Forum » Na cesti » EPB brez Hill Hold, kako speljete v klanec?
EPB brez Hill Hold, kako speljete v klanec?
MrStein ::
Sem opazil, da imajo nekatera (novejša) vozila EPB (električno parkirno zavoro, torej tipka, namesto klasičnega "hebla"), nimajo pa funkcije Hill Hold.
Kako to spelješ v klanec? Klasično ročno zavoro si lahko držal in spustil "z občutkom", tu pa ima samo dva položaja ON in OFF.
A imajo vsa EPB tudi avtomatski vklop in izklop? (če imajo, bi pričakoval da se sami vklopijo tudi pri ustavitvi, torej ekvivalent Hill Hold, ampak to je že druga debata)
Kako to spelješ v klanec? Klasično ročno zavoro si lahko držal in spustil "z občutkom", tu pa ima samo dva položaja ON in OFF.
A imajo vsa EPB tudi avtomatski vklop in izklop? (če imajo, bi pričakoval da se sami vklopijo tudi pri ustavitvi, torej ekvivalent Hill Hold, ampak to je že druga debata)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Miha 333 ::
Vklopiš jo ročno, ko spelješ, se sama izklopi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
Bolibri ::
Tukaj ni treba razmišljati, kako speljati, naredi avto namesto tebe. Še boljši je AutoHold. Ni treba razmišljati, kako bo avto stal in kako se bo premaknil. Nikoli ne zdrsne nazaj, samo spelje.
IL_DIAVOLO ::
Pri mojem spustis zavoro, ki nato ostane trda za nekaj sekund in avto stoji na miru, dokler ne speljes.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
MrStein ::
Uf, vidva pa ne bereta. Govorim ravno o tem, da ena vozila NIMAJO te avtomatike.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
sbawe64 ::
Električna parkirna zavora samodejno popusti, ko je motor prižgan in daš 'gas'.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
link_up ::
ha? 2x pohodis bremzo in prizge se zelena lucka rocne. Drzi dokler ne speljes.
In and Out
MrStein ::
V katerem avtu?
Ker to govorim, da eni tega nimajo. Sploh. Samo v višjem paketu opreme.
Ker to govorim, da eni tega nimajo. Sploh. Samo v višjem paketu opreme.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
m0LN4r ::
Kater avto/i pa nima "pomoc pri speljevanju" dandanes z elektricno rocno oz. nasplosno nimajo to ze prakticno vsi avti?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
tony1 ::
"Kako to spelješ v klanec? Klasično ročno zavoro si lahko držal in spustil "z občutkom" (...)"
V AŠ bi morali vsakogar naučiti, da ročno spustiš takrat, ko avto zaradi popuščanja sklopke malo počepne, in takrat sklopko malo zadržiš v isti poziciji in lahko takoj do konca spustiš ročno, pa ne bo šel avto nikamor. (Ni pa to posebej zdravo za sklopko in če imaš navadno ročno je smiselno avtu z njo pomagati in sklopki prišparati nekaj obrabe.)
Če imaš el. ročno pa problema pravzaprav ni (kot je že nekdo pojasnil); če imaš avtomatika je pa vse skupaj še bolj enostavno.
V AŠ bi morali vsakogar naučiti, da ročno spustiš takrat, ko avto zaradi popuščanja sklopke malo počepne, in takrat sklopko malo zadržiš v isti poziciji in lahko takoj do konca spustiš ročno, pa ne bo šel avto nikamor. (Ni pa to posebej zdravo za sklopko in če imaš navadno ročno je smiselno avtu z njo pomagati in sklopki prišparati nekaj obrabe.)
Če imaš el. ročno pa problema pravzaprav ni (kot je že nekdo pojasnil); če imaš avtomatika je pa vse skupaj še bolj enostavno.
jan_g ::
Katero novejše vozilo pa nima te avtomatike? Še vsak, ki sem ga peljal in je imel el. parkirno zavoro, je le-ta delovala tako, da ko si pritisnil gas, se je sama sprostila.
A. Smith ::
V katerem avtu?
Ker to govorim, da eni tega nimajo. Sploh. Samo v višjem paketu opreme.
Kot so že drugi povedali, ročno vklopiš in ko spelješ, se sama izklopi. Nisem še videl električne ročne zavore, ki ne bi pri speljevanju sama spustila.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
MrStein ::
To sem odgovarjal na drugi trditev.
Nimajo pa Hill hold.
Nimajo pa Hill hold.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
novak-t ::
Utk ::
To sem odgovarjal na drugi trditev.
Nimajo pa Hill hold.
Dejansko je nepotreben pri el. ročni...
Wtf? A vsakič ko speluješ na klancu zateguješ ročno? Jaz to nisem delal niti dokler nisem imel teh avtov, ki imajo to avtomatsko, razen če sem bil v koloni v ekstremnem klancu.
sbawe64 ::
Proizvajalci sklopk in mehaniki so veseli takih voznikov !
Bi te rad videl, kako speljuješ sredi klanca s polno prikolico brez ročne.
Bi te rad videl, kako speljuješ sredi klanca s polno prikolico brez ročne.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
dexterboy ::
Nisem še zasledil odgovora, da preprosto ne kupiš novih jajc, ki imajo takšno funkcionalnost.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
dexterboy ::
Jest bi kupil danes avto, ki ima ČIM MANJ "điđa-biđ" od elektronike v avtu. Ja, to bi kupil! Klima, servo, ABS, centralno, šajbe na štrom, tempomat, zagotvo še kaj, NITI POD RAZNO pa tega debilizma z ekrani na sredinski konzoli. Vse ima svoje meje. Tudi količina heroina v žili in velikost ekrana ter funkcije na njemu... ego je pač majhen, pa mora biti avto velik, sej štekam novodobne šoferje ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Karen ::
Katero novejše vozilo pa nima te avtomatike? Še vsak, ki sem ga peljal in je imel el. parkirno zavoro, je le-ta delovala tako, da ko si pritisnil gas, se je sama sprostila.
Honda Civic grand recimo (l. 2019), ima hill holder, ki drži dokler ne spelješ, ampak ko je el. ročna zategnjena je pa gas ne sprosti.
sbawe64 ::
Jest bi kupil danes avto, ki ima ČIM MANJ "điđa-biđ" od elektronike v avtu. Ja, to bi kupil! Klima, servo, ABS, centralno, šajbe na štrom, tempomat, zagotvo še kaj, NITI POD RAZNO pa tega debilizma z ekrani na sredinski konzoli. Vse ima svoje meje. Tudi količina heroina v žili in velikost ekrana ter funkcije na njemu... ego je pač majhen, pa mora biti avto velik, sej štekam novodobne šoferje ;)
Start& stop ti ne uide .
Varčevanje v stilu prestavljanja ure .
Touch ekran isto.
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
dexterboy ::
To je samo zato, ker se pustimo, da delajo z nami kot z OVCAMI!!!
Če samo pogledamo v zgodovino, vidimo mnogo vozil, ki so bila fenomenalna za svojo uporabnost, danes pa niti pod razno ne bi dobila dovoljenja za prodajo na tržišču, ker nimajo ZADOSTNE varnosti? Dhoooo??? Folk ne razmišlja več s svojo glavo, to se pa moraš strinjati z menoj ;)
Če samo pogledamo v zgodovino, vidimo mnogo vozil, ki so bila fenomenalna za svojo uporabnost, danes pa niti pod razno ne bi dobila dovoljenja za prodajo na tržišču, ker nimajo ZADOSTNE varnosti? Dhoooo??? Folk ne razmišlja več s svojo glavo, to se pa moraš strinjati z menoj ;)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
sbawe64 ::
V Uk vozijo še vedno https://www.carandclassic.com/car/C1564... https://www.carandclassic.com/car/C1565... https://www.carandclassic.com/car/C1485...
2020 is new 1984
Corona World order
Corona World order
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sbawe64 ()
mugen999 ::
Vsak avto kateri ima el. rocno zavoro ima zraven tudi tipko auto hold in pa funkcijo hill hold(brez tipke, deluje samodejno, predvidevam da je nekje uležajen senzor da avto ve kdaj je na klancu in kdaj vodoravno. Je pa el. zavora nekaj drugega od ostalih dveh funkcij. El. zavora deluje samo ce pritosnes tipko, zadaj dva motorcka stisnjeta pakne zadnja dva diska. Medtem ko ostali dve funkciji delujeta preko glavnega zavornega sistema. Auto hold vklopis ali izklopis s tipko, ce se ti ko se ustavljas ne da skoz drzat bremze. Ko das gas bremze same spustijo. Hill hold pa deluje avtomatsko in se ga najbrz niti neda izklopit, torej ce se ustavis na klancu, avto to ve, in ko spustis bremzo bremze se ena 3 sekunde drzijo potem pa spustijo. Pojavi se vprasanje, ce imas stalno vklopljeno funkcijo auto hold potem ne rabis hill holda. Drzi. Ampak s stalno vklopljenim auto holdom obremenjujes zavorni sistem, ker more potem vsakic ko se ustavis ali servo motorcek prevzeti pritisk na bremze, al pa mora servo motorcek stalnoodpirati in zapirati nek ventil za olje. Sam auto holda nimam nikoli vklopljenega, ker predvidevam da če zavorni sistem crkne je drago ko zafran. Hill hold je pa nujen pri el. ročni ja in je super stvar.
Ne to je auto holder, hill holder drzi par sekund potem pa sam od sebe popusti in zacne avto iti nazaj ce nisi speljal u parih sekundah ko si dal nogo z bremze.
Katero novejše vozilo pa nima te avtomatike? Še vsak, ki sem ga peljal in je imel el. parkirno zavoro, je le-ta delovala tako, da ko si pritisnil gas, se je sama sprostila.
Honda Civic grand recimo (l. 2019), ima hill holder, ki drži dokler ne spelješ, ampak ko je el. ročna zategnjena je pa gas ne sprosti.
Ne to je auto holder, hill holder drzi par sekund potem pa sam od sebe popusti in zacne avto iti nazaj ce nisi speljal u parih sekundah ko si dal nogo z bremze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mugen999 ()
Utk ::
Ampak s stalno vklopljenim auto holdom obremenjujes zavorni sistem, ker more potem vsakic ko se ustavis ali servo motorcek prevzeti pritisk na bremze, al pa mora servo motorcek stalnoodpirati in zapirati nek ventil za olje.
In kako je to drugače od tega, če bi sam držal nogo na bremzi?
mugen999 ::
Pri civicu včasih el. rocno spusti samo z gasom, vcasih jo pa ne in takrat ti po zvocniku tudi pove, pritisnite zavoro in sprostite rocno zavoro.
mugen999 ::
Ampak s stalno vklopljenim auto holdom obremenjujes zavorni sistem, ker more potem vsakic ko se ustavis ali servo motorcek prevzeti pritisk na bremze, al pa mora servo motorcek stalnoodpirati in zapirati nek ventil za olje.
In kako je to drugače od tega, če bi sam držal nogo na bremzi?
Ko sam drzis nogo na bremzi pritisk ustvarjas sam, ko pa spustis nogo z bremze in imas takrat vklopljen auto hold, pa pritisk olja na bremze verjetno prevzame servo motor ki pelje tudi abs, esp, asr funkcije. Lahko pa da se samo kak ventil zapre da zadrzi pritisk olja, samo tudi ta ventil mora nek motorcek zapreti in odpreti.
Horas ::
Jest bi kupil danes avto, ki ima ČIM MANJ "điđa-biđ" od elektronike v avtu. Ja, to bi kupil! Klima, servo, ABS, centralno, šajbe na štrom, tempomat, zagotvo še kaj, NITI POD RAZNO pa tega debilizma z ekrani na sredinski konzoli. Vse ima svoje meje. Tudi količina heroina v žili in velikost ekrana ter funkcije na njemu... ego je pač majhen, pa mora biti avto velik, sej štekam novodobne šoferje ;)
lol, pejt naazaj v 1890leta.
8700k+z390, 32gb 3600mhz, 1080ti, 700w gold, 512gb+2x250gb m.2 nvme + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
8500+b360, 32gb 2666mhz, rx 6600, 600w bronze, 512gb+250gb ssd m.2 + 2tb hdd
mugen999 ::
Gre se za to da je folk postal tako len in razvajen da se mu tudi na ravnem pred rdecim semaforjem ne da vec drzat bremze.
Utk ::
Ampak s stalno vklopljenim auto holdom obremenjujes zavorni sistem, ker more potem vsakic ko se ustavis ali servo motorcek prevzeti pritisk na bremze, al pa mora servo motorcek stalnoodpirati in zapirati nek ventil za olje.
In kako je to drugače od tega, če bi sam držal nogo na bremzi?
Ko sam drzis nogo na bremzi pritisk ustvarjas sam, ko pa spustis nogo z bremze in imas takrat vklopljen auto hold, pa pritisk olja na bremze verjetno prevzame servo motor ki pelje tudi abs, esp, asr funkcije. Lahko pa da se samo kak ventil zapre da zadrzi pritisk olja, samo tudi ta ventil mora nek motorcek zapreti in odpreti.
Pri vseh elektro in servo motorčkih danes v avtu, so what? Če je nek motorček nekje, je čist vseeno, če 10x na dan nekaj obrne ali ne, nobene razlike ne bo v njegovi niti tvoji življenjski dobi.
Sicer nimam niti jaz autoholda stalno vklopljenega, ker mi bolj paše da se avto cijazi ko vse spustim, ampak v kakšni koloni itd, pa vžgem.
Gre se za to da je folk postal tako len in razvajen da se mu tudi na ravnem pred rdecim semaforjem ne da vec drzat bremze.
Zakaj si to napisal kot da je kaj narobe s tem? Zakaj bi držal nogo na bremzi? Zato da nekomu dokažem da nisem len in da sem dec, ki zna vozit avto? Te prosim...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
mugen999 ::
Enostavno imam obcutek da s prizganim auto holdom popolnoma nepotrebno obremenjujem abs enoto in vem da je zelo drago ce to crkne. Plus tega sm navajen drzat bremzo ko se ustavim se s prejsnih starih avtov.
To je isto kot ljudje ko ne izklaplajo startstop sistema pri novejsih avtih. Avto imho samo nepotrebno trpi in to zakaj. Za prisparanih par deci goriva na leto? Smesno.
To je isto kot ljudje ko ne izklaplajo startstop sistema pri novejsih avtih. Avto imho samo nepotrebno trpi in to zakaj. Za prisparanih par deci goriva na leto? Smesno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mugen999 ()
feryz ::
Če voziš z radarskim tempomatom v koloni ali v mestu, počneš popolnoma isto. Autohold cel čas. Naj bremza, zakaj bi jaz?
Utk ::
Enostavno imam obcutek da s prizganim auto holdom popolnoma nepotrebno obremenjujem abs enoto in vem da je zelo drago ce to crkne. Plus tega sm navajen drzat bremzo ko se ustavim se s prejsnih starih avtov.
To je isto kot ljudje ko ne izklaplajo startstop sistema pri novejsih avtih. Avto imho samo nepotrebno trpi in to zakaj. Za prisparanih par deci goriva na leto? Smesno.
V dobrih avtih ni niti eno niti drugo problem. Pa ne mislim dobrih pod to da stanejo 100 jurjev, ampak da so prav zastavljeni in da te stvari delajo kot je treba. Pri njih ni treba nič izklapljat, niti vklapljat.
mugen999 ::
Te stvari(neumne bombončke) ce stalno koristis, imho delujejo za casa garancije, potem se pa znajdi sam.
Utk ::
10 let? I'll take it.
Mislim, kot da ne obstajajo 10 let stari avti s tem, in te stvari so res zadnji problem na avtih.
Mislim, kot da ne obstajajo 10 let stari avti s tem, in te stvari so res zadnji problem na avtih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
tony1 ::
"Enostavno imam obcutek da s prizganim auto holdom popolnoma nepotrebno obremenjujem abs enoto in vem da je zelo drago ce to crkne."
Ta strah je odveč.
Ta strah je odveč.
energetik ::
Gre se za to da je folk postal tako len in razvajen da se mu tudi na ravnem pred rdecim semaforjem ne da vec drzat bremze.Jaz je nisem držal niti v Yugotu. Ker sem pri rdeči vedno vrgel ler in potegnil ročno. Zakaj bi se matral in držal sklopko in bremzo?
Sedaj pa imam auto hold prižgan le nekje 50% časa. Tudi meni je všeč brez autoholda v počasni koloni, da samo spustim bremzo in se avto počasi odcijazi naprej.
Itak pa v velikem % časa uporabljam kar radar tempomat, ki itak sam vse dela od 0kmh naprej.
Aja, glede osnovnega vprašanaj, EPB se sprosti samodejno ob rahlem pritisku na gas (če je bila zategnjena v D-modu). Nisem pa ziher, če se sprosti, če je bila zategnjena v P-modu.
vires in numeris
MrStein ::
Govorim za ročni menjalnik.
Na avtomatičnega nisem niti pomislil.
Na avtomatičnega nisem niti pomislil.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MadMax ::
Osnovno vprašanje je, kater avto danes ima EPB in morda še autohold, nima pa hillholderja.
OP trola o "nekaterih", na že parkrat zastavljeno konkretno vprašanje pa ne odgovori.
OP trola o "nekaterih", na že parkrat zastavljeno konkretno vprašanje pa ne odgovori.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Karen ::
Pri civicu včasih el. rocno spusti samo z gasom, vcasih jo pa ne in takrat ti po zvocniku tudi pove, pritisnite zavoro in sprostite rocno zavoro.
Drži, Auto holder sem tudi mislil. Drži tudi, da včasih spusti ročno Civic avtomatično, včasih pa ne. Ko ga vžgeš če je ročna, ponavadi zakruli da moraš pohodit bremzo in spustiti ročno, če ne ne gre nikamor. Kar je čisto drugačno obnašanje kot recimo na Renaultu k spusti ročno avtomatsko ko daš gas. Op ima prav, različno se obnašajo. Me je zadnjič moja klicala da se ji moja honda ne premakne :-), sem takoj vedel kaj je.
MadMax ::
Pri civicu včasih el. rocno spusti samo z gasom, vcasih jo pa ne in takrat ti po zvocniku tudi pove, pritisnite zavoro in sprostite rocno zavoro.
Drži, Auto holder sem tudi mislil. Drži tudi, da včasih spusti ročno Civic avtomatično, včasih pa ne. Ko ga vžgeš če je ročna, ponavadi zakruli da moraš pohodit bremzo in spustiti ročno, če ne ne gre nikamor. Kar je čisto drugačno obnašanje kot recimo na Renaultu k spusti ročno avtomatsko ko daš gas. Op ima prav, različno se obnašajo. Me je zadnjič moja klicala da se ji moja honda ne premakne :-), sem takoj vedel kaj je.
In spet nisi pri temi: hill holder. Ne autohold ali epb.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
MrStein ::
Osnovno vprašanje je, kater avto danes ima EPB in morda še autohold, nima pa hillholderja.
OP trola o "nekaterih", na že parkrat zastavljeno konkretno vprašanje pa ne odgovori.
Recimo Škoda Octavia.
Katera vprašanja še nisem odgovoril?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
MadMax ::
Samo to je bilo (na več pozivov) neodgovorjeno. Zdaj rešeno :)
Toda to ne praviš za "danes", ampak ranga 6+ let stare modele? Ok, ne rečem da to pomeni nevemkako staro...
Glede na to, da se ni še nihče oglasil s konkretnim odgovorom, očitno takih "cvetk" ni kaj dosti...
Se pa pri omenjenem modelu običajno lahko to funkcijo vklopi, kot tudi autohold. Če nočejo na servisu, pa lokalni nadobudnež z VCDS stopi v akcijo.
Je pa tale hill hold velikokrat samo stvar navade, oz. lahko rečem razvade. Razen v kakih ekstremnih primerih (višje omenjeno speljevanje v klanec s polno prikolico....) se da celo lepše speljat brez, ker ne drži še po tem, ko avto že vleče naprej. (ne govorim za avtomatike, s tistimi nimam omembe vredne kilometrine)
Je pa to odvisno tudi od načina speljevanja, koliko časa po pritisku plina in povišanju vrtljajev začne šofer šele spuščat sklopko.
Jaz recimo najprej "prislonim" sklopko da začne grabit, šele potem popustim zavoro in dodam plin. Ker sem za "pamet" avta velikokrat prehiter, cukne ko zavore odpusti.
Drug ekstrem pa bi bil nekdo, ki speljuje z višjimi vrtljaji in/ali relativno počasi. Takemu tudi ob hillholderju avto običajno konkretno zleze nazaj...
Glede avtomatskega izklopa pri speljevanju z EPB pa marsikoga (z)moti pogoj, da morajo biti varnostni pasovi na zasedenih sedežih pripeti. VW kot vem ima ta pogoj, sigurno pa ni edini.
Toda to ne praviš za "danes", ampak ranga 6+ let stare modele? Ok, ne rečem da to pomeni nevemkako staro...
Glede na to, da se ni še nihče oglasil s konkretnim odgovorom, očitno takih "cvetk" ni kaj dosti...
Se pa pri omenjenem modelu običajno lahko to funkcijo vklopi, kot tudi autohold. Če nočejo na servisu, pa lokalni nadobudnež z VCDS stopi v akcijo.
Je pa tale hill hold velikokrat samo stvar navade, oz. lahko rečem razvade. Razen v kakih ekstremnih primerih (višje omenjeno speljevanje v klanec s polno prikolico....) se da celo lepše speljat brez, ker ne drži še po tem, ko avto že vleče naprej. (ne govorim za avtomatike, s tistimi nimam omembe vredne kilometrine)
Je pa to odvisno tudi od načina speljevanja, koliko časa po pritisku plina in povišanju vrtljajev začne šofer šele spuščat sklopko.
Jaz recimo najprej "prislonim" sklopko da začne grabit, šele potem popustim zavoro in dodam plin. Ker sem za "pamet" avta velikokrat prehiter, cukne ko zavore odpusti.
Drug ekstrem pa bi bil nekdo, ki speljuje z višjimi vrtljaji in/ali relativno počasi. Takemu tudi ob hillholderju avto običajno konkretno zleze nazaj...
Glede avtomatskega izklopa pri speljevanju z EPB pa marsikoga (z)moti pogoj, da morajo biti varnostni pasovi na zasedenih sedežih pripeti. VW kot vem ima ta pogoj, sigurno pa ni edini.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MadMax ()
MadMax ::
V spodnjem stavku mi prej ni upoštevalo (zdaj dodanega italic) popravka:
Glede na to, da se ni še nihče oglasil s konkretnim odgovorom ki bi potrjeval tvoje dvome o nezadovoljivem delovanju EPB prispeljevanju v hrib, očitno takih "cvetk" ni kaj dosti...
Glede na to, da se ni še nihče oglasil s konkretnim odgovorom ki bi potrjeval tvoje dvome o nezadovoljivem delovanju EPB prispeljevanju v hrib, očitno takih "cvetk" ni kaj dosti...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
asdf_jklc ::
Jest bi kupil danes avto, ki ima ČIM MANJ "điđa-biđ" od elektronike v avtu. Ja, to bi kupil! Klima, servo, ABS, centralno, šajbe na štrom, tempomat, zagotvo še kaj, NITI POD RAZNO pa tega debilizma z ekrani na sredinski konzoli. Vse ima svoje meje. Tudi količina heroina v žili in velikost ekrana ter funkcije na njemu... ego je pač majhen, pa mora biti avto velik, sej štekam novodobne šoferje ;)
Podpišem, trikrat. Tudi men gre vso to piskanje, bliskanje in podobno pošteno na živce. Ko sem kupil zadnje vozilo, sem približno 2h skapljal vse glupe funkcije v avtomobilu - za izklop radarskega tempomata moram pa k tunerju, da mi ga prestavi v navadnega. Npr... zaznavanje prečnega prometa - pa u 3pm to skos neki piska. Line asist, OBUP... avtomobilska industrija je predstavila samo eno uporabno zadevo po ESP - nadzor mrtvega kota... sedaj mi bo en napisu, zakaj nisem kupil manj opreme. Ker ni šlo. Avtomatik in najbolj zmogljiv motor sta pogojena v maximalni opremi avtomobila.
Tole da ni hill hold-a če maš ročno zavoro pa še nisem videl - v zadnjih 6 letih sem zamenjal 6 avtomobilov (štejem tut ženinega). Vsi so imeli oboje.
Utk ::
Jaz bi prej vprašal zakaj nisi raje kupil avta v katerem te stvari dejansko delujejo?
Je pa res da je težko to vse sprobat na neki kratki testni vožnji, bi si ga treba sposodit za dlje časa.
Je pa res da je težko to vse sprobat na neki kratki testni vožnji, bi si ga treba sposodit za dlje časa.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
energetik ::
No, razna senzorika je dejansko skoraj nadležna. Sploh na natrpanih AC, kjer bo BSM stalno v akciji, jasno če se moraš dobesedno zrinit iz pospeševalnega na AC, kjer je kolona tovornjakov.
Če imaš doma ozko za parkirat, bodo stalno težili parkirni senzorji itd. In potem imaš dosti vsega utripanja in piskanja, zadeve izklopiš in ravno takrat ko bi jo dejansko 1x rabil.. Te zadeve bi morale biti konfigurabilne v nulo, da bi sam nastavil, kdaj točno naj zadeve opozarjajo.
Že radarski tempomat bi rad sam konfiguriral. Za moje pojme prepočasi reagira pri pospeševanju in prepozno vidi ustavljanje spredaj. Sam vozim precej bolj enakomerno in predvidljivo.
Če imaš doma ozko za parkirat, bodo stalno težili parkirni senzorji itd. In potem imaš dosti vsega utripanja in piskanja, zadeve izklopiš in ravno takrat ko bi jo dejansko 1x rabil.. Te zadeve bi morale biti konfigurabilne v nulo, da bi sam nastavil, kdaj točno naj zadeve opozarjajo.
Že radarski tempomat bi rad sam konfiguriral. Za moje pojme prepočasi reagira pri pospeševanju in prepozno vidi ustavljanje spredaj. Sam vozim precej bolj enakomerno in predvidljivo.
vires in numeris
MrStein ::
Jaz bi prej vprašal zakaj nisi raje kupil avta v katerem te stvari dejansko delujejo?
Je pa res da je težko to vse sprobat na neki kratki testni vožnji, bi si ga treba sposodit za dlje časa.
Kateri prodajalec pa ti da vozilo za teden ali več?
Pa kdo ima čas pol leta preizkušati vozila?
PS: To zgoraj gre za novo Octavio.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | moderna ročna 'na gumbek'Oddelek: Na cesti | 5080 (4045) | m0LN4r |
» | Menjalnik naprj/nazaj (avtomatski) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8549 (7008) | c3p0 |
» | Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14017 (12341) | Mavrik |
» | Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29220 (27270) | BigWhale |
» | Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22739 (20332) | Mavrik |