» »

Tesla - začetek konca?

Tesla - začetek konca?

Temo vidijo: vsi
««
5 / 22
»»

kow ::

programer95 je izjavil:

a se je model 3 obcutno pocenil? gledam njihov konfigurator, osnovna razlicica 43k, prej malo cez 50k?


Nekaj se govori, da kmalu pride izboljsana razlicica.

Gregor P ::

No, potem je to praktično enako kot pri klasičnih ICE/MNZ vozilih, ko se izteka življenjska doba nekega modela.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WizzardOfOZ ::

Tesla je samo in res samo odličen software v podpovprečnem hardweru. Hardware je na žalost na nivoju kragujevških jugotov in stoenk. Software pa svetlobna leta pred vsemi ostalimi.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

deco16 ::

Res hardware je pa najslabši, mislim najnižja poraba, najboljši performance. To je res slab HW.

Svašta ej, pejdte se peljat ;)

Pa sploh nimam tesle in za mene je še vedno predraga ampak te fore z kvaliteto so pa res že znucane.

Kaj vas moti da je več plastike v novem VW-ju?

programer95 ::

a ima kdo racunico koliko te pride na podjetje?

po moji matematiki:

- odstejes 22% davek (ker elektrika)
- odstejes eko subvencijo

base model tesle 3: 45k
potem na podjetje okoli 30k?

deco16 ::

Eko subvencija ni za vse pogoje na podjetje. Pa tudi so kar omejitve...

Alfonso ::

deco16 je izjavil:

Res hardware je pa najslabši, mislim najnižja poraba, najboljši performance. To je res slab HW.

Svašta ej, pejdte se peljat ;)


Pa sploh nimam tesle in za mene je še vedno predraga ampak te fore z kvaliteto so pa res že znucane.

Kaj vas moti da je več plastike v novem VW-ju?


Pojdi jo peljat pa ti bo takoj jasno kaj nas moti (no razen če do sedaj še nisi vozil boljšega avta ko ene 10 let stare karijole tipa dacia.

Pa ja, glede najnižje porabe - prvič Tesla ornk laže (maš niškoliko testov), drugič 3 ima nizko porabo zgolj zaradi aerodinamike.

P.s.: pa naj jo gremo mi peljat? Za razliko od tebe, smo jo tisti, ki jo pljuvamo za izdelavo, peljali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Alfonso ()

deco16 ::

Moj trenutni avto je letnik 2018 se lepo pelje sam po avtocesti ne cikcaka med črtami in nima phantom brakinga.

Prejšnji je bil pa VW 2020. Oba sta(bla) električna.

Vozil se v MS in vozil M3. Pretiravate.

Še enkrat, karta kvalitete vam je potekla. Izdelava je boljša kot je bla pred leti.

Kje pa so drugi aerodinamični avti? Zakaj jih noben ne dela (še). Dejte se rajš to vprašat.

kow ::

Gregor P je izjavil:

No, potem je to praktično enako kot pri klasičnih ICE/MNZ vozilih, ko se izteka življenjska doba nekega modela.


Ni. Domnevam, da bo slo za "giga"casting, kar pomeni, da bodo poenostavili avto (podobno kot so naredili pri Y). Tudi ICE avtomobili seveda imajo vecje izboljsave, ni pa to ravno pravilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Alfonso ::

deco16 je izjavil:

Moj trenutni avto je letnik 2018 se lepo pelje sam po avtocesti ne cikcaka med črtami in nima phantom brakinga.

Prejšnji je bil pa VW 2020. Oba sta(bla) električna.

Vozil se v MS in vozil M3. Pretiravate.

Še enkrat, karta kvalitete vam je potekla. Izdelava je boljša kot je bla pred leti.

Kje pa so drugi aerodinamični avti? Zakaj jih noben ne dela (še). Dejte se rajš to vprašat.


Nam je potekla karta kvalitete? Lej pol si jo pa le nabavi. Zame tudi ob tem znižanju cene ni vredna cene. Nivo kvalitete za tipični ameriški avto za ameriške mase. Zakaj ne delajo aoridinamičnih drugi? So ocenili da bodo zdaj ko so omejeni s proizvodnjo bistveno več zaslužili s SUV kravami. Bodo/so (ioniq 6, pa tudi i4 BMW) limuzine že prišle na vrsto. "dajte se rajši to vprašat" - lol, ni tako težek odgovor no.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Alfonso ()

kow ::

Trg se ne ozira na tvoje zelje po kvaliteti. Karkoli ze to pomeni. Bomo videli prodajne stevilke meseca aprila.

Alfonso ::

Ja tolk prodajo da so iz čiste dobrosrčnosti znižali cene za 20%. Ah ne, to je sam kow
plan da uničijo konkurenco...

dum and dumber, čakamo utk

Utk ::

Če bi nas bral, bi vedel že 2 leti nazaj, da ko zaštartata Kitajska in Berlin, bo Tesla spustila cene. Za nas ni to neko presenečenje, je bilo samo vprašanje časa. Če prodajaš nek avto v količini 1 mio letno za neko ceno, pač ne moreš prodajat 3 mio istega avta za isto ceno.
Za nevedneže in brezvezneže je pa to nekaj šokantnega.
Cene bojo šle še dol, kdaj in koliko je pa odvisno od konkurence. SR stane zdaj v rangu id3, ki je pa res sekret od avta proti modelu 3.
Bo pa Tesla še zmeraj imela dobiček.

tikitoki ::

redtech je izjavil:

@Mr.B

Zakaj bi bili delavci v CN "sužnji"? Imajo največ prihrankov:



Rolf, preveri kaj je savings vs. GDP

kow ::

Alfonso je izjavil:

Ja tolk prodajo da so iz čiste dobrosrčnosti znižali cene za 20%. Ah ne, to je sam kow
plan da uničijo konkurenco...


Plan je, da dvignejo proizvodnjo. To je njihov cilj deklariran ze leta nazaj. Cudno bi bilo, ce ne bi spustili cene.
Zame je edino zanimivo vprasanje, kako se bo odzvala konkurenca.

Ce si analitik trga, bos sedaj pac naracunal koliko se jim je razsiril trg, ter koliko jim bo padel ASP. Seveda pa ni mogoce analizirati v izolaciji, ampak moras iti cez vse konkurencne avtomobile.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

deco16 ::

Fora je da pišejo o neki kvaliteti ranga yugeca in svašta.

Če bom ratal fan tesle bom sam zarad takih neumnosti.

Avti pač peljejo scat večino kar je na trgu električnega, po varnosti v top, po prostornosti tudi(MY) in če zraven prišteješ še učinkovitost.

Ampak ja sam nimam tesle ker sem za zelo manj denarja dobil zelo dober EV.

Hvala vsem kateri kujete nemce v nebo in kjer korejci in kot zgleda tudi američani niso nič vredni.


Kupujte svojo kvaliteto, pa fajn jo preplačajte. Kot so že omenili zgoraj, se bo videlo v prodaji ;)

Alfonso ::

Hyundai in Kia sta za 2 razreda bolje narejena kot Tesla. Rataj fan od Tesle (lol, le zakaj prihodnost), samo prej je pojdi peljat potem ko se boš peljal v cenovno primerljivem ICE vozilu. Pa je lahko japonc, nemc, korejc, pa makar tudi francoz.
Je pa Tesla res fenomen, prvi proizvajalec na katerem koli področju (kjer je nemogoče postati popolen monopolist), ki proda takoj vse kar proizvede in samoiniciativno (še povrh pri 10% inflaciji) zniža nominalno cene za 20%. Bravo.

deco16 ::

Prihodnost zato ker lahko pluvam po njih ker so odstranili radar in senzorje za parkiranje ter njihov FSD je hm ... še zelo beta in še dolgo bo.

Ampak za kvaliteto maš pa old news, sorry.

Sc0ut ::

Ampak tud tesla ime podvozje. Roke,ležaje, stabilizatorje, nosilce... bo to menjal lokalnik mehanik? Koliko te stane menjava amortizerjev? Kaj če ti gre po 12 letih baterija.

Teslo kupiš če imaš denar. To je to.
Drugače kupiš švabota pa imaš poceni dele.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

Alfonso ::

deco16 je izjavil:

Prihodnost zato ker lahko pluvam po njih ker so odstranili radar in senzorje za parkiranje ter njihov FSD je hm ... še zelo beta in še dolgo bo.

Ampak za kvaliteto maš pa old news, sorry.


Si kot papagaj glede old news. Pojdi se peljat z novo, novcato. Sam sem se cca 2 meseca nazaj. Ja, ziher so letošnje za 2 klase bolje skupaj narejene, pa sedežne in armaturno plastiko so tudi ziher ravno zdej povsem zamenjali.

kow ::

Sem se vsedel v mercedes za 100k. Ogaben dizajn interiorja. Sprijazni se, da imajo ljudje razlicna mnenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Alfonso ::

Dum and dumber ne razlikuje kvalitete izdelave in materialov od dizajna. Nič novega.

kow ::

Narobe crkujes.

Pa prezabit si, da bi stekal mojo poanto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

deco16 ::

Sc0ut je izjavil:


Drugače kupiš švabota pa imaš poceni dele.


Haha,

i'm out. Čakam propad, tko kot večina v tevi temi.

Maxlos ::

kow je izjavil:

Alfonso je izjavil:

Ja tolk prodajo da so iz čiste dobrosrčnosti znižali cene za 20%. Ah ne, to je sam kow
plan da uničijo konkurenco...


Plan je, da dvignejo proizvodnjo. To je njihov cilj deklariran ze leta nazaj. Cudno bi bilo, ce ne bi spustili cene.
Zame je edino zanimivo vprasanje, kako se bo odzvala konkurenca.

Ce si analitik trga, bos sedaj pac naracunal koliko se jim je razsiril trg, ter koliko jim bo padel ASP. Seveda pa ni mogoce analizirati v izolaciji, ampak moras iti cez vse konkurencne avtomobile.


Realnost pa tovjega zaključka je...
Jan 13 (Reuters) - Tesla (TSLA.O) has slashed prices on its electric vehicles in the United States and Europe by as much as 20%, extending a strategy of aggressive discounting after missing Wall Street estimates for 2022 deliveries.
Barking up the wrong tree

Alfonso ::

kow je izjavil:

Narobe crkujes.

Pa prezabit si, da bi stekal mojo poanto.



Vsem crkujejo možganske celice ko tebe berejo.

SambaShare ::

Alfonso je izjavil:

Je pa Tesla res fenomen, prvi proizvajalec na katerem koli področju (kjer je nemogoče postati popolen monopolist), ki proda takoj vse kar proizvede in samoiniciativno (še povrh pri 10% inflaciji) zniža nominalno cene za 20%. Bravo.


Kokice ven, da vidmo zdaj prodajo id3/megana in ostalo od Stellantisa za drobiž manj 8-).

Gregor P ::

kow je izjavil:

Sem se vsedel v mercedes za 100k. Ogaben dizajn interiorja. Sprijazni se, da imajo ljudje razlicna mnenja.

Sicer sam nazadnje nisem bil tako zadovoljen z Mercedesom, sem pričakoval več za ta denar. A vseeno za 100k ti nisi še sploh niti mogel izkusiti pravega mercedesa, ker stane več samo osnoven model, ki je praktično gol - tam od 150k naprej lahko šele kaj vidiš in tudi občutiš. Tako pač je pri tej znamki vozil.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Utk ::

SambaShare je izjavil:

Alfonso je izjavil:

Je pa Tesla res fenomen, prvi proizvajalec na katerem koli področju (kjer je nemogoče postati popolen monopolist), ki proda takoj vse kar proizvede in samoiniciativno (še povrh pri 10% inflaciji) zniža nominalno cene za 20%. Bravo.


Kokice ven, da vidmo zdaj prodajo id3/megana in ostalo od Stellantisa za drobiž manj 8-).

50% manj od 0 je še zmeraj 0.

kow ::

Gregor P je izjavil:

kow je izjavil:

Sem se vsedel v mercedes za 100k. Ogaben dizajn interiorja. Sprijazni se, da imajo ljudje razlicna mnenja.

Sicer sam nazadnje nisem bil tako zadovoljen z Mercedesom, sem pričakoval več za ta denar. A vseeno za 100k ti nisi še sploh niti mogel izkusiti pravega mercedesa, ker stane več samo osnoven model, ki je praktično gol - tam od 150k naprej lahko šele kaj vidiš in tudi občutiš. Tako pač je pri tej znamki vozil.


Hotel sem povedati, da ljudje od izdelkov pricakujemo razlicne stvari. Eni imajo radi kvalitetne materiale v notranjosti, drugi sportno podvozje, tretji nizko ceno voznje, cetrti minimalizem itd.
Kaksen je presek zelja potrosnikov, pa pokaze trg - ne pa tvoje mnenje, ali trolanje D9999.

Sc0ut ::

deco16 je izjavil:

Sc0ut je izjavil:


Drugače kupiš švabota pa imaš poceni dele.


Haha,

i'm out. Čakam propad, tko kot večina v tevi temi.


Izjava je pretirana. Želel sem povdarit da nimamo pojmo koliko na Tesli pride zamenjava ležaja, roke, amortizerja... to po desetih letih rabi menjavo. Švabota ti poservisira vsak mehanik, ksj pa to.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850

Gregor P ::

kow je izjavil:

Gregor P je izjavil:

kow je izjavil:

Sem se vsedel v mercedes za 100k. Ogaben dizajn interiorja. Sprijazni se, da imajo ljudje razlicna mnenja.

Sicer sam nazadnje nisem bil tako zadovoljen z Mercedesom, sem pričakoval več za ta denar. A vseeno za 100k ti nisi še sploh niti mogel izkusiti pravega mercedesa, ker stane več samo osnoven model, ki je praktično gol - tam od 150k naprej lahko šele kaj vidiš in tudi občutiš. Tako pač je pri tej znamki vozil.


Hotel sem povedati, da ljudje od izdelkov pricakujemo razlicne stvari. Eni imajo radi kvalitetne materiale v notranjosti, drugi sportno podvozje, tretji nizko ceno voznje, cetrti minimalizem itd.
Kaksen je presek zelja potrosnikov, pa pokaze trg - ne pa tvoje mnenje, ali trolanje D9999.
… no, jaz sem ti pa lepo povedal, da ti nekih “materialov” sploh občutiti nisi mogel, ker jih v tvoji različici praktično ni.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

kow ::

Govoril sem o grdem dizajnu. Meni je delovalo kicasto - kot da bi cloveku brez okusa hotel prodati "luksuznost". Ampak, ocitno se veliko potrosnikov ne strinja z mano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

Mr.B ::

kow je izjavil:

Govoril sem o grdem dizajnu. Meni je delovalo kicasto - kot da bi cloveku brez okusa hotel prodati "luksuznost". Ampak, ocitno se veliko potrosnikov ne strinja z mano.

Boü definiral luksus.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

WizzardOfOZ ::

deco16 je izjavil:

Res hardware je pa najslabši, mislim najnižja poraba, najboljši performance. To je res slab HW.


Si se peljal s teslo? Očitno ne, ker bi vedel o čem govorim. Ne o dizajnu, ne o obliki ali performansah, ampak o kvaliteti materialov in kako je zadeva sestavljena.

Mislim, če si leta 1980 kupoval stoenko, si vedel, da bo armatura malo kriva, da bo mogoče na eni strani zmontirana čisto zraven šipe in da bo na drugi strani zato luft za roko not dat.
Da pa to doživiš v tesli skoraj 45 let kasneje, si pa nebi mislil.

Ampak naj vam bo. Ste pač fanboyi in tesla je najboljša.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

sejalecx ::

Pa o čem vi to govorite, ko pravite "pejte peljat avto"?
Vozil M3 LR 2022 skoraj cel teden.

Končni verdict: zelo povprečen avto.

Zvočna izoliranost na AC pri 130 kmh na nivoju osnovnega Clia ali slabše.
Ročka za žmigavce je trda do te mere, da se moraš na njo praktično obesit s pol svoje teže.
Podpovprečen "avtopilot" napram Audi, BMW in MB pilotom.
Obračalni krog: živa groza, citroenovi kombiji, ki jih sem jih nabavil v firmi imajo najbrž boljšega
Podvozje: trdo, neudobno. Ok, če bi za to dobil nazaj športno vožnjo, a o njej ne duha ne sluha. Samo nizko težiše.

Ok, ste nahypani. Ste fanboyi. Ampak kaj res vidite na teh avtih? Pod črto, so ena precenjena povprečna vozila, ki ti ne olajšajo tvojega dneva, ampak mnogokrat obratno

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sejalecx ()

sejalecx ::

Najpomembnejše sem skoraj pozabil. Avto je o povp proabi lagal za skoraj 20%. No razen, če je kabel od polnilnice puščal.

Me zanima zakaj tukaj nikoli nismo imeli kakšnega Teslagate-a... Najbrž, ker so v skaldu s trenutno okoljsko narativo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sejalecx ()

Utk ::

Da, če baterijo hladi ali greje, je razlika. Že itak je nekaj izgube. Si pa res nekaj novega pogruntal.

redtech ::

Model Y ima največji popust, blizu 20%.
Ali je Y kaj bolje izdelan, ker je bil zadnji razvit?

Gambino ::

redtech je izjavil:

Model Y ima največji popust, blizu 20%.
Ali je Y kaj bolje izdelan, ker je bil zadnji razvit?


Tesle narejene v Nemčiji so narejene na nivoju nemcov, nič slabše!

Tudi švabski avti narejeni izven nemčije so narejeno na nivoju Tesle, ki so narejeni izven Nemčije!

Tesla je naredila revolucijo v serijski proizvodnji vozil, ker imajo odlitek za celo sprednjo premo in zadnji most, s tem so se znebili 100 robotov na eno linijo in pohitrili proizvodnjo za več 10-krat, to je naravnost noro, švabi pa sploh ne štekajo kaj se dogaja (no, tudi celi ostali svet ne šteka), edino Kitajci to kopirajo. Malo si poglej na netu, kako izgleda revolucionarna proizvodnja.....boš takoj zaštekal. Žal se Tesla trenutno poigrava s tekmeci, ti pa ničesar ne štekajo in jokajo, da EVje prodajajo z izgubo, edino Tesla ter BYD z električarji kujeta mega dobičke.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gambino ()

Mr.B ::

Gambino je izjavil:

redtech je izjavil:

Model Y ima največji popust, blizu 20%.
Ali je Y kaj bolje izdelan, ker je bil zadnji razvit?


Tesle narejene v Nemčiji so narejene na nivoju nemcov, nič slabše!

Tudi švabski avti narejeni izven nemčije so narejeno na nivoju Tesle, ki so narejeni izven Nemčije!

Tesla je naredila revolucijo v serijski proizvodnji vozil, ker imajo odlitek za celo sprednjo premo in zadnji most, s tem so se znebili 100 robotov na eno linijo in pohitrili proizvodnjo za več 10-krat, to je naravnost noro, švabi pa sploh ne štekajo kaj se dogaja (no, tudi celi ostali svet ne šteka), edino Kitajci to kopirajo. Malo si poglej na netu, kako izgleda revolucionarna proizvodnja.....boš takoj zaštekal. Žal se Tesla trenutno poigrava s tekmeci, ti pa ničesar ne štekajo in jokajo, da EVje prodajajo z izgubo, edino Tesla ter BYD z električarji kujeta mega dobičke.

Tesla je odpikal posrednike in vpeljal najmniški model. To je bistvo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Alfonso ::

;)

DamijanD ::

Gambino je izjavil:

ker imajo odlitek za celo sprednjo premo in zadnji most,

Koliko pa to lahko negativno vpliva na ceno popravila?

kow ::

DamijanD je izjavil:

Gambino je izjavil:

ker imajo odlitek za celo sprednjo premo in zadnji most,

Koliko pa to lahko negativno vpliva na ceno popravila?


Iz tvojega vprasanja je ocitno, da ne stekas. Odvisno od trga oz. koliko stane bruto delovna ura mehanika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

DamijanD ::

Štekam - vprašanje je bilo, če je avto narejen iz manj večjih kosov - koliko to lahko podraži morebiten servis? Oz. drugače povedano, če grem v extrem - če proizvajalec uspe narediti cel avto iz enega kosa, je to za njega zelo ugodno - kupec pa praktično ob vsakem malo večji nesreči naredi totalko, ker praktično ni posameznih kosov za zamenjat --> dražje za kupca, ker rabi nov avto; win win za proizvajalca, ker bo prodal 2 avta in pri vsakem praktično ogromno zaslužil, ker jih samo štanca...

Mr.B ::

DamijanD je izjavil:

Štekam - vprašanje je bilo, če je avto narejen iz manj večjih kosov - koliko to lahko podraži morebiten servis? Oz. drugače povedano, če grem v extrem - če proizvajalec uspe narediti cel avto iz enega kosa, je to za njega zelo ugodno - kupec pa praktično ob vsakem malo večji nesreči naredi totalko, ker praktično ni posameznih kosov za zamenjat --> dražje za kupca, ker rabi nov avto; win win za proizvajalca, ker bo prodal 2 avta in pri vsakem praktično ogromno zaslužil, ker jih samo štanca...

ne

KOW ne razume, kar jasno tudi nakazuje v drugih temah, da TESLA ne želi da bi TI avto kupil. Ampak želi, da bi TI avto najel.
Odpri prvo stran katere koli Rent-a car ponudnika.
Vzemi povprečni slovenski avto. Sedaj pa računaj, v kolikšenm času, se avo odplača, če je le ta konstantno v najemu.

PS: ok ni čisto primerna primerjava, ti pa nakazuje zakaj se proizvajalcu ne splača prodati avto.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Utk ::

Kaj Tesla želi je meni vseeno dokler ga lahko kupim.
Teslin način v resnici ne vpliva na popravljanje kaj dost. Če je zadnji konec zavarjen skupaj iz 15 kosov, se pri karambolu vseeno ne menja kos po kos, ampak se zravna kolk je možno, kar ni možno, se odreže in privari nov kos pločevine. Če je aluminij, je še malo dražje, ampak isto sranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Mr.B ::

Utk je izjavil:

Kaj Tesla želi je meni vseeno dokler ga lahko kupim.
Teslin način v resnici ne vpliva na popravljanje kaj dost. Če je zadnji konec zavarjen skupaj iz 15 kosov, se pri karambolu vseeno ne menja kos po kos, ampak se zravna kolk je možno, kar ni možno, se odreže in privari nov kos pločevine. Če je aluminij, je še malo dražje, ampak isto sranje.

ČE nisem lastnik, mene kot najemnika avta boli K, koliko stane popravilo. Za to se plačuje zavarovanje. Mene samo zanima, koliko časa moram po "škodi/totalki/itd" čakati da se vsedem v nov avto, katerega sem še vedno v najemu...

Ali drugače, pojdi 10 let v preteklost, pa če bi govoril o najemniškem modelu SW, HW, licenciranja, bi me gledal čudno, in to ne msilim samo balkanec, ampak tudi na zahodu severno od slovenije.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Utk ::

Jaz še zmeraj ne plačujem nobene naročnine, in ne bom je niti na avto. Balkanc gor al dol.

Mr.B ::

Utk je izjavil:

Jaz še zmeraj ne plačujem nobene naročnine, in ne bom je niti na avto. Balkanc gor al dol.

Da da, internet katerega sedaj uporabljaš da si objavil svojo misle. No ok, se posipam s pepelom, si na črno povezan s na sosedov WIFI.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
««
5 / 22
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla lani dobavila pol milijona električnih vozil (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Rezultati
20829972 (25194) kow
»

Tesla dosega cilje, tekoče četrtletje bo pozitivno (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Rezultati
8221900 (17069) Zheegec
»

Tesla odpustila več sto ljudi (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10637971 (30299) lufthammer

Več podobnih tem