Slo-Tech - Evropska komisija je sprejela izvedbeni sklep, s katerim je francoski ukrep prepovedi kratkih notranjih letov razglasila za skladen s členom 20(1) Uredbe (ES) št. 1008/2008. Tovrstna omejitev uveljavljanja prometnih pravic ni v neskladju z evropskim pravnim redom, kar sta neuspešno zatrjevala dva pritožnika, in sicer letališča in letalski prevozniki.
Francija je namreč sprejela zakonodajo, ki prepoveduje storitve rednega javnega potnega zračnega prevoza, če med istimi točkami obstaja železniška povezava, ki omogoča potovanje v dveh urah in pol ali hitreje. Ta mora biti direktna, večkrat dnevno, s sprejemljivimi voznimi redi in omogočati vsaj osemurno prisotnost na enem kraju med dnevom. Taki primeri so letalske povezave med letališčem Pariz-Orly in Bordeauxom, Nantesom in Lyonom. V nekaterih primerih prepoved ne velja navkljub hitrejši povezavi, ker je vozni red neustrezen (tak primer je Lyon-Marseille). Francija je odločitev sprejela zaradi zniževanje emisij ogljikovega dioksida v boju proti podnebnim spremembam.
Po treh letih bodo v Franciji ukrep proučili in se odločili, ali bi ga podaljšali in morebiti tudi razširili. Pričakovati je namreč, da bodo tedaj železniške povezave še pogostejše in hitrejše. Vlak med Milanom in Parizom na primer vozi sedem ur, a bo po odprtju novega predora pot dvakrat hitrejša. Podobno se povezave krajšajo tudi v Franciji, kjer je 17 izmed 20 najpopularnejših letalskih linij krajših od 700 kilometrov, kjer so vlaki že lahko hitrejša, udobnejša in okolju prijaznejša rešitev. A ko so francoske oblasti lani predlagale ukrep, ki bi najkrajše letalske povezave odpravil, se je letalska industrija pritožila. Sedaj so njihove pritožbe zavrnjene.
Po francoski zakonodaji bi v Sloveniji lahko letala letela med Koprom in Ljubljano. Vlak namreč vozi vsaj poltretjo uro.
Po francoski zakonodaji bi v Sloveniji lahko letala letela med Koprom in Ljubljano. Vlak namreč vozi vsaj poltretjo uro.
To je bistvo in kaže vso bedo SLovenije
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Pač ja. Slovenija potrebuje konkretno renovacijo železniškega prometa. Sam problem v SLO je gostota odjema. Hitra železnica bi imela smisel Koper-Ljubljana-Maribor in počasi se konča. Pa še to je bolj tko tko. Pariz, Milano pa je že druga zgodba. Tam vrjetno potuje tisoče ljudi dnevno.
Ta prepoved velja verjetno samo za velika potniska letala, ali me? Ker me rahlo skrbi, da se bodo sedaj se zgornji 3% "guzvali" v vlakih. Treba uvesti neke varovalke!!!
Pač ja. Slovenija potrebuje konkretno renovacijo železniškega prometa. Sam problem v SLO je gostota odjema. Hitra železnica bi imela smisel Koper-Ljubljana-Maribor in počasi se konča. Pa še to je bolj tko tko. Pariz, Milano pa je že druga zgodba. Tam vrjetno potuje tisoče ljudi dnevno.
Če bi bili hitri vlaki med Koprom, Ljubljano in Mariborom, mislim, da bi bili v večini popolnoma zasedeni (vsaj takrat, ko se gre v / iz službe), ker se ogromno ljudi vozi iz teh krajev (in okolice) v Ljubljano.
Ta prepoved velja verjetno samo za velika potniska letala, ali me? Ker me rahlo skrbi, da se bodo sedaj se zgornji 3% "guzvali" v vlakih. Treba uvesti neke varovalke!!!
Za private jete sigurno ni omejitev. S plebi se pa ja ne morejo družit.
Jaz čakam na te hitre vlake v Sloveniji dobesedno že celo življenje - torej več desetletij - pa danes nismo nič bliže temu
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Če bi bili hitri vlaki med Koprom, Ljubljano in Mariborom, mislim, da bi bili v večini popolnoma zasedeni (vsaj takrat, ko se gre v / iz službe), ker se ogromno ljudi vozi iz teh krajev (in okolice) v Ljubljano.
Ne bi bili, ker se Slovencu ne da iti na zeleznisko. Hotel bi jo imeti pred svojim domom.
Poleg tega guzve na cestah niso take, da bi folk prisilile v vlak. Avto je vseeno hitrejsi in bolj udoben.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
spet bo zakon veljal samo za rajo, za politike in ostale elite pa se bodo veselo vozili okrog v privatnih jetih za 50 km razdaljo. Upam, da se bomo enkrat zbudili in bomo lepo vse te top 3 % in politike nabili na kole in jih obesili na drevesa.
Jaz čakam na te hitre vlake v Sloveniji dobesedno že celo življenje - torej več desetletij - pa danes nismo nič bliže temu
Ce je pa populacija premajhna in prevec razprsena za kaj takega. Niti enega miljonskega mesta nimas, oz. niti treh ajd recimo pol miljonskih, med katerimi bi se vlak vozil.
Ta prepoved velja verjetno samo za velika potniska letala, ali me? Ker me rahlo skrbi, da se bodo sedaj se zgornji 3% "guzvali" v vlakih. Treba uvesti neke varovalke!!!
Milijonarji in elita s svojimi letali bodo še vedno lahko leteli.
Če bi bili hitri vlaki med Koprom, Ljubljano in Mariborom, mislim, da bi bili v večini popolnoma zasedeni (vsaj takrat, ko se gre v / iz službe), ker se ogromno ljudi vozi iz teh krajev (in okolice) v Ljubljano.
Ne bi bili, ker se Slovencu ne da iti na zeleznisko. Hotel bi jo imeti pred svojim domom.
Poleg tega guzve na cestah niso take, da bi folk prisilile v vlak. Avto je vseeno hitrejsi in bolj udoben.
Preprosto rešljivo.... dobra infrastruktura javnega prevoza (konvergenca različnih prevozov) in liter bencina/nafte €10. A žal je avto v posameznikovih rokah res vreča BREZ dna za državo in n-podjetij. Folk pa GLUP(prvi aksiom življenja - človek je neverjetno neumna žival!), da si ne zna sešteti TCO-ja za avto. Taksi je pogosto cenejši kot povprečen avto!
Če bi bili hitri vlaki med Koprom, Ljubljano in Mariborom, mislim, da bi bili v večini popolnoma zasedeni (vsaj takrat, ko se gre v / iz službe), ker se ogromno ljudi vozi iz teh krajev (in okolice) v Ljubljano.
Ne bi bili, ker se Slovencu ne da iti na zeleznisko. Hotel bi jo imeti pred svojim domom.
Poleg tega guzve na cestah niso take, da bi folk prisilile v vlak. Avto je vseeno hitrejsi in bolj udoben.
Preprosto rešljivo.... dobra infrastruktura javnega prevoza (konvergenca različnih prevozov) in liter bencina/nafte €10. A žal je avto v posameznikovih rokah res vreča BREZ dna za državo in n-podjetij. Folk pa GLUP(prvi aksiom življenja - človek je neverjetno neumna žival!), da si ne zna sešteti TCO-ja za avto. Taksi je pogosto cenejši kot povprečen avto!
Ne to se ne strinjam javni prevoz naj bo tako dober da tudi ob ceni bencina 1e na liter bo folk raje sel na vlak
To je korencek.... Palice z visanjem trosarin si vtaknite ves kam
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Če bi bil vlak ki, bi šel 300 kmh od Maribora do LJ in porabil 40 minut, bi bil sigurno zanimiva alternativa avtu zjutraj v konici ko potrebuješ skoraj dve uri.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Ta ukrep je smiselen, če imajo dobro železniško povezavo kot pravijo. Mimogrede spomnim se da sem imel let Ljubljana London 2h, enkrat sem šel MB-LJ in bil na vlaku 2.45h.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013
Višanje temperature je problem samo zato, ker so te v to prepricali, da je res problem.
Narava se bo prilagodila, zivali tudi, clovek pa se bo moral sprijazniti s tem, da se bo moralo kmetijstvo prilagoditi in dolocene stvari premestiti, ne pa namakati do onemoglosti. Ce pac neka regija ni primerna za pridelavo necesa, pac bo treba pridelovat tam, kjer se bo lahko. Rusi bodo kmetijska velesila, ko se bo sibirija segrela. To pa gre samo in le zahodu v nos, ampak priprave so ze na poti.
Če bi bili hitri vlaki med Koprom, Ljubljano in Mariborom, mislim, da bi bili v večini popolnoma zasedeni (vsaj takrat, ko se gre v / iz službe), ker se ogromno ljudi vozi iz teh krajev (in okolice) v Ljubljano.
Ne bi bili, ker se Slovencu ne da iti na zeleznisko. Hotel bi jo imeti pred svojim domom.
Poleg tega guzve na cestah niso take, da bi folk prisilile v vlak. Avto je vseeno hitrejsi in bolj udoben.
Preprosto rešljivo.... dobra infrastruktura javnega prevoza (konvergenca različnih prevozov) in liter bencina/nafte €10. A žal je avto v posameznikovih rokah res vreča BREZ dna za državo in n-podjetij. Folk pa GLUP(prvi aksiom življenja - človek je neverjetno neumna žival!), da si ne zna sešteti TCO-ja za avto. Taksi je pogosto cenejši kot povprečen avto!
Ta ukrep je smiselen, če imajo dobro železniško povezavo kot pravijo. Mimogrede spomnim se da sem imel let Ljubljana London 2h, enkrat sem šel MB-LJ in bil na vlaku 2.45h.
Vse prevec pavsalno, namrec nekateri imajo pol ure do ene ure z busom do zelezniske. Ni vse samo postaja - postaja.
Pes do avtobusne 10 minut, bus do vecjega mesta 45 minut, ker se pac mora v vsaki na vsaki postaji ustavit. Potem prides sele do zelezniske in sedis na njej 2-3 ure, pa pesakas spet po LJ in trolas do cilja. Ta cas se z avtom prpeles 2x do LJ.
brezveze so sli to prepovedat, itak ima minimiliminimalen vpliv na okolje. Čudno, da ljudje sploh uporabljajo letalo, če imajo na voljo cenejši vlak. Če želijo plačat za luksuz (letalo) naj si ga plačajo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Dejansko bi hiter vlak med večjimi glavnimi mesti v Sloveniji še največ prinesel k decentralizaciji, ker bi bilo skoraj vseeno, na katerem območju Slovenije delaš.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Dejansko bi hiter vlak med večjimi glavnimi mesti v Sloveniji še največ prinesel k decentralizaciji, ker bi bilo skoraj vseeno, na katerem območju Slovenije delaš.
+1 a kdo ve koliko bi stala taka investicija in v koliko letih bi se povrnila
Dejansko bi hiter vlak med večjimi glavnimi mesti v Sloveniji še največ prinesel k decentralizaciji, ker bi bilo skoraj vseeno, na katerem območju Slovenije delaš.
Dejansko bi hiter vlak med večjimi glavnimi mesti v Sloveniji še največ prinesel k decentralizaciji, ker bi bilo skoraj vseeno, na katerem območju Slovenije delaš.
+1 a kdo ve koliko bi stala taka investicija in v koliko letih bi se povrnila
Sej to je to, to so v EU svinjsko drage investicije in brez mase ljudi se ne bo izplacalo nikoli. Ce bo prepocen, bos komaj pokril obratovalne stroske, popravila in vzdrzevanje. Ce pa bo drago pa se jih bo vozilo premalo.
Lep primer je Deutsche Bahn, investicije in vzdrzevanje komaj pokrivajo, folk pa jamra da so predragi.
Grem pogledat kok sem dal za ticket nazadnje. Mesecna za solarje -20km je 120€
Dejansko bi hiter vlak med večjimi glavnimi mesti v Sloveniji še največ prinesel k decentralizaciji, ker bi bilo skoraj vseeno, na katerem območju Slovenije delaš.
+1 a kdo ve koliko bi stala taka investicija in v koliko letih bi se povrnila
Delalo bi se 20 let, zaporavili bi tam 50 milijard, investicija se ne bi nikoli povrnila, ampak to ni vazno, saj bi placali davkoplacevalci.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
težko bi rekel, da se investicija nebi povrnila, zmanjšala bi se nezaposlenost, povečal razvoj nerazvitih regij, posledično bi se dvignil standard in kupna moč in konkurenčnost gospodarstva...in tu je verjetno še cel kup neizračunljivih prednosti, ki bi taka povezava prinesla, verjetno je težko rečt kar tako, a bi na koncu bil skupni izkupiček pozitiven ali ne
težko bi rekel, da se investicija nebi povrnila, zmanjšala bi se nezaposlenost, povečal razvoj nerazvitih regij, posledično bi se dvignil standard in kupna moč in konkurenčnost gospodarstva...in tu je verjetno še cel kup neizračunljivih prednosti, ki bi taka povezava prinesla, verjetno je težko rečt kar tako, a bi na koncu bil skupni izkupiček pozitiven ali ne
Ampak biznis tako ne deluje. Najprej rabis miljarde, da zadevo postavis, nato pa miljarde, da laufas zadevo. Ce bos iskal vire za vracilo v drugih vejah gospodarstva, ker ti vir za katerega postavljas stvar primarno ne povrne stvari, potem boljse, da ne sanjas o tem.
EU se ne more poamerikanit v prometu, SLO je zgodba zase. Eu ima superjorno mrežo železnice US ima superjorno mrežo cest, SLO velikost je poglavje zase. EU potrebuje offroad self learning aktivno podvozje železniškega prometa, rezultat je neugoden. Dodati je potrebno komponento čas aktivne vožnje. Velikost SLO je idealna za litij. Počakajmo Francoza, da potegne iz liter goriva puščavski pesek, nepotrebna sita in korita.. prevoženi km se obračunajo ob podalšanju prometnega, tako je izvor polnjenja EV brezpredmetno.
Ne vem kaj vam ni jasno, svetovna populacija se je v 11 letih povečala za eno milijardo, poleg tega vsi tisti nižji sloji v državah tretjega sveta prihajajo do "pravic" kot jih imamo v zahodnem svetu.
Nekateri pa še kar sanjajo o nekih stricih iz ozadja ki vlečejo niti. Kdaj vam bo jasno, da ta avtobus, ki vozi proti prepadu NIMA VOZNIKA.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Ker ni dovolj otrok in ker matematika velja. Smo ze zdavnaj obdelali te zadeve v vecih temah - ampak ljudje ne verjamejo. Povprecen clovek je tako zabit, da ne verjame, da so za sustainable rast prebivalstva potrebni otroci. Ne verjamejo - DA, tako so zabiti. Pa saj tudi ne verjamejo, da termometri merijo temperaturo.
Ne vem kaj vam ni jasno, svetovna populacija se je v 11 letih povečala za eno milijardo, poleg tega vsi tisti nižji sloji v državah tretjega sveta prihajajo do "pravic" kot jih imamo v zahodnem svetu.
Nekateri pa še kar sanjajo o nekih stricih iz ozadja ki vlečejo niti. Kdaj vam bo jasno, da ta avtobus, ki vozi proti prepadu NIMA VOZNIKA.
Eni rabijo, da je vse organizirano in po voznem redu in si ne znajo predstavljat, da ni nekoga, ki vlece vse nitke iz ozadja.
Ne vem kaj vam ni jasno, svetovna populacija se je v 11 letih povečala za eno milijardo, poleg tega vsi tisti nižji sloji v državah tretjega sveta prihajajo do "pravic" kot jih imamo v zahodnem svetu.
Nekateri pa še kar sanjajo o nekih stricih iz ozadja ki vlečejo niti. Kdaj vam bo jasno, da ta avtobus, ki vozi proti prepadu NIMA VOZNIKA.
1mrd vec potrosnikov, konzumentov, njam njam. ICEje dol v tretje drzave, da se navadijo tega luksusa. Najprej jih je treba navadit, da bodo pridni konzumenti.
V EU, pa lahko trosimo naprej, ampak da maksimiramo profit, bo EU dolocila za kaj bos lahko trosil in kaj ne.
Ne to. Zakaj bi si kdo želel “izmisljevati izgovore” za xyz?
Kaj ne opazas kako funkcionirajo ljudje, ki nocejo pri sebi nic spremeniti? 1) globalnega segrevanja ni 2) globalno segrevanje sicer je, ampak zemljina klima se je vedno spreminjala 3) globalne segrevanje je, ampak tudi ce se segreva malo hitreje, se bomo prilagodili brez tezav 4) globalno segrevanje je tezava, ampak ker se Bezos vozi s privatnim jetom, jaz ne bom nic spreminjal 5) globalno segrevanje je, ampak ni resitve, prebivalstvo raste. Golazen v tretjem svetu bo konzumirala ne glede na to, kaj storim
Ne to. Zakaj bi si kdo želel “izmisljevati izgovore” za xyz?
Kaj ne opazas kako funkcionirajo ljudje, ki nocejo pri sebi nic spremeniti? 1) globalnega segrevanja ni 2) globalno segrevanje sicer je, ampak zemljina klima se je vedno spreminjala 3) globalne segrevanje je, ampak tudi ce se segreva malo hitreje, se bomo prilagodili brez tezav 4) globalno segrevanje je tezava, ampak ker se Bezos vozi s privatnim jetom, jaz ne bom nic spreminjal 5) globalno segrevanje je, ampak ni resitve, prebivalstvo raste. Golazen v tretjem svetu bo konzumirala ne glede na to, kaj storim
Jaz domnevam, da bodo dodajali nove izgovore.
Ja, to se pa popolnoma strinjam.
Škoda časa za ta režimski forum.
Pobrišite post, iz bunkerja vas že kličejo.
Adijo mod Rdeči Kmeri.
Ne to. Zakaj bi si kdo želel “izmisljevati izgovore” za xyz?
Kaj ne opazas kako funkcionirajo ljudje, ki nocejo pri sebi nic spremeniti? 1) globalnega segrevanja ni 2) globalno segrevanje sicer je, ampak zemljina klima se je vedno spreminjala 3) globalne segrevanje je, ampak tudi ce se segreva malo hitreje, se bomo prilagodili brez tezav 4) globalno segrevanje je tezava, ampak ker se Bezos vozi s privatnim jetom, jaz ne bom nic spreminjal 5) globalno segrevanje je, ampak ni resitve, prebivalstvo raste. Golazen v tretjem svetu bo konzumirala ne glede na to, kaj storim
Jaz domnevam, da bodo dodajali nove izgovore.
Vse tvoje točke so dejstvo, razen za prvo lahko debatiramo... namreč odvisno od vzete premice oz. časovnice Zemlje...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Glede konstantne rasti populacije, smo si že kar nekaj časa nazaj - najbrž skorajda že vsi - ogledali takšne videe od Hansa Roslinga (ne najdem sedaj točno tistega, ki sem ga takrat sam videl; ta drugi je sedaj obširnejši in pokriva več tematik):
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Lep primer je Deutsche Bahn, investicije in vzdrzevanje komaj pokrivajo, folk pa jamra da so predragi.
Grem pogledat kok sem dal za ticket nazadnje. Mesecna za solarje -20km je 120EUR
A ti to resno? Jajks, za vsakega mulca pušneš eno plačo na leto napram slovenčkom. Pri nas se z 200 evri fura kjerkoli, s čimerkoli. Ok, razen z opankarjevimi prevoznimi sredstvi. Ti so edini ločeni od države. Ja, mulci so dragi in okoljsko sporni, to itak vemo.
Lep primer je Deutsche Bahn, investicije in vzdrzevanje komaj pokrivajo, folk pa jamra da so predragi.
Grem pogledat kok sem dal za ticket nazadnje. Mesecna za solarje -20km je 120EUR
A ti to resno? Jajks, za vsakega mulca pušneš eno plačo na leto napram slovenčkom. Pri nas se z 200 evri fura kjerkoli, s čimerkoli. Ok, razen z opankarjevimi prevoznimi sredstvi. Ti so edini ločeni od države. Ja, mulci so dragi in okoljsko sporni, to itak vemo.
Si ti ziher? Jaz sem imel do srednje sole 27km, sem placeval tudi 100 pa nekaj na mesec.