» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
4 / 19
»»

LeQuack ::

A so Kitajski električni avti dovoljeni v USA? Najbrž jih politika tam ne bi dovolila, če še telefonov ne.
Quack !

kow ::

Pomoje se bodo Kitajci sami drzali stran, ker vejo koliko je ura. Ostali svet je dovolj velik. Bolj zanimivo vprasanje je - ce bodo v EU dovoljeni kitajski oz. kaksne ovire se bodo spomnili eurobirokrati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

Kaj pa tole?

OracleDev ::

Velik tesla fenboyev

Invictus ::

Tesla bo začela delati elektro motorje za letala in ladje.

https://www.teslarati.com/tesla-boat-ai...

Pač postaja dolgočasno podjetje, ki išče nove trge.

Hypa je konec, zato delnica tudi gre proti realni vrednosti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

kow ::

Tesla pravkar mocno znizala cene na kitajskem (imo, zaradi najvec zaradi BYD ter tudi slabih amerisko-kitajskih odnosov). Tole bo imo masaker za manj uspesne kitajske proizvajalce. Konsolidacija kitajske avto industrije se nadaljuje - bo zanimivo videti koliko let bo trajala.

Je kaksen junak, ki napove kaksni bodo earningsi v letu 2023? Imo, gre danes delnica krepko dol.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

earningsi delnic ali koliko avtov bo prodala Tesla? :)

kow ::

Earningsi gredo letos vsem v poden, pomoje. Prodaja - dvomim, ker so krepko znizali cene. Prodajo v ZDA subvencionirajo, ne bi smelo biti problemov. V EU pa je odvisno kaksne bodo obrestne mere.
Kupec s cashom bo kraljeval.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

billy ::

Prodaja 2023 bo šla cca 20% gor glede na 2022. Kaj bo pa z "fiktivnim" denarjem pa niti bo ne ve. Lahko pa da bo Semi uspeh in bo spet hype...

kow ::

Na hype, ni racunati.

Gregor P ::

Ali nisi malo kontradiktoren?:|

kow je izjavil:

Ja, samo ta subvencija skodi Tesli, ker relativno bolj pomaga konkurenci.

vs

kow je izjavil:

Prodajo v ZDA subvencionirajo, ne bi smelo biti problemov.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Ne. Ne razumem kje vidis kontradikcijo?

deco16 ::

Prodeje v USA tesli ne dosti subvencionirajo. Model Y mora bit 7 seater da spada pod SUV kriterij. Za 5 seaterja ga ni, pa še druge neumnosti.

Skratka pomagajo drugim ne tesli.

kow ::

Nisem mislil tega. Domnevam, da se ta pravila lahko tudi spremenijo. Bolj v smislu, da je Tesli sla prodaja v US ze tako dobro in ima lepe marze (trenutni trzni delez je ze krepko cez 3%). Subvencije jim niso v interesu, ker bodo konkurenci (starim proizvajalcem) pomagale kickstartati mnozicno EV proizvodnjo. Dolgorocno je za Teslo bolje, da imajo sedaj nizji profit ter visajo trzni delez.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Gambino ::

Tesla model Y je velikanska prodajna uspešnica, kažejo podatki širom sveta. Inovativni znamki je z njim uspelo nagovoriti najširši krog kupcev, tako obstoječih Teslinih vernikov, še bolj pa novih strank, ki želijo zagristi v "kul" elektromobilnost.

O kako uspešnem pohodu ameriškega suva govorimo, pokažejo številke za prvo letošnje polletje, ko je model Y že postal najbolj prodajan premijski suv v Evropi in celo najbolj prodajan model sploh na kar nekaj posameznih trgih. Ko bo Teslina berlinska gigatovarna začela na polno bruhati (tudi barvne) izdelke na cesto, bo po pričakovanjih analitikov model Y zlahka postal najbolj prodajan premijski model kateregakoli razreda v Evropi. Skratka, primat "svete nemške trojice" Audi-BMW-Mercedes se v novi stvarnosti hitro tali, njena in lovišča ostalih uveljavljenih znamk uspešno osvaja nov igralec.

Tesla bo po napovedih v nekaj mesecih prešla na vgradnjo nove generacije baterijskih celic. Te bodo ceno proizvodnje in skupno maso še spustili, hkrati bodo učinkovitejše.

Glede kakovosti izdelave smo v preteklosti na medmrežju lahko večkrat brali o določenih težavah in neprijetnostih pri posameznih teslah, še posebej tistih iz berlinske tovarne. Nekaj tega lahko pripišemo poporodnim težavam in krčem pri zagonu proizvodnje. Pri testnem avtu vidnih pripomb na kakovost izdelave ni bilo in vse je dajalo občutek dolgotrajnosti.
Na nedavno objavljenih testih Euro NCAP je tesla model Y dosegel vrhunski rezultat tako za pasivno kot aktivno varnost. Pri organizaciji pravijo, da je to trenutno najbolj varen med vsemi doslej testiranimi avtomobili.

Je model Y vreden prvega mesta med sebi podobnimi? Gotovo! Je brez napak? Seveda ne. A vseeno ga morajo imeti vsi ostali za zgled v vseh bistvenih prvinah, kaj naj ponuja moderni suv oziroma križanec. Vključno s ceno. Podatek za zaključek - po njihovih lastnih navedbah so povprečni proizvodnji stroški vsakega izdelanega model Y 36 tisoč evrov. Učinkovito tudi za tovarno.

nejcek74 ::

Gambino je izjavil:

Tesla model Y je velikanska prodajna uspešnica,....

Škoda ker je grd, zunaj in znotraj. Bom počakal na kako drugo črko, S je bil kul, vse ostalo pa meh... in zeh. Američani imajo od 60. let naprej (z izjemami) res probleme naredit zanimiv avto.

111111111111 ::

nejcek74 je izjavil:

Gambino je izjavil:

Tesla model Y je velikanska prodajna uspešnica,....

Škoda ker je grd, zunaj in znotraj. Bom počakal na kako drugo črko, S je bil kul, vse ostalo pa meh... in zeh. Američani imajo od 60. let naprej (z izjemami) res probleme naredit zanimiv avto.

Odličen avtomobilček za manjše družine.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

Gregor P ::

SUV kot družinski avto?!?8-O
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

111111111111 ::

Hja, rabim 7 zicov.
Če prisloniš uho na vroč šporhet, lahko zavohaš kak si fuknjen.

tilen03 ::

Zakaj bi kupil Teslo, če za enak denar dobiš e-Audija, ki je dejansko kvalitetno narejen...

deco16 ::

No ja primerno opremljen verjetno ni lih enaka cena. Pa žre tud več ...

To o kvaliteti vam pa še vedno prodajajo :) super

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: deco16 ()

kow ::

tilen je trol ;)

Tile Audiji so premalo aerodinamicni oz. pretezki. So popolnoma neuporabni za daljse razdalje.
Glede kvalitete, pa ravno za etrona, sem enkrat naletel na "horror story" - ko se je kupcu "utrgalo", ko je videl kaj so mu dostavili.
Je pa res, da je bilo to na zacetku proizvodnje - kot vsi proizvajalci - so kvaliteto zatem seveda dvignili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

s1m0n ::

kow je izjavil:

tilen je trol ;)

Tile Audiji so premalo aerodinamicni oz. pretezki. So popolnoma neuporabni za daljse razdalje.


No ja saj v osnovi je EV tak neprimeren za daljše razdalje, če ne želiš 20-30min postankov na vsakih par 100km.

kow ::

Za vecino ljudi je 20-30min vsakih 300km sprejemljivo. Na 150km pac ne.

Mr.B ::

Gregor P je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Ne vidim, kako bi Kitajci lahko konkurirali. Dober kitajski programer ali strojnik je ravno tako drag kot na zahodu. Razen če bi se Kitajci šli nek dumping pri surovinah. Brez enega ali drugega pa kitajski avto ne bo konkurenčen.

.. ali pa na podlagi tega, da jim je Zahod dobesedno kot darilo dal več milijard dolarjev vredno tehnologijo, ki jo sedaj sami ne rabijo razvijat8-)

Nastej te tehnologije ?.
Najvec kar je tehnologije je to da mora kitajc kupiti za eu trg cerificirane abs, ebs, itd varnostne sisteme.
Kolo je bilo pa izumljeno se pred industrijsko revolucijo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

redtech ::

Tesla Owners Flood Chinese Showrooms To Protest Sharp Price Cuts

https://www.zerohedge.com/markets/tesla...

Prices of Tesla vehicles in China are now between 13% and 24% lower than they were in September.

Ravno par dni nazaj sem omenil, da se jim bo marža nižala zaradi konkurence. Bomo videli kaj bo v EU, mogoče ne bo nobenega nižanja, ker so tudi drugi avti dragi.

kow ::

Jp.

Sicer je stavek "Prices of Tesla vehicles in China are now between 13% and 24% lower than they were in September." zavajajoc, ker je arbitrarno izbran september (ko so bile cene avtomobilov na visku). Dejansko je bilo zadnje znizanje v rangu 10%.

Zanimivo, da je po objavi nizjih cen, bolj kot delnica Tesle, padla cena delnic konkurence. XPeng je recimo padel za 15%.
Izgleda, da bo Tesla poskrbela, da njihova fabrika laufa na polno. Vsi ostali proizvajalci bodo tudi morali znizati cene.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Machete ::

Mah jaz bom malo dokupil. Ne vidim tsla kataklizme še.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Mr.B ::

kow je izjavil:

Jp.

Sicer je stavek "Prices of Tesla vehicles in China are now between 13% and 24% lower than they were in September." zavajajoc, ker je arbitrarno izbran september (ko so bile cene avtomobilov na visku). Dejansko je bilo zadnje znizanje v rangu 10%.

Zanimivo, da je po objavi nizjih cen, bolj kot delnica Tesle, padla cena delnic konkurence. XPeng je recimo padel za 15%.
Izgleda, da bo Tesla poskrbela, da njihova fabrika laufa na polno. Vsi ostali proizvajalci bodo tudi morali znizati cene.

NE, kitajski EV trg je naprednješi od lolekov ki verjamejo da če kupi Bavarca, kupi kvaliteto.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Gregor P ::

Mr.B je izjavil:

Gregor P je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Ne vidim, kako bi Kitajci lahko konkurirali. Dober kitajski programer ali strojnik je ravno tako drag kot na zahodu. Razen če bi se Kitajci šli nek dumping pri surovinah. Brez enega ali drugega pa kitajski avto ne bo konkurenčen.

.. ali pa na podlagi tega, da jim je Zahod dobesedno kot darilo dal več milijard dolarjev vredno tehnologijo, ki jo sedaj sami ne rabijo razvijat8-)

Nastej te tehnologije ?.
Najvec kar je tehnologije je to da mora kitajc kupiti za eu trg cerificirane abs, ebs, itd varnostne sisteme.
Kolo je bilo pa izumljeno se pred industrijsko revolucijo.
… ne vem, če ti zastopiš, kaj sem dejansko napisal? Naj ti poskušam razložiti. S tem ko so želeli maksimizirati dobiček na račun sužnjelastniškega dela Kitajcev (z odobravanjem KP), so jim sami tja znosili vse mogoče tehnologije z odpiranjem tovarn tam; katere tehnologije? Vse ki so povezane z “narejeno na Kitajskem” - torej v temi, ki se nahajamo, je Tesla Kitajski na pladnju prinesla vse njihove tehnološke rešitve. Ali zakaj meniš, da jim Kitajska oblast pusti takole zganjati kapitalizem pri njih?

In to sedaj že tepe vsa ta zahodna podjetja, ki se sedaj prek politikov trudijo omejevati Kitajce pri ponujanju cenejših rešitev na evropskem oz. ameriškem trgu.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Mr.B ::

Gregor P je izjavil:

Mr.B je izjavil:

Gregor P je izjavil:

WhiteAngel je izjavil:

Ne vidim, kako bi Kitajci lahko konkurirali. Dober kitajski programer ali strojnik je ravno tako drag kot na zahodu. Razen če bi se Kitajci šli nek dumping pri surovinah. Brez enega ali drugega pa kitajski avto ne bo konkurenčen.

.. ali pa na podlagi tega, da jim je Zahod dobesedno kot darilo dal več milijard dolarjev vredno tehnologijo, ki jo sedaj sami ne rabijo razvijat8-)

Nastej te tehnologije ?.
Najvec kar je tehnologije je to da mora kitajc kupiti za eu trg cerificirane abs, ebs, itd varnostne sisteme.
Kolo je bilo pa izumljeno se pred industrijsko revolucijo.
… ne vem, če ti zastopiš, kaj sem dejansko napisal? Naj ti poskušam razložiti. S tem ko so želeli maksimizirati dobiček na račun sužnjelastniškega dela Kitajcev (z odobravanjem KP), so jim sami tja znosili vse mogoče tehnologije z odpiranjem tovarn tam; katere tehnologije? Vse ki so povezane z “narejeno na Kitajskem” - torej v temi, ki se nahajamo, je Tesla Kitajski na pladnju prinesla vse njihove tehnološke rešitve. Ali zakaj meniš, da jim Kitajska oblast pusti takole zganjati kapitalizem pri njih?

In to sedaj že tepe vsa ta zahodna podjetja, ki se sedaj prek politikov trudijo omejevati Kitajce pri ponujanju cenejših rešitev na evropskem oz. ameriškem trgu.

Ti pomagam,
Tesla tovarna je na kitajskem ne samo avti.
Delajo jo Kitajski sužnji.
Potem ko boš svoj populizem zaključil, boš pa začel Sužnji v Indiji, ko bo Indija kazala finger Ameriki.
Se pa strinjam, moramo podpirati kapitaliste, da delajo "zastonj" Iphone. Sem prepričan da se razvoj plača tako, da na zahodu daš več kot 5x cene na ceno izdelave iphona, končnemu potrošniku. Pa rezultati kažejo, da so komaj nad vodo, ko te produkte delajo kitajski sužnji. Boge so te korporacije, na podlagi katerih ti trosiš populizem. Sarkazem off.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Gregor P ::

Kaj si to sedaj kar nekaj napisal, le da si nekaj odgovoril?!?;(( Sam govorim o tem, da je Kitajska sedaj prišla zelo enostavno do te dragocene tehnologije (ni jim treba pošiljati industrijskih vohunov v ZDA itd.), ki jo lahko kopira in izboljša ter ti ponudi še boljši oz. cenejši avto z veliko manj razvojnih stroškov.

Saj lahko da se s tem ne strinjaš oz. meniš, da se popolnoma motim ipd., ampak potem vsaj napiši tako, bolj argumentirano.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Machete ::

Mah. Saj TESLA ni prva tovarna na kitajskem. Če BMW to ne skrbi, ki ima tam tovarne že dolgo, potem očitno to ni problem?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

SambaShare ::

Machete je izjavil:

Mah. Saj TESLA ni prva tovarna na kitajskem. Če BMW to ne skrbi, ki ima tam tovarne že dolgo, potem očitno to ni problem?


Tesla je afaik edina, ki nima joint venture.

Jih pa vse lahko upravičeno skrbi: https://www.carscoops.com/2022/11/jeeps...

Zgodovina sprememb…

redtech ::

@Mr.B

Zakaj bi bili delavci v CN "sužnji"? Imajo največ prihrankov:

kow ::

Malo ste/smo zasli s teme :)

Mr.B ::

Gregor P je izjavil:

Kaj si to sedaj kar nekaj napisal, le da si nekaj odgovoril?!?;(( Sam govorim o tem, da je Kitajska sedaj prišla zelo enostavno do te dragocene tehnologije (ni jim treba pošiljati industrijskih vohunov v ZDA itd.), ki jo lahko kopira in izboljša ter ti ponudi še boljši oz. cenejši avto z veliko manj razvojnih stroškov.

Saj lahko da se s tem ne strinjaš oz. meniš, da se popolnoma motim ipd., ampak potem vsaj napiši tako, bolj argumentirano.

To je BS, samo izsiljevati jih ne moreš z Vojaško projekcijo najboljšega kapitalizma..
In to sedaj že tepe vsa ta zahodna podjetja, ki se sedaj prek politikov trudijo omejevati Kitajce pri ponujanju cenejših rešitev na evropskem oz. ameriškem trgu.


BS, Tudi TI lahko kopiraš, NIKAKRŠNE omejitve ni.
ki jo lahko kopira in izboljša ter ti ponudi še boljši oz. cenejši avto z veliko manj razvojnih stroškov.


PS: verjento imaš problem drugje. Reče se da tam boš bolj težko našel boleke ki bi delali doktorat iz socialnih medijev, po drugi strani pa pa na leto generirajo toliko diplomantov, da tvoje projeciranje, kakšne budale so, statistično pomeni da si TI v K. In jokaš v sistemu, ki ne more preživeti brez tiskanja denarja in ima na vsake par let finančne krize, ki so vedno bolj pogoste, krivi so pa tisti z Azije. Da da, kot kaže nekaj ne dela, verjento razvajeno otroško derište.

SambaShare je izjavil:

Machete je izjavil:

Mah. Saj TESLA ni prva tovarna na kitajskem. Če BMW to ne skrbi, ki ima tam tovarne že dolgo, potem očitno to ni problem?


Tesla je afaik edina, ki nima joint venture.

Jih pa vse lahko upravičeno skrbi: https://www.carscoops.com/2022/11/jeeps...

Ostali tovarne so nepomembne, če v EV niso konkurečne na zahodu EV, kaj msiliš kako irelevantne so na Kitajskem, kejr so tehnološko še bolj v ozadju.

redtech je izjavil:

@Mr.B

Zakaj bi bili delavci v CN "sužnji"? Imajo največ prihrankov:


Hočeš reči, da bi bilo bolje da CN ubije srednji razred, ker Kitajcu je vseeno, če njihova CN koproracija dobi za produkt 100 enot z vsemi stroški, če isti produkt lahko proda sam sebi po 102 enot, namesto da s 500€, čistega dobička prodaj srednemu sloju na zahodu. Od tega kitajec nima nič.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

Mr.B ::

France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

BorutO ::

Najbolj prodajana znamka v Evropi je bila Tesla ... Prehitela Renault, Wolksvagen, itd ... In vi sanjate o propadu ... ne pozabite še na avte, ki čakajo na naročila že najmanj 4 leta ....

WizzardOfOZ ::

BorutO je izjavil:

Najbolj prodajana znamka v Evropi je bila Tesla ... Prehitela Renault, Wolksvagen, itd ... In vi sanjate o propadu ... ne pozabite še na avte, ki čakajo na naročila že najmanj 4 leta ....

Kak link z dokazi za to trditev?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Gambino ::

kow ::

BorutO je izjavil:

Najbolj prodajana znamka v Evropi je bila Tesla ... Prehitela Renault, Wolksvagen, itd ... In vi sanjate o propadu ... ne pozabite še na avte, ki čakajo na naročila že najmanj 4 leta ....


Decembra, ne Q4. Rahlo zavajajoce. Ampak ja - Tesli trzni delez v evropi raste - vsaj zaenkrat.

BorutO ::

WizzardOfOZ je izjavil:

BorutO je izjavil:

Najbolj prodajana znamka v Evropi je bila Tesla ... Prehitela Renault, Wolksvagen, itd ... In vi sanjate o propadu ... ne pozabite še na avte, ki čakajo na naročila že najmanj 4 leta ....

Kak link z dokazi za to trditev?

To sem slišal na Val 202, tako da ti težko podam direkten vir oz. link ...
Sicer sem pa našel to:
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-...

TheBlueOne ::

To je menda za doticen avto, ne za znamko. To se zna spremeniti, ko bodo tile modeli imeli konkurenco. Je pa verjetno presenetilo EU industrijo, da se limuzine prodajajo tako dobro.

kow ::

Ja, gre za najbolj prodajan avtomobil - model Y.

Gregor P ::

Ta je narejen v Nemčiji, ne? Ok potem dejansko pri tem modelu pričakujem boljšo kakovost izdelave.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Glede na to, da so veliko pocasnejsi od kitajcev in americanov, bi bilo sramotno, da ne bi imeli vsaj boljso kakovost izdelave.
Bo pa lakirnica ocitno precej moderna - nekaj se hypeajo nove barve.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

programer95 ::

a se je model 3 obcutno pocenil? gledam njihov konfigurator, osnovna razlicica 43k, prej malo cez 50k?

kow ::

Ravnokar, ja.

Utk ::

Je. Bankrot, ti rečem...
««
4 / 19
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20829206 (24428) kow
»

Tesla dosega cilje, tekoče četrtletje bo pozitivno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8221649 (16818) Zheegec
»

Težave v Tesli: vpoklic vozil, nesreča s smrtnim izdom, znižanje bonitete (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
8631058 (25264) bbf

Več podobnih tem