» »

EPB brez Hill Hold, kako speljete v klanec?

EPB brez Hill Hold, kako speljete v klanec?

1
2
»

Utk ::

Jaz tu pišem že 10+ let, da je VW ena nategunska korporacija, ampak potem sem pa jaz bad guy...

brbr21 ::

Dve strani predrkavanja na dokaj bebasto vprašanje? mmg spelješ in probaš.

Nič čudnega, da je na cestah tako kot je. A i šire. Idiocracy at it's finest.

sonar1 ::

odkar imam električno ročno, ne grem nikoli več na 'mehanično' , v bistvu gledam en športen avto in ker ima navadno ročno, ga nočem oz me malo odbije od nakupa.

G0zdar ::

Jaz imam raje mehansko ročno. Edini minus je, da jo včasih pozabim spustiti.:)

delavec44 ::

Kaj ni ročna boljša, da ti pozimi ne zmrzne?

feryz ::

Že vsaj 5 let ne vem, da imam ročno. Ali da jo ima avto.
Ko se ustaviš, pritisneš stop tipko in greš ven iz avta. To je vsa procedura, ki je potrebna.

Buggy ::

hehe...jaz pa oldskul rocno kar pogresam, ker mi je dostikrat lepo pomagala pri manevriranju na zasnezenih ovinkih (spusti), pa pustmo ob strani fun factor ;)
Je pa avtomaticno zategovanje el. rocne pri ugasnju avta in avtomaticno zlaganje speglov pri zaklepanju avta, po ukinitvi start-stop funkcije, bila takoj naslednja stvar, ki sem jo skenslal na trenutnem avtu.
Meni je do sedaj se vsaka el rocna pri speljevanju spustila sama, hill-hold funkcija pa po tem ko spusti rocna preprecuje se nekaj sekund, da bi na klancu sel avto nazaj, ki pa ni nujno tudi del el rocne.

sonar1 ::

Ford ima 'auto hold', to mam vedno vklopljeno. Na strmem klancu pa še kliknem ročno ... Auto hold je dober ker če jo pozabiš zategnit ko ugasneš, ti jo sam.
Enemu sm prodal en drug avto in je pozabil zategnit ročno, avto je mel nekaj tednov in ga celega usul ker mu je zbežal. Siguren sem da je izklopil auto hold al pa ni bil navajen na električno ročno.

energetik ::

delavec44 je izjavil:

Kaj ni ročna boljša, da ti pozimi ne zmrzne?

Ne boš verjel, ampak avtomatsko zategovanje EPB se lahko izklopi po želji. Jaz imam izklopljeno, ker v veliki večini časa parkiram na popolni ravnini in ni nobene potrebe, da se zateguje stalno. Ko parkiram na neravnini, sam zategnem.
vires in numeris

delavec44 ::

energetik je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Kaj ni ročna boljša, da ti pozimi ne zmrzne?

Ne boš verjel, ampak avtomatsko zategovanje EPB se lahko izklopi po želji. Jaz imam izklopljeno, ker v veliki večini časa parkiram na popolni ravnini in ni nobene potrebe, da se zateguje stalno. Ko parkiram na neravnini, sam zategnem.


Nisem vedel, kul. Upam da imajo to vse znamke.

MrStein ::

brbr21 je izjavil:

Dve strani predrkavanja na dokaj bebasto vprašanje? mmg spelješ in probaš.

Nič čudnega, da je na cestah tako kot je. A i šire. Idiocracy at it's finest.

Neumna vprašanja ne obstajajo. Obstajajo samo neumni odgovori.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Bolibri ::

dexterboy je izjavil:

To je samo zato, ker se pustimo, da delajo z nami kot z OVCAMI!!!

Nah, to je zato, ker vas je nekdo prepričal, da ste večvredni, arijska rasa! Omladina to trajba že nekaj časa, in ko bo na trdo priletelo (starši jih ne bodo več futrali), bo agenda takoj drugačna. Torej MEEEEEEEEEEEEE!

energetik je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Kaj ni ročna boljša, da ti pozimi ne zmrzne?

Ne boš verjel, ampak avtomatsko zategovanje EPB se lahko izklopi po želji. Jaz imam izklopljeno, ker v veliki večini časa parkiram na popolni ravnini in ni nobene potrebe, da se zateguje stalno. Ko parkiram na neravnini, sam zategnem.

Se ti da s tem ukvarjati, ko se ti ne bi bilo treba? Resno?

feryz je izjavil:

Že vsaj 5 let ne vem, da imam ročno. Ali da jo ima avto.
Ko se ustaviš, pritisneš stop tipko in greš ven iz avta. To je vsa procedura, ki je potrebna.

To!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bolibri ()

A. Smith ::

feryz je izjavil:

Že vsaj 5 let ne vem, da imam ročno. Ali da jo ima avto.
Ko se ustaviš, pritisneš stop tipko in greš ven iz avta. To je vsa procedura, ki je potrebna.

Počakaj, da ti motorčki za ročno zaribajo. Boš že še vedel, kaj je to ročna, in to do potankosti! :))
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

MrStein ::

A klasična pa se ne kvari?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

tony1 ::

Se, vendar mnogo manj pogosto.

MadMax ::

Tudi klasična se kvari, malce odvisno od konstrukcije, a se. Tudi menjava klešč pri all-in-one tipu (disk, hidravlična delovna + bovden parkirna) komot preseže par stotakov po kosu.
Poleg tega bovdni pozimi neredko zamrznejo, ampak zagovorniki "klasike" tudi to običajno priročno pozabijo...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

tony1 ::

Čemu bi bovdni zmrznili, če v njih ni vlage? Gotovo morajo biti najprej napokani, da ta pride vanje?

To je še ena zgodba iz časov fičkov iz 60ih let, in jo boste nesli grob, tako kot vaši dedje, ki so morda pa res to videli v živo...

feryz ::

A. Smith je izjavil:

feryz je izjavil:

Že vsaj 5 let ne vem, da imam ročno. Ali da jo ima avto.
Ko se ustaviš, pritisneš stop tipko in greš ven iz avta. To je vsa procedura, ki je potrebna.

Počakaj, da ti motorčki za ročno zaribajo. Boš že še vedel, kaj je to ročna, in to do potankosti! :))
Zakaj bi pa zaribali?
Plus, kolikor je meni jasno, moj avto prižge ročno samo takrat, ko neha samodejno parkirati. Drugače še nisem opazil, da bi jo. Jaz jo pa itak nikoli ne.
Če govorimo o klasični ročni, torej zategovanju motorčkov zadaj in posledično lučko na tipki za ročno.

mugen999 ::

Normalni ljudje na ravnini ali rahlem nagibu parkiramo v prvi prestavi. Ročna, navadna ali električna, je za klance in nic drugega. Prva prestava zdrži čuda.
Je pa res da navadno rocno prej frderbas ce je ne uporabljas veliko ker zarusta zajla, elektricno pa prej fentas ce jo veliko uporabljas, motorcek stalno v pogonu.

DamijanD ::

Jaz ročno redko zategnem - ampak baje se priporoča, da jo vsaj občasno malo, da ne zarusta vse skupaj

Utk ::

Jaz je na prejšnem avtu nisem skoraj nikoli, pa v 10ih letih ni bilo nobenga problema, mislim da so mi je enkrat malo nazaj našponali, ker je že bolj proti vrhu prijela, in to je to od vzdrževanja.
Pri novem se zateguje sama, in glih tako ne pričakujem v 10 letih problema. Če bo čez 10 let treba nekaj zamenjat za 200 evrov pa bog pomagaj. A vi sploh veste kolk stane nov avto?

feryz ::

Dobra zgodbica.
Gre stari z vitaro, malo starejšo na tehnični. Vsede se noter možakar s tehničnega in zapelje avto na valje. Spredaj ok, zapelje še zadnji konec. Bremze ok.
Potem testira ročno. Zategne, proba, pravi staremu, da ročna ne prime.
Tastari pravi da ziher ja, ga pusti na največjih klancih.
Tehnični mož spusti ročno in jo še enkrat zategne. Zopet pravi da ročna ne dela.
Tastari se začne razburjati, da to ni mogoče.
Torej možakar še enkrat spusti ročno in jo res močno potegne.
Spodaj poči, zajla se je na bučki snela iz ležišča, ročna seveda potem ne prime absolutno nič.
Nekaj časa se gledata, potem tehnični mož dvigne dvižna vrata, zapelje avto ven in pove tastaremu da je naredil. Ročno naj pa vseeno zrihta.

Lonsarg ::

mugen999 je izjavil:

Normalni ljudje na ravnini ali rahlem nagibu parkiramo v prvi prestavi. Ročna, navadna ali električna, je za klance in nic drugega.
Normalni moderni avtomatik samodejno zategne ročno ko ga ugasneš oziroma ko ga daš v P prestavo. Hvalabogu bodo sčasoma na trgu samo še taki avti, da ne boste več po svoje delali.

In ja, ročno se zateguje zaradi varnostnih razlogov, morebitna večja obraba ne odtehta slučajev ko prva prestava ni dovolj. Gre predvsem za psihologijo ker ni človeku za zaupat da če v 99% ne zategne ročne da se bo na klancu spomnil zategnit, zaradi te psihologije je edino pravilno zategnit vedno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

fikus_ ::

A. Smith je izjavil:

feryz je izjavil:

Že vsaj 5 let ne vem, da imam ročno. Ali da jo ima avto.
Ko se ustaviš, pritisneš stop tipko in greš ven iz avta. To je vsa procedura, ki je potrebna.

Počakaj, da ti motorčki za ročno zaribajo. Boš že še vedel, kaj je to ročna, in to do potankosti! :))


Preberi navodila za avto, imaš možnost "peš odbremzanja" ročne zavore.

Sicer pa, kako pogosto se to dogaja, je kateri od forumašev to že doživel? (tisto čula-kazala ne velja!)
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

stara mama ::

Tule je tolk variant izvedb ročnih (že klasičnih), da bog pomagaj, pol maš pa še te samodejne električne sisteme.
Pa z enakim sistemom že dva nimata enakih izkušenj, tako da debata v tej temi zgleda kot da se nekdo pogovarja o jabolkih, drug o lubenicah, tretji ma rad borovnice, četrti govori o agrumih, peti pa prileti z bananami.

Da ne rabiš moderne ročna-na-tipko-blesarije, je dokazal že bmw.
Auto-hold kljub klasični ročki. So se pa v novih serijah žal predali novodobnim oslarijam.

feryz ::

Lonsarg je izjavil:

mugen999 je izjavil:

Normalni ljudje na ravnini ali rahlem nagibu parkiramo v prvi prestavi. Ročna, navadna ali električna, je za klance in nic drugega.
Normalni moderni avtomatik samodejno zategne ročno ko ga ugasneš oziroma ko ga daš v P prestavo. Hvalabogu bodo sčasoma na trgu samo še taki avti, da ne boste več po svoje delali.
Kar seveda ni res. Razen na tem forumu je lahko.
Zategovanje zadnjih motorčkov se sliši 100 metrov daleč. In vem, kdaj zategne ročno.

Lahko pa zdajle staviva vsak svojo plačo in se nekje komisijsko dobimo. Bomo avto parkirali, ugasnili, izstopili in ko se bo zaklenil, ga ponovno odpremo in ročno aktiviramo ročno zavoro. Pa boš potem povedal, če jo res avtomatsko zategne.

energetik ::

Lonsarg je izjavil:

mugen999 je izjavil:

Normalni ljudje na ravnini ali rahlem nagibu parkiramo v prvi prestavi. Ročna, navadna ali električna, je za klance in nic drugega.
Normalni moderni avtomatik samodejno zategne ročno ko ga ugasneš oziroma ko ga daš v P prestavo. Hvalabogu bodo sčasoma na trgu samo še taki avti, da ne boste več po svoje delali.
Normalni moderni avtomatik ima nastavitev, kjer določiš ali bo sam zategoval ali ne... In če parkiram v 90% na praktični ravnini, je povsem zadosti tista kajla, ki jo zabije v menjalniku, ni potrebno vsakič šponat motorčkov za ročno. Itak daš v P, ker če ne daš, ti naredi svetlobno in zvočno predstavo, ko se odvežeš ali odpreš vrata. Celo če se odvežem in imam v D-modu, sam zategne ročno.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

feryz ::

Jaz ne dam nič v P, samo tipko za motor pritisnem.
Zdajle sem naredil test, na Vrhniki sem parkiral na takem klancu, da se mora pes zagristi v ograjo, da ga ne odnese po klancu navzdol. Avto sem parkiral, ugasnil in odšel. Ko sem prišel nazaj, čez 5 minut, je bil še točno tam. Brez zategnjene ročne.

novak-t ::

feryz je izjavil:

Jaz ne dam nič v P, samo tipko za motor pritisnem.
Zdajle sem naredil test, na Vrhniki sem parkiral na takem klancu, da se mora pes zagristi v ograjo, da ga ne odnese po klancu navzdol. Avto sem parkiral, ugasnil in odšel. Ko sem prišel nazaj, čez 5 minut, je bil še točno tam. Brez zategnjene ročne.

Ne tega delat. Za zdravje menjalnika se gre

Dtrader ::

Ročno zavoro, gnano na elektriko, vsaj 2x na teden vklopite, ker zares malce zarusta vse skup.
Pri VW to ni poceni, posebej če je potrebno menjat tudi čeljust.
Bolje da nimaš, ko gre gor, kot da imaš, pa gre dol :)
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

moderna ročna 'na gumbek'

Oddelek: Na cesti
425080 (4045) m0LN4r
»

Menjalnik naprj/nazaj (avtomatski) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
578550 (7009) c3p0
»

Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7214018 (12342) Mavrik
»

Meglenke ponoči (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11729220 (27270) BigWhale
»

Avtomatski menjalnik in pomoč pri speljevanju v klanec (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6122739 (20332) Mavrik

Več podobnih tem