Novice » Znanost in tehnologija » V ZDA iztrošene avtomobilske baterije povezali v 25 MWh
kriptobog ::
Ne drži. Molnar, ko rabiš avto za nujno ali spontano ima vedno zadosti dosega da se odpraviš takoj v praksi. Če pa bi uspel res sprazniti 500 km dosega Tesle v enem dnevu, prideš domov 8 zvečer iz celodnevnega roasdtripa in se nato TAKOJ hočeš odpraviti na nov roadtrip pa pač greš za 15 minut dofilat na hitro polnilnico. Verjetnost da boš mogel it dofilat na hitro polnilnico je pa približno enaka nič.
Ko ti bo otrok zelo otezeno dihal, ne bos imel 15 minut casa. PA ni samo 15 minut, ker moras najprej se polnilnico najti.
V praksi se nikoli ne zgodi da bi otrok zelo oteženo dihal ravno takrat ko bi prišel iz roadtripa kjer si spraznil 500 km dosega. In tudi če, je mnogo bolje da pokličeš rešilca v tem primeru, tudi če imaš avto z polnim tankom bencina. Rešilca vozijo medicinsko usposobljene osebe, ki otroku lahko pomagajo če pade v nezavest ali kaj takšnega.
Ti ze ves. Koliko otrok imas? Ves kaj je bilo zadnjo rundo, ko sem prisel iz Nemcije? Ga skopam, spravim spat in cez pol ure stala, hlastal za zrakom, komaj dihal. Klicem urgenco, da pridemo, da dezurni pocaka, da ne lavfa na teren. Do urgence 12km, ampak nimajo resevalnega vozila. Najblizje resevalno vozilo je na postaji, ki je oddaljena 30km. Preden oni pridejo domene sem jaz ze 2x na urgenci. Lahko pride edino dezurni, ce ni na terenu, ce je na terenu, pa cakam na boljse case? Vsekakor je pa hitreje, ce dezurnega poklciem iz avta ko sem na poti.
Al pa starejsu primer, ko sem bil se 18. Brat se je porezal z motorko. Klicem 112, pravijo slabe pol urce pa so pri meni, brat pa izgubljal zavest. Recem ga pripelje, so rekli, kar direkt v bolnico, bomo javili. Gas v poden pa gremo. Holedino bi pa avto filal vmes.
Holedino ::
Ti ze ves. Koliko otrok imas? Ves kaj je bilo zadnjo rundo, ko sem prisel iz Nemcije? Ga skopam, spravim spat in cez pol ure stala, hlastal za zrakom, komaj dihal. Klicem urgenco, da pridemo, da dezurni pocaka, da ne lavfa na teren. Do urgence 12km, ampak nimajo resevalnega vozila. Najblizje resevalno vozilo je na postaji, ki je oddaljena 30km. Preden oni pridejo domene sem jaz ze 2x na urgenci.
Nič nisi poslušal ko si delal prvo pomoč desetletja nazaj ali pa si že vse pozabil! NE SMEŠ otroka sam peljat na urgenco! Če vmes neha dihati ti nisi treniran da bi mu pomagal. Medicinsko osebje je trenirano in za to usposobljeno, prav tako ima vso ustrezno opremo v vozilu. Isto velja za tvoj primer z motorko. V takih primerih je 112 in reševalno vozilo EDINA pravilna rešitev! Sicer vsi vemo da si si to zgodbo izmislil, pa vseeno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Oboji ste trapastsi, tako die hard zagovorniki EV, kot zagrizeni nasprotniki.
EV res ni za vsakega, vseeno pa če si nehaš delat scenarije v glavi kako boš moral mulca nujno peljat 200km stran na uregenco, pa kako vsak dan hodiš v minhen na sestanke, potem kar naenkrat 99,99% časa nimaš nobenih težav.
Seveda pa definitivno EV še vedno ni za vse, za začetek je že pomanjkanje karoseriskih opcij.
Tole si spesnil kot pravi die hard ev zagovornik Pri meni je cisto preprosto. Totalno odvec mi je nacrtovanje poti in polnjenje par ur za 500km dosega, ce lahko napolnim dizlco v 3 minutah za 1000km dosega. NA avto banu ne rabim voziti po jajcih, da drzim doseg, ampak lepo pritisnem gas in me bmk. Ce zmanjka, 3 minute, gremo dalje.
Drugi problem je pa cena. Trenutno pac ni v ponudbi primerljivega EVja mojemu. Vsaj ne za primerljivo ceno. ZA 60k razlike pa kupim se eno novo dizlco lahko.
Ti ze ves. Koliko otrok imas? Ves kaj je bilo zadnjo rundo, ko sem prisel iz Nemcije? Ga skopam, spravim spat in cez pol ure stala, hlastal za zrakom, komaj dihal. Klicem urgenco, da pridemo, da dezurni pocaka, da ne lavfa na teren. Do urgence 12km, ampak nimajo resevalnega vozila. Najblizje resevalno vozilo je na postaji, ki je oddaljena 30km. Preden oni pridejo domene sem jaz ze 2x na urgenci.
Nič nisi poslušal ko si delal prvo pomoč desetletja nazaj ali pa si že vse pozabil! NE SMEŠ otroka sam peljat na urgenco! Če vmes neha dihati ti nisi treniran da bi mu pomagal. Medicinsko osebje je trenirano in za to usposobljeno, prav tako ima vso ustrezno opremo v vozilu. Isto velja za tvoj primer z motorko. V takih primerih je 112 in reševalno vozilo EDINA pravilna rešitev! Sicer vsi vemo da si si to zgodbo izmislil, pa vseeno.
Si debil? Kaj je bolje? Da cakas doma pol ure ali si na urgenci v 10 minutah? Zgodba je se kako resnicna, lahko prides na obisk pa ti brat se brazgotine pokaze. Samo tvoj jajc verjetno nima dosega do nas MAti je brata po poti ze pokrpala s kompresijsko, da ni izkrvavel. Veliko bolje, kot da bi doma pol ure cakali. Isto pri otroku. Sestra je ze zunaj cakala, je rekla da dobro, da smo takoj prisli.
Ko bos imel otroke, ce kdaj, samo upaj, da ne bos imel takih problemov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
Holedino ::
Kake 60k. EV je trikrat cenejši na mesec od primerljivega vozila na nafto.
Kako prihraniš 63 odstotkov z lastništvom električnega avtomobila?! / Moj prvi električni avto / S1E2 MPEA
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...
Kako prihraniš 63 odstotkov z lastništvom električnega avtomobila?! / Moj prvi električni avto / S1E2 MPEA
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Kake 60k. EV je trikrat cenejši na mesec od primerljivega vozila na nafto.
Kako prihraniš 63 odstotkov z lastništvom električnega avtomobila?! / Moj prvi električni avto / S1E2 MPEA
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...
Sva ze predebatirala. NAjbolje da se 20 let vozim z istim avtom, da pokrijem razliko, da bos zadovoljen? Najprej mora avto biti primerljiv tudi cenovno. Potem gremo dalje. Da bom dal 60k vec, da se bom poceni vozil. lol
Holedino ::
Si debil? Kaj je bolje? Da cakas doma pol ure ali si na urgenci v 10 minutah? Zgodba je se kako resnicna, lahko prides na obisk pa ti brat se brazgotine pokaze. Samo tvoj jajc verjetno nima dosega do nas :)) MAti je brata po poti ze pokrpala s kompresijsko, da ni izkrvavel. Veliko bolje, kot da bi doma pol ure cakali. Isto pri otroku. Sestra je ze zunaj cakala, je rekla da dobro, da smo takoj prisli.
Ko bos imel otroke, ce kdaj, samo upaj, da ne bos imel takih problemov.
Nisem, si ti? Zgodba seveda ni resnična, tega ti seveda nihče ne verjame. In verjetnost da bi ravno takrat imel z Teslo manj dosega kot je do urgence je skoraj enaka nič. Dosega ima kolikor ima, neke 360 dni na leto mi je dosega zadosti za cel dan in vse kar rabim. Tiste 5 dni na leto pa pač vmes dofilam na hitri polnilici, not a big deal at all.
MAti je brata po poti ze pokrpala s kompresijsko, da ni izkrvavel. Veliko bolje, kot da bi doma pol ure cakali.
PRvo pomoč mu seveda nudiš, to je jasno, to so osnove. Torej poviješ da neha krvavet. Nato pa počakaš na rešilca za prevoz na urgenco. Ne smeš ga vozit sam, ker ti vmes lahko neha dihat in pade v nezavest. Če si obrožil v testu da ga pelješ sam na urgenco si zgubil vse točke pri tem vprašanju, kar poglej si kaj pravi medicinska stroka!
Sva ze predebatirala. NAjbolje da se 20 let vozim z istim avtom, da pokrijem razliko, da bos zadovoljen? Najprej mora avto biti primerljiv tudi cenovno. Potem gremo dalje. Da bom dal 60k vec, da se bom poceni vozil. lol"
V zgornji tabeli je primerljiv avto, vendar je cena stroška na mesec upoštevajoč vse stroške cca 3x nižja kot za ekvivalenten naftni avto. Že v 5 letih plačaš pri EVju 63 % manj v tem konkretnem primeru, klik:
https://citymagazine.si/kako-prihranis-...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Si debil? Kaj je bolje? Da cakas doma pol ure ali si na urgenci v 10 minutah? Zgodba je se kako resnicna, lahko prides na obisk pa ti brat se brazgotine pokaze. Samo tvoj jajc verjetno nima dosega do nas :)) MAti je brata po poti ze pokrpala s kompresijsko, da ni izkrvavel. Veliko bolje, kot da bi doma pol ure cakali. Isto pri otroku. Sestra je ze zunaj cakala, je rekla da dobro, da smo takoj prisli.
Ko bos imel otroke, ce kdaj, samo upaj, da ne bos imel takih problemov.
Nisem, si ti? Zgodba seveda ni resnična, tega ti seveda nihče ne verjame. In verjetnost da bi ravno takrat imel z Teslo manj dosega kot je do urgence je skoraj enaka nič. Dosega ima kolikor ima, neke 360 dni na leto mi je dosega zadosti za cel dan in vse kar rabim. Tiste 5 dni na leto pa pač vmes dofilam na hitri polnilici, not a big deal at all.
ITak. Ti ves. Takrat si se iz jajca v jajc skakal. Tebi je, meni ni. Od tebe do mene je na poti tocno ena polnilnica, mogoce kaka vec ce gres po stari cesti. Pa se to je verjetno drazja, kot ce tankas dizelco IN se vozis namesto pol ure 50 minut. Super, ni kaj
Holedino ::
Seveda se motiš, motiš se tudi da je samo ena polnilnica, kar povej lokacijo in bova pogledala na zemljevid koliko je polnilnic v roku 10 minut vožnje okrog tebe. In polnilnica je samo za nujne primere, za kake 360 do 364 dni v letu je dosega zadosti za cel dan, nato pa se nafila doma čez noč. Torej 360 do 364 dni na leto ni nobene javne polnilnice v igri, ampak je domač polnilni kabel. Tudi študije pravijo da vozniki naftnih vozil zmotno mislite da rabite veliko več dosega kot ga v resnici rabite. Lahko poiščem študijo če hočeš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Si debil? Kaj je bolje? Da cakas doma pol ure ali si na urgenci v 10 minutah? Zgodba je se kako resnicna, lahko prides na obisk pa ti brat se brazgotine pokaze. Samo tvoj jajc verjetno nima dosega do nas :)) MAti je brata po poti ze pokrpala s kompresijsko, da ni izkrvavel. Veliko bolje, kot da bi doma pol ure cakali. Isto pri otroku. Sestra je ze zunaj cakala, je rekla da dobro, da smo takoj prisli.
Ko bos imel otroke, ce kdaj, samo upaj, da ne bos imel takih problemov.
Nisem, si ti? Zgodba seveda ni resnična, tega ti seveda nihče ne verjame. In verjetnost da bi ravno takrat imel z Teslo manj dosega kot je do urgence je skoraj enaka nič. Dosega ima kolikor ima, neke 360 dni na leto mi je dosega zadosti za cel dan in vse kar rabim. Tiste 5 dni na leto pa pač vmes dofilam na hitri polnilici, not a big deal at all.
MAti je brata po poti ze pokrpala s kompresijsko, da ni izkrvavel. Veliko bolje, kot da bi doma pol ure cakali.
PRvo pomoč mu seveda nudiš, to je jasno, to so osnove. Torej poviješ da neha krvavet. Nato pa počakaš na rešilca za prevoz na urgenco. Ne smeš ga vozit sam, ker ti vmes lahko neha dihat in pade v nezavest. Če si obrožil v testu da ga pelješ sam na urgenco si zgubil vse točke pri tem vprašanju, kar poglej si kaj pravi medicinska stroka!
JE kdo rekel, da sem bil sam v avtu? Drugace sem pa prvi posredovalec v nasem kraju. Ti pa lahko cakas na pomoc. Tudi soseda smo ze peljali na urgenco sredi noci, ker so zeni rekli, da resilec pride cez 45 minut, da naj poklice taxi, ce ne more dihat. Super kaj. Ocitno tudi resevalci nisotako pouceni kaj ne? In takih primerov je kar nekaj. Pobrskaj po arhivu novic. Je bilo veckrat v medijih.
Seveda to ni res da je samo ena polnilnica, kar povej lokacijo in bova pogledala na zemljevid koliko je polnilnic v roku 10 minut vožnje okrog tebe. In polnilnica je samo za nujne primere, za kake 360 do 364 dni v letu je dosega zadosti za cel dan, nato pa se nafila doma čez noč. Tudi študije pravijo da vozniki naftnih vozil zmotno mislite da rabite veliko več dosega kot ga v resnici rabite. Lahko poiščem študijo če hočeš.
Ena je, ker je tocno toliko pocivalisc od LJ do mene. Na stari cesti pa mogoce kaksna vec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
DamijanD ::
Kriptoblog - ravno zaradih takih primerov (tudi sam 2x do sedaj) imam v avtu vedno vsaj toliko, da kadarkoli pridem do urgence (50km)
Načeloma mislim, da bi more or less tudi z EVjem vedno imel toliko, ker na daily ne bi nikoli vozil do 0%...
Načeloma mislim, da bi more or less tudi z EVjem vedno imel toliko, ker na daily ne bi nikoli vozil do 0%...
Holedino ::
Polnilnice niso samo na počivališčih. POvej lokacijo. Polnilnic je preko 500 v Sloveniji.
kriptobog ::
Zimonem ::
Kje se ima sploh smisel pregovarjat z 20tisočo reinkarnacijo inžinirja , ki zanika odlaganje litijevih baterij vbnaravi in probleme pri gašenju. Že stokrat obdelano pa isti sestavki.
V praksi so pa isti svinakarjo kot tisti z termo flis in plastiko. Samo za sabo ne počedijo.
V praksi so pa isti svinakarjo kot tisti z termo flis in plastiko. Samo za sabo ne počedijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Zimonem ()
kriptobog ::
Kje se ima sploh smisel pregovarjat z 20tisočo reinkarnacijo inžinirja , ki zanika odlaganje litijevih baterij vbnaravi in probleme pri gašenju. Že stokrat obdelano pa isti sestavki.
Futramo trola
Kje se ima sploh smisel pregovarjat z 20tisočo reinkarnacijo inžinirja , ki zanika odlaganje litijevih baterij vbnaravi in probleme pri gašenju. Že stokrat obdelano pa isti sestavki.
V praksi so pa isti svinakarjo kot tisti z termo flis in plastiko. Samo za sabo ne počedijo.
Tudi zeleni niso. NEdavno je bila objavljena ena angleska raziskava, da moras z EVjem prevoziti 200k km, da prides do nicnega ogljicnega odtisa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
Holedino ::
Polnilnice niso samo na počivališčih. POvej lokacijo. Polnilnic je preko 500 v Sloveniji.
Ne obstajajo samo avtoceste. Polnilnic je v Sloveniji veliko, tudi relativno glede na ostale Evropske države glede na število električnih avtomobilov je v Sloveniji polnilnic relativno veliko.
kriptobog ::
Polnilnice niso samo na počivališčih. POvej lokacijo. Polnilnic je preko 500 v Sloveniji.
Ne obstajajo samo avtoceste. Polnilnic je v Sloveniji veliko, tudi relativno glede na ostale Evropske države glede na število električnih avtomobilov je v Sloveniji polnilnic relativno veliko.
Sj vemo, da si nepismen. Sem ti lepo napisal. NA avtocesti je do mene samo eno pocivalisce, na stari je verjetno kaksna vec.
Holedino ::
Tudi zeleni niso. NEdavno je bila objavljena ena angleska raziskava, da moras z EVjem prevoziti 200k km, da prides do nicnega ogljicnega odtisa.
To seveda ni res. Obstajajo vse sorte z stani naftnega lobija podmazane študije, pa si to študijo tudi prebral ali si prebral samo naslov? Nisi je preberal. Ker če bi jo, bi videl da pri električnem avtu so upoštevali emisije pri proizvodnji energenta(elektrike), pri naftnem avtu pa niso upoštevali emisije pri proizvodnji nafte, pa vsi vemo da nafta ne raste na drevesu. TOrej nekje upoštevajo proizvodnjo energenta, nekje je pa ne. Vsi vemo da nafta se ne čara v rezevoarju amapk je zelo svinjska pot da se jo načrta, rafinerira in dostavi v rezervoar. Zakaj potem tvoja "študija" tako upošteva? Ker je podmazana z naftnim denarjem, logično. Kar najdi študijo in jo bova skupaj debunkala. Prav tako dostikrat uporabljajo zastarele in dandanes popolnoma napačne podatke za emisije za proizvodnjo baterij. Nadalje uporabljajo porabo avta po NEDC ciklu, v praksi pa naftni avto porabi MNOGO več goriva kot piše na NEDC ciklu. Ko upoštevaš vse, da se električni avto izniči svoje emisije pri proizvodnji traja samo 20 do 30 tisoč kilometrov, kar je leto do dve uporabe. Lahko dam link če boš bral.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Utk ::
ITak. Ti ves. Takrat si se iz jajca v jajc skakal. Tebi je, meni ni. Od tebe do mene je na poti tocno ena polnilnica, mogoce kaka vec ce gres po stari cesti. Pa se to je verjetno drazja, kot ce tankas dizelco :)) IN se vozis namesto pol ure 50 minut. Super, ni kaj :))
Kolk jih bi pa ti rabu? Ko bo več avtov jih bo več, se pa da tudi zdaj preživet.
kriptobog ::
Tudi zeleni niso. NEdavno je bila objavljena ena angleska raziskava, da moras z EVjem prevoziti 200k km, da prides do nicnega ogljicnega odtisa.
To seveda ni res. Obstajajo vse sorte z stani naftnega lobija podmazane študije, pa si to študijo tudi prebral ali si prebral samo naslov? Nisi je preberal. Ker če bi jo, bi videl da pri električnem avtu so upoštevali emisije pri proizvodnji energetnta (elektrike), pri naftnem avtu pa niso upoštevali emisije pri proizvodnji nafte, pa vsi vemo da nafta ne raste na drevesu. PRav tako dostikrat uporabljajo zastarele in dandanes popolnoma napačne podatke za emisije za proizvodnjo baterij. Nadalje uporabljajo porabo avta po NEDC ciklu, v praksi pa naftni avto porabi MNOGO več goriva kot piše na NEDC ciklu. Ko upoštevaš vse, da se električni avto izniči svoje emisije pri proizvodnji traja samo 20 do 30 tisoč kilometrov, kar je leto do dve uporabe. Lahko dam link če boš bral.
Sem prebral. Upostevali so se pridobivanje materialov za proizvodnjo in so naracunali nekaj malega vec, kot za naftarja. Bom poiskal link.
Holedino ::
Sj vemo, da si nepismen. Sem ti lepo napisal. NA avtocesti je do mene samo eno pocivalisce, na stari je verjetno kaksna vec.
Seveda nisem nepismen. Povedal sem ti da ni "verjetno kakšna več", ampak jih je veliko več. In ima res veze da imaš polnilnico 3 al 10 kilometrov od doma tiste 2 dni na leto? Nima to nobene veze, ker avto skoraj vse dni v eletu filaš na domačem štekarju /domači polnilni postaji.
kriptobog ::
Sj vemo, da si nepismen. Sem ti lepo napisal. NA avtocesti je do mene samo eno pocivalisce, na stari je verjetno kaksna vec.
Seveda nisem nepismen. Povedal sem ti da ni "verjetno kakšna več", ampak jih je veliko več. In ima res veze da imaš polnilnico 3 al 10 kilometrov od doma tiste 2 dni na leto? Nima to nobene veze, ker avto skoraj vse dni v eletu filaš na domačem štekarju /domači polnilni postaji.
Holedino ::
Sem prebral. Upostevali so se pridobivanje materialov za proizvodnjo in so naracunali nekaj malega vec, kot za naftarja. Bom poiskal link.
Kar poišči. Bova skupaj debunkala in se boš tudi sam lahko črno na belem prepričal zakaj je študija ki jo omenjaš popolni fail, storjen nalašč, podmazan z denarjem naftnega lobija.
kriptobog ::
Sem prebral. Upostevali so se pridobivanje materialov za proizvodnjo in so naracunali nekaj malega vec, kot za naftarja. Bom poiskal link.
Kar poišči. Bova skupaj debunkala in se boš tudi sam lahko črno na belem prepričal zakaj je študija ki jo omenjaš popolni fail, storjen nalašč, podmazan z denarjem naftnega lobija.
ITak. Vse je podmazano. EV studije so pa vse v piko tocne in nic podmazane. Pol pa pride svizec.
PrimoZ_ ::
Oboji ste trapastsi, tako die hard zagovorniki EV, kot zagrizeni nasprotniki.
EV res ni za vsakega, vseeno pa če si nehaš delat scenarije v glavi kako boš moral mulca nujno peljat 200km stran na uregenco, pa kako vsak dan hodiš v minhen na sestanke, potem kar naenkrat 99,99% časa nimaš nobenih težav.
Seveda pa definitivno EV še vedno ni za vse, za začetek je že pomanjkanje karoseriskih opcij.
Tole si spesnil kot pravi die hard ev zagovornik Pri meni je cisto preprosto. Totalno odvec mi je nacrtovanje poti in polnjenje par ur za 500km dosega, ce lahko napolnim dizlco v 3 minutah za 1000km dosega. NA avto banu ne rabim voziti po jajcih, da drzim doseg, ampak lepo pritisnem gas in me bmk. Ce zmanjka, 3 minute, gremo dalje.
Drugi problem je pa cena. Trenutno pac ni v ponudbi primerljivega EVja mojemu. Vsaj ne za primerljivo ceno. ZA 60k razlike pa kupim se eno novo dizlco lahko.
Sem v naslednjem postu napisal svoje poti.
Jaz pač izjemno redko hodim 500km daleč. Nekajkrat sem bil v splitu, ki je cca 500km od doma, Budimpešta je tudi nekje 500km, Dunaj, Zagreb, Gradec, Minhen je vse bližje...
Osebno mi pač ni za 500 ali 1000km avtomobilske ture, ko gremo kam dlje na dopust gremo z letalom. Pa tudi že z vlakom smo šli.
Za tistih nekaj poti ki jih jaz naredim res dolgih mi ni problem na mobitel pogledat kje bom napolnil.
Zase ne bi rekel da sem die hard zagovornik EV, se mi pa zdi pod črto zelo dobra opcija, ki lahko pokrije večji delež potreb po prevozu. Elektriko lahko kuhamo doma in obračamo denar doma, namesto da futramo arabske šejke.
Pa cenim navor iz nule, odsotnost menjalnika in takojšnje delovanje gretja
kriptobog ::
Oboji ste trapastsi, tako die hard zagovorniki EV, kot zagrizeni nasprotniki.
EV res ni za vsakega, vseeno pa če si nehaš delat scenarije v glavi kako boš moral mulca nujno peljat 200km stran na uregenco, pa kako vsak dan hodiš v minhen na sestanke, potem kar naenkrat 99,99% časa nimaš nobenih težav.
Seveda pa definitivno EV še vedno ni za vse, za začetek je že pomanjkanje karoseriskih opcij.
Tole si spesnil kot pravi die hard ev zagovornik Pri meni je cisto preprosto. Totalno odvec mi je nacrtovanje poti in polnjenje par ur za 500km dosega, ce lahko napolnim dizlco v 3 minutah za 1000km dosega. NA avto banu ne rabim voziti po jajcih, da drzim doseg, ampak lepo pritisnem gas in me bmk. Ce zmanjka, 3 minute, gremo dalje.
Drugi problem je pa cena. Trenutno pac ni v ponudbi primerljivega EVja mojemu. Vsaj ne za primerljivo ceno. ZA 60k razlike pa kupim se eno novo dizlco lahko.
Sem v naslednjem postu napisal svoje poti.
Jaz pač izjemno redko hodim 500km daleč. Nekajkrat sem bil v splitu, ki je cca 500km od doma, Budimpešta je tudi nekje 500km, Dunaj, Zagreb, Gradec, Minhen je vse bližje...
Osebno mi pač ni za 500 ali 1000km avtomobilske ture, ko gremo kam dlje na dopust gremo z letalom. Pa tudi že z vlakom smo šli.
Za tistih nekaj poti ki jih jaz naredim res dolgih mi ni problem na mobitel pogledat kje bom napolnil.
Zase ne bi rekel da sem die hard zagovornik EV, se mi pa zdi pod črto zelo dobra opcija, ki lahko pokrije večji delež potreb po prevozu. Elektriko lahko kuhamo doma in obračamo denar doma, namesto da futramo arabske šejke.
Pa cenim navor iz nule, odsotnost menjalnika in takojšnje delovanje gretja
Jaz imam navor resen, ker imam dovolj mocan avto. Menjalnik je avtomatski, gretje webasto. Se vsedem v topel avto. Problem solved.
Holedino ::
Kje se ima sploh smisel pregovarjat z 20tisočo reinkarnacijo inžinirja , ki zanika odlaganje litijevih baterij vbnaravi in probleme pri gašenju. Že stokrat obdelano pa isti sestavki.
V praksi so pa isti svinakarjo kot tisti z termo flis in plastiko. Samo za sabo ne počedijo.
Nasedel si na mite naftne industrije. POzanimaj se in nehaj nasedat. Za razliko od tebe imam prav. Kakšno odlaganje litijevih baterij v naravi?! Daj TAKOJ ZDELE POVEJ kje je kakšna baterija električnega avtomboila kje v naravi, jo brezplačno prevzamem še danes! Seveda tega ne boš povedal, ker lažeš kot pes teče. Baterij električnih avtomobilov v naravi ni, ker je tudi iztrošena baterija še vedno vredna 3000 do 20.000 EUR, odvisno od modela in znamke.
Problemi pri gašenju so pa bili v samih začetkih ko gasilci še niso vedeli pravilnih tehnik gašenja, ker so električni avto gasili prvič v lajfu. Danes so gasici oboroženi z znanjem iz izobraževanj, kjer so jim predstavili in prikazali učinkovite tehnike gašenja (cev z vodo se usmeri v dno avtomobila da se tako hladi baterija). Plastika in baterije električnih avtomobilov pa nimajo prav nič skupnega. Reciklirana plastika je vredna okrog 150 do 300 EUR po toni (odvisno od vrste plastike), medtem ko je litij 50.000 EUR, podobno velja za ostale elemente baterije. Pač point je: ne moreš primerjati recikliranje plastike z recikliranjem baterij, ker so materiali v bateriji vredni 200x več kot plastika.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
PrimoZ_ ::
P.S. Tudi glede ekologije mislim da so vseeno boljši kt navadni avto.
EV imaš eno 400kg baterijo za 10+ let, pri ICE pa vsako leto nepovratno skuriš 1 ali 2 toni materiala, ki si ga isto potegnil iz zemlje in to kot odpadek zmečeš v atmosfero.
torej 10 ali 20 ton v 10ih letih...
EV imaš eno 400kg baterijo za 10+ let, pri ICE pa vsako leto nepovratno skuriš 1 ali 2 toni materiala, ki si ga isto potegnil iz zemlje in to kot odpadek zmečeš v atmosfero.
torej 10 ali 20 ton v 10ih letih...
Holedino ::
Sem prebral. Upostevali so se pridobivanje materialov za proizvodnjo in so naracunali nekaj malega vec, kot za naftarja. Bom poiskal link.
Kar poišči. Bova skupaj debunkala in se boš tudi sam lahko črno na belem prepričal zakaj je študija ki jo omenjaš popolni fail, storjen nalašč, podmazan z denarjem naftnega lobija.
ITak. Vse je podmazano. EV studije so pa vse v piko tocne in nic podmazane. Pol pa pride svizec.
No kje imaš zdej to tvojo "študijo", bo kej al ne?! Ti bom rade volje pokazal kaj vse ni upoštevano in zakaj so zaključki fail.
kriptobog ::
P.S. Tudi glede ekologije mislim da so vseeno boljši kt navadni avto.
EV imaš eno 400kg baterijo za 10+ let, pri ICE pa vsako leto nepovratno skuriš 1 ali 2 toni materiala, ki si ga isto potegnil iz zemlje in to kot odpadek zmečeš v atmosfero.
torej 10 ali 20 ton v 10ih letih...
Ma dokler se kuri premog je to bolj svoh. Treba se marsikaj postoriti, da bo to res "zeleno".
Sem prebral. Upostevali so se pridobivanje materialov za proizvodnjo in so naracunali nekaj malega vec, kot za naftarja. Bom poiskal link.
Kar poišči. Bova skupaj debunkala in se boš tudi sam lahko črno na belem prepričal zakaj je študija ki jo omenjaš popolni fail, storjen nalašč, podmazan z denarjem naftnega lobija.
ITak. Vse je podmazano. EV studije so pa vse v piko tocne in nic podmazane. Pol pa pride svizec.
No kje imaš zdej to tvojo "študijo", bo kej al ne?! Ti bom rade volje pokazal kaj vse ni upoštevano in zakaj so zaključki fail.
To je tvoj problem. Se prebral nisi pa si naredil ze svoj zakljucek
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
Holedino ::
P.S. Tudi glede ekologije mislim da so vseeno boljši kt navadni avto.
EV imaš eno 400kg baterijo za 10+ let, pri ICE pa vsako leto nepovratno skuriš 1 ali 2 toni materiala, ki si ga isto potegnil iz zemlje in to kot odpadek zmečeš v atmosfero.
torej 10 ali 20 ton v 10ih letih...
Res je. Naftni avto izredno strupene odpadke meče direktno v mestni zrak ki ga vsakodnevno dihamo, kar je izjemno škodljivo za človeka, znanstvene študije so jasne, od raka, do infarktov do depresije in demence, skratka ni da ni. Pri električnem avtu ni nobenih odpadkov v zraku, samo baterijo po 20 letih uporabiš za zalogovnike in po 30 letih recikliraš in je.
To je tvoj problem. Se prebral nisi pa si naredil ze svoj zakljucek :))
PRoblem je da lažeš. Študije nisi prebral. Ker če bi jo, potem bi videl kaj vse ni upoštevano. Študije seveda NE BOŠ DOSTAVIL, ker takšna kredibilna študija ki bi pokazala da se električni avto izenači šele po 200 tisoč kilometrih kot trdiš NE OBSTAJA. Resnica je 20 do 30 tisoč kilometrov. Si fall za 10x. MOrda si preveč videl eno nulo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
PrimoZ_ ::
Jaz imam navor resen, ker imam dovolj mocan avto. Menjalnik je avtomatski, gretje webasto. Se vsedem v topel avto. Problem solved.
Webasto, vsaj pri meni si ga moral prižgati v naprej. Tole planiranje mi že ni všeč
Motor mora biti pa vsaj 6 valjni 3L, da te lahko resno jemljem za moč in navor.
Glede avtomatika pa imam prakso samo z mazdinim 6 stopenskim avtomatikom in raznimi VAG DSG-ji.
Noben ne dosega tega, da menjalnika preprosto ni.
kriptobog ::
P.S. Tudi glede ekologije mislim da so vseeno boljši kt navadni avto.
EV imaš eno 400kg baterijo za 10+ let, pri ICE pa vsako leto nepovratno skuriš 1 ali 2 toni materiala, ki si ga isto potegnil iz zemlje in to kot odpadek zmečeš v atmosfero.
torej 10 ali 20 ton v 10ih letih...
Res je. Naftni avto izredno strupene odpadke meče direktno v mestni zrak ki ga vsakodnevno dihamo, kar je izjemno škodljivo za človeka, znanstvene študije so jasne, od raka, do infarktov do depresije in demence, skratka ni da ni. Pri električnem avtu ni nobenih odpadkov v zraku, samo baterijo po 20 letih uporabiš za zalogovnike in po 30 letih recikliraš in je.
Material za baterijo pa pridelas iz neoporecne vode in je sama pridelava rude in proizvodnja baterije tako zelena, da se rudarji ploskajo.
kriptobog ::
Jaz imam navor resen, ker imam dovolj mocan avto. Menjalnik je avtomatski, gretje webasto. Se vsedem v topel avto. Problem solved.
Webasto, vsaj pri meni si ga moral prižgati v naprej. Tole planiranje mi že ni všeč
Motor mora biti pa vsaj 6 valjni 3L, da te lahko resno jemljem za moč in navor.
Glede avtomatika pa imam prakso samo z mazdinim 6 stopenskim avtomatikom in raznimi VAG DSG-ji.
Noben ne dosega tega, da menjalnika preprosto ni.
Planiranje poti ti je pa vsec? Webasto je na timer, lahko si nastavis urnik, lahko vklopis preko aplikacije, ko se pripravljas na odgod, itd.
Holedino ::
Material za baterijo pa pridelas iz neoporecne vode
Litij se dobiva iz slanice, ki je voda ki tako ali tako ni pitna (je oporočna). Torej če se ne bi porabila za pridobivanje litija ne bi bila uporabna za nič. In gre za celo baterijo toliko vode kot jo 4 članska familija v Slovneiji porabi v manj kot 1 mesecu, kar pomeni da ne porabi dosti vode. Tvoje rudarje in materiale seveda rabimo tudi za naftni avto. In še stotine milijard sodov nafte letno seveda. Nafta ZASTUPLJA NAŠ ZRAK KI GA DIHAMO in nas dela ekonomsko in politično ODVISNE od tujih držav! Čim prej se moramo znebit ODVISNOSTI! In poskrbeti da denar ki ga zdaj zmečemo v tujino ostane tu pri nas v Sloveniji in Evropi in izboljša naš Slovenski in Evropski življenski standard.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
PrimoZ_ ::
P.S. Tudi glede ekologije mislim da so vseeno boljši kt navadni avto.
EV imaš eno 400kg baterijo za 10+ let, pri ICE pa vsako leto nepovratno skuriš 1 ali 2 toni materiala, ki si ga isto potegnil iz zemlje in to kot odpadek zmečeš v atmosfero.
torej 10 ali 20 ton v 10ih letih...
Ma dokler se kuri premog je to bolj svoh. Treba se marsikaj postoriti, da bo to res "zeleno".
Premog je samo en delček virov elektrike.
Imaš še HE, JE, vetrne, sončne, ...
In kolikor koli je premog umazan je bolje imeti en nadzorovan dimnik ki ga filtriraš in čistiš, kot pa tisoče in tisoče malih dimnikov z dvomljivih čiščenjem.
Povprečna starost avta v sloveniji je 17 let.
Veš kaj se dela ko avto ne gre čez pline na tehničnem, pomerijo izpuhe enega drugega. Direktna goljufija ampak tko je...
Holedino ::
Pol tistegebtvoje električne kante je iz fosilcev.
To ni nobena kanta, ampak je superiorno vozilo. Tvoja naftna kanta je pa cela iz fosilcev. Električni avto v precejšnem deležu poganjajo viri, ki ne onesnažujejo zraka. Pa tudi če bi elekrični avto gnal samo na fosilna goriva, bi to še vedno bilo mnogo bolje, ker si ne zastupljaš svojega lastnega zraka v mestu ki ga dihaš, ter zato ker električni avto porablja 4 do 5x manj energije na kilometer od naftnega avtomobila. Poraba električnega avtomobila na letni ravni je 15 do 20 kWh na 100 km, za naftni avto pa ranga 6 do 8 litrov, ker pa je vsak liter goriva cca 10 kWh to pomeni 60 do 80 kWh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Material za baterijo pa pridelas iz neoporecne vode
Litij se dobiva iz slanice, ki je voda ki tako ali tako ni pitna (je oporočna). In gre za celo baterijo toliko vode kot jo 4 članska familija v Slovneiji porabi v manj kot 1 mesecu, kar pomeni da ne porabi dosti vode. Tvoje rudarje in materiale seveda rabimo tudi za naftni avto. In še stotine milijard sodov nafte letno seveda. Nafta ZASTUPLJA NAŠ ZRAK KI GA DIHAMO in nas dela ekonomsko in politično ODVISNE od tujih držav! Čim prej se moramo znebit ODVISNOSTI! In poskrbeti da denar ki ga zdaj zmečemo v tujino ostane tu pri nas v Sloveniji in Evropi in izboljša naš Slovenski in Evropski življenski standard.
Nas standard bo padel ,ce ukinemo prodajo nafte. Oz. trosarine bi morali nadomestiti potem z necim drugim. Aja, trosarine na elektriko bomo uvedli pa se kak davek. Zivel nadstandard. Ce si sposoben imas ze zdaj vrhunski standard. Mene briga koliko placam. Tankam in vozim. Diham pa precej dober zrak. Tu pod gorami nam ni hudega.
PrimoZ_ ::
Jaz imam navor resen, ker imam dovolj mocan avto. Menjalnik je avtomatski, gretje webasto. Se vsedem v topel avto. Problem solved.
Webasto, vsaj pri meni si ga moral prižgati v naprej. Tole planiranje mi že ni všeč
Motor mora biti pa vsaj 6 valjni 3L, da te lahko resno jemljem za moč in navor.
Glede avtomatika pa imam prakso samo z mazdinim 6 stopenskim avtomatikom in raznimi VAG DSG-ji.
Noben ne dosega tega, da menjalnika preprosto ni.
Planiranje poti ti je pa vsec? Webasto je na timer, lahko si nastavis urnik, lahko vklopis preko aplikacije, ko se pripravljas na odgod, itd.
To z webastom je bilo rahlo trolanje
Jaz bi večkrat preko appa vklapljal webasto, kot pa sem preko mobitela "načrtoval" pot. To načrtovanje poti vsaj v mojih primerih je bilo do sedaj še vedno trivialno.
Načrtovanje poti je kot YETI. Vsi govorijo o njem, videl ga pa ni še nihče*
Brez veze, da se pregovarjava. Jaz pišem za svoj use case, za katerega sem lepo napisal kake poti delam procentualno. Če redno delaš poti po 500km ali 1000km pač verjamem da EV ni zate.
Verjamem pa da je večina slovencev bliže mojemu use case-u, kar ti pove že povprečje prevoženih kilometrov.
Tisti z več kilometri boste pa na ICE. Pa oni v blokih, pa tisti ki še ne nejdejo ustrezne karoserisjek opcije, ...
*vsaj jaz ga nisem
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrimoZ_ ()
Holedino ::
"Študija" na katero referira Kriptobog je del ASTONGATE afere (imenovane tudi Boschgate), gre za načtno razžirjanje mitov o električnih avtomobilih. Rekli so da se izenači šele po 50.000 miljah (80k km), ne pa 200 tisoč kilometrih kot je Kriptobog trdil. AMpak resnica je pa 20 do 30 tisoč km, kar jev praksi nekje 1 do 2 leti uporabe. Življenjska doba pa preko 20 let.
Afera ASTONGATE (imenovana tudi Boschgate):
"The Astongate scandal was a greenwashing campaign in 2020 which involved a number of well-known brands spreading misinformation about electric vehicles in the wake of the UK's declaration to end the sale of combustion engine vehicles from 2030.[1]
The term Astongate was assigned, given the relation of the misinformation campaign to Aston Martin, one of the companies which commissioned the greenwashing report.[2]"
Astongate @ Wikipedia
Afera ASTONGATE (imenovana tudi Boschgate):
"The Astongate scandal was a greenwashing campaign in 2020 which involved a number of well-known brands spreading misinformation about electric vehicles in the wake of the UK's declaration to end the sale of combustion engine vehicles from 2030.[1]
The term Astongate was assigned, given the relation of the misinformation campaign to Aston Martin, one of the companies which commissioned the greenwashing report.[2]"
Astongate @ Wikipedia
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Veliko jih bo na ICE. KEr imas veliko folka, ki ne dajo za avto vec kot 2, 3 jurje. Takih ne bos preprical, da se splaca dati 30+k za avto, da se boo poceni vozili.
Nope. Ni to. je bilo kar 200k km. Ti posljem. Samo da pobrskam
"Študija" na katero referira Kriptobog je del ASTONGATE afere (imenovane tudi Boschgate), gre za načtno razžirjanje mitov o električnih avtomobilih. Rekli so da se izenači šele po 50.000 miljah (80k km), ne pa 200 tisoč kilometrih kot je Kriptobog trdil. AMpak resnica je pa 20 do 30 k km, kar je 1 do 2 leti uporabe.
Afera ASTONGATE (imenovana tudi Boschgate):
"The Astongate scandal was a greenwashing campaign in 2020 which involved a number of well-known brands spreading misinformation about electric vehicles in the wake of the UK's declaration to end the sale of combustion engine vehicles from 2030.[1]
The term Astongate was assigned, given the relation of the misinformation campaign to Aston Martin, one of the companies which commissioned the greenwashing report.[2]"
Astongate @ Wikipedia
Nope. Ni to. je bilo kar 200k km. Ti posljem. Samo da pobrskam
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
Holedino ::
Tukaj je pa tvoja z naftnim denarjem Astona Martina podmazana študija debunakana z strani švedskega raziskovalca za CO2 emisije Aukeja Hoekstre.
Study Against EVs Backed By Legacy Automakers Is Debunked In Epic Way
https://insideevs.com/news/458458/legac...
POglejte si tviter Švedskega univerzitetnega raziskovalca za CO2 emisije, redno debunka bogus "študije":
https://twitter.com/AukeHoekstra/status...
Se že veselim. Rad debunkam bullshit.
Study Against EVs Backed By Legacy Automakers Is Debunked In Epic Way
https://insideevs.com/news/458458/legac...
POglejte si tviter Švedskega univerzitetnega raziskovalca za CO2 emisije, redno debunka bogus "študije":
https://twitter.com/AukeHoekstra/status...
Nope. Ni to. je bilo kar 200k km. Ti posljem. Samo da pobrskam
Se že veselim. Rad debunkam bullshit.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Veliko jih bo na ICE. KEr imas veliko folka, ki ne dajo za avto vec kot 2, 3 jurje. Takih ne bos preprical, da se splaca dati 30+k za avto, da se boo poceni vozili.
"Študija" na katero referira Kriptobog je del ASTONGATE afere (imenovane tudi Boschgate), gre za načtno razžirjanje mitov o električnih avtomobilih. Rekli so da se izenači šele po 50.000 miljah (80k km), ne pa 200 tisoč kilometrih kot je Kriptobog trdil. AMpak resnica je pa 20 do 30 k km, kar je 1 do 2 leti uporabe.
Afera ASTONGATE (imenovana tudi Boschgate):
"The Astongate scandal was a greenwashing campaign in 2020 which involved a number of well-known brands spreading misinformation about electric vehicles in the wake of the UK's declaration to end the sale of combustion engine vehicles from 2030.[1]
The term Astongate was assigned, given the relation of the misinformation campaign to Aston Martin, one of the companies which commissioned the greenwashing report.[2]"
Astongate @ Wikipedia
Nope. Ni to. je bilo kar 200k km. Ti posljem. Samo da pobrskam
Ti jutri najdem, Studija je bila iz lani, upostevali so pa samo proizvodnjo in proizvodnjo elektrike. Primerjava je bila tudi z naftarji, ki so imeli v povprecju nek mali % visji ogljicni odtis, tako da pod crto so zakljucili, da le niso tako zeleni, kot opevate.
Holedino ::
upostevali so pa samo proizvodnjo in proizvodnjo elektrike.
Proizvodnje nafte pa ne, knede? In ravno o tem ti govorim! Da če upoštevaš proizvodnjo elektriko, potem MORAŠ tudi proizvodnjo nafte!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Veliko jih bo na ICE. KEr imas veliko folka, ki ne dajo za avto vec kot 2, 3 jurje. Takih ne bos preprical, da se splaca dati 30+k za avto, da se boo poceni vozili.
"Študija" na katero referira Kriptobog je del ASTONGATE afere (imenovane tudi Boschgate), gre za načtno razžirjanje mitov o električnih avtomobilih. Rekli so da se izenači šele po 50.000 miljah (80k km), ne pa 200 tisoč kilometrih kot je Kriptobog trdil. AMpak resnica je pa 20 do 30 k km, kar je 1 do 2 leti uporabe.
Afera ASTONGATE (imenovana tudi Boschgate):
"The Astongate scandal was a greenwashing campaign in 2020 which involved a number of well-known brands spreading misinformation about electric vehicles in the wake of the UK's declaration to end the sale of combustion engine vehicles from 2030.[1]
The term Astongate was assigned, given the relation of the misinformation campaign to Aston Martin, one of the companies which commissioned the greenwashing report.[2]"
Astongate @ Wikipedia
Nope. Ni to. je bilo kar 200k km. Ti posljem. Samo da pobrskam
Ti jutri najdem, Studija je bila iz lani, upostevali so pa samo proizvodnjo in proizvodnjo elektrike. Primerjava je bila tudi z naftarji, ki so imeli v povprecju nek mali % visji ogljicni odtis, tako da pod crto so zakljucili, da le niso tako zeleni, kot opevate.
Po parih minutah googlanja vidim, da je takih studij kar nekaj. Ko se odklopis z joske si malo precitaj.
upostevali so pa samo proizvodnjo in proizvodnjo elektrike.
Proizvodnje nafte pa ne, knede? In ravno o tem ti govorim!
Tudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
Holedino ::
Tudi.
Laž. Kar daj študijo in boš videl da proizvodnja nafte ni upoštevana. PRav tako je upoštevano da avti kurijo 4 litre kot je na papirju po NEDC standardu, a v praksi vsi vemo da kurijo 6 do 8 litrov. Pa zastareli podatki za emisije pri proizvodnji bateriji ipd ipd. Za razliko od tebe sem prečital že ogromno študij o tem, tudi tistih tvoj fejlanih, zato da sem se lahko na lastne oči prepričal v čem so lažjive/zavajujoče/fejlane.
Po parih minutah googlanja vidim, da je takih studij kar nekaj. Ko se odklopis z joske si malo precitaj.
Za razliko od tebe nisem na joški, ko se znebiš naftne zaslepljenosti si preberi te študije in videl boš do ni upoštevane proizvodnje nafte in tudi večina drugih predpostavk je napačnih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Tudi.
Laž. Kar daj študijo in boš videl da proizvodnja nafte ni upoštevana. PRav tako je upoštevano da avti kurijo 4 litre kot je na papirju po NEDC standardu, a v praksi vsi vemo da kurijo 6 do 8 litrov. Pa zastareli podatki za emisije pri proizvodnji bateriji ipd ipd. Za razliko od tebe sem prečital že ogromno študij o tem, tudi tistih tvoj fejlanih, zato da sem se lahko na lastne oči prepričal v čem so lažjive/zavajujoče/fejlane.
Po parih minutah googlanja vidim, da je takih studij kar nekaj. Ko se odklopis z joske si malo precitaj.
Za razliko od tebe nisem na joški, ko se znebiš naftne zaslepljenosti si preberi te študije in videl boš do ni upoštevane proizvodnje nafte in tudi večina drugih predpostavk je napačnih.
Ne trolaj. S tabo se ne da debatirati na normalnem nivoju, ker vse vnaprej ze obsodis na nek zakljucek. Brezj, da sploh kaj precekiras. Pac die hard EV vernik in ne odstopas. Ce bi ostal sredi ceste, bi rekel da imas dovolj dosega. Ce bi ti zagorel, bi rekel da ne gorijo, itd, itd.
Holedino ::
Material za baterijo pa pridelas iz neoporecne vode
Litij se dobiva iz slanice, ki je voda ki tako ali tako ni pitna (je oporočna). In gre za celo baterijo toliko vode kot jo 4 članska familija v Slovneiji porabi v manj kot 1 mesecu, kar pomeni da ne porabi dosti vode. Tvoje rudarje in materiale seveda rabimo tudi za naftni avto. In še stotine milijard sodov nafte letno seveda. Nafta ZASTUPLJA NAŠ ZRAK KI GA DIHAMO in nas dela ekonomsko in politično ODVISNE od tujih držav! Čim prej se moramo znebit ODVISNOSTI! In poskrbeti da denar ki ga zdaj zmečemo v tujino ostane tu pri nas v Sloveniji in Evropi in izboljša naš Slovenski in Evropski življenski standard.
Nas standard bo padel ,ce ukinemo prodajo nafte. Oz. trosarine bi morali nadomestiti potem z necim drugim. Aja, trosarine na elektriko bomo uvedli pa se kak davek. Zivel nadstandard. Ce si sposoben imas ze zdaj vrhunski standard. Mene briga koliko placam. Tankam in vozim. Diham pa precej dober zrak. Tu pod gorami nam ni hudega.
Nas standard bo padel ,ce ukinemo prodajo nafte.
Govorimo o uporabi nafte za AVTOMOBILE in za tovornjake, kar predstavlja večino porabe nafte, ne o ukinitvi vse nafte, tudi tisti piko ki jo porabimo za proizvodnjo kemikalij in plastike. Tako da NE, naš standard ne bo padel, ampak bo močno narasel. Sedaj 2 milijardi denarja vsako leto iz Slovenije steče ven v tujino za nafto. Če bi ostal pri nas bi to močno izboljšalo NAŠ življenjski standard tu v Slovneniji. Ista logika velja za celo Evropo. Mi pač nismo amerika ki ima svojo nafto in obnašajmo se tako. Pa še Ameriki več porabi kot proizvede kar sem nazadnje čekiral.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj so baterijski hranilniki prava stvar (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 86345 (1032) | kow |
» | Tesla Powerwall v Sloveniji (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 23764 (16922) | hruske |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 59413 (53739) | Jackass |
» | Avstralci za zdaj zadovoljni s Teslino megabaterijoOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 10478 (6748) | fikus_ |
» | V Nemčiji letos cene električne energije že več kot stokrat negativne (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 48897 (41516) | NSA Agent |