» »

V Franciji nič več kratkih letov

V Franciji nič več kratkih letov

vir: BBC
BBC - V Franciji je začel veljati zakon, ki prepoveduje kratke polete, če obstaja hitra alternativa z vlakom. Čeprav kritiki ukrepa ne pričakujejo opaznega učinka, gre za pomembno sporočilo v boju zoper podnebne spremembe in pri zniževanju emisij ogljikovega dioksida. Zakon je bil sprejet že predlani, sedaj pa se začenja uporabljati.

Notranji leti med mesti, ki jih povezujejo hitri vlaki in zato čas potovanja traja manj kot poltretjo uro, ne bodo več možni. To med drugim pomeni, da se ne bo več letelo iz Pariza v Nantes, Lyon ali Bordeaux. Praktičnih vplivov ne bo veliko, ker Francozi za tovrstne razdalje že sedaj radi uporabijo vlak. Leti med omenjenimi mesti pa ostajajo kot povezovalni leti, torej če ima potnik potem še kakšno povezavo. Prav zato ni pričakovati bistvenega znižanja emisij ogljikovega dioksida. Tako pravi tudi Laurent Donceel, vodja skupine Airlines for Europe.

Prvotni načrti so bili sicer še bolj smeli. Francoska vlada je želela časovno mejo postaviti na štiri ure, a se je Air France/KLM temu močno uprl. Takšen je bil tudi predlog posvetovalnega telesa francoskega predsednika Convention on Climate. Primerjave sicer kažejo, da so notranji leti z vidika izpustov ogljikovega dioksida najbolj škodljiv način prevoza, najboljši pa so vlaki - kakršnikoli.

V Franciji so sicer ta teden predstavili tudi novo strategijo nadaljnjega zniževanja izpustov. Do leta 2030 jih želijo v primerjavi z letom 1990 prepoloviti. Že trenutne emisije so 25 odstotkov nižje od leta 1990, sedaj pa bo treba napredek še pospešiti.


250 komentarjev

««
«
1 / 6
»»

Vball ::

Upam da to ne velja za privatna letala, ker to pa res nebi blo fer.
/s off

feryz ::

Zakaj /s off?
Tudi za politična letala upajmo da ne bo veljalo. Ali kako naj gre človek na Dunaj poslušat violino?

nekikr ::

Dobro, ona z avtomobilom pač ni mogla tja, ker:
Povedala je še, da bi bila pot z avtomobilom organizacijsko zahtevnejša, saj bi vključevala več spremstva oziroma avtomobilov in večji varnostni zalogaj.

Ne vem sicer čemu je treba take kure varovati, kdo bi jim pa kaj naredil...

Super, da so sprejeli ničvreden ukrep. Bom nazdravil z kozarčkom povprečnega rdečega vina iz Avstralije. Sama sreča, da so ga dostavili čez pol sveta k nam.

Glugy ::

Nič hudega, letenje je tako ali tako povečini za bogatejše sloje ljudi. Te se bojo že znajdl z svojimi denarci da jim bo v vsakem primeru udobno. Sam mal manj emisij bodo pri tem imel.

starfotr ::

Najbrž najboljše kar se nam je lahko zgodilo po v plastiko zavitih papirnih slamicah.

Rešimo okolje rešimo planet!

Seljak ::

...sedaj bo morala Thunbergova Greta na vlak, ko bo imela turnejo po svetu in nič več z privat jetom.

c3p0 ::

Bogataš si bo torej kupil povezovalni let, povezavo pa bo nato "zamudil". Rabil sem točno 5s, da sem sprevidel obvod za premožne. Ni vrag, da ne bi oni v minuti.

svecka ::

To je velika agenda..bogataši bodo še naprej lahko imeli vse, mali ljudje oziroma srednji sloj pa bodo potisnili čisto na dno, da bodo še na slabšem kot socialkarski paraziti. Davke nam bodo nabil na avte, da si ga ne boš mogel več privoščiti.

Bogataši/politiki bodo pa še naprej se vozili v privatnem jetu za 15 minutno razdaljo. Koliko časa bomo še trpeli? Lepo bi bilo, da bi vsej eliti in vsem politikom na svetu odrezali glave in jih nabili na kol.

Moe_Lester ::

c3p0 je izjavil:

Bogataš si bo torej kupil povezovalni let, povezavo pa bo nato "zamudil". Rabil sem točno 5s, da sem sprevidel obvod za premožne. Ni vrag, da ne bi oni v minuti.


Ne dela. Če zamudiš prvi del dela, te na drugega ne bodo pustili. Če zamudiš drugi del leta obstaja možnost, da te letalska družba bana.

Glugy je izjavil:

Nič hudega, letenje je tako ali tako povečini za bogatejše sloje ljudi. Te se bojo že znajdl z svojimi denarci da jim bo v vsakem primeru udobno. Sam mal manj emisij bodo pri tem imel.


Leti znotraj EU so pogosto cenejši kot vlak ali avto.

Zgodovina sprememb…

billy ::

Zakaj nimajo v zgornjem grafu EV avta poleg?

kriptobog ::

Glugy je izjavil:

Nič hudega, letenje je tako ali tako povečini za bogatejše sloje ljudi. Te se bojo že znajdl z svojimi denarci da jim bo v vsakem primeru udobno. Sam mal manj emisij bodo pri tem imel.


Sem se vceraj pogovarjal s pilotom pri net jets in pravi da za private jete ni problema, da kdor bo hotel leteti bo letel. Ovinek, hitri postanek in gas. Tako da bo emisij vec, ker bo daljsa letalska pot.

starfotr ::

Dražji oz. daljši let, več ur letenja, več servisov, več davka, vsi srečni.

BadgerSkin ::

Francoski vlaki potegnejo 300+ na uro, to so pozabili dodati.

c3p0 ::

Jih pa zgleda ne motijo čisto prazni leti za ohranjanje slotov na letališčih? Ah, imamo pa papirnate slamice.

PersonaRuda ::

c3p0 je izjavil:

Bogataš si bo torej kupil povezovalni let, povezavo pa bo nato "zamudil". Rabil sem točno 5s, da sem sprevidel obvod za premožne. Ni vrag, da ne bi oni v minuti.

To pravilo po moje velja za komercialni potniški letalski promet. Bogataši pa najemajo private jet-e in mislim da za njih to pravilo ne bo veljajo in še bodo vedno uporabljali razne 20-minutne lete.

Isto mislijo uvesti emisijske kupone v letalski promet in so že na začetku povedali, da bo to veljalo samo za potniški letalski promet in da če to sprejmejo bodo private jet-i izvzeti. Zakaj si tako zelo želijo uvesti emisijske kupone uvesti? Ker je to edini način, da se več ne bo tako pogosto potovalo z letali, ker na enkrat se bodo karte zelo podražile in si jih ne bo več moglo toliko ljudi privoščiti. To je tudi cilj globalne elite, da se zmanjšajo leti za navadne ljudi, oni pa da še naprej lahko svinjajo in seveda, da jim pri tem ni potrebno plačevati emisijskih kuponov za privatne lete...

HupChup ::

Brezveze dlakocepimo.

Za rajo in bogatune so že od pamtiveka ločena pravila. S pisanjem in razpredanjem ne bomo spremenili prav ničesar.

In ko že omenjamo naš ljubi planet - dokler bomo nanj gledali kot na nekega klošarčka, ki mu je treba pomagat in ga REŠIT, tako da mu sunemo par centov v nabirko, bo šlo vse v isti smeri naprej. Rešit moramo sebe in poskrbet za svoje preživetje, planet se samo smeje v brk naši zablodeli neumnosti.

asdf_jklc ::

Agenda ekoterorizma in nič drugega.

Seljak ::

billy je izjavil:

Zakaj nimajo v zgornjem grafu EV avta poleg?

Ker ne obstajajo.

husky1 ::

Če kdo ne razume: co2 ste vi(jaz), ki se ga hočejo znebiti. Vse ostalo je predstava...

PersonaRuda ::

husky1 je izjavil:

Če kdo ne razume: co2 ste vi(jaz), ki se ga hočejo znebiti. Vse ostalo je predstava...

+1

Točno to. Še enkrat je Bill Gates javno izjavil, da je co2 problem in da ga je najlažje zmanjšati, če zmanjšamo število prebivalstva. Ampak ne, to je teorija zarote, ni Billy tako hudoben...

sbawe64 ::

c3p0 je izjavil:

Bogataš si bo torej kupil povezovalni let, povezavo pa bo nato "zamudil". Rabil sem točno 5s, da sem sprevidel obvod za premožne. Ni vrag, da ne bi oni v minuti.

Oni imajo lastno letalo.
Med covid plandemijo je bilo enako, bogati so leteli kot prej.
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

fulk ::

Zadeva je itak bila že nekaj časa najavljena. WEF agendo bi moral ponat že vsak.

Meni pa priznam gre na blazen smeh in žalost, kako so vsi, politiki, mediji,laiki, pisci novic na ST nekritično sprejeli, da je človeški CO2 kriv za vse.

Pa ni nobenih dokazev
1. Da je človek glavni CO2 onesnaževalec
2. Da CO2 sploh tako dramatično spreminja temperaturo planeta.
3. Da tudi če spreminja, da znamo napovedati kaj in kako

Toliko kurcajo čez religijo, češ kako je v srednjem veku oprala ljudi, sami se ne zavedajo da so prani na 90C dan za dnem.
CO2 sveta dogma. Žalostno je res kako je mogoče tudi zmerno pametne ljudi oprati.

MIHAc27 ::

fulk je izjavil:

Zadeva je itak bila že nekaj časa najavljena. WEF agendo bi moral ponat že vsak.

Meni pa priznam gre na blazen smeh in žalost, kako so vsi, politiki, mediji,laiki, pisci novic na ST nekritično sprejeli, da je človeški CO2 kriv za vse.

Pa ni nobenih dokazev
1. Da je človek glavni CO2 onesnaževalec
2. Da CO2 sploh tako dramatično spreminja temperaturo planeta.
3. Da tudi če spreminja, da znamo napovedati kaj in kako

Toliko kurcajo čez religijo, češ kako je v srednjem veku oprala ljudi, sami se ne zavedajo da so prani na 90C dan za dnem.
CO2 sveta dogma. Žalostno je res kako je mogoče tudi zmerno pametne ljudi oprati.


ti bom dal, da stojiš zraven kakega tovornjaka par minut, al pa za pit vodo, ki teče mimo kake tovarne in se potem lepa modra spremeni v bledo, motno modro po možnosti še malce penasto... njami. Ne mi rečt, da avti, tovarne ne osnežujejo okolja. Ali je CO2 zraven ali ne je vseeno. Onesnažuje se. In to na veliko.
Res je da pravila za bogate ne veljajo ampak po drugi strani... miljonarjev je v sloveniji kaj 10, 20? Avtomobilov pa 1 miljon. Žal smo mi, spodnji razred še vedno tisti, ki bolj vplivamo na onesnaženje, simply ker nas je več.

Tko da novica je dobra. Prav da se ukini. Avijonov na nebu je preveč.

c3p0 ::

Dokler Azija dela kot dela na ekologiji (nič), se lahko vsi v EU samoodstranimo (človek proizvede dosti CO2 že samo tako da živi) v celoti, pa bo vpliv na svet mora par %. Ostalo je jebanje v glavo.

PersonaRuda ::

Samo to bom pustil tukaj, da se malo zamislimo kdo so največji onesnaževalci:

Leta 2018 je 50 odstotkov vseh emisij iz letalstva povzročil le en odstotek svetovnega prebivalstva. Medtem pa 80 odstotkov ljudi na svetu še nikoli ni letelo in nosi težo podnebne krize.

Nebo nad Evropo so lani zavzela zasebna letala. Promet z zasebnimi letali nad Evropo je lani namreč narasel za kar 64 odstotkov. Približno četrtina od 572.806 potovanj z zasebnimi letali v letu 2022 je glede na podatke okoljske organizacije Greenpeace zelo kratkih razdalj, ki so krajše od 500 km, ki bi se jih zlahka opravilo z vlakom. Ena izmed pogostih poti, po kateri poletijo zasebna letala v Združenem kraljestvu, pa s kolesom traja manj kot 30 minut.


Analiza kaže, da se je leta 2022 število zasebnih letal iz Združenega kraljestva povečalo za osupljivih 75 odstotkov.

Združeno kraljestvo je tako odgovorno tudi za največ emisij iz zasebnih letal, saj je leta 2022 v nebo poslalo neverjetnih 501.077 ton CO2. 90256 letal, ki so lani vzletela z vzletno-pristajalnih stez v Združenem kraljestvu, je izpustilo pol milijona ton CO2, precej več kot v kateri koli drugi evropski državi. Sledi Francija s 383.061 tonami izpustov CO2.

PersonaRuda ::

MIHAc27 je izjavil:


Res je da pravila za bogate ne veljajo ampak po drugi strani... miljonarjev je v sloveniji kaj 10, 20? Avtomobilov pa 1 miljon. Žal smo mi, spodnji razred še vedno tisti, ki bolj vplivamo na onesnaženje, simply ker nas je več.

Ne drži to kar pišeš. 1% ljudi ustvari 50% izpustov, ostalih 50% izpustov pa 99% ljudi. Torej masa 99% ljudi onesnažuje isto ali manj kot 1% ljudi.

Leta 2018 je 50 odstotkov vseh emisij iz letalstva povzročil le en odstotek svetovnega prebivalstva.

kow ::

Vir je verjetno revija Lady? Morda Ciciban?

PersonaRuda ::

kow je izjavil:

Vir je verjetno revija Lady? Morda Ciciban?

MSM ;) :P
To zdaj šteje kaj ali ne, če je vir MSM? Oziroma kakšen vir pri tebi šteje? Lady? Ciciban?

https://www.caszazemljo.si/ekologija/od...

https://www.24ur.com/novice/tujina/slov...

kow ::

Prav gotovo ne steje 24kur, ki citira Greenpeace. Moras biti neumen - kot kamikaza - da jim bos slepo verjel na besedo.

mtosev ::

Podpiram tole odločitev. Zdi se mi smiselna.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

msjr ::

Ja? A res? Tukaj se nič kaj ne dogaja v tem smislu. Privatna letala se še vedno lepo furajo na razdaljah, ki so v posmeh besedi sustainability. Raja pa bo seveda morala z vlakom ali pa kupiti pregrešno drage EV-je. Da ne govorimo o vseh superjahtah in kruzerjih in o kvaliteti zraka na azurni obali (ozon in PM2).... Quod licet Iovi non licet bovi.
 E pa sad...

E pa sad...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: msjr ()

c3p0 ::

Rules for thee, but not for me.

Najbolj bizarni so pa apologeti bogatunov, češ, saj jih je tako malo, naj delajo kar želijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: c3p0 ()

MIHAc27 ::

PersonaRuda je izjavil:

MIHAc27 je izjavil:


Res je da pravila za bogate ne veljajo ampak po drugi strani... miljonarjev je v sloveniji kaj 10, 20? Avtomobilov pa 1 miljon. Žal smo mi, spodnji razred še vedno tisti, ki bolj vplivamo na onesnaženje, simply ker nas je več.

Ne drži to kar pišeš. 1% ljudi ustvari 50% izpustov, ostalih 50% izpustov pa 99% ljudi. Torej masa 99% ljudi onesnažuje isto ali manj kot 1% ljudi.

Leta 2018 je 50 odstotkov vseh emisij iz letalstva povzročil le en odstotek svetovnega prebivalstva.

Mene tudi zanima vir. Ok, si predstavljam da en bogataš veliko bolj onesnažuje kot jaz, ki sem nazadnje bil na avijonu leta 2012. Ampak tudi navadni smrtniki veliko potujejo. Sodelavec je letos že 2x šel na dopust z avijonom. 1x Norveška 1x pa Grčija. Pa lani tudi ene 2x.

Miki N ::

Trik zakaj se folk veliko raje spravi na "soseda, ki veliko potuje" kot na enega bogatuna je v družbeni dinamiki. Rivalstvo med vrstniki.

Glejte raje tako: če je letečih bogatunov res tako malo.. ja potem jih pa tudi ne bi bil nek problem hitro potamaniti vseh! V Minecraftu, seveda.

tonttu ::

PersonaRuda je izjavil:

Leta 2018 je 50 odstotkov vseh emisij iz letalstva povzročil le en odstotek svetovnega prebivalstva. Medtem pa 80 odstotkov ljudi na svetu še nikoli ni letelo in nosi težo podnebne krize.

No saj potem za 80% ljudi nima nobene veze ce ukinejo kratke lete. Kaj se sekiras, saj zate to ne velja in torej ta ukrep zate ne nosi nobenih posledic. Ne vem kaj potem jokas o tem da 80% prebivalstva nosi tezo podnebne krize. Ja kot kaze se bodo morali odpovedati necemu, kar ze sedaj ne uporabljajo... big fucking deal.

Moe_Lester ::

Mene tudi zanima vir. Ok, si predstavljam da en bogataš veliko bolj onesnažuje kot jaz, ki sem nazadnje bil na avijonu leta 2012. Ampak tudi navadni smrtniki veliko potujejo. Sodelavec je letos že 2x šel na dopust z avijonom. 1x Norveška 1x pa Grčija. Pa lani tudi ene 2x.


According to NZ Herald, Swift took around 170 trips around the globe in her private jet in 2022 alone.


Praktično isto kot povprečna familja, ki gre 2x na leto z easyjetom v grčijo.

energetik ::

fulk je izjavil:

Zadeva je itak bila že nekaj časa najavljena. WEF agendo bi moral ponat že vsak.

Meni pa priznam gre na blazen smeh in žalost, kako so vsi, politiki, mediji,laiki, pisci novic na ST nekritično sprejeli, da je človeški CO2 kriv za vse.

Pa ni nobenih dokazev
1. Da je človek glavni CO2 onesnaževalec
2. Da CO2 sploh tako dramatično spreminja temperaturo planeta.
3. Da tudi če spreminja, da znamo napovedati kaj in kako

Toliko kurcajo čez religijo, češ kako je v srednjem veku oprala ljudi, sami se ne zavedajo da so prani na 90C dan za dnem.
CO2 sveta dogma. Žalostno je res kako je mogoče tudi zmerno pametne ljudi oprati.
Tole si zase napisal? Ja žalostno je, da zmerno pametni ljudje ne verjamejo dokazom, ampak raje spletajo teorije zarot.

HupChup je izjavil:

In ko že omenjamo naš ljubi planet - dokler bomo nanj gledali kot na nekega klošarčka, ki mu je treba pomagat in ga REŠIT, tako da mu sunemo par centov v nabirko, bo šlo vse v isti smeri naprej. Rešit moramo sebe in poskrbet za svoje preživetje, planet se samo smeje v brk naši zablodeli neumnosti.
Planet se nič ne smeje, planet preprosto JE.
Mi samo probamo ohranit fizikalne in kemijske procese na tem planetu take, da nam bodo še vedno omogočali normalno preživetje.

Je pa res, da je na zgornji tabelci avto z 1 voznikom takoj za letenjem, in tudi na to se bodo spravili.
Jaz se strinjam z Gatesom, edini pametni način je omejit rast prebivalstva oz. znižati št. na znosno raven, ki bi vsem omogočala visoko kvaliteto življenja.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Moe_Lester ::

Jaz se strinjam z Gatesom, edini pametni način je omejit rast prebivalstva oz. znižati št. na znosno raven, ki bi vsem omogočala visoko kvaliteto življenja.


Rast prebivalstva je direktno povezana s tehnološkim napredkom. In tehnološki napredek je tisto, kar omogoča visoko kvaliteto življenja velikemu številu ljudi.

Vsako omejevanje tehnološkega napredka dela veliko večjo škodo kot avtomobili in letala, ki srednjemu sloju dajejo mobilnost.

energetik ::

Moe_Lester je izjavil:

Jaz se strinjam z Gatesom, edini pametni način je omejit rast prebivalstva oz. znižati št. na znosno raven, ki bi vsem omogočala visoko kvaliteto življenja.


Rast prebivalstva je direktno povezana s tehnološkim napredkom. In tehnološki napredek je tisto, kar omogoča visoko kvaliteto življenja velikemu številu ljudi.

Ja seveda. Ker milijarde ljudi, ki životarijo v slumih ali blatnih barakah ful pripomorejo k tehnološkemu napredku...
Potreben je napredek ja, ampak tak, da folk dojame da je nesmisel delat množico otrok, če še zase nimaš. Če jaz še zase ne bi imel za jest, niti pomislil ne bi na potomstvo.
vires in numeris

Moe_Lester ::

Btw. A bi kdo dal še tale podatek v zgornjo tabelo preden se začnemo spravljat na avtomobile.

A typical private jet emits carbon at a rate of 4.9 kilograms per mile.


A study conducted by Lund University in Sweden showed that in 2017, Bill Gates took 59 flights by private jet, emitting about 1,600 tonnes of CO2, compared to the global average of fewer than five tonnes per person.


Mogoče bi lahko začeli s "kontrolo populacije" pri Gatesu?

Ja seveda. Ker milijarde ljudi, ki životarijo v slumih ali blatnih barakah ful pripomorejo k tehnološkemu napredku...
Potreben je napredek ja, ampak tak, da folk dojame da je nesmisel delat množico otrok, če še zase nimaš. Če jaz še zase ne bi imel za jest, niti pomislil ne bi na potomstvo.


Seveda pripomorejo. Še vedno so in vedno bodo.

Delati množico otrok je edino smiselno za preživetje človeške (oz. katerekoli) vrste).

energetik ::

Katerkoli, RAZEN človeške. No, kako pripomorejo k napredku?
vires in numeris

Moe_Lester ::

Zakaj pa ne človeške? Hočeš rečt, da smo posebni?

Enostavno, za proizvodnjo česarkoli rabiš maso ljudi. Poleg tega pa iz mase ljudi dobiš izjemne posameznike, ki dvignejo celotno človeštvo na višji nivo.

Ne poznam zgodovinskega primera v katerem bi imela rast populacije negativne posledice na standard, dolgoročno seveda. Po drugi strani lahko trenutno vzameš za primer Kitajsko, ki ima velik problem s staranjem populacije. Število rojstev pada, rast GDP pada v naslednjih letih bo začel padati standard.

husky1 ::

tonttu je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

Leta 2018 je 50 odstotkov vseh emisij iz letalstva povzročil le en odstotek svetovnega prebivalstva. Medtem pa 80 odstotkov ljudi na svetu še nikoli ni letelo in nosi težo podnebne krize.

No saj potem za 80% ljudi nima nobene veze ce ukinejo kratke lete. Kaj se sekiras, saj zate to ne velja in torej ta ukrep zate ne nosi nobenih posledic. Ne vem kaj potem jokas o tem da 80% prebivalstva nosi tezo podnebne krize. Ja kot kaze se bodo morali odpovedati necemu, kar ze sedaj ne uporabljajo... big fucking deal.


Enim še vedno ni jasno, kaj je point! CO2, ki se ga želijo znebiti si TI in JAZ! Če pa še nisi dovolj zrel, da bi to dojel, potem pa izvoli, in razglabljaj o "podnebni krizi" še naprej do onemoglosti. Vmes se jim pa njihov plan uresničuje. Pa naj bo to še nevem kakšna teorija zarota (za nekatere gostilniška debata), ko odstraniš svoj ego in pogledaš malo širše, boš težko zanikal.

energetik ::

Kdo so to "oni"?
vires in numeris

husky1 ::

Politiki sigurno ne. Na taka provokativna vprašanja nima smisla odgovarjati. Če imate čas raziskovat tako imenovano "podnebno krizo", dejte še malo druge stvari, ampak za to je potrebno imeti odprti um in ego postaviti na stran. Za nekatere je to misija nemogoče in točno zaradi tega se vrtimo v začaranem krogu....do naslednje krize, ki jih ni videti konca.

mRhcPf ::

ja pa dajte malo bogataše razumeti, mislim, ste čisto brez empatije, a niste nič ljudje ali kaj?... ravno se končno kupi novega gulfstreama, še odplačan ni, je pa potrebno pokazati kolegom in ljubicam, da ne izločijo iz svoje družbe, kar rezultira v velikih duševnih bolečinah... raje pošljite sms gulfstream 550€ na 1919...

tonttu ::

husky1 je izjavil:

Enim še vedno ni jasno, kaj je point! CO2, ki se ga želijo znebiti si TI in JAZ!

To je jasno samo precej ubrisanim teoretikom zarot ;) Vsi ostali se taksnim idejam preprosto smejijo. Ja seveda, elita hoce pobiti 5 miljard ljudi. Ok cool, je ze ok.

husky1 ::

tonttu je izjavil:

husky1 je izjavil:

Enim še vedno ni jasno, kaj je point! CO2, ki se ga želijo znebiti si TI in JAZ!

To je jasno samo precej ubrisanim teoretikom zarot ;) Vsi ostali se taksnim idejam preprosto smejijo. Ja seveda, elita hoce pobiti 5 miljard ljudi. Ok cool, je ze ok.


Tvoje mnenje pač, in še nekaterih. Nič narobe, edino posmehovanje je patetično.

energetik ::

Ne, patetično je, da na vsak način zanikaš dokaze, iščeš pa obskurne vire za neko za lase privlečeno idejo.
Uporabljam Occamovo britev; kaj je bolj verjetno, da hoče neka "elita" na skrivaj pobiti 5milijard raje, ali pač da CO2 res povzroča ogrevanje planeta kot nam kažejo fizikalni in kemijski dokazi? In da bi bilo morda dobro počasi znižat naše emisije CO2 in s pametnimi ukrepi znižat št. zemljanov?
vires in numeris
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Francija bo prepovedala kratke lete

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
488843 (5568) m0LN4r
»

Pretakanje pornografije po internetu ustvari toliko izpustov ogljikovega dioksida kak

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
348235 (3769) SeMiNeSanja
»

KLM: Letite odgovorno, letite manj (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
6214555 (11619) zmaugy
»

Lani kljub gospodarski rasti izpusti ogljikovega dioksida ostali enaki

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
3120432 (18568) carota
»

Posledice japonskega izklopa nukleark veliki stroški (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5025766 (22612) darksamurai

Več podobnih tem