro to gre ven saj baterijo lahko kupim rabljeno al pa eno ne preveč drago važno mi je samo da zdrži par ur polnilec pa je tak 15€ kolkor gledam ..... pol je še ena varjanta da kupim rabljeno e-kolo pa da vse premontiram samo to mi ne diši ravno ....:|
A.C.A.B

Superboyy ::

Težko boš našel rabljeno baterijo, ki bo svojega denarja vredna.

Najceneje bi bilo, da recikliraš celice iz starih baterij za laptope.

Rabiš še vezje, ki izmeri kapaciteto in notranji upor.

Nekje minimalno 30 ok celic, da se ti sploh splača ukvarjat s tem.

BMS boš še rabil in nekoga, ki ti bo pack zvaril.

mat11 ::

mat

Kvinta ::

Torej

https://yosepower.com/collections/elect...

pa

https://yosepower.com/collections/ebike...

pa carina pa davek pa je 500€

Bom jaz počako še malo to bo pomojem v prihodnosti še bolj poceni.
A.C.A.B
««
2 / 18
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Električno kolo (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5917188 (228) boss-tech
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2815614 (9511) Vesolje
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334749 (3302) krucymucy
»

Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnega

Oddelek: Šport
133589 (2890) avom23

Več podobnih tem