Forum » Na cesti » Tesla Model Y
Tesla Model Y
debelinolife ::
Nekje sem zasledil podatek za Kitajsko - preračunano v evro 38k. To nikakor ne bo v rangu Model S, ki je pri nas čez 100k, pač pa bolj 3 ali Y in podobna jajca, ki so okoli 50k.
mikhaair ::
debelinolife je izjavil:
Nekje sem zasledil podatek za Kitajsko - preračunano v evro 38k. To nikakor ne bo v rangu Model S, ki je pri nas čez 100k, pač pa bolj 3 ali Y in podobna jajca, ki so okoli 50k.
Bolj 40k se začne Tesla.
Kolk bo to v EU, servisna in garancijska podpora, ocene s testov, ... Zgleda pa zelo v redu.
debelinolife ::
Kitajc ponavadi sestavi zadeve kar dobro. Pričakujem, da je to dano skupaj na dosti višjem nivoju kot Teslo. Po dizajnu so itak spredaj svetlobna leta.
Medtem je ladja BYD Explorer št. 1 vplula v Evropo. BYD je že lani prehitel Teslo po številu proizvedenih električnih vozil, letos pa bo začel dominirati tudi v izvozu. Imajo 8 ladij, na vsaki je lahko 7000 električnih avtov. Poplava kitajskih avtov v Evropi je tako gotova, kot recesija v Nemčiji.
Kitajci so mojstri v kopiranju. Sigurno si bodo sposodili najboljše ideje vseh glavnih akterjev v avtomobilski industriji. Uspeh je zagotovljen, glede na to da imajo neomejeno resursov za izdelavo električnih avtomobilov.
Medtem je ladja BYD Explorer št. 1 vplula v Evropo. BYD je že lani prehitel Teslo po številu proizvedenih električnih vozil, letos pa bo začel dominirati tudi v izvozu. Imajo 8 ladij, na vsaki je lahko 7000 električnih avtov. Poplava kitajskih avtov v Evropi je tako gotova, kot recesija v Nemčiji.
Kitajci so mojstri v kopiranju. Sigurno si bodo sposodili najboljše ideje vseh glavnih akterjev v avtomobilski industriji. Uspeh je zagotovljen, glede na to da imajo neomejeno resursov za izdelavo električnih avtomobilov.
mikhaair ::
Z 8imi ladjami ne bodo dominiral ne v USA ne v EU. Mislim da jih še nimajo 8, so naročene.
Torej so njihovi EVji zaenkrat kapljica v EU morje. Počakajmo na izkušnje.
Se prej bi rad videl gigacast pljuvat model2 serijsko...
Torej so njihovi EVji zaenkrat kapljica v EU morje. Počakajmo na izkušnje.
Se prej bi rad videl gigacast pljuvat model2 serijsko...
m0LN4r ::
Kitajci znajo delat odlicno, poglej razne pocofone pa ulefone, umidigi itn.
Servisna mreza pa je nadpovprecna, ze klical kdaj support zaradi amazona in pogovarjal z translate inglish kitajcem.
Servisna mreza pa je nadpovprecna, ze klical kdaj support zaradi amazona in pogovarjal z translate inglish kitajcem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
AgJ1 ::
Tesla Y je polizdelek v primerjavi z novo Tesla 3. Enako bo v primerjavi s Tesla Y Juniper.
Obakrat se pa Musk strelja v lastno koleno s kretenskimi rešitvami smernikov in odsotnosti merilnikov za volanom.
In to daje priliko byd in legacy proizvajalcem. Psihološki problemi Muska.
Obakrat se pa Musk strelja v lastno koleno s kretenskimi rešitvami smernikov in odsotnosti merilnikov za volanom.
In to daje priliko byd in legacy proizvajalcem. Psihološki problemi Muska.
c3p0 ::
Ima neko svojo vizijo (zgrešeno IMO). Merilnik hitrosti vedno na dosegu očesa, je nuja za varno vožnjo, me čudi da to sploh gre skozi razne homologacije.
Podobno kot Apple, ko je en čas ponujal le še USB-C porte, kao rešitev za vse. Čez par let so pa očitno priznali zmoto.
Podobno kot Apple, ko je en čas ponujal le še USB-C porte, kao rešitev za vse. Čez par let so pa očitno priznali zmoto.
tony1 ::
"Merilnik hitrosti vedno na dosegu očesa, je nuja za varno vožnjo, me čudi da to sploh gre skozi razne homologacije."
Očitno se da regulatorje v Am. kupiti, ali pa ta že dolgo ničesar resnejšega ne regulira, računa na razumne rešitve precej konzervativne industrije, ko se najde nekdo, ki v njej ni nikoli deloval, pa ne zna reagirati...
Še slabše je, da nato EU regulacija le še požegna skoraj vse, kar je bilo prej poštempljano čez lužo...
Očitno se da regulatorje v Am. kupiti, ali pa ta že dolgo ničesar resnejšega ne regulira, računa na razumne rešitve precej konzervativne industrije, ko se najde nekdo, ki v njej ni nikoli deloval, pa ne zna reagirati...
Še slabše je, da nato EU regulacija le še požegna skoraj vse, kar je bilo prej poštempljano čez lužo...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
kow ::
AgJ1 ::
Utk ::
Psihične težave ima tist, ki misli, da so naredili nekaj kar je v nasprotju z regulacijo in da je vseeno šlo čez.
Raje si poglejte vaše ljudske golfe, ki imajo okrasne led trakove naokoli. To prej ni bilo dovoljeno, in je še danes čisto brez veze. Ali je to spremembo izsilil VW ali kdo drug, ne vem, ampak to bo za sabo potegnilo cel cirkus. Boste videli.
Raje si poglejte vaše ljudske golfe, ki imajo okrasne led trakove naokoli. To prej ni bilo dovoljeno, in je še danes čisto brez veze. Ali je to spremembo izsilil VW ali kdo drug, ne vem, ampak to bo za sabo potegnilo cel cirkus. Boste videli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
AgJ1 ::
Psihične težave ima tist, ki misli, da so naredili nekaj kar je v nasprotju z regulacijo in da je vseeno šlo čez.
Raje si poglejte vaše ljudske golfe, ki imajo okrasne led trakove naokoli. To prej ni bilo dovoljeno, in je še danes čisto brez veze. Ali je to spremembo izsilil VW ali kdo drug, ne vem, ampak to bo za sabo potegnilo cel cirkus. Boste videli.
Okrasne led trakove ima tudi nova Tesla 3, by the way. In v VAG avtu jih lahko izklopiš, medtem ko pri Tesli ne moreš vklopiti smernikov na obvolanski palčki, ki je ni in ne moreš vklopiti zaslona s hitrostjo za volanom, ki ga tudi ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
Utk ::
Led trakovi so zoprni za ostale, ne za tistega, ki sedi v kabini. Njemu sicer nič ne koristijo, druge pa motijo.
Žmigavce se vžge tako kot se jih, če ti ni prav, imaš veliko drugih avtov na izbiro.
Žmigavce se vžge tako kot se jih, če ti ni prav, imaš veliko drugih avtov na izbiro.
feryz ::
Prva zadeva, ki bi jo morali vreči ven je avtomatsko preklapljanje med dolgimi in kratkimi lučmi.
Ideja je sicer dobra, izvedba pa navadno govno. Človek pride na pol slep domov, ker to dela, kakor dela.
Ideja je sicer dobra, izvedba pa navadno govno. Človek pride na pol slep domov, ker to dela, kakor dela.
Tody ::
Ag1 O čem ti sanjaš... Pojdi v BTC sposodi si Teslo za 30 minut pa boš videl da govoriš velike neumnosti. Žmigovce ma tko kot vsi avti na ročki ki jo daješ gor in dol. Dolge luči ima tako da potegneš ročko tko kot vsi in tudi tekočina za šipo se sproži tako kot vsem.
Brisalce maš na voljo avtomatične... Res je pa da če hoče da ti takoj pobrišejo moreš ali vodo spoustit al pa 3x kliknit na ekranu...
Edino kar teslo razlikuje v čisto klasični vožnji je velik ekran na sredini in ne majhen ekran pred voznikom.
Brisalce maš na voljo avtomatične... Res je pa da če hoče da ti takoj pobrišejo moreš ali vodo spoustit al pa 3x kliknit na ekranu...
Edino kar teslo razlikuje v čisto klasični vožnji je velik ekran na sredini in ne majhen ekran pred voznikom.
AgJ1 ::
Led trakovi so zoprni za ostale, ne za tistega, ki sedi v kabini. Njemu sicer nič ne koristijo, druge pa motijo.
Žmigavce se vžge tako kot se jih, če ti ni prav, imaš veliko drugih avtov na izbiro.
Tudi avto brez led trakov lahko kupiš, če ti ni prav. Žmigavci na tipkah na levi strani vrtečega se volana so nevarni kretenizem in znak psihičnih težav tistega, ki je to vsilil. Ker so dejansko nevarni, ker niso intuitivni in jih ljudje na primer v krožišču pač ne bojo uporabljali.
Ag1 O čem ti sanjaš... Pojdi v BTC sposodi si Teslo za 30 minut pa boš videl da govoriš velike neumnosti. Žmigovce ma tko kot vsi avti na ročki ki jo daješ gor in dol. Dolge luči ima tako da potegneš ročko tko kot vsi in tudi tekočina za šipo se sproži tako kot vsem.
Brisalce maš na voljo avtomatične... Res je pa da če hoče da ti takoj pobrišejo moreš ali vodo spoustit al pa 3x kliknit na ekranu...
Edino kar teslo razlikuje v čisto klasični vožnji je velik ekran na sredini in ne majhen ekran pred voznikom.
Trenutna Tesla Y ima žmigavce na palčkah. Nova jih ne bo imela več, kot jih nima nova Tesla 3. Ampak samo mazohist si bo kupil staro, ker je kvaliteta izdelave, podvozja, dušenja hrupa ipd. bistveno slabša kot recimo pri novi trojki, podobno bo pri novi Y. Ampak nova Y dobi smernike na tipki.
Pa ne mi o avtomatičnih brisalcih, ki brišejo, ko ni dežja. Instrument clustra pa ni ne na trojki in ne na Y.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
Tody ::
Kaj bo ko bo kadar bo... Na srečo nisi prisiljen kupit tega avta. Lahko kupiš ID4 ki ima že zdaj vse to :) Lahko kupiš Enyaka ki ima manjši prtlažnik in slabše specifikacije za večjo ceno... Lahko pa počakaš kitajce... Baje ni veliko srečnih uporabnikov GM-a :)
AgJ1 ::
Kaj bo ko bo kadar bo... Na srečo nisi prisiljen kupit tega avta. Lahko kupiš ID4 ki ima že zdaj vse to :) Lahko kupiš Enyaka ki ima manjši prtlažnik in slabše specifikacije za večjo ceno... Lahko pa počakaš kitajce... Baje ni veliko srečnih uporabnikov GM-a :)
Lahko pa furam svoj ICE še kakšno leto ali dve, v vsem razen pospeških je boljši od Tesel in konkurence. Pa bomo potem videli. Musku se malo tresejo hlače, ker je folk ob tem, ko je videl novo trojko, nehal kupovat Y, ki naj bi prenovljen prišel na trg letos poleti in so zato pri Tesli izjavili, da ne bo nove Y letos, da ljudje ne bi odlagali z nakupi obstoječega Y.
Medtem pa držim pesti za legacy proizvajalce, da se zbudijo in naredijo polnilnice konkurenčne Tesli in malo optimizirajo avte in nehajo pri bedi ergonomije posnemat Teslo (in ne obratno, kar počnejo zdaj).
Byd bo pa proizvajal na Madžarskem kmalu, tako da še en udarec za psihota iz ZDA.
Utk ::
Psiho iz ZDA bo preživel. Vprašanje je če bojo "naši" preživeli...
Ker to kaj zdaj dela Evropa ni vredno niti da bi kitajc kopiral.
Ker to kaj zdaj dela Evropa ni vredno niti da bi kitajc kopiral.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
AgJ1 ::
Psiho iz ZDA bo preživel. Vprašanje je če bojo "naši" preživeli...
Ker to kaj zdaj dela Evropa ni vredno niti da bi kitajc kopiral.
Pri avtih ga Kitajci že žrejo, Twitter…ne bi o tem fijasku, na raketah je dober.
Evropejci se pa res premalo trudijo. Pa če pogledaš, ni to neka umetnost, za začetek naj investirajo v softver za polnilnice in to z enim joint venturom in lokalci s franšizami malo posejejo ob avtocestah in prestolnicah. A so preveč bukovi za to? Ker lahko toleriraš avto s 400 km dosega, če imaš 150 kW polnilnic dovolj, se pravi ni treba da je avto na špici, če sta njegova ergonomija in izdelava vrhunski in ga lahko hitro dofilaš.
Rajši kupim BMW kot Teslo, če imam 150+ kW polnilnice na voljo na daljši poti.
Kdaj bojo to skapirali legacyi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
Gregor P ::
Oni čakajo da bodo države skeširale to
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Gambino ::
Psiho iz ZDA bo preživel. Vprašanje je če bojo "naši" preživeli...
Ker to kaj zdaj dela Evropa ni vredno niti da bi kitajc kopiral.
Pri avtih ga Kitajci že žrejo, Twitter…ne bi o tem fijasku, na raketah je dober.
Evropejci se pa res premalo trudijo. Pa če pogledaš, ni to neka umetnost, za začetek naj investirajo v softver za polnilnice in to z enim joint venturom in lokalci s franšizami malo posejejo ob avtocestah in prestolnicah. A so preveč bukovi za to? Ker lahko toleriraš avto s 400 km dosega, če imaš 150 kW polnilnic dovolj, se pravi ni treba da je avto na špici, če sta njegova ergonomija in izdelava vrhunski in ga lahko hitro dofilaš.
Rajši kupim BMW kot Teslo, če imam 150+ kW polnilnice na voljo na daljši poti.
Kdaj bojo to skapirali legacyi?
Še zmeraj je Tesla daleč pred konkurenco, tako, da bodo Evropejci in kitajci morali še veliko postoriti, da jih ujamejo!!!
jernejl ::
Za približno enak denar kot Model 3 LR dobiš VW ID 7. Ki je večji avto. Ki nima plastičnih sedežev, ki jih lastniki preoblačijo v kitajske prevleke, da se ne potijo. Ki nima steklene strehe, kamor lastniki nameščajo karton, da jih sonce ne zapeče. Ki ima HUD. Ki ima ročico za smerokaze. Ki ima parkirne senzorje. Ki ima Apple CarPlay/Android Auto.
Lahko si kdo domišlja, da je to zaostanek za Teslo, ne pomeni pa, da je to resnica.
Tesla bi bila lahko dober avto, a ima kup nesmiselnih zaje.ov, ki bi jih v resnici lahko enostavno in zelo poceni odpravili, pa jih ne.
Lahko si kdo domišlja, da je to zaostanek za Teslo, ne pomeni pa, da je to resnica.
Tesla bi bila lahko dober avto, a ima kup nesmiselnih zaje.ov, ki bi jih v resnici lahko enostavno in zelo poceni odpravili, pa jih ne.
Evropejci se pa res premalo trudijo. Pa če pogledaš, ni to neka umetnost, za začetek naj investirajo v softver za polnilnice in to z enim joint venturom in lokalci s franšizami malo posejejo ob avtocestah in prestolnicah. A so preveč bukovi za to? Ker lahko toleriraš avto s 400 km dosega, če imaš 150 kW polnilnic dovolj, se pravi ni treba da je avto na špici, če sta njegova ergonomija in izdelava vrhunski in ga lahko hitro dofilaš.Ne razumem kakšen softver imaš v mislih, postavljajo pa hitre polnilnice. Join venture se imenuje Ionity, v Sloveniji ima npr. 6 lokacij, Tesla pa 5.
Rajši kupim BMW kot Teslo, če imam 150+ kW polnilnice na voljo na daljši poti.
Kdaj bojo to skapirali legacyi?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Utk ::
Ja, tesla bi lahk svoje minuse poceni odpravila. VW pa ne. Za približno isti denar bi jaz tudi raje vzel id7, ampak dejstvo je da ima tesla bolj učinkovit pogon, bolje handla s toploto in baterijo itd. To kar pri EV šteje.
AgJ1 ::
Psiho iz ZDA bo preživel. Vprašanje je če bojo "naši" preživeli...
Ker to kaj zdaj dela Evropa ni vredno niti da bi kitajc kopiral.
Pri avtih ga Kitajci že žrejo, Twitter…ne bi o tem fijasku, na raketah je dober.
Evropejci se pa res premalo trudijo. Pa če pogledaš, ni to neka umetnost, za začetek naj investirajo v softver za polnilnice in to z enim joint venturom in lokalci s franšizami malo posejejo ob avtocestah in prestolnicah. A so preveč bukovi za to? Ker lahko toleriraš avto s 400 km dosega, če imaš 150 kW polnilnic dovolj, se pravi ni treba da je avto na špici, če sta njegova ergonomija in izdelava vrhunski in ga lahko hitro dofilaš.
Rajši kupim BMW kot Teslo, če imam 150+ kW polnilnice na voljo na daljši poti.
Kdaj bojo to skapirali legacyi?
Še zmeraj je Tesla daleč pred konkurenco, tako, da bodo Evropejci in kitajci morali še veliko postoriti, da jih ujamejo!!!
So pred konkurenco, ampak če moraš vsakič, ko se vsedeš v Teslo, žret Muskov drek, da se pelješ s “superiorno tehnologijo”, boš morda rajši rekel “ne hvala” in se peljal z malenkost manj superiorno tehnologijo brez žretja dreka.
Ja, tesla bi lahk svoje minuse poceni odpravila. VW pa ne. Za približno isti denar bi jaz tudi raje vzel id7, ampak dejstvo je da ima tesla bolj učinkovit pogon, bolje handla s toploto in baterijo itd. To kar pri EV šteje.
Pri avtu šteje še marsikaj drugega. Lahko je še tako super učinkovita, če se ti je muka peljat, se ne boš. In vztrajanje na posiljevanju ljudi s temi neumnostmi s strani Muska, je znak njegovih psiholoških problemov in tudi pojasni njegove butaste javne izpade in njegovo simpatiziranje z diktatorji - ker je tudi sam te sorte.
Zato si lahko kar se mene tiče te svoje polizdelke nekam zatakne. Rajši kupim byd.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
AgJ1 ::
Za približno enak denar kot Model 3 LR dobiš VW ID 7. Ki je večji avto. Ki nima plastičnih sedežev, ki jih lastniki preoblačijo v kitajske prevleke, da se ne potijo. Ki nima steklene strehe, kamor lastniki nameščajo karton, da jih sonce ne zapeče. Ki ima HUD. Ki ima ročico za smerokaze. Ki ima parkirne senzorje. Ki ima Apple CarPlay/Android Auto.
Lahko si kdo domišlja, da je to zaostanek za Teslo, ne pomeni pa, da je to resnica.
Tesla bi bila lahko dober avto, a ima kup nesmiselnih zaje.ov, ki bi jih v resnici lahko enostavno in zelo poceni odpravili, pa jih ne.
Evropejci se pa res premalo trudijo. Pa če pogledaš, ni to neka umetnost, za začetek naj investirajo v softver za polnilnice in to z enim joint venturom in lokalci s franšizami malo posejejo ob avtocestah in prestolnicah. A so preveč bukovi za to? Ker lahko toleriraš avto s 400 km dosega, če imaš 150 kW polnilnic dovolj, se pravi ni treba da je avto na špici, če sta njegova ergonomija in izdelava vrhunski in ga lahko hitro dofilaš.Ne razumem kakšen softver imaš v mislih, postavljajo pa hitre polnilnice. Join venture se imenuje Ionity, v Sloveniji ima npr. 6 lokacij, Tesla pa 5.
Rajši kupim BMW kot Teslo, če imam 150+ kW polnilnice na voljo na daljši poti.
Kdaj bojo to skapirali legacyi?
Če grem recimo na morje do Makarske, imam na poti dva SC, moč je preko 100 kW. Alternativa so pa vsi ostali, ki imajo največ 50 kW. To je samo primer.
Pa s Teslo samo vtakneš kabel in polni. Z drugimi imaš celo vrsto možnih zajeb scenarijev. Poleg tega imaš na Tesli planiranje poti, kjer ti predlaga, kje se ustavit za 15 minut ali pol ure in dofilat baterijo, vidiš, če je frej, dogrevanje ali hlajenje baterije pred polnjenjem itd.
VW in Co. tega nimajo niti v sanjah - ali pač? Ekosistem je vsaj toliko pomemben kot avto. In Tesla ima sam avto (razen porazne ergonomije) boljši od ostalih.
Se pravi ostali naj ohranijo ergonomijo in dajo prioriteto ekosistemu. Potem imaš neko izbiro - ergonomija ali nekaj boljša tehnika - ker Musk bo kot kaže vztrajal na svojih psiho neumnih neergonomskih zajebih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
debelinolife ::
Smo v fazi ko bo napredek iz generacijo v generacijo skokovit. Kdor je hitro kupoval, bo pač izgubil na tone keša, ampak si tako izgubo verjetno lahko tudi privošči, ker verjetno ni vzel na kredit Model S Plaid.
Utk ::
In vztrajanje na posiljevanju ljudi s temi neumnostmi s strani Muska, je znak njegovih psiholoških problemov in tudi pojasni njegove butaste javne izpade in njegovo simpatiziranje z diktatorji - ker je tudi sam te sorte.
Zato si lahko kar se mene tiče te svoje polizdelke nekam zatakne. Rajši kupim byd.
Tudi potreba v vsakem pisanju pisat kak bedak je Musk ni ravno znak psihološke normalnosti.
Enyaq ma ze notr planiranje. Koliko dobro je pa nisem uspel preizkusiti.
Ni dobro. Oz odvisno s čim primerjaš. Proti tesli je crap, proti katermu drugemu je morda dobro.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Ahim ::
Ima neko svojo vizijo (zgrešeno IMO). Merilnik hitrosti vedno na dosegu očesa, je nuja za varno vožnjo, me čudi da to sploh gre skozi razne homologacije.
A nima na sredini? Tako ima se marsikatero vozilo.
Je pa bizarno ko se to zgodi "premijski" znamki - novi Mini je tudi brez in precej bedno izgleda ... kot nek ultranizkocenovni izdelek kaksne Dacie, ker je treba prisparat se 5 centov da se jim racunica sploh izide. Tisti stari analogni instrumenti so bili super.
AgJ1 ::
In vztrajanje na posiljevanju ljudi s temi neumnostmi s strani Muska, je znak njegovih psiholoških problemov in tudi pojasni njegove butaste javne izpade in njegovo simpatiziranje z diktatorji - ker je tudi sam te sorte.
Zato si lahko kar se mene tiče te svoje polizdelke nekam zatakne. Rajši kupim byd.
Tudi potreba v vsakem pisanju pisat kak bedak je Musk ni ravno znak psihološke normalnosti.
Enyaq ma ze notr planiranje. Koliko dobro je pa nisem uspel preizkusiti.
Ni dobro. Oz odvisno s čim primerjaš. Proti tesli je crap, proti katermu drugemu je morda dobro.
Musk ni bedak, nasprotno, Musk je ekstremno pameten, sposoben in deloven človek. Še vedno pa to ne izključuje tega, da ima psihološke probleme.
m0LN4r ::
Kaj bo ko bo kadar bo... Na srečo nisi prisiljen kupit tega avta. Lahko kupiš ID4 ki ima že zdaj vse to :) Lahko kupiš Enyaka ki ima manjši prtlažnik in slabše specifikacije za večjo ceno... Lahko pa počakaš kitajce... Baje ni veliko srečnih uporabnikov GM-a :)
Manjsi prtljaznik ker so zadnji sedezi bolj nazaj da je za potnike zadaj vec placa ;)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
tony1 ::
Ima neko svojo vizijo (zgrešeno IMO). Merilnik hitrosti vedno na dosegu očesa, je nuja za varno vožnjo, me čudi da to sploh gre skozi razne homologacije.
A nima na sredini? Tako ima se marsikatero vozilo.
Je pa bizarno ko se to zgodi "premijski" znamki - novi Mini je tudi brez in precej bedno izgleda ... kot nek ultranizkocenovni izdelek kaksne Dacie, ker je treba prisparat se 5 centov da se jim racunica sploh izide. Tisti stari analogni instrumenti so bili super.
Nekateri (večina?) dizajnerjev takih avtov so razumeli vsaj, da mora človek čim več časa gledati na cesto, in so sredinski števec fizično ali optično postavili bolj v globino armature, tako da izgleda bližje vetrobranskemu steklu/sprednji havbu.
Ampak Teslo pa ne, gledaš v Ipad in če ti kaj ni prav se jebi. Ker smo ljudje prilagodljive živali se sčasoma gotovo navadiš.
Pa bi se dalo stvar elegantno rešit, vsaj s približkom HUDa (steklo se dvigne na armaturni plošči ob vklopu), ki ga lahko dobiš že v mazdi 2, če že ne s zaresnim, ki ga poznamo že 20 let iz najvišjega razreda. Ampak Teslo ti ne da te opcije, niti za doplačilo ne.
Zakaj ne? Nekaj je Elonova patologija (ima tudi pozitivne aspekte, ampak ne slepimo se, da nima tudi opaznih negativnih), nekaj pa šparanje na fertik (več možne dodatne opreme zakoplicira in podraži proizvodnjo), popolnoma isti sindrom kot Henry Ford s črnim emajlom japonskega porekla pred več kot 100 leti, ki ga je nekaj časa uporabljal, ker se je najhitreje sušil. Na avtu, ki je nedolgo tega stal 50 jurjev? Nein, danke.
DejchSLO ::
Psihične težave ima tist, ki misli, da so naredili nekaj kar je v nasprotju z regulacijo in da je vseeno šlo čez.
Raje si poglejte vaše ljudske golfe, ki imajo okrasne led trakove naokoli. To prej ni bilo dovoljeno, in je še danes čisto brez veze. Ali je to spremembo izsilil VW ali kdo drug, ne vem, ampak to bo za sabo potegnilo cel cirkus. Boste videli.
Okrasne led trakove ima tudi nova Tesla 3, by the way. In v VAG avtu jih lahko izklopiš, medtem ko pri Tesli ne moreš vklopiti smernikov na obvolanski palčki, ki je ni in ne moreš vklopiti zaslona s hitrostjo za volanom, ki ga tudi ni.
men res ni jasno, zakaj se nikjer v avto industriji ni prijel heads up display za hitrost (no tud obrate itd.) k ti na vetrobranu to digitalno kaže. kokr je mela korveta c6, pa mislm da citroen c6. To je tko dejansko najmanj dela pa vidiš, to kar rabiš.
AgJ1 ::
Psihične težave ima tist, ki misli, da so naredili nekaj kar je v nasprotju z regulacijo in da je vseeno šlo čez.
Raje si poglejte vaše ljudske golfe, ki imajo okrasne led trakove naokoli. To prej ni bilo dovoljeno, in je še danes čisto brez veze. Ali je to spremembo izsilil VW ali kdo drug, ne vem, ampak to bo za sabo potegnilo cel cirkus. Boste videli.
Okrasne led trakove ima tudi nova Tesla 3, by the way. In v VAG avtu jih lahko izklopiš, medtem ko pri Tesli ne moreš vklopiti smernikov na obvolanski palčki, ki je ni in ne moreš vklopiti zaslona s hitrostjo za volanom, ki ga tudi ni.
men res ni jasno, zakaj se nikjer v avto industriji ni prijel heads up display za hitrost (no tud obrate itd.) k ti na vetrobranu to digitalno kaže. kokr je mela korveta c6, pa mislm da citroen c6. To je tko dejansko najmanj dela pa vidiš, to kar rabiš.
Tudi meni se zdi to precej noro, ker HUD ima kar nekaj klasičnih avtov. Strošek je pa zanemarljiv v primerjavi s ceno avtomobila.
AgJ1 ::
Ja. Najbolj je pa smešno ko gledaš Sam svoj mojster Tesla entuzijaste, ko tvegajo garancijo in sami vgrajuejo instrument cluster ipd. Ampak Tesla the best.
kow ::
Vidim, da ne razumete zakaj imate stevec hitrosti. Saj ga ne rabis zaradi varne voznje. Kar je v resnici pomembno je detekcija maksimalno dovoljene hitrosti. Dovoljeno hitrost itak vsi ignorirajo v praksi, razen ce jih skrbi nadzor prometa oz. cestnih predpisov. Zakaj torej rabis vedeti kako hitro vozis? Vse kar rabis je ping, ko prekoracis dovoljeno hitrost. Taksne so moje real life izkusnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
kow ::
It's cost saving. Glavni feature je nizka cena. HUD prenese premalo dodane vrednosti, da bi bil vreden instalacije. Tako meni Musk. Jaz se strinjam. Ti se pac ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
deco16 ::
Torej dodatni zaslon na zadnje sedeže kul, spredaj kater gleda v steklo pa not kul. Bolje da so zadaj potniki zadovolni(tudi če se 90% voziš sam), ker hud pač ne prinese dodatne vrednosti. Tudi jaz se ne strinjam.
kow ::
Jaz ne rabim zaslona na zadnjih sedezih. Zaradi mene lahko tudi tisto vrzejo ven, ker bo avto pol cenejsi.
Vsak proizvajalec se pac sam odloca, kaj bo dal notri. Ce rabite HUD, pac ne kupite Tesle.
Vsak proizvajalec se pac sam odloca, kaj bo dal notri. Ce rabite HUD, pac ne kupite Tesle.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
AgJ1 ::
It's cost saving. Glavni feature je nizka cena. HUD prenese premalo dodane vrednosti, da bi bil vreden instalacije. Tako meni Musk. Jaz se strinjam. Ti se pac ne.
Ma ne ga srat. Avto s 490 konji za 50+ jurjev. “Dejmo šparat 50 EUR za instrument cluster/hud in 15 EUR za palčke za smernike.”
Gre za vsiljevanje volje turbo ega množici ljudi. Psihološki nadomestek za dolžino.
Jaz ne rabim zaslona na zadnjih sedezih. Zaradi mene lahko tudi tisto vrzejo ven, ker bo avto pol cenejsi.
Vsak proizvajalec se pac sam odloca, kaj bo dal notri. Ce rabite HUD, pac ne kupite Tesle.
Sej tud bremze bi lohk ven vrgli, itak bremzaš s tem, da daš nogo z gasa. “Kdor rabi bremze, pač ne kupi Tesle.”
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
AgJ1 ::
Meni se zdi, da imas tudi ti psiholoske probleme, ne samo Musk.
What’s next? “Vrata so za slabiče, pri avtu z luknjami namesto vrat imamo prihranke. Če rabite vrata pač ne kupite Tesle.”
Meni se sicer zdi, da imate fanboyi probleme, ker se poistovetite s tem, kar ste kupili in ne prenesete kritike tega, ker to doživljate kot osebni napad.
Zato si na osnovi moje kritike Tesle in Muska osebno napadel mene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AgJ1 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nasvet za novi avto? (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 74606 (14191) | FiReFTW |
» | Mercedes-Benz: električna vozila bodo zamudila pet let (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 9276 (4196) | deco16 |
» | Hertz prodaja 20.000 električnih vozil, ker se ljudje preveč zaletavajo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 25645 (4683) | Gregor P |