» »

Evropski parlament izglasoval prepoved dizelskih in bencinskih avtomobilov po 2035.

Unchancy ::

starfotr je izjavil:

Ugasneš, zapreš, uvedeš lockdown lahko vse čez noč. Novih nukleark in vsega ostalega pa se ne da čez noč naredit.

V 20+ letih pa se seveda da. Sploh če se mora.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

m0LN4r ::

V lockdownu se za vecino delavcev ni spremenilo cisto nic, razen za ene par po pisarnah so samo na drugi lokaciji tipkali, ampak tako se hladilnik ne napolni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

deco16 ::

Sej ste se tudi telefone navadli polnit, te morate celo 1x na dan ;)

Skratka mam EV pa se mi zdi brezveze silit z nekimi datumi, ker saj ko berem komentarje tukaj pa še marikje drugje eni bodo šlatal dizla še dolg časa. Pač sej se to zrihta s ceno goriva pa je.
Bodo pa še mal trošarin nabili pa se bo kar naenkrat dalo priklopit avto in nebo nobenga problema.

Skratka sej vaš štekam ampak po eni strani tud ne. Zato da se vozite na šiht vsak dan 5km, zdej rabite doseg 1000km ker grete enkrat na morje v šibenik. No ja ... vi kar.

Pa ne mi o blokih, sem leto pa pol polnil na javnih polnilnicah. Vse se da.

jest10 ::

Pa ne mi o blokih, sem leto pa pol polnil na javnih polnilnicah. Vse se da.

Se da, ker vas je malo.

Unchancy je izjavil:

@ttzavod

Leta 2020 marca smo uvedli lockdown. V roku par dni smo imeli življenje postavljeni na glavo. Tole z EVji je mačji kašelj in prehod bo trajal vsaj kakšnih dodatnih 15 let. Časa dovolj.

Torej teoretik zarot. Hahahahaha. Komu jaz odgovorjam :-D


O čemu ti to? Da ti narišem: če smo lahko globalno postavili življenja na glavo v enem tednu in se reorganizirali na načine, ki so bili pred tem no-go in je vse čisto ok funkcioniralo, potem ne vidim problema, da se reorganiziramo v 20+ letih in to precej manj dramatično kot smo se v enen tednu.


No račun za to je že tukaj. Prav fina inflacija. Za začetek.
Tako da ni glih vse tako enostavno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

ttzavod ::

gruntfürmich je izjavil:

ttzavod je izjavil:

Slovenija ima čez noč presežke proizvodnje energije cca 8 GWh.

kam pa gre ta elektrika?



Izklapljajo se hidroelektrarne. Poglej ELES.SI
PRodajamo avstrijcem za MINUS ceno (plačujemo, da oni polnijo akumulacijska jezera)
ELES je lastnik Tovarne aluminija Kidričevo, da lahko čez noč prižiga velike PRAZNE peči, da drži napetost in frekvenco v ravnovesju.

Dovolj?


Unchancy je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ugasneš, zapreš, uvedeš lockdown lahko vse čez noč. Novih nukleark in vsega ostalega pa se ne da čez noč naredit.

V 20+ letih pa se seveda da. Sploh če se mora.


Nova nukelarka moči 1 GW (v evropi) stane cca 15 milijard EUR.
Potem naprej si odvisen od uvoza obogatenega urana, ki prihaja predvsem iz rusije.
Iz nje dobimo lahko cca 7 TWh energije letno.

6,6 GW solarnih elektrarn lahko naredimo za 4 milijarde. Iz njih lahko dobimo več kot 7 TWh energije letno.
In to ne čez 20 let. Ampak takoj.
Za 2 dodatni milijardi lahko dobimo 3 GWh baterij moči 2 GW (2 nuklearki), kup vetrnic, geotermalnih elektrarn in še kakšno hidroelektrarno.
Problem rešen veliko prej in za veliko manj denarja.
Brez uvozne odvinosti od goriva in problemov z odpadki.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ttzavod ()

ttzavod ::

kow je izjavil:

ripmork je izjavil:

Pa še ko tja pridemo, je elektrifikacija osebnih avtomobilov prdec v orkan onesnaževanja ostalega letalskega in ladijskega prometa, ipd.


Ne drzi. Zakaj vas vecina v tej temi tako uziva v sirjenju laznih novic?



Cestni promet je cca 80% porabljene nafte.
Osebni avtomobili so predvsemm v urbanem okolju v katerem je slučajno veliko ljudi.
Prašni delci povprečno porabijo 3 dni da padejo na zemljo.

Ladje in letala vozijo po predvsem nenaseljenih področjih.

Primerjava o škodljivosti cestnih osebnih vozil in ladij/letal?

Zrak v Ljubljani, Sarajevu, Skopju, Beogradu je tudi 10 krat bolj umazan od zraka v Kopru, Roterdamu, Hamburgu in Oslu.

Pa je v Ljubljani veliko manj ladij in letal.

ttzavod ::

jest10 je izjavil:

ttzavod je izjavil:

ker kupci želijo cenejša vozila

Tukaj si me nekako izgubil.
Kupci, ki želijo cenejša vozila, trenutno v nobenem primeru ne morejo gledati elektro vozil



Električna NOVA vozila danes dobiš za 150€ na mesec.
Z gorivom mogoče 180€ mesečno.

Kateri naftni avto dobiš z mesečnim stroškom goriva za 180€ mesečno?
Tesla Y je 43.000 €. Minus subvencija je 38.500 €
Preko EKO sklada je to kredit z obrokom 340€ BREZ POLOGA.
Z gorivom mogoče 400€ mesečno.

Kateri podoben NAFTNI avto dobiš za 400€ na mesec z gorivom?


BMW i4 je 6000 € dražji od BMW 430. PA je veliko bolj opremljen in hitrejši.
Kredit EKO sklada za 6.000 € je 54€ mesečno BREZ POLOGA.
Če porabiš mesečno 60€ za bencin je električni avto CENEJŠI.

Rabite še primerov?

Za službeni kombi Nissan eNV200 plačujemo že 5 let kredit 135€ mesečno. Avto je star 10 let, ima 202.000km in je baterija seveda, pričakovano 92,5%.Še enih 200.000 bo koristen, potem bi lahko dal baterijo v zalogovnik. Trenutno ima 18,5 kWh, nov je imel 20 kWh neto energije.

Imate še kaj gostilniških argumentov?

ttzavod ::

Če misliš, da bo elektrika ostala poceni si pa naiven. Se bodo že izmislili neke davke in dajatve da bomo ali na slabšem kot danes ali pa razlike ne bo, s tem da se boš moral zajebavati s polnjenjem eletričnih jajc.


Teorija zarote?
Izmislili si bodo neke davke na elektriko?
A vam povem realnejši scenarij?
Voznikom naftnih vozil bodo zaračunali tudi posledice kurjenja nafte v cilindrih. Recimo zdravljenje milijonov ljudi od posledic vdihovanja PMx delcev, NOx in O3 plinov. KAr bi bilo prav, dovolj je subvencioniranja nafte.
Prepovedali bodo še v drugih mestih (razen obstoječih cca 50) promet z naftnimi vozili in s tem izboljšali zrak in zmanjšali hrup.
Vi res ne razumete, da nas nafta postavlja v odvinost? OD Arabcev, Rusov, ameriškega petro dolarja. A elektriko imamo doma. DObesedno doma. NA strehi si lahko narediš.
2,5 x 5 metrov solarni nadstrešek za avto ima moč cca 2 kW. Ta naredi letno 2,2MWh energije ali 15.000km. Vsako leto naslednjih 25 let ali več.
ZA 2.000EUR investicije v SVOJ nadstrešek se lahok zastojn voziš 25 let po 15.000km letno. Brez arabcev, rusov, američanov, davkov.



Davek za vzdrževanje infrastrukture, dražja eletrika zaradi večjega povpraševanja blablabla. Še ponoči bo dražje.


Poraba energije, ko zamenjamo vse avtomobile za električne je tako nepomebna, davi očitno težko razumete. Povprečni avto dnevno porabi 6 kWh. 37 kilometrov.
NA drugi strani, vi sploh ne razumete, da na ceno storitve dobave energije pomembno vpliva skrb za stabilnost omrežja (frekvence in napetosti). Električni avti to NAJLAŽJE uravnavano. NAjlažje pomeni najceneje. Ker so porabnik, ki ga najlažje reguliraš brez posledic.
ZAto strokovanjki pričakujejo, da bo posledica večje elektrifikacije CENEJŠA električna energija.


in glede cen avtov: Električni avto, ki je manj prostoren kot stari twingo stane 20.000EUR+. Res revolucionarno. Aja vsi bomo vzeli kredit, medtem bo pa večina ostalega sveta naprej svinjala kot v času industrijske revolucije


Večina ostalega sveta je Kitajska? Ki je vodilna, PRED EU v elektrifikaciji. Oni so plansko zamenjali vse skuterje za električne, potem vse taksije za električne, potem menjavajo vse avtobuse za električne in proizvajajo morje električnih avtomobilov, ki se prodajajo - največji trg električnih avtomobilov. Ali INdija? Ki tudi hiti naproti elektrifikaciji?
Mogoče ZDA s TEslo in zdaj recimo svojimi Trucki na elektriko?


Elektrika ni poceni. Zato pa nemci strajkajo, vlada jim vsiljuje avte za 60.000EUR in elektriko za vse do 89centov na kw.
Na oglasni deski pri obcini lepo listek, da je nova cena od 1.4.2023 za grundversorger 49centov za nove narocnike pa 80 al 90nekje odvisno od vezave ipd.


2.000EUR za 2 kW solarni nadstrešek je 15.000 km letno. 25 let. Brez dodatnih stroškov. Elektrika ni poceni, a nafta je poceni?
Že leta in leta imam paket E3 napredni, s ceno energije 2 centa za kWh nočno. Tako me je 100km stalo cel čas cca 80 centov. Z vsemi dajatvami vred. Res ni poceni.


Folk je zaradi tega navalil na rabljene avte, ker ni racunice vec.
Tisti, ki so pa v najemu in imajo avto sparkiran nekje ob cesti boksigavedi kok dalec od 3. stuka, pa se zelo dolgo ne bodo razmisljali o elektriki.



Stanujem v 8 nadstropnem bloku brez lastnih parkirnih prostorov in smo si pred 5 leti naredili na fasadi polnilnico.
Tukaj imamo nočno 2 centa. 3 x 16A je dovolj za cca 10 avtomobilov. Problem je samo, če želiš imeti probleme. Drugače so rešitve.


Tistih jajc od EVjev pa itak nihce ne kupuje. Ostale EV dragotine pa, ki so na cesti so na lizinge na firmo in nic kaj privat. Redki so taki, ki so se sli skesirat za EV iz lastnega zepa.


V Nemčiji je v 2022 prodano 32% električnih avtomobilov. Tako je bilo na norveškem 2020. V 2022 je na norveškem prišlo do 92%.

Norveška, Nizozemska, Islandija so 2025 prepovedle registracijo NOVIH naftnih vozil, a 2030 registracijo VSEH naftnih vozil.
Nemčija, Avstrija, Slovenija imajo v strategijah 2030 kot leto prepovedi registracije novih naftnih vozil.
IN vas jezi EU in 2035? hahahah



Da je kripa cenejša kot avto res ni neka ugotovitev za nobela.
Hec je v tem, da je tudi cenejsa od rabljene EV kripe in ima vseeno 1000km dosega xD
Pa se izbiras lahko med barvo, opremo, vlecno kluko da/ne, ni treba imeti parkplaca z polnilnico, sami plusi.


Kdaj ste nazadnje vozili 1000 km brez pavze?
Meni se gabi lulanje v flaške, ker lahko nekaj mimo steče, pa smrdi v kabini. Ampak, če se vam tako mudi, vas poskusim razumeti.
Jaz delam pavze na 4 ure vožnje. Avto se mi napolni v 18 minutah od 10% do 80%, kar je natančno dovolj za WC in mogoče kavo.
Po evropi uporabljam Ionity (35 centi kWh na pogodbo), kar pomeni, do Nizozemske in nazaj me stane cca 65EUR.
S tem, da na nizozemskem uproabim brezplačni Lidl.




Ko bo rabljen EV za 15k imel tak prtljaznik in 1000km dosega, bomo tudi raja navalila, do takrat pa bo se 20 let smrdelo iz auspuhov.


Imam cenejše avte z več prtlažnika (kombi) in ne vozim 1000km v komadu iz zgoraj razloženih razlogov.
https://www.facebook.com/teobunta/posts...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ttzavod ()

starfotr ::

kow je izjavil:

starfotr je izjavil:

Se vidi uspešnost vseh teh visokoletečih ciljev.

Recimo o vsebnosti CO2 v ozračju, maksimalnem dvigu temperature, porabi vseh sredstev. Vse samo narašča, nič ne pada.


Odvisno. V ZDA in Evropi emisije CO2 padajo. Imamo tudi rekordna vlaganja v obnovljive vire - trend se bo zagotovo nadaljeval.


Saj to veš, da so tovarne za nas na Kitajskem?

jest10 ::

Električna NOVA vozila danes dobiš za 150€ na mesec.
Z gorivom mogoče 180€ mesečno.

Kateri naftni avto dobiš z mesečnim stroškom goriva za 180€ mesečno?
Tesla Y je 43.000 €. Minus subvencija je 38.500 €
Preko EKO sklada je to kredit z obrokom 340€ BREZ POLOGA.
Z gorivom mogoče 400€ mesečno.

Kateri podoben NAFTNI avto dobiš za 400€ na mesec z gorivom?


Na mesec? Zakaj na mesec?
Cena vozila je xyz€, ni važno kako jo poravnaš. Elektro vozilo ni cenejše od primerljivo uporabnega na bencin/dizel, pa če izvajaš še tako mentalno gimnastiko

ttzavod je izjavil:



Nova nukelarka moči 1 GW (v evropi) stane cca 15 milijard EUR.
Potem naprej si odvisen od uvoza obogatenega urana, ki prihaja predvsem iz rusije.
Iz nje dobimo lahko cca 7 TWh energije letno.

6,6 GW solarnih elektrarn lahko naredimo za 4 milijarde. Iz njih lahko dobimo več kot 7 TWh energije letno.
In to ne čez 20 let. Ampak takoj.
Za 2 dodatni milijardi lahko dobimo 3 GWh baterij moči 2 GW (2 nuklearki), kup vetrnic, geotermalnih elektrarn in še kakšno hidroelektrarno.
Problem rešen veliko prej in za veliko manj denarja.
Brez uvozne odvinosti od goriva in problemov z odpadki.


Potem se pa zbudiš iz sanj in stopiš nazaj v realnost. Ne bluzi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

Utk ::

Na mesec? Zakaj na mesec?
Cena vozila je xyzEUR, ni važno kako jo poravnaš. Elektro vozilo ni cenejše od primerljivo uporabnega na bencin/dizel, pa če izvajaš še tako mentalno gimnastiko

Na mesec zato, ker te avto stane tudi vsak mesec, ne samo tisto kar plačaš ko ga kupiš. Tisto niti ni največji del dostikrat. Vem, težko razumet malim možganom.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

V enačbi ni nakupa rabljenega avta.

Utk ::

Avti grejo v par letih gor še za 5 jurjev, ker bojo skoraj vsi plugini. Potem bo šlo tudi gorivo gor, ker bojo rekli, da 50 km na dan se voziš lahko poceni, če priklapljaš, več je pa pač tolk dražje.
Tega tudi ni v enačbi, ki predvideva, da boš leta 35 dobil golfa dizla za 25 jurjev in s katerim boš naredu 100 km za 7 evrov. Ker ga ne boš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nejc_nejc ::

Ne, govorim ta trenutek, kaj bo bo politično.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nejc_nejc ()

jest10 ::

Utk je izjavil:

Na mesec? Zakaj na mesec?
Cena vozila je xyzEUR, ni važno kako jo poravnaš. Elektro vozilo ni cenejše od primerljivo uporabnega na bencin/dizel, pa če izvajaš še tako mentalno gimnastiko

Na mesec zato, ker te avto stane tudi vsak mesec, ne samo tisto kar plačaš ko ga kupiš. Tisto niti ni največji del dostikrat. Vem, težko razumet malim možganom.


Ja lej, če ti razmišljaš z malimi možgani... Večina nas z velikimi>:D

Trenutno še vedno velja, da ob povprečni uporabi in povprečno dolgem lastništvu vozila s stroški ne boš prinesel notri razlike v nakupni ceni primerljivih vozil.

Drugo so posebej izbrani primeri, ali pa če želiš avto drgniti dokler ni zrel za odpad.


Kaj bo, če bo v prihodnosti, bomo še videli. Dražilo se bo pa tako gorivo, kot štrom.

Utk ::

Povprečje je lari fari. In kaj je včeraj veljalo, danes več ne, jutri bo pa še manj.

Ja, nekateri boste videli kaj bo v prihodnosti, drugi pa predvidevamo in profitiramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

feryz ::

ttzavod je izjavil:

Za 2 dodatni milijardi lahko dobimo 3 GWh baterij moči 2 GW (2 nuklearki),
Ta pa zmaga, definitivno.
Trol bi dal 2 milijardi, da bi lahko shranil, pazi, shranil, ne proizvedel, 5 ur proizvodnje stare ali 3 ure proizvodnje načrtovane nove nuklearke. Kaj točno bi s tem pridobil, samo on ve.
Sicer pa so Italijani že povedali, da se jim v Bruslju suka. Ostali jim pa še bodo.

tomaz- ::

ampak ne še takoj no, UTK ravno predvideva in profitira :)

Utk ::

tomaz- je izjavil:

ampak ne še takoj no, UTK ravno predvideva in profitira :)

Jaz sem kupil elektrarno ko je bila najcenejša, in leto kasneje je šla elektrika za 50% gor. Zdaj se pa še večinoma vozim na njo. Ostalo pa s hibridom, ki zdaj stane 30% več kot par let nazaj ko sem ga kupil.
Ti pa zdaj kupi dizla golfa za 35 jurjev, če si frajer. Put your money where your mouth is...

rejven ::

Najbolj mi je smešno, ko pravi kokrat na let rabiš več km naenkrat. A je važn, js rabim parkrat na let več naenkrat kot ev zmore sploh če je hitra polnilnica na drugi strani, ampak že misel, da bi se ukvarjal s tem kje in kdaj bi "tankal" mi želodec obrne :). S tem se ne mislim ukvarjat, doma se mi ne da kabla vn vlečt, da bo filal avto, ne da se mi. Če bodo to zrihtal primerjivo obstoječi rešitvi ok, me ne moti bo sigurno bolj fajn kot "nafto vohat", ne pa v smislu se bomo prilagodil. Najprej naj nehajo "avokado" vozit iz xy lokacij v vsako lokalno trgovino, pol se pa oglašajte, da ice avti niso zeleni. To je sistem italjanske rešitve smeti, ko jih sam čez mirje zapeljejo in fuknejo na prvi plac, ki je na voljo. Pa smo zeleni.

Utk ::

Če se ti ne da, boš plačal veliko več in ne boš rabil.
V povprečju smo pa lani videli, da je folk čakal pol ure pred črpalko, da je profitiral 10 evrov, jaz pa tolk profitiram vsakič ko vtaknem kabel...

roCkY ::

? kolk boš plačal več. Imet baterijo "na lagru" in vse kar je okoli nje za 5-8 kkm letno...

Lonsarg ::

Za ultra razvajene bodo pač EV avti z 1000km dosega in 300kW polnjenjem (Tesla že ima recimo 800km range in 250kW polnjenje). V praksi bo takih razvajenih samo kak promil in si naj pač kupijo, za vse ostale bo 500km dosega in 150kW polnjenje pomoje standard v roku 5 let. Trenutno pa je standard nekje 400km in 100kW polnjenje.

Govorimo seveda o polnjenju ko greš na daljšo pot, za dnevne vožnje se bo polnilo počasi ponoči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

starfotr ::

Če gre en energent gor, gredo tudi vsi ostali.

Tako, da vozili se bomo dražje. Ne glede na tip goriva.

Lonsarg ::

Tako je vsi gredo hkrati gor, razmerje v ceni med elektriko in fosilnimi energenti se bo tako ohranjalo (v prid elektrike).

jest10 ::

Utk je izjavil:


Ti pa zdaj kupi dizla golfa za 35 jurjev, če si frajer. Put your money where your mouth is...


Ma jaz sem raje bencinarja(Ibizo) za 15k, teden nazaj. Sicer za partnerko, ma jebat ga, recimo da šteje.
Primerljiv štromar je konkretno dražji, razlike v ceni ne bo prinesla notri v 10+ letih.



Moj bo pa še za ene 5 let dober. Upam, da bo takrat že solidnejša ponudba priključnih hibridov.

Lonsarg je izjavil:

Tako je vsi gredo hkrati gor, razmerje v ceni med elektriko in fosilnimi energenti se bo tako ohranjalo (v prid elektrike).


Ni nujno. Slej kot prej bo potrebno del trošarine prestaviti tudi na elektriko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

Lonsarg ::

jest10 je izjavil:

Ni nujno. Slej kot prej bo potrebno del trošarine prestaviti tudi na elektriko.
Načeloma drži, ampak tle je država omejena z dejstvom da na elektriko iz sončnih panelov de-facto ne more trošarine dati in če torej da trošarine na obično elektriko v kakem večjem znesku bo pač 90% ljudi imelo sončne panele. Že trenutno brez trošarin se splačajo, si predstavljaš koliko bi se splačali v primeru trošarin, dovolj da začnejo o tem razmišljati tudi anti-paneli ljudje, denar je le denar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

starfotr ::

Bo še zanimivo, kako bodo obračunali trošarino ma elektriko.

A bo tako kot kurilc in dizel?

Ali bo splošno nabita trošarina in to je to?

Na hitrih polnilnicah, kjer obračunajo po času, bo trošarina na čas in ne na kWh?

jest10 ::

starfotr je izjavil:

Bo še zanimivo, kako bodo obračunali trošarino ma elektriko.


Sta 2 preprosti opciji.
Ali pavšal po narejenih kilometrih ob letni registraciji.
Ali pa obvezen števec v vsako vozilo in dobiš svojo rubriko na mesečni položnici za štrom.

roCkY ::

Hm čakej no. Če je to tak plus za človeštvo zakaj bi bilo dodatno obdavčeno?

Lonsarg ::

jest10 je izjavil:

Ali pavšal po narejenih kilometrih ob letni registraciji.
Ali pa obvezen števec v vsako vozilo in dobiš svojo rubriko na mesečni položnici za štrom.
To ti lahko zagotavljam da kaj takega bi vplivalo na vse avtomobile ne le električne. Skratka več kot jasno je da razlika v ceni elektrika vs bencin ostaja v prid elektrike, ne glede na to kaj naredijo.

Je pa treba vedit da načloma ekonomija trošarin deluje tako, da se najbolj obdavči tisto od česar si uvozno odvisen (če je država pametna in hoče svoji ekonomiji dobro). Elektriko imamo pa doma, tako da je bolj logično da uvedejo trošarine na mobitele kot na elektriko, oziroma direkt na avtomobile ki jih uvažamo, torej na nakupno ceno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

jest10 ::

roCkY je izjavil:

Hm čakej no. Če je to tak plus za človeštvo zakaj bi bilo dodatno obdavčeno?


Plus ali ne plus, nima nobene veze.
Država se NE BO odpovedala denarnemu toku, ki ga dajo trošarine. Ali boš plačal direktno, kar je tudi bolj transparentno, ali pa ti bodo pobrali na druge načine.

starfotr ::

jest10 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Bo še zanimivo, kako bodo obračunali trošarino ma elektriko.


Sta 2 preprosti opciji.
Ali pavšal po narejenih kilometrih ob letni registraciji.
Ali pa obvezen števec v vsako vozilo in dobiš svojo rubriko na mesečni položnici za štrom.


Potem se voziš po tujini in doma plačaš trošarino? Zanimivo. Če tankaš v tujini tam plačaš trošarino.

Mislim pa, da se novih števcev ne da prevrtet, tako kot starih, ko si lahko zajlo vrtel in je bilo to to.

/s

roCkY ::

jest10 je izjavil:

roCkY je izjavil:

Hm čakej no. Če je to tak plus za človeštvo zakaj bi bilo dodatno obdavčeno?


Plus ali ne plus, nima nobene veze.
Država se NE BO odpovedala denarnemu toku, ki ga dajo trošarine. Ali boš plačal direktno, kar je tudi bolj transparentno, ali pa ti bodo pobrali na druge načine.

Saj točno to je tisto, kar odvrača, da bi način na katerega gre EU v elektrifikacijo podprl. Način s katerim se na vseh mogočih koncih polni proračune. Poraba pa je v rokah lobijev peščice. Samo deverzifikacijo energentov 100% podpiram.

jest10 ::

starfotr je izjavil:


Potem se voziš po tujini in doma plačaš trošarino? Zanimivo. Če tankaš v tujini tam plačaš trošarino.


Ja in ne. Poglej recimo, kako je pri davkih.
Če je dogovor recimo na ravni EU, ni nobenih ovir.

starfotr ::

Človek, kakšen dogovor?

Tako je, kot reče Nemčija in tako kot njej paše.

Še za cestnine se ne moremo poenotit. In še marsikje drugje.

Da ne omenjam roaminga mobilne telefonije in neskončno nekih izjem in pravil.

mailer ::

Vsi, ki imate električne avtomobile z lastno polnilnico doma bi/boste v doglednem času lahko dobili posebne števce za polnjenje, kjer bo cena elektrike dražja od gospodinjskega odjema. Potem ne boste več zagovarjali EV-jev, ker boste za isto ceno goriva napolnili samo pol "tanka". Tisti, ki imate pa sončne elektrarne in niso priključene v omrežje dobite papirje, da bodo morale biti take polnilnice (zaradi spremjanja statistike ali kakšnega drugega bednega izgovora) merjene in podatke avtomatsko sporočale elektru in bo spet prišla položnica "za sonce". Država se ne bo odpovedala €€. Sam podpiram električna vozila a le do mase z vključeno baterijo do 500kg (eskiroji, e-kolesa, e-rolke, manjša vozila za poštarje, servisne službe, dostavne službe, dostave hrane), ki bi lahko razbremenila sama središča mest v radiju 5km. Vsa ostala preseravanja naj se plačajo brez raznih olajšav, ki koristijo izključno tistim, ki bi si taka vozila brez preračunavanj lahko kupili brez težav. Ostale pisarije (vsak ima na soncu nadstrešek za 2kw+ sončnih celic; da se polni e-avto za 10€/"tank"; da je čisto enostavno polnit avto na "prostih" zunanjih polnilnicah) ne bom komentiral, ker niso niti blizu realnemu stanju ne zdaj, kaj šele v prihodnosti.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Utk ::

Vsi, ki imate električne avtomobile z lastno polnilnico doma bi/boste v doglednem času lahko dobili posebne števce za polnjenje, kjer bo cena elektrike dražja od gospodinjskega odjema.

Let me guess, iz tistega števca bo tekla obarvana elektrika, da bo potem policaj vedel na kater štekar si polnil.

Moj bo pa še za ene 5 let dober. Upam, da bo takrat že solidnejša ponudba priključnih hibridov.

Se grem stavit, da leta 2028 ne boš kupil plugina, ampak električnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

starfotr ::

Bodo že našli način za spulit denar, pri davkih itak ni problem, kakor rečejo tako je. Vprašanje je samo na kakšen način.

nejc_nejc ::

Na avto, nam bodo montiral števce.

spegli ::

Rabmo neki institut, da te EU poslance odpokličemo, če delujejo proti lastni populaciji. To se dogaja že več let in trenutno vodi v ww3.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: spegli ()

m0LN4r ::

deco16 je izjavil:

Sej ste se tudi telefone navadli polnit, te morate celo 1x na dan ;)

Skratka mam EV pa se mi zdi brezveze silit z nekimi datumi, ker saj ko berem komentarje tukaj pa še marikje drugje eni bodo šlatal dizla še dolg časa. Pač sej se to zrihta s ceno goriva pa je.
Bodo pa še mal trošarin nabili pa se bo kar naenkrat dalo priklopit avto in nebo nobenga problema.

Skratka sej vaš štekam ampak po eni strani tud ne. Zato da se vozite na šiht vsak dan 5km, zdej rabite doseg 1000km ker grete enkrat na morje v šibenik. No ja ... vi kar.

Pa ne mi o blokih, sem leto pa pol polnil na javnih polnilnicah. Vse se da.

Vse se da, ampak zakaj, ce ni treba.
No saj 2035 je kr ok cilj, da se proda in pokupi zadnje poceni vozila na zalogi, preden se je treba skesirat 60-70k za kak spodoben EV.
5km na siht, enkrat na sibenik? Ne rabis se norca delat, stopi ven iz svojih treh ulic v katerih eksistiras.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

ttzavod je izjavil:



Kdaj ste nazadnje vozili 1000 km brez pavze?
Meni se gabi lulanje v flaške, ker lahko nekaj mimo steče, pa smrdi v kabini. Ampak, če se vam tako mudi, vas poskusim razumeti.
Jaz delam pavze na 4 ure vožnje. Avto se mi napolni v 18 minutah od 10% do 80%, kar je natančno dovolj za WC in mogoče kavo.
Po evropi uporabljam Ionity (35 centi kWh na pogodbo), kar pomeni, do Nizozemske in nazaj me stane cca 65EUR.
S tem, da na nizozemskem uproabim brezplačni Lidl.




Ko bo rabljen EV za 15k imel tak prtljaznik in 1000km dosega, bomo tudi raja navalila, do takrat pa bo se 20 let smrdelo iz auspuhov.


Imam cenejše avte z več prtlažnika (kombi) in ne vozim 1000km v komadu iz zgoraj razloženih razlogov.
https://www.facebook.com/teobunta/posts...

Ti se bos moral za zacetek sploh zacet vozit prakticno, ne samo s prstom po zemljevidu in s skirojem po Ljubljani.
Svet se ne vrti okoli tega, da odplacas nov EV.
Se vedno se nam splaca obdrzati avto 20 let in ga sraufat, pa mi se vedno ostane polovica do nove Tesle Y.

Kdor se pa misli zapufati za nov EV, si je pa sam kriv. Saj ne recem, ce se vozis sluzbeno in ti sluzba placa kilometrino bi sel sam takoj v to. On the other hand pa ne.
100€ za gorivo ne boli tolko, kot 8 let kredita za 400€ na mesec brez goriva za en vprasljiv Model Y, ki bo po 8 letih mogoce zrjavel in razpadel.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::

Utk je izjavil:

Na mesec? Zakaj na mesec?
Cena vozila je xyzEUR, ni važno kako jo poravnaš. Elektro vozilo ni cenejše od primerljivo uporabnega na bencin/dizel, pa če izvajaš še tako mentalno gimnastiko

Na mesec zato, ker te avto stane tudi vsak mesec, ne samo tisto kar plačaš ko ga kupiš. Tisto niti ni največji del dostikrat. Vem, težko razumet malim možganom.

Naprimer? Kateri stroski so pa tako astronomski?
Izvzeto stroske, ki jih imas tudi pri EV.
Zavarovanje, Gume, Servisi, Mehanska popravila podvozja (so kr pogosta pri EV), draga elektrika (ja sam si rekel, da to kar je danes v prihodnosti ne bo).

Kaj potem ostane? Ena menjava olja na dve leti, ki jo lahko celo sam naredis? Much wow.

Utk je izjavil:

Vsi, ki imate električne avtomobile z lastno polnilnico doma bi/boste v doglednem času lahko dobili posebne števce za polnjenje, kjer bo cena elektrike dražja od gospodinjskega odjema.

Let me guess, iz tistega števca bo tekla obarvana elektrika, da bo potem policaj vedel na kater štekar si polnil.

Moj bo pa še za ene 5 let dober. Upam, da bo takrat že solidnejša ponudba priključnih hibridov.

Se grem stavit, da leta 2028 ne boš kupil plugina, ampak električnega.

Pa sem mislil, da si tehnicno bolj podkovan, kako enostavno je to izvedljivo, tako kot na javni polnilnici vecih ponudnikov z razlicnimi tarifami.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Unchancy ::

ttzavod je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

ttzavod je izjavil:

Slovenija ima čez noč presežke proizvodnje energije cca 8 GWh.

kam pa gre ta elektrika?



Izklapljajo se hidroelektrarne. Poglej ELES.SI
PRodajamo avstrijcem za MINUS ceno (plačujemo, da oni polnijo akumulacijska jezera)
ELES je lastnik Tovarne aluminija Kidričevo, da lahko čez noč prižiga velike PRAZNE peči, da drži napetost in frekvenco v ravnovesju.

Dovolj?


Unchancy je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ugasneš, zapreš, uvedeš lockdown lahko vse čez noč. Novih nukleark in vsega ostalega pa se ne da čez noč naredit.

V 20+ letih pa se seveda da. Sploh če se mora.


Nova nukelarka moči 1 GW (v evropi) stane cca 15 milijard EUR.
Potem naprej si odvisen od uvoza obogatenega urana, ki prihaja predvsem iz rusije.
Iz nje dobimo lahko cca 7 TWh energije letno.

6,6 GW solarnih elektrarn lahko naredimo za 4 milijarde. Iz njih lahko dobimo več kot 7 TWh energije letno.
In to ne čez 20 let. Ampak takoj.
Za 2 dodatni milijardi lahko dobimo 3 GWh baterij moči 2 GW (2 nuklearki), kup vetrnic, geotermalnih elektrarn in še kakšno hidroelektrarno.
Problem rešen veliko prej in za veliko manj denarja.
Brez uvozne odvinosti od goriva in problemov z odpadki.

Samo najprej bi moral nekdo predramit birokrate, da ne bi delali razlike med solatno elektrarno na strehi in na zemljišču - na primer. Sem se zanimal za zemljišče s hudim naklonom na jug in mi je bilo rečeno, da te raznorazni skladi penalizirajo, ker hočeš postaviti na zemljišču in ne na strehi.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

starfotr ::

Imamo preveč degradiranih neizkoriščih površin. Ni treba, da gledamo s paneli posejano krajino, kot v Nemčiji. Kar naj bodo strehe tiste, kjer je to sranje gor.

Unchancy ::

starfotr je izjavil:

Imamo preveč degradiranih neizkoriščih površin. Ni treba, da gledamo s paneli posejano krajino, kot v Nemčiji. Kar naj bodo strehe tiste, kjer je to sranje gor.

Jap, hrib z naklonom za gamse je res treba izkoristit za kmetijstvo. Idiotizem prve klase, vreden naših butastih uradnikov.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

starfotr ::

Predlagam, da v zapuščene vinograde damo elektrarne. Izgledalo bo res super.

Unchancy ::

Boljše kot zdaj, ko se meter visoka trava kosi enkrat na leto ali se zarašča. Itak je teren zastrupljen s pesticidi.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.

Lonsarg ::

Državi je čisto vseno kje dobi davek. Nobenega pravila ni, da bi morala trošarino od bencina nadomestiti z trošarino na elektriko. Komot recimo raje nadomesti z trošarino na sladke pijače in alkohol.

Dejstvo pa je da je bencin najslabša možna svar za EU ekonomijo, ker ga moramo uvažati, elektrike nam z vsaj malo pameti ni treba. Skratka pozabite na eko agendo, bencin je grozno slaba stvar za EU ekonomijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Na Japonskem obrat v jedrsko energijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
949923 (5332) Maxlos
»

EU se pripravlja na brezemisijska vozila leta 2035 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
20321230 (14849) Surstromming
»

Irska bi čez deset let prepovedala nove bencinske in dizelske avtomobile

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3911056 (7239) AndrejO
»

Slovenija po letu 2030 brez novih avtomobilov na nafto in bencin (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27786958 (78882) AštiriL

Več podobnih tem