Forum » Loža » Avto kot identiteta posameznika, je z ljudmi res tako enostavno manipulirati?
Avto kot identiteta posameznika, je z ljudmi res tako enostavno manipulirati?
Bolt ::
A sem jaz kdaj rekel da nisem troll! To ti praviš. Nč bat mene že vsi poznajo. Jaz se ne skrivam. To uporabniški račun je namenjen samo za jebanje takih pacientov kot si ti. Že večkrat povedano in napisano. A tega pa nisi znal poiskat.
Lahko si pogumen tu gor za tipkovnico in žališ moje starše v real lifu pickica, ki ne zna drugega kot jokat po forumih.
Vse jasno iz napisanega v tej temi. Že marsikdo je odletel pa boš tudi ti.
Lahko si pogumen tu gor za tipkovnico in žališ moje starše v real lifu pickica, ki ne zna drugega kot jokat po forumih.
Vse jasno iz napisanega v tej temi. Že marsikdo je odletel pa boš tudi ti.
Ne misli, da si dober, če si najboljši med najslabšimi.
132932 ::
KsilaHo2 ::
Bomo zaklenili počasi?
Naah, samo zapise prizadetih avtomobilistov je treba pocistiti, pa bo vredu.
+1 Opažam da večino folka ne zna razmišljat na splošno, delajo tako kot so sprogramirani preko družbenih norm, te so bile pa z marketingom avtomobilskih proizvajalcem tako KREIRANE, da koristijo samo njim! Ne fuknejo avtomobilski proizajalci stotine MILIJARD dolarjev letno v marketing kar tako za brez veze, fuknejo z dobrim razlogom: ker tak marketing DELUJE na večino ljudi! Zato fuknjejo stotine milijard evrov letno v marketing, ker DELUJE in s tem še bolj bogatijo! Pametni ljudje s kešom, torej peščica bogatašev (lastnikov največjih firm) jih vodi kot lutke, kot največje ovce. Večino folka sploh ne razmišlja, ne o tem, ne o čemerkoli drugem, živijo samo iz danes na jutri. Nekako imam občutek kot da mislijo da bo bolelo če bodo začeli razmišljat. Seveda pa obstajajo tudi izjeme, vendar so žal..redke. Bolt: jasno je da se motiš o vsem kar pišeš, o meni kot tudi o smiselnosti fukniti še zadnji evro za pleh in se nato odrekati pri hrani, potovanju na počitnice, saniranju plesnivega stanovanja in tako dalje, jasno je da trolaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
hamez66 ::
Saj je vseeno, če bebci ne razmišljajo. Je pa večji bebec tisti, ki si ga ne more privoščiti, kot tisti, ki si ga lahko, vsaj v povprečju.
132932 ::
Opažam da večino folka ne zna razmišljat na splošno, delajo tako kot so sprogramirani preko družbenih norm
Saj to ni nekaj novega, ampak z razmahom socialnih omrezij, se je pa ljudem se bolj utrgalo. Pac vecina je nezadovoljna s samimi sabo in potem pocnejo vse, da bi to nezadovoljnost omilili, ko pa jim s kaksno tako temo kot je tale stopis na rep, zacnejo pa cviliti in javkati. Celotna tema je napolnjena s sranjem raznih ljudi z nizko samozavestjo, ki si potem flikajo psiho z avtomobili.
KsilaHo2 ::
hamez66: Večino folka v Sloveniji bi lahko napraskala teh 40k za tak avto če bi le hotela , fora je samo v tem da je blesavo dati še ta zadnji evrov za tak avto zato da se pol kurčiš pred drugimi, ter zato živeti kot klošar: brez počitnic, v razpadajoči bajti (za obnovo ni denarja), se odrekati vsemu samo zato da sosed vidi "da ti pa maš". To je neumno. Preprosto blesavo. In to je naredil ta Pero, dal še zadnji evro za pleh, jedu bo pa žgance nadaljnih 20 let. Takšen folk ki to dela mora biti res ubog v glavi. Jaz bi si kumot kupil tak avto, pa ne sam enga, pa nisem nor da bi si ga. Denar raje porabim za druge stvari zaradi katerih se dejansko izboljša moja kakovost življenja, ter za predčasno upokojitev in uživanje življenja že v zgornjih srednjih letih, ne pa pri 65 letih ali pa še kasneje (ker upokojitvena starost se dviguje), ko si že star in betežen, kjer bo upokojitev dočakala večina ljudi, pa še to z mizerno pokojnino. Treba je misliti v naprej, v prihodnost. A kaj ko večina sploh ne razmišlja...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
132932 ::
Saj je vseeno, če bebci ne razmišljajo. Je pa večji bebec tisti, ki si ga ne more privoščiti, kot tisti, ki si ga lahko, vsaj v povprečju.
Kar tolazi se. https://insight.kellogg.northwestern.ed...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
feryz ::
Ja rabi ekolo, ne pa avto, tako je. Večina ljudi bi lahko se po ljubljani furala z bajki, ne pa da sedijo v kovinskih konzervah, delajo gužvo in zastrupljajo zrak. Petek ob 16tih je bila do BTCja okrog 2 kilometra dolga kolona avtov, folk je STAL NA MESTU! Avto ne bi smel biti statusni simbol, avto je orodje, ampak v mesto pač ne spada.V mesto ne spada, če imaš druge možnosti.
Mene so tudi v Rimu nasrali, da je boljše iz obrobja v center s trolo plus podzemno. In res, podnevi še nekako gre, 40 minut, ko se pa ponoči iz mesta vračaš, ti gladko pobere uro in 15 minut. Ker je vozni red malo bolj redek kot podnevi.
Naslednji večer smo šli z avtom v center, 20 minut do tja in 12 minut nazaj, ponoči. Park plac plačaš, big deal. Ceneje kot trola kombinacija za štiri.
Pa govorimo o mestu, ki je daleč pred žabarijo, kar se mestnega transporta tiče.
Z bajki se pa tam redko kdo fura. Je neprijazno za te stvari.
KsilaHo2 ::
Zato pa je treba narest infrastrukturo da bodo ljudje ki se hočejo peljati z ekološkim načinom transporta lahko to počeli. In Nizozemska je lep primer. Treba je popravit zajeb boomerjev v 1970tih. Opažam da velika večina avto fantatikov je boomerjev. Kar pa seveda ne pomeni da je vsak boomer avto fanatik, ampak velika večina avto fantatikov je boomerjev. Ker v tistih časih je prišlo do ekspozije avtomobila in s tem so oni "gor rastli" zato se je to vsidralo v njihovo podzavest. Novejše generacije niso tako car centered/car dependent /niso taki car fanatiki. Zdele seveda se bodo omenjeni javili v komentarje in seveda me napadli, pričakovano.
It's never too late to acknowledge the reality that urban highways are a fixable mistake
Treba se je zavedati da sobivati s takšno količino avtomobilske pločevine v mestu pač ni prijetno, kar vam bo povedal vsak iskren Ljubjančan. Vendar to napaka ki jo je možno popraviti. Treba je poiskati rešitve za to.
It's never too late to acknowledge the reality that urban highways are a fixable mistake
Treba se je zavedati da sobivati s takšno količino avtomobilske pločevine v mestu pač ni prijetno, kar vam bo povedal vsak iskren Ljubjančan. Vendar to napaka ki jo je možno popraviti. Treba je poiskati rešitve za to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
hamez66 ::
Saj je vseeno, če bebci ne razmišljajo. Je pa večji bebec tisti, ki si ga ne more privoščiti, kot tisti, ki si ga lahko, vsaj v povprečju.
Kar tolazi se. https://insight.kellogg.northwestern.ed...
Malo bolj razloži, kaj si hotel povedati s tem linkom?
Saj je jasno, da marketing vpliva na odločitve ljudi, to res ni neka znanost. Zaradi mene, če se marketing prepove.
Je bil pa avto statusni simbol že v 60ih in 70ih, ko je bilo v Jugi bolj malo marketinga.
KsilaHo2 ::
Je bil pa avto statusni simbol že v 60ih in 70ih, ko je bilo v Jugi bolj malo marketinga.
Tako je. Generacija boomerjev. Zato je pa tudi večina car fantatikov iz te generacije. Mlajše generacije so povsem drugačnega, bolj zrelega razmišljanja. Sicer pa tudi v 60tih in 70tih je bilo ogromno marketinga za avte, malo si preberi zgodovino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
hamez66 ::
Ja novejši ljudje nismo taki avto fanatiki, ker imamo travo in računalnik in nam je to dovolj. Samo sem si potem vseeno kupil Mercedesa. :D
KsilaHo2 ::
132932 ::
WizzardOfOZ ::
Bo že kdo zaklenil to temo al ne?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
KsilaHo2 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Bo že kdo zaklenil to temo al ne?
Ne, zakaj bi jo? Razpravljamo o pomembnih družbenih vprašanjih, za to so forumi tudi namenjeni. Malo si poglej iz kje sploh izvira beseda forum in kaj so forumi bili v stari Grčiji.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
132932 ::
Hope is not lost. The Netherlands used to be one of the most car dependent countries in the world.
Ja, samo z avtomobili ne zdravijo kompleksov, kot to pocno slovenceljni, ki dejansko ne morejo brez avta, ker jim je nadomestek za samozavest, mozgane in penis.
Pri nas bo treba promet prepovedati in postaviti spanske jezdece, soft nacin ne bo nikoli deloval, saj bo pocasi Zoki tudi dojel.
Sicer njegov nacrt deluje, vedno vec znakov z nizkimi omejitvami hitrosti, placljiva parkirisca se sirijo, stanovalci postavljajo rampe, Ljubljana postaja vedno bolj zakomplicirana za promet, ampak to preprosto ne bo ustavilo idiotov, ki so preneumni, da bi dojeli, da je parkirati na P+R in iti na avtobus veliko bolj primerno.
Se bojo raje guzvali cez celo Ljubljano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
132932 ::
Tudi americani so dojeli, da sirjenje cest ne resi problema ampak ga samo naredi vecjega, nasa ruralnost pa se kar navija za sirjenje cest...
Na 3:10 je del tega kar pocne Zoki. Na vasem mestu, ne bi kupoval novega avtomobila, ker ga ne boste mogli uporabljati.
Na 3:10 je del tega kar pocne Zoki. Na vasem mestu, ne bi kupoval novega avtomobila, ker ga ne boste mogli uporabljati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
KsilaHo2 ::
Ja saj, vse razvite Evropske zahodne države se ve v katero smer grejo, le pri nas vlada balkanska mentaliteta "jugodimovičev" = dizel fanatikov!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
132932 ::
Ja saj, vse razvite Evropske zahodne države se ve v katero smer grejo, le pri nas vlada balkanska mentaliteta "jugodimovičev" = dizel fanatikov!
3:10 poglej v videu Resis zadevo, da preprosto zapres za promet, kar naenkrat se tudi balkanci zacnejo voziti z avtobusom, ker jim ne ostane drugega.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
KsilaHo2 ::
Why American Cities Are Broke - The Growth Ponzi Scheme [ST03]
Kdor bo tole pogledal in zraven ZAČEL RAZMIŠLJAT bo doživel "razsvetljenje".
Ja saj, vse razvite Evropske zahodne države se ve v katero smer grejo, le pri nas vlada balkanska mentaliteta "jugodimovičev" = dizel fanatikov!
3:10 poglej v videu Resis zadevo, da preprosto zapres za promet, kar naenkrat se tudi balkanci zacnejo voziti z avtobusom, ker jim ne ostane drugega.
Bom pogledal. Tako ja. Ali pa "congestion charge" po vzoru Londona in ostalih modernih Evropskih mest. Če hočeš z avtom v mestu zastrupljat zrak in delat gužvo, pač PLAČAJ 20 EUR vsak dan! Balkanci razumejo samo če se jih useka po denarnici!
Na 3:10 je del tega kar pocne Zoki. Na vasem mestu, ne bi kupoval novega avtomobila, ker ga ne boste mogli uporabljati.
Tudi Dunaj in vsa ostala Evropska moderna mesta:
Na Dunaj nič več z bencinskimi in dizelskimi vozili
https://www.24ur.com/novice/tujina/na-d...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
132932 ::
Tako ja. Ali pa "congestion charge" po vzoru Londona in ostalih modernih Evropskih mest. Če hočeš z avtom v mestu zastrupljat zrak in delat gužvo, pač PLAČAJ 20 EUR vsak dan! Balkanci razumejo samo če se jih useka po denarnici!
Bolj preprosto je, ce preprosto ukines osebni transport in sprostis povrsine za druge oblike transporta, recimo avtobus. Med korono se je lepo videlo, kako si v prakticno nic casa z avtobusom prisel kamorkoli. Ker so bile ceste prazne.
Ce spokas vse avtomobilske psihote iz cest bojo vsaj se enkrat hitreje prisli na cilj z avtobusom (kljub cakanju nanj itd.) na cilj kot pridejo zdaj. Da sploh ne omenjam, da bo ekonomska smiselnost sirjenja lpp flote in odpiranje novih prog postala realnost.
Da sploh ne govorimo o dodatnem optimiziranju avtobusnega prometa, recimo nekatere, ki se ustavijo samo na dolocenih postajah, kjer prestopis in gres na drugega, ki se ustavi na vsaki postaji itd.
Kot v vseh temah do sedaj, se bo nasel idiot, ki bo rekel, naj najprej to zagotovijo, potem se bojo pa zaceli voziti z lpp, pa mu bom ze kar takoj razlozil: ne da se, dokler se cesta ne sprosti avtomobilov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
KsilaHo2 ::
Tudi to je vrjanta ja. Jaz bi sam dodal da ne sam busi, busi so že kul, ampak treba je vzoredno oziroma hkrati zrihtat tudi kolesarsko infrastrukturo in to ČISTO POVSOD, močno razširit postaje "BicikeLJ" posod po Ljubljani in jim dodat tudi električna kolesa (da bo možnost izbire med navadnim in električnim, kar pač češ). Vsa moderna Evropska mesta imajo tako. Slovenija/Ljubljana se mora zgledovat po ta boljših, ne pa po balkanu!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
132932 ::
Tudi to je vrjanta ja. Jaz bi sam dodal da ne sam busi, treba je vzoredno oziroma hkrati zrihtat tudi kolesarsko infrastrukturo in to ČISTO POVSOD, močno razširit postaje "BicikeLJ" posod po Ljubljani in jim dodat tudi električna kolesa (da bo možnost izbire med navadnim in električnim, kar pač češ).
Spet se pojavi enak problem kot z lpp. Ne mores siriti dostopnosti storitev, ce jih ljudje ne uporabljajo. Edina resitev je, da ljudi prisilis, da spremenijo navade, zato, da bojo kasneje ugotovili, da jim je zdaj bolje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
KsilaHo2 ::
Izkušnje iz Nizozemske jasno kažejo da moraš najprej zrihtat kolesarsko infrastrukturo in nato ljudje pridejo in jo uporabljajo v velikem številu. Vzporedno pa počneš še vse to kar si že omenil in je to to.
132932 ::
KsilaHo2 ::
Ogromno, tako je.
Kar SLovensko cesto poglejmo, vsi so bili tako proti zaprtju za avtomobilski promet, danes jo pa VSI dobesedno OBOŽUJEJO! Tako prijetno področje, polno ljudi, mirno, brez stresa ki ga povzroča tisoče ton avtomobiske pločevine na cestah. Kdor je kadarkoli bil v Ljbuljani na tem delu točno ve o čem govorim. Slovensko cesto razširit na celo območje Ljubljane znotraj obvoznice!
Kar SLovensko cesto poglejmo, vsi so bili tako proti zaprtju za avtomobilski promet, danes jo pa VSI dobesedno OBOŽUJEJO! Tako prijetno področje, polno ljudi, mirno, brez stresa ki ga povzroča tisoče ton avtomobiske pločevine na cestah. Kdor je kadarkoli bil v Ljbuljani na tem delu točno ve o čem govorim. Slovensko cesto razširit na celo območje Ljubljane znotraj obvoznice!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
132932 ::
S tem, da se tudi P+R infrastruktua veselo siri https://www.ljubljana.info/parking/park... , pa 1.30 eura te pride celodnevna parkirnina + voznja z busom in nazaj (se pravi, 2x po 45 minut voznje ne glede na menjavanje prog). Toliko zagonis v konicah med dvema semaforjema.
Samo bedaki so pac trmasti in s tem delajo tezave vsem normalnim v glavo.
Samo bedaki so pac trmasti in s tem delajo tezave vsem normalnim v glavo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
KsilaHo2 ::
Zgleda super, edin jaz bi dal večji "korenček" za ljudi in jim omogočil ZASTONJ parkiranje na P+R parkirišču na obrobju mesta. Ne 1,3 EUR, ampak ZASTONJ. Ljudje RABIJO tako palico, kot tudi korenček. Oboje pač.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
132932 ::
Zgleda super, edin jaz bi dal večji "korenček" za ljudi in jim omogočil ZASTONJ parkiranje na P+R parkirišču na obrobju mesta. Ljudje RABIJO tako palico, kot tudi korenček. Oboje pač.
Saj parkiranje v bistvu je zastonj. Placas stroske prevoza lpp.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
KsilaHo2 ::
Ja to je tud res ja. Mogoče damo še vse buse zastonj. Kar financiramo z kasiranjem vstopnine za avte v mesto, 20 EUR po avto na vsak dan vstopa! Pa da vidimo kdo se bo še za brezveze fjakal po centru, delal gužvo, prometne zamaške, stres, hrup in zastrupljal mestni zrak. Treba je pisat Zokiju na občino, naj malo pospeši tole tranzicijo po zgledu ostalih modernih zahodno Evropskih mest. Balkan pustimo zadaj, moramo se zgledovat po zahodni Evropi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
132932 ::
Ja to je tud res ja. Mogoče damo še vse buse zastonj. Kar financiramo z kasiranjem vstopnine za avte v mesto, 20 EUR po avto na vsak dan vstopa! Pa da vidimo kdo se bo še za brezveze fjakal po centru!
Mah, za 1.30 eura imas prevoz do sluzbe in nazaj, to je 65 centov na voznjo, 26 eurov na delovni mesec. Pac hocejo pokriti stroske goriva, vzdrzevanje ze vprasanje, ce sploh pride zraven.
20 eurov na avto bo samo naredilo zadevo luksuz, kar bojo spet izkoristi enaki idioti, ki danes kupujejo predrage avtomobile. Zapres osebni promet pa je problem resen, psihoti pa naj se bahajo s svojimi avtomobili na vasi kamor spadajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
KsilaHo2 ::
Mah, za 1.30 eura imas prevoz do sluzbe in nazaj, to je 65 centov na voznjo, 26 eurov na delovni mesec. Pac hocejo pokriti stroske goriva, vzdrzevanje ze vprasanje, ce sploh pride zraven.
Ja seveda da 1,3 EUR ni veliko, ampak tu se ne gre za to ali je veliko ali ne, gre se za to da plačat KARKOLI ljudi odvrača od uporabe! Seveda ljudje ne dojamejo da jih avto stane večino prihrankov kar jih naredijo, ampak pustimo to. Moramo dat zastonj da pritegnemo ljudi. Zastonj javni prevoz po Ljubljani pa financiramo iz vstopnin za avte v mestu 20 EUR po avtu na dan. Pa še to zapremo širše mestno središče popolnoma. Število avtov se bo zmanjašalo za ene 10 krat, v širšem mestnem središču jih sploh ne bo, iz te ene desetine avtov pa financiramo zastonj javni prevoz. Ali pa zastonj javni prevoz po Ljubljani financiramo kar s proračuna in komplet ukinemo avte znotraj ljubljanske obvoznice pa je (po obnovznici loh, not v mesto pač ne).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
132932 ::
da plačat KARKOLI ljudi odvrača od uporabe
Hm s tega stalisca imas prav - torej samo zaracunas za voznjo znotraj obroca, placal bos v vsakem primeru, ali bos placal drobiz ali dvajsetaka, se pa sam odloci. Tudi ok.
V primeru obiskaurgence, ti pa oni vrnejo dvajsetaka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
asdf_jklc ::
V bistvu je tip kupil mercedasa z renaultovo mašino - kako tele
Sicer osebno rajši kupim Dacio, kot pa fake meredesa in se potem s tem še s tem hvalim po youtube. Ampak seveda, pri nas je pač obsedenost s plehovjem neverjetna. V praksi marsikdo niti za osnovni model Dacie "nima", kupi pa sfukanega bavarca v štajerski aleji nategunov...
KsilaHo2 ::
Tako ja. Sej Zoki to dela, samo PREPOČASI. TO je treba narest v naslenjem letu, dveh, ali pa še prej, ne pa 10 letih tako kot misli Zoran Jankovič.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
132932 ::
Tako ja. Sej Zoki to dela, samo PREPOČASI. TO je treba narest v naslenjem letu, dveh, ne pa 10 letih tako kot misli Zoran Jankovič.
Se strinjam, zal pa ni druge opcije, vse ostalo so nastavki kmetov, ki jim je v interesu vse drugo, kot, da se Ljubljana ocisti dnevnih migracij.
S tem, da bi s tako potezo profitiral tudi medmestni promet, ce bi moral tako ali tako na avtobus, bi se marsikdo odpravil na avtobus ze od doma, namesto, da se prestopa, kar spet potegne za sabo bolj frekventne voznje ipd., kar smo vcasih imeli, pa so avtomobili zadevo unicili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
KsilaHo2 ::
Najbolj me je pogrelo ko mi je en vaški kmet rekel nekaj v stilu: "Kaj me briga za tvoj mestni zrak, saj ga zastupljam tebi v Ljubljani, ne pa sebi na vasi". Me je kar pogrelo! Torej on pride, zastrupi zrak, nato pa spizdi v svojo čisto vasico! Boli njega kurac za nas meščane. DO KDAJ ŠE?! Tole se more nemudoma nehat!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
132932 ::
To je najbolj klasicna slovenceljska miselnost zaradi katere imamo tak sekret od drzave, kot ga imamo, tako, da take stvari me niti ne pogrejejo ne vec. Pac mislis si "idiot" in ga ignoriras.
132932 ::
Mimogrede, si opazil, da so se avtopsihoti nehali oglasati zadnjo uro do dve? Predvidevam, da se guzvajo v koloni do doma, pa ne morejo pisati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
Scaramouche3 ::
KsilaHo2 ::
Zanč sem šel s kolesom v BTC iz Viča. Stari ej, kolona avtov dolga preko 2 KILOMETRA in vsi so dobesedno STALI na mestu! Jaz pa lepo z polno hitrostjo sem vse prehitu po kolesarski. Do BTCja sem rabu 14 minut, z avtom bi preko ure in pol! Strošek porabljenega goriva 0 EUR. Beat that car suckers! Ti car fanatiki so večinoma boomerji, novejše generacije so mnogo bolj zrele kar se tega tiče!
Scaramouche3: ne, to se je res zgodilo. Tudi na forumu je nekoč nekdo ravno to zapisal, mislim da je bil Moln4r.=čisti car fanatic. Loh še njegove poste za nazaj bereš, če boš dovolj vztrajen boš najdu.
Scaramouche3: ne, to se je res zgodilo. Tudi na forumu je nekoč nekdo ravno to zapisal, mislim da je bil Moln4r.=čisti car fanatic. Loh še njegove poste za nazaj bereš, če boš dovolj vztrajen boš najdu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
132932 ::
Ti car fanatiki so večinoma boomerji, novejše generacije so mnogo bolj zrele kar se tega tiče!
Glede koles, ne. Vecinoma kar vidis v rush hourjih na kolesih so ali kaksni "fotri" ali pa zenske. Mogoce je vecja zastopanost mladih (moskega spola) na el. poganjavckih ampak to je pa spet enaka image-modna mentaliteta kot pri avtomobilih - s to razliko, da vsaj skode ne delajo, bo pa veliko razbitih glav, ko se doseze neka kriticna masa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 132932 ()
Emajl101 ::
KsilaHo2 ::
Uff ni čist tak, vidiš tudi mlade na kolesu, pa še kok. Mislim vsaj v Lj, ne govorim zdej za ostale vasice po Sloveniji, tam možn da so sam stare mame in dedati na kolesih. Ampak v Ljubljani pa vidiš ljudi vseh starosti, spolov in socialnih statusov. Glede skirojev se pa ne strinjava, tudi skiroji so DEL rešitve. Poglej si ta video od CityNerda:
Is the E-Scooter a Plague On Our Cities, or a Micromobility Miracle?
Glede prometnih nesreč skirojev pa tudi ne drži, kar potrjujejo statistike, predstavljene v spodnjem videu (to glede nesreč skirojev je samo agenda medijev, ki se financirajo z denarjem avtomobilistične industrije):
Is the E-Scooter a Plague On Our Cities, or a Micromobility Miracle?
Glede prometnih nesreč skirojev pa tudi ne drži, kar potrjujejo statistike, predstavljene v spodnjem videu (to glede nesreč skirojev je samo agenda medijev, ki se financirajo z denarjem avtomobilistične industrije):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KsilaHo2 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Loža | 71867 (4302) | m0LN4r |
» | Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 4 … 20 21 22 23 )Oddelek: Na cesti | 108391 (41684) | Boštjan_Q |
» | Koliko bo štromar vreden čez 10 let? (strani: 1 2 3 4 … 45 46 47 48 )Oddelek: Na cesti | 200212 (136844) | Mato989 |