» »

Ali naj menjam avtomobil

Ali naj menjam avtomobil

jekson44 ::

Zdravo,

v času korone, ki kar traja in traja, sem vse bolj naklonjen temu, da menjam avto, saj se mi zdi, da ga ne izkoriščam dovolj. Po drugi strani pa seveda gledam cene rabljenih, ki so zrasle v nebo. Sedaj ni več mogoče dobiti nekega 10 let starega npr. Cliota za 1.000 €, ki bo brez težav zdržal 5 let in nekaj 10.000 kilometrov mestne vožnje. Se pravi, avto samo da se pelje...

Na kratko...

Lastim si Megane III 1,5 dci 90kw karavan letnik 2012 z okoli 185.000 km (v 4,5 letih slabih 40.000 km). Poleti sem menjal kar nekaj zadev in je bil račun malo čez tisočaka. Takrat sem ugotovil, da Megane ni nek poceni avto za vzdrževanje. Sedaj bo potrebno kupiti gume. Verjetno celoletne, kar bo 300+ €. Če bi imel manjši avto, bi to bilo lahko pol ceneje. Dejansko se vozim 1x tedensko 70 km AC v obe smeri, ostalo je mestna vožnja, kar znese 5 - 10 km vsega skupaj. Praktično nič in tudi ne vozim se vsak dan. Vikend izletov nimam. Spomladi se mi sicer obeta kakšen teden ne samo 1x/teden AC, vendar vsake toliko časa po 2x ali 3x.
Kar se tiče velikosti, ga niti ne potrebujem in dovolj bi bil Clio. Moti me tudi, da je diesel in se res počasi segreje. Edino, kar mi pride prav, je AC, kjer pa je pot z njim bistveno krajša in sem precej mobilen. Vendar 1x/teden ni vredno veliko.
Načeloma, če menjam za manjši avto - Clio, Corsa, Punto, Polo bo vzdrževanje in vsi deli cenejši, po drugi strani pa tvegam, ker ne vem, kaj bom kupil. Da sedaj svojega prodam za kakšnih 5.000 € in potem kupim enako starega Cliota za 3.500 € je za moje pojme brezveze. Tam bo sigurno potreben še kakšen servis. Če bi se lotil nakupa, bi seveda potreboval nekoga, ki se na to spozna. Če samo hodim okoli, je to velika loterija. Nategujejo itak vsi... Za koliko se sedaj dobi izpraven 10 let stran Clio, Corsa, Punto, Polo, če ne gledam prodajnih cen na avto.net? Predvidevam, da se po teh cenah na koncu le ne prodajo? Ali pač?
V mislim sem sicer imel, da bi najprej peljal avto do cenilca in bi ga on ocenil. Tu pa spet ne vem, ali je ta cena vsaj malo enaka odkupni ali je to bolj tako tako? Kakšen izkušnje pa imate s tem? Peljal bi seveda v par avtohiš in pustil, kjer bi ponudili več.
Pomembno je tudi to, da je avto garažiran, kar pomeni precej lažji vžig v zimskih mesecih. Moj Megane ima letos kar nekaj težav. Pomemba postavka pa je tudi, da je pri hiši še en avto, ki pa je star zgolj par let, tako da zanesljiv avto je že tu. Ta mi sicer ni redno dosegljiv, vendar sem in tja pa je.

Recimo neka primerjava za moj avto. Verjetno bi kakšne 4.000 € pa le dobil?
Primerjava cene

Hvala za odgovore in mnenja.

sparklyslo ::

Po trenutnih norih cenah, 10 let starega clia letnik (2013), ohranjenega, z malo prevozenimi kilometri ne bos dobil za 3500 - 4000 eur. Torej, če je razlog menjave, da nekaj privarcujes, se ti ne splača.

Zgodovina sprememb…

zobnik ::

Boš pa tudi za svojga megana dobil več kot bi pričakoval 2 let nazaj, ta prehod na nove cene je večini vedno težak.

asdf_jklc ::

Če bi spaševal za nov avto, potem bi rekel v teoriji mogoče, menjat star avto ki ga poznaš in veš za napake za neko staro kripo, je pa tako tako - razen če avto poznaš. Z vsemi starimi avtomobili so stroški in pri toliko letih bo vedno kaj za zamenjat. Lahko magari mehanika povprašaš a je veliko stvari na poti menjave, če ja, potem jasno prodaš, sicer pa voziš tole dalje.

d4vid ::

Jaz dvomim, da boš nekaj hudo privarčeval s npr. cliotom. Megane ni pretirano drag za vzdrževanje, če dela. 15-16 col gume tudi niso tako drage, natakneš savo za 60€ na cliota ali pa na megana. Servis, zavore tudi dvomim da je bistvena razlika v ceni.
Če avto dela, ne menjaj, po moje.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Blinder ::

spet si nekdo izmisljuje teme
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

janezvalva_5 ::

OP komplicira brez veze.
naj proda megana po smešno visoki ceni. ziher se mu bo splačalo.

zobnik ::

Jaz bom kr svojga iztrošenga obdržal ko kuri 1l olja /1500km, fajn k ni nobenga za mano ko tolk smrdi po zažganem olju, sicer nisem opazil plavga dima razen če stojim 1-2 min. takrat pokadi plav in še to odvisno od tega kolk olja je notri, če ga je mal nad min. potem ne opazim dima, če dolijem do max. pol pa kr fejn skadi........lahko pa isti dan peljem ga na odpad in po razumni ceni druzga dobim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

tony1 ::

Menjava se ne izplača.

mancini ::

d4vid je izjavil:

Jaz dvomim, da boš nekaj hudo privarčeval s npr. cliotom. Megane ni pretirano drag za vzdrževanje, če dela. 15-16 col gume tudi niso tako drage, natakneš savo za 60€ na cliota ali pa na megana. Servis, zavore tudi dvomim da je bistvena razlika v ceni.
Če avto dela, ne menjaj, po moje.


Pa idi menjat na meganu 3 diske in zavorne ploščice, pa boš videl da so v diske vtisnjeni ležaji in abs obroč in da te pridejo deli okrog 500. Za Cliota pa max 100

Je pa res da gume so gume dražje 10-15 po komadu

Kayzon ::

sparklyslo je izjavil:

Po trenutnih norih cenah, 10 let starega clia letnik (2013), ohranjenega, z malo prevozenimi kilometri ne bos dobil za 3500 - 4000 eur. Torej, če je razlog menjave, da nekaj privarcujes, se ti ne splača.


Kdaj se mislijo sploh umiriti cene glede osebnih vozil?

Jaz se zanimam za motorno vozilo Yamaha MT07,ki je po covid histeriji cenovno sla od 3000-4000k na 5000-6000k, za 10 let staro vozilo (Medtem ko nov stane 6700€..)

Kalibri ::

No brainer. Vzameš novega za tistih par 100 EUR razlike.

ZveeZ ::

Po mojem so avti letnik 2010+ dokaj vzdrzljivi, varni in dovolj moderni, da raja ne potrebuje veliko vec.
Posledicno rabljeni zelo drzijo ceno, vsaj tisti neproblematicni z nizkimi stroski vzdrzevanja.
Sploh sedaj, ko moras za novega Clia odsteti blizu 20k, marsikdo raje preplaca rabljenega.

zobnik ::

Tako ja, folk ne proda, ker ga drug avto pride bistveno dražje, zato je tud ponudba rabljenih mala in s tem cene gor.

Comandante ::

Kayzon je izjavil:

sparklyslo je izjavil:

Po trenutnih norih cenah, 10 let starega clia letnik (2013), ohranjenega, z malo prevozenimi kilometri ne bos dobil za 3500 - 4000 eur. Torej, če je razlog menjave, da nekaj privarcujes, se ti ne splača.


Kdaj se mislijo sploh umiriti cene glede osebnih vozil?

Jaz se zanimam za motorno vozilo Yamaha MT07,ki je po covid histeriji cenovno sla od 3000-4000k na 5000-6000k, za 10 let staro vozilo (Medtem ko nov stane 6700€..)

6700€ je stal leta 2015 (slucajno vem, ker sem takrat kupoval motor). Zdaj stane 8300€.

bambam20 ::

jekson44 je izjavil:

ostalo je mestna vožnja, kar znese 5 - 10 km vsega skupaj. Praktično nič in tudi ne vozim se vsak dan. .



Ker si doma v mestu, ti za te kratke realcije predlagam, da si omisliš el. skiro, ki je odličen za razdalje 4-5 km v eno smer.

zobnik je izjavil:

Tako ja, folk ne proda, ker ga drug avto pride bistveno dražje, zato je tud ponudba rabljenih mala in s tem cene gor.


Kaj je? S tabo vse v redu? Ponudba je ogromna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Blinder ::

Ali bi morala ponudba rabljenih zrcalit prodajo novih?

https://imgur.com/KORy5z2
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mikhaair ::

mancini je izjavil:

d4vid je izjavil:

Jaz dvomim, da boš nekaj hudo privarčeval s npr. cliotom. Megane ni pretirano drag za vzdrževanje, če dela. 15-16 col gume tudi niso tako drage, natakneš savo za 60€ na cliota ali pa na megana. Servis, zavore tudi dvomim da je bistvena razlika v ceni.
Če avto dela, ne menjaj, po moje.


Pa idi menjat na meganu 3 diske in zavorne ploščice, pa boš videl da so v diske vtisnjeni ležaji in abs obroč in da te pridejo deli okrog 500. Za Cliota pa max 100

Je pa res da gume so gume dražje 10-15 po komadu

Na Meganu 3 sem bil primoran menjati vse 4 diske, ker so bili spredaj znucani, zadaj gnili. Material je bil lani 320,00 Eur. Menjano v sklopu servisa, tako da cene dela žal ne morem potegniti na plano, pa recimo 60-80 Eur.
Še v pomoč avtorju, pri 280kkm šel en injektor po gobe, par sto km pred tem pa še sklopka, vztrajnik pa je bil tudi fuč, seveda menjan.
Pri 305kkm preživel tankanje bencina in vožnjo 20 km, nevede.
320kkm menjava sprednjih nosilcev amortizerja.
Pa nekje vmeš še kompresor klime. :)

kixs ::

Menjavo diskov in ploscic ti racunajo vsaj eno uro po kolesu. Lani septembra sem imel v ponudbi lokalnega servisa ceno med 120 in 150EUR. Itak prevec za moj zep. Drugi je imel po urah, cena ene ure 25EUR. Na koncu mi je menjal kolega. Trajalo cca 5 ur. Skupaj z zajebancijo odlomljene glave enega vijaka. Menjal pa sem tudi "blatnike" zadnjih diskov - zascita proti vodi. Tako bi v realnosti res bilo nekje ena ura po kolesu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kixs ()

zobnik ::

bambam20 je izjavil:

jekson44 je izjavil:

ostalo je mestna vožnja, kar znese 5 - 10 km vsega skupaj. Praktično nič in tudi ne vozim se vsak dan. .



Ker si doma v mestu, ti za te kratke realcije predlagam, da si omisliš el. skiro, ki je odličen za razdalje 4-5 km v eno smer.

zobnik je izjavil:

Tako ja, folk ne proda, ker ga drug avto pride bistveno dražje, zato je tud ponudba rabljenih mala in s tem cene gor.


Kaj je? S tabo vse v redu? Ponudba je ogromna.


Ponudba je zelo slaba, zato so cene visoke. Včasih si tud po 2-3 tedne prodajal avto, danes gre v parih urah.

Twixz ::

zobnik je izjavil:

bambam20 je izjavil:

jekson44 je izjavil:

ostalo je mestna vožnja, kar znese 5 - 10 km vsega skupaj. Praktično nič in tudi ne vozim se vsak dan. .



Ker si doma v mestu, ti za te kratke realcije predlagam, da si omisliš el. skiro, ki je odličen za razdalje 4-5 km v eno smer.

zobnik je izjavil:

Tako ja, folk ne proda, ker ga drug avto pride bistveno dražje, zato je tud ponudba rabljenih mala in s tem cene gor.


Kaj je? S tabo vse v redu? Ponudba je ogromna.


Ponudba je zelo slaba, zato so cene visoke. Včasih si tud po 2-3 tedne prodajal avto, danes gre v parih urah.


Cene so visoke ker so trgovci požrešni, ne zato ker bi bila ponudba slaba.
Zadnič je ena avtohiša dala gor Mazdo 3 letnik 2005 z 160.000 prevoženimi, solidna oprema, 100+ konjev, 1.6 bencinar. Za 1400€. V 15ih minutah so ga prodal.

zobnik ::

Prehod na nove cene je vedno težak, pričakovat padec cen je misija nemogoča, razen da cene se stabilizirajo in ne naraščajo več.....čez 1-2 leti bo to stalnica, 20 let str avto za 1500 evrov pred 2 leti je tak avto stal 500-700 evrov in seveda prodan bo v parih urah za 1500 evrov.
Mislim da se vračamo v l.2000, ko si šparal dnar za avto dlje časa, jaz sem dal za škodo favorit leta 2004 bla je stara 11 let, seveda brez opreme, brez serva 1200 evrov. Min.plača je bla takrat okol 500 evrov....da ne omenjam zavarovanje, kako drago, vzel na položnice...pa poraba bencina 8-9l/100km, pač takrat so bencinarji pil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

2dark ::

zobnik je izjavil:


jaz sem dal za škodo favorit leta 2004 bla je stara 11 let, seveda brez opreme, brez serva 1200 evrov. pa poraba bencina 8-9l/100km, pač takrat so bencinarji pil.


Niso vsi bencinarji pili v 90-ih. Renaulti - clio , twigno, petka so imeli porabo med 5 pa 6 litrov. Smao ti si kupil požeruha.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

jekson44 ::

mikhaair je izjavil:

mancini je izjavil:

d4vid je izjavil:

Jaz dvomim, da boš nekaj hudo privarčeval s npr. cliotom. Megane ni pretirano drag za vzdrževanje, če dela. 15-16 col gume tudi niso tako drage, natakneš savo za 60€ na cliota ali pa na megana. Servis, zavore tudi dvomim da je bistvena razlika v ceni.
Če avto dela, ne menjaj, po moje.


Pa idi menjat na meganu 3 diske in zavorne ploščice, pa boš videl da so v diske vtisnjeni ležaji in abs obroč in da te pridejo deli okrog 500. Za Cliota pa max 100

Je pa res da gume so gume dražje 10-15 po komadu

Na Meganu 3 sem bil primoran menjati vse 4 diske, ker so bili spredaj znucani, zadaj gnili. Material je bil lani 320,00 Eur. Menjano v sklopu servisa, tako da cene dela žal ne morem potegniti na plano, pa recimo 60-80 Eur.
Še v pomoč avtorju, pri 280kkm šel en injektor po gobe, par sto km pred tem pa še sklopka, vztrajnik pa je bil tudi fuč, seveda menjan.
Pri 305kkm preživel tankanje bencina in vožnjo 20 km, nevede.
320kkm menjava sprednjih nosilcev amortizerja.
Pa nekje vmeš še kompresor klime. :)


Ja, tudi sam se ugotovil, da servisiranje Megane-a ni nič kaj poceni. Prej sem mislil, da je tole nek ljudski voz ... pač Renault. Recimo lani sem peljal na servis, sicer tisti pravi, ker s popoldanci se ne ubadam več in imam rad račun ter neko dokazilo. Kakor koli že, klima ni delovala najbolje in nekaj je ropotalo. Cena za popravilo klime (kondenzator, cev, plin, filter, čistilec in par malenkosti) je bila 360 € brez dela z vklučenim ddv-jem. Dodatno je bilo ugotovljeno tudi, da so vzmeti šle. To sem preveril in življenjska doba je 10 let. Bile so povsem preperele in počene. Cena za 2 vzmeti brez dela 100 €. Dodatno sem menjal 2x diske, ploščice zadaj. To dvoje je bilo kar 244 € brez dela seveda. Potem pa še par malenkosti - olje, filter goriva, oljni filter, čep karterja in potrošni material. To je bilo pa 146 €. Dodatno je obračunal delo 6,5 ur za 200 €.
Skupni račun na koncu okoli 1.050 € z ddv-jem.
Problem je, da spet nekaj ropota, kot takrat, ko je šla klima. To bo sedaj že v 3. V 1. sem dal okoli 400 €, mislim da 2020. Če grem v popravilo tega in to bom slej ko prej moral, bo to verjetno 200 - 300 €, če kupim še m+s gume, saj to trenutne precej stare in rizične pa še to nanese vsaj 300 € z menjavo. To je gladko 600 €, da se malo vozim.

Ne vem, ali Clio tudi pride toliko? Po moje da ne.

Gledal sem recimo tegale Clia za 3.450 €. Morda bi šlo še kaj dol. Zdi se lepo ohranjen in v redu avtomobil. Kar se tiče motorja je tole verjetno ustrezna primerjava. Čeprav Clio-ti te generacije niso imeli 65 kW, kot piše v oglasu. Tule je seznam.

Ne vem, če bi dobil nekega Clia 1.5dci za 3.000 - 3.500 € in mojega prodam za 5.000 € ali več, potem je to dokaj ok. Lani sem žal dal tisočaka v servis, ki ga sedaj ne morem dobiti nazaj. Ali bo takle Clio res zdržal manj časa, kot Megane? Kaj pa vem. Lahko avto obdržim, vendar se mi zdi, da ga ne izoriščam. Že recimo ta avto se lahko kar hitro pelje, sam pa tega ne počnem. Tako velikega ne rabim, je pa to prednost, če se kaj zgodi in svojevrstna varnost.

Na koncu me sicer najbolj zanima, če bo tak Clio tudi izpraven in zanesljiv avtomobil. To bi moral probati, pa te možnosti nimam. Dejansko ne potrebujem veliko - zanesljivost (zaradi službe in mojih živcev), neko solidno klimo in da lahko na AC vozim 120 - 130 km/h in koga prehitim. Res je, kar pravijo, da če ti avto odgovarja in deluje, potem samo vozi. Tu je problem, ker je "predrag".

Sem v dvomih, denar pa je za moje pojme škoda dajati v nek avtomobil.

zobnik ::

2dark je izjavil:

zobnik je izjavil:


jaz sem dal za škodo favorit leta 2004 bla je stara 11 let, seveda brez opreme, brez serva 1200 evrov. pa poraba bencina 8-9l/100km, pač takrat so bencinarji pil.


Niso vsi bencinarji pili v 90-ih. Renaulti - clio , twigno, petka so imeli porabo med 5 pa 6 litrov. Smao ti si kupil požeruha.


Pa tud cene teh so ble dost višje, ker drugače bi sigurno kupil cliota 1

bambam20 ::

mikhaair je izjavil:


Na Meganu 3 sem bil primoran menjati vse 4 diske, ker so bili spredaj znucani, zadaj gnili.


Kako so lahko diski gnili?

bambam20 ::

jekson44 je izjavil:



Ja, tudi sam se ugotovil, da servisiranje Megane-a ni nič kaj poceni. Prej sem mislil, da je tole nek ljudski voz ... pač Renault.


Ampak Megan ni pri Renaultu osnovni model. To je Twingo, nato je Clio, šele nato je megan.

Edino kar me čudi, da bi megan imel tako drage diske.

mikhaair ::

bambam20 je izjavil:

mikhaair je izjavil:


Na Meganu 3 sem bil primoran menjati vse 4 diske, ker so bili spredaj znucani, zadaj gnili.


Kako so lahko diski gnili?

Pogovorno so gnili. Praktično pač fuc. Rjasti, manjka plast, neenakomerno obrabljeni. Leta, rja, sol.
Recimo sporhet tudi lahko rečeš da 'zgnije'. Kondenz, rja, pleh se zvije in prepari.

jekson44 je izjavil:

mikhaair je izjavil:

mancini je izjavil:

d4vid je izjavil:

Jaz dvomim, da boš nekaj hudo privarčeval s npr. cliotom. Megane ni pretirano drag za vzdrževanje, če dela. 15-16 col gume tudi niso tako drage, natakneš savo za 60€ na cliota ali pa na megana. Servis, zavore tudi dvomim da je bistvena razlika v ceni.
Če avto dela, ne menjaj, po moje.


Pa idi menjat na meganu 3 diske in zavorne ploščice, pa boš videl da so v diske vtisnjeni ležaji in abs obroč in da te pridejo deli okrog 500. Za Cliota pa max 100

Je pa res da gume so gume dražje 10-15 po komadu

Na Meganu 3 sem bil primoran menjati vse 4 diske, ker so bili spredaj znucani, zadaj gnili. Material je bil lani 320,00 Eur. Menjano v sklopu servisa, tako da cene dela žal ne morem potegniti na plano, pa recimo 60-80 Eur.
Še v pomoč avtorju, pri 280kkm šel en injektor po gobe, par sto km pred tem pa še sklopka, vztrajnik pa je bil tudi fuč, seveda menjan.
Pri 305kkm preživel tankanje bencina in vožnjo 20 km, nevede.
320kkm menjava sprednjih nosilcev amortizerja.
Pa nekje vmeš še kompresor klime. :)


Ja, tudi sam se ugotovil, da servisiranje Megane-a ni nič kaj poceni. Prej sem mislil, da je tole nek ljudski voz ... pač Renault. Recimo lani sem peljal na servis, sicer tisti pravi, ker s popoldanci se ne ubadam več in imam rad račun ter neko dokazilo. Kakor koli že, klima ni delovala najbolje in nekaj je ropotalo. Cena za popravilo klime (kondenzator, cev, plin, filter, čistilec in par malenkosti) je bila 360 € brez dela z vklučenim ddv-jem. Dodatno je bilo ugotovljeno tudi, da so vzmeti šle. To sem preveril in življenjska doba je 10 let. Bile so povsem preperele in počene. Cena za 2 vzmeti brez dela 100 €. Dodatno sem menjal 2x diske, ploščice zadaj. To dvoje je bilo kar 244 € brez dela seveda. Potem pa še par malenkosti - olje, filter goriva, oljni filter, čep karterja in potrošni material. To je bilo pa 146 €. Dodatno je obračunal delo 6,5 ur za 200 €.
Skupni račun na koncu okoli 1.050 € z ddv-jem.
Problem je, da spet nekaj ropota, kot takrat, ko je šla klima. To bo sedaj že v 3. V 1. sem dal okoli 400 €, mislim da 2020. Če grem v popravilo tega in to bom slej ko prej moral, bo to verjetno 200 - 300 €, če kupim še m+s gume, saj to trenutne precej stare in rizične pa še to nanese vsaj 300 € z menjavo. To je gladko 600 €, da se malo vozim.

Ne vem, ali Clio tudi pride toliko? Po moje da ne.

Gledal sem recimo tegale Clia za 3.450 €. Morda bi šlo še kaj dol. Zdi se lepo ohranjen in v redu avtomobil. Kar se tiče motorja je tole verjetno ustrezna primerjava. Čeprav Clio-ti te generacije niso imeli 65 kW, kot piše v oglasu. Tule je seznam.

Ne vem, če bi dobil nekega Clia 1.5dci za 3.000 - 3.500 € in mojega prodam za 5.000 € ali več, potem je to dokaj ok. Lani sem žal dal tisočaka v servis, ki ga sedaj ne morem dobiti nazaj. Ali bo takle Clio res zdržal manj časa, kot Megane? Kaj pa vem. Lahko avto obdržim, vendar se mi zdi, da ga ne izoriščam. Že recimo ta avto se lahko kar hitro pelje, sam pa tega ne počnem. Tako velikega ne rabim, je pa to prednost, če se kaj zgodi in svojevrstna varnost.

Na koncu me sicer najbolj zanima, če bo tak Clio tudi izpraven in zanesljiv avtomobil. To bi moral probati, pa te možnosti nimam. Dejansko ne potrebujem veliko - zanesljivost (zaradi službe in mojih živcev), neko solidno klimo in da lahko na AC vozim 120 - 130 km/h in koga prehitim. Res je, kar pravijo, da če ti avto odgovarja in deluje, potem samo vozi. Tu je problem, ker je "predrag".

Sem v dvomih, denar pa je za moje pojme škoda dajati v nek avtomobil.

S trenutnim veš pri cemu si. Pri novi stari drvarnici lahko vso zgodbo ponoviš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mikhaair ()

zobnik ::

To da boš dobil drug avto boljši kot imaš so sanje za lahko noč, boš moral pri clitu spet vložit jurja notri, da bo normaln.

Invictus ::

Zamnjati rabljen avto, ki si ga popravil, za drug rabljen avto, za katerega ne veš kaj bo crknilo, je malo mimo.

Spizdi najprej od renault servisa in si za stare gare najdi popoldanca.

Dele ne kupuj na uradnem servisu, ampak jih kupi na autodoc ali kaj podobnem...

Prišparaš cel kup denarja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Blinder ::

jekson44 je izjavil:



Gledal sem recimo tegale Clia za 3.450 €. Morda bi šlo še kaj dol. Zdi se lepo ohranjen in v redu avtomobil. Kar se tiče motorja je tole verjetno ustrezna primerjava. Čeprav Clio-ti te generacije niso imeli 65 kW, kot piše v oglasu.



ta clio ima 65 km, dosti ljudi, med njimi tudi prodajalci, mesajo konje in kilovate.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

njyngs ::

Blinder je izjavil:

Ali bi morala ponudba rabljenih zrcalit prodajo novih?

https://imgur.com/KORy5z2

Pravzaprav je težava v tem, da če se proda manj novih, je na trgu kmalu za tem na voljo manj rabljenih, kar potem pripelje do enakega učinka kot pri stanovanjih: podražitev rabljenih, in to precej. Moje mnenje je, da žal kaj dosti več cene rabljenih ne bodo padle, čeprav ljudje mislijo da bodo. Prodajalci avtomobilov so začeli umetno ustvarjat pomanjkanje - ni več vozil na zalogi, za vsak avto se čaka, ni več popustov na vozila na zalogi ker le-te ni....

Pred nami so časi, kjer bomo tako za nova kot rabljena vozila morali odšteti veliko. Ali pa še več za EV. Hkrati nam tudi ne gre na roko to, da so obrestne mere izjemno visoke in žal se tudi to zgleda ne bo spremenilo še kar nekaj let. Spremljam zadnje pol leta avtomobilski trg in tudi ekonomije (zarad gradnje FI(RE) portfolia), pa zgleda kar žalostno vse skupaj. Sem hotel počasi menjat svojo limuzino za novejšega karavana, pa prihajam do spoznanja, da za nekaj 3 leta starega z nekimi razumnimi kilometri in opremo več ne prideš pod 20k, v nekaterih primerih tudi ne pod 30k. Cene novih vozil so pa finančni samomor.

TL;DR: Shitty situacija je, pa ne zgleda da bo kaj bolj v naslednjih letih.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Kawhi ::

So pogruntali proizvajalci da le ni taka konkurenca in z višjimi cenami sedaj tolčejo rekordne dobičke. Vsi nemci bmw, vw, merc so objavili v zadnjem letu rekordne dobičke, kljub temu, da jim je dobava ornk padla.

mr_chai ::

jekson44 je izjavil:

mikhaair je izjavil:

mancini je izjavil:

d4vid je izjavil:

Jaz dvomim, da boš nekaj hudo privarčeval s npr. cliotom. Megane ni pretirano drag za vzdrževanje, če dela. 15-16 col gume tudi niso tako drage, natakneš savo za 60€ na cliota ali pa na megana. Servis, zavore tudi dvomim da je bistvena razlika v ceni.
Če avto dela, ne menjaj, po moje.


Pa idi menjat na meganu 3 diske in zavorne ploščice, pa boš videl da so v diske vtisnjeni ležaji in abs obroč in da te pridejo deli okrog 500. Za Cliota pa max 100

Je pa res da gume so gume dražje 10-15 po komadu

Na Meganu 3 sem bil primoran menjati vse 4 diske, ker so bili spredaj znucani, zadaj gnili. Material je bil lani 320,00 Eur. Menjano v sklopu servisa, tako da cene dela žal ne morem potegniti na plano, pa recimo 60-80 Eur.
Še v pomoč avtorju, pri 280kkm šel en injektor po gobe, par sto km pred tem pa še sklopka, vztrajnik pa je bil tudi fuč, seveda menjan.
Pri 305kkm preživel tankanje bencina in vožnjo 20 km, nevede.
320kkm menjava sprednjih nosilcev amortizerja.
Pa nekje vmeš še kompresor klime. :)


Ja, tudi sam se ugotovil, da servisiranje Megane-a ni nič kaj poceni. Prej sem mislil, da je tole nek ljudski voz ... pač Renault. Recimo lani sem peljal na servis, sicer tisti pravi, ker s popoldanci se ne ubadam več in imam rad račun ter neko dokazilo. Kakor koli že, klima ni delovala najbolje in nekaj je ropotalo. Cena za popravilo klime (kondenzator, cev, plin, filter, čistilec in par malenkosti) je bila 360 € brez dela z vklučenim ddv-jem. Dodatno je bilo ugotovljeno tudi, da so vzmeti šle. To sem preveril in življenjska doba je 10 let. Bile so povsem preperele in počene. Cena za 2 vzmeti brez dela 100 €. Dodatno sem menjal 2x diske, ploščice zadaj. To dvoje je bilo kar 244 € brez dela seveda. Potem pa še par malenkosti - olje, filter goriva, oljni filter, čep karterja in potrošni material. To je bilo pa 146 €. Dodatno je obračunal delo 6,5 ur za 200 €.
Skupni račun na koncu okoli 1.050 € z ddv-jem.
Problem je, da spet nekaj ropota, kot takrat, ko je šla klima. To bo sedaj že v 3. V 1. sem dal okoli 400 €, mislim da 2020. Če grem v popravilo tega in to bom slej ko prej moral, bo to verjetno 200 - 300 €, če kupim še m+s gume, saj to trenutne precej stare in rizične pa še to nanese vsaj 300 € z menjavo. To je gladko 600 €, da se malo vozim.

Ne vem, ali Clio tudi pride toliko? Po moje da ne.

Gledal sem recimo tegale Clia za 3.450 €. Morda bi šlo še kaj dol. Zdi se lepo ohranjen in v redu avtomobil. Kar se tiče motorja je tole verjetno ustrezna primerjava. Čeprav Clio-ti te generacije niso imeli 65 kW, kot piše v oglasu. Tule je seznam.

Ne vem, če bi dobil nekega Clia 1.5dci za 3.000 - 3.500 € in mojega prodam za 5.000 € ali več, potem je to dokaj ok. Lani sem žal dal tisočaka v servis, ki ga sedaj ne morem dobiti nazaj. Ali bo takle Clio res zdržal manj časa, kot Megane? Kaj pa vem. Lahko avto obdržim, vendar se mi zdi, da ga ne izoriščam. Že recimo ta avto se lahko kar hitro pelje, sam pa tega ne počnem. Tako velikega ne rabim, je pa to prednost, če se kaj zgodi in svojevrstna varnost.

Na koncu me sicer najbolj zanima, če bo tak Clio tudi izpraven in zanesljiv avtomobil. To bi moral probati, pa te možnosti nimam. Dejansko ne potrebujem veliko - zanesljivost (zaradi službe in mojih živcev), neko solidno klimo in da lahko na AC vozim 120 - 130 km/h in koga prehitim. Res je, kar pravijo, da če ti avto odgovarja in deluje, potem samo vozi. Tu je problem, ker je "predrag".

Sem v dvomih, denar pa je za moje pojme škoda dajati v nek avtomobil.


Tvoj problem ni v tem, da imaš predrag avto, ampak ta da se popolnoma nič ne spoznaš na mehaniko.

Imam občutek, da so te vsi teli tvoji mehaniki (in še posebej pooblaščenci!) tudi malo nategovali. Pa pooblaščenci sploh ne radi raziskujejo vzroka čudnega zvoka ali manjše napake, ampak kar cel sklop komponent menjavajo, v tem so dobri. Pol pa če se problem razreši se, če ne pa jbg...boš pa drugič še kj druzga zamenjal a ne.

Vem, da te verjetno ne zanima mehankarija, ampak žal smo v drugih časih in se boš mogu mal izobrazit. Diske in ploščice npr lahko naslednjič menjaš sam. Imaš na youtubu ogromno vodičev. Potem če dobiš še shop manual za svoj avto imaš še dodatno pomoč.

Začneš z manjšimi deli. Zravn še spremljaš kakšnega dobrega youtuberja in na koncu boš prišel do tega, da boš skoraj vse servise delal sam. Sam boš tudi naročeval dele (autodoc in ostali), ki te bodo prišli še tam do 40% ceneje, kot so ti jih sedaj računali itd. Pa še dodatno ceneje, če boš izkoristil kakšen črni petek recimo. Jaz sem enkrat za črni petek dobil za 250 eur vse amortizerje, vse diske in vse ploščice, pa filtre in olje.

Da se ogromno prišparati, samo morš neki truda v to vložiti.

njyngs ::

Kawhi je izjavil:

So pogruntali proizvajalci da le ni taka konkurenca in z višjimi cenami sedaj tolčejo rekordne dobičke. Vsi nemci bmw, vw, merc so objavili v zadnjem letu rekordne dobičke, kljub temu, da jim je dobava ornk padla.

Jep. In tak model poslovanja se kar širi in širi. In to uspešno. Avto bo postal vedno večji luksuz.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

APPluk ::

Kawhi je izjavil:

So pogruntali proizvajalci da le ni taka konkurenca in z višjimi cenami sedaj tolčejo rekordne dobičke. Vsi nemci bmw, vw, merc so objavili v zadnjem letu rekordne dobičke, kljub temu, da jim je dobava ornk padla.

Pogruntali so, da morajo vsi nabiti cene, da ni "konkurence", ki bi jo lahko ljudje izbrali in tako lahko delaš enak promet z nižjimi stroški in posledično ogromnimi dobički.
Isto kot pri nafti, ko je "prepoceni" jo nehaš črpat oz. jo skladiščiš in tako ustvariš dvig cen, in na koncu z manj prodane nafte narediš ogromen dobiček, in na vrhunco začneš prodajati prej uskladiščeno nafto in zato začne cena z zamikom padati in ponovno začneš skladiščit in dvigovati ceno.

XIIT ::

Invictus je izjavil:

Zamnjati rabljen avto, ki si ga popravil, za drug rabljen avto, za katerega ne veš kaj bo crknilo, je malo mimo.

Spizdi najprej od renault servisa in si za stare gare najdi popoldanca.

Dele ne kupuj na uradnem servisu, ampak jih kupi na autodoc ali kaj podobnem...

Prišparaš cel kup denarja...

Če rabiš nujno greš vprašat v Inter Cars ali GMT, na spletu imaš Silux, če ni problem počakat kak teden ali dva, naložiš mobilno aplikacijo Autodoc, vzameš njihovo naročnino za 4€ (če vzameš tisto za 10€/mesečno, maš zraven še prednostno pošiljanje) ter čakaš dokler ne bo 41% popusta. Ko naročiš vse kar rabiš, prekineš Autodoc naročnino.

Če ne boš sam kupoval delov, ne boš niti pri popoldancu oz. nepooblaščencu nič prišparal, ker ti zna del iz GMT-ja prodati 50% dražje kot bi ga sam kupil, potem ti pa zaračuna še delo.

Za en primer vem, kjer je bilo treba menjati en 10€ senzor (sicer na malo težje dostopnem mestu), pa je mojster (sicer ni bil popoldanc) zaračunal 40€ za delo in 110€ za senzor, zraven pa se čudil in ni mogel verjeti kako dragi so ti senzorji :D
"Only physical beauty is the foundation for a true higher culture of
the mind and spirit as well. Only sun and steel will show you the path."
Beauty is absolutely terrifying to people because it highlights what is ugly.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22128565 (6069) KTr1sk
»

kolko bom dal zavarovanje in registracija za megane 1.4 benz (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
677685 (5998) Tomassi
»

kateri majhen avtomobil kupiti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10415429 (12216) facepalm
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15331467 (26694) Heavy
»

Renault Megane GT line 1.6 16v (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31365320 (43450) cebelar123

Več podobnih tem