» »

Kit za električno kolo

Kit za električno kolo

««
4 / 14
»»

Kvinta ::

Če se ti ljubi gledat poglej te ruse :))
A.C.A.B

kocaa ::

Sam uporabljam tako Bafang 48V 750W in TSDZ2 48V 750W in sta mi oba super.
Bafang malce bolj ''divji'' in z nim lahko tudi malo lenariš, TSDZ2 pa bolj naraven in aktiven.
Če se kdo ne more odločiti kateri tip bi naročil se lahko oglasi do mene in preizkusi :)

stratosD ::

@Kvinta - takoj ko sem videl opremo dnevne in ploščice v kuhnji - sem pomislil na lokacijo Pripjat/Chernobyl - ma tale Kreosan zanimiv kanal hehe - npr. en footage "Stalkers penetrated in a DIY SCUBA under the Chernobyl power unit ? Fell into radioactive water"

@kocaa - superca - si mel kej težav z TSDZ2 - blue gear (zobnikom), sprag clutch (sklopko)??
Že ene 3 tedne študiram endlesssphere forum in te FB grupe - bbs02b vs. tsdz2 - všeč mi je torque asssist ker nočem preveč lenarit:) - samo zgleda po postih Tongsheng userjev da morajo skoz nekaj prčkat po motorjih, pa dosti jih je obupno glasnih že out of the box...tako da se zadnji teden bolj nagibam k bbs02b - z Hailong 15Ah baterijo(720W).

kocaa ::

Zaenkrat ne, poznam kolega kateremu se je modri zobnik ''zdrobil'', je pa šlo za ''zašaltanje'' v klancu in potem na polno moč speljevanje v hrib, na srečo je vzdrževnaje motorja enostavno. Pri Bafangu s tem zaenkrat nobenih težav.
Glasnost TSDZ motorja je na maximum moči res malce večja kot pri Bafangu.
Pri Bafangu je dobra lastnost tudi samo programiranje motorja s pomočjo dodatenga USB kabla...se lahko malce poigraš z nastavitvami :)

Jurejen ::

Pozdravljeni,

Vem - že 100x povedano in razloženo, a sem še vedno neveden (čeravno me močno zanima :) ),
ima kolo cruiser (26") , ki bi rad dodelal v električno kolo; prednja zavora klasična ročka, zadnja na pedalih "nazaj", tri prestave......
Res prosim strokovnjake in vse ki imate izkušnje kaj bi bilo najbolj primerno - mestna vožnja, vsake toliko primestna - brez hudih klancev
in ovir (morda Vižmarski klanec v Ljubljani in bolj kot ne je to vse kar se klancev tiče). Elektrika bi bila dobrodošla ker je kolo
jekleno in težko za gonit po 10 kilometrih......pa da malce olajša.....

Kaj menite, priporočate, svetujete?

Superboyy ::

Hub motor v sprednjem kolesu.

Kupiš kit z vsem, vključno s obročem - preveri samo dimenzije vilice in obstoječega obroča, da bo pasalo.

Pomoje najlažja rešitev.

Bo pa treba vedno paziti, da bo imela sprednja guma dovolj tlaka, ker pri robnikih v mestu in dodatni masi sprednjega kolesa lahko hitro prebiješ.

Hikari ::

Kje pa priporocate nakup Bafang 48V 750W ?

stara mama ::

Superboyy je izjavil:

Hub motor v sprednjem kolesu.

Kupiš kit z vsem, vključno s obročem - preveri samo dimenzije vilice in obstoječega obroča, da bo pasalo.

Zakaj sprednji motor?
Ne vidim ene same prednosti sprednjega motorja, še čudno zgleda bicikel spredaj. Zadaj se lepo malo skrije za zobniki, kablov boš pa itak imel cel šop iz kontrolerja.

Drugače pa... v teh kitih se ponavadi ne da programirat kontrolerja, če se hočeš igrat s tem je potrebno kupit posebej motor in kontroler.
Infineoni so zakon, če hočeš tišino pa glej da je sinusni.

Superboyy ::

Zato ker ima torpedo zavoro in je dodatno delo in strošek s predelavo zadnje zavore.

Pa še vprašanje kakšen zobnik ima zadaj.

Jurejen ::

Hvala Superboy,
Gledam za prednji motor z enostavnim nameščanjem. morda celo kaj takega , da je vse v enem in s čim manj kabli :)

https://www.amazon.de/dp/B08JV29LZ2/ref...

Superboyy ::

Baterija na samem obroču mi ni všeč, ker je dodatna nevzmetena masa.

Pa tudi kapaciteta je bolj boga - 270Wh.

Med vsemi bodni od zavor in prestav tisti dodatni kabel niti ni tako opazen :)

polozweii ::

Jaz bom dal hub motor v zadnje kolo. Lepše je in pri močnejših motorjih je bolj varno da te ne spodnese... pesek, mokra cesta.

V youtube videu od Kvinte sem razbral dva tipa HUB motorjev.
En tip nima vgrajenih zobnikov zato ne prihaja do okvar. Slabost je da kolesa s tem motorjem ne moreš uporabljat kot navadno kolo saj ugasnjen motor deluje kot zavora.
Drugi tip hub motorja dopušča klasično kolesarjenje in ima v motorju tri plastične zobnike ki se baje v primeru slabega poganjanja zdrobijo. Ker plastika s časom postaja krhka bi verjetno prišlo do drobljenja slej ko prej.

Nisem prepričan če sem nekoč prebral da obstaja hub motor ki ima namesto zobnikov vgrajeno sklopko. Motor da se ne kvari in dopušča klasično uporabo kolesa. Pozna kdo?

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

Verjetno so plastični zobniki neke vrste varovalka, nrp. zdrobi se zobnik, ker bi pregorel motor....

Motor na obroču od bicikla ni lih pogruntana zadeva imo. Na pedalih je bolje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Silici ::

Ti planetarni zobniki so iz najlona, so tišji kot kovinski, po 10k km ni videti nobene obrabe, zobniki so tudi navoljo kot rezervni del. Pomembno je, da so namazani in čisti. Mislim da je varovalka pri enosmernem ležaju, po tolikšnem navoru enostavno obrne, ta dogodek se sliši grozno, na twikanem napajanju se mi je to zgodilo neštetokrat, še vedno je vse OK.
Sprednji pogon ima dve prednosti, AWD - gre fino po snegu, in prenašanje zadnjega konca bicikla pri parkiranju ;) . Razmisli o custom bateriji-sprednja košara, snameš kolo in košarao in daš na naslednji bicikl.

polozweii ::

Kopirano iz spleta:
HUB motor ima preprost reduktor z nizkim prestavnim razmerjem, običajno nekje 4:1 pri 250W motorjih. Motor 500W ali močnejši, reduktorja nima, je direktni pogon. Prednost tega sistema je velika vzdržljivost in praktično nobenih okvar, saj ni gibljivih delov, razen ležajev, ki trajajo bolj desetletja kot leta.

Kakšen reduktor je tu mišljen? Planetarni zobnik? Je kolo brez reduktorja hitrejše?

Če je tu kdo ki je pred kratkim naročal/predeloval el. kolo bi mi mogoče pomagal pri izbiri seta na alixpress.

HUB motor bom dal zadaj - 28 colsko kolo.
Moč motorja 500W, največ 750W - po napisanem v zgornjem tekstu bi vzel motor brez reduktorja. Če je hitrost brez reduktorja nad 40 km/h potem pa raje počasnejšega 250W do 350W z reduktorjem. Če je možno programsko nastavit manjšo moč/hitrosti je lahko 500W, največ 750W.
V motorju mora biti sklopka za freewheeling.
En dovolj kvaliteten set, ki se dobro prodaja.

stratosD ::

@tschuss

kakšno kolo sploh predeluješ? trekking,cruiser, mestno,MTB...?

Sam sem zadnji mesec full na e-bike forumih/FB grupah - resda nisem še nič vgradil:)...danes naročil mid motor Bafang BBS02B + 48V 15Ah baterijo in še nekaj dodatkov..iz Nemčije iz omenjenga pswpower .... ni sploh nobene računice z aliexpressa to naročat - so cene nabili da ni res....npr moj bafang komplet z taboljšim displayem 860C Nemačka 440usd - ali 595usd - ajde za 5$ kupon ti dajo za 11.11....nobenega spoštovanja več do te njihove mega shopping fešte...:D
Poglej kej na Amazonu - de in it - ki ima normalne poštnine do SLO - če ti kaj ni všeč lahko vsaj vrneš ...

To sem najdu na Aliexpress - mogoče zanimivo
https://www.aliexpress.com/item/3293167...

stara mama ::

polozweii je izjavil:


V motorju mora biti sklopka za freewheeling.
En dovolj kvaliteten set, ki se dobro prodaja.

Sklopke pri direktnem pogonu ne boš imel, ker je praktično nemogoče.
Zadnja os (ki mora bit dobro vpeta, da se ne zavrti) je fiksno vpeta z rotorjem. V tem primeru je rotor pri miru in se zunanji del vrti.

.
Na vsakem takem motorju se vsaj rahlo pozna zaviranje, so pa ti motorji praktično neuničljivi (če ga ne skuriš s prevelikim tokom po hribu navzgor).
Tud 3kW monstrum se je še vseeno nekak dalo gonit.

asimo ::

Pozdravljeni,

imam kolo Specialized rockhopper 29":



Vgradil bi Bafang BBS02B 48V 750W :
https://www.pswpower.com/products/bafan...
Kaj moram izbrati "Brake lever" ali "Hydraulic Brake Sensor"?
Kateri zobnik izbrati "44T", "46T", "48T" ali "52T", kakšna je razlika?

Katero baterijo priporočate za zraven?

Ali mogoče priporočate kateri drug e-kit?

Hvala.

stratosD ::

- Sam delam podobno predelavo na 29" Scott Aspectu z istim motorjem - vzel sem 44T (prej je bil vgrajen največji zobnik na Scottu 42T).
tako priporočajo tudi na Luna Cycles kjer masovno predelujejo akustična kolesa v električna...:)
https://lunacycle.com/bafang-bbs02-chai...
tako boš prilezel verjetno na (skoraj) vsak hrib....in odkar sem videl da se da z 44T na 26" MTB doseč 57km/h po ravnem mi ne rabi večji sprednji zobnik:)

- Če obkljukaš Hydraulic Brake Sensors pri konkretno linkani ponudbi boš za 6$ več dobil še posebaj senzorje za hidravlične diske poleg ročic s senzorji za mehanske diske (na zajlo) ki bojo itak že zraven kompleta - po moje se splača...če jih boš vgradil ali ne...

- baterije - po moje se izplača vzet baterijo ki ima notri brendirane Samsung ali LG 18650 ali še bolje 21700 celice...tiste z China cells so sicer cenejše ampak po moje z nižjo kapaciteto. Sam sem vzel 15Ah baterijo - mi je žal da nisem vzel 19,2Ah zaradi tega ker ima moja na priklopnem kablu še varovalko in ker bi rad imel clean install brez nekih preveč žic po okvirju bom zato zraven baterije montiral še en majhen box kjer bom imel vezane kable na motor ...


50$ je razlika v ceni - izmeri si "trikotnik" v okvirju kjer imaš luknje za bidon kolko je placa

19,2Ah 95Š x 125V x 368D (Širina,Višina,Dolžina baterije
20 Ah 90Š x 127V x 367D
15 Ah 90Š x 109V x 362D
Moja 15Ah je 3,2kg težka

Minimum je po moje 13Ah za 253$ z brendiranimi celicami.
Malo razmisli koliko avtonomije želiš imeti z baterijo, kakšne fure delaš oz. koliko ti pomeni dodatna teža pri bateriji (večja je cca 700-800g težja). Po moje je za pritrditev baterije premalo na 2 luknji bidona, sam bom dal še eno ali 2 široki vezici ker nočem vrtat (zaenkrat) okvirja.

dulesavic ::

Zdravo,

prosim, rabim nasvet! Zadnjič sem probal Bafang BBS02 750W pri prijatlu, super raketa, mogoče kr mal preveč za moje potrebe... Ideja je da svoje treking kolo z 28" kolesi predelam, predvsem za vožnjo po Ljubljani in da ob tem tudi poganjam, tja do 35 km/h.
Ne morem se odločit med TSDZ2 500W ali pa kakim 500W hub motorjem v zadnjem pestu. Povsod berem kako so hub motorji bolj zanesljivi. Je to res? Mi lahko svetujete za kak dober kit iz Evrope? Rad bi ga predelal sam.
Načeloma želim da kolo ostane relativno nevpadljivo, ni pa seveda nujno.
Hvala za nasvete!

Dule

stratosD ::


hub motor vs.mid motors debunking...

TSDZ2 ali Bafang bbs02b all the way...sej ni treba da skače na full - lahko skonfiguriraš

hub recimo
https://www.amazon.de/-/en/Bafang-Freeh...
+ zobnike za freehub rabiš

Za trekking in u easy vožnjo je TDSZ2 z ne preveliko baterijo win-win

Ali pa če misliš na čimnižji budget in hub na 36V nekaj tazga
hub motor
https://www.amazon.de/-/en/Electric-Bic...
+
baterija
https://www.pswpower.com/products/no-ta...

cca 450 EUR skupaj

stratosD ::

Ker sta me 2 slo-techovca na pvt spraševala o DIY predelavah/nadgradnjah v e-bike - objavljam še tukaj ta moja skromna razmišljanja in spoznanja - mogoče pridejo komu prav :)


Po 2 mesečnem preučevanju DIY predelav e-koles in članstvu v nekaj tovrstnih FB skupinah/forumih v US in UK kjer je zadeva najbolj razvita sem pač prišel do nekaj (svojih) zaključkov - predelavo sem pa naredil samo 1 in sedaj se počasi na pomlad pripravljam na drugo :)
To delam izključno za svoj hobby in ne predelujem koles drugim pro oz semi pro.

1.HUB motor - razširjen predvsem v US z novejšimi modeli HUB-ov, starejši 36V 250w/350W modeli sprednji/zadnji so tudi precej razširjeni že tja od leta 2014 naprej (to so v glavnem vgrajevale določene kolesarske firme/delavnice in to se menda vgrajuje tudi pri nas še vedno če greš kam povprašat). V US so sedaj popularni 1500W in več HUB-i z 52V in celo 72V voltnimi baterijami velikih kapacitet kar naredi kolo praktično v e-skuter ker so tam pedala res samo zaradi lepšega.
Velike torzijske sile delajo čuda poškodb na samem okvirju/zadnjih vilicah kot tudi vidiš slike ko praktično utrga pesto z naper ...
Tako da je zame ta opcija odpadla že na začetku - smiselno bi se mi zdelo mogoče če bi si predelal neko staro mestno kolo za vsakodnevni commute po mestu - kak 250W motor spredaj/zadaj z baterijo in kontrolerjem na prtjažniku - samo moj namen ni bil tovrstna predelava.
Nekaj predlogov za HUB motor - to bi gledal če bi bil moj namen narediti tako predelavo - zame je amazon.it ugoden ker dvignem paket 5km od doma in ga lahko po 14 dnevih vrnem če mi ne ustreza
1000W (to je "peak power" - sicer je to 350-500W nominal
https://www.amazon.it/WUPYI2018-convers...
350W z 12,5Ah (450W) baterijo
https://www.amazon.it/SEASON-Posteriore...
500W
https://www.amazon.it/WUPYI2018-convers...
250W MXUS (še najbolj poznana firma za HUBe)
https://www.pswpower.com/products/mxus-...
Vse to je iz EU - kitajska roba seveda - itak (skoraj) nihče drug tega ne dela ali pa so cene 3x za EU/US kite...

2.MID DRIVE motor
Vedno bolj prevladujoč, pogon kot ga imajo pravi e-bike, bolj naraven občutek poganjanja kolesa in boljše razporejena teža na okvirju.
Tu so več ali manj 3 izbire:

a)Tongsheng TSDZ2 (250 ali 350 ali 500 ali 750W) - isti motor samo drugačen kontroler
cca 280 EUR iz EU
https://www.pswpower.com/products/europ...
TSDZ2 je torque assist - bolj kot pritiskamo na pedala bolj nam motor pomaga.Motor ima tudi throttle gumb (gas na balanci brez poganjanja pedal) vendar je dokaj nagnjen k pregrevanju če to počnemo v previsoki prestavi. Najpogostejše okvare so blue gear (modri najlonski zobnik) ki se izrabi in se ga dokaj preprosto zamenja - lahko tudi nadomesti z bolj vzdržljivim medeninastim - vendar postane potem motor glasnejši.

in sprug clutch (sklopka)

https://www.pswpower.com/products/plast...
https://www.pswpower.com/products/torqu...
Motor naj bi bil tudi malo manj kvalitetno izdelan kot Bafang - no saj je tudi cena 30% nižja. Za polno funkcionalnost se lahko namesti OSF (Open Source Firmware),potrebno je fleshati računalnik/display posebej in motor posebej.To se naredi s kablom iz Alija
https://www.aliexpress.com/af/ST%25252d... pa še malo cinjenja na speed sensor...
https://empoweredpeople.co.uk/2020/05/2...
Malo bolj za računalniške geeke se mi zdi...
No, potem se za polno funcionalnost in preglednost priporoča še nadgradnja na Bafangov 850/860 ali 500C display kar je dodatnih 60 EUR in razlika v ceni do bafanga se počasi zmanjšuje. Ostane pa seveda še vedno prednost torque assista vs. Bafang PAS (Pedal assist) in seveda tudi pričakovan večji doseg e-bike z isto baterijo kot pri bafangu zaradi nižje porabe.

b) Bafang BBS01(b)36V (250 ali 350 ali 500W) in BBS02(b) 48V (500 ali 750W)
cca 400 EUR iz EUR
- glede na minimalno razliko v ceni se verjetno večina odloči za BBS02b 48v
Malo bolj robustno izdelan motor, po vseh meritvah in uporabniških izkušnjah močnejši (1300w peak vs.TDSZ2 900W), po zanesljivosti so prvi modeli BBS02b iz 2019-20 bolehali za okvarami kontrolerjev kar naj bi odpravili pri različicah iz 2021. Motor je tudi cca 800g težji kot TDSZ2 in ima bolje izvedeno hlajenje. PAS assist je stopnja nazaj glede na TDSZ2 torque assist - se ga pa da dosti lažje in bolj user friendly IMHO skonfigurirat v nulo za konkretne potrebe uporabnika.
Kabel
https://www.pswpower.com/products/bafan...
Programje in navodila
https://edrivenet.com/bafang-programmin...
https://penoff.me/2016/01/13/e-bike-con...
Dobi se tudi kar nekaj že nastavljenih profilov za različne namene uporabe - IMHO bolj user friendly kot pri TDSZ2.
Najpogostejše napake so: kontrolerji pri prvih serijah, clutch (sklopka) prostega teka, najlonski zobnik... Throttle gumb za direkten gas - on/off motorja za demonstracijo v previsoki prestavi malo manj kuri najlonske zobnike kot TDSZ2 - ampak jih vseeno zna zglodat...

https://www.pswpower.com/products/bafan...
https://www.pswpower.com/products/bafan...
https://www.pswpower.com/products/bafan...

c)BAFANG BBSHD 48 ali 52V 1000W - HD je Heavy Duty
Močnejši in robustnejši kot BBS02b za ceno cca 620 EUR, primeren tudi za "bajsije" oz. fat-bike lahko dobimo v standardni veziji 68-73m-100mm -120mm bottom bracketa (gonilnega ležaja). Močan in vzdržljiv a zopet ne nepokvarljiv. Težji za 1kg od BBS02b in tudi većji, večja hladilna rebra poskrbijo za boljše odvajanje toplote.Dobro opisane razlike med obema motorjema in najpogostejše težave so npr. tukaj
https://www.ebikechoices.com/bafang-bbs...
Še vedno brez torque senszorja grrr....

Vsi Bafang motorji ki jih vgrajujejo v e-bike - M615 bi bil BBS02b oz BBSHD v DIY različici
https://www.bestelectricbikes.com/are-b...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

asimo ::

Super post stratosD.

Za katero predelavo bi se pa ti trenutno odločil?

stratosD ::

asimo je izjavil:

Super post stratosD.

Za katero predelavo bi se pa ti trenutno odločil?


Odvisno od tega kakšno kolo že imaš in kakšne so tvoje želje.
1.Bi rad imel bajk za vsakodnevni commute po mestu/primestju, imaš kolo vredno cca 100-300eur?
Vzel bi kit sprednji ali zadnji hub motor za cca 200eur+baterijo za cca 170-250eur.
https://www.amazon.it/Sfeomi-Conversion...
+
https://www.pswpower.com/products/eu-no...

2.Imaš malo boljše kolo oz. bi rad skočil tudi kaj v hribe in na kakšno gozdno pot?
ista baterija
https://www.pswpower.com/products/eu-no...
+mid motor Tongsheng TSDZ2
https://www.pswpower.com/products/europ...
276+280= 556eur

3.Isto kot pod 2 - samo malo bolj robusten in močnejši motor ( to varianto sem vzel tudi sam)
https://www.pswpower.com/products/eu-no...
ali z močnejšo baterijo
https://www.pswpower.com/products/eu-no...
+ mid motor Bafang BBSo2B
https://www.pswpower.com/products/bafan...
400+276= 676 EUR oz. 726 EUR z močnejšo baterijo

4.isto kot 2 in 3 samo hočete še močnejši in boljši motor ter močno baterijo
Bafang BBSHD
https://www.pswpower.com/products/bafan...
+ baterija
https://www.pswpower.com/products/eu-st...
615+322= 937 EUR

To bi blo to :)

ZveeZ ::

Sklepam, da je potrebna tudi nova ketna za te DIY zadeve?

stara mama ::

Ponavadi je šibek člen zadnja kaseta oz. njena sklopka. Veriga je pa itak potrošni material.

stratosD ::

Trgovci so zavohali bizz tako da so verige za e-bike skoraj 2x dražje kot navadne.Če so res boljše - o tem so mnenja deljena...
Sam imam 10 redni zadnji Deore zobnik 11-36 in verigo KMC X10 za cca 25 eur - KMC E10 (za ebike) je 42-45 eur...
KOt pravi DIY e-bike skupnost ni neke bistvene razlike pri vzdržljivosti.
10 redni zadnji verižnik mi je brezveze - ker itak ne uporabljam zadnjih (največjih) 2 zobnikov ker:
- jih ne rabim z sprednjim zobnikom 42T +motor
- ker mi "chain line" na čisto notranjem zobniku ne ustreza - sprednji zobnik pri sredinskih motorjih je pomaknjen nekoliko bolj ven od osi kolesa glede na navadne zobnike.Pa še ALU sta največja 2 - ostali zobniki so jekleni.

Ko zgulim te zobnike/verigo - dam gor kaseto CS-HG41 11-34 8 prestav in veriga SHIMANO CN-HG40 - skupaj je to 30eur.Skrajšam hod menjalnika seveda.Jekleni zobniki in širša/močnejša veriga...merit uporabo verige in menjat po potrebi. Točno ta veriga mi je zdržala na KTM navadnem trekkingu 6-7.000km...

Superboyy ::

Da malo obudim temo s postom v hobi stilu, kot smo jih bili vajeni 20 let nazaj:

250W bafang inwheel kit - zadnje kolo.


Nosilna plata na prtljažniku - spodaj 10 kanalno stikalo za voltmetre.

Uporabljam jih za preverjanje balansiranja celic, v večernih urah pa kot zadnjo lučko :)


Monstrum od baterije. 10 zaporedno, 5 vzporedno. Panasonic celice - skupno 550Wh kapacitete.

Ker BMS ni balansiral celic sem dodal še eno vezje, ki zdaj dejansko deluje.


Končan izdelek izgleda malo lepše - podložiti moram še voltmetre, da bojo poravnani z ohišjem.

Za priklop napajanja sem dal XLR konektor s pokrovčkom.


Se mi zdi da kar ok izpade, bom pa videl kako obstojna bo tale škatla.

V osnovi je 4mm vezana plošča in furnir - kakšne praske in udarci se bodo kar poznali - ne bo lih za naslanjat na vsako steno :)

Zgodovina sprememb…

Ecoo ::

Lepo, poglej za bronaste kotnike, je od minimalističnih do antičnih..

Superboyy ::

Mogoče za naslednjo, če bo ta odpovedala. Bi pa dal polirano medenino :)

stratosD ::

Pohvalno @Superboyy - lep DIY projekt.

Kako prideš kaj finančno skozi - 50 X Panasonic NCR18650PF 2900mAh po cca 3,5 eur + ostali material?
Sam razmišljam o kakem 10s5p 36V 14,5Ah Chamriderju z BMS za naslednji projekt - to je kar konkretno majhna zadevca 27x8x7cm - 200 ojrov iz Poljske
https://www.aliexpress.com/item/4001200...

Superboyy ::

https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/...

Tole sem dobil po 3 eur na kom leta 2019.

Ostali material niti ni tako drag. BMS je par eur, nickel plate za varjenje pa tudi.

Je pa nekaj dela da sestaviš.

Tale sestavljena baterija naj bi bila ~470Wh - vprašanje pa koliko je dejansko.

Tule je zanimiv primer testov. Sicer če ti obljubljajo 10000 mah na celico itak veš, da je fejk :)

stara mama ::

stratosD je izjavil:


Sam razmišljam o kakem 10s5p 36V 14,5Ah Chamriderju z BMS za naslednji projekt - to je kar konkretno majhna zadevca 27x8x7cm - 200 ojrov iz Poljske
https://www.aliexpress.com/item/4001200...

Je že kdo preveril točno tele baterije? Ker na papirju/ekranu je dober P/P, pa ponavadi če je predober, pogledam mal postrani.

bf4ed ::

Louis Rossmann ma na YouTube posnetek požara njegovega kolesa ker je uporabil sumljivo baterijo 8-O

Superboyy ::

Sam se ne bi hecal s sumljivimi baterijami. Tudi za BMS ne veš če res dela, razen če greš razdirat pack in merit.

Zato sem dal na svoj bajk volt meter na vsako vrstico. Če pade pod ~2.8V odklopi breme, če naraste nad ~4.2V odklopi napajanje.

matobeli ::

A BMSji ki bi spremljal čist vsako celico pa danes še niso stvar? Al je to samo stvar cene dokler kitajci tega masovno ne začnejo delat?

Superboyy ::

Načeloma imaš baterije, ki imajo že vgrajeno zaščito, ampak je cena vsaj 2x:
https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/...

Pa ne poznam nobenega od teh brandov.

Alternativa:
https://www.aliexpress.com/item/3276050...

To bi pa moral naštudirat kako bi sestavil pack s takim vezjem med paralelnimi baterijami.

stratosD ::

te Chamrider baterije na veliko vgrajujejo Angleži in Skandinavci pri svoji DIY projektih - v FB grupah ni nekega pretiranega strahu pred samovžigi baterij - pa gledam kako (zlo)rabljajo ta svoja kolesa na snegu, dežju, mnogi jih kar puščajo na ulici ker jih nimajo kam spravit...
previdnost sicer nikoli ni odveč - seveda je boljše če vzameš Samsung, Panasonic set baterij za malo več $$$...

pwn3rrr ::

Začel sem razmišljati, da bi predelal svoje obstoječe kolo na električnega. Ker bi ga poleg vožnje v službo (ravnina cca. 12km/dan) uporabljal tudi za vožnjo v klanec, sem razmišljal o mid drive varianti Bafang BBSo2B 750W.

https://www.pswpower.com/products/bafan...

Gledam motor na zgornji povezavi, zanima me pa kako je z opcijo Brake type - Brake lever ali Hydraulic brake sensor. Če prav razumem, lahko motor naročiš brez senzorjev, se pravi, da v tem primeru motor preneha poganjat le če prenehaš obračat pedala, če vzameš Brake lever, pa motor preneha poganjat tudi ob pritisku na zavoro? Glede na to, da imam še klasične zavore brez diskov, Hydraulic brake sensor verjetno ne pride v poštev.

Mi kaj svetujete glede LCD-ja, glede na možnosti iz DE se odločam med DPC18 in P850C, kakšne posebne razlike?

https://www.pswpower.com/products/eu-no...

Baterijo gledam tole 48V 19.2AH, kakšen vpliv ima, če bi vzel 36V?

Ali poleg vsega naštetega potrebujem še kakšno dodatno stvar za predelavo, verigo verjetno lahko uporabim obstoječo?

Hvala za pomoč.

Superboyy ::

Brake lever - ročka s senzorjem za navadne v-brake zavore - zamenjaš z obstoječo in upaš da paše.
Hydraulic brake sensor - senzor, ki ga zmontiraš na zavorno ročko, če imaš diske.

Tega dejansko ne rabiš zmontirat, je samo varnostna funkcija, ki ti motor odklopi od driverja, ko zazna da zaviraš.

Če kupuješ 48V motor, moraš vzeti tudi 48V baterijo.

Display pomoje nima take veze. Nivoja po celicah verjetno noben ne prikazuje.

Rabiš orodje za odmontirat gonilko.

stara mama ::

Brake senzor je varnostni element. Gre brez, ampak če ti želiš zavirat, ni pametno da te v kaki čudni situaciji 750W poganja naprej :)
Js bi se vsekakor potrudil to uredit, dobiš pa nove ročke za navadno zajlo (ki so OK kvalitete)

Zgodovina sprememb…

pwn3rrr ::

Aha, sem tudi sam zdaj videl po slikah, da dobiš zraven komplet nove ročke za zamenjat, bom še to zamenjal, če bo le mogoče.

Kako je pa glede verižnika, kar sem raziskoval bi bila najboljša varianta 44 zob, za klanec je definitivno boljše, za pločnike/ulice pa verjetno tudi, če bi recimo vzel večji verižnik, so lahko že kakšni problemi za kakšne večje klance? Tudi verigo bi bilo v tem primeru dobro vzeti večjo?

stratosD ::

Kot ti je že Superboyy razložil - če imaš hidravlične bremze - izbereš hydraulic sensor.
Sam ima omenjeni kit 48V 750W -in nisem namontiral brake sensorjev - ker ko normalno kolesarim in zabremzam neham poganjat in se motor itak izkluči v delčku sekunde.
Znajo kaj zafrkavat senzorji - vsaj tej iz kita in ti malo na random prekinjajo tok iz baterije.

Če imaš 28" ali 29" kolo - je iz seta 44T edina razumna odločitev - če si bolj doma v kakšnih klancih - takih bolj ekstremnih pa vzameš iz Alija 104BCD adapter (spider) in verižnik 38-40-42T za cca 25 -30 eur...sem tudi sam naročil in imam za vzpone po Julijcih ...
https://www.aliexpress.com/item/3297066...
(ta zobnik je sicer ALU za razliko od originalnega ki je jeklen - ampak ima zobce tkim. NARROW WIDE - en zobek širši drugi višji tako da bolj "zgrabi" ketno)
https://www.aliexpress.com/item/1005001...

V tem primeru nabaviš še eno ketno ki jo skrajšaš na primerno dolžino - tako da samo zamenjaš zobnik in ketno če misliš bolj v strmino it.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

ZveeZ ::

Koliko kWh baterije pa nabavljate?
Nimam obcutka koliko zdrzi npr 11kWh.
Kaj bi svetovali za cca 70km dometa po asfaltu, mix ravnina/blagi klanec, pa recimo konstantna pomoc na minimum in 25kmph povprecna hitrost? 29", kolo + kolesar = cca 87kg.

stratosD ::

ZveeZ je izjavil:

Koliko kWh baterije pa nabavljate?
Nimam obcutka koliko zdrzi npr 11kWh.
Kaj bi svetovali za cca 70km dometa po asfaltu, mix ravnina/blagi klanec, pa recimo konstantna pomoc na minimum in 25kmph povprecna hitrost? 29", kolo + kolesar = cca 87kg.


kakih 13-15Ah bi bil optimalen minimum - če pa boš res minimalno koristil asist , nabavil 36V motor in ti je teža/cena pomembna pa kaj takega
https://www.pswpower.com/products/eu-no...

Superboyy ::

ZveeZ je izjavil:

Nimam obcutka koliko zdrzi npr 11kWh.


11kWh boš težko dobil za kolo :)

Pack ki ga imam na svojem 250W ebajku je okoli 500Wh. Se pravi v teoriji polni gas dve uri.

V praksi lahko naredim 60km brez, da bi rabil kaj dosti poganjat, večinoma ravnina, hitrost pa 25-30 - ko se prazni baterija gre počasneje.

Seveda je tudi vprašanje dejanske kapacitete, če kupuješ narejen pack iz kitajske.

ZveeZ ::

Superboyy je izjavil:

ZveeZ je izjavil:

Nimam obcutka koliko zdrzi npr 11kWh.


11kWh boš težko dobil za kolo :)

Pack ki ga imam na svojem 250W ebajku je okoli 500Wh. Se pravi v teoriji polni gas dve uri.

V praksi lahko naredim 60km brez, da bi rabil kaj dosti poganjat, večinoma ravnina, hitrost pa 25-30 - ko se prazni baterija gre počasneje.

Seveda je tudi vprašanje dejanske kapacitete, če kupuješ narejen pack iz kitajske.


My bad. Sem mislil na Ah:)) sem delal domaco nalogo glede evja, pa sem zajebal:)
Mi je jasno, da 11kWh ne spravis na bike:)

stratosD ::

..da malo obudimo temo:

Nekaj članov foruma se je obrnilo name v zs in potem naročilo - posredujem njihove vtise - upam da ne bojo jezni:

1.je vzel ta set
https://yosepower.com/collections/e-bik...
Q:kako se ti kaj obnese Yose kit - si zmontiral?
A:Ojla, super je. Na zacetku sem se malo lovil ker nisem imel orodja.
V hrib zadeva leti. Z enim polnjenjem sem naredil cca. 90km in mi je ostalo se 20% baterije.

2.pa komplet - baterija
https://www.pswpower.com/products/eu-no...
motor+ostalo
https://www.pswpower.com/products/bafan...

Vtisi

Evo, se oglašam po dveh tednih uporabe kolesa :)
Sem izredno navdušen nad močjo, dometom, delovanjem, sem navdušil tudi ostale in že razmišljajo o predelavi.
Pod baterijo sem potem vstavil letvico/nosilec in je super rešitev, vgradil sem tudi brake senzorje in mi pridejo zelo prav, sploh pri prestavljanju samo malo stistnem ročico za zavoro in mi za trenutek izklopi motor, da lepo prestavim. Vzel sem potem sprednji zobnik 44T, sem sprobal na ravnini in sem prišel na max speed 63km/h (je bila sicer kar velika kadenca).
Sem pa imel tudi dva problema pri montaži, in sicer nisem mogel odstraniti starih gonilk z osi pogona (tisti pripomoček, ki je prišel zraven, ni bil kompatibilen) + pedala nisem dobil z gonilk (je čisto prijelo navoj), so potem v eni specializirani trgovini to hitro zrihtali, pedal pa tudi tam nismo mogli dobiti dol (so mi potem podarili ene druge :))

fotke






Še moj EasyRider;) po 1.000km in po par mesecih uporabe - 5 dni na teden na njem + navadni bajk za opravke po mestu - moram reč da me je zadeva navdušila in se trudim čimveč kotičkov v domači Slovenski Istri spoznat na novo.
Kar se pa dometa tiče: z mojo 15Ah 48V baterijo (720W)- s tovarniškimi nastavitvami motorja je bila nekje 60-70km, motor je bil za moje pojme preveč poskočen in agresiven, z Bafang Config Tool pa sem nastavil parametre kot mi ustrezajo in povečal domet na 100 - 110km s kar nekaj klanci - s tem da tudi sam kar pritiskam pedala kadar mi paše oz. vklopim višjo stopnjo asistence kadar mi ne.



Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

shadow7 ::

stratosD je izjavil:

Če imaš 28" ali 29" kolo - je iz seta 44T edina razumna odločitev - če si bolj doma v kakšnih klancih - takih bolj ekstremnih pa vzameš iz Alija 104BCD adapter (spider) in verižnik 38-40-42T za cca 25 -30 eur...sem tudi sam naročil in imam za vzpone po Julijcih ...
https://www.aliexpress.com/item/3297066...
(ta zobnik je sicer ALU za razliko od originalnega ki je jeklen - ampak ima zobce tkim. NARROW WIDE - en zobek širši drugi višji tako da bolj "zgrabi" ketno)
https://www.aliexpress.com/item/1005001...

V tem primeru nabaviš še eno ketno ki jo skrajšaš na primerno dolžino - tako da samo zamenjaš zobnik in ketno če misliš bolj v strmino it.

A je sploh mogoče imeti 2 zobčenika spredaj in obdržati menjalnik? Sedaj imam 48-36-26 in me zanima, če bi po predelavi lahko imel 48-32 s pomočjo materiala na zgodnjih dveh linkih.

Sredinski zobčenik je sedaj 15 mm od okvirja, zunanji 21 mm. Po Bafangovih specifikacijah je zobčenik 16 mm od okvirja.

Ali je edina možnost za po ravnem 48T, za vožnje v hrib pa menjati zobčenik?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadow7 ()

Ecoo ::

Predlagam en preprost star tekmovalni kolesarski trik za razčistit zobniško razmerje, takole: prestava gre v najvišjo prestavo, kolo se potem pelje vzvratno toliko da pedal naredi cel krog, izmerimo pot ki jo je opravil bicikl v enem krogu gonilke.

Prenos:
-spredaj 46 zobnik, zadaj shimano nexus 7, 26" kolesa + balonarce

Vzvratna razdalja v enem krogu gonilke
-3.5m

Občutek v najvišji prestavi:
- Malo prepočasno vrtenje pri umerjeni vožnji 25kmh

Občutek v najnižji prestavi:
- Za močnejše klance gre prehitro, preveč vloženega truda za vikend kolesarja
««
4 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

E-kolo, baterije

Oddelek: Loža
274613 (347) BlaY0
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2815030 (8927) Vesolje
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334418 (2971) krucymucy
»

Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnega

Oddelek: Šport
133317 (2618) avom23

Več podobnih tem