Novice » Znanost in tehnologija » V ZDA iztrošene avtomobilske baterije povezali v 25 MWh
kriptobog ::
Zdaj za 1000km napolnim v treh minutah. Z EVjem bom rabil vec. To je zmanjsanje udobja.
To je fail logika. ZDej za 1000 km rabiš 3 minute za dizla /bencinarja na črpalki. Za električni avto bi porabil nekaj sekund da bi kabel vklopil ko prideš domov. Ja ko greš na roadtrip izven dosega avtomboila nekaj dni na leto pa 15 minut več, res je. Ampak na letni ravni pa MANJ kot za bencinarja, kljub roadtripom. Študija consumer reports jasno kaže da lastniki električnih vozil na letni ravni rabijo 60 % MANJ časa za polnjenje kot pa vozniki naftnih vozil. Zgooglaj, sej znaš zgooglat najbrž?
Sicer pa hitrost polnjenja je samo eden izmed mnogih faktorjev udobja, nikakor ni edini faktor. Tudi NOkia 3310 na tipke je imel baterijo ki je zdržala 10x več časa kot pa pri modernih pametnih telefonih, pa kljub temu nihče več ne uporablja nokie na tipke, ampak imamo vsi smartphone.
Seveda jih imamo, ampak ne po lastni izbiri, da zdrzijo mank, ampak ker je taksna ponudba.
Zamenjal si vzrok in posledico.
Nazalost.
Nič nisem zamenjal, zamešal si ti vse kar se je dalo. Tudi danes LAHKO DOBIŠ telefone na tipke, še vedno jih prodajajo, kljub temu jih skoraj nihče ne kupi. I wonder whyyy... hmmm, kaj misliš zakaj a? Za zato ker they suck mogoče, a?
To ni res, da jih skoraj nihce ne kupi. Ko sem za tasta kupoval DORO telefon sem ga moral cakati, ker jim zaloga hitro skopni. Ne nakladat, ce nimas pojma.
Holedino ::
Rekel si da baterije zdrzijo 10x vec. Ce bi ponudba bila telefon z 10x vec in telefon z 1x bi folk kupil telefon z 10x.
Simple. Nevem kaj ti no jasno, ti je treba narisati?
Meni je vse jasno, ti si tukaj tisti ki ti ni vse jasno. Daneš imaš še vedno na voljo Nokia 3310 z črnobelim zaslonom na tipke brez vseh funkcij, kjer ti zdrži baterija 14 dni. Pri pametnih telefonih pa ti baterija zdrži malo več kot 1 dan. Kljub temu večina vzame pametni telefon.
Zapomni si kaj ti bom povedal: slej ko prej bomo naftne avtomobile videli samo še v muzejih, kot danes parne lokomotive in se čudili kako zabiti so bili ljudje da so to sranje včasih uporavljali. Ni še prišel ta čas, ampak slej ko prej bo, spremebna se dogaja precej hitreje kot se večina ljudi zaveda.
Naš Robert Lešnik, vodja oblikovanja pri Mecedezu:
Oblikovalci kot vsi ostali živimo v desetletju sprememb. V tem desetletju se bo tudi na področju mobilnosti in avtomobilskega dizajna spremenilo več kot v zadnjih desetletjih skupaj. Prehod z vozil z motorji na notranje zgorevanje na električne motorje se bo zgodil v zelo kratkem časovnem obdobju. Na to se bo treba navaditi. Jutri bodo spremembe ogromne. Prišlo bo do preobrazbe. Danes smo šele na začetku preobrazbe, pravi Lešnik.
Več na: https://www.zurnal24.si/avto/na-strom/l... - www.zurnal24.si
Zdaj za 1000km napolnim v treh minutah. Z EVjem bom rabil vec. To je zmanjsanje udobja.
To je fail logika. ZDej za 1000 km rabiš 3 minute za dizla /bencinarja na črpalki. Za električni avto bi porabil nekaj sekund da bi kabel vklopil ko prideš domov. Ja ko greš na roadtrip izven dosega avtomboila nekaj dni na leto pa 15 minut več, res je. Ampak na letni ravni pa MANJ kot za bencinarja, kljub roadtripom. Študija consumer reports jasno kaže da lastniki električnih vozil na letni ravni rabijo 60 % MANJ časa za polnjenje kot pa vozniki naftnih vozil. Zgooglaj, sej znaš zgooglat najbrž?
Sicer pa hitrost polnjenja je samo eden izmed mnogih faktorjev udobja, nikakor ni edini faktor. Tudi NOkia 3310 na tipke je imel baterijo ki je zdržala 10x več časa kot pa pri modernih pametnih telefonih, pa kljub temu nihče več ne uporablja nokie na tipke, ampak imamo vsi smartphone.
Seveda jih imamo, ampak ne po lastni izbiri, da zdrzijo mank, ampak ker je taksna ponudba.
Zamenjal si vzrok in posledico.
Nazalost.
Nič nisem zamenjal, zamešal si ti vse kar se je dalo. Tudi danes LAHKO DOBIŠ telefone na tipke, še vedno jih prodajajo, kljub temu jih skoraj nihče ne kupi. I wonder whyyy... hmmm, kaj misliš zakaj a? Za zato ker they suck mogoče, a?
To ni res, da jih skoraj nihce ne kupi. Ko sem za tasta kupoval DORO telefon sem ga moral cakati, ker jim zaloga hitro skopni. Ne nakladat, ce nimas pojma.
Nimaš pojma ti, ne jaz, daj majstore malo poglej kakšne je svetovna prodaja pametnih telefonov in kakšna je prodaja nepametnih mobilnih telfonov. Boš presenečen. Če si ti za tasta kupil en telefon si ga pač kupil, ampak to na globalno statistiko nima signifikantnega vpliva.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Nima veze ali je Nokia 3310 ali Iphone.
Ce bi Iphone 14 imel 10x baterije ali 1x baterije, bi folk kupil tistega z 10x.
Nimas pojma, ne delaj se. Zdaj si se nadudal mlekeca, cas je da gres spat.
Pa preveri, ce si vstekal avto.
Bi tebi vsako generacijo ponujali telefon z manjsim ekranom, bi bila to za tebe normaliteta in se bi ti nekega dne zdel 3" telefon normalnost.
Ce bi Iphone 14 imel 10x baterije ali 1x baterije, bi folk kupil tistega z 10x.
Nimas pojma, ne delaj se. Zdaj si se nadudal mlekeca, cas je da gres spat.
Pa preveri, ce si vstekal avto.
Bi tebi vsako generacijo ponujali telefon z manjsim ekranom, bi bila to za tebe normaliteta in se bi ti nekega dne zdel 3" telefon normalnost.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Prišel bo čas ko naftnih avtomobilov ne bo več na cestah in bodo samo še v muzejih. Naši otroci nas bodo pa spraševali: "oči, oči, a ste res včasih uporabljali avtomobile na strupen dinozavrov sok? Kakšni idioti ste to bili da ste zastrupljali same sebe in druge?" Mi jim bomo pa odgovoarjali: "veš sine, takrat so bili drugi časi"... ...
Ne. Ne govorimo o Iphonu z 10 kratno baterijo vs navaden iphone. Govorimo o Nokia 3310 z črnoblim ekranom na tipke z edino fukncijo ki jo ima je pretty much budilka in ona igrica "snake" kjer si poberal tiste pike po ekranu. Tej črnobeli nokiji na tipke je baterija zdžala toliko ravno zaradi tega ker ni imela nobenih funkcij in tudi ni potrebovala močnega procesorja, ni imela velike porabe ekrana ker je bil ekran miniaturen in še to samo črnobel in ljudje so jo uporabljali nekaj mihut hkrati (ne pa ure hkrati tako kot danes).
Sicer pa bi res kupil Iphone z 10x večjo baterijo? Če si pripravljen plačat ti jaz lahko zadevo naredim v domači delavnici. MOraš pa vedet da bo telefon 5 centimetrov debel. AMpak če si pripravljen met tako debel telefon zato da ti bo baterija zdržala 10x več, potem okej. Ampak večina pa takega telefona ne bi kupila, zato se pa tudi ne prodaja.
Telefon z 1 inčnim črnobelim ekranom brez funkcij ki mu baterija zdrži 14 dni skupaj še vedno obstaja in se ga še vedno da kupit, tudi novega (novejše različice Nokie 3310 ekivalenta). Le kupi ga skoraj noben. Ker je shit. Pika basta.
https://www.nokia.com/phones/en_int/nok...
Ce bi Iphone 14 imel 10x baterije ali 1x baterije, bi folk kupil tistega z 10x.
Ne. Ne govorimo o Iphonu z 10 kratno baterijo vs navaden iphone. Govorimo o Nokia 3310 z črnoblim ekranom na tipke z edino fukncijo ki jo ima je pretty much budilka in ona igrica "snake" kjer si poberal tiste pike po ekranu. Tej črnobeli nokiji na tipke je baterija zdžala toliko ravno zaradi tega ker ni imela nobenih funkcij in tudi ni potrebovala močnega procesorja, ni imela velike porabe ekrana ker je bil ekran miniaturen in še to samo črnobel in ljudje so jo uporabljali nekaj mihut hkrati (ne pa ure hkrati tako kot danes).
Sicer pa bi res kupil Iphone z 10x večjo baterijo? Če si pripravljen plačat ti jaz lahko zadevo naredim v domači delavnici. MOraš pa vedet da bo telefon 5 centimetrov debel. AMpak če si pripravljen met tako debel telefon zato da ti bo baterija zdržala 10x več, potem okej. Ampak večina pa takega telefona ne bi kupila, zato se pa tudi ne prodaja.
Bi tebi vsako generacijo ponujali telefon z manjsim ekranom, bi bila to za tebe normaliteta in se bi ti nekega dne zdel 3" telefon normalnost.
Telefon z 1 inčnim črnobelim ekranom brez funkcij ki mu baterija zdrži 14 dni skupaj še vedno obstaja in se ga še vedno da kupit, tudi novega (novejše različice Nokie 3310 ekivalenta). Le kupi ga skoraj noben. Ker je shit. Pika basta.
https://www.nokia.com/phones/en_int/nok...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
No saj, do takrat upam, da dobim EV z 2x tolko dosega kot danes, sportnega, lahkega za danasnjih recimo 35k ali pa karavana kot Ford Mondeo.
Ne pa 2 tonsko kravo, kateri se zavore skurijo po malo bolj sportni vozi par minutk.
Aja pa brez limiterja na 180.
Ne pa 2 tonsko kravo, kateri se zavore skurijo po malo bolj sportni vozi par minutk.
Aja pa brez limiterja na 180.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Holedino ::
Ne pa 2 tonsko kravo, kateri se zavore skurijo po malo bolj sportni vozi par minutk.
Aja pa brez limiterja na 180.
Kupi Teslo potem. NIma limiterja, končna hitrost je 263 km/h. Tehta manj kot primerljiv bencinski avto BMW M3.
Telefon zate in za ljudi ki se niso spodobni navadit na novo boljšo tehnologijo:
https://www.enaa.com/gsm-telefoni/mobil...
Nimas pojma, ne delaj se. Zdaj si se nadudal mlekeca, cas je da gres spat.
Mi je žal da sem ti resno odgovarjal na prejšnje stavke. Več kot očitno je da si šel full retard in več kot očitno je da se motiš tako o meni, kot tudi o električnih avtomobilih. Sva zaključila. Ne piši mi več.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Saj kdo pa je rekel, da tehnologija sama po sebi ni boljsa?
Jaz samo recem da je ponudba za kurac, zato pa je treba prodajo s subvencijami pospesevati, ker je drugace nebi povohal nihce.
Jaz samo recem da je ponudba za kurac, zato pa je treba prodajo s subvencijami pospesevati, ker je drugace nebi povohal nihce.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Spet se motiš. Midva sva zaključila. Z svojim debilnim načinom in žalitvami pri meni ne boš daleč prišel. Uči se sam, ne da te moram jaz. Če se ne boš, potem pač ne boš vedel, kar je TVOJ in samo tvoj problem. In nehaj zavajat druge s svojimi miti na katere si nasedel.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Ti se javi, ko se bodo EVji prodajali brez subvencij.
1500kg, ajd minimum 600km, 30.000€, velikost model 3.
1500kg, ajd minimum 600km, 30.000€, velikost model 3.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Uporabnik kriptobog še vedno ni dal linka do "študije" katero je omenjal v svojih sporočilih. Se ve zakaj ga ni dal, ker kredibilne študije ki bi pravila to kar on pravi preprosto NI, preprosto NE OBSTAJA.
Ker seveda vsi ljudje delajo 600 kilomerov vsak ljudi dan. Daj se zresni. V vzporedni galaksiji in v pravljicah mogoče, praksa pa je drugačna (in EV se prodajajo tudi brez subvencij): kar 98 % Slovencev dnevno do službe dela manj kot 100 km, kar polovica pa pod 20 kilometrov na dan... a eni bi dosege nabijali v višave, kjub temu da traja tudi samo 20 minut da dofilaš tiste par dni NA LETO. SKratka iracionalne in nesmiselne želje hkrati pa nalašč spregedane številne zelo bistvene prednosti električnih avtomobilov.
Novo v podatkovni bazi SI-STAT: Dnevna mobilnost potnikov, 2017 - podrobnejši končni podatki
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
1500kg, ajd minimum 600km, 30.000EUR, velikost model 3.
Ker seveda vsi ljudje delajo 600 kilomerov vsak ljudi dan. Daj se zresni. V vzporedni galaksiji in v pravljicah mogoče, praksa pa je drugačna (in EV se prodajajo tudi brez subvencij): kar 98 % Slovencev dnevno do službe dela manj kot 100 km, kar polovica pa pod 20 kilometrov na dan... a eni bi dosege nabijali v višave, kjub temu da traja tudi samo 20 minut da dofilaš tiste par dni NA LETO. SKratka iracionalne in nesmiselne želje hkrati pa nalašč spregedane številne zelo bistvene prednosti električnih avtomobilov.
Novo v podatkovni bazi SI-STAT: Dnevna mobilnost potnikov, 2017 - podrobnejši končni podatki
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Sicer pa midva sva zaključila. Z svojim debilnim načinom in žalitvami pri meni ne boš daleč prišel. Se boš opravičil.
Holedino ::
Eni se zgleda preprosto ne zavedajo da so CENA, doseg in teža med sabo povezane postavke. In zakaj bi torej doseg nabil v neracionalne višave, če se pa takšni dosegi v praksi ne rabijo?
Meizu ::
kar 98 % Slovencev dnevno do službe dela manj kot 100 km, kar polovica pa pod 20 kilometrov na dan...
To bo ali debela laž ali pa je podatek enostavno izkrivljen zato, ker se ljudi peštajo živet v ljubljano. Tisti, ki smo pa od ljubljane precej oddaljeni moramo pa iz svojih spalnih naselij (juhej centralizacija) delat tudi po 200km na dan, da hodimo v službo. Vsak dan. Do penzije. Plus gužva. To so lahko takoj 3+ ure dnevno izgube prostega časa. Da bi se moral vmes ubadat še s tem da polnem avto nekje v spet drugi gužvi polnilcev, ker na šihtu na parkirišču obstajajo samo 4 priključki za polnjenje, to komu odtržem glavo brez večjega premisleka.
Holedino ::
Midva sva zaključila. Z svojim debilnim načinom in žalitvami pri meni ne boš daleč prišel.
Kkašna laž? Ni nobena laž, link do statističnega urada sem ti dal! Sem ti dal? SEM! Torej, zakaj ga nisi pogledal?
Še več, ne samo da sem ti dal link do statističnega urada, celo skopiral sem ti graf iz tega linka in v slikarju poštrafiral površino pod modro krivulja, zato da ja ne bi ti spregledal celotnega grafa (ali pa ne znal odčitat).
Utk ::
Tako je. Če vsak dan delaš 200 km iste poti, raje najprej reši ta problem. Ker to je problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Holedino ::
Tisti, ki smo pa od ljubljane precej oddaljeni moramo pa iz svojih spalnih naselij (juhej centralizacija) delat tudi po 200km na dan, da hodimo v službo. Vsak dan.
Ljudi ki dejano več kot 100 km na dan je samo 2 %. Pika basta. Če spadaš pod ta 2 % izjem ti verjamem da spadaš. AMpak zavedaj si da si izjema. In tudi 200 km na dan ni noben problem za električni avto. Še več tudi 400 km ni problem, NIO ET7 in Mercedes EQXX imata pa celo 1000 km dosega brez polnjenja. Ampak to so vse dosegi katere v praksi nihče ne rabi. Neracionalno želi mogoče, ampak RABI pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Meizu ::
Ljudi ki dejano več kot 100 km na dan je samo 2 %.
A vi ljubljančani res živite z glavo v riti? Kako dihate?
Holedino ::
Da bi se moral vmes ubadat še s tem da polnem avto nekje v spet drugi gužvi polnilcev
Ne rabiš se nič s tem ubadat. KO prideš domov prištekaš kabel v avto, par sekund dela. Boš problematiziral teh par sekund? Naj te opomnim da bencinar rabi 5 MINUT na črpalki. In 5 minut je mnogo več kot par sekund.
Ljudi ki dejano več kot 100 km na dan je samo 2 %.
A vi ljubljančani res živite z glavo v riti? Kako dihate?
A boš že nehal biti takšen ignorant in boš končno že pogledal link in graf stastičnega urada?! Edini ki živi z glavo v riti si ti.
KLIK:
Novo v podatkovni bazi SI-STAT: Dnevna mobilnost potnikov, 2017 - podrobnejši končni podatki
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Meizu ::
Če vsak dan delaš 200 km iste poti, raje najprej reši ta problem. Ker to je problem.
Utk = Univerzalno Totalni Kreljo.
Change my mind.
Utk ::
Holedino ::
Torej samo 2 % Slovencev dela več kot 100 km na dan do službe. In tem se EV splača ŠE BOLJ, ker več kot prevoziš, bolj se splača.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Meizu ::
A ti kje vidiš koga, ki govori od "več" kot 100km? Ali si prirejaš malo statistiko, čisto tako, da tebi paše? Anyways, s takimi bučkoti se ne mislim dajat. Pejte spat.
Holedino ::
Pejt ti spat. Prav nič nisem priredil statistike. Piše da dela od 100 do 300 km samo 2 % ljudi al ne? PIŠE! TOrej ker je to največja kategorija ostalih 98 % ljudi dela MANJ kot 100 km, je tako? tako je. TOrej 98 % ljudi v Sloveniji dela manj kot 100 km na dan do službe in nazaj. TOrej edini bučko tukaj si ti. Sicer pa ne vem zakaj ti sploh odgovarjam, ker je očitno da si trol.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Kot sem rekel, si čisti trol. Ti meni ne boš ukazoval kdaj grem spat. Spat bom šel ob kake pol dveh ponoči, ti pa kar hodi s kuram spat če ti to paše.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Meizu ::
Že po dialektu pisanja vidim da si ljubljanc, če že ne bližnje podeželje, to ti mora bit jasno, da se nimaš kaj oglašat glede tistih, ki te kilometre dejansko delamo. Pojma nimaš, mladenič. Jutri imaš šiht, spat pejdi.
kriptobog ::
Uporabnik kriptobog še vedno ni dal linka do "študije" katero je omenjal v svojih sporočilih. Se ve zakaj ga ni dal, ker kredibilne študije ki bi pravila to kar on pravi preprosto NI, preprosto NE OBSTAJA.
1500kg, ajd minimum 600km, 30.000EUR, velikost model 3.
Ker seveda vsi ljudje delajo 600 kilomerov vsak ljudi dan. Daj se zresni. V vzporedni galaksiji in v pravljicah mogoče, praksa pa je drugačna (in EV se prodajajo tudi brez subvencij): kar 98 % Slovencev dnevno do službe dela manj kot 100 km, kar polovica pa pod 20 kilometrov na dan... a eni bi dosege nabijali v višave, kjub temu da traja tudi samo 20 minut da dofilaš tiste par dni NA LETO. SKratka iracionalne in nesmiselne želje hkrati pa nalašč spregedane številne zelo bistvene prednosti električnih avtomobilov.
Novo v podatkovni bazi SI-STAT: Dnevna mobilnost potnikov, 2017 - podrobnejši končni podatki
https://www.stat.si/StatWeb/news/Index/...
Poguglaj ko si tako pameten. Malo se mse zmotil. Belgijska studija je bila. Jih je pa vec na isto temo, z zelo podobnimi rezultati. Vbistvu je tega malo morje. Sem se sam presenecen. Ampak ti vedno derlas svoje zakljucke in kar je kakroli kontra tvojemu prepricanju takoj oznacis za neke lobije in ne vem kaj se.
Pac mamin sinko, ki zivi v svojem imaginarnem svetu, svetlobna leta od realnosti.
Btw, danes sem po dolgem casu sel do LJ. Guzva za popizdit, avtoh ko dreka, in niti enega EVja nisem srecal
Samo hint. Vidim, da je green ncap imel dosti podobno raziskavo. So zraven evropske vlade. So to tudi naftni lobij?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
m0LN4r ::
Torej samo 2 % Slovencev dela več kot 100 km na dan do službe. In tem se EV splača ŠE BOLJ, ker več kot prevoziš, bolj se splača.
Vir in vzorec podatkov pa je?
So tiste, ki so pes in kolesom upostevali? Ali so upostevani samo dejanki soferji avtomobilov in dejanski prevozeni kilometri vseh registriranih in neregistriranih vozil - na cesti - na delovni dan?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
Leta 2021 smo podatke pridobili s spletnim
vprašalnikom in s telefonskim anketiranjem (CATI), leta 2017 pa s spletnim
vprašalnikom in z osebnim anketiranjem na terenu (CAPI) leta 2017.
Aja hvala lepa.
Brezveze.
Razdelitev na telefonski in
spletni del ni bila naključna, ampak je bila odvisna od tega ali ima oseba oz.
gospodinjstvo, ki ji pripada, javno objavljeno telefonsko številko. Vzorec za
spletno zbiranje podatkov je sestavljalo 20.554 izbranih oseb, vzorec za
telefonsko zbiranje podatkov pa je sestavljalo 17.371 izbranih oseb; skupno
torej 37.925 oseb.
Ja to se celo spomnim, so klicali dedka in babico, ki se res ne vozita nikamor. xD Nas ostalih pet, ki se vozimo, ni klical nihce, ker vec nimamo stacionarnega telefona.
Statistika za ritko brisat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
kriptobog ::
Leta 2021 smo podatke pridobili s spletnim
vprašalnikom in s telefonskim anketiranjem (CATI), leta 2017 pa s spletnim
vprašalnikom in z osebnim anketiranjem na terenu (CAPI) leta 2017.
Aja hvala lepa.
Brezveze.
Razdelitev na telefonski in
spletni del ni bila naključna, ampak je bila odvisna od tega ali ima oseba oz.
gospodinjstvo, ki ji pripada, javno objavljeno telefonsko številko. Vzorec za
spletno zbiranje podatkov je sestavljalo 20.554 izbranih oseb, vzorec za
telefonsko zbiranje podatkov pa je sestavljalo 17.371 izbranih oseb; skupno
torej 37.925 oseb.
Ja to se celo spomnim, so klicali dedka in babico, ki se res ne vozita nikamor. xD Nas ostalih pet, ki se vozimo, ni klical nihce, ker vec nimamo stacionarnega telefona.
Statistika za ritko brisat.
Kot vsaka njegova statistika. ISto kot pravi v stevilkah koliko naftarjev se je vzgalo in koliko EVjev. Pozabi pa povedat koliko je v % glede na stevilo vseh avtov.
Holedino ::
Že po dialektu pisanja vidim da si ljubljanc, če že ne bližnje podeželje, to ti mora bit jasno, da se nimaš kaj oglašat glede tistih, ki te kilometre dejansko delamo. Pojma nimaš, mladenič. Jutri imaš šiht, spat pejdi.
Živim v Ljubljani, vendar šele nekaj let, ampak kaj ima to veze?! Seveda lahko povem da samo 2 % Slovencev dela več kot 100 km dnevno do službe! Pojma nimaš ti, jaz ga imam, a če ti delaš veliko kilometrov misliš da jih kar vsi?! Kdaj ti bo jasno da NE MOREŠ po sebi sklepati kar na vse Slovence?!
Poguglaj ko si tako pameten. Malo se mse zmotil. Belgijska studija je bila. Jih je pa vec na isto temo, z zelo podobnimi rezultati. Vbistvu je tega malo morje. Sem se sam presenecen.
Nič se nisem zmotil. DAJ ŽE FUCKING jeben link, je to pretežko?! Seveda linka ne boš dal, ker nočeš da ga debunkam. Trdil si da je "študija upoštevala" emisije pri proizvodnji nafte, ampak dejstvo je da jih NI upoštevala, čeprav bi jih mogla, ker emisije pri proizvodnji elektrike pa JE upoštevala. Pa še vsi ostali fajli ki jih delajo tale študije, kot je to da baterija zdrži samo garancijsko dobro 200.000 km in podobno. Skratka navaden bullshit. Kot sem ti povedal: DAJ LINK DO ŠTUDIJE in bova skupaj šla skozi in debunkala! IN ne laži da si študijo prebral, ker je nisi. Če jo bi, potem bi vedel kaj v njej piše. Verjamem pa da si prebral naslov študije, ampak to je pa to.
Ampak ti vedno derlas svoje zakljucke in kar je kakroli kontra tvojemu prepricanju takoj oznacis za neke lobije in ne vem kaj se.
Vse te študije sem že prebral, nisem jaz kar zastonj vložil 2000 ur samo v to do sedaj. Zadnje par let sem v povprečju v nabiranje znanja o električnih avtomobilih vlagal preko 1 uro na dan. V povprečju seveda, kakšen dan nič, kakšen dan pa tudi 10 ur. Kot pravim: daj link do študije ali vsaj povej naslov študije, zato da vem na katero "študijo" refereiraš in jo bova skupaj debunkala. In še enkrat: študija ki upošteva proizvodnjo elektrike, proizvodnjo nafte pa ne, ter hkrati NAMENOMA naredi še obilo drugih napak ni vredna počenega groša.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
Holedino ::
Pac mamin sinko, ki zivi v svojem imaginarnem svetu, svetlobna leta od realnosti.
Si ti, ne jaz. Sicer pa ta tvoj mamin sinko je ad hominem logical fallacy. Nisem noben mamin sinko, ampak tudi če bi bil, to ne bi imelo popolnoma nobenega vpliva na moje argumente. Edini ki živi v svojem svetu si ti. Trdil si da oglaševanje produktov na splošno ne deluje. Medtem ko je dejstvo da oglaševanje močno poveča prodajo v realnem svetu, torej edini tukaj ki ni v realnem svetu si na žalost ti.
m0LN4r ::
No vglavnem zdaj vemo, da "babice" in folk, ki se javlja doma na stacionarca, katere so klicali s statisticnega urada, se vozijo res malo.
I am shocked.
I am shocked.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Holedino ::
Btw, danes sem po dolgem casu sel do LJ. Guzva za popizdit, avtoh ko dreka, in niti enega EVja nisem srecal
Gužva za popizdit je vedno v Ljubljani, zato ker je vsa infrastruktura prilagojena in narejena za fjakanje z avtomobilom. Ko bo pa občina kaj vložila tudi v kolesarsko in drugo infrastrukturo, bo pa drugače in bo tudi gužve dosti manj.
Samo hint. Vidim, da je green ncap imel dosti podobno raziskavo. So zraven evropske vlade. So to tudi naftni lobij?
Daj link in bova videla kaj so upoštevali in kaj niso. Dejstvo je da se iznenači po 20 do 30 tisoč kilometrov, ne pa po 200 tisoč kot trdiš ti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Pac mamin sinko, ki zivi v svojem imaginarnem svetu, svetlobna leta od realnosti.
Si ti, ne jaz. Sicer pa ta tvoj mamin sinko je ad hominem logical fallacy. Nisem noben mamin sinko, ampak tudi če bi bil, to ne bi imelo popolnoma nobenega vpliva na moje argumente. Edini ki živi v svojem svetu si ti. Trdil si da oglaševanje produktov na splošno ne deluje. Medtem ko je dejstvo da oglaševanje močno poveča prodajo v realnem svetu, torej edini tukaj ki ni v realnem svetu si na žalost ti.
Ne nabijaj. Studije se videl nisi, pa delas svoje zakljucke. O oglasevnjau nisem nikjer omenil, da ne deluje. Pa se vec je takih for.
2000ur si vlozil edino v sesanje mamine joske. Sem ti omenil eno podobno studijo, pa itak nisi pogledal. Link dobis, ko bom imel cas. Moja ura je vredna veliko prevec, da bi po nepotrebnem izgubljal cas cez dan. Ti pa lahko nabijas cele dneve, ker te mama zivi.
Holedino ::
No vglavnem zdaj vemo, da "babice" in folk, ki se javlja doma na stacionarca, katere so klicali s statisticnega urada, se vozijo res malo.
I am shocked.
Vzorec je bil reprezentativen. Torej babic ravno toliko kot jih je v splošni populaciji. Zavedaj se na oni so strokovnjaki ki se ukvarjajo s statistiko in to kaj je reprezentativen vzorec so ČISTE OSNOVE, ki jih ti morda ne veš, ampak nekdo pa ki se s tem poklicno ukvarja ima pa to v malem prstu.
Ne nabijaj. Studije se videl nisi, pa delas svoje zakljucke.
Ne nabijaj ti. Ne nabijam, povedal sem dejstva. Vse te študije sem prebral.
O oglasevnjau nisem nikjer omenil, da ne deluje.
Si. POjdi brat kaj si včeraj pisal.
2000ur si vlozil edino v sesanje mamine joske.
Ne drži. Ad hominem logical fallacy.
sem ti omenil eno podobno studijo, pa itak nisi pogledal.
Nisi omenil nič, nisi dal nobenega linka ali naslova študije. Če si ga, potem ti ne bo problem citirati kje si dal ta link kajne? Dejstvo je da nisi dal nobenega linka, vsi ostali pa lahko gredo kar gledat vse tvoje poste za nazaj in se prepričajo da lažeš.
Link dobis, ko bom imel cas.
Torej to pomeni nikoli. Ne da nimaš časa, ampak take kredibilne študije ki bi trdila kar trdiš ti NI, ne obstaja.
Moja ura je vredna veliko prevec, da bi po nepotrebnem izgubljal cas cez dan. Ti pa lahko nabijas cele dneve, ker te mama zivi.
Ne drži, spet se motiš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Btw, danes sem po dolgem casu sel do LJ. Guzva za popizdit, avtoh ko dreka, in niti enega EVja nisem srecal
Gužva za popizdit je vedno v Ljubljani, zato ker je vsa infrastruktura prilagojena in narejena za fjakanje z avtomobilom. Ko bo pa občina kaj vložila tudi v kolesarsko in drugo infrastrukturo, bo pa drugače in bo tudi gužve dosti manj.
Ampak folk, ki dela povprecno 30km na dan, se ne bo vozil povprecno 30km s kolesom v Ljubljano. Spet si butast?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kriptobog ::
Btw, danes sem po dolgem casu sel do LJ. Guzva za popizdit, avtoh ko dreka, in niti enega EVja nisem srecal
Gužva za popizdit je vedno v Ljubljani, zato ker je vsa infrastruktura prilagojena in narejena za fjakanje z avtomobilom. Ko bo pa občina kaj vložila tudi v kolesarsko in drugo infrastrukturo, bo pa drugače in bo tudi gužve dosti manj.
Ni vedno. Ce bi imel opravke kasneje, ne bi bilo nobene guzve. Gres sploh kdaj ven iz vozicka, da ne ves kdaj je guzva in kdaj ne?
Btw, danes sem po dolgem casu sel do LJ. Guzva za popizdit, avtoh ko dreka, in niti enega EVja nisem srecal
Gužva za popizdit je vedno v Ljubljani, zato ker je vsa infrastruktura prilagojena in narejena za fjakanje z avtomobilom. Ko bo pa občina kaj vložila tudi v kolesarsko in drugo infrastrukturo, bo pa drugače in bo tudi gužve dosti manj.
Ampak folk, ki dela povprecno 30km na dan, se ne bo vozil povprecno 30km s kolesom v Ljubljano. Spet si butast?
Seveda je.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kriptobog ()
m0LN4r ::
No vglavnem zdaj vemo, da "babice" in folk, ki se javlja doma na stacionarca, katere so klicali s statisticnega urada, se vozijo res malo.
I am shocked.
Vzorec je bil reprezentativen. Torej babic ravno toliko kot jih je v splošni populaciji. Zavedaj se na oni so strokovnjaki ki se ukvarjajo s statistiko in to kaj je reprezentativen vzorec so ČISTE OSNOVE, ki jih ti morda ne veš, ampak nekdo pa ki se s tem poklicno ukvarja ima pa to v malem prstu.
Jaja seveda, ti si olepsujes po svoje.
Reprezentativen vzorec ni, klicarjenje folka na stacionarni telefon, tekom dneva. Pa to ti bi moralo biti jasno.
Jebiga.
No vglavnem zdaj vemo, da "babice" in folk, ki se javlja doma na stacionarca, katere so klicali s statisticnega urada, se vozijo res malo.
I am shocked.
Vzorec je bil reprezentativen. Torej babic ravno toliko kot jih je v splošni populaciji. Zavedaj se na oni so strokovnjaki ki se ukvarjajo s statistiko in to kaj je reprezentativen vzorec so ČISTE OSNOVE, ki jih ti morda ne veš, ampak nekdo pa ki se s tem poklicno ukvarja ima pa to v malem prstu.
Strokovnjaki so se lotili povsem napacno. Enostavno bi vzeli podatkovno bazo od recimo Avto krke in ostalih, sesteli kilometre, ki se tam vnasajo in cisto enostavno, ampak zelo natancno izracunali.
Ne pa s telefonskim anketiranjem babic in folka, ki ne dela.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Holedino ::
Btw, danes sem po dolgem casu sel do LJ. Guzva za popizdit, avtoh ko dreka, in niti enega EVja nisem srecal
Gužva za popizdit je vedno v Ljubljani, zato ker je vsa infrastruktura prilagojena in narejena za fjakanje z avtomobilom. Ko bo pa občina kaj vložila tudi v kolesarsko in drugo infrastrukturo, bo pa drugače in bo tudi gužve dosti manj.
Ampak folk, ki dela povprecno 30km na dan, se ne bo vozil povprecno 30km s kolesom v Ljubljano. Spet si butast?
Ne nisem, ti si? Sem kje omenil da se bo vozil 30 km s kolesom v Ljublano? Nisem. TOrej ne pripisuj mi nečesa kar sploh nisem rekel. Lahko pa povem da ima kar polovica vse Slovencev manj kot 20 minut v eno smer do službe, ter več kot četrtina manj kot 10 minut s kolesom do službe. Za vse ostale imamo tu sistem "PARK AND RIDE". Torej parkira se na parkiriščih ZUNAJ mesta, v mesto pa se nadaljuje z izposojenim kolesom/skirojem ali zastonj javnim prevozom. PO želji pač, samo z avtom pa pač ne, ker to ni vzdržno glede na masovno količino te pločevine in strupene pline ki jih le ta spušča.
Ni vedno. Ce bi imel opravke kasneje, ne bi bilo nobene guzve. Gres sploh kdaj ven iz vozicka, da ne ves kdaj je guzva in kdaj ne?
Ne sklepaj po sebi. ;) Da je gužva v rush hourjih zjutraj in popoldne je jasno kot beli dan, da je pa cel dan gužva nisem pa nikjer omenil. Živim v Ljubljani tako da točno vem kako je. Ne pa ti ki greš samo vsake kvatre malo v Ljubljano.
Seveda je.
Seveda nisem, IQ imam v 1 % najbolj pametnih. Sej ne da ima veze, ampak če sem bil izzvan pa lahko tudi povem. Edini ki je tukaj butast sta Moln4r in ti.
Strokovnjaki so se lotili povsem napacno.
Aha ti to veš, ki o statistiki nimaš najmanjšega pojma. Enough said.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Med tebi podobnimi? Sigurno. Napacen vzorec, je kljucnega pomena.
Seveda nisem, IQ imam v 1 % najbolj pametnih.
Strokovnjaki so se lotili povsem napacno.
Aha ti to veš, ki o statistiki nimaš najmanjšega pojma. Enough said.
Statistika je eno, napacni vhodni podatki pa drugo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Holedino ::
Jaja seveda, ti si olepsujes po svoje.
Reprezentativen vzorec ni, klicarjenje folka na stacionarni telefon, tekom dneva. Pa to ti bi moralo biti jasno.
Jebiga.
Nič ne olepšujem. Na statističnem uradu so strokovnjaki za statistiko! In vedo kaj je reprezentativen vzorec. TOrej če je starih mam v populaciji 10 %, potem jih mora biti tudi v vzorcu samo 10 %. In 15 % študentov in tako dalje (številke procentov so samo za primer).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Btw, danes sem po dolgem casu sel do LJ. Guzva za popizdit, avtoh ko dreka, in niti enega EVja nisem srecal
Gužva za popizdit je vedno v Ljubljani, zato ker je vsa infrastruktura prilagojena in narejena za fjakanje z avtomobilom. Ko bo pa občina kaj vložila tudi v kolesarsko in drugo infrastrukturo, bo pa drugače in bo tudi gužve dosti manj.
Ampak folk, ki dela povprecno 30km na dan, se ne bo vozil povprecno 30km s kolesom v Ljubljano. Spet si butast?
Ne nisem, ti si? Sem kje omenil da se bo vozil 30 km s kolesom v Ljublano? Nisem. TOrej ne pripisuj mi nečesa kar sploh nisem rekel. Lahko pa povem da ima kar polovica vse Slovencev manj kot 20 minut v eno smer do službe, ter več kot četrtina manj kot 10 minut s kolesom do službe. Za vse ostale imamo tu sistem "PARK AND RIDE". Torej parkira se na parkiriščih ZUNAJ mesta, v mesto pa se nadaljuje z izposojenim kolesom/skirojem ali zastonj javnim prevozom. PO želji pač, samo z avtom pa pač ne, ker to ni vzdržno glede na masovno količino te pločevine in strupene pline ki jih le ta spušča.
Ni vedno. Ce bi imel opravke kasneje, ne bi bilo nobene guzve. Gres sploh kdaj ven iz vozicka, da ne ves kdaj je guzva in kdaj ne?
Ne sklepaj po sebi. ;) Da je gužva v rush hourjih zjutraj in popoldne je jasno kot beli dan, da je pa cel dan gužva nisem pa nikjer omenil. Živim v Ljubljani tako da točno vem kako je. Ne pa ti ki greš samo vsake kvatre malo v Ljubljano.
Seveda je.
Seveda nisem, IQ imam v 1 % najbolj pametnih. Sej ne da ima veze, ampak če sem bil izzvan pa lahko tudi povem. Edini ki je tukaj butast sta Moln4r in ti.
Seveda si omenil. Rekel si da je vedno guzva. NE zdaj trditi, da si rekel, da ni In sem zivel v Ljubljani, vem dobro kako je v Ljubljani.
U wau, lej tudi jaz sem v Mensi. Imas se kak papir, da se hvalisas? Ko ti zmanjka argumentov, vedno privleces na plano Iq, debatni krozek, in en kurcev faks. Pojdi na
Holedino ::
Jaja seveda, ti si olepsujes po svoje.
Reprezentativen vzorec ni, klicarjenje folka na stacionarni telefon, tekom dneva. Pa to ti bi moralo biti jasno.
Jebiga.
Vedno je bilo mišljeno kot vsak delovni dan je gužva, ne pa da je gužva skozi ves dan. Gužva je takrat ko greste "prišlki" aka "dnevni migranti" nazaj v svoje vasice ali pa iz vasice v službo v Ljubljano.
In sem zivel v Ljubljani, vem dobro kako je v Ljubljani.
Super, potem oba veva kakšna gužva je zjutraj in popoldne v rush hourjih! :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
kriptobog ::
Jaja seveda, ti si olepsujes po svoje.
Reprezentativen vzorec ni, klicarjenje folka na stacionarni telefon, tekom dneva. Pa to ti bi moralo biti jasno.
Jebiga.
Vedno je bilo mišljeno kot vsak delovni dan je gužva, ne pa da je gužva skozi ves dan. Gužva je takrat ko greste "prišlki" aka "dnevni migranti" nazaj v svoje vasice ali pa iz vasice v službo v Ljubljano.
In sem zivel v Ljubljani, vem dobro kako je v Ljubljani.
Super, potem oba veva kakšna gužva je zjutraj in popoldne v rush hourjih! :)
Jaz vem, ti pravis pa da je vedno guzva za popizdit.
Holedino ::
Ko ti zmanjka argumentov, vedno privleces na plano Iq, debatni krozek, in en kurcev faks.
Ne. Argumente sem povedal, nič mi jih ni zmanjkalo. Povedal pa sem tudi to o IQju zato ker sem bil izvan da sem neumen/butast, kar niti podrazno ni res.
Jaz vem, ti pravis pa da je vedno guzva za popizdit.
Vedno je bilo mišljeno kot vsak delovni dan je gužva, ne pa da je gužva skozi ves dan. Gužva je takrat ko greste "prišlki" aka "dnevni migranti" nazaj v svoje vasice ali pa iz vasice v službo v Ljubljano.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
Jaja seveda, ti si olepsujes po svoje.
Reprezentativen vzorec ni, klicarjenje folka na stacionarni telefon, tekom dneva. Pa to ti bi moralo biti jasno.
Jebiga.
Nič ne olepšujem. Na statističnem uradu so strokovnjaki za statistiko! In vedo kaj je reprezentativen vzorec. TOrej če je starih mam v populaciji 10 %, potem jih mora biti tudi v vzorcu samo 10 %. In 15 % študentov in tako dalje (številke procentov so samo za primer).
Ja sure in kolko studentov ima v studentskem domu stacionarni telefon in kolko studentov se vozi z lastnim avtomobilom.
Pa ti si res na glavo padel. Verjetno tist 1% so ti izmerili med dojencki. Malo so zamesali vzorec.
Nihce ni strokovnjakom preprecil, da sestejejo dejansko prevozene kilometre registriranih vozil, namesto da babice sprasujejo, ki jim na pamet govorijo koliko km in kam se vozijo.
Vecina folka niti ne ve, koliko km ima avto na stevcu, ce jih sedaj poklices. Lahko vprasas vsakega zav. zastopnika.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
kriptobog ::
Ko ti zmanjka argumentov, vedno privleces na plano Iq, debatni krozek, in en kurcev faks.
Ne. Argumente sem povedal, nič mi jih ni zmanjkalo. Povedal pa sem tudi to o IQju zato ker sem bil izvan da sem neumen/butast, kar niti podrazno ni res.
IQ sam po sebi ne pove nic. Lahko imas nadpovprecni IQ pa si se vedno idiot (recimo tvoj primer), na drugi strani imas pa tudi ljudi, ki imajo povprecen ali podpovprecen IQ pa niso idioti.
Ti imas pac nekaj osebnostnih motenj. Obish psihologa ti ne bi skodoval, da te nalo prizemlji, da pac nisi nad vsemi in boljsi od vseh.
Holedino ::
Ja sure in kolko studentov ima v studentskem domu stacionarni telefon
S kje si sploh privlekel stacionarni telefon? Od kje ti podatek da so bili podatki dobljeni samo preko stacionarnega telefona? Pa tudi če bi bili, se nato lahko vzorec filtrira tako da se da enako starostno, izobrazbeno in spolno populacijo v zorec, točno takšno kot je tudi v splošni populaciji.
Ja sure in kolko studentov ima v studentskem domu stacionarni telefon
NIsem, spet se motiš, kot vedno.
Nihce ni strokovnjakom preprecil, da sestejejo dejansko prevozene kilometre registriranih vozil
Tudi to so naredili. Povprečno avtomobil naredi 35 km na dan, kar je okrog 12.800 km na leto. Še kaj?
esto da babice sprasujejo, ki jim na pamet govorijo koliko km in kam se vozijo.
To si si spet izmislil in privlekel iz riti.
Vecina folka niti ne ve, koliko km ima avto na stevcu, ce jih sedaj poklices. Lahko vprasas vsakega zav. zastopnika.
Povprečna kilometrina za avtomobil je med 12 in 13 tisoč kilometrov na leto v Sloveniji, zelo podobno tudi v celotni Evropi! ZDej pa povprečno letni kilometrino deli z 365 dnevni v letu in boš dobil povprečno 35 km na dan. Točno tako je in nič drugače.
IQ sam po sebi ne pove nic. Lahko imas nadpovprecni IQ pa si se vedno idiot (recimo tvoj primer),
Ne sklepaj po sebi, za razliko od tebe nisem idiot. Verjamem da ti dejtva o električnih avtomobilih niso všeč, ampak takšna so pač dejstva, ne glede na to če nekomu (tebi recimo) so ali pa niso všeč.
Ti imas pac nekaj osebnostnih motenj. Obish psihologa ti ne bi skodoval, da te nalo prizemlji, da pac nisi nad vsemi in boljsi od vseh.
Ne drži, nimam. Spet se motiš. Ne samo o meni, ampak tudi o električnih avtomobilih, ter o učinkovitosti oglaševanja. Če oglaševanje res ne bi delovalo, tako kot trdiš, potem firme ne bi zmetale stotine milijard evrov denarja po vsem svetu v oglaševanje vsako leto. Oglaševanje poveča prodajo, pika basta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Holedino ()
m0LN4r ::
S kje si sploh privlekel stacionarni telefon? Od kje ti podatek da so bili podatki dobljeni samo preko stacionarnega telefona? Pa tudi če bi bili, se nato lahko vzorec filtrira tako da se da enako starostno, izobrazbeno in spolno populacijo v zorec, točno takšno kot je tudi v splošni populaciji.Vse ti pise.
Samo vprasati se moras, katere so javno objavljene stevilke in kdo se javlja na te stevilke tekom dneva.
Z 1% übermensch IQ pa ja ne bo tezko sklepati iz tega.
Se vedno nisi razlozil, zakaj ne uporabiti za statistiko dejansko prevozene kilometre, namesto na pamet izmisljenih stevilk babic, ki so doma?
Povprečna kilometrina za avtomobil je med 12 in 13 tisoč kilometrov na leto v SlovenijiBaza Inzput podatkov teh kilometrov pa je?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj so baterijski hranilniki prava stvar (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 86396 (1083) | kow |
» | Tesla Powerwall v Sloveniji (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 23788 (16946) | hruske |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 59423 (53749) | Jackass |
» | Avstralci za zdaj zadovoljni s Teslino megabaterijoOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 10486 (6756) | fikus_ |
» | V Nemčiji letos cene električne energije že več kot stokrat negativne (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 48901 (41520) | NSA Agent |