» »

Ljudje vozijo prehitro po avtocesti glede na svoje plače

Ljudje vozijo prehitro po avtocesti glede na svoje plače

««
10 / 10
»
»»

primar ::

Jaz se tega držim že lep čas... vozim 104 - po števcu, to je točno 100kmh. Boli me K za vse živčkote okoli mene, jaz samo pazim da mene ne "ranijo". Če bi imel zadaj na avtu zaslon, bi onem, ko mi blinka zadaj napisal TRR, če nakažeš 5 EUR, stisnem gas :).

Nikoli pa namensko ne kampiram na levem pasu ali kaj podobnega - le brezveze se ne zaganjam po nepotrebnem.

LP

feryz ::

Seveda kampiraš namensko na levem pasu in to s hitrostjo 104 km/h. Zgoraj si napisal.

Razen če hočeš reči, da malo kinkneš na AC in avto sam zaide na prehitevalni pri tej hitrosti.

msms ::

OP v enačbi nisi upošteval, da je čas NEPRECENLJIV in z leti boš to razumel.

m0LN4r ::

Moe_Lester je izjavil:

Rabim en finančni nasvet od OPa.

Čez vikend sem naredil en 2 dnevni roadtrip, cca. 1000 kilometrov. Ker sem neumen in finančno nepismen sem seveda vozil več kot 110kmh skoraj celo pot po avtocestah.

Z nekoliko hitrejšo vožnjo sem prihranil kakšno uro, mogoče uro in pol, kar seveda ni bistveno pri natrpanem urniku in omejenem času čez vikend. Čas preživet ob ogledu znamenitosti in spoznavanje kulture skozi dolgo, umirjeno kosilo z družino je seveda nekaj povsem postranskega pri takšnih dejavnostih. Skrbi me predvsem finančna plat.

Avto je izjemno požrešen, pri 140 po avtocesti mi board computer kaže porabo celih 8 litrov dizla z all terrain gumami in strešnim kovčkom, nafta v naši zahodni sosedi pa je okoli 2 eur na liter.

Glede na prepričljive argumente, ki jih je OP natrosil iz rokava v tej temi sem razmišljal, da bi svoj 18 let star potovalnik vreden slabih 10 jurjev zamenjal za nekaj novega, bolj varčnega. Mogoče kak Landrover Defender za 90 jujrev, ali pa Landcruiser za 80? Sicer gre za velike vsote denarja, ampak, če bi potem vozil po avtocesti 110kmh z 1.7 litra nižjo porabo bi se mi moral nakup izplačati do leta 2433 oz. tam nekje?

Mnenja? Osebno se nagibam k nakupu, seveda na lizing z 9,4% obrestno mero, ker sem finančno pismen.

Go for it, teh 90k bos dobil notr en dva tri, vec ko se bos vozil, hitreje bos dobil not in ceneje se bos vozil
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Malajlo ::

Ojoj... Glede na stanje na naših AC med migracijami turistov, je prav vseeno, na katerem pasu se voziš, kako hitro, s kakšnim avtom.
Dizel mi kuri dobrih 6 litrov kombinirane vožnje (ja, tudi manj, včasih moram še tank prazniti, ker mi začne nafta iz rezervoarja iztekati).
Če grem npr. v BG, mi 4 evre več goriva v pol ure prihranka časa ne pomeni nič. Ampak to je na 500 km razlika med 130 ali pa 160 km/h na tempomatu. Itak je na koncu zaradi "pridobitka" na času enako porabljeno na kofetu in (zaporednimi, ne vzporednimi) obiski wcja. Na koncu je še vedno bilo dobre 4 ure in pol, par minut gor ali dol. Pa na easy ali pa na polno.
Meni dol visi za dva litra več goriva na taki poti. Prideš v +/- 15 minutnem intervalu. Saj imajo ponavadi isto zamudo na sestanek ljudje iz sosednje ulice, pa je moral prevoziti samo 5 km.
Mogoče zaradi let, ali pa obupa, vozim strogo po omejitvah, dokler ni regionalka ali višja kategorija. AC je ponavadi na 140+, ostalo po občutku (na poznani cesti tudi preceeej hitreje... ups). Delovišča 60 (Dolenjska AC, severna obvoznica LJ, v enem postu se je nekdo označil kot edinega - ni edini ;). 10-20% več (pa še to je prehitro).
Pri prihranku časa gre ponavadi vedno za neko subjektivno dojemanje. Čimprej. Ena minuta, pa ena minuta. Jebote... Pelji se, pa ko prideš, prideš. Pojdi prej na pot, zamenjaj prevozno sredstvo, prestavi sestanek, go online. Najmanjši problem. Sploh pa zdaj, ko med zastojem tri sestanke obdelaš, še screensharing vmes buljiš, ker lahko.
(nad 4 ure vožnje me nihče ne prepriča, da sedem za volan, razen če je neka urgenca, nemogoče časovno sestaviti, in je obenem plačano. No, ali pa je samo road trip 8-) In se odpeljem z avtom iz leta 2001, ki je bil takrat vreden današnjega mesečnega zaslužka ;) (zadnje leti na prepucavanja štirih strani dveh posameznikov)

m0LN4r ::

Ze samo ce se vozis na 500km dolgi poti 140, prehitis vec kot 100 vozil, ce ne glih 200 komadov.
Teh 200 pride na cilj verjetno, ko sem jaz ze spraznil avto in popil koktejl na terasi.

To z 2 km do trgovine je pa spet taka, odvisno kje si.
Z avtom imam jaz do tja pa nazaj 5 minut, s kolesom pa vec kot pol ure, skoraj 40 minut, itak. Teh pol ure pokoristim raje drugace al se pa coham po jajcih.
Pa z avtom lahk vzames komot kak sixpack radenske pa mal vec robe.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Malajlo ::

Ne boš verjel, da tudi če prehitiš 200 vozil, si na koncu z istim na semaforju. Res je vse na koncu samo adrenalin in višja poraba. Ali pa graben.
Nihozemca s prikolico sem že pri Metliki čez Gorjance prehitel. In pred Malencami (Malenci? Malencani? Jajčevci? Skratka, Golovec) dohitel. Ja, pri Badovincu sem se moral ustaviti in vso prednost izgubil (lokalne čenče pa to). Ampak poraba je bila višja, pa za rundo sem dal, na koncu pa - če bi se 60 peljal celo pot bi bilo ceneje. Po AC 60! V času isto. V denarju pa 20 EUR manj. Od oka.
Cesto čez ovinke poznam v miže in sem prehiteval, kjer nihče ni niti pomislil (OK, osnovna dacia sandero, ego voznikov nemških vozil je trpel, ampak sem jo moral preluftat, ker 75 KM je bilo slabše kot jugo 45... Fotr je že v letih pa ne zna več)

PaUBs ::

m0LN4r je izjavil:

Teh 200 pride na cilj verjetno, ko sem jaz ze spraznil avto in popil koktejl na terasi.

ja, je mozno... in? ce ne mores zaracunati casa na poti, necesa nisi v redu premislil.

Moe_Lester ::

A ti zaračunaš vsako sekundo svojega življenja?

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Ze samo ce se vozis na 500km dolgi poti ...


Se lepo voziš 110km/h, se ustaviš na vsakih 40 do 50km, stopiš iz avta, se malo pretegneš, narediš par krogov okoli avta in se odpelješ naprej. Umirjeno, brez da bi moral noreti, brez sekiranja,...
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

PaUBs ::

Moe_Lester je izjavil:

A ti zaračunaš vsako sekundo svojega življenja?

ne, vsake sekunde (zal!) ne - ni, da sicer sam ne bi hotel... res je tudi, da vsake poti ne, ce se ne da skombinirati s sestankom iz avta, cetudi mLadina vozi :-/ low profile je mnogokrat koristen ampak mladcem tega navadno nima smisla razlgati.

m0LN4r ::

Malajlo je izjavil:

Ne boš verjel, da tudi če prehitiš 200 vozil, si na koncu z istim na semaforju. Res je vse na koncu samo adrenalin in višja poraba. Ali pa graben.
Nihozemca s prikolico sem že pri Metliki čez Gorjance prehitel. In pred Malencami (Malenci? Malencani? Jajčevci? Skratka, Golovec) dohitel. Ja, pri Badovincu sem se moral ustaviti in vso prednost izgubil (lokalne čenče pa to). Ampak poraba je bila višja, pa za rundo sem dal, na koncu pa - če bi se 60 peljal celo pot bi bilo ceneje. Po AC 60! V času isto. V denarju pa 20 EUR manj. Od oka.
Cesto čez ovinke poznam v miže in sem prehiteval, kjer nihče ni niti pomislil (OK, osnovna dacia sandero, ego voznikov nemških vozil je trpel, ampak sem jo moral preluftat, ker 75 KM je bilo slabše kot jugo 45... Fotr je že v letih pa ne zna več)

Ne bos verjel, to je samo vas larifari. Ne za istim semaforjem, ampak vsaj 5 semaforjev naprej.
Smo sprobali.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

WizzardOfOZ je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ze samo ce se vozis na 500km dolgi poti ...


Se lepo voziš 110km/h, se ustaviš na vsakih 40 do 50km, stopiš iz avta, se malo pretegneš, narediš par krogov okoli avta in se odpelješ naprej. Umirjeno, brez da bi moral noreti, brez sekiranja,...

Na 50km oz. vsakih 20 minut pavzo delat, potem ti mora biti res naporno sedeti v avtu.
Jaz naredim pavzo na 240-250km oz. dve uri. Se filmi so daljsi.
Ce pa je pot cez 600km pa delam pavze na ca. uro pa pol oz. mal cez.

WizzardOfOZ je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ze samo ce se vozis na 500km dolgi poti ...


Se lepo voziš 110km/h, se ustaviš na vsakih 40 do 50km, stopiš iz avta, se malo pretegneš, narediš par krogov okoli avta in se odpelješ naprej. Umirjeno, brez da bi moral noreti, brez sekiranja,...

Kar hocem reci 140 se vozis enako lepo kot 110, no razlike.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Moe_Lester ::

Včasih je 140 celo bolj prijetno kot 110, odvisno od situacije. 110 je zame osebno čudna hitrost, imaš veliko dela. Na desnem pasu težko voziš enakomerno, če je vsaj malo prometa, ker se vedno najde kak tovornjak, ki vozi počasneje. Hkrati si prepočasen, da bi lahko normalno prehitel brez, da oviraš promet.

Če je promet zmeren je 140 po števcu super hitrost. Lahko si malo bolj sproščen na prehitevalnem pasu, ko prehitevaš si hitro mimo tovornjakov in ne oviraš pretirano hitrejših od sebe. Hrup je pa pri sodobnih avtomobilih tudi na sprejemljivem nivoju.

WizzardOfOZ ::

m0LN4r je izjavil:

Na 50km oz. vsakih 20 minut pavzo delat, potem ti mora biti res naporno sedeti v avtu.

V zahodnoevropskih državah 250 al pa celo 500km po avtocesti ni problem. Tam je vožnja veliko bolj kulturna, čeprav povsod najdeš goveda. Govorim pa za slovenijo in ostali balkan. Tukaj, na balkanu, pa ne ravno vsakih 20 minut, vsako uro pa definitivno ustavim in se pretegnem. In ni naporno sedet v avtu, ampak veliko bolj zbran si, če se vsake toliko časa ustaviš in narediš tistih par korakov okoli avta. Zbran pa pri taki masi vozil in taki količini bedakov na cesti moraš biti ves čas. Ker večina je namreč solatkotov, ki se gredo policaje in zmanjšujejo hitrost ali pa norijo kot jim paše, ker mislijo da so nad zakonom in da so vsi okoli njih krivi, da ne morejo vozit 200 po avtocestah.

Moe_Lester je izjavil:

Včasih je 140 celo bolj prijetno kot 110, odvisno od situacije. 110 je zame osebno čudna hitrost, imaš veliko dela. Na desnem pasu težko voziš enakomerno, če je vsaj malo prometa, ker se vedno najde kak tovornjak, ki vozi počasneje. Hkrati si prepočasen, da bi lahko normalno prehitel brez, da oviraš promet.


Vsak avto ima svoje specifike. Pri mojem avtu (115KM) je 110km/h še ravno dovolj da ko zahodiš gas na hitro potegneš za tistih 30 do 40km/h več, prehitiš kamion in greš nazaj na svoj pas, brez da bi oviral tiste, ki kampirajo na prehitevalnem pasu. In opažam, da jih za mano kar dosti vozi in me niti ne prehitevajo, ampak se kar držijo enakega tempa.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

zl0dej ::

primar je izjavil:

Jaz se tega držim že lep čas... vozim 104 - po števcu, to je točno 100kmh. Boli me K za vse živčkote okoli mene, jaz samo pazim da mene ne "ranijo". Če bi imel zadaj na avtu zaslon, bi onem, ko mi blinka zadaj napisal TRR, če nakažeš 5 EUR, stisnem gas :).

Nikoli pa namensko ne kampiram na levem pasu ali kaj podobnega - le brezveze se ne zaganjam po nepotrebnem.

LP


Isto, palim autopilot na Tesli in si pogledam kakšno serijo. Po mojem največji luxuz kar jih je.

Horas ::

Hangman je izjavil:

Saj bo kmalu za liter goriva treba odšteti 100 evrov.
(vir: https://www.zurnal24.si/avto/bo-za-lite...

Citiram: "Gute Nachricht fürs Klima: Spritpreise ziehen deutlich an. Leider nicht deutlich genug - erst wenn der Liter 100 EUR oder mehr kostet, werden unsere lieben Mitbürger*innen anfangen, langsam darüber nachzudenken, ob es auch mal ohne Auto geht."

Tako je berlinski profesor G. Bachmann zapisal svoje ugotovitve v povezavi s klimatskimi spremembami.

Narod se ne vozi samo prehitro, ampak tudi preveč. 1 km hoje (15 minut) je za marsikoga preveč in raje sede za volan. Nobena druga oblika mobilnosti tega ne bo ustavila, ker bo narod še zmeraj tehtal na podlagi udobnosti... Če pa bo za liter goriva treba odšteti 100€, bo lasten avtomobil samo še privilegij botatih.
V kolikor bi se za takšno potezo odločile bolj razvite evropske države, bo temu sledila tudi Slovenija... potem ostaja samo vprašanje časa.


isti fašist si ko ta "profesor". spelji se.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd

8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd

WizzardOfOZ ::

zl0dej je izjavil:

primar je izjavil:

Jaz se tega držim že lep čas... vozim 104 - po števcu, to je točno 100kmh. Boli me K za vse živčkote okoli mene, jaz samo pazim da mene ne "ranijo". Če bi imel zadaj na avtu zaslon, bi onem, ko mi blinka zadaj napisal TRR, če nakažeš 5 EUR, stisnem gas :).

Nikoli pa namensko ne kampiram na levem pasu ali kaj podobnega - le brezveze se ne zaganjam po nepotrebnem.

LP


Isto, palim autopilot na Tesli in si pogledam kakšno serijo. Po mojem največji luxuz kar jih je.

Tudi tovornjakar na avtocesti je danes isto naredil. In ubil 3 ljudi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Nikonja ::

Obožujem "hitro vozim ker mi moj čas več pomeni" kar je utlimativni BULLSHIT na kvadrat, ker 99% vas se pelje čez omejitev "ker lahko" in ne kar vas je briga za družino, hobi ali karkoli dejansko koristnega, ker itak ko pridete domov boste 1 uro slajdali po fejsu, instagramu.... potem spili en pir in potem povohali družino.
Tko da nehajte z temi butastimi izgovori o času, napišite da vas boli k.... ker rajš letno porabite jurčka eurov na gorivo kot na družino in vse te bedarije ki jih zagovarjate.

Paradoksalno, če bi vsi npr v EU začeli vozit bolj umirjeno, bi tudi cena goriva padla zaradi preniske potrošnje :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Nikonja ()

feryz ::

Seveda bi, ker bi poraba nafte padla za promil ali dva.

primar ::

feryz je izjavil:

Seveda kampiraš namensko na levem pasu in to s hitrostjo 104 km/h. Zgoraj si napisal.

Razen če hočeš reči, da malo kinkneš na AC in avto sam zaide na prehitevalni pri tej hitrosti.


..če me prime da grem na levi pas, pol dam gas :), drugače pa vozim po desnem..

LP

feryz ::

Kako je, če voziš po desnem, smo včeraj videli. Zato se ga jaz izogibam.
Porniči na laptopu lahko drago koštajo.

m0LN4r ::

Na desnem v Sloveniji se vozis med dvema tovornjakoma, to vec ni normalno kolko jih je.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

primar ::

m0LN4r je izjavil:

Na desnem v Sloveniji se vozis med dvema tovornjakoma, to vec ni normalno kolko jih je.


To je vse res ampak če pogledamo point te teme. Jaz recimo imam v službo 32 km - od tega 20 km avtoceste. In po več kot desetletju vsakodnevne vožnje te poti vem da med norim divjanjem in vožnjo za tovornjakom lagano 88kmh je na uri, ko se štemplam največ 5 min razlike.

Zato ne razumem onega divjanja - sploh pa ne na delovno mesto. Ker če je tam bolj fajn kot doma pa v avtu, je tak problem nekje drugje ;).

LP

m0LN4r ::

Jaz pa ne razumem, zakaj bi potem clovek sel na avtocesto, ce se mislijo tako pocasi vozit.
Jaz potem grem na Regionalko in picim tam 100.

Pol pa se najde 100 takih, pa je avtocestna hitrost tam kjer pac je.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

WizzardOfOZ ::

Če je omejitev 90km/h, zakaj potem po regionalki 100km/h? Samo zato ker lahko?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

primar ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz pa ne razumem, zakaj bi potem clovek sel na avtocesto, ce se mislijo tako pocasi vozit.
Jaz potem grem na Regionalko in picim tam 100.

Pol pa se najde 100 takih, pa je avtocestna hitrost tam kjer pac je.


Ker je bolj varno, ker je manj možnosti za divje živali, ker ni križišč, otrok ob cesti itd... To so moji razlogi. Čas potovanja je v mojem primeru identičen, saj je regionalka 6km krajša...

LP

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz pa ne razumem, zakaj bi potem clovek sel na avtocesto, ce se mislijo tako pocasi vozit.
Jaz potem grem na Regionalko in picim tam 100.

Pol pa se najde 100 takih, pa je avtocestna hitrost tam kjer pac je.

Ker imaš tam vsake 3 km naselje.

BlaY0 ::

m0LN4r je izjavil:

Jaz pa ne razumem, zakaj bi potem clovek sel na avtocesto, ce se mislijo tako pocasi vozit.
Jaz potem grem na Regionalko in picim tam 100.

Pol pa se najde 100 takih, pa je avtocestna hitrost tam kjer pac je.

Kje ti "pičiš" 100? V Nemčiji po regionalki? Ja, to bi te pa res rad videl. V večini vasi in manjših krajev, skozi katere tečejo regionalke, je omejitev 30 in veliko teh vasi ima na začetku in koncu en tak zanimiv "stebriček" ki se mu reče radar.

Pa še primer iz SLO... prejšnja nedelja 4:30 zjutraj... start okolica Zbilja do vključevanja na AC Kranj zahod... nikjer žive duše, do regionalke Medvode-Kranj kolikor je šlo (krožišča, ležeči policaji), regionalka 100 (po sredini zardi koruze in divjadi), Kranj 60 (semaforji vsi zeleni, nikjer žive duše), do AC Kranj zahod povprečje 52 km/h.

Potem pa 135 + kjer je omejitev 10 čez do Hrušice povprečje (interpolirano) naraste na 58 km/h. Na meji nikogar, v tunelu nikogar 90. Naprej Avstrija (ura je 5 zjutraj in Lärmschutz se sprosti) 135 kjer je možno povsod drugje 10 nad omejitvijo, malo oziroma skoraj nič prometa. Meja AT-DE Walserberg po 2,5 ure povprečje (interpolirano) celih 99 km/h!

Pa da se razumemo, normalno ne vozim tako ampak tokrat sem pa rekel ajde da vidim kako to naš m0LN4r vozi in zdaj mi je jasno, da dejansko to kar govoriš/pišeš je en sam velik in smrdljiv bullshit.

Ajde, pa če res vzamemo robni primer, živiš na Krtini ob uvozu na AC, delaš pa nekje v Zaborštu pri Domžalah. Ma nimaš pogojev, da prideš tja s povprečno hitrostjo 115 kamoli 135! Če bo vse frej boš imel v najboljšem primeru povprečje 100 km/h, povprečno pa tam okoli 75 km/h.

Tale m0LN4r-izem pa na sploh zmaga na celi črti:

m0LN4r je izjavil:


Ja ampak valorita ni govorila o povprecni. Povprecna je itak BV, ce se jaz peljem do sihta 1km 50, 300 metrov 30 in 18km 160. Bomo pac pogovorno rekli, da smo se peljal 160.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

feryz ::

V Avstriji daš tempomat na 180 km/h in pelješ. Sem se v soboto, je šlo zelo tekoče. Za dol, proti nam. Za gor so se pa 80 trajbali po AC.
Če je, kot ti praviš, relativno prazna cesta. In se da v kulturnem času priti do Nemčije ali do kjerkoli.

BlaY0 ::

BlaY0 je izjavil:


Potem pa 135 + kjer je omejitev 10 čez do Hrušice povprečje (interpolirano) naraste na 58 km/h.

Typo... 85 km/h.

feryz je izjavil:

V Avstriji daš tempomat na 180 km/h in pelješ. Sem se v soboto, je šlo zelo tekoče. Za dol, proti nam. Za gor so se pa 80 trajbali po AC.
Če je, kot ti praviš, relativno prazna cesta. In se da v kulturnem času priti do Nemčije ali do kjerkoli.

Ne daš, ker imaš tunele z omejitvijo 100, ker imaš dela na cesti z omejitvijo 60 (celo s sekcijskim merjenjem hitrosti) in 80, ker imaš IG-L cone 100. To da ti parkrat stisneš tempomat na 180, da ti zraste one, nima nobene veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

m0LN4r ::

BlaY0 je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jaz pa ne razumem, zakaj bi potem clovek sel na avtocesto, ce se mislijo tako pocasi vozit.
Jaz potem grem na Regionalko in picim tam 100.

Pol pa se najde 100 takih, pa je avtocestna hitrost tam kjer pac je.

Kje ti "pičiš" 100? V Nemčiji po regionalki? Ja, to bi te pa res rad videl. V večini vasi in manjših krajev, skozi katere tečejo regionalke, je omejitev 30 in veliko teh vasi ima na začetku in koncu en tak zanimiv "stebriček" ki se mu reče radar.

Pa še primer iz SLO... prejšnja nedelja 4:30 zjutraj... start okolica Zbilja do vključevanja na AC Kranj zahod... nikjer žive duše, do regionalke Medvode-Kranj kolikor je šlo (krožišča, ležeči policaji), regionalka 100 (po sredini zardi koruze in divjadi), Kranj 60 (semaforji vsi zeleni, nikjer žive duše), do AC Kranj zahod povprečje 52 km/h.

Potem pa 135 + kjer je omejitev 10 čez do Hrušice povprečje (interpolirano) naraste na 58 km/h. Na meji nikogar, v tunelu nikogar 90. Naprej Avstrija (ura je 5 zjutraj in Lärmschutz se sprosti) 135 kjer je možno povsod drugje 10 nad omejitvijo, malo oziroma skoraj nič prometa. Meja AT-DE Walserberg po 2,5 ure povprečje (interpolirano) celih 99 km/h!

Pa da se razumemo, normalno ne vozim tako ampak tokrat sem pa rekel ajde da vidim kako to naš m0LN4r vozi in zdaj mi je jasno, da dejansko to kar govoriš/pišeš je en sam velik in smrdljiv bullshit.

Ajde, pa če res vzamemo robni primer, živiš na Krtini ob uvozu na AC, delaš pa nekje v Zaborštu pri Domžalah. Ma nimaš pogojev, da prideš tja s povprečno hitrostjo 115 kamoli 135! Če bo vse frej boš imel v najboljšem primeru povprečje 100 km/h, povprečno pa tam okoli 75 km/h.

Tale m0LN4r-izem pa na sploh zmaga na celi črti:

m0LN4r je izjavil:


Ja ampak valorita ni govorila o povprecni. Povprecna je itak BV, ce se jaz peljem do sihta 1km 50, 300 metrov 30 in 18km 160. Bomo pac pogovorno rekli, da smo se peljal 160.

Pustmo zdaj naselja, ital da mislim regionalke.
Recimo MS - MB gres po regionalki 100, komot. Zdaj zakaj je tam v vsakem ovinku 60, nema veze, nihce tega ne uposteva.
Po Moravskih Toplicah izven naselja tudi sibas 100.
Bizeljsko, Podcetrtek isto. Ja pac mors koga prehitet, ampak gre.

Kako pa mislis, da drugace prides iz Brezic do Maribora v dobri uri.

V nemciji naceloma med kraji tudi ni problema, nevem, mogoce pa posnamem ob priliki.

Utk je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Jaz pa ne razumem, zakaj bi potem clovek sel na avtocesto, ce se mislijo tako pocasi vozit.
Jaz potem grem na Regionalko in picim tam 100.

Pol pa se najde 100 takih, pa je avtocestna hitrost tam kjer pac je.

Ker imaš tam vsake 3 km naselje.

No pa se bolj uzivas, ker se lahko peljes pol manj, dvojni uzitek za tiste.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

starfotr ::

feryz je izjavil:

V Avstriji daš tempomat na 180 km/h in pelješ. Sem se v soboto, je šlo zelo tekoče. Za dol, proti nam. Za gor so se pa 80 trajbali po AC.
Če je, kot ti praviš, relativno prazna cesta. In se da v kulturnem času priti do Nemčije ali do kjerkoli.


V Avstriji ravno sedaj poteka dogovarjanje za znižanje omejitev na AC na 100 km/h in 30 km/h v naseljih.

Kalibri ::

OP bi moral iskati korelacijo med hitrostjo, IQ-jem, ženskami in vozniki e-skirojev. Tole glede na plače je brez veze.

Ampak, ker je avtist, je jasno, da išče cente v dlaki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Kalibri ()

BlaY0 ::

m0LN4r je izjavil:


V nemciji naceloma med kraji tudi ni problema, nevem, mogoce pa posnamem ob priliki.

Ja, posnemi, pa ne od kraja do kraja, ker nobena pot se ne začne pri tabli za konec kraja in se konča pri tabli za začetek naslednjega. To nima nobenega smisla, razen če se pri tabli za kraj teleportiraš naprej do table za konec kraja ali pa kar na kauč pred TV.

BlaY0 ::

Kalibri je izjavil:

OP bi moral iskati korelacijo med hitrostjo, IQ-jem, ženskami in vozniki e-skirojev. Tole glede na plače je brez veze.

Ampak, ker je avtist, je jasno, da išče cente v dlaki.

Po moje bi se morali skoncentrirati na sam čas. Dostikrat se omenja, da je čas denar ampak ni tako enostavno. Čas lahko zamenjaš in dobiš zanj denar, Ne moreš pa plačati nekomu, da ti da čas. To seveda ob predpostavki, da govorimo samo o prevozih na delo in z dela nazaj (vse ostalo je pač vožnja za zabavo in prosti čas in se tu strinjam, da nima smisla to vštevat). Torej če si z vožnjo izgubil čas, si ga izgubil, to je to. Več kilometrov kot delaš, da prideš v službo in iz nje, več ga izgubiš. Bistveno hitreje, da bi bilo izgube časa čim manj, se itak ne da voziti in povprečna hitrost nikoli ne bo niti približno enaka povprečju vseh omejitev na poti. Poleg tega časa za prevoz ti nihče ne plača. Edina varianta, da se ti zadeva časovno izplača je, da se z delodajalcem zmeniš, če ti čas porabljen za prevoz šteje v delovni čas... plačan si za 8 ur dela, v službo in nazaj se voziš eno uro, torej v službi ostaneš 7 ur in nič več. Če se odločiš za 8 ur dela in višjo plačo, to ne pomeni da si lahko za ta dodaten denar kupiš porabljen čas. Ne moreš si ga, pika!

m0LN4r ::

Ja ampak jaz nisem omenjal voznje cez naselje, vem mogoce se nismo na isti valovni dolzini. V naselju se pac peljes tistih 50, izven naselja med njivami pa res nevem zakaj bi ga clovek sral pod omejitvijo, ce ni glih nekih izrednih razmer na cesti. Se v ovink gres 100, ce pa ne pa so ziher postavili tja temu primerno tablo, recimo 50. Tiste vmesne fore 60-70 pa so krneki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

feryz ::

starfotr je izjavil:

V Avstriji ravno sedaj poteka dogovarjanje za znižanje omejitev na AC na 100 km/h in 30 km/h v naseljih.
Seveda poteka.
Ljudem je treba v glavo vbiti, da so sužnji. Ko ti enkrat uspe, gre vse drugo z lahkoto.

Me je ustal avstrijski providijaš in mi reče:"Veste, pri nas vozimo 130 km/h."
In mu odgovorim:"Vi že lahko vozite 130 km/h, mi pa ne.".
In ko je rekel, da je kazen 100 evrov za 169 km/h po odbitku, sem ga vprašal, če velja listek za cel dan.
Je rekel, da ne, pa sem mu rekel, naj mi da kar dva. Da ne bom čez par kilometrov spet ustavljal. Je boljše, da vnaprej plačam.

BlaY0 ::

m0LN4r je izjavil:

Ja ampak jaz nisem omenjal voznje cez naselje, vem mogoce se nismo na isti valovni dolzini.
V naselju se pac peljes tistih 50
, izven naselja med njivami pa res nevem zakaj bi ga clovek sral pod omejitvijo, ce ni glih nekih izrednih razmer na cesti. Se v ovink gres 100, ce pa ne pa so ziher postavili tja temu primerno tablo, recimo 50. Tiste vmesne fore 60-70 pa so krneki.

Sorry, ampak spet trdiš nekaj kar je v praksi nemogoče. Čez naselje kjer je omejitev 50 nikoli ne greš 50. Vsa križišča ki jih prevoziš in semaforji na katerih stojiš (malo je tudi krožišč skozi katera se lahko mirno pelješ 50) ti zbijejo povprečno hitrost skozi naselje na med 25 in 30 km/h.

feryz je izjavil:

starfotr je izjavil:

V Avstriji ravno sedaj poteka dogovarjanje za znižanje omejitev na AC na 100 km/h in 30 km/h v naseljih.
Seveda poteka.
Ljudem je treba v glavo vbiti, da so sužnji. Ko ti enkrat uspe, gre vse drugo z lahkoto.

Me je ustal avstrijski providijaš in mi reče:"Veste, pri nas vozimo 130 km/h."
In mu odgovorim:"Vi že lahko vozite 130 km/h, mi pa ne.".
In ko je rekel, da je kazen 100 evrov za 169 km/h po odbitku, sem ga vprašal, če velja listek za cel dan.
Je rekel, da ne, pa sem mu rekel, naj mi da kar dva. Da ne bom čez par kilometrov spet ustavljal. Je boljše, da vnaprej plačam.

Še en iz filma Ko to tamo peva:"Ko nema za kartu?!? Daj pet karata!!!"

Suženj je ravno tisti, ki se mora vozit 170 na 130 omejitve. Človek, ti si en navaden revež, ker nimaš cajta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()
««
10 / 10
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12847016 (42724) Mavrik
»

Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7822253 (20409) WarpedGone
»

Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18334695 (25774) nekikr
»

Vinjeta - se splača?

Oddelek: Na cesti
294153 (3129) Bananovec
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12228728 (26910) IceIceBaby

Več podobnih tem