» »

Ljudje vozijo prehitro po avtocesti glede na svoje plače

Ljudje vozijo prehitro po avtocesti glede na svoje plače

««
3 / 10
»»

kow ::

Debata je nasmiselna. Clovekove nravi ne bos spremenil.

Resitev so samovozeci avtomobili na avtocestah. Software bo drzal primerno razdaljo, pravilno prehiteval, skrbel za pravilno vkljucevanje vozil, ki so prisla na avtocesto itd. Skratka, potrebno je izlociti cloveski faktor - druge resitve ni. No, tudi to ne bo resitev, ampak izboljsava - ker bo vecja prepustnost seveda pomenila tudi nadaljno rast prometa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Moe_Lester ::

dovela je izjavil:

Že osnovna predpostavka je en velik fail. Prvič je napačna, drugič pa gleda na stvari s popolnoma materialističnega vidika. Ne upošteva veselja, ki ga ima nekdo z vožnjo, vrednosti časa, ki ga preživi z družino itd. Tretjič pa gre za neumno totalitaristično posiljevanje kako naj ljudje zapravijo SVOJ denar.

Ne, prav nič ni predpostavka fail. Ni samo materialistični vidik, je tudi dobrobit posameznika, pri počasnejši vožnji si tudi bistveno manj utrujen, kot pa če moraš konstantno prehitevat in menjavat vozne pasove, da o boljši kakovosti zraka ter o VEČJI pretočnosti avtoceste (da VEČJI, ne manjši) sploh ne govorimo (ker se skuri manj goriva). V resnici ne plača vsak svoje, ampak to je že druga tema, tako da pustimo to. V resnici če bi vsak plačal tudi zdravstveno škodo ki jo povzroči njegov izpuh, bi cena bencina morala bit 9 EUR na liter, glede na študijo OECD in Evropske centralne banke. Plačaš 9 EUR na liter? Seveda ne. Pa bi moral.


Seveda je fail. Brez osnove predpostavljaš koliko je ljudem vreden njihov prosti čas. Tvoj materialistični vidik je skupek izmišljenih številk.

Prav tako tvoje predvidevanje o večji utrujenosti. Imaš kak link, ki potrjuje, da si pri 100 manj utrujen kot pri 130 ali 160? Imaš kak link, ki potrjuje, da je utrujenost (če ni prekomerna) slaba za človeka?

Zdravstvenega vidika se pa nima smisla dotikati. Izpusti avtomobilov so vsako leto nižji, nasploh so osebni avtomobili zanemarljiv onesnaževalec v primerjavi in se ga praktično ne splača reševati reševati preden ne rešimo drugih stvari.

mailer ::

Rešitev so kazni vezane na višino plače pa prisiliš vse, da se vozijo po predpisih. Pri višji hitrosti porabiš več energije za vožnjo, ker si prisiljen biti bolj pozoren na dogajanje na cesti.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

starfotr ::

Tisti, ki mu je čas pomemben se ne vozi z avtom.

nejc_nejc ::

mailer je izjavil:

Rešitev so kazni vezane na višino plače pa prisiliš vse, da se vozijo po predpisih. Pri višji hitrosti porabiš več energije za vožnjo, ker si prisiljen biti bolj pozoren na dogajanje na cesti.


Bedarija

Znizati kazni ter postaviti nešteto radarjev.....

borut_p ::

mailer je izjavil:

Rešitev so kazni vezane na višino plače pa prisiliš vse, da se vozijo po predpisih. Pri višji hitrosti porabiš več energije za vožnjo, ker si prisiljen biti bolj pozoren na dogajanje na cesti.


In? Zakaj potem kazni? Itak skodujes sam sebi ... zakaj bi potem morala drzava posegati vmes?

Na ac se tretji pas in ukiniti omejitve

starfotr ::

Z višjo hitrostjo vplivaš na promet. In ni to individualna zadeva, ker nisi sam na cesti.

Opažam pa, da je kar nekaj ljudi v te temi poleg diplom kupilo tudi vozniško dovoljenje.

borut_p ::

starfotr je izjavil:

Z višjo hitrostjo vplivaš na promet. In ni to individualna zadeva, ker nisi sam na cesti.

Opažam pa, da je kar nekaj ljudi v te temi poleg diplom kupilo tudi vozniško dovoljenje.


Preberi kaj je napisal in na kaj sem odgovoril preden komentiras in posplosujes

XIIT ::

Moe_Lester je izjavil:

Prav tako tvoje predvidevanje o večji utrujenosti. Imaš kak link, ki potrjuje, da si pri 100 manj utrujen kot pri 130 ali 160? Imaš kak link, ki potrjuje, da je utrujenost (če ni prekomerna) slaba za človeka?

Bravo. Počasna vožnja je bistveno bolj utrujajoča že zaradi dejstva da preživiš več časa na cesti.

starfotr je izjavil:

Z višjo hitrostjo vplivaš na promet. In ni to individualna zadeva, ker nisi sam na cesti.

Seveda, zvišaš prometno pretočnost. Je čisto dovolj kamionov na AC, ne rabimo še z avti dodatno upočasnjevati prometa.
Je že zdaj preveč nedeljskih voznikov na cestah med tednom (in čez vikende).

mailer je izjavil:

Rešitev so kazni vezane na višino plače pa prisiliš vse, da se vozijo po predpisih. Pri višji hitrosti porabiš več energije za vožnjo, ker si prisiljen biti bolj pozoren na dogajanje na cesti.

Socialaši ter brezposelni nabiralci kovin podpirajo tvoj predlog.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XIIT ()

BlaY0 ::

borut_p je izjavil:


Ce ti gre v nos poraba zaradi hitrosti potem raje izracunaj koliko porabe je iz naslova 'sparanja' pri gradnji ac in s tem krajsanjem tunelov - posledicno pred tuneli klanci - koliko porabe je tam vec na mnozici avtov, kamionov itd.

Ne, še enkrat... meni ne gre nič v nos, samo pravim da z višjo hitrostjo nič ne pridobim in ne samo jaz, praktično nihče (pravljice o izgubljenem času za družino in hobije lahko svojim vnukom pripoveduješ). Torej če že nič ne pridobim vsaj nočem zraven še česarkoli izgubit in ker je to z vožnjo 100 možno brez kakršnega koli naprezanja, je to win win opcija. Ja, če pa uživaš v tem, ko pritisneš do dile, je pa to verjetno vredno tega "denarja" ampak ne štekam pol zakaj to počneš na javnih cestah kjer te drugi ovirajo, zakaj enostavno ne spokaš raje na dirkališče kjer boš med sebi enakimi in tam tiščiš do dile? A, to je pa kar naenkrat predrago al kaj?

borut_p je izjavil:


Zato ker 'terat' 130 ni nic posebnega. Namesto da bi visali hitrosti na ac jih nizamo. Jao jao. Zato ker ljudje niso sposobni vozit.

Saj neterati 100 tudi ni nič posebnega, torej zakaj izbrati opcijo teranja 130, če ti pa infrastruktura v končni fazi v nobenem primeru niti ne omogoča takšnega povprečja.

S tem da bi bilo treba hitrosti na AC zvišati se ne strinjam. Po njej vozijo tudi vozila katerih omejitve so pod 100 km/h z namenom zagotavljanja minimalne varnosti in ti bi rad med temi vozili slalomiral z več kot 130 km/h? Skratka zapelji se lepo 75 na uro (povprečno) do Grobnika, tam teraj 250 in boš imel skupno povprečje na koncu 130.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

nejc_nejc je izjavil:

mailer je izjavil:

Rešitev so kazni vezane na višino plače pa prisiliš vse, da se vozijo po predpisih. Pri višji hitrosti porabiš več energije za vožnjo, ker si prisiljen biti bolj pozoren na dogajanje na cesti.


Bedarija

Znizati kazni ter postaviti nešteto radarjev.....

To se pa strinjam. Višje kazni so samo posledica oziroma nadomeščajo odsotnost nadzora in v bistvu vpeljujejo negativno loterijo, kjer vsi igramo prljave igre par jih pa potem dobi oziroma izgubi.

Več kontrole in nižje kazni je kot prvo definitivno bolj pravičen pristop, kot drugo pa bistveno bolj učinkovit.

borut_p je izjavil:


Na ac se tretji pas in ukiniti omejitve

Grobnik je zate, ne javne površine.

XIIT je izjavil:


Seveda, zvišaš prometno pretočnost. Je čisto dovolj kamionov na AC, ne rabimo še z avti dodatno upočasnjevati prometa.
Je že zdaj preveč nedeljskih voznikov na cestah med tednom (in čez vikende).

Ravno obratno... pretočnost zvišaš če vsi enako hitro vozijo in znižaš če so razlike prevelike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

HolyFuck1 ::

A je inženir kupil 20 let star account BlaY0, al ima res nekega podpornika v veteranskih slo-tech vrstah? V vsakem primeru, njegova statistika je irelevantna.

BlaY0 ::

XIIT je izjavil:


Bravo. Počasna vožnja je bistveno bolj utrujajoča že zaradi dejstva da preživiš več časa na cesti.

Če te prav zastopim, ti bi pač vsem dal hitre športen avtomobile + Magno Unlimited in piči? Ne vem v kateri matrici živiš? Kot je strfotr že napisal, komur je čas tako pomemben, se ne vozi z avtom. Za ostale ki se pa radi hitro vozijo je pa Grobnik.

HolyFuck1 je izjavil:

A je inženir kupil 20 let star account BlaY0, al ima res nekega podpornika v veteranskih slo-tech vrstah? V vsakem primeru, njegova statistika je irelevantna.

Če iz nje ne znaš izluščiti poante je to tvoj problem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

DamijanD ::

Tole so moje daljše fure (na prizorišče in nazaj) to pomeni večinoma samo AC. V praksi praktično po omejitvah s tem da v Avstriji to pomeni kar nekaj km s 110km/h. Pri Bologni je povprečna bistveno nižja, ker pot do AC gre čez Godovič, Črni vrh in tiste gor/dol vinte.


V glavnem v praksi je na AC pri 130 nižja poraba kot pa v mestu. (sploh če so to ure, kjer praktično ni prometa). 100% pa ni 2l več kot pri 110.

starfotr ::

Avte imajo reveži, ki nimajo za private jet in helikopter.

Obenem se pa fjakajo po avtocestah v času največje gužve.

Če ti je pomemben čas, imaš svojega šoferja.

Tu se kurčite, v resnici pa samo nimate denarja. In se na čas nekaj izgovarjate. V resnici pa niti izračunat ne znate. Ne prihrana časa, ne hitrosti, ne porabe goriva niti prihranka denarja.

kriptobog ::

Zakaj bi se bozil 100, ce je omejitev 130?

BlaY0 ::

Nekaj si pomešal, omejitev 130 ne pomeni da moraš vozit 130, pomeni da lahko voziš maksimalno 130.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

HolyFuck1 ::

Najbolj žalosten del celotne Inženirjeve EV ideologije je, da se z EV-jem nič ne prišpara, še posebej ne časa ali denarja.
Čez par postov nam bo začel nakladati o tem, kako naj uporabljamo javni promet, ki je, priznam, veliko cenejši, a ga s časom 10x preplačaš.
Dokler se Evropa (in za njo Slovenija) ne po popolnoma modernizirala s hitrim in učinkovitim javnim prometom (ter povezavami do njega iz vukojebin, kar je dobrih 50% Slovenije), lahko le sanjate o Nizozemskih utopijah.

BlaY0 ::

Ne vem točno na kakšno utopijo meriš ampak v NL se po AC podnevi vozi max. 100.

solatjek ::

kriptobog je izjavil:

Zakaj bi se bozil 100, ce je omejitev 130?

Voziti je dovoljeno s 60% omejitve, to je na AC 78km/h. Takšno početje je sicer nevarno, a če želiš prihraniti gorivo, se pelješ za tovornjakom 90km/h, s tem nikogar ne oviraš, prihranek pa je velik glede na 130km/h.

Vse pa je odvisno od denarnice.

Moe_Lester ::

Če te prav zastopim, ti bi pač vsem dal hitre športen avtomobile + Magno Unlimited in piči? Ne vem v kateri matrici živiš? Kot je strfotr že napisal, komur je čas tako pomemben, se ne vozi z avtom. Za ostale ki se pa radi hitro vozijo je pa Grobnik.


Zdaj si že za na grobnik, če voziš po omejitvah? Vsak dan nekaj novega.

HolyFuck1 ::

Dokler poseljenost izgleda kot na sliki spodaj, službe, s katerimi se lahko za povprečnega slovenca spoštljivo živi, pa samo v največjem fleku na sredini, se lahko pod nosom obrišete za kakršnekoli omembe vredne prihranke pri prevozu.

BlaY0 ::

Moe_Lester je izjavil:

Če te prav zastopim, ti bi pač vsem dal hitre športen avtomobile + Magno Unlimited in piči? Ne vem v kateri matrici živiš? Kot je strfotr že napisal, komur je čas tako pomemben, se ne vozi z avtom. Za ostale ki se pa radi hitro vozijo je pa Grobnik.


Zdaj si že za na grobnik, če voziš po omejitvah? Vsak dan nekaj novega.

Če se pri tem vsajaš, definitivno. Ker infrastruktura in ves promet itak ne omogočat povprečne hitrosti, ki bi bila blizu hitrostni omejitvi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

solatjek ::

Prihranki so največji takrat, ko avto napolniš s potniki. Več se jih vozi, ceneje je. Proti temu je 30km/h hitreje ali počasneje nepomemben dejavnik. Je pa velikokrat težko najti sopotnike, ne ustreza termin ali relacija, na šiht pa nekako moraš in si sam v avtu.

Moe_Lester ::

Če se pri tem vsajaš, definitivno. Ker infrastruktura in ves promet itak ne omogočat povprečne hitrosti, ki bi bila blizu hitrostni omejitvi.


Brezvezna pavšalna trditev, ki nima veze z realnostjo. Odvisno od dneva, časa v dnevu, situacije na cesti, odseka...

BlaY0 ::

Moe_Lester je izjavil:

Če se pri tem vsajaš, definitivno. Ker infrastruktura in ves promet itak ne omogočat povprečne hitrosti, ki bi bila blizu hitrostni omejitvi.


Brezvezna pavšalna trditev, ki nima veze z realnostjo. Odvisno od dneva, časa v dnevu, situacije na cesti, odseka...

Ne, ker se nanaša na točno določen post, kar pa si ti namerno odrezal iz enačbe oziroma verjetno sploh ne veš komu je bilo namenjeno in zakaj.

Vsem je jasno, da če je omejitev 130 in si sam na cesti ali pa vsi ostali vozijo 130, da je potem najbolje voziti 130.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Moe_Lester ::

Vsem je jasno, da če je omejitev 130 in si sam na cesti ali pa vsi ostali vozijo 130, da je potem najbolje voziti 130.


Ne vem, če je vsem jasno. Si prebral prvi post v tej temi?

BlaY0 ::

Moe_Lester je izjavil:

Vsem je jasno, da če je omejitev 130 in si sam na cesti ali pa vsi ostali vozijo 130, da je potem najbolje voziti 130.


Ne vem, če je vsem jasno. Si prebral prvi post v tej temi?

Ja. Ampak ti predpostavljaš da če nekdo reče da bodo štacune od zdaj v nedeljah zaprtre, bodo ob torkih avtomatično odprte tudi ponoči. Noben nikjer tega ni trdil.

Nikjer ni trdil, da to velja za vse in v vseh robnih primerih. In sam na cesti 130 na uro je robni primer. Pa tudi vsi na cesti 130 na uro je robni primer če ne kar utopičen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

sbawe64 ::

Tri vikende nazaj šel v Lj iz smeri Obrežja, s 130 so me praktično vsi prehitevali.
Zelo zanimivo je bilo tudi pred Trebnjem, kjer je 5 km delovna zapora in omejitev 60 km/h.
Verjetno sem bil edini, ki je tam vozil 60.
2020 is new 1984
Corona World order

starfotr ::

A sedaj si razočaran sam nad sabo, ker si odklonsko upošteval predpise?

kriptobog ::

BlaY0 je izjavil:

Nekaj si pomešal, omejitev 130 ne pomeni da moraš vozit 130, pomeni da lahko voziš maksimalno 130.


Se vedno isto. Zakaj potem ne bi vozil 130?

XIIT ::

BlaY0 je izjavil:

nejc_nejc je izjavil:

mailer je izjavil:

Rešitev so kazni vezane na višino plače pa prisiliš vse, da se vozijo po predpisih. Pri višji hitrosti porabiš več energije za vožnjo, ker si prisiljen biti bolj pozoren na dogajanje na cesti.


Bedarija

Znizati kazni ter postaviti nešteto radarjev.....

To se pa strinjam. Višje kazni so samo posledica oziroma nadomeščajo odsotnost nadzora in v bistvu vpeljujejo negativno loterijo, kjer vsi igramo prljave igre par jih pa potem dobi oziroma izgubi.

Več kontrole in nižje kazni je kot prvo definitivno bolj pravičen pristop, kot drugo pa bistveno bolj učinkovit.

borut_p je izjavil:


Na ac se tretji pas in ukiniti omejitve

Grobnik je zate, ne javne površine.

XIIT je izjavil:


Seveda, zvišaš prometno pretočnost. Je čisto dovolj kamionov na AC, ne rabimo še z avti dodatno upočasnjevati prometa.
Je že zdaj preveč nedeljskih voznikov na cestah med tednom (in čez vikende).

Ravno obratno... pretočnost zvišaš če vsi enako hitro vozijo in znižaš če so razlike prevelike.

Je pretočnost višja če vsi vozimo 100, ali če vozimo vsi 130?
Za zastoje pa so največ kriva gradbišča vsakih nekaj kilometrov, kjer par kilometrov ceste urejajo celo leto, pa imajo omejitev 60 - namesto da bi v čimkrajšem času uredili en odsek in potem šli naprej, ne pa da se nekaj let ne dogaja nič potem pa želijo v enem letu urediti vse. Ko pa mine eno leto, pa rok za dokončanje premaknejo za pol leta.

sbawe64 je izjavil:

Tri vikende nazaj šel v Lj iz smeri Obrežja, s 130 so me praktično vsi prehitevali.
Zelo zanimivo je bilo tudi pred Trebnjem, kjer je 5 km delovna zapora in omejitev 60 km/h.
Verjetno sem bil edini, ki je tam vozil 60.

Verjetno edini ki je oviral promet namesto da bi sledil prometnemu toku.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

Zgodovina sprememb…

  • zavaroval slike: kuglvinkl ()

starfotr ::

kriptobog je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Nekaj si pomešal, omejitev 130 ne pomeni da moraš vozit 130, pomeni da lahko voziš maksimalno 130.


Se vedno isto. Zakaj potem ne bi vozil 130?


Kot sem že prej omenil, nekateri so poleg vozniškega dovoljenja kupili tudi spričevalo za osnovno šolo.

Zadeva je povsem enostavna. Ker ne moreš zagotovit uatrezne varnostne razdalje pri 130 km/h pri trenutni gostoti prometa.

IL_DIAVOLO ::

Se ne vozim vec po avtocesti, odkar je le to postalo nepretocno, nevarno, drago in veckrat tudi precej zamudno.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Zgodovina sprememb…

XIIT ::

Ni toliko problem gostota prometa, kot to da greste s 100km/h na prehitevalni pas prehitevat kolono tovornjakov.
Če se omejitve znižajo na 100 boste pa začeli voziti 80. Pa na Grobnik pošiljat tiste ki bi vozili 100.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XIIT ()

starfotr ::

Kaj pa je problem drugega, kot gostota?

XIIT ::

Pomanjkanje nadzora nad počasnimi vozniki.
Prehitevalni pas je za prehitevanje, ne vožnjo mimo tovornjakov s 95km/h.
Če ni za tabo nikogar, ajde, če pa v vzvratnem ogledalu zagledaš dirkače ki vozijo tudi prek 100, se pa umakneš na vozni pas in pač voziš za kamioni.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XIIT ()

2dark ::

dovela je izjavil:



Časovni prihranek pri hitrejši vožnji je praktično zanemarljiv, poraba goriva pa mnogo večja. Iz zgornjega grafa lahko odčitamo da pri vožnji pri 100 km/h Honda Civic porabi 5 litrov goriva, pri 130 km/h pa okrog 8 litrov goriva. .


Passat ima pa 5 l porabo pri 130 km/H, BMW pa 4.6l-- Kaj pa zdaj?

BlaY0 je izjavil:

Nekaj si pomešal, omejitev 130 ne pomeni da moraš vozit 130, pomeni da lahko voziš maksimalno 130.


130 po števcu ni realnih 130.

Do 150 km/H nobena provida ne gre za tabo, ker se ne splača. Je prenizka kazen, preveč pisanja. :P
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

XIIT ::

2dark je izjavil:

dovela je izjavil:



Časovni prihranek pri hitrejši vožnji je praktično zanemarljiv, poraba goriva pa mnogo večja. Iz zgornjega grafa lahko odčitamo da pri vožnji pri 100 km/h Honda Civic porabi 5 litrov goriva, pri 130 km/h pa okrog 8 litrov goriva. .


Passat ima pa 5 l porabo pri 130 km/H, BMW pa 4.6l-- Kaj pa zdaj?

BlaY0 je izjavil:

Nekaj si pomešal, omejitev 130 ne pomeni da moraš vozit 130, pomeni da lahko voziš maksimalno 130.


130 po števcu ni realnih 130.

Do 150 km/H nobena provida ne gre za tabo, ker se ne splača. Je prenizka kazen, preveč pisanja. :P

Če maš na števcu 150 te še stacionarni radar ne bo slikal, ker je to glih enih 140 realnih.
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: XIIT ()

T440 ::

Koliko odstotkov svoje neto plače je še sprejemljivo nameniti avtu in z avtom povezanimi stroški (vključujoč gorivo, vinjete, servise, gume, amortizacijo avta? Več kot 30% ali le več kot 20%?

2dark ::

XIIT je izjavil:


Če maš na števcu 150 te še stacionarni radar ne bo slikal, ker je to glih enih 140 realnih.

Radar te bo slikal.

T440 je izjavil:

Koliko odstotkov svoje neto plače je še sprejemljivo nameniti avtu in z avtom povezanimi stroški (vključujoč gorivo, vinjete, servise, gume, amortizacijo avta? Več kot 30% ali le več kot 20%?


Če maš plače 2000€, potem lahko nameniš brez problema 50%. Če maš 4000€, lahko daš 70% v avto. Če maš pa minimalca pa hodiš peš.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

T440 ::

Sam če imaš 4000 EUR plače, pol ne rabiš oneta z avtom podaljševat in ni potrebno toliko vanj metat, ne?
Ravno na minimalcu rabiš bavarske ledvičke z led žarometi, če hočeš da
te una s tretga štuka z botoks ustnicami sploh opazi.

BlaY0 ::

kriptobog je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Nekaj si pomešal, omejitev 130 ne pomeni da moraš vozit 130, pomeni da lahko voziš maksimalno 130.


Se vedno isto. Zakaj potem ne bi vozil 130?

Err, mogoče zato ker ne moreš, mogoče zato ker se ti ne da vsak kilometer bremzat in pospeševat ko kdo z desne skoči na prehitevalni pas pa ne stisne takoj do dile, mogoče zato ker se ti zdi to prenevarno ali mogoče preprosto zato ker se ti to na dane razmere ne zdi smiselno?

2dark je izjavil:


130 po števcu ni realnih 130.
Do 150 km/H nobena provida ne gre za tabo, ker se ne splača. Je prenizka kazen, preveč pisanja. :P

No shit mr obvious, tole je slo-tech ne med-over.net. Mogoče pa merim hitrost po GPS, kaj praviš? Ko vozim 130, vozim točno 137 po števcu. Kaj praviš, bo v redu za tvoje standarde?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

2dark je izjavil:


Če maš plače 2000€, potem lahko nameniš brez problema 50%. Če maš 4000€, lahko daš 70% v avto. Če maš pa minimalca pa hodiš peš.

Ja, Slovenska folklora pač, 50% za avto in jokanje zaradi 40 EUR dodatnega zavarovanja.

T440 je izjavil:

Sam če imaš 4000 EUR plače, pol ne rabiš oneta z avtom podaljševat in ni potrebno toliko vanj metat, ne?
Ravno na minimalcu rabiš bavarske ledvičke z led žarometi, če hočeš da
te una s tretga štuka z botoks ustnicami sploh opazi.

Pa zadnji iPhone, s tem da si še vedno ne znaš porihtat prostoročnega telefoniranja v avtu.

XIIT je izjavil:

Pomanjkanje nadzora nad počasnimi vozniki.
Prehitevalni pas je za prehitevanje, ne vožnjo mimo tovornjakov s 95km/h.

Vožnja mimo se drugače izvaja po istem voznem pasu oziroma pri stoječih ovirah. Vse ostalo je prehitevanje.

XIIT je izjavil:


Če ni za tabo nikogar, ajde, če pa v vzvratnem ogledalu zagledaš dirkače ki vozijo tudi prek 100, se pa umakneš na vozni pas in pač voziš za kamioni.

Definitivno, za to pa maš špegu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

XIIT je izjavil:

Ni toliko problem gostota prometa, kot to da greste s 100km/h na prehitevalni pas prehitevat kolono tovornjakov.
Če se omejitve znižajo na 100 boste pa začeli voziti 80. Pa na Grobnik pošiljat tiste ki bi vozili 100.

Ne gremo. To je tvoja domneva. Če voziš 130 v konvoju po prehitevalnem pasu in vzdržuješ predpisano varnostno razdaljo ter se nekdo prav tako s 130 z voznega pasu naslika pred tebe boš moral najmanj spustiti gas, če varnostne razdalje ni, žlajfajo vsi. Če jih to naredi par, se zadnjemu hitrost lahko zniža na 90 in manj. No in če se ti to prevečkrat zgodi, se enostavno postaviš na vozni pas in voziš 100 ter vsake toliko cajta prehitiš kakšen tovornjak, ko v špeglu ne vidiš elastikarjev ter se na cilj pripelješ malo za njimi ki so baje 130 vozili in ravno status na FB apdejtajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

teslam2 ::

wau, ovira na cesti zganja tak kraval, spravi se raj spat, da jutr ne bo predolge kolone za tabo.

BlaY0 ::

teslam2 je izjavil:

wau, ovira na cesti zganja tak kraval, spravi se raj spat, da jutr ne bo predolge kolone za tabo.

Po moje se moraš ti spravit spat, da boš prej vstal in imel placa vsaj za 117 povprečje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

dexterboy ::

Kakšne travme ima OP, da se je spravil sestaviti skupaj temo, ki je zdrava za zaklep? Je ST padel nižje kot MedOverNet? Se Idiocracy dogaja eksponentno hitro? Ker sem mislil, da je to bolj položna krivulja...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

2dark ::

BlaY0 je izjavil:

Mogoče pa merim hitrost po GPS, kaj praviš? Ko vozim 130, vozim točno 137 po števcu. Kaj praviš, bo v redu za tvoje standarde?


Dvomim, da si tok sposoben vozit. To niso nizke hitrosti.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

pegasus ::

HolyFuck1 je izjavil:

A je inženir kupil 20 let star account BlaY0,
O glej, še en iz ruske trol šole ... obtužuje druge tega kar počnejo sami. Zelo poučno :)
««
3 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12847037 (42745) Mavrik
»

Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7822259 (20415) WarpedGone
»

Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18334712 (25791) nekikr
»

Vinjeta - se splača?

Oddelek: Na cesti
294153 (3129) Bananovec
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12228735 (26917) IceIceBaby

Več podobnih tem