Forum » Loža » Afera smejalni plin
Afera smejalni plin
lemur233 ::
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/afer...
Pustmo ta dva cepca, ki sta zajebala napeljavo. Kako nobeden od zdravstvenega osebja ni opazil, da so človeka priklopili na dušikov oksid?
Kako niso mogli opaziti da nekaj ni v redu ?
Prosim, če mi lahko kdo to pojasni. Ker jaz nimam niti trohice več zaupanja v usposobljenost medinincev. Počasi me bo že strah hoditi k splošnemu zdravniku.
Pustmo ta dva cepca, ki sta zajebala napeljavo. Kako nobeden od zdravstvenega osebja ni opazil, da so človeka priklopili na dušikov oksid?
Kako niso mogli opaziti da nekaj ni v redu ?
Prosim, če mi lahko kdo to pojasni. Ker jaz nimam niti trohice več zaupanja v usposobljenost medinincev. Počasi me bo že strah hoditi k splošnemu zdravniku.
Samael ::
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/afer...
Pustmo ta dva cepca, ki sta zajebala napeljavo. Kako nobeden od zdravstvenega osebja ni opazil, da so človeka priklopili na dušikov oksid?
Kako niso mogli opaziti da nekaj ni v redu ?
Prosim, če mi lahko kdo to pojasni. Ker jaz nimam niti trohice več zaupanja v usposobljenost medinincev. Počasi me bo že strah hoditi k splošnemu zdravniku.
Kako si pa to sploh predstavljaš, da človek opazi, da po cevi teče napačen plin? A tako, da pred vsakim priklopom bolnika na napravo, sam prej malce "potegneš", da vidiš, če je vse ok?
Kolikor sem jaz razumel, pri samem priklopu osebe na "ustrezno" pipico ni bilo napake, ampak je bila ta na sami instalaciji.
Samael != Samuel
Akira_ ::
Mogoče preko merilnika nivoja kisika v krvi ?
Saj veš tist k dobiš na prst in ti meri količino kisika v krvi in tečno piska če je prenizko.
Glede na to da je človek očitno rabil pomoč pri dihanju, zakaj sicer bi ga priklapljali na kisik, bi pričakovala da so to spremljali. In bi pričakovala da nekdo opazi da človeku količina kisika pada in ne raste.
Saj veš tist k dobiš na prst in ti meri količino kisika v krvi in tečno piska če je prenizko.
Glede na to da je človek očitno rabil pomoč pri dihanju, zakaj sicer bi ga priklapljali na kisik, bi pričakovala da so to spremljali. In bi pričakovala da nekdo opazi da človeku količina kisika pada in ne raste.
Samael ::
Mogoče preko merilnika nivoja kisika v krvi ?
Saj veš tist k dobiš na prst in ti meri količino kisika v krvi in tečno piska če je prenizko.
Glede na to da je človek očitno rabil pomoč pri dihanju, zakaj sicer bi ga priklapljali na kisik, bi pričakovala da so to spremljali. In bi pričakovala da nekdo opazi da človeku količina kisika pada in ne raste.
In, ko opaziš, da se nivo kisika v krvi niža, gotovo prvo pomisliš, da po cevi s kisikom teče nekaj drugega ne pa potencialno povečaš dotok "kisika", aneda
Ne vem no, ampak če imaš pred seboj izrecno cev za kisik, ki si jo že priklopil že ne vem koliko stokrat ali tisočkrat je s povsem človeške plati najbrž absurd pomisliti, da po njej iz nekega neznanega razloga teče drugi plin. Zadeva se lahko pokvari, ne deluje ali karkoli, ampak da pa po njej teče dušikov oksid pa ne vem no ... moraš biti pa skoraj vedeževalec.
Samael != Samuel
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Samael ()
blaz5 ::
Glede na to, da gre pri človeku lahko narobe tisoč in ena stvar je napačno priklopljena cev v steni zadnja stvar, ki bi mi padla na pamet.
Invictus ::
Glede na to, da gre pri človeku lahko narobe tisoč in ena stvar je napačno priklopljena cev v steni zadnja stvar, ki bi mi padla na pamet.
Kako so sploh dobili uporabno dovoljenje brez testov?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
s1m0n ::
For f* sake... Še vsak vijak, ki se privije se ponovno preveri ali je ustrezno privit (Nm), a pri takšni inštalaciji niti ne preverijo pri prvih zagonih kaj prihaja po cevi... A se samo preveri, da ne pušča?
Invictus ::
Obsojena sta bila monterja, nadzorniki ne priznajo krivde...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Bostjan_321 ::
Obsojena sta bila monterja, nadzorniki ne priznajo krivde...
Na koncu ponavadi najede najnižji v hiearhiji. Sej sta naredila napako ampak ravno zaradi možnih napak med gradnjo imaš na koncu nadzor.
Bi pričakoval da se take sisteme preveri trikrat in da se na dnu zapisnikov podpišejo ljudje, ki odgovarjajo da so vestno preverili.
Samael ::
Jaz krivde za to res ne bi zvalil na medicinsko sestro oz. osebo, ki priklopi cloveka na napravo, ki naj bi bila ustrezna, sama pa v danem trenutku nima nobenega vzvoda vedeti, da ni.
Karkoli je šlo narobe, je šlo narobe pred tem (napaka monterjev, pomankljiv nadzor..).
Karkoli je šlo narobe, je šlo narobe pred tem (napaka monterjev, pomankljiv nadzor..).
Samael != Samuel
Bostjan_321 ::
Kar se mene tiče je z naskokom najbolj kriv pomankljiv nadzor, potem pa monterja. Medicinska sestra kot rečeno verjetno res ni pomislila da bi prihajal napačen plin po cevi in je tuhtala kaj se s pacientom dogaja da upada nivo kisika.
eventyrer ::
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/afer...
Pustmo ta dva cepca, ki sta zajebala napeljavo. Kako nobeden od zdravstvenega osebja ni opazil, da so človeka priklopili na dušikov oksid?
Kako niso mogli opaziti da nekaj ni v redu ?
Prosim, če mi lahko kdo to pojasni. Ker jaz nimam niti trohice več zaupanja v usposobljenost medinincev. Počasi me bo že strah hoditi k splošnemu zdravniku.
Nepomembno kaj so ali niso opazili medicinci.
Tu je važno zgolj zakaj se inštalacije ni preverilo/testiralo.Samo na tej točki bi se moralo odkriti napako.
driver_x ::
ginekk ::
GupeM ::
Moje mnenje je, da je kriv izključno nadzor oz. kot bi temu rekli v IT-ju, testiranje v produkciji. Medicinska sestra ne more biti kriva, ker za upad kisika v krvi je možnih nešteto stvari. Napačen plin v napeljavi je nekje čisto na koncu seznama, če sploh pride na seznam. Bi pa pri testiranju, ki bi ga morali izvajati nadzorniki, moral ta test biti zelo visoko na seznamu.
Podobno kot ne boš nikoli pomislil, da te je avto na cesti pustil zato, ker so na bencinski črpalki priključili bencin na ročko od dizla. Šele ko ti bo mehanik povedal, da imaš v rezervoarju bencin namesto dizla, boš pomislil na to. In ko boš pogledal račun, na katerem piše da si tankal dizel, boš zagotovo prepričan, da napaka ni na tvoji strani. Še posebej, ker od bencina ročke niti ne moreš vtaknit v avto, ker noter paše samo ročka od dizla.
Podobno kot ne boš nikoli pomislil, da te je avto na cesti pustil zato, ker so na bencinski črpalki priključili bencin na ročko od dizla. Šele ko ti bo mehanik povedal, da imaš v rezervoarju bencin namesto dizla, boš pomislil na to. In ko boš pogledal račun, na katerem piše da si tankal dizel, boš zagotovo prepričan, da napaka ni na tvoji strani. Še posebej, ker od bencina ročke niti ne moreš vtaknit v avto, ker noter paše samo ročka od dizla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
Likalnik ::
tudi jaz sem mnenja da sestra ni kriva za to...ampak nadzor...sestra ima svoje orodje katerega uporablja in to orodje je tudi kisik...ali je notri v bombi res kisik ali ne za to so druge službe.
tudi voznik reševalnega vozila pred nujno vožnjo ne gre pregledovati ali je nivo olja v avtomobilu pravi oziroma hladilna tekočina...on se samo odpelje...za vse ostalo so pa drugi.
@GupeM glede bencina pa dizla je pa tako...jaz sem natočil v diesel avtomobil bencin...poln rezervoar...in se odpeljal...ko je avto začel cukati sem se isto sekundo spomnil na gorivo...ne vem zakaj ampak očitno je bilo nekaj v podzavesti...avto sem takoj ustavil/ugasnil...poklical vlečno službo...hvala bogu sem ga dovolj hitro ugasnil in večjih stroškov ni bilo
tudi voznik reševalnega vozila pred nujno vožnjo ne gre pregledovati ali je nivo olja v avtomobilu pravi oziroma hladilna tekočina...on se samo odpelje...za vse ostalo so pa drugi.
@GupeM glede bencina pa dizla je pa tako...jaz sem natočil v diesel avtomobil bencin...poln rezervoar...in se odpeljal...ko je avto začel cukati sem se isto sekundo spomnil na gorivo...ne vem zakaj ampak očitno je bilo nekaj v podzavesti...avto sem takoj ustavil/ugasnil...poklical vlečno službo...hvala bogu sem ga dovolj hitro ugasnil in večjih stroškov ni bilo
Bezukhoff ::
Torej, kdaj je začela ambulanta delovati, in kdaj so ugotovili da nekaj ne štima?
So tale smejalni plin aplicirali ves čas do pojava omenjenega zapleta?
So tale smejalni plin aplicirali ves čas do pojava omenjenega zapleta?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Bezukhoff ()
Tidule ::
Torej, kdaj je začela ambulanta delovati, in kdaj so ugotovili da nekaj ne štima?
So tale smejalni plin aplicira ves čas do pojava omenjenega zapleta?
Kolikor s spomnim, se je vse zgodilo v kratkem časovnem obdobju, tako da niso pol leta priklapljal ljudi na napačen plin preden je nekdo umrl, ampak se je napaka ugotovila pri prvem pacientu. Nesreča se je zgodila začetek marca, bolnica pa je bila odprta kak mesec prej. Dodatno napake niso zaznali prej, ker če se ne motim ni šlo za širšo sistemsko napako (da bi bil kompleten sistem zamenjan) ampak je šlo za napako na konkretnem priključku.
Je pa treba imet v mislih, da je šlo tukaj za hudo poškodovanega pacienta. Tako, da ni šlo za to, da so ga nekam priklopili in pozabili nanj. Človeka je stisnil stroj in je imel več zlomov prsnega koša, nogo... Stanje se je pacientu po sprejemu začelo hitro slabšati, zato so ga priklopili na 100% kisik, potem pa je šlo samo še na slabše. Fokus zdravnikov je bil seveda na temu, da ugotovijo kakšne notranje poškodbe ima človek, da se mu stanje slabša in je popolnoma nerealno, da bi pomislili na napačen plin. Tudi vsake flaše za infuzijo nimajo časa analizirat ampak morajo zaupat temu kar piše na etiketi, če hočejo delat. Šlo je za urgenten primer (dogajalo se je na odelku za reanimacijo), ne za nekaj kar bi lahko dneve ali celo tedne eksperimentirali.
Tukaj je pač po celi črti zatajil nadzor in je filozofirat o krivdi takrat prisotnega medicinskega osebja povsem brezpredmetno. Vprašanje je kdo je bil za nadzor odgovoren in kdo se je podpisal, da je z napeljavo vse ok.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
delavec44 ::
Podobno kot ne boš nikoli pomislil, da te je avto na cesti pustil zato, ker so na bencinski črpalki priključili bencin na ročko od dizla. Šele ko ti bo mehanik povedal, da imaš v rezervoarju bencin namesto dizla, boš pomislil na to. In ko boš pogledal račun, na katerem piše da si tankal dizel, boš zagotovo prepričan, da napaka ni na tvoji strani. Še posebej, ker od bencina ročke niti ne moreš vtaknit v avto, ker noter paše samo ročka od dizla.
Tole si malo zamešal. V bencinarja ne moreš vtakniti ročke od dizla. V dizelaša grejo komot obe ročki in se kar dogaja, da dajo notri bencin.
So bili že predlogi o trikotnih in štiroglatih ročkah, ki se ne morejo zamešati, pa nekako ne pride v prakso. Bo prej elektrika.
Zimonem ::
Ob tehničnem za avto ti pomerijo pline, tile pa kar nekaj na zaupanje. Še mehanik ti preveri pline dohtarji leni pa obešajo vse na druge.
Tidule ::
Ob tehničnem za avto ti pomerijo pline, tile pa kar nekaj na zaupanje. Še mehanik ti preveri pline dohtarji leni pa obešajo vse na druge.
In potem, ti sam vsakič, ko vžgeš avto preveriš, če so res prav izmerili? Sam tolk, če smo že pri butastih analogijah.
Ker točno to zahtevaš, da medicinsko osebje nardi. Da ne zaupajo pristojnemu, ki je zadolžen za ustrezno izvedbo nadzora in meritev, ampak vsakič posebej sami vse preverijo. Kako točno to zgleda na urgenci, med tem ko pacient umira? A zdravnik reče veste kaj jaz ne verjamem, da je ta tekočina res kar piše na embalaži. Kar lepo pejte v laboratorij in preverite. Ti kolega preveri vse inštalacije, kaj če iz vtičnice priteče voda, če ne prverimo? Pa nujno prosim naj nekdo rpeveri, če je računa za elektriko plačan, da nam ne sklopijo med delom. Pa vi kolega prinesite vse paprije, da ste res končali kočnali srednjo medicinsko. Saj vem, da delate tukaj ampak ne morem na besedo verjet, da ste res ustrezno usposobljeni.
Vi pacient, pa kar mirno, saj bo trajalo samo uro dve, potem pa začnemo z oživljanjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
Zimonem ::
Preden sedem v avtu imam potrdilo , da je tehnično izpraven. Ravno tako sem odgovoren , da vse na avtomobilu dela. Od luči naprej. In da so prižgane. Napaka na vozilu je ne razrešuje odgovornosti ampak sem jo dolžan odpravit.
In ne gre za vsakič ampak za zagon sistema kateri naj bi reševal življenja. Danes to tudi počne ampak zato sta morala dva umreti.
In ne gre za vsakič ampak za zagon sistema kateri naj bi reševal življenja. Danes to tudi počne ampak zato sta morala dva umreti.
LeQuack ::
Zato pa imajo v Ameriki več milijonske tožbe v takih primerih. Zato da tisti ki so krivi še dolgo razmišljajo o tem, ne pa pometejo pod preprogo. Tam se bolnici ne bi smejalo tako kot pri nas, ampak bi pošteno plačali in najbrž tudi interno ustrezno kaznovali, da do naslednje tožbe ne bi prišlo.
Quack !
GupeM ::
Tole si malo zamešal. V bencinarja ne moreš vtakniti ročke od dizla. V dizelaša grejo komot obe ročki in se kar dogaja, da dajo notri bencin.
Kupi Forda. Imajo nek Ford Easy Fuel system, in ne moreš vtaknit noter ničesar drugega, samo ročko od dizla. No, pa zraven imaš v avtu nek "livček", ki je enake oblike kot ročka od dizla. Če moraš iz kantice natočit, vtakneš ta livček noter in potem preko tega livčka napolniš.
Ko sem ga kupil, sem najprej mislil, da je ta zadeva za ženske, da lahko stoje lulajo :D
Sicer sva pa off topic.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GupeM ()
GupeM ::
Preden sedem v avtu imam potrdilo , da je tehnično izpraven. Ravno tako sem odgovoren , da vse na avtomobilu dela. Od luči naprej. In da so prižgane. Napaka na vozilu je ne razrešuje odgovornosti ampak sem jo dolžan odpravit.
In ne gre za vsakič ampak za zagon sistema kateri naj bi reševal življenja. Danes to tudi počne ampak zato sta morala dva umreti.
No, ampak ko bojo pa dohtarji in sestre namesto 25 bolnikov na smeno obdelali 3, boš pa spet pizdil.
In verjetno so tudi oni imeli papir, da je vse OK. Tako kot ga imaš ti. In če boš ti imel prevec CO2 izpustov, ne boš dobil nobene kazni, niti ne boš za nič odgovoren. Samo čez tehničnega ne boš šel, razen če bo zaposleni na tehničnih samo podpisal, da je vse OK, tako kot so očitno nadzorniki v tem primeru.
Tidule ::
Preden sedem v avtu imam potrdilo , da je tehnično izpraven. Ravno tako sem odgovoren , da vse na avtomobilu dela. Od luči naprej. In da so prižgane. Napaka na vozilu je ne razrešuje odgovornosti ampak sem jo dolžan odpravit.
In ne gre za vsakič ampak za zagon sistema kateri naj bi reševal življenja. Danes to tudi počne ampak zato sta morala dva umreti.
In tocno to so imeli oni, tako da ne vem kaj se kurcis. Objekt je bil predan kot tehnicno brezhiben.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
BRBR ::
Problem tule je izraz malomarnost. Kako pa se to dokaže, če te ravno ne prisilijo k priznanju ?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BRBR ()
Tidule ::
Tukaj je zadeva ze mimo malomarnosti ampak so obtozeni povzrocitve splosne nevarnosti, kar je visji dokazni standard.
Gre se pa primarno zato, da se pogleda, kaj je bila odgovornost in naloga posameznika v procesu in ali ie svojo nalogo opravil.
Gre se pa primarno zato, da se pogleda, kaj je bila odgovornost in naloga posameznika v procesu in ali ie svojo nalogo opravil.
bbbbbb2015 ::
mpu2Q7 ::
zakaj nimajo različnih nezdružljivih konektorjev za različne pline po vsej napeljavi?
a medicinska teorija še ni t ako daleč?
a medicinska teorija še ni t ako daleč?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mpu2Q7 ()
delavec44 ::
V Melaminu so imeli nezdružljive konektorje. Pa so potem uporabili adapter. Kaj se je zgodilo pa vsi vemo.
Če je volja, je pot. Oz. nikoli ne moreš preprečiti vseh uporabniških napak. Programerji to dobro vemo.
Če je volja, je pot. Oz. nikoli ne moreš preprečiti vseh uporabniških napak. Programerji to dobro vemo.
mpu2Q7 ::
Tidule ::
zakaj nimajo različnih nezdružljivih konektorjev za različne pline po vsej napeljavi?
a medicinska teorija še ni t ako daleč?
Zakaj je ljudem tezko karkoli prebrat, da ne sprasujejo neumnosti v tri dni?
Konektorji seveda so razlicni in do napake ni prislo zaradi napacnega konektorja, anpak zato, ker je nekdo na instalaciji pod stropom narobe zvezal cevi, nekdo drug pa ni preveril.
delavec44 ::
Saj je napisal po vsej napeljavi. Torej različne cevi, spojke, nekompatibilne med sabo. Verjetno se to cenovno ne izide glede na redkost napak, ki bi jih z enostavnim testom lahko odkrili.
mpu2Q7 ::
Kako je sploh možno zvezati vse cevi narobe po vsej napeljavi, če napaka očitno rezultira v smrti? Barve cevi, konektorji na ceveh, električni nadzor napeljave? Če je vse skupaj odvisno od človekovega nadzora, je res sreča, da ni ŠE VEČ podobnih nesreč. Ali pa so in ne vemo za njih?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mpu2Q7 ()
mpu2Q7 ::
Senzor ::
Tole je slika inštalacije:
Tisti, ki je priklapljal, je zamenjal cevi za N20 in 02.
Se pa sprašujem, kako je lahko šlo skozi nadzor tudi to, da so spoji narejeni z navadnimi objemkami, brez kakršnihkoli spojk oz. "smrekic". Nisem iz tega foha, pa vem, da če bi kaj takega delal, bi dal na koncu "smrekico", ne pa šlauf direktno na bakreno cev.
Tisti, ki je priklapljal, je zamenjal cevi za N20 in 02.
Se pa sprašujem, kako je lahko šlo skozi nadzor tudi to, da so spoji narejeni z navadnimi objemkami, brez kakršnihkoli spojk oz. "smrekic". Nisem iz tega foha, pa vem, da če bi kaj takega delal, bi dal na koncu "smrekico", ne pa šlauf direktno na bakreno cev.
Tidule ::
Saj je napisal po vsej napeljavi. Torej različne cevi, spojke, nekompatibilne med sabo. Verjetno se to cenovno ne izide glede na redkost napak, ki bi jih z enostavnim testom lahko odkrili.
Kakon tocno pa naj bi po tvoje to zgledalo? Bomo elektro kable vlekli vsako zilo v svoji cevi, da se mujo je bo mogel zmotit? Al naredimo kar locene vticnice za nulo fazo in zemljo, pa bo vsaka naprava priklopljena na tri konce?
Cevi so bile color coded, sam sistem je bil zastavljen tako, da je predvideval minimalen user input. Ampak ker niti tega ni bilo je prislo do nesrece.
Ravno zato so standardi in kontrole. Samo ce je nekdo tako neskocno malomaren, da se bianko podpise, da je vse ok, brez da opravi minimu od tega za kar je placan potem je tezko pricakovat, da ne bo slej kot prej slo kaj hudo narobe.
Tole je slika inštalacije:
Tisti, ki je priklapljal, je zamenjal cevi za N20 in 02.
Se pa sprašujem, kako je lahko šlo skozi nadzor tudi to, da so spoji narejeni z navadnimi objemkami, brez kakršnihkoli spojk oz. "smrekic". Nisem iz tega foha, pa vem, da če bi kaj takega delal, bi dal na koncu "smrekico", ne pa šlauf direktno na bakreno cev.
Ker vsak cent prisparan nekaj pomeni in ker so izvajalci praviloma zlizani z nadzorniki na sistemskem nivoju.
Vsaka taka spojka stane 50 centov, ko jih namestih par 100k se pa ze pozna. In ker praviloma dela tudi tako po salabajzersko se vsi trepljajo po rami kako so prihranili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
mpu2Q7 ::
Bomo elektro kable vlekli vsako zilo v svoji cevi, da se mujo je bo mogel zmotit?
Ja, točno tako, kaj pa pol, to je drobiž, na eni strani vklopiš, da se vsi ventili (ali pa vsaj končna na isti cevi) odprejo. Ok, zdaj hudo poenostavljam za nazaj, vendarle gre za vrednost človeškega življenja. Izgledaš bolj pravniško podkovan, koliko je cena enega slehernega človeškega življenja?
Tidule ::
... da ni ŠE VEŠ podobnih nesreč. ...
Napake se paš dogajajo.
Ja, in zato imas sistem nadzora in tehnicne preglede. Ker ce 5 ljudi v vrsti korektno opravi svoje delo je verjetnost, da se bo vsem pripetila napaka tocno na istem mestu prakticno enaka nic.
Bomo elektro kable vlekli vsako zilo v svoji cevi, da se mujo je bo mogel zmotit?
Ja, točno tako, kaj pa pol, to je drobiž, na eni strani vklopiš, da se vsi ventili (ali pa vsaj končna na isti cevi) odprejo. Ok, zdaj hudo poenostavljam za nazaj, vendarle gre za vrednost človeškega življenja. Izgledaš bolj pravniško podkovan, koliko je cena enega slehernega človeškega življenja?
Saj nadzor in tehnicni pregled je bil predviden, samo ni bil korektno izveden. Glede vrednosti zivljenja bos pa moral vprasat tiste, ki so bili odgovorni za nadzor in tehnicni pregled. Ti bodo znali ppvedat koliko so prihranili v casu in denarju, za ceno cloveskega zivljenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tidule ()
starfotr ::
Vidi se, da v praksi ne poznate zadev.
Nadzor gleda samo papirje. Če je vse ok. Brigajo njih cevi.
Sem imel primer, ko so opravili meritve pretoka zraka, hrupa ipd. za eno prezračevanje.
To prezračevanje je bilo napačno zvezano, ventilator je imel zamenjani fazi med sabo in se je vrtel v napačno smer. Torej ni pihalo nič. Tudi po pravilni vezavi ni bilo ok, saj v prostorih ni bilo dovoda zraka. Torej ne rešetk, ne vpiha, nič.
Nadzor je potrdil vse. Meritve so bilo vse ok. Projektant ni nič krivm
Torej ne projektant ne nadzor ne firma, ki je opravila meritve niso bili niti blizu objektov, kaj šele da bi si ogledali in preverili zadeve.
Toliko o tem, kako je nadzorni kaj prida.
In tu pridemo do tega, da je posest akreditirano kalibriranega merilnika za izvedbo meritev stran vržen denar, prav tako pa zaradi pade zaupanje, če se dela vse po domače.
Inženirska zbornica oz. je pa isto kot dohtarji. Ščitijo en drugega, kot da so bogovi. In v disciplinskem sodišču sedijo taki projektanti. Kaj mu boš naredil? Za bruhat.
Nadzor gleda samo papirje. Če je vse ok. Brigajo njih cevi.
Sem imel primer, ko so opravili meritve pretoka zraka, hrupa ipd. za eno prezračevanje.
To prezračevanje je bilo napačno zvezano, ventilator je imel zamenjani fazi med sabo in se je vrtel v napačno smer. Torej ni pihalo nič. Tudi po pravilni vezavi ni bilo ok, saj v prostorih ni bilo dovoda zraka. Torej ne rešetk, ne vpiha, nič.
Nadzor je potrdil vse. Meritve so bilo vse ok. Projektant ni nič krivm
Torej ne projektant ne nadzor ne firma, ki je opravila meritve niso bili niti blizu objektov, kaj šele da bi si ogledali in preverili zadeve.
Toliko o tem, kako je nadzorni kaj prida.
In tu pridemo do tega, da je posest akreditirano kalibriranega merilnika za izvedbo meritev stran vržen denar, prav tako pa zaradi pade zaupanje, če se dela vse po domače.
Inženirska zbornica oz. je pa isto kot dohtarji. Ščitijo en drugega, kot da so bogovi. In v disciplinskem sodišču sedijo taki projektanti. Kaj mu boš naredil? Za bruhat.
delavec44 ::
So že letalske družbe izračunale, da se jim bolj splača izplačati poln avion ljudi odškodnin, kot da dodatno vlagajo v varnost in vzdrževanje. Človeško življenje je relativno poceni.
darkolord ::
GupeM ::
Vidi se, da v praksi ne poznate zadev.
Nadzor gleda samo papirje. Če je vse ok. Brigajo njih cevi.
Ja, res je. Nadzor brigajo papirji, ne cevi. Ampak na teh papirjih bi moralo pisati, da je ta in ta preveril, da so cevi v redu zvezane in da je na temu priključku ta plin in na drugem priključku drug plin.
Tudi jaz delam software za takšno panogo, kjer mora biti vse na papirju, pregledano podpisano, potrjeno, ... In normalno da končni nadzornik ne bo pregledal celotnega sistema. Gre za celo verigo. Prvič, da imajo vsi requirementi svoje teste (to že software preverja sam). Nekdo software naredi in stestira. Predvsem na sistemskem in uporabniškem nivoju ter z unit testi. Nato izbrani uporabniki testirajo na zgolj uporabniškem nivoju. Nekdo višje pregleda, da papirji štimajo, pripravi seznam vseh dokumentov in podobne zadeve za določen release in tako naprej ... Do zadnjega v verigi, ki vse skupaj požegna. Ampak on ne vidi ne softwarea, ne uporabnikov, ne sistema... Nič. Samo papirje. In če so vsi papirji takšni kot morajo bit, lahko takoj najdeš, kdo je odgovoren za napako.
Če v testu piše, da mora po modri cevi priteči kisisk, po rumeni pa smejali plin, in pod testom podpisani da je bilo res tako, v resnici pa ni, so krivi oni. Niti programer, niti končni uporabnik ne moreta biti kriva za to. Niti tisti, ki je na koncu zadevo požegnal. Če testi niso bili opravljeni in ni pod njimi ni nihče podpisan, je krivec tisti, ki je potrdil, da so dokumenti ok...
Če se izkaže, da je programer naredil "skrivni" commit pred deployem in je to vodilo v napako, je kriv on ...
Ja, zadeva traja in je draga, ampak se najde ogromno napak ali nesporazumov.
Pa ko pišem da nekdo naredi to, nekdo testira ono, nekdo pripravi to... Nekdo ni nujno ena oseba. Ponavadi jih je več, še posebej med razvojem in testiranjem. In vsi morajo potrditi da nekaj dela tako kot mora, da lahko nekdo višje potrdi, da dokumenti štimajo.
Matko ::
ah...
Dokler se kaj ne zgodi, so važni samo podpisi na papirju.
Nobeden ne gleda vsebine, samo da je izpolnjeno in podpisano.
In potem se znajdemo tu.
Dokler se kaj ne zgodi, so važni samo podpisi na papirju.
Nobeden ne gleda vsebine, samo da je izpolnjeno in podpisano.
In potem se znajdemo tu.
mirator ::
Tam, kjer lahko pride do hude poškodbe ali celo smrti, ne more biti krivec samo eden, čeprav napako naredi samo tisti, ki je nekaj naredil narobe. Tudi tukaj velja, da kdor dela, lahko naredi tudi napako (lahko je zaradi malomarnosti, raztresenosti ali nestrokovnosti - v bistvu vseeno). Zato pa je v takem primeru sokriv najmanj nadzornik pa tudi izvedenec pri tehničnem pregledu. Tako pomembna zadeva ne more in ne sme biti prevzeta brez komisijskega funkcionalnega preskusa.
Zdravstveno osebje jasno ne more biti krivo.
Zdravstveno osebje jasno ne more biti krivo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ne razumem tega sistema ogrevanja (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 35536 (21648) | joze67 |
» | Smrt po uvedbi raspiratorja (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Problemi človeštva | 18839 (12767) | HappyPills |
» | Zastrupitev s plinom (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9133 (6963) | kloko |
» | Tehnično vprašanje za koncentrator kisika (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 7413 (5897) | jype |
» | dihanje iz navadne plastenke (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14709 (13142) | St235 |