» »

Avto kot identiteta posameznika, je z ljudmi res tako enostavno manipulirati?

Avto kot identiteta posameznika, je z ljudmi res tako enostavno manipulirati?

««
8 / 10
»»

Scaramouche3 ::

Razlog zakaj mi gredo skiroji na živce je,da otroci ko bi morali razvijati mišice, se kot neki starčki okol peljejo, brez vednosti,da so smešni generaciji ki si je tako dvigovala cardio in to pomaga pri hujšanju in kasneje da postaneš v dosti primerih aktivni kolesar!

JamesBond ::

KsilaHo2 je izjavil:

132932 je izjavil:

Sparkxl je izjavil:

Bomo zaklenili počasi?

Naah, samo zapise prizadetih avtomobilistov je treba pocistiti, pa bo vredu.

+1 :) Opažam da večino folka ne zna razmišljat na splošno, delajo tako kot so sprogramirani preko družbenih norm, te so bile pa z marketingom avtomobilskih proizvajalcem tako KREIRANE, da koristijo samo njim! Ne fuknejo avtomobilski proizajalci stotine MILIJARD dolarjev letno v marketing kar tako za brez veze, fuknejo z dobrim razlogom: ker tak marketing DELUJE na večino ljudi! Zato fuknjejo stotine milijard evrov letno v marketing, ker DELUJE in s tem še bolj bogatijo! Pametni ljudje s kešom, torej peščica bogatašev (lastnikov največjih firm) jih vodi kot lutke, kot največje ovce. Večino folka sploh ne razmišlja, ne o tem, ne o čemerkoli drugem, živijo samo iz danes na jutri. Nekako imam občutek kot da mislijo da bo bolelo če bodo začeli razmišljat. Seveda pa obstajajo tudi izjeme, vendar so žal..redke. Bolt: jasno je da se motiš o vsem kar pišeš, o meni kot tudi o smiselnosti fukniti še zadnji evro za pleh in se nato odrekati pri hrani, potovanju na počitnice, saniranju plesnivega stanovanja in tako dalje, jasno je da trolaš.


STOTINE MILJARD TRILJONOV EVROV DOLARJEV!! majkemi

KsilaHo2 ::

Da. Poglej koliko se denarja zmeče na celem svetu v oglaševanje letno. Stotine milijard dolarjev. Kar poglej.

JamesBond ::

Rekel si avtomobilski proizvajalci

KsilaHo2 ::

Scaramouche3 je izjavil:

Razlog zakaj mi gredo skiroji na živce je,da otroci ko bi morali razvijati mišice, se kot neki starčki okol peljejo, brez vednosti,da so smešni generaciji ki si je tako dvigovala cardio in to pomaga pri hujšanju in kasneje da postaneš v dosti primerih aktivni kolesar!


Zato pa so električna kolesa super, ker še vedno migaš, testi celo kažejo da migaš ENAKO na časovno enoto, le da je hitrost vožnje pač večja (srčni utrip je pa enak). Še več: statistike kažejo da uporabniki električnih koles letno naredijo veliko večjo kilometrino kot pa uporabniki navadnih koles. Ampak tudi električni skiroji so DEL rešitve. Zaradi prenostljivosti in možnostjo enostavne kombinacije z javnim prevozom (zložiš in neseš s sabo, kar je pri bajku težko), ter zaradi cene. Marksikdo si ne more privoščiti električnega kolesa, si pa lahko skiro za 300 EUR. Tako da so del rešitve.



To zgorej je printscreen iz videa, video pa povzema ugotovitve študije. Skiroji so relativno zelo varna oblika transporta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

svecka ::

tako kot spremlajjo opice Kardašine v USA, tako spremljajo v Slo poroko na prvo pokgled ali gledajo debilni youtube o avtih, kakor imceli plačujejo onflyfans in sanjajo da jo bodo oženili....bedaki so povsod, skoda cajta o nnjih razmišljat, rajši doma drevo obreži, da ti bo dobro rodilo.

Scaramouche3 ::

KsilaHo2 je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Razlog zakaj mi gredo skiroji na živce je,da otroci ko bi morali razvijati mišice, se kot neki starčki okol peljejo, brez vednosti,da so smešni generaciji ki si je tako dvigovala cardio in to pomaga pri hujšanju in kasneje da postaneš v dosti primerih aktivni kolesar!


Zato pa so električna kolesa super, ker še vedno migaš, testi celo kažejo da migaš ENAKO na časovno enoto, le da je hitrost vožnje pač večja (srčni utrip je pa enak). Še več: statistike kažejo da uporabniki električnih koles letno naredijo veliko večjo kilometrino kot pa uporabniki navadnih koles. Ampak tudi električni skiroji so DEL rešitve. Zaradi prenostljivosti in možnostjo enostavne kombinacije z javnim prevozom (zložiš in neseš s sabo, kar je pri bajku težko), ter zaradi cene. Marksikdo si ne more privoščiti električnega kolesa, si pa lahko skiro za 300 €. Tako da so del rešitve.



Večja je verjetnost, da če boš uporabljal skiro za službo da se pač ne spotiš ko tja prideš in ima možnost da ga vzameš v pisarno...fantastične predispozicije, je človeška narava pač taka, da bodo isti ljudje postali leni in potem kolo zapostavili in skiro uporabljali povsod! Tudi če bo šel samo 500m do trgovine!

KsilaHo2 ::

Morda. Ampak 1000 krat bolje skiro 500 metrov do trgovine, kot pa avto. In to je ves point. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

Scaramouche3 ::

KsilaHo2 je izjavil:

Morda. Ampak 1000 krat bolje skiro 500 metrov do trgovine, kot pa avto. In to je ves point. :)

Dobro veš da je izbira tudi kolo, zakaj se sprenevedaš?

132932 ::

Se ena dobra

KsilaHo2 je izjavil:

Ampak v Ljubljani pa vidiš ljudi vseh starosti, spolov in socialnih statusov.

Saj jih vidis, prevladujejo pa zenske.

KsilaHo2 je izjavil:

Glede skirojev se pa ne strinjava, tudi skiroji so DEL rešitve.

Vse kar se giblje je del resitve, ampak te, ki imajo skiroje ne iscejo resitev ampak radi pozirajo. Ker nihce pri zdravi pameti ne bo sel nabavit necesa z mini kolescki, cesar se ne da prikleniti in moras vlaciti sabo v trgovine in pisarne. Pac zadeva se premika, prakticna pa ni, torej so razlogi drugje. Pa ne bi zdaj o skirojih ker bojo avtopsihoti hitro pograbili priloznost, da se raje pogovarjamo o skirojih namesto avtomobilih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 132932 ()

KsilaHo2 ::

Scaramouche3: Saj se ne. Vem da je izbira tudi kolo, pa vendar ima tudi skiro kar nekaj prednosti. Hitrejše potovanje od navadnega kolesa, enostavna prenosljivost in kombiniranje z javnim prevozom.

Saj jih vidis, prevladujejo pa zenske.

Ja kje že? Žensk je ene 20 % med kolesarji v Lj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

Scaramouche3 ::

KsilaHo2 je izjavil:

Scaramouche3: Saj se ne. Vem da je izbira tudi kolo, pa vendar ima tudi skiro kar nekaj prednosti. Hitrejše potovanje od navadnega kolesa, enostavna prenosljivost in kombiniranje z javnim prevozom.


Saj to vemo, govorimo o tem,da otroc ne razvijajo mišic, torej ne hodijo, tečejo ali kolesarijo v obdobju ko bi največ morali!

132932 ::

KsilaHo2 je izjavil:

Scaramouche3: Saj se ne. Vem da je izbira tudi kolo, pa vendar ima tudi skiro kar nekaj prednosti. Hitrejše potovanje od navadnega kolesa, enostavna prenosljivost in kombiniranje z javnim prevozom.

Saj jih vidis, prevladujejo pa zenske.

Ja kje že? Žensk je ene 20 % med kolesarji v Lj.


Vsepovsod. Sem sel zdajle do trgovine, 3 zenske, en tip. Kar se tudi sicer lepo ujema, pac tipi imajo avto za podaljsek penisa, ne glede na starost.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 132932 ()

KsilaHo2 ::

'If there aren't as many women cycling as men ... you need better infrastructure'
https://www.theguardian.com/cities/2015...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

132932 ::

Mimogrede, se ena resitev. Vstop znotraj obroca, samo, ce imas poln avto (v obe smeri, ves cas). Naj tisti, ki se radi vozijo po Ljubljani, pomagajo k pretocnosti potniskega prometa in prevazajo druge.

S tem si v momentu za 4x zmanjsal stevilo avtomobilov in priskrbel zastonj transport pescem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 132932 ()

KsilaHo2 ::

132932 je izjavil:

KsilaHo2 je izjavil:

Scaramouche3: Saj se ne. Vem da je izbira tudi kolo, pa vendar ima tudi skiro kar nekaj prednosti. Hitrejše potovanje od navadnega kolesa, enostavna prenosljivost in kombiniranje z javnim prevozom.

Saj jih vidis, prevladujejo pa zenske.

Ja kje že? Žensk je ene 20 % med kolesarji v Lj.


Vsepovsod. Sem sel zdajle do trgovine, 3 zenske, en tip. Kar se tudi sicer lepo ujema, pac tipi imajo avto za podaljsek penisa, ne glede na starost.


Slab vzorec. Ne moreš met vzorec 3 ljudi. Postavi se na Dunajsko in štej ljudi na kolesu, toliko in toliko žensk, toliko moških. Žensk bo samo 20 do 30 %. Loh kar sprobaš pa boš videl.

132932 ::

KsilaHo2 je izjavil:

Loh kar sprobaš pa boš videl.

Dajva za tole odpreti drugo temo. Je offtopic.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 132932 ()

KsilaHo2 ::



Pri nas smo na cca 20 do 30 %.

https://www.researchgate.net/figure/Bic...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

132932 ::

KsilaHo2 je izjavil:



Pri nas smo na cca 20 do 30 %.

https://www.researchgate.net/figure/Bic...

Ne vem, mogoce pa so mi tipi v slepem delu periferne zaznave :)), ampak moras razumeti, da je kolo poceni nacin za vzdrzevanje postave ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 132932 ()

KsilaHo2 ::

Evo cca takole je pri nas:

132932 ::

KsilaHo2 je izjavil:

Evo cca takole je pri nas:

Niti slucajno, sploh ne glede e-koles.

Scaramouche3 ::

Jaz bi rad videl povezave med majhnimi mesti, kolesarske povezave, 100-300m od avtoceste, potem greš lahko tudi od Lj do obale brez avtoceste ali regionalnih poti...

KsilaHo2 ::

Sej to je če pomisliš popolnoma logično: ker kdo kolesari ko pa dostikrat kolesarske steze sploh ni in se moraš peljat zraven avtov, ki mimo tebe švigajo 50 ali tudi več km/h? Kaskaderji. In te po navadi niso ženske. Boljša kot je kolesarska infrastruktura, večji je delež žensk v kolesarjenju.

132932 je izjavil:

KsilaHo2 je izjavil:

Evo cca takole je pri nas:

Niti slucajno, sploh ne glede e-koles.


Seveda je, statistike so jasne. :)

Survey: Women More Likely to Prefer Separated Bike Infrastructure
https://usa.streetsblog.org/2018/09/11/...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

132932 ::

KsilaHo2 je izjavil:

Sej to je če pomisliš popolnoma logično: ker kdo kolesari ko pa dostikrat kolesarske steze sploh ni in se moraš peljat zraven avtov, ki mimo tebe švigajo 50 ali tudi več km/h? Kaskaderji. In te po navadi niso ženske. Boljša kot je kolesarska infrastruktura, večji je delež žensk.

Kjer se jaz tipicno vozim, ni problemov s kolesarsko infrastrukturo, mogoce zato, ampak kot receno, vecino koles je opremljeno z zensko/dekletom.

KsilaHo2 ::

Zdej mi pa povej koliko imamo v Ljubljani kolesarskih stez LOČENIH od motornega avtomobilskega prometa?

132932 ::

KsilaHo2 je izjavil:

Zdej mi pa povej koliko imamo v Ljubljani kolesarskih stez LOČENIH od motornega avtomobilskega prometa?

Glede mojega transporta, dovolj (pravzaprav mi je vseeno, nimam problema tudi po regionalkah voziti). Jih bo pa vec, ko zaprejo vec cest za avtomobilski promet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 132932 ()

KsilaHo2 ::

ampak kot receno, vecino koles je opremljeno z zensko/dekletom.

To pa sploh ni res. Loh štejemo. Bom šel enkrat na random štet na Dunajsko ali pa kamor češ in loh nardimo statistiko. Loh še posnamem.

Več žensk kolesari kot moških samo na Nizozemskem in na Danskem. V Sloveniji pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

132932 ::

KsilaHo2 je izjavil:

ampak kot receno, vecino koles je opremljeno z zensko/dekletom.

To pa sploh ni res. Loh štejemo. Bom šel enkrat na random štet na Dunajsko ali pa kamor češ in loh nardimo statistiko. Loh še posnamem.

Ne rabis, bom sam prestel v celem naslednjem tednu, ne glede na smer, samo stevilo tipov/zensk na kolesih. Se vsak dan vozim po precej obljudenih cestah Ljubljane, tako, da ce zraven se za zenskami oprezam ne bo hudega. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 132932 ()

KsilaHo2 ::

Okej prav. Ampak bom isto naredil tudi jaz. Pa posnami vmes. Štopaj eno uro, da novš cherry pickov slučajno samo nekaj minut. :D

132932 ::

KsilaHo2 je izjavil:

Pa posnami vmes. Štopaj eno uro

Japajade, lih da se mi. Ne bom nobenih eksperimentov delal iz tega, pac do sluzbe bom stel vse kar srecam in nazaj tudi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 132932 ()

KsilaHo2 ::

Infrastructure to Blame for the Cycling Gender Gap

According to the 2009 U.S. Department of Transportation National Household Travel Survey, only 24 percent of nationwide bike trips were made by women.
https://www.smartcitiesdive.com/ex/sust...

Japajade, lih da se mi. Ne bom nobenih eksperimentov delal iz tega, pac do sluzbe bom stel vse kar srecam in nazaj tudi.

Za znanost vse. :D

Recimo za Anglijo, zelo lepo predstavljena statistika:


Delež žensk na kolesih je bil včasih leta 1986, danes prevladujejo moški. Zaradi slabe infrastrukture, ker dosti žensk se ne upa kolesariti med avtomobili. Več ženske se vozi v avtomobilih kot moški. In več moških kolesari kot žensk.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

132932 ::

KsilaHo2 je izjavil:

Infrastructure to Blame for the Cycling Gender Gap

According to the 2009 U.S. Department of Transportation National Household Travel Survey, only 24 percent of nationwide bike trips were made by women.
https://www.smartcitiesdive.com/ex/sust...

Japajade, lih da se mi. Ne bom nobenih eksperimentov delal iz tega, pac do sluzbe bom stel vse kar srecam in nazaj tudi.

Za znanost vse. :D


Americani so itak zblojeni glede statusnih simbolov, pa tudi mesta so vsa prirejena za avtomobile, tako, da so irelevantni.

Ni mi pomembno ali vec moskih ali zensk kolesari, dejansko mi je cisto vseeno, ampak kar jaz vidim med dnevnim transportom (seveda jemljem v zakup, da tipe preprosto spregledam) in kar mi pravi logika (kolo je zelo preprosta vadba, ki vzdrzuje izgled telesa), je zensk na kolesih vec. Lahko se pa tudi motim, pa ni fore, da tebi dokazem, dejansko me zanima. Ker v primeru, da imas ti prav, zenske ne vejo kaj zamujajo in to zastonj, brez da hrckajo na nekih debilnih napravah, ki jih potem se drago placujejo. Gres na bicikel in gonis do sluzbe zmerno (da nisi presvican) in kot zmesan nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 132932 ()

KsilaHo2 ::

Zgornja slika je iz znanstvene študije na Irskem:
What drives the gender-cycling-gap? Census analysis from Ireland
https://www.sciencedirect.com/science/a...

Vsi pa vemo da je pri nas kar se kolesarjenja tiče še slabše kot na Irskem.

(seveda jemljem v zakup, da tipe preprosto spregledam

Točno to je problem ki ga delaš. :D Selektivni pogled.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

132932 ::

KsilaHo2 je izjavil:

Točno to je problem ki ga delaš. :D Selektivni pogled.


Cisto mogoce. Zato bom pa stel :))

KsilaHo2 ::

To vidiš, ti si naš. :D Bom pa tudi jaz šel štet enkrat ko se mi bo dalo, čisto za hec, da vidim kolk je točno. Ampak tam nekje 30 % žensk bo reultat, tam nekje. Vsekakor manj kot pol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

KsilaHo2 ::

How the oil industry has spent billions to control the climate change conversation
https://www.theguardian.com/business/20...

Decade of Anti-Climate Action: Oil Lobbies Outspend Clean Energy Allies by 27 Times
https://impakter.com/decade-of-anti-cli...

Ne se jim pustit. Naftna in avtomobilska podjetja večino ljudi vodijo kot lutko, kot največje ovce. Zakaj? Zato ker ne RAZMIŠLJAJO! Razmišljanje in iskanje informacij je orožje proti temu, samo kaj ko ga večina ljudi ne prakticira, zato pa tudi nasede na vsako neumnost. Zakaj naftna in avtomobilska podjetja to delajo? Zaradi PROFITA, jasno.

Mediji so pa zraven, ker večino zaslužka dobijo od oglaševanja avtomobilske industrije. Marsikaj se dogaja v ozadju, zadaj se dogajajo taka svinjarije, da si niti misliti ne moremo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

WizzardOfOZ ::

KsilaHo2 je izjavil:

Najbolj me je pogrelo ko mi je en vaški kmet rekel nekaj v stilu: "Kaj me briga za tvoj mestni zrak, saj ga zastupljam tebi v Ljubljani, ne pa sebi na vasi". Me je kar pogrelo! Torej on pride, zastrupi zrak, nato pa spizdi v svojo čisto vasico! Boli njega kurac za nas meščane. DO KDAJ ŠE?! Tole se more nemudoma nehat!


Mogoče vprašaš tiste ob šoštanju, kako prijetno je ko se tam dela elektrika za take kot si ti. Ni nobene razlike. Gnoji ste pač vsi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

KsilaHo2 ::

Kot sem povedal, ko miši stopiš na rep zacvili. ;) Sem že prej omenil da se bodo opisani avto fanatiki, ki bodo sami sebe prepoznali v opisu seveda našli in me napadli, sem rekel da je to popolnoma predvidljivo in res se je to zgodilo. ;) Gnoj si ti in tebi podobni. Če bi imel pamet, potem bi spoznal da je bolje da NE onesnažujemo v mestih, torej tam kjer so ljudje, ampak je bolje da to počnemo nekje stran od večine ljudi. Da o manjšem onesnaževanju po kilometru sploh ne govorimo. Dve tretjini elektrike ni iz Šoštanja. In v Šoštanju je čistejši zrak kot v Ljubljani in to KLJUB termoelektrarni, poglej si meritve. In en takle teš6 letno proizvede 6000 GWh električne energije, kar je za 3,2 milijona električnih avtomobilov, torej za več kot 2 Slovenije avtombobiov. Ampak avto je samo zadnja opcija, tudi če je električen. V mestu avtov ne rabimo in NOČEMO, ne glede na pogon, ker gre za neučinkovito izrabo mestnega prostora in kreiranje gužve. V mestu samo kolo, električno kolo, skiro in javni prevoz (bus, vlak). Pa sej nismo na balkanu pizda. Opažam da velika večina avto fantatikov je boomerjev. Kar pa seveda ne pomeni da je vsak boomer avto fanatik, ampak velika večina avto fantatikov je boomerjev. Tale WizzardOfOZ je tudi boomer. Ker v tistih časih je prišlo do ekspozije avtomobila in s tem so oni "gor rastli" zato se je to vsidralo v njihovo podzavest. Novejše generacije niso tako car centered/car dependent /niso taki car fanatiki. Zdele seveda se bodo omenjeni javili v komentarje in seveda me napadli, pričakovano.


It's never too late to acknowledge the reality that urban highways are a fixable mistake


Treba se je zavedati da sobivati s takšno količino avtomobilske pločevine v mestu pač ni prijetno, kar vam bo povedal vsak iskren Ljubjančan. Vendar to je napaka ki jo je možno popraviti. Treba je poiskati rešitve za to

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

KsilaHo2 ::


Avto fanatiki, poglejte zgornjo sliko. Mi lahko res resnega obraza pravite da bi raje zgornji del slike namesto spodnjega? See?! TOČNO o tem govorim!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

Scaramouche3 ::

Avte rabimo, rabimo samo drugače pogon!

KsilaHo2 ::



Avte rabimo, rabimo samo drugače pogon!

V mestih jih ne rabimo. Ne samo ne rabimo, NOČEMO jih! Samo poglej kako prijetna je Slovenska cesta od kar so jo pred leti zaprli za avtomobile! Vsak ljubljančan točno ve kaj govorim. Drugod pa drži.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

Scaramouche3 ::

Mi si ti! Ne jaz in večina ki ve da avto pomeni več kot mesto!
Pomeni da lahko greš v službo daleč izven mesta.
Bodimo realni, moški ki nima avta, kotira pri ženskah nižje, hočeš nočeš priznati!
Ko imaš otroke jih ne boš prevažal na kolesu, je bolj nevarno!
Ko dežuje,je zelo mrzlo, kolesa niso tako varna!

KsilaHo2 ::



Mi si ti! Ne jaz in večina ki ve da avto pomeni več kot mesto!
Pomeni da lahko greš v službo daleč izven mesta.

Ljudje ko enkrat spoznajo alternativo nočejo več avta v mestu. Drugod ja, v mestu ne. Za dnevne migrante pa P+R sistem, torej parkiraj in se pelji z javnim prevozom/kolesom.

Bodimo realni, moški ki nima avta, kotira pri ženskah nižje, hočeš nočeš priznati!

V razvitih družbah kot je Nizozemska to ne drži.

Ko imaš otroke jih ne boš prevažal na kolesu, je bolj nevarno!

Ne drži. Nizozemska je jasen primer. Posnetek spodaj te bo presenetil, pozitivno presenetil seveda. :)


Ko dežuje,je zelo mrzlo, kolesa niso tako varna!

Ne drži. Nizozemska je jasen primer. Lahko pa na tiste 2 deževna dneva mesečno če ravno takrat dežuje pač uporabiš bus. Ostale dneve pa kolo. Ali uporabiš zaprto kolo z pločevino okoli in okoli, lahko še magar ogrevano znotraj. To je tehnično možno rešiti dokaj enostavno.

Evo zaprto kolo. Je že rešeno. NI problem tudi tiste 2 dni dežja mesečno. AL pa javni prevoz za ta 2 dni, po želji pač.


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

feryz ::

Kako nočete avtov v mestu, če bodo kmalu na strehah blokov parkirani, ker na travi ni več prostora? A ti misliš, da ljudje iz moje vasi tam parkirajo? Po mojem kar meščani.

Scaramouche3 ::

Mi imamo 660 avtomobilov na 1000 ljudi, Nizozemci pa 588, to ni tako velika razlika!

Še vedno so tako kot naši, samo znotraj mest furajo bicikl! Imajo pa avtomobile!

feryz ::

Saj vemo, kam psi tace molijo.
Sem.
https://www.zurnal24.si/avto/tisti-ki-d...

KsilaHo2 ::



feryz je izjavil:

Saj vemo, kam psi tace molijo.
Sem.
https://www.zurnal24.si/avto/tisti-ki-d...


Ne. NOBEN se ne bo fural po Ljubljani in Evopskih mestih. Po vasicah magar, ostalo ne.

Scaramouche3 je izjavil:

Mi imamo 660 avtomobilov na 1000 ljudi, Nizozemci pa 588, to ni tako velika razlika!

Še vedno so tako kot naši, samo znotraj mest furajo bicikl! Imajo pa avtomobile!


JA SEJ! Sej to je moj point. Sej jst nisem proti avtomobilu nasploh, jst sem proti uporabi avtomobila znotraj mesta. Right tool for the job ane. Nizozemci znotraj mest uporabljajo kolo, avto je samo za potovanja izven mesta, ne pa za vožnjo znotraj mesta. Poglej tale video, ti iz prve roke povejo:


Evo smešen a še kako resničen 1 minutni video spodaj na linku! Pozornosti za 1 minuto mate pomoje tud car fanatiki.
#BikeIsBest - The Best Tool For The Job

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

Scaramouche3 ::

Čaki mal, prej so bili bicikli zanič, e skiro je cool, odloči se, kaj je za vzet?

KsilaHo2 ::

Scaramouche3 je izjavil:

Čaki mal, prej so bili bicikli zanič, e skiro je cool, odloči se, kaj je za vzet?


Sem kje rekel da so bicikli zanič. Nisem. Oboje je ok, po želji pač, ker oboje ne zastruplja zraka in ne povzroča prometnih zamaškov. Zunaj mesta pa pač avto in javni transport. Znotraj mesta avto NE!


Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: KsilaHo2 ()

Scaramouche3 ::

KsilaHo2 je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Čaki mal, prej so bili bicikli zanič, e skiro je cool, odloči se, kaj je za vzet?


Sem kje rekel da so bicikli zanič.Nisem. Oboje je ok, po želji pač, ker oboje ne zastruplja zraka in ne povzroča prometnih zamaškov.


To ni res, še vedno se uporabljajo na veliko premogovniki za proizvodnjo el energije, če preidemo na el avtomobile, bomo rabili veliko elektrarn, problem je da zeleni ne marajo jedrske, torej ti ostane, še več premogovnikov!
In mi bi rabili neverjetno veliko teh ker v Sloveniji imaš 1.5 milijona vozil, če gredo na elektriko,to pomeni neverjetno veliko elektrarn, enako za vse SLovence, ki bi imeli el skiro!
««
8 / 10
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cene Avtomobilov (strani: 1 2 3 420 21 22 23 )

Oddelek: Na cesti
114694391 (27684) Boštjan_Q
»

Koliko bo štromar vreden čez 10 let? (strani: 1 2 3 445 46 47 48 )

Oddelek: Na cesti
2352175160 (111792) Mato989
»

Pretirana uporaba avtomobila (kako pretirana uporaba avtomobila uničuje posameznika i (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Loža
50765827 (51421) woroh4

Več podobnih tem