Forum » Na cesti » Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva
Evropa popustila nemčiji, ICE 2035 Ban, bodo izjema E Goriva
rolevito ::
Človek ne more postaviti 10kWp EV postrojenja doma, ker ena razbremenilna postaja pač ne dohaja in to približno 10km zračne linije od Tromostovja, ti pa sanjaš o par deset kW polnilnicah na vsakem drugem vogalu. Da ne omenjamo težnje in subvencioniranja toplotnih črpalk, za priklop katerih v omrežje nihče posebej ne izdaja dovoljenj in jih lahko zmontira posameznik sam. Če hočeš leta 2035 realno uresničiti vsaj polovico obljubljenega, bi gradbena dela morala zalaufati že pred davnimi leti.
Mešaš stvari. Eno je domače polnjenje, drugo so hitre javne DC polnilnice. DOmače polnjenje ni noben problem, tudi če filaš z 2 kW ti bo to čez noč dalo 100 do 130 km dosega. 2 kW je toliko kot en likalnik, torej zelo malo. Stastistično samo 2 % Slovencev do šihta in nazaj dela več kot 100 km. Za nekajkrat na leto boš pač filal z 5 kW, kar je še vedno manj kot en indukcijski štedilnik za makarone z štirimi kuhališči na boost.
Drugo so hitre DC polnilnice, tam pa nekaj nadgradnje omrežja bo potrebne, ampak ne veliko.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: tiborrr ()
tiborrr ::
Rolevito, pa kje si se ti našel s temi teorijami o brejih golobih?
Ne delaj se še bolj neumnega kot že si. Sheral sem ti dejstva o električnih avtomobilih, ta bodo tako kot so, pa če se na glavo postaviš. Stvar moraš gledat z razumom, ne pa s čustvi. Razume da bi rad da se avto dere, prdi in rohni, ampak dejstvo pa je da je električni pogon avtomobila superiorna tehnologija.
Poleg tega, da si brez osnovnih manir in olike se kažeš tudi kot funkcionalno nepismen. P.S.: Vozim električni avto.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
Utk ::
Čakaj - ker nekdo ne more postaviti polninice doma, ker je omrežje preslabo, pa čeprav plačuje identične davke kot ostali državljani, ki imajo to možnost, bomo taprvega kaznovali, ker ne bo vozil električnega avtomobila, saj ga nima kje polniti, ker njegova vukojebina pač ne bo imela polnilnice, doma pa tudi ne more polnit?
Jaz sem naredu 18,000 km v zadnjem letu, doma pa polnem na 2 kw "polnilcu". Tako da res ne vem v kakšni vukojebini bi to lahko bil problem.
Bloki so problem zarad buttheadov, ki ne bojo dali soglasij. Tu bi morala država dovolit, da se jih ignorira in se naredi mimo njih, seveda, po predpisih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
rolevito ::
Poleg tega, da si brez osnovnih manir in olike se kažeš tudi kot funkcionalno nepismen. P.S.: Vozim električni avto.
Kaj me briga kaj ti voziš, edini ki je funkcionalno nepismen si ti. Povedal sem dejstva. Ti si začel nekaj nabijat z nekimi teorijami o brejih golobih, kaj pa je to drugega kot trolanje s tvoje strani?!
133127 ::
Vsak, ki je kadarkoli bil soudeležen pri postavljanju novega energetskega voda (ali samo obnovi), mu bo kristalno jasno, o kakšnih stroških je govora.
Nisem prepričan, da si kdaj v živo videl kabel, debelejši od 0.75mm2, kaj šele kakšno zbiralko velike moči.
Ni videl se tudi kaksni zapleti so z pridobivanjem zemljisc, kabel je se najmanjsi problem.
rolevito ::
Vsak, ki je kadarkoli bil soudeležen pri postavljanju novega energetskega voda (ali samo obnovi), mu bo kristalno jasno, o kakšnih stroških je govora.
Nisem prepričan, da si kdaj v živo videl kabel, debelejši od 0.75mm2, kaj šele kakšno zbiralko velike moči.
Motiš se. Sem ti že razložil kaj je fora, beri za nazaj. Pa ne samo to stran, preberi celo temo, ker sem to napisal najmanj 5 krat in ne mislim še šestič.
133127 ::
Čakaj - ker nekdo ne more postaviti polninice doma, ker je omrežje preslabo, pa čeprav plačuje identične davke kot ostali državljani, ki imajo to možnost, bomo taprvega kaznovali, ker ne bo vozil električnega avtomobila, saj ga nima kje polniti, ker njegova vukojebina pač ne bo imela polnilnice, doma pa tudi ne more polnit?
Jaz sem naredu 18,000 km v zadnjem letu, doma pa polnem na 2 kw "polnilcu". Tako da res ne vem v kakšni vukojebini bi to lahko bil problem.
Bloki so problem zarad buttheadov, ki ne bojo dali soglasij. Tu bi morala država dovolit, da se jih ignorira in se naredi mimo njih, seveda, po predpisih.
Pomnozi z 120 stanovanj. Izracunaj tok, potem izracunaj debelino kabla.
rolevito ::
Vsak, ki je kadarkoli bil soudeležen pri postavljanju novega energetskega voda (ali samo obnovi), mu bo kristalno jasno, o kakšnih stroških je govora.
Nisem prepričan, da si kdaj v živo videl kabel, debelejši od 0.75mm2, kaj šele kakšno zbiralko velike moči.
Ni videl se tudi kaksni zapleti so z pridobivanjem zemljisc, kabel je se najmanjsi problem.
A za stotisoče becinskih postaj pa ni bilo probleov z pridobivanjem zemljišč al kaj? Vse to so enostavno rešljivi problemi. Si vedel da pred dobrimi 100 leti ni bilo bencinskih servisov in si moral po bencin v eno obskurno LEKARNO? Pa se je zgradilo na 100 tisoče bencinskih servisov, tudi polnlnice se bodo, dosti so se že, pa še se bodo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
tiborrr ::
Človek ne more postaviti 10kWp EV postrojenja doma, ker ena razbremenilna postaja pač ne dohaja in to približno 10km zračne linije od Tromostovja, ti pa sanjaš o par deset kW polnilnicah na vsakem drugem vogalu. Da ne omenjamo težnje in subvencioniranja toplotnih črpalk, za priklop katerih v omrežje nihče posebej ne izdaja dovoljenj in jih lahko zmontira posameznik sam. Če hočeš leta 2035 realno uresničiti vsaj polovico obljubljenega, bi gradbena dela morala zalaufati že pred davnimi leti.
Mešaš stvari. Eno je domače polnjenje, drugo so hitre javne DC polnilnice. DOmače polnjenje ni noben problem, tudi če filaš z 2 kW ti bo to čez noč dalo 100 do 130 km dosega. 2 kW je toliko kot en likalnik, torej zelo malo. Stastistično samo 2 % Slovencev do šihta in nazaj dela več kot 100 km. Za nekajkrat na leto boš pač filal z 5 kW, kar je še vedno manj kot en indukcijski štedilnik za makarone z štirimi kuhališči na boost.
Ja ker javna polnilnica, kjer je razbremenilna postaja iz prejšnjega stoletja (in takih je v naši državi velika večina) bo pa OK za javno polnilnico, čeprav ne more priklopiti enega 11kW gospodinjstva. Pa kje si se našel s to poštevanko na makarone in pegle?
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
Utk ::
133127 ::
Vsak, ki je kadarkoli bil soudeležen pri postavljanju novega energetskega voda (ali samo obnovi), mu bo kristalno jasno, o kakšnih stroških je govora.
Nisem prepričan, da si kdaj v živo videl kabel, debelejši od 0.75mm2, kaj šele kakšno zbiralko velike moči.
Ni videl se tudi kaksni zapleti so z pridobivanjem zemljisc, kabel je se najmanjsi problem.
A za stotisoče becinskih postaj pa ni bilo probleov z pridobivanjem zemljišč al kaj? Vse to so enostavno rešljivi problemi. Si vedel da pred dobrimi 100 leti ni bilo bencinskih servisov in si moral po bencin v eno obskurno LEKARNO?
Bencinske postaje so tukaj se iz socializma, vsaj vecina. In ne govori neumnosti, kmetje grejo na okope takoj ko slisijo za kaksen daljnovod, ker a ves - seva. S tem, da je treba se trafo postaje postavit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
brett ::
Pa so se zmenili... https://www.rtvslo.si/evropska-unija/cl...
Nekaj se baje govori o registracijah, da ne bo možno registrirati vozil, ki ne bodo emisijsko na 0 (razen sintetike). Kdo bi celo lahko pomislil, da so s tem zajete tudi registracije obstoječih vozil in ne samo novih...
Nekaj se baje govori o registracijah, da ne bo možno registrirati vozil, ki ne bodo emisijsko na 0 (razen sintetike). Kdo bi celo lahko pomislil, da so s tem zajete tudi registracije obstoječih vozil in ne samo novih...
energetik ::
Res nimaš občutka o obremenitvah omrežja. Indukcijo na boost uporabljaš morda 2min, sicer imaš oglje. Likalnik se uporablja morda 1h, in vmes dela ON-off in niti pod razno ne gredo vse likat ob isti uri in isti dan.Človek ne more postaviti 10kWp EV postrojenja doma, ker ena razbremenilna postaja pač ne dohaja in to približno 10km zračne linije od Tromostovja, ti pa sanjaš o par deset kW polnilnicah na vsakem drugem vogalu. Da ne omenjamo težnje in subvencioniranja toplotnih črpalk, za priklop katerih v omrežje nihče posebej ne izdaja dovoljenj in jih lahko zmontira posameznik sam. Če hočeš leta 2035 realno uresničiti vsaj polovico obljubljenega, bi gradbena dela morala zalaufati že pred davnimi leti.
Mešaš stvari. Eno je domače polnjenje, drugo so hitre javne DC polnilnice. DOmače polnjenje ni noben problem, tudi če filaš z 2 kW ti bo to čez noč dalo 100 do 130 km dosega. 2 kW je toliko kot en likalnik, torej zelo malo. Stastistično samo 2 % Slovencev do šihta in nazaj dela več kot 100 km. Za nekajkrat na leto boš pač filal z 5 kW, kar je še vedno manj kot en indukcijski štedilnik za makarone z štirimi kuhališči na boost.
Drugo so hitre DC polnilnice, tam pa nekaj nadgradnje omrežja bo potrebne, ampak ne veliko.
100EV v naselju bo pa _hkrati_ vleklo 2,4kW 8-10h brez prekinitve, da bodo lahko šli drug dan vsi na šiht.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
133127 ::
Res nimaš občutka o obremenitvah omrežja. Indukcijo na boost uporabljaš morda 2min, sicer imaš oglje. Likalnik se uporablja morda 1h, in vmes dela ON-off.Človek ne more postaviti 10kWp EV postrojenja doma, ker ena razbremenilna postaja pač ne dohaja in to približno 10km zračne linije od Tromostovja, ti pa sanjaš o par deset kW polnilnicah na vsakem drugem vogalu. Da ne omenjamo težnje in subvencioniranja toplotnih črpalk, za priklop katerih v omrežje nihče posebej ne izdaja dovoljenj in jih lahko zmontira posameznik sam. Če hočeš leta 2035 realno uresničiti vsaj polovico obljubljenega, bi gradbena dela morala zalaufati že pred davnimi leti.
Mešaš stvari. Eno je domače polnjenje, drugo so hitre javne DC polnilnice. DOmače polnjenje ni noben problem, tudi če filaš z 2 kW ti bo to čez noč dalo 100 do 130 km dosega. 2 kW je toliko kot en likalnik, torej zelo malo. Stastistično samo 2 % Slovencev do šihta in nazaj dela več kot 100 km. Za nekajkrat na leto boš pač filal z 5 kW, kar je še vedno manj kot en indukcijski štedilnik za makarone z štirimi kuhališči na boost.
Drugo so hitre DC polnilnice, tam pa nekaj nadgradnje omrežja bo potrebne, ampak ne veliko.
100EV v naselju bo pa vleklo 2,4kW 8-10h brez prekinitve, da bodo lahko šli drug dan vsi na šiht.
To ne bo naselje, to je realno gledano en blok v Fuzinah.
Utk ::
100EV v naselju bo pa vleklo 2,4kW 8-10h brez prekinitve, da bodo lahko šli drug dan vsi na šiht.
V čem je razlika ali vlečejo nek tok eno uro ali 5 ali 10?
Mi imamo že kar dost TČ po naselju, nekatere hiše imajo izolacijo, nekatere ne, so pa vse jugoslovanske 3 nadstropne, in kar dobro napolnjene. Še en EV pri hiši ne bi nobene razlike naredu. Moja TČ lahko potegne 80 kwh na dan. Sosedova tudi. In naslednjega soseda tudi. Kolk je to km?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
rolevito ::
Čakaj - ker nekdo ne more postaviti polninice doma, ker je omrežje preslabo, pa čeprav plačuje identične davke kot ostali državljani, ki imajo to možnost, bomo taprvega kaznovali, ker ne bo vozil električnega avtomobila, saj ga nima kje polniti, ker njegova vukojebina pač ne bo imela polnilnice, doma pa tudi ne more polnit?
Jaz sem naredu 18,000 km v zadnjem letu, doma pa polnem na 2 kw "polnilcu". Tako da res ne vem v kakšni vukojebini bi to lahko bil problem.
Bloki so problem zarad buttheadov, ki ne bojo dali soglasij. Tu bi morala država dovolit, da se jih ignorira in se naredi mimo njih, seveda, po predpisih.
Pomnozi z 120 stanovanj. Izracunaj tok, potem izracunaj debelino kabla.
333 A na treh fazah pri 240 V. Rabiš cca eden AWG 0000 (4/0) kabel, kar je kabel premera cca 1 centimeter. KRat 4 ker imaš 3 faze. Torej štirje kabli dober centimeter preseka bakra, kar pa še malo izolacije, torej 1,5 centimetra premera kabla, pa 4 take rabiš. Za 120 stanovanj. Ni veliko. In kot je UTK rekel "Teh 120 stanovanj nima klim, bojlerjev, indukcij, sesalcev? ". Kar pomeni da ponoči pač ne sesamo in kuhamo in se zato takrat lahko fila električni avto. Pametna polnilnica pa avtomatsko zniža tok polnjenja avta če sredi noči kdo začne kuhat makarone in nadaljuje s polno močjo ko z kuhanjem makarokov konča.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
energetik ::
Ker gre pri občasnih porabnikih za faktor istočasnosti in se razporedijo. EV bodo vsi vštekali ko pridejo s šihta in pustili vsaj 8-10h.100EV v naselju bo pa vleklo 2,4kW 8-10h brez prekinitve, da bodo lahko šli drug dan vsi na šiht.
V čem je razlika ali vlečejo nek tok eno uro ali 5 ali 10?
vires in numeris
133127 ::
100EV v naselju bo pa vleklo 2,4kW 8-10h brez prekinitve, da bodo lahko šli drug dan vsi na šiht.
V čem je razlika ali vlečejo nek tok eno uro ali 5 ali 10?
Zice se grejejo, bolj so debele (ali vec kot jih bo), manj se bojo grele, bojo imele pa vecjo tezo kar spet vpliva na stebre. Ampak pri trenutnih daljnovodih, ki so narejeni za pol manjse obremenitve, se bojo pa spremenile v zarnice. In to ne "ta varcne".
Oz. ti bom drugace razlozil, daj roko nad vzigalnik in drzi 1 sekundo ali 10. Pa porocaj.
b3D_950 ::
V bistvu bi moral elektro avtomobile filat podnevi, ko žge sonce. Edino pozimi 3-4 mesce ko je sama megla in oblačno ne vem od kje boš dobil sonce.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
rolevito ::
Ker gre pri občasnih porabnikih za faktor istočasnosti in se razporedijo. EV bodo vsi vštekali ko pridejo s šihta in pustili vsaj 8-10h.100EV v naselju bo pa vleklo 2,4kW 8-10h brez prekinitve, da bodo lahko šli drug dan vsi na šiht.
V čem je razlika ali vlečejo nek tok eno uro ali 5 ali 10?
Pametna polnilnica ki komunira z omrežjem poskrbi da se ne polnijo vsi istočasno in poskrbi da so vsi zjutraj polni, ne glede na to kdaj jih je lastnik priklopil.
133127 ::
rolevito ::
V bistvu bi moral elektro avtomobile filat podnevi, ko žge sonce. Edino pozimi 3-4 mesce ko je sama megla in oblačno ne vem od kje boš dobil sonce.
To bi bilo smiselno če bi bili viški elektrike čez dan, kar enkrat v prihodnosti ko bo delež sončne elektrike velik BO TAKO. Zaenkrat so pa viški ponoči. Čez dan boš pač filal na šihtu na tvoj račun, ali pa boš imel baterijski zalogovnik ki ti ga bo sonce napolnilo čez dan, nato pa boš iz njega nafilal električni avto ko boš prišel iz šihta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
133127 ::
Ker gre pri občasnih porabnikih za faktor istočasnosti in se razporedijo. EV bodo vsi vštekali ko pridejo s šihta in pustili vsaj 8-10h.100EV v naselju bo pa vleklo 2,4kW 8-10h brez prekinitve, da bodo lahko šli drug dan vsi na šiht.
V čem je razlika ali vlečejo nek tok eno uro ali 5 ali 10?
Pametna polnilnica ki komunira z omrežjem poskrbi da se ne polnijo vsi istočasno in poskrbi da so vsi zjutraj polni, ne glede na to kdaj jih je lastnik priklopil.
Pa je ravnokar prodal pametne polnilnice vsem blokom, za 100 avtomobilov hkrati (jasno je, da ce niti parkirisc ni dovolj, bo dovolj postora za polnilnice) in jim naredil se dodatne stroske.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
rolevito ::
Čakaj - ker nekdo ne more postaviti polninice doma, ker je omrežje preslabo, pa čeprav plačuje identične davke kot ostali državljani, ki imajo to možnost, bomo taprvega kaznovali, ker ne bo vozil električnega avtomobila, saj ga nima kje polniti, ker njegova vukojebina pač ne bo imela polnilnice, doma pa tudi ne more polnit?
Jaz sem naredu 18,000 km v zadnjem letu, doma pa polnem na 2 kw "polnilcu". Tako da res ne vem v kakšni vukojebini bi to lahko bil problem.
Bloki so problem zarad buttheadov, ki ne bojo dali soglasij. Tu bi morala država dovolit, da se jih ignorira in se naredi mimo njih, seveda, po predpisih.
To glede blokov se že pripravlja spremeba zakonodaje da postavitev električnih polnilnic BO dovoljena in ne bo treba soglasij 75 % stanovalcev. V Veliki Britaniji in drugje po Evropi je že tako, čez par let bo tako tudi v Sloveniji.
133127 ::
Čez dan boš pač filal na šihtu na tvoj račun, ali pa boš imel baterijski zalogovnik ki ti ga bo sonce napolnilo čez dan, nato pa boš iz njega nafilal električni avto ko boš prišel iz šihta.
In stroski se kopicijo, poraba elektrike pa tudi. Zdaj ni vec dovolj samo fotovoltaika na strehi, moras kupiti se eno baterijo.
Matr, tale MgH2 postaja vedno bolj privlacen
Čakaj - ker nekdo ne more postaviti polninice doma, ker je omrežje preslabo, pa čeprav plačuje identične davke kot ostali državljani, ki imajo to možnost, bomo taprvega kaznovali, ker ne bo vozil električnega avtomobila, saj ga nima kje polniti, ker njegova vukojebina pač ne bo imela polnilnice, doma pa tudi ne more polnit?
Jaz sem naredu 18,000 km v zadnjem letu, doma pa polnem na 2 kw "polnilcu". Tako da res ne vem v kakšni vukojebini bi to lahko bil problem.
Bloki so problem zarad buttheadov, ki ne bojo dali soglasij. Tu bi morala država dovolit, da se jih ignorira in se naredi mimo njih, seveda, po predpisih.
To glede blokov se že pripravlja spremeba zakonodaje da postavitev električnih polnilnic BO dovoljena in ne bo treba soglasij 75 % stanovalcev. V Veliki Britaniji in drugje po Evropi je že tako, čez par let bo tako tudi v Sloveniji.
Beri mi iz ustnic - ni prostora. Se parkirisc je premalo. Pa kablov tudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
rolevito ::
Ker gre pri občasnih porabnikih za faktor istočasnosti in se razporedijo. EV bodo vsi vštekali ko pridejo s šihta in pustili vsaj 8-10h.100EV v naselju bo pa vleklo 2,4kW 8-10h brez prekinitve, da bodo lahko šli drug dan vsi na šiht.
V čem je razlika ali vlečejo nek tok eno uro ali 5 ali 10?
Pametna polnilnica ki komunira z omrežjem poskrbi da se ne polnijo vsi istočasno in poskrbi da so vsi zjutraj polni, ne glede na to kdaj jih je lastnik priklopil.
Pa je ravnokar prodal pametne polnilnice vsem blokom, za 100 avtomobilov hkrati (jasno je, da ce niti parkirisc ni dovolj, bo dovolj postora za polnilnice) in jim naredil se dodatne stroske.
NI res. Vse ti razloži tale video, ker se mi ne da vsega še enkrat razlagat. Poglej si ga.
133127 ::
Ker gre pri občasnih porabnikih za faktor istočasnosti in se razporedijo. EV bodo vsi vštekali ko pridejo s šihta in pustili vsaj 8-10h.100EV v naselju bo pa vleklo 2,4kW 8-10h brez prekinitve, da bodo lahko šli drug dan vsi na šiht.
V čem je razlika ali vlečejo nek tok eno uro ali 5 ali 10?
Pametna polnilnica ki komunira z omrežjem poskrbi da se ne polnijo vsi istočasno in poskrbi da so vsi zjutraj polni, ne glede na to kdaj jih je lastnik priklopil.
Pa je ravnokar prodal pametne polnilnice vsem blokom, za 100 avtomobilov hkrati (jasno je, da ce niti parkirisc ni dovolj, bo dovolj postora za polnilnice) in jim naredil se dodatne stroske.
NI res. Vse ti razloži tale video, ker se mi ne da vsega še enkrat razlagat. Poglej si ga.
Za koliko avtomobilov? Hkrati, se razume.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
tiborrr ::
V bistvu bi moral elektro avtomobile filat podnevi, ko žge sonce. Edino pozimi 3-4 mesce ko je sama megla in oblačno ne vem od kje boš dobil sonce.
To bi bilo smiselno če bi bili viški elektrike čez dan, kar enkrat v prihodnosti ko bo delež sončne elektrike velik BO TAKO. Zaenkrat so pa viški ponoči. Čez dan boš pač filal na šihtu na tvoj račun, ali pa boš imel baterijski zalogovnik ki ti ga bo sonce napolnilo čez dan, nato pa boš iz njega nafilal električni avto ko boš prišel iz šihta.
Pa saj veš, koliko je MPC za en 12.8kWh zalogovnik, kaj šele nekajkrat toliko, a?
Pa ne D.I.Y. LiFePo4 2.4kWh 12V oz 24V akumulatorji iz amazona za jurja po komadu.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
rolevito ::
Čez dan boš pač filal na šihtu na tvoj račun, ali pa boš imel baterijski zalogovnik ki ti ga bo sonce napolnilo čez dan, nato pa boš iz njega nafilal električni avto ko boš prišel iz šihta.
In stroski se kopicijo, poraba elektrike pa tudi. Zdaj ni vec dovolj samo fotovoltaika na strehi, moras kupiti se eno baterijo.
Matr, tale MgH2 postaja vedno bolj privlacen
Čakaj - ker nekdo ne more postaviti polninice doma, ker je omrežje preslabo, pa čeprav plačuje identične davke kot ostali državljani, ki imajo to možnost, bomo taprvega kaznovali, ker ne bo vozil električnega avtomobila, saj ga nima kje polniti, ker njegova vukojebina pač ne bo imela polnilnice, doma pa tudi ne more polnit?
Jaz sem naredu 18,000 km v zadnjem letu, doma pa polnem na 2 kw "polnilcu". Tako da res ne vem v kakšni vukojebini bi to lahko bil problem.
Bloki so problem zarad buttheadov, ki ne bojo dali soglasij. Tu bi morala država dovolit, da se jih ignorira in se naredi mimo njih, seveda, po predpisih.
To glede blokov se že pripravlja spremeba zakonodaje da postavitev električnih polnilnic BO dovoljena in ne bo treba soglasij 75 % stanovalcev. V Veliki Britaniji in drugje po Evropi je že tako, čez par let bo tako tudi v Sloveniji.
Kekec, beri mi iz ustnic - ni prostora. Se parkirisc je premalo.
Ni res, kakec si ti, ne jaz. Prosim poglej zgornji video če hočeš razumeti.
Za koliko avtomobilov? Hkrati, se razume.
Vse je razoženo v videu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
133127 ::
Vse je razoženo v videu.
Ja, za eno osebo. Potem pa se menjavajo, cez noc eden vstane, odpelje avto in zbudi naslednjega.
In lol, da te ni sram, da mi das enega influencerja, ki bo zrl drek, ce mu kdo placa (vsaj lacen ne bo).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
rolevito ::
Pa saj veš, koliko je MPC za en 12.8kWh zalogovnik, kaj šele nekajkrat toliko, a?
Pa ne D.I.Y. LiFePo4 2.4kWh 12V oz 24V akumulatorji iz amazona za jurja po komadu.
3000 € brez DDV. Evropski proizvajalec. Želim da ti dam link? Ampak potem se boš pokesal za tole trolanje.
133127 ::
Pa saj veš, koliko je MPC za en 12.8kWh zalogovnik, kaj šele nekajkrat toliko, a?
Pa ne D.I.Y. LiFePo4 2.4kWh 12V oz 24V akumulatorji iz amazona za jurja po komadu.
3000 € brez DDV. Evropski proizvajalec. Želim da ti dam link? Ampak potem se boš pokesal za tole trolanje.
Smo ze na 100k investicije v 1 avto ali se ne? Brez novih daljnovodov in trafotov?
rolevito ::
Boste tudi plačali vse to?
Ne. Najboljše pri tem je, da bojo vse to plačali buttheadi, ki bojo vozili na nafto še 20 let. Če so ljudje pripravljeni to financirat, čeprav nimajo nič od tega, zakaj bi jih kdo oviral?
Čakaj - ker nekdo ne more postaviti polninice doma, ker je omrežje preslabo, pa čeprav plačuje identične davke kot ostali državljani, ki imajo to možnost, bomo taprvega kaznovali, ker ne bo vozil električnega avtomobila, saj ga nima kje polniti, ker njegova vukojebina pač ne bo imela polnilnice, doma pa tudi ne more polnit?
P.S.: Voznik električnega avta tukaj, preden se kdo usaja.
Danes lahko fila 80 % folka v Sloveniji doma, v prihodnosti se bo tudi na vsako mesto pred socialističnimi bloki postavilo polnilne količke in bo delež 100 %. Vse je razloženo v zgornjem videu, ne bom vsega pisal.
133127 ::
Boste tudi plačali vse to?
Ne. Najboljše pri tem je, da bojo vse to plačali buttheadi, ki bojo vozili na nafto še 20 let. Če so ljudje pripravljeni to financirat, čeprav nimajo nič od tega, zakaj bi jih kdo oviral?
Čakaj - ker nekdo ne more postaviti polninice doma, ker je omrežje preslabo, pa čeprav plačuje identične davke kot ostali državljani, ki imajo to možnost, bomo taprvega kaznovali, ker ne bo vozil električnega avtomobila, saj ga nima kje polniti, ker njegova vukojebina pač ne bo imela polnilnice, doma pa tudi ne more polnit?
P.S.: Voznik električnega avta tukaj, preden se kdo usaja.
Danes lahko fila 80 % folka v Sloveniji doma, v prihodnosti se bo tudi na vsako mesto pred socialističnimi bloki postavilo polnilne količke in bo delež 100 %. Vse je razloženo v zgornjem videu, ne bom vsega pisal.
Ne vem kje ti zivis (verjetno nekje, kjer imas edini avto), ampak tule imamo ~250.000 avtomobilov, ki so parkirani po tratah, ob cestah itd.
Ajaa, ti bi rad vsakemu prodal se 2-3km kabla, ki ga bo lahko lastnik potegnil do svojega avtomobila iz balkona?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
tiborrr ::
Prosim za link, seveda. To je 12.8kWh, 24V oz. 48V? Pa kolikšen je max discharge rate?
Koliko je pa 25- oz. 50kWh, tako da nafilam kompletno baterijo?
... sem si kar mislil.
Koliko je pa 25- oz. 50kWh, tako da nafilam kompletno baterijo?
... sem si kar mislil.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
energetik ::
In kaj bo tako pametno omrežje naredilo, ko bo ugotovilo, da se mora vseh 100 EV do jutra filat z vsaj 2,5kW, na drogu tam zadaj je pa 300kVA traflc, ki vse to napaja, hkrati pa še 100xTČ, ki bodo tisto mrzlo noč tudi vlekle 2,5kW? 5kW*100= 500 kW + jalova moč še zraven. Bo zmanjkalo ur. In pač nekateri ne bodo mogli na šiht, ali pa se bodo zbudili v mrzlo hišo.Ker gre pri občasnih porabnikih za faktor istočasnosti in se razporedijo. EV bodo vsi vštekali ko pridejo s šihta in pustili vsaj 8-10h.100EV v naselju bo pa vleklo 2,4kW 8-10h brez prekinitve, da bodo lahko šli drug dan vsi na šiht.
V čem je razlika ali vlečejo nek tok eno uro ali 5 ali 10?
Pametna polnilnica ki komunira z omrežjem poskrbi da se ne polnijo vsi istočasno in poskrbi da so vsi zjutraj polni, ne glede na to kdaj jih je lastnik priklopil.
vires in numeris
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
rolevito ::
Pa saj veš, koliko je MPC za en 12.8kWh zalogovnik, kaj šele nekajkrat toliko, a?
Pa ne D.I.Y. LiFePo4 2.4kWh 12V oz 24V akumulatorji iz amazona za jurja po komadu.
3000 EUR brez DDV. Evropski proizvajalec. Želim da ti dam link? Ampak potem se boš pokesal za tole trolanje.
Smo ze na 100k investicije v 1 avto ali se ne? Brez novih daljnovodov in trafotov?
Dej nehaj trolat. Domača polnilnica te stane 500 EUR. Pametna 1000 do 1500 EUR neka povprečna cena. Baterij zaenkrat ne rabiš, ker je čez noč ta poceni štrom, ne čez dan. Čez noč te stane filanje 1 EUR na 100 km, čez dan pa 2 EUR na 100 km. Bencinar in dizel pa 10 EUR na 100 km. Baterije boš rabiš samo takrat ko bo čez dan cenejša elektrika kot ponoči. Kar se bo zgodilo takrat ko bomo v Sloveniji ene 30 % eletrike proizvedli s soncem, danes je ta delež komaj 3 %. Danes komaj 3 % Slovenske elektrike proizvedemo s soncem.
Prosim za link, seveda. To je 12.8kWh, 24V oz. 48V? Pa kolikšen je max discharge rate?
Koliko je pa 25- oz. 50kWh, tako da nafilam kompletno baterijo?
... sem si kar mislil.
10 kWh je 3000 EUR brez DDV. Zelo poceni. Cele baterije ne rabiš nafilat,nafilat rabiš samo toliko kot znaša tvoj dnevni commute, torej recimo 50 km do šihta, kar je 10 kWh. Povprečje v Sloveniji je 34 km na dan. Le redko kdo pa prevozi več kot 50 km na dan statistično.
https://v-tac.eu/solar-pv-systems/batte...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
133127 ::
Pa saj veš, koliko je MPC za en 12.8kWh zalogovnik, kaj šele nekajkrat toliko, a?
Pa ne D.I.Y. LiFePo4 2.4kWh 12V oz 24V akumulatorji iz amazona za jurja po komadu.
3000 EUR brez DDV. Evropski proizvajalec. Želim da ti dam link? Ampak potem se boš pokesal za tole trolanje.
Smo ze na 100k investicije v 1 avto ali se ne? Brez novih daljnovodov in trafotov?
Dej nehaj trolat. Domača polnilnica te stane 500 EUR. Pametna 1000 do 1500 EUR neka povprečna cena. Baterij zaenkrat ne rabiš, ker je čez noč ta poceni štrom, ne čez dan.
Ja, ker se z el. avtomobili vozi samo ene par eksotov. Govorimo o tvojem nabijanju ev v vsako slovensko stanovanje, pravzaprav v vecini kar dva.
Čez noč te stane filanje 1 EUR na 100 km, čez dan pa 2 EUR na 100 km. Bencinar in dizel pa 10 EUR na 100 km. Baterije boš rabiš samo takrat ko bo čez dan cenejša elektrika kot ponoči. Kar se bo zgodilo takrat ko bomo v Sloveniji ene 30 % eletrike proizvedli s soncem, danes je ta delež komaj 3 %. Danes komaj 3 % Slovenske elektrike proizvedemo s soncem.
Se pravi, zbudis se, avto je prazen, elektrike ni, pancarke zamenjajo zaradi hudega navala cez 1 teden in potem se vsedes kolo in se odpeljes 100km stran. Dober nacrt. Kar imej ga.
A se kdo polni svojega bencinarja za 35km razdalje?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
energetik ::
Dej nehaj trolat. Domača polnilnica te stane 500 €. Pametna 1000 do 1500 € neka povprečna cena.Ta pametna polnilnica optimira samo tvoj priključek, da ne grejo pancerke. Na obremenitev traflca in DV ne gleda.
vires in numeris
133127 ::
rolevito: Mimogrede, tole je transformatorska postaja, ce si se kdaj spraseval:
Uporablja pa se, ker je pri visokih napetostih manj izgub (med mesti), potem pa je treba to spraviti na 220V
Uporablja pa se, ker je pri visokih napetostih manj izgub (med mesti), potem pa je treba to spraviti na 220V
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
rolevito ::
https://ledakcijas.lv/products/10kw-h-j...
2500 € v akciji. Ko ni v akciji je bil na original proizvajalčevi strani 3000 € + DDV.
rolevito: Mimogrede, tole je transformatorska postaja, ce si se kdaj spraseval:
Uporablja pa se, ker je pri visokih napetostih manj izgub (med mesti), potem pa je treba to spraviti na 220V
Ni mi treba pripovedovat osnov, vse to že vem, brez skrbi. Imam zelo poglobljeno znanje na tem področju. Ti kot laik neki probaš pametovat, ampak totalno sfališ.
100EV v naselju bo pa vleklo 2,4kW 8-10h brez prekinitve, da bodo lahko šli drug dan vsi na šiht.
V čem je razlika ali vlečejo nek tok eno uro ali 5 ali 10?
Zice se grejejo, bolj so debele (ali vec kot jih bo), manj se bojo grele, bojo imele pa vecjo tezo kar spet vpliva na stebre. Ampak pri trenutnih daljnovodih, ki so narejeni za pol manjse obremenitve, se bojo pa spremenile v zarnice. In to ne "ta varcne".
Oz. ti bom drugace razlozil, daj roko nad vzigalnik in drzi 1 sekundo ali 10. Pa porocaj.
Spet mit. Vse je razloženo tukaj:
Pa so se zmenili... https://www.rtvslo.si/evropska-unija/cl...
Nekaj se baje govori o registracijah, da ne bo možno registrirati vozil, ki ne bodo emisijsko na 0 (razen sintetike). Kdo bi celo lahko pomislil, da so s tem zajete tudi registracije obstoječih vozil in ne samo novih...
Človek ne more postaviti 10kWp EV postrojenja doma, ker ena razbremenilna postaja pač ne dohaja in to približno 10km zračne linije od Tromostovja, ti pa sanjaš o par deset kW polnilnicah na vsakem drugem vogalu. Da ne omenjamo težnje in subvencioniranja toplotnih črpalk, za priklop katerih v omrežje nihče posebej ne izdaja dovoljenj in jih lahko zmontira posameznik sam. Če hočeš leta 2035 realno uresničiti vsaj polovico obljubljenega, bi gradbena dela morala zalaufati že pred davnimi leti.
Mešaš stvari. Eno je domače polnjenje, drugo so hitre javne DC polnilnice. DOmače polnjenje ni noben problem, tudi če filaš z 2 kW ti bo to čez noč dalo 100 do 130 km dosega. 2 kW je toliko kot en likalnik, torej zelo malo. Stastistično samo 2 % Slovencev do šihta in nazaj dela več kot 100 km. Za nekajkrat na leto boš pač filal z 5 kW, kar je še vedno manj kot en indukcijski štedilnik za makarone z štirimi kuhališči na boost.
Ja ker javna polnilnica, kjer je razbremenilna postaja iz prejšnjega stoletja (in takih je v naši državi velika večina) bo pa OK za javno polnilnico, čeprav ne more priklopiti enega 11kW gospodinjstva. Pa kje si se našel s to poštevanko na makarone in pegle?
Spet neumni miti. Ni res. Vse je razloženo tukaj:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
tiborrr ::
10 kWh je 3000 EUR brez DDV. Zelo poceni. Cele baterije ne rabiš nafilat,nafilat rabiš samo toliko kot znaša tvoj dnevni commute, torej recimo 50 km do šihta, kar je 10 kWh. Povprečje v Sloveniji je 34 km na dan. Le redko kdo pa prevozi več kot 50 km na dan statistično.
https://v-tac.eu/solar-pv-systems/batte...
Kje je cena za končnega potrošnika (MPC)?
EU proizvajalec, a? Seveda. Spomni me, kdo točno dela celice v tej napravi?
"V-TAC EUROPE" Ltd, "Rozhen" bul. 41, Sofia 1271, BULGARIA
Dajva skupaj v en glas: "white label reseller"
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
rolevito ::
Vse je razoženo v videu.
Ja, za eno osebo. Potem pa se menjavajo, cez noc eden vstane, odpelje avto in zbudi naslednjega.
In lol, da te ni sram, da mi das enega influencerja, ki bo zrl drek, ce mu kdo placa (vsaj lacen ne bo).
Spet laži. Kakšnen influencer neki hahaha, se vidi da tud pogledal nisi. Je strokovnjak iz kanala Engineering Explained. ;)
In kaj bo tako pametno omrežje naredilo, ko bo ugotovilo, da se mora vseh 100 EV do jutra filat z vsaj 2,5kW, na drogu tam zadaj je pa 300kVA traflc, ki vse to napaja, hkrati pa še 100xTČ, ki bodo tisto mrzlo noč tudi vlekle 2,5kW? 5kW*100= 500 kW + jalova moč še zraven. Bo zmanjkalo ur. In pač nekateri ne bodo mogli na šiht, ali pa se bodo zbudili v mrzlo hišo.Ker gre pri občasnih porabnikih za faktor istočasnosti in se razporedijo. EV bodo vsi vštekali ko pridejo s šihta in pustili vsaj 8-10h.100EV v naselju bo pa vleklo 2,4kW 8-10h brez prekinitve, da bodo lahko šli drug dan vsi na šiht.
V čem je razlika ali vlečejo nek tok eno uro ali 5 ali 10?
Pametna polnilnica ki komunira z omrežjem poskrbi da se ne polnijo vsi istočasno in poskrbi da so vsi zjutraj polni, ne glede na to kdaj jih je lastnik priklopil.
Spet mit. Vse je razloženo tukaj:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
tiborrr ::
Jaz sem vedno bolj prepričan, da je ta account en 4chan natreniran bot z enimi pa istimi linki.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
133127 ::
https://ledakcijas.lv/products/10kw-h-j...
2500 EUR v akciji. Ko ni v akciji je bil na original proizvajalčevi strani 3000 EUR + DDV.
rolevito: Mimogrede, tole je transformatorska postaja, ce si se kdaj spraseval:
Uporablja pa se, ker je pri visokih napetostih manj izgub (med mesti), potem pa je treba to spraviti na 220V
Ni mi treba pripovedovat osnov, vse to že vem, brez skrbi. Imam zelo poglobljeno znanje na tem področju.
Ni videti, zaenkrat samo neumnosti ponavljas.
Se pravi kako tole izgleda, pribljizno 50.000 eurov za avto, rabis dva, smo na 100.000. Potem rabis se dodatne baterije, seveda dve, 5000 eurov v akciji ali 6000 eurov brez. Potem se 25.000 eurov za fotovoltaiko, ce imas slucajno to opcijo, ce je nimas, placas nekemu influencerju, ki ti bo navil uporabo polnilnice, takoj, ko ne bos vec mogel brez. Potem pocakas 10-20 let, da ti speljejo daljnovod nekam v blizino, pa se kaksnih 20.000 za trafo postajo (bi rekel, da so vec). Polaganje novih kablov do trafo postaje, z malo srece imas jaske. Kaj sem se pozabil, o veliki poglobljenec?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 133127 ()
rolevito ::
Dej nehaj trolat. Domača polnilnica te stane 500 €. Pametna 1000 do 1500 € neka povprečna cena.Ta pametna polnilnica optimira samo tvoj priključek, da ne grejo pancerke. Na obremenitev traflca in DV ne gleda.
Ne. Lahko je tudi taka pametna polnilnica ki komunicira z omrežjem, tudi to bo v bližnji prihodnosti. Danes to še ni problem, zato tega še ni, ampak demonstrirano je pa bilo že vse da ni problem narest tako pametno polnilnico ki spreminja moč polnjenja glede na stanje omrežja.
Jaz sem vedno bolj prepričan, da je ta account en 4chan natreniran bot z enimi pa istimi linki.
Kok si smešen.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
tiborrr ::
Danes to še ni problem, zato tega še ni, ampak demonstrirano je pa bilo že vse da ni problem narest tako pametno polnilnico ki spreminja moč polnjenja glede na stanje omrežja.
Tudi fuzija je demonstrirana. Pa kvantni računalnik na sobni temperaturi tudi. Kar še ne pomeni, da je realno, še manj pa do 2035.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
rolevito ::
10 kWh je 3000 EUR brez DDV. Zelo poceni. Cele baterije ne rabiš nafilat,nafilat rabiš samo toliko kot znaša tvoj dnevni commute, torej recimo 50 km do šihta, kar je 10 kWh. Povprečje v Sloveniji je 34 km na dan. Le redko kdo pa prevozi več kot 50 km na dan statistično.
https://v-tac.eu/solar-pv-systems/batte...
Kje je cena za končnega potrošnika (MPC)?
EU proizvajalec, a? Seveda. Spomni me, kdo točno dela celice v tej napravi?
"V-TAC EUROPE" Ltd, "Rozhen" bul. 41, Sofia 1271, BULGARIA
Dajva skupaj v en glas: "white label reseller"
Gre za Kitajske baterije ja, preprodajalec Kitajskih baterij. Itak je 80 % baterij trenutno s Kitajske in so zelo dobre baterije. 7000 ciklov preden ima zadev 80 % kapacitete. Torej če je 1 cikel na dan to pomeni 16 let življenjske dobe in po 16 letih ima še 80 %! Link s ceno imaš pa par postov dol. 2500 €. Vsaj vse preberi preden komentiraš.
Si sploh prebral celo temo?!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rolevito ()
133127 ::
Gre za Kitajske baterije ja, preprodajalec Kitajskih baterij. Itak je 80 % baterij trenutno s Kitajske in so zelo dobre baterije. 7000 ciklov preden ima zadev 80 % kapacitete. Torej če je 1 cikel na dan to pomeni 16 let življenjske dobe in po 16 letih ima še 80 %! Link s ceno imaš pa par postov dol. 2500 €. Vsaj vse preberi preden komentiraš.
Si sploh prebral celo temo?!
Se pravi, hoces povedati, da bi nas, po tem, ko nas je bolela Rusija, rad naredil energetsko odvisne od Kitajske? Da nisi nek Xiofil?
rolevito ::
Danes to še ni problem, zato tega še ni, ampak demonstrirano je pa bilo že vse da ni problem narest tako pametno polnilnico ki spreminja moč polnjenja glede na stanje omrežja.
Tudi fuzija je demonstrirana. Pa kvantni računalnik na sobni temperaturi tudi. Kar še ne pomeni, da je realno, še manj pa do 2035.
Lol. Kot sem ti povedal polnjenje z 2 do 3 kW moči 10 ur čez noč ni problem tudi če polnilnica NE komunicira z omrežjem. Pika. Če pa, potem se lahko izkoristijo še večje moči, ampak že 2 do 3 kW v 10 urah čez noč je 20 do 30 kWh, kar je več kot zadosti za 99 % ljudi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 109045 (42338) | Boštjan_Q |
» | Lani že desetina prodanih avtomobilov električnih (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20494 (16713) | trancer01 |
» | Resnica o škodljivosti dizla (strani: 1 2 3 4 … 19 20 21 22 )Oddelek: Loža | 128616 (88681) | D3m |
» | Norvežani bodo že prihodnje leto kupovali le še električne avtomobile (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65208 (45048) | gruntfürmich |
⊘ | Zakaj vodikovi avtomobili in tovornjaki NISO prava stvar (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24396 (22433) | bluefish |